۱۰۳۱ نفر
دکتر کیان دارابی

دکتر کیان دارابی

فوق تخصص آسم ،آلرژی و ایمونولوژی بالینی

نفر دوم بورد فوق تخصصی آلرژی و ایمنولوژی بالینی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۵۹۴۳۵
۹۷% پیشنهاد کاربران
۸۸۱ نفر

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

همه چی خوب و عالی بودش

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

پسرم نارس بودزیرنظرش بودالحمدالله به لطف ویزیت وراهنمایی های خوبش الان دیگه مشکلی ندارد

۱۳۹۷/۰۷/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۶/۱۲

سلام من پسرم آلرژی داشتن و الان به مدت دو سال هست که تحت نظر دکتر دارابی هستن خیلی بهتر شدن و ازشون تشکر میکنم دکتر حاذق و بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

فعلا تحت درمان ولی با روند رو به بهبود

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

آلرژی شدید و خوشبختانه کنترل شده

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

پسرم سرفه های شدید داشت خیلی بهتر شده

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

من یکبار ویزیت شدم ایشون کامل به حرف هام گوش دادن و راهنماییم کردن

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

برخورد، تشخیص و درمان عالیه. پسرم آلرژی داشت و از 4 ماهی تحت نظر دکتر هستش. خداروشکر خیلی بهتر شده. اگزما داشت

۱۳۹۹/۰۲/۱۷

خوب بودن

۱۴۰۱/۰۴/۲۰

مشکل آلرژی شدید و قدیمی داشتم که با اولین ویزیت و نسخه ایشون بهبودی کامل حاصل شد. با آرزوی سلامتی برای همه

۱۴۰۱/۰۷/۲۶

دکتر فوق العاده دلسوز وبا تجربه

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

فعلآ تحت نظر دکتر دارابی هستم

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۱۱

خیلیییی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۱/۰۲/۱۹

دختر ۱۱ساله من دوسال درگیر آلرژی شدید و آبریزش کیپ بودن بینی بود باوجود ویزیت توسط دکترهای مختلف درمان نشد اما فقط با یه نسخه ی دکتر دارابی بهبودی حاصل شد بی نظیرن ایشون

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

بسیار علی

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

سرما خوردگی کودکان . با یکبار مراجعه و کمترین دارو درمان شدند

۱۳۹۷/۱۱/۲۸

تشخیص درست، دکتر خوبی بودن، با صبر و حوصله، در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

خیلی عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۳

بسیارخوب

۱۳۹۸/۰۳/۳۰

تحت درمان

۱۴۰۰/۱۱/۲۱

آلرژی و اسم

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

پسرم آلرژی داشت و ما نمیدونستیم هر بار سرما میخورد ریه هاش عفونی میشد و تب شدید میکرد و پایین نمیومد ولی بعد از معاینه توسط آقای دکتر متوجه شدیم آلرژی داره والان دیگه تب بالا نمیکنه و خیلی سبکتر بیمار میشه

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

دوتا ازفرزندانم آلرژی شدیدداشتن باتجویزایشان خیلی بهترشدن وهنوز تحت نظرهستن

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

دکتر بسیار با تجربه ای هستند

۱۳۹۷/۰۱/۲۳

مشکل خارش بدن وخلط پشت حلق که الحمدلله بهتر شده ولی التهاب ناحیه پوست سینه تحت درمان است تاکنون بهبود موثری نیافته اقای دکتر خوش خلق وپی گیر هستند

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

پسرم برای آلرژی تحت درمان هست خیلی بهتر شده

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

خارشک کل بدن

۱۴۰۱/۰۵/۲۸

آلرژی و در حال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۵/۱۳

سلام من الان تحت درمان هستم آلرژی پوستی دارم کهیر میزنه بدنم ولی از وقتی از داروهایی که اقای دکتر برام نوشتن مصرف میکنم خیلی حالم بهتره

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

عالی بود

۱۳۹۹/۱۱/۲۶

سال ها مشکل خارش و دورنگی و التهاب پوست داشتم با یک نسخه دکتر دارابی، تا ۸۰ درصد مشکلم برطرف شد و تحت درمانشون هستم و مطمئنم نسخه ی دومی ، آخریشه

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

دکتر خیلی خوبی واقعا حال پسرم خوب شده سپاس فراوان از آقای دکتر دارابی

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

بسیار دکتر باتجربه و عالی هستن ایشون.فقط ایشون تونستن مشکل آسم شدید من رو برطرف کنن

۱۳۹۷/۱۲/۱۵

نتیجه مثبت داشته راضی هستم

۱۳۹۹/۰۷/۰۸

اگزما. داروهای دکتر عالی بود و خوب شدم

۱۴۰۳/۰۶/۳۱

بسار بسیار دکتر عالی هستن

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

عالی،ومهربان و با اخلاق خوب

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

واقعا عالی بود

۱۴۰۲/۰۲/۱۴

دکتر دارابی از بهترین دکتر هایی بودن که در رابطه با بیماری آسم و آلرژی خودم و پسرم به ایشون مراجعه کردم و درمان پیدا کردم .دکتر دلسوز و با تجربه و بسیار عالی ای هستن.

