۲۲۶ نفر
مریم عباسی

مریم عباسی

روانشناس بالینی

روانشناس کودک و نوجوان

کارشناس‌ارشد شماره نظام: ۶۹۰۰۱
۲۳۴ نفر

بسیار بسیار رضایتمندم و نتیجه گرفتم با تمرین های ارائه شده

۱۴۰۵/۰۲/۲۵

نظر مثبتی دارم تراپیست خوبی هستند

۱۴۰۵/۰۱/۱۲

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

کاملا واضح و روشن صخبت میکنن تا بتونم مشکلات فرزندپروریم رو بدونم و این عالیه

۱۴۰۵/۰۱/۰۸

از جلسات راضیتمندی دارم

۱۴۰۴/۱۲/۲۷

خیلی زودرنج بودم و سریع گریم میگرفت ولی از شروع جلسات متوجه تغیراتم شدم که زندگیم تغیر مثبت داشته تشکر میکنم ازشون

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

خلقم پایین بود و با راهکارها خیلی سرحالترم شکر

۱۴۰۴/۱۲/۲۸

سردرد میگرنی داشتم تا حدی که قرص هم مصرف میکردم بهتر نمیشد ، ولی راهکارها ی ارامبخشی ک ازشو اموختم بهتر شدم

۱۴۰۴/۱۲/۲۹

افسردگیم بهتر شد

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

مشاوره دقیق و خوبی بود و به مشکلاتم رسیدگی شد واقعا ممنونم

۱۴۰۵/۰۲/۲۵

عالی هستن واقعا ممنونم بابت مشاوره های تاثیر برانگیزشون واقعا خیلی به من کمک کردن

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

من کودکم رو مشاوره های زیادی بردم اما نمیتونستن تشخیص درست بدن تا اینکه عباسی با دانششون و تشخیص دقیقشون مشکل بیش فعالی کودک من رو در ١٢ جلسه حل کردن️

۱۴۰۵/۰۱/۰۸

مهربان و با حوصله و صبوری هست

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

با شخصیت و دلسوز

۱۴۰۴/۱۲/۲۹

من دوسالی هست که تحت درمان ایشون هستم و افسردگی داشتم و الان خیلی بهترم و میتونم کارهام رو عالی انجام بدم

۱۴۰۴/۱۱/۲۹

مهربان و نکته سنج

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

من وسواس ذهنی داشتم ، از وقتی رفتم پیش خیلی بهم کمک کردن تا به وسواسم غلبه کنم .

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

برای اضطراب پسرم مراجعه کردم،ممنونم از بابت زحماتشون

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

چقدر عااااالی توضیح دادند که چه رفتاری با دخترم داشته باشم خبلی عالی بود

۱۴۰۵/۰۱/۱۲

موثر و خوب

۱۴۰۴/۱۲/۲۹

جلسه اول ی مقدار راضی نبودم شایدم بخاطر اینکه از جلسات درمان و نوعش اطلاع نداشتم ولی بعدا متوجه شدم ک با بچه هام چطور رفتار کنم

۱۴۰۴/۱۲/۲۴

برای مشکلات فرزند پروری و رفتارهای نامناسب کودکم به ایشون مراجعه کردم ایشون بسیار عالی به من آموزشهایی رو دادن که بتونم کودکم رو مرحله به مرحله تربیت کنم ایشون بسیار حاذق وماهر در کارشون هستند

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

اینکه میتونستم راحت و بی دغدغه مشکلاتم رو درمیون بزارم خیلی حس خوبی بهم داد

۱۴۰۵/۰۲/۲۵

تخصص بالا و مهربان

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

بسیار ماهر و دقیق هستند ،و روابط دوستانه ای با مراجعین خود دارند از شنا تشکر مینمایم

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

متخصص خوبی هستند توضیحات کافی و علمی ارایه نمودند و روی فرزندپروی خیلی مهم و درست هست

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

ز رفتار خوب ایشون، مهربانی، پیگیری های بعد از جلسه درمان و… متشکرم و پیشنهاد میکنم هر کودک یا نوجوانی حتی برای ماهی یکبار ، تراپیستی مثل رو ملاقات کنه ، برای تمام مشکلات روحی که هر کودک و نوجوانی که صددرصد در هر طبقه اجتماعی که قرار بگیره قطعا به اندازه جایگاه خودش تجربه میکنه داشتن تراپیست لازم و واجبه، که من رو با توجه به گرفتن نتیجه خوب برای دخترم به همه پیشنهاد میکنم

