دکتر کیان دارابی فوق تخصص آسم، آلرژی و ایمونولوژی بالینی با شماره نظام پزشکی 59435 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، مرکز فوق تخصصی آلرژی سپهر قرار گرفته و امکان نوبتدهی اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر کیان دارابی از برجستهترین پزشکان ایرانی در حوزه فوق تخصص آسم، آلرژی و ایمونولوژی بالینی است که با شماره نظام پزشکی 59435 در تهران فعالیت میکند. ایشان علاوه بر دارا بودن مدرک تخصصی بیماریهای کودکان، موفق به اخذ فوق تخصص آلرژی و ایمنیشناسی بالینی شدهاند و از این نظر جزو معدود پزشکان با این سطح از دانش و تجربه در کشور به شمار میآیند.
مطب دکتر کیان دارابی تحت عنوان مرکز فوق تخصصی آلرژی سپهر دکتر دارابی در خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبهروی مترو شریعتی، خیابان زیبا، پلاک ۶۰، طبقه دوم واقع شده و دسترسی آسانی برای مراجعان فراهم ساخته است. حضور ایشان در منطقه میرداماد تهران باعث شده بیماران متعددی از نقاط مختلف شهر برای درمان بیماریهای آلرژیک، آسم و اختلالات ایمنی به این مرکز مراجعه کنند.
دکتر کیان دارابی علاوه بر فعالیت بالینی، عضو فعال انجمن آسم و آلرژی آمریکا، اروپا و ایران هستند که این عضویتها نشاندهنده بهروز بودن دانش ایشان و ارتباط مستمر با جامعه علمی بینالمللی است. تخصص اصلی دکتر دارابی درمان انواع آلرژیها، بیماریهای آسم، حساسیتهای فصلی و ایمنیشناسی بالینی است، اما به واسطه تجربه در بیماریهای کودکان، مراجعان خردسال نیز از ایشان بهره میبرند. عنوان نفر دوم بورد فوق تخصصی آلرژی و ایمنولوژی بالینی نیز از جمله افتخارات ایشان است.
در میان بیماران، دکتر کیان دارابی به دلیل رویکرد علمی، تشخیص دقیق و رفتار حرفهای شناخته میشود. بسیاری از مراجعان از روند درمان و بهبود علائم آلرژی و آسم ابراز رضایت کردهاند. همچنین، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعهکنندگان فراهم است که موجب سهولت بیشتر در دسترسی به خدمات تخصصی شده است.
در مجموع، دکتر کیان دارابی با تکیه بر دانش روز، تجربه بالینی و حضور فعال در حوزه فوق تخصص آسم، آلرژی و ایمونولوژی بالینی، یکی از گزینههای معتبر برای بیماران مبتلا به اختلالات آلرژیک و ایمنی در تهران به شمار میآید.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی - بالاتر از میرداماد- رو به روی مترو شریعتی - خیابان زیبا - پلاک ۶۰ - طبقه دوم - مرکز فوق تخصصی آلرژی سپهر
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۶همه چی خوب و عالی بودش
۱۴۰۴/۰۸/۰۶تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۴پسرم نارس بودزیرنظرش بودالحمدالله به لطف ویزیت وراهنمایی های خوبش الان دیگه مشکلی ندارد
۱۳۹۷/۰۷/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۲سلام من پسرم آلرژی داشتن و الان به مدت دو سال هست که تحت نظر دکتر دارابی هستن خیلی بهتر شدن و ازشون تشکر میکنم دکتر حاذق و بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴فعلا تحت درمان ولی با روند رو به بهبود
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۳آلرژی شدید و خوشبختانه کنترل شده
۱۴۰۴/۰۴/۳۱پسرم سرفه های شدید داشت خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۰۷/۱۸من یکبار ویزیت شدم ایشون کامل به حرف هام گوش دادن و راهنماییم کردن
