کار درست و حرفه ای من که ازشون خیلی راضی بودم برای دخترم میرم پیششون برای خارپاشنه
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
دردم کامل رفع شد خداروشکر
۱۴۰۵/۰۳/۰۷
ایشون کارشون عالی بود من واقعا تو 20 جلسه درمان نه تنها خوب شدم کلی هم ارامش پیدا کردم از بابایی عزیز و کادر خوبشون تشکر میکنم
۱۴۰۲/۰۱/۰۱
واقعا عالی بود ۱۰ جلسه رفتم همیشه سر تایم کارمو انجام داد عزیز و اصلا وقتم تلف نشد درمانشونم خیلی خوب بود با درد گردن رفتم اما با درمان ایشون الان دیگه هیچ دردی ندارم کلا خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
بابایی خیلی از شما و پرسنل مهربون و به فکرتون ممنونم هم خودم هم مادرم خدمت شما رسیدیم با شرایط بدی که توی تصادف ایجاد شده بود اما به لطف شما الان واقعا خیلی بهترم کاش از اول شمارو انتخاب میکردم نسبت به بقیه واقعا بهترینید هرجا هستید موفق باشید
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
بسیار با اخلاق و بسیار متبحر در حرفه
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
من گردنم ب شدت درد میکرد پیش بابائی مشاوره رفتم و بعد از چند جلسه درد گردنم کامل برطرف شد خدا ب ایشون عمر با عزت بده درجه یک هستید
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
خیلی مهربون و منظم نوبت دهی و پیگیریشون عالیه به وقت بیمار احترام میزارن که این برای من خیلی مهم بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
کمردرد داشتم ودیگه ناامید شده بودم از درمان،نمیدونستم عمل کنم یانه ولی خداروشکر با دودوره درمان کامل خوب شدم،مرسی از بابایی وپرسنل خوب تسکین
۱۴۰۱/۱۲/۰۱
من برای مشکل بی اختیاردی ادرار رفتم خیلی برام نتیجه بخش بود به همه معرفیشون میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۰۷
دیسک گردن داشتم بعد از تحقیق کلینیک تسکین رو پیدا کردم بعد از دوره درمان کامل واقعا خوب شدم ممنونم از و تیم درجه یکشون
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
دیسک کمر داشتم و با مراجعه به ایشون بعد چند جلسه خیلی خیلی بهتر شدم خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
باسلام و خسته نباشید من آرتروز زانو داشتم که با واکر رفتم کلینیک و بعد از گذشت درمان الآن با پاهای خودم راه میرم و خداراشاکرم با کلینیک تسکین آشنا شدم که و پرسنل بسیار خوش اخلاق و حرفه ایی هستند و از خیلی خیلی تشکر میکنم.
فیزیوتراپیست: محمد حسین بابایی فیزیوتراپیست اسبق تیم استقلال خوزستان عضو انجمن فیزیوتراپی ایران کد نظام پزشکی: ف۷۲۴۶ فیزیوتراپیست: مینا صفایی دارای ـ pelvic floor dysfunction از ـ جورجیا آمریکا عضو انجمن فیزیوتراپی ایران کد نظام پزشکی: ف ۶۹۹۶ هزاران نفر اکنون زندگی بدون درد را تجربه می کنند که حتی فکرش را هم نمی کردند! فقط ۱۰ جلسه به من فرصت دهید تا تمام دردهای اسکلتی عضلانی شما را از بین ببرم... خیلی از شماها به خاطر آسیب های اسکلتی عضلانی ای که به خاطر سبک زندگی و اتفاقات ناگوار می بینید، همیشه یک درد، ضعف و ناتوانی ای را به دوش می کشید.. این درد باعث می شود نتوانید از زندگی لذت ببرید و خیلی وقت ها هم مانع پیشرفت در زندگی، کاهش کیفیت زندگی و آسیب های بیشتر می شوند. جالب اینجاست که خیلی ها فکر می کردند که نمی شود علت درد را برطرف کرد یا حتما باید عمل های جراحی و تزریق های پرهزینه و پرعوارض داشته باشند... اما تا الان بیش از ۱۰۰۰ نفر به کلینیک تسکین مراجعه کردند و توانستند با درمان ـ ما که با استفاده از ـ ترین دستگاه ها مثل لیزر پرتوان، شاک ویو، تکار، مگنت و بایوفیدبک، طب سوزنی و... صورت می گیرد از درد و آسیب های گردن، دست و شانه، لگن، زانو، کمر و... کاملا رها بشوند و به زندگی عادی خود بازگردند. تسکین برای رفاه حال شما با اکثر بیمه ها از جمله تمامی بانک ها، نفت، ما، تجارت نو، آرمان، آسیا، میهن، معلم و... قرارداد دارد. برای رزرو نوبت همین حالا اقدام کنید.