۱۴۰۵/۰۱/۰۸

سلام من امروز برای اولین بار با ایشون جلسه مشاوره داشتم قبلا پیش چند نفر دیگه رفته بودم اما مثل ایشون بهم آرامش ودلگرمی نداده بودن واقعا عالی بود ممنونم از و همینطور رفتارخیلی خوب منشی ایشون

۱۴۰۵/۰۳/۰۸

تشخیص دقیق و راهبردی عالی هستید در چند جلسه مشکل من خیلی راحت تر حل شد ممنون

۱۴۰۴/۱۲/۲۰

بسیاااااار عاااالی

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

نتیجه درمان خوب بود و در حال ادامه دادن هستیم

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

از اینکه برای مراجع ارزش قایل هستند و مسولیت پذیری دارند بسیار راضی هستم

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

مشکل عزت نفس داشتم و خیلی زودرنج بودم در ۵جلسه ای که داشتم خیلی تغیرات داشتم حتی اطرافیانم هم متوجه شدن چقدر بهتر شدم

۱۴۰۵/۰۳/۰۱

در جلسات اول ک برخوردشون خوب و تخصصی بود امیدوارم خوب پیش بره جلساتمون . با تشکر

۱۴۰۴/۱۲/۲۲

با سواد و اگاه هستن در زمینه ی تخصص خودشون ، جامعه واقعا به حضور چنین افرادی احتیاج داره . سلامت باشید در پناه خدا

۱۴۰۴/۱۲/۲۱

به شدت حامی و کمک کننده بودند خیلی از زحمات شما تشکر مینمایم خانم عباسی عزیز و ارجمند هم استفاده بردیم از جلسات

۱۴۰۵/۰۳/۰۷

درمانگر خیلی حرفه ای هستند به شدت متعهد به درمان و این حس درک شدن و مهم بودن رو همیشه ازشون میگیرم

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

بسیار خووووب

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

اضطراب و ناسازگاری کودکم

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

بسیار عالی

۱۴۰۵/۰۲/۱۱

متخصص خوبی هستند

۱۴۰۴/۱۲/۲۸

برای اضطراب پسرم مراجعه کردم و راضیم ازشون ارتباط خوبی با پسرم گرفته و جلسه به جلسه بهتر میشه. ممنونم از سایت نوبت دات آی ار

۱۴۰۴/۱۲/۲۱

عالییی رضایت دارم خوب بودند

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

جلسه اول کافی بود زاهنماییشون خوب بود و گفتند جلسه بیشتری نیاز نیست چون شنیده بودم ممکنه ۱۰ جلسه بشه ولی خیلی خوب مشکلمون جمع شد

۱۴۰۴/۱۲/۲۸

استفاده بردیم از نظرات علمی و تخصصی ایشون سپاس️

۱۴۰۵/۰۱/۰۹

نحوه برخورد پزشک خوب بود و راهنمایی علمی و درستی به بنده ارائه شد

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

باتجربه و متخصص ,,,️

۱۴۰۴/۱۲/۱۶

مهربان و با تجربه .

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

درمانگر خوبی هستند

۱۴۰۴/۱۲/۲۹

بسیار خوشبرخورد، باسواد و باحوصله. فعلا جلسهی 4 تراپی هست و رضایت کامل دارم از مراجعه به ایشون. کنترل علایم وسواس برام راحتتر شده طی این 4 جلسه و تکنیکهایی که آموزش دادن

۱۴۰۵/۰۱/۰۸

از فکر و خیال زیاد دچار بی خوابی شبانه شده بودم هم خوابم هم آرامشم مختل شده بود چند ماهه که درمانم رو با شروع کردم و وظیفه خودم دونستم که رضایتم رو اینجا هم اعلام کنم و تشکر کنم خداخیرتون بده

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

چقدر خوب راهنمایی میکنند و انرژی مثب هستن

۱۴۰۵/۰۱/۰۶

مهربان و خوش برخورد و استفاده کردم از گفته هاشون

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

خانوم بسیار انسان نیک و دلنشینی بودن خیلی خوب و خواهرانه منو راهنمایی کردن،خیلی دقیق به حرفام گوش کردن،بدون جانب داری نظر دادن ،نکات منفی و مثبت رو کاملا عادلانه بیان کرند