۱۴۰۵/۰۲/۲۴برخورد، تشخیص و درمان عالیه. پسرم آلرژی داشت و از 4 ماهی تحت نظر دکتر هستش. خداروشکر خیلی بهتر شده. اگزما داشت
۱۳۹۹/۰۲/۱۷خوب بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۰مشکل آلرژی شدید و قدیمی داشتم که با اولین ویزیت و نسخه ایشون بهبودی کامل حاصل شد. با آرزوی سلامتی برای همه
۱۴۰۱/۰۷/۲۶دکتر فوق العاده دلسوز وبا تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹فعلآ تحت نظر دکتر دارابی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۱خیلیییی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۱۹دختر ۱۱ساله من دوسال درگیر آلرژی شدید و آبریزش کیپ بودن بینی بود باوجود ویزیت توسط دکترهای مختلف درمان نشد اما فقط با یه نسخه ی دکتر دارابی بهبودی حاصل شد بی نظیرن ایشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۸بسیار علی
۱۴۰۴/۰۹/۰۶سرما خوردگی کودکان . با یکبار مراجعه و کمترین دارو درمان شدند
۱۳۹۷/۱۱/۲۸تشخیص درست، دکتر خوبی بودن، با صبر و حوصله، در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۳بسیارخوب
۱۳۹۸/۰۳/۳۰تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۲۱آلرژی و اسم
۱۴۰۴/۰۷/۱۱پسرم آلرژی داشت و ما نمیدونستیم هر بار سرما میخورد ریه هاش عفونی میشد و تب شدید میکرد و پایین نمیومد ولی بعد از معاینه توسط آقای دکتر متوجه شدیم آلرژی داره والان دیگه تب بالا نمیکنه و خیلی سبکتر بیمار میشه
۱۴۰۴/۰۹/۰۱دوتا ازفرزندانم آلرژی شدیدداشتن باتجویزایشان خیلی بهترشدن وهنوز تحت نظرهستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۹دکتر بسیار با تجربه ای هستند
۱۳۹۷/۰۱/۲۳مشکل خارش بدن وخلط پشت حلق که الحمدلله بهتر شده ولی التهاب ناحیه پوست سینه تحت درمان است تاکنون بهبود موثری نیافته اقای دکتر خوش خلق وپی گیر هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۰پسرم برای آلرژی تحت درمان هست خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خارشک کل بدن
۱۴۰۱/۰۵/۲۸آلرژی و در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۵/۱۳سلام من الان تحت درمان هستم آلرژی پوستی دارم کهیر میزنه بدنم ولی از وقتی از داروهایی که اقای دکتر برام نوشتن مصرف میکنم خیلی حالم بهتره
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۶سال ها مشکل خارش و دورنگی و التهاب پوست داشتم با یک نسخه دکتر دارابی، تا ۸۰ درصد مشکلم برطرف شد و تحت درمانشون هستم و مطمئنم نسخه ی دومی ، آخریشه
۱۴۰۳/۰۴/۱۰دکتر خیلی خوبی واقعا حال پسرم خوب شده سپاس فراوان از آقای دکتر دارابی
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بسیار دکتر باتجربه و عالی هستن ایشون.فقط ایشون تونستن مشکل آسم شدید من رو برطرف کنن
۱۳۹۷/۱۲/۱۵نتیجه مثبت داشته راضی هستم
۱۳۹۹/۰۷/۰۸اگزما. داروهای دکتر عالی بود و خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۳۱بسار بسیار دکتر عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۱عالی،ومهربان و با اخلاق خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۰واقعا عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۴دکتر دارابی از بهترین دکتر هایی بودن که در رابطه با بیماری آسم و آلرژی خودم و پسرم به ایشون مراجعه کردم و درمان پیدا کردم .دکتر دلسوز و با تجربه و بسیار عالی ای هستن.