چگونه از کلینیک فیزیوتراپی تسکین مینا صفائی - فیزیوتراپی در اهواز نوبت بگیرم؟
برای دریافت نوبت از کلینیک فیزیوتراپی تسکین مینا صفائی - فیزیوتراپی در اهواز، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب کلینیک فیزیوتراپی تسکین در اهواز کجاست؟
آدرس مطب کلینیک فیزیوتراپی تسکین مینا صفائی - فیزیوتراپی در اهواز: کیانپارس، خیابان ۱۹ غربی، فاز ۱، پلاک ۸
هزینهٔ تقریبی ویزیت کلینیک فیزیوتراپی تسکین مینا صفائی - فیزیوتراپی در اهواز حدود ۱,۶۰۳,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
شماره تلفنهای مطب کلینیک فیزیوتراپی تسکین چیست؟
تلفنهای مطب کلینیک فیزیوتراپی تسکین:
09015557008
09015557009
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
عالیست.
۱۴۰۴/۰۵/۱۴کار درست و حرفه ای من که ازشون خیلی راضی بودم برای دخترم میرم پیششون برای خارپاشنه
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دردم کامل رفع شد خداروشکر
۱۴۰۵/۰۳/۰۷ایشون کارشون عالی بود من واقعا تو 20 جلسه درمان نه تنها خوب شدم کلی هم ارامش پیدا کردم از بابایی عزیز و کادر خوبشون تشکر میکنم
۱۴۰۲/۰۱/۰۱واقعا عالی بود ۱۰ جلسه رفتم همیشه سر تایم کارمو انجام داد عزیز و اصلا وقتم تلف نشد درمانشونم خیلی خوب بود با درد گردن رفتم اما با درمان ایشون الان دیگه هیچ دردی ندارم کلا خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۴بابایی خیلی از شما و پرسنل مهربون و به فکرتون ممنونم هم خودم هم مادرم خدمت شما رسیدیم با شرایط بدی که توی تصادف ایجاد شده بود اما به لطف شما الان واقعا خیلی بهترم کاش از اول شمارو انتخاب میکردم نسبت به بقیه واقعا بهترینید هرجا هستید موفق باشید
۱۴۰۱/۱۲/۱۴بسیار با اخلاق و بسیار متبحر در حرفه
۱۴۰۱/۰۳/۲۵من گردنم ب شدت درد میکرد پیش بابائی مشاوره رفتم و بعد از چند جلسه درد گردنم کامل برطرف شد خدا ب ایشون عمر با عزت بده درجه یک هستید
۱۴۰۳/۱۱/۱۵خیلی مهربون و منظم نوبت دهی و پیگیریشون عالیه به وقت بیمار احترام میزارن که این برای من خیلی مهم بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۷کمردرد داشتم ودیگه ناامید شده بودم از درمان،نمیدونستم عمل کنم یانه ولی خداروشکر با دودوره درمان کامل خوب شدم،مرسی از بابایی وپرسنل خوب تسکین
۱۴۰۱/۱۲/۰۱من برای مشکل بی اختیاردی ادرار رفتم خیلی برام نتیجه بخش بود به همه معرفیشون میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۰۷دیسک گردن داشتم بعد از تحقیق کلینیک تسکین رو پیدا کردم بعد از دوره درمان کامل واقعا خوب شدم ممنونم از و تیم درجه یکشون
۱۴۰۳/۱۱/۰۸دیسک کمر داشتم و با مراجعه به ایشون بعد چند جلسه خیلی خیلی بهتر شدم خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۵/۲۵باسلام و خسته نباشید من آرتروز زانو داشتم که با واکر رفتم کلینیک و بعد از گذشت درمان الآن با پاهای خودم راه میرم و خداراشاکرم با کلینیک تسکین آشنا شدم که و پرسنل بسیار خوش اخلاق و حرفه ایی هستند و از خیلی خیلی تشکر میکنم.
۱۴۰۳/۱۱/۱۱خیلی خیلی عالی کارشتون عالیه
۱۴۰۳/۰۳/۲۳