۱۴۰۵/۰۳/۰۷

ایشون درکمال احترام برخورد میکنند و راهنمایی های خوبی دارند

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

علت مراجعه من خشم فرزندم بود که با تغیر سبک فرزندپروری خیلی بهتر شد تشکر میکنم ازشما

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

راهکارهای خوبی بهم اموختن تا درمواجه با مشکلاتم بتونم ازشون استفاده کنم، قدردانشون هستم

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

به علت وسواس فکری و عملی رفتم و راهکارها و تمرین هاشون باعث شد بهتر شم

۱۴۰۵/۰۱/۱۴

متخصص و با مهارت درست

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

با آشنایی با خانوم عباسی به مرور بر مشکلاتم پیروز شدم و خیلی احساس خوبی دارم و ایشون با دلسوزی تمام بنده را راهنمایی کردن خدا حفظتون کنه

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

من که راضی بودم . یکم تایم انتظار طولانی بود تا ویزیت کنن ولی ارزشش رو داشت چون تشخیص و درمان خوب پیش میره

۱۴۰۴/۱۲/۲۴

وسواسم خیلی بهتر شده

۱۴۰۵/۰۱/۰۷

عباسی از لحاظ اخلاق ودرمان عالی هستن و من تونستم با راه حل هایی که بهم پیشنهاد کردن جواب بگیرم

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

به علت مشکلات شخصیتی مراجعه کردم ونتیجه خوبی گرفتم امیدوارم زودتر حضوری ببینمتون عزیز

۱۴۰۵/۰۱/۱۴

بسیار بسیار عالی بودند رضایت دارم

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

پسرم برای امتحاناتش استرس داشت پیش بردمش و مشکلش برطرف شد ممنون از

۱۴۰۵/۰۱/۰۶

متخصص خوبی هستند

۱۴۰۴/۱۲/۲۸

من خیلی از مشاوره و راهنماییشون راضی بودم پیگیری های بعد مشاوره و حس خوبی که خودشون دارن باعث شد که بخوام کلا جلسات مشاورمو پیش ایشون بردارم بنظرم کار درست هستن و پیشنهاد میکنم حتما پیششون برید

۱۴۰۵/۰۱/۰۶

خوش برخورد و با احترام بودن درکل راضی بوذم

۱۴۰۵/۰۲/۱۷

شکر خدا بعد از جلسه دوم تغیرات دخترم رو واضحا دیدم و این موضوع کاملا خانواده مارو دلگرم کرده خیلی خیلی از تشکر و قدردانی میکنم

۱۴۰۴/۱۲/۲۰

نوجوان هستم و علت مراجعه مشکلات ارتباطی و خجالتی بودن بود الان خیلی بهترم و ارتباطاتتم خوبه

۱۴۰۴/۱۲/۲۷

پسرم بابت مهاجرت از شهر دیگه به کرج دچار اضطراب شده بود، الحمدالله با کمک حال پسرم بسیار بهتر شده

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

ممنونم از عزیز،فعلا فقط جلسه اول بود،ولی تو همین یک جلسه خیلی نتیجه خوبی گرفتم.امیدوارم ادامش هم به همین خوبی پیش بریم

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

برخورد محترمانه و راهنمایی های دلسوزانه و درک بالا و اطلاعات بالای ایشون بنده رو جذب کرد که جلسات مشاوره بعدی رو با جدیت برم تادرمان کامل

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

معیارهای یک روانشناس خوب همدلی و راهنمایی های بدون قضاوت هست که من این تجربه رو با ایشون داشتم خیلی خوب بودن

۱۴۰۵/۰۳/۰۱

کمال تشکر از زحمت هاشون متشکر

۱۴۰۴/۱۲/۲۴

ویژگی یک روانشناس خوب شنونده ، همدل/ تجربه کاری بالا / راهنمایی درست هست که از نظر من عباسی همه رو دارند

۱۴۰۴/۱۲/۲۳

من خیلی فکرم درگیر بود و به سختی تمرکز میکردم ولی بعد تمرین هایی ک بهم یاد دادن خیلی بهتر شدم

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

تشخیص و درمان عاااالی

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

جهت درمان اضطراب پسرم مراجعه کردم و تا خیلی بهتر شده

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

ایشان با آرامش بسیار توضیحات رو می شنوند و بعد بهترین راه حل رو ارائه می دهند ، ایشان با تجربه با دانش و مسلط هستند