۱۳۹۹/۰۵/۰۸عالی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عالییییی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عااالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۲دکتر خوب وسطح بالای از بیماری ودانش دارد وبا حوصله گوش میده
۱۴۰۳/۰۲/۱۱سلام عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۳۰عالی بودند
۱۴۰۳/۱۰/۱۹کهیر تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۵فوق العاده
۱۴۰۳/۰۶/۲۵تحت نظرم
۱۴۰۳/۰۳/۰۲ایشون فوقالعاده هستن تشخیص عالی عالی درانتخاب دکتر شک نکنید
۱۴۰۳/۰۷/۲۱تشخیص دکتر خوب بود ولی خیلی معطلی داره تقریبا دو سه ساعت
۱۴۰۴/۰۷/۱۵یکبار ویزیت شدیم دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۲/۱۶مشکل کهیر داشتم و حل شد
۱۴۰۵/۰۲/۰۷کهیر مزمن دارم در حال درمان هستم بسیار با حوصله و بادقت هستن آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عاییی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۱۴سلام پسرم اسم و سرفه های شدید داشت از مشهد آوردم پیش دکتر خیلی خیلی بهتر شد کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۸/۱۲دخترم سه سال هست تحت نظر ایشان هستند. خیلی بهتر شدند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۸آلرژی-
۱۴۰۳/۱۰/۱۸من آلرژی شدید و اسم خیلی بالا داشتم ولی ب کمک دکتر دارابی خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۱/۰۵/۱۹دکتر بسیار عالی مشکل اگزمای پوستی بود که دو هفته ای نتیجه گرفتیم و کاملا رفع شد اگزما
۱۳۹۸/۰۳/۱۳سلام من اولین بار بود پیش دکتر ویزیت شدم و بسیار راضی بودم دکتر خوش اخلاق و با حوصله هست و بسیار دقیق معاینه وبررسی کرد و تشخیصش دقیق وعالی بود با اینکه دکترای زیادی رفته بودم ولی تشخیص ایشون بی نقص بود متشکرم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عالی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۳من پسرم آلرژی داره اولین باری ک رفتم نتیجه اش خوب بود ولی من پیگیری نکردم الان برگشته دوباره میخوام پیششون وقت ویزیت بگیرم
۱۴۰۲/۰۸/۰۷بی نظیر با حوصله با تجربه
۱۴۰۴/۰۹/۰۳عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۰آسم و آلرژی
۱۴۰۳/۰۱/۲۷عالی عالی بهترین
۱۴۰۴/۰۸/۰۴فعلا هیچ تا
۱۴۰۴/۰۷/۱۴دکتر خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۲۱خوب هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۶پزشک کار بلد و با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۱علی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲برای مشکل آلرژی و آسم خفیف مراجعه داشتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶منکه خیلی را
۱۳۹۷/۱۲/۰۶مشکل خارش شدید بدن داشتم تو یه مقطعی خارش بدنم به کل قطع شد ولی دوباره شروع شد والان هم تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹دکتر صبور و با تجربه ای هستن تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱اگزما و الرژی
۱۴۰۳/۰۸/۲۷آلرژی و تحت درمان
۱۴۰۳/۰۵/۰۱دکتر خوبی هستن.
۱۴۰۰/۱۱/۲۶موثر بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۶با آزمایشات متعدد قبل از تجویز دارو تمام جوانب را در نظر میگیرند تا بهترین درمان را ارائه کنند
۱۴۰۴/۰۴/۱۸آلرژی داشتم. خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۸راضی ام
۱۴۰۳/۰۷/۰۲دکتر خوبی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۲دکتر باسواد و خوبی ان تحت درمان هستم ٢ هفته
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عرض خسته نباشید خدمت دکتر عزیز واقعا ازلحاظ اخلاق وتشخیص ودرمان عالی عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۴آسم ،درحال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار عا
۱۴۰۲/۱۱/۲۹خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۷دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۱پسرم از زمان تولد زیر نظردکتر دارابی بوده وهست خداروشکر با یک بار ویزیت پسرم سرماخوردگیش خوب میشه
۱۳۹۷/۱۱/۱۴حساسیت وابریزش بینی داشتم حدود۲۷ سال!!! به چندین پزشک ومتخصص مراجعه نمودم اما نتیجه نگرفتم ولی وقتی خدمت دکتر کیان دارابی رسیدم تو همون نسخه ی اول نتیجه گرفتم و شگفت زده شدم ازهمینجا براش ارزوی سلامتی وبهترینارو دارم عالی هستید اقای دکتر️️️️
۱۴۰۲/۱۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۲۰بهترین هستن ایشون برخورد عالی صبر و حوصله و تشخیص درست
۱۴۰۱/۰۹/۰۵دکتر فوق العاده بی نظیر واقعا ازشون ممنونم بابت تشخیص درستشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دکتر بسیار خوب مهربان دلسوز
۱۴۰۴/۰۶/۱۰دکتر با تجربه و صبور
۱۴۰۲/۰۴/۰۷آلرژی پوستی
۱۴۰۲/۰۹/۰۱بسیارعالی وقت میزارن احساس مسئولیت صادقانه وخلاق خوش صبورانه دارن و پیگیری عالی دارن بشخصه درمانهای زیادی دراینخصوص انجام دادم تنها درمان عالی دکتردارابی بهترین جواب که نه آلرژی ونه خارش وکوچکترین حساسیتی دادم خداحفظشون کنه کاش اینطوردکترها بیشتربودن اماباید قرائن دکترهارو دونست لایق بهترینهاهستن .
۱۴۰۳/۰۵/۰۲عالی حرفه ای
۱۴۰۳/۰۷/۱۸پسرم اسم داشتن و الان تحت درمان است
۱۴۰۳/۱۲/۰۷بهترین دکتر آلرژی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰در تشخیص
۱۴۰۰/۱۱/۰۴سلام عالی ه
۱۴۰۴/۰۷/۰۵خوب و پاسخگو ولی شلوغ
۱۴۰۱/۰۴/۱۵پزشک خوب و با حوصله ای هستند البته هنوز در مراحل درمان هستم اما از نظر وقت دهی و زمان انتظار زمان طولانی هست که بیش از دو ساعت و نیم انتظار نوبتم شد
۱۴۰۵/۰۳/۱۶آسم وآرژی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵خیلی عالیه
۱۴۰۴/۰۵/۲۰دکتر فوق العاده ای هس
۱۴۰۲/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۳۰دارای حساسیت های شدید بودم که با تجویزهای ایشون خیلی خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۹/۲۴برای خارش پوست مراجعه کردم فعلا درمان نشدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۲بسیار ماهر در کار و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۶واقعا بی نظیر هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۸من پلیپ انحراف آسم و آلرژی دارم. ویزیت ایشون واقعا برام سودمند بود. به طرز مشهودی حالم رو بهتر کرد و علائم بیماری رو کاهش داد و واقعا زندگی رو برای من ساده تر کرد.
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بی نظیر عالی هر چی بگم بازم کمه گفتم بهترین
۱۴۰۴/۰۸/۰۶خوش اخلاق، با حوصله و دقیق
۱۴۰۲/۰۱/۲۹آلرژی شدید(کولی نورژیک)داشتم به طوری که کلا از زندگی ساقط شده بودم با دارو های آقای دکتر طی یک سال خیلی بهتر شدم و الان در حال کم کردن دوز دارو ها هستم و خداروشکر خیلی خیلی راضیم دکتر واقعا با حوصله و دلسوزی تمام برای من وقت گذاشت و تلاش ایشان نتیجه بخش بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۴یکی از دلسوزترین پزشکانی که دیدم کارشون در درمان اسم و الرژی در مرکز ایران الرژی فوق العاده است من بیماری اسم داشتم و کاملا درمان شدم انشالله همیشه سالم باشن
۱۳۹۷/۱۰/۲۰دکترفوق العاده خوبی هستن.
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکتر بسیار خوش اخلاق و حاذق هستن فقط مشکل منشیشون هست که اصلا با بیماران کنار نمیان
۱۴۰۳/۱۱/۲۱هرچند بنده در مراحل درمان هستم و هنوز نتیجه نهایی حاصل نشده ولی از ایشون رضایت دارم چون باصبرو حوصله و دقیق برای بیمارشون وقت میذارن و اهمیت میدن.