۱۴۰۵/۰۳/۲۲

خوب بودند و مشکل من رو تا حدی حل کردند.ازشون ممنونم.از منشی خوبشون هم خیلی ممنونم

۱۴۰۵/۰۱/۳۱

شریف و قابل اعتماد

۱۴۰۴/۱۲/۲۹

تایم های نوبت دهی تون رو دقیق تر کنید وگرنه پزشکشون عالیه ممنون

۱۴۰۵/۰۱/۰۹

من برای جسارت ورزی رفتم و راضی بودم

۱۴۰۵/۰۱/۰۹

تجربه ی خوبی بود اعتماد به نفسم بیشتر شده

۱۴۰۴/۱۲/۲۸

من اضطراب شدید داشتم در حدی که مدام به ساعت نگاه می کردن و عدم تمرکز در من بی داد می کرد. الان خبری از اون حجوم افکار نیست. همچنین خیلی از مسائل جزئی که الویت من نبود به مرور زمان حل شد. خیلی راضی ام.

۱۴۰۵/۰۱/۱۸

خیلی ماهر و حرفه ای هستند و کلام نافذی دارند

۱۴۰۵/۰۱/۱۷

بسیار عالی سپاس

۱۴۰۵/۰۲/۲۵

با سلام،ایشون پزشکی حاذق،مهربان و کار بلد هستن،بنده جلسه اولم بود بسیار از راهنماییاشون استفاده کردم

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

انرژی خوبی گرفتم ازشون و مهربان هستن

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

خیلی وسواس داشتم برای انتخاب روانشناس، چون تجربه بد قبلی داشتم. خوشحالم که اینجا رو انتخاب کردم، برخورد حرفهای و در عین حال خیلی انسانی بود. رویکرد درمانی علمی، فضای محترمانه و پیگیری منظم جلسات باعث شد احساس کنم مسیر درمانم جدی و اصولی پیش میره.ممنون از عباسی عزیز

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

صبورانه راهنمایی های درست و خوبی دارند ازشون ممنون هستیم

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

افسردگی داشتم و درمان خوبی گرفتم

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

من اینترنتی با عباسی آشنا شدم،اولش فکر میکردم این همه نظرات مثبت ممکنه واقعی نباشه اما بعد از سه چهار جلسه مراجعه به مشکلمون حل شد و واقعا از ممنونم که به دخترم کمک کرد تا از این بحران در بیاد

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

عالی و مثبت

۱۴۰۴/۱۲/۲۸

چقدر حرفه ای و خوش برخورد بودند عالی بود واقعا مکالمه تلفنی در این شرایط جنگی

۱۴۰۵/۰۱/۰۴

درمان نتیجه بخش بود و اخرین جلسه هم برای فرزندم تمام شد خدا خیرشون بده خیلی موثر بودند

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

راهکارهای درست و خوبی ارایه نمودند و در مشکلات خیلی کمکم کرد

۱۴۰۵/۰۲/۲۵

جلسات فرزند پروری که من و همسرم با ایشون داشتیم خیلی راهبردی و جالب بود و نوع ارتباط ما با فرزندمون بهبود قابل توجهی داشته

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

تجربه خوب و تاثیر گذاری بود

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

سلام بنده یکی از مراجعین عباسی هستم و مشکل اظطراب شدید و وسواس فکری و کمی هم اختلال دوقطبی داشتم اما با کمک ایشون الان حالم خیلی بهتره و دارم درمان میشم کارشون خیلی خوبه و هم رفتار خودشون هم رفتار منشیشون عالیه و خیلی به من کمک کردن در درمانم و خیلی ازشون ممنونم

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

معیار های مهم و درست یک روانشناس خوب رو دارند

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

خیلی اروم و دلسوز و مهربان هستند درکل عالین

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

میتونم اعتراف کنم یکی از بهترین مشاور هایی ک تا ب حال دیدم ک خییییلی پیگیر و عالی هستن، پیشنهاد میکنم واسه ی بار هم ک شده حتما ی ویزیت برید پشیمون نمیشد

۱۴۰۵/۰۱/۰۷

من برای فرزندپروری مراجعه داشتم و اموخته های موثری داشتم

۱۴۰۵/۰۱/۰۷

دخترم مشکل درس خواندن داشت و باتوجه به جلسات خیلی بهتر شد

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

واقعا خیلی برام موثر بود کمال تشکر و رضایت️

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

من همیشه ترس داشتم از گفتن مسعله هایی که برام اتفاق افتاده بود ولی واقعا ایشون خیلی خوش رو بودن و من حس خوبی ازشون گرفتم جلسه اول حتما ادامه میدم

۱۴۰۴/۱۲/۲۰

عدم تمرکز دختر ۸ سالم و در حال درمان هستیم

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

ایشون رو پیشنهاد میکنم من در جلساتم تونستن غلبه کنم به مشکلاتم

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

باتجربه و خوب

۱۴۰۵/۰۲/۱۷

برای مشکل پسرم

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

نظرم مثبت حتی بین درمانگر های دیگه قیمت خیلی منصفانه ای دارند ممنون

۱۴۰۵/۰۱/۰۸

واقعا خوب و با انصافی هستن و همه جوانب رو در نظر میگرن و وقتی از پیششون میای واقعا با احساس اروم و خوشایند میای

۱۴۰۵/۰۳/۰۷

من مشکلاتم زیاد بود الان 5 جلسه میشه که پیشه میرم صادقانه احساس بهتری پیدا کردم و ازپس مشکلات برمیام

۱۴۰۴/۱۲/۲۷

خیلی خیلی مهربان و مسلط به کارشون هستند

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

وسواسم خیلی بهتر شد

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

وسواس فرزندم

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

میتونم بگم در حد خوبی بودن تسلط داشتند و راهنمایی دقیق ارایه دادند به بنده

۱۴۰۵/۰۱/۰۹

جلسه سوم

۱۴۰۴/۱۲/۲۸

راهکارهایی که درباره دخترم دادن بسیار کمک کننده و موثر بود

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

دیدگاهم به فرزندپروری خیلی تغیر کرد و کمک کننده بود

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

راهنمایی و نتیجه خوبی گرفتیم

۱۴۰۵/۰۲/۱۷

خوب بودندن نظر مثبت دارم

۱۴۰۵/۰۱/۲۵

اگه دنبال روانشناسی هستید که واقعا گوش بده و عجله نداشته باشه، تجربه من اینجا مثبت بوده.من قبل از شروع جلسات واقعا حال خوبی نداشتم و حتی امیدی به درمان نداشتم. ولی از همون جلسه اول حس کردم قضاوت نمیشم و حرفهام شنیده میشه. روند درمان برام آروم و قابل اعتماد بوده.بهتون پیشنهاد میکنم عباسی رو.

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

احساس راحتی داشتم ، حرفه ای و مسلط به جلسه راضی بودم

۱۴۰۵/۰۳/۰۸

بسیار ماهر و موفق در ارتباط و تعامل با کودکان ، تشخیص صحیح و با حوصله و وقت شناس

۱۴۰۵/۰۱/۰۶

درحال درمان فعلا راضیم

۱۴۰۴/۱۲/۲۴

راهنمایی های موثر و ارزشمندی داشتند ممنونم ازشون

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

متخصص خوبی هستند

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

صبور و حامی خداروشکر با راه حل های ایشون خیلی خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

من اضطراب وخشم و حمله های پانیک داشتم چندین ساله پیش روانپزشک میرفتم اما کافی نبود. از وقتی جلسات درمانیم رو با عباسی شروع کردم خیلی بهتر شدم حتی داروها کمتر شدن

۱۴۰۴/۱۲/۲۳

ایشون بدون قضاوت راهکارهای تخصصی و موثر دادن و بسیار کمک کننده بودن

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

خیلی مهربونن از نظر من ادمهای دلسوز و همراه کمکم کننده های خیلی خوبی هستند

۱۴۰۴/۱۲/۲۷

پسرم برای امتحاناتش استرس داشت پیش بردمش و مشکلش برطرف شد ممنون از

۱۴۰۵/۰۱/۰۶

بسیار عالی ، مفید

۱۴۰۵/۰۲/۱۱

چقدر ارام بخش صحبت میکنن به شخصه خیلی از جلسات رضایت دارم و برام مثبته

۱۴۰۵/۰۱/۰۶

جلسه ارزشمندی بود و خیلی چیزای مهم راجعبه خودم متوجه شدم و یادگرفتم چیکار کنم با مسایلی که پیش میاد

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

فوق العاده مهربان و کاربلد

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

من کاملا راضی هستم کارشون خیلی اصولی و خوبه

۱۴۰۵/۰۱/۰۹

من برای مشکل اضطرابم بهشون مراجعه کردم و طی چندجلسه با راهکارهای مفید و موثر ایشون مشکلم تا حد زیادی کنترل و رفع شد.