۱۴۰۴/۰۷/۰۵واقعا کارشون عالیه وقت میزارنبرا مریض فقط بیش از حد پذیرش دارن هر روز و عموما چند ساعتی معطلی داره
۱۴۰۴/۰۶/۱۹عالی بود من کهیر میزدم از تایمی که داروهامو مصرف کردم دو روز بعد بهبود پیدا کردم ممنون از آقای دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۲/۰۷ایشان بسیار ا
۱۳۹۹/۰۴/۳۱واقعا عاالی وباتجربه
۱۴۰۴/۰۲/۰۴نظریرندارم
۱۴۰۳/۱۲/۲۷خیلی صبور و تشخیص عالی برای خارش پوست دخترم مراجعه کردم با اینکه چند دکتر پوست رفته بودم ولی نتیجه نداشت ولی با تشخیص اقای دکتر خیلی بهتر شده و الان تحت درمانه
۱۴۰۲/۰۹/۲۴کهیر عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲خوب بود عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۰دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۶آلرژی شدید. خیلی بهترم.
۱۴۰۴/۰۶/۰۳یک دکتر بسیار عالی مهربان و دقیق تا حالا به ندرت با چنین دکتر خوبی برخورد داشتم
۱۳۹۹/۰۹/۱۱کهیر حا داشتم با ی نسخه خوب خوب شدم
۱۴۰۲/۰۶/۰۷با حوصله و بررسی کامل سابقه بیماری
۱۴۰۴/۰۷/۱۱داروهای تجویزی عوارض زیادی دارد
۱۴۰۱/۰۲/۲۰بسیار دکتر با تجربه، خوش برخورد و پیگیر و نتیجه خوبی هم دریافت کردیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷بی نظیرن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۱۲/۱۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۶سلام تشخیص دکتر عالی بود و دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸فعلا در حال درمان
۱۴۰۲/۰۴/۱۳فعلا یه بار ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱برای درمان بیماری پسوریازیس مراجعه کردم، فعلا که داروهای دکتر جواب داد، گفتند یک ماه دیگه دوباره برای ویزیت بیاید، دکتر با حوصله و صبور و دقیق هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۵بسیار پزشک خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۱/۲۸واقعا عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۲تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۰۹سلام دکتر دارابی یکی از بهترین نه دقیقا بهترین پزشک آلرژی ایران هستند بسیار کاربلد دقیق و به دقت به حرف بیماران گوش میدن درست گاهی معطلی داره ولی همه کارها وتستهای آلرژی رو در صورت نیاز انجام میدان مراحل درمان رو به دقت ثبت میکنند وهمه بیماران رو پس از بررسی دقیق درمان میکنند هر چی دکتر رفتین رو بزارین یک طرف واقعا ایشون رو به هر بیماری که آسم و آلرژی و کهیر واگزما دارن پیشنهاد میکنم من هر چهار بیماری رو همزمان داشتم و دکتر دارابی عزیز با دوبار مراجعه مرا خوب خوب کردند
۱۴۰۳/۰۴/۰۹خیلی خوب بود دکتر عالی
۱۴۰۴/۱۰/۲۰تشخیص دقیق و خوبی دارند
۱۴۰۴/۰۶/۲۹تحت درمان آسم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عالی و با دقت
۱۴۰۴/۰۵/۰۹مشکل کهیر شدید بهترشدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۹خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۳من و دخترم مشکل آلرژی داشتیم که خداروشکر با داروهای دکتر تحت کنترل هست و وضعیتمان خیلی بهتر شده.دکتر خیلی خوب و و باسوادی هستند و با حوصله و وقت کافی معاینات را انجام میدهند.