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

جلسه مفید و خوبی داشتیم رضایت دارم

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

پسرم ۱۰ سالشه و مشکل اظطراب شدید داشت به لطف خانوم خیلی زود به شرایط مناسب رسیده واقعا ممنونم ازشون

۱۴۰۵/۰۱/۰۷

به نظرم میشه بهشون اعتماد کرد و بدون قضاوت ی گفت وگوی خوب داشت تا بتونیم مشکلاتمون رو حل کنیم من راضی بودم

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

به شخصه ازجلساتی که داشتم رضایت دارم

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

من کاملا راضی هستم کارشون خیلی اصولی و خوبه

۱۴۰۵/۰۳/۰۸

بسیار موثر و دلسوز هستد -تشکر میکنم از زحمات شما

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

پزشک حاذق و خیلی خوبی هستند

۱۴۰۵/۰۱/۱۲

بسیار با سواد و با تحربه ای هستند

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

دقیقترین روانشناسی بودن که تا به امروز باهاشون صحبت کردم بسیار بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

مشاور دقیق و حرفه ای هستن

۱۴۰۵/۰۱/۰۶

محیطی آرام و تعاملی بسیار خوب برای من و پسرم

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

راهنمایی های به زبان ساده و درستی دارند ممنون

۱۴۰۵/۰۱/۱۲

فرزند من اضطراب زیادی داشت ولی با تمرین های موثر خانم عباسی خیلی بهبود مهمی داشت

۱۴۰۵/۰۲/۲۵

از سال ۴۰۳ مراجعشون هستم و در همه حال بسیار برام کمک کننده بودن

۱۴۰۵/۰۳/۰۱

دخترمن با ایشون خیلی راحت و همکاری میکنه و خوب شده شرایطشون

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

به علت کمال گرایی مراجعه کردم ، زمان بر بود اما ارزشش رو داشت خلاص شدم از ناخوشحالی که همیشه همراهم بود

۱۴۰۴/۱۲/۲۴

رفتار مناسب پزشک و برخورد خوب منشی

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

محترم، باشخصیت و کاربلد خوشحالم که باهاشون آشنا شدم

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

به عنوان یک مشاور خوش رو و ماهر هستن و خوب پیش میره این ۳ جلسه ای که مراجعه نمودم

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

خیلی کاربلد و حرفه ای

۱۴۰۴/۱۲/۲۴

خیلی ارام و دقیق به صحبت هام گوش دادند احساس خوشایندی بود این شنیده شدند فعلا جلسه اولم بود

۱۴۰۵/۰۱/۱۷

بی نظیر هستند، صبور اروم مهربون و واقعا کار بلد…من خیلی ممنونم ازشون بخاطر راهنمایی و مشاوره های عالیشون

۱۴۰۵/۰۱/۰۶

بسیار باشخصیت و صبور

۱۴۰۴/۱۲/۲۴

برای فهم بیمار خیلی توضیح میدن این عالیه

۱۴۰۴/۱۲/۲۴

دخترم ترس از جداییی داشت و در جلسه ارتباط درمانی عالی پیش رفت و با کمک های الان دیگه تنها در اتاقش میخوابه

۱۴۰۵/۰۱/۰۷

به شدت کار بلد توصیه میکنم

۱۴۰۴/۱۲/۲۴

سلام وعرض ادب و احترام بنده بخاطر اضطراب جدایی از مادر برای پسرم پیش مراجعه کردم پسرم چند ماهی بخاطر اضطراب شدیدی که داشت،حالتهای عصبی و پرخاشگری رو از خودش نشون میداد.که الان با گذشت چهار جلسه مشاوره با عباسی و راهنمایی های خوب و عالیشون خداروشکر پسرم خیلی بهتر شده حالت های عصبی و پرخاشگری رو دیگه نداره من تشکر ویژه دارم خدمت و آرامش الان پسرم رو مدیونشون هستم در پناه خدا باشید

۱۴۰۵/۰۱/۰۸

نسبت به های قبلی با سوادتر بود و وقت بیشتری گذاشتن برای توضیح عالی بودند

۱۴۰۵/۰۱/۰۴

راضی بودم

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

جلسات مفید بود

۱۴۰۴/۱۲/۲۹

بسیار بسیار خوب

۱۴۰۴/۱۲/۲۷

خوش برخورد و مهربان و دانش علمی بسیار بالا

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

نسبت به ۳ جلسه ای ک مراجعه داشتم روند بهبود خوبی در مشکلاتم داشتم ممنونم از عزیز

۱۴۰۵/۰۲/۰۴

راهکارهاشون بسیار موثر و عالی بود.

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

با دقت و ریز بین واقعا کاربلد بودن مشکل من حل شد

۱۴۰۵/۰۱/۱۲

تخصص و مهارت بالا و هزینه درمان مناسب

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

حرفه ای و بااخلاق

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

بادقت و دلسوز و همدلی خوب

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

یک مدت طولانی درگیر وسواس بودم که باتوجه به راهکارهای خوب خانم عباسی تونستم حتی بدون دارو از پسش بربیام و این رو مدیون ایشون هستم

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

تجربه خوب و مفیدی بود کمال تشکر

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

بینهایت خوش اخلاق و خوش برخورد هستند و به کارشان مسلط

۱۴۰۵/۰۱/۰۶

با تجربه و دلسوز و مهربان

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

هزینه مناسبی نسبت به مراکز دیگه داشتن و رضایتمند هستم از جلسات هم همینطور

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

برخورد دوستانه و با احترامی دارند ، لذت میبرم از جلساتی که با ایشون دارم . اینکه درک میشم خیلی حس خوبی برام داره و در کنترل احساساتم کمکم کرده بسیار بسیار از عباسی ممنونم

۱۴۰۴/۱۲/۲۱

بهترین در تمام زمینه ها.واقعا راضی ام که شما رو انتخاب کردم

۱۴۰۵/۰۳/۰۸

مهربون هستند و با همه جور بچه ای ارتباط میگیرند، تخصص زیادی هم در زمینه کودکان دارند هم والدین رو خیلی دقیق راهنمایی میکنند ، من خودم به عنوان مادر بچه خیلی از راهکارهایی که درمورد خودم گفتند هم استفاده کردم

۱۴۰۵/۰۱/۰۷

برخورد خوب و مهربانی دارند میشه اعتماد کرد بهشون

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

با کمک و مهارت موفق شدم از رابطه سمی خارج بشم و روزهای اول حال بدی داشتم الان به لطف ایشون خیلی خوبم و مثل اینکه از نو متولد شدم.نه گفتن و کنترل خشم هم یادم دادن و ارتباط خیلی سالمی رو تونستم شکل بدم

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

مثبت/ کارامد/ حرفه ای / موثر و در کلامی عاااالی

۱۴۰۵/۰۱/۰۶

مهارت و تبحر بالایی دارند و میشه راحت باهاشون صحبت کرد و بهشون اعتماد کرد

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

در حرفه خودشون توانمند هستند، من قبلا جای دیگه مراجعه داشتم نتیجه نگرفتم ولی با عباسی عالی دارم پیش میرم

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

حرفه ای هستن و مشاوره دقیق دارندد

۱۴۰۵/۰۱/۰۶

از لحاظ حرفه ای بسیار ماهر و بسیار تخصصی برخورد نمودند و حتی نسبت به جاهای دیگه تست ها رو با هزینه کم و با تفسیر بسیار جزیی و تخصصی دادن من ممنونم نقاط قوت و ضعف خودم رو پیدا کردم

۱۴۰۵/۰۳/۰۷

ماهر و کاربلد

۱۴۰۵/۰۱/۰۶

مهارت خوبی در تشخیص و درمان دارند من جواب گرفتم ازشون و علت مراجعه اضطراب فراگیر و ترس از اسانسور