۱۴۰۳/۱۱/۱۲بسیار انسان شریف و کار بلدی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴حساسیت دائمی...آبریزش بینی.عطسه شدید گرفتگی و کیپی بینی بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۸بسیار عالی ودقیق وکاربلد و برای بیمار خیلی وقت میگذارند و به نظرم بهترین دکتر آلرژی ایران هستند من وخانواده ام همه آلرژی داریم و بسیاری از ما با یک نسخه ایشان کاملا مشکلمان رفع شد
۱۴۰۱/۰۵/۱۰تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۷تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۳عالییییییییییی
۱۴۰۲/۰۹/۰۳پزشکعالی بود با حوصله با بینار صحبت میکنه و اینکه پیگیر بیمار است
۱۴۰۵/۰۲/۰۷تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۰۷برای بار اول ویزیت شدم بسیار دکتر باحوصله و متین و دانش خوب
۱۴۰۳/۰۸/۲۴خوب هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۹تشخیص جناب دکتر بسیار عالیست و من چندین سال هست ک پیش ایشون میرم و از طبابتشون خیلی راضی هستم
۱۳۹۷/۱۰/۲۰از بقیه ی دکتر هایی که تا الان رفتم بهتر بودن و درمان شدم
۱۳۹۹/۰۷/۲۱در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۳۰سینوزیت داشتم که عود کرده بود الان چند ماه که دارم دارو میخورم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹پسر من کهیر پوستی داشت در حال درمان هستند،،، بسیار دکتر با حوصله و با تجربه
۱۴۰۳/۱۱/۱۱بسیار پزشک خوب و کار بلد، والبته خیلی مودب
۱۴۰۲/۰۱/۲۰در حال درمان
۱۴۰۲/۱۲/۱۸دکتر خوبی است در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۱۲/۰۶پزشک فوقالعادهای هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۴اگزمای شدید داشتم و الان درمان شدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۹تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱دکتر خوبیه ولی اصلا سر وقتی که میدن پذیرش نمیکنن، دوسه ساعت معطلی داره
۱۴۰۲/۰۲/۱۶الرژی مومن داشتم و خدا رو شکر بهترم و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۴سلام معطلی در درمانگاه زیاد است ولی تشخیص دکتر خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۵در حال درمان
۱۴۰۴/۰۱/۲۶در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳سخت میشه نوبت گرفت
۱۴۰۳/۱۱/۳۰سلام، به تازگی ویزیت شده ایم ، منتظر نتیجه درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۱/۲۴من آلرژی بسیار شدید داشتم نسبت به گیاهان و گرده افشانی و خاک وغبار و خارش چشم و گوش و گلو عطسه و آبریزش بسیاربگونه ایی که فادر به انجام هیچ کاری نبودم و در چنین موقعیتی فقط باید گوشه ایی دراز می کشیدم سالها چنین بودم تا که بوسیله ایشان درمان شدم با تست آلرژی و یه قرص و یه مدت اسپری ولی الان جند ساله راحت شدم
۱۳۹۹/۰۹/۲۴آلرژی فصلی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دخترم اسم داشت وهمیشه تب مقاوم داشت در زمان سرماخوردگی خیلی اذیت میشد ولی دکتر دارابی دکتر با دو بار نسخه دخترم رو خوب کرد واقعا کارش عالیه
۱۳۹۷/۰۸/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۱/۱۵خود دکتر عالی هستن ولی معطلی به قدری زیاده که یه روز کامل رو آدم از دست میده، کاش یه کم تو نوبت دهی با انصاف تر باشن
۱۴۰۲/۰۸/۱۸بهترین دکتری که تا به حال دیدم؛یک جورایی فرشته زندگی پسرم شد؛بعد ۳سال تشخیص متخصص های دیگه؛دکتر دارابی عزیز تشخیص درست دادند!واقعا بهترینن
۱۴۰۱/۰۹/۱۳راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۱۸دکتر خوبی هستن بااخلاق وآرامش من راضی هستم
۱۴۰۲/۰۲/۲۹خارشک کل بدن
۱۴۰۱/۰۵/۲۸عالی بینظیر
۱۴۰۳/۰۷/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۲عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۶/۱۰دخترم مشکل آسم و آلرژی داره که با تشخیص دقیق و درمان آقای دکتر الان خیلی بهتره
۱۴۰۳/۰۶/۱۷خیلی عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۰۲با سلام جناب آقای دکتر دارابی از پزشکان نمونه ، آگاه ، دلسوز و بسیار با اخلاق هستند . فرزندم ، برادرم ، فرزند برادرم و چند تن از بستگان رو که دچار حساسیت و آلرژی بسیار شدید بودن رو ایشون با تخصص و مهارت عالیشون درمان کردند .