۱۴۰۵/۰۳/۰۹
اطلاعات تکمیلی
خدمات ـ در مطب مریم عباسی:
- روانشناس بالینی
- روانشناس فردی
- روانشناس کودک و نوجوان (درمان انواع اضطراب، افسردگی، استرس، پرخاشگری، دلبستگی و سازگاری، وسواس فکری و عملی، بیش فعالی، سلوک، کنترل تکانه، نافرمانی مقابله ای)
- مشاوره ـ کودک و نوجوان
- مشاوره و روان درمانی ـ بزرگسالان (اختلالات شناختی، اضطراب، وسواس، افسردگی، عزت نفس)
- مشاوره تحصیلی
انواع آزمون های روانشناختی: MMPI، نئو، طرحواره یانگ، نیازهای اساسی گلاسر، افسردگی بک، اضطراب بک
مدارک ـ و تحصیلی:
کارشناسی ارشد روان شناسی بالینی با رتبه برتر
کارشناس روانشناسی عمومی
شماره نظام: ۶۹۰۰۱
دارای پروانه اشتغال ـ از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره: ۲۲۲۱۹
مدرس کارگاه های فرزندپروری
مولف چندین مقاله علمی و پژوهشی در زمینه روانشناسی
گذراندن بیش از ۲۰۰۰ ساعت دوره های ـ تربیت درمانگر کودک و نوجوان
مشاوره تحصیلی
طرحواره درمانی
رویکردهای جلسه درمانی:
شناختی-رفتاری (CBT)
طرحواره درمانی
پذیرش و تعهد (ACT)
مطب چهارراه طالقانی
کرجچهارراه طالقانی، بعد از درمانگاه بهبود به سمت میدان شهدا، ساختمان پزشکان ۱۱۰/۳، طبقه ۵، واحد ۱۹
از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    ۷ روز دیگر
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    ۸ روز دیگر
    ۲ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    ۱۱ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۰:۳۰

    مریم عباسی، کارشناس‌ارشد روانشناسی بالینی در کرج، خدمات تخصصی روان‌درمانی و مشاوره برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ارائه می‌دهد.

    مریم عباسی، کارشناس‌ارشد روانشناسی بالینی با سابقه فعالیت در کرج، خدمات تخصصی روان‌درمانی و مشاوره را برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ارائه می‌کند. ایشان با بهره‌گیری از رویکردهای علمی مانند شناختی-رفتاری (CBT)، طرحواره‌درمانی و پذیرش و تعهد (ACT)، به درمان مشکلاتی نظیر اضطراب، افسردگی، وسواس، مشکلات رفتاری کودکان، بیش‌فعالی و اختلالات شناختی می‌پردازد. در مطب چهارراه طالقانی کرج، انواع آزمون‌های روانشناختی مانند MMPI، نئو، طرحواره یانگ، نیازهای اساسی گلاسر و تست‌های افسردگی و اضطراب برای ارزیابی دقیق‌تر مراجعین انجام می‌شود.

    مریم عباسی علاوه بر مشاوره فردی، خدمات مشاوره تخصصی کودک و نوجوان، مشاوره تحصیلی و کارگاه‌های فرزندپروری را نیز ارائه می‌دهد. تمرکز او بر کمک به بهبود عزت نفس، کنترل استرس و پرخاشگری، ارتقای مهارت‌های سازگاری و دلبستگی سالم در کودکان و نوجوانان است. امکان دریافت نوبت‌دهی آنلاین برای مراجعه‌کنندگان فراهم است تا افراد بتوانند به راحتی و در زمان مناسب از خدمات مشاوره و روان‌درمانی بهره‌مند شوند. رویکرد حرفه‌ای و علمی خانم عباسی، فضایی امن و حمایتی برای مراجعین در کرج ایجاد کرده است تا بتوانند مسیر رشد و سلامت روان خود را با اطمینان طی کنند.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    چه مشکلاتی توسط مریم عباسی، روانشناس بالینی در کرج درمان می‌شود؟

    ایشان به درمان اختلالات اضطراب، افسردگی، وسواس، بیش فعالی، مشکلات رفتاری کودکان و اختلالات شناختی می‌پردازد.

    آیا امکان دریافت نوبت آنلاین برای مراجعه به مریم عباسی وجود دارد؟

    بله، امکان نوبت‌دهی آنلاین برای مراجعه‌کنندگان فراهم است.

    چه آزمون‌های روانشناختی در مطب مریم عباسی انجام می‌شود؟

    آزمون‌هایی مانند MMPI، نئو، طرحواره یانگ، نیازهای اساسی گلاسر، تست افسردگی بک و اضطراب بک ارائه می‌شود.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب چهارراه طالقانی

    چهارراه طالقانی، بعد از درمانگاه بهبود به سمت میدان شهدا، ساختمان پزشکان ۱۱۰/۳، طبقه ۵، واحد ۱۹