۱۳۹۷/۱۰/۲۱آسم حساسیتی تشخیص آقای دکتر هست، خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بله دکتر خوبی است ب بیمار خود روحیه میده
۱۳۹۷/۰۵/۰۱دکتر با دقت و با حوصله ای هستند تحت نظر ایشون هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹در رابطه با آرژی فرزندم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۲/۰۱/۲۱فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۴بسیارع
۱۴۰۲/۰۶/۱۷دقیق و عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۰من مادرم آسم شدید داشتن که با درمان آقای دکتر بعد از ویزیت ایشون آسمشون درمان شد و مادرم از عذاب کشیدن همیشگی راحت شد مدیون ایشون هستیم
۱۴۰۲/۰۶/۰۷الرژی پوستی
۱۴۰۲/۰۷/۲۶در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۵/۲۵تحت درمان
۱۴۰۳/۰۱/۳۰واقعا واقعا دکتر خوبی هستن تو هرزمینه ای بهترینه
۱۳۹۷/۱۱/۱۰مشکل سینوزیت مرحله دومه که میخوام نوبت بگیرم فعلاا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۲/۲۱بسیار حاذق و با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۰۷عالی بودند برای آلرژی ریوی پیششون رفتم
۱۴۰۳/۱۰/۰۴بسیارعالی هستن وخیلی خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۹/۱۳بسیار باحوصله و تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۳حساسیت پوستی و خارش
۱۴۰۳/۱۲/۲۲رینوره
۱۴۰۲/۰۵/۱۵یکبار توسط ایشان ویزیت شدم سابقه بیماری رابسیار خوب بررسی نمودند و وقت گذاشتند
۱۴۰۲/۰۹/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۱آلرژی شدید پسرم،بهتر شد
۱۴۰۳/۰۵/۰۶آلرژی شدید دارم ایشون خیلی کمکم کردن بهتر بشم
۱۴۰۳/۱۱/۱۳فعلا در حال مصرف دارو هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۶سلام مشکل آسم دخترم بود که برای اولین تاریخ 19دی 1400مراجعه کردیم ولی سرفه دخترم کمتر نشده بلکه زیاد هم شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۹تحت درمان هستم وآثار بهبودی در روند درمان پیداست وخیلی خوشحالم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶دکتربا اخلاق و فعلا در دوره درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶آسم و آلرژی دخترم و در حال درمان است.
۱۴۰۳/۰۷/۲۵آلرژی داشتم با دارو کنترل کردند
۱۴۰۴/۰۷/۰۱من آلرژی شدید داشتم چهار ساله تحت درمانم ایشون منو نجات دادن درمانم کردن فقط باید هر ماه برید تحت نظارت ایشون باشین
۱۴۰۵/۰۲/۱۳اسم وانرژی اگزما
۱۴۰۲/۰۷/۰۳دخترم تحت درمان است و آلرژیش کنترله خداروشکر
۱۴۰۳/۰۶/۱۲ماهر و با تجربه
۱۴۰۴/۰۴/۰۹دکتر خوب و حاذقی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۳دکتر باسوتد
۱۴۰۲/۰۸/۱۹یسیار پزشک با حوصله ودقت زیاد هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۹آسم و آلرژی
۱۴۰۴/۰۴/۰۶عالی وحاذق
۱۴۰۲/۰۲/۰۷فعلا تحت نظر مشخصمنیست تا کیادامه داشته باشه
۱۴۰۴/۰۲/۱۳مشکل ریه
۱۴۰۴/۰۷/۲۲ایشون عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۷