۱۳۹۹/۰۵/۰۸

عالی عالی

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

عالییییی

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

عااالی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۱۲

دکتر خوب وسطح بالای از بیماری ودانش دارد وبا حوصله گوش میده

۱۴۰۳/۰۲/۱۱

سلام عالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۳۰

عالی بودند

۱۴۰۳/۱۰/۱۹

کهیر تحت درمان

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

فوق العاده

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

تحت نظرم

۱۴۰۳/۰۳/۰۲

ایشون فوقالعاده هستن تشخیص عالی عالی درانتخاب دکتر شک نکنید

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

تشخیص دکتر خوب بود ولی خیلی معطلی داره تقریبا دو سه ساعت

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

یکبار ویزیت شدیم دکتر خوبی است

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

مشکل کهیر داشتم و حل شد

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

کهیر مزمن دارم در حال درمان هستم بسیار با حوصله و بادقت هستن آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

عاییی بودن

۱۴۰۳/۰۹/۱۴

سلام پسرم اسم و سرفه های شدید داشت از مشهد آوردم پیش دکتر خیلی خیلی بهتر شد کارشون خیلی خوبه

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

دخترم سه سال هست تحت نظر ایشان هستند. خیلی بهتر شدند.

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

آلرژی-

۱۴۰۳/۱۰/۱۸

من آلرژی شدید و اسم خیلی بالا داشتم ولی ب کمک دکتر دارابی خداروشکر خوب شدم

۱۴۰۱/۰۵/۱۹

دکتر بسیار عالی مشکل اگزمای پوستی بود که دو هفته ای نتیجه گرفتیم و کاملا رفع شد اگزما

۱۳۹۸/۰۳/۱۳

سلام من اولین بار بود پیش دکتر ویزیت شدم و بسیار راضی بودم دکتر خوش اخلاق و با حوصله هست و بسیار دقیق معاینه وبررسی کرد و تشخیصش دقیق وعالی بود با اینکه دکترای زیادی رفته بودم ولی تشخیص ایشون بی نقص بود متشکرم

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۷/۱۳

من پسرم آلرژی داره اولین باری ک رفتم نتیجه اش خوب بود ولی من پیگیری نکردم الان برگشته دوباره میخوام پیششون وقت ویزیت بگیرم

۱۴۰۲/۰۸/۰۷

بی نظیر با حوصله با تجربه

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

آسم و آلرژی

۱۴۰۳/۰۱/۲۷

عالی عالی بهترین

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

فعلا هیچ تا

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

دکتر خیلی خوب

۱۴۰۲/۰۱/۲۱

خوب هستند

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

پزشک کار بلد و با تجربه ای هستند

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

علی بودن

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

برای مشکل آلرژی و آسم خفیف مراجعه داشتم

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

منکه خیلی را

۱۳۹۷/۱۲/۰۶

مشکل خارش شدید بدن داشتم تو یه مقطعی خارش بدنم به کل قطع شد ولی دوباره شروع شد والان هم تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

دکتر صبور و با تجربه ای هستن تحت درمانم

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

اگزما و الرژی

۱۴۰۳/۰۸/۲۷

آلرژی و تحت درمان

۱۴۰۳/۰۵/۰۱

دکتر خوبی هستن.

۱۴۰۰/۱۱/۲۶

موثر بود

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

با آزمایشات متعدد قبل از تجویز دارو تمام جوانب را در نظر میگیرند تا بهترین درمان را ارائه کنند

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

آلرژی داشتم. خوب بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

راضی ام

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

دکتر خوبی بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

دکتر باسواد و خوبی ان تحت درمان هستم ٢ هفته

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

عرض خسته نباشید خدمت دکتر عزیز واقعا ازلحاظ اخلاق وتشخیص ودرمان عالی عالیه

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

آسم ،درحال درمان

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

بسیار عا

۱۴۰۲/۱۱/۲۹

خیلی دکتر خوبی هستند

۱۴۰۲/۱۰/۲۷

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

پسرم از زمان تولد زیر نظردکتر دارابی بوده وهست خداروشکر با یک بار ویزیت پسرم سرماخوردگیش خوب میشه

۱۳۹۷/۱۱/۱۴

حساسیت وابریزش بینی داشتم حدود۲۷ سال!!! به چندین پزشک ومتخصص مراجعه نمودم اما نتیجه نگرفتم ولی وقتی خدمت دکتر کیان دارابی رسیدم تو همون نسخه ی اول نتیجه گرفتم و شگفت زده شدم ازهمینجا براش ارزوی سلامتی وبهترینارو دارم عالی هستید اقای دکتر️️️️

۱۴۰۲/۱۲/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۱/۲۰

بهترین هستن ایشون برخورد عالی صبر و حوصله و تشخیص درست

۱۴۰۱/۰۹/۰۵

دکتر فوق العاده بی نظیر واقعا ازشون ممنونم بابت تشخیص درستشون

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

دکتر بسیار خوب مهربان دلسوز

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

دکتر با تجربه و صبور

۱۴۰۲/۰۴/۰۷

آلرژی پوستی

۱۴۰۲/۰۹/۰۱

بسیارعالی وقت میزارن احساس مسئولیت صادقانه وخلاق خوش صبورانه دارن و پیگیری عالی دارن بشخصه درمانهای زیادی دراینخصوص انجام دادم تنها درمان عالی دکتردارابی بهترین جواب که نه آلرژی ونه خارش وکوچکترین حساسیتی دادم خداحفظشون کنه کاش اینطوردکترها بیشتربودن اماباید قرائن دکترهارو دونست لایق بهترینهاهستن .

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

عالی حرفه ای

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

پسرم اسم داشتن و الان تحت درمان است

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

بهترین دکتر آلرژی

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

در تشخیص

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

سلام عالی ه

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

خوب و پاسخگو ولی شلوغ

۱۴۰۱/۰۴/۱۵

پزشک خوب و با حوصله ای هستند البته هنوز در مراحل درمان هستم اما از نظر وقت دهی و زمان انتظار زمان طولانی هست که بیش از دو ساعت و نیم انتظار نوبتم شد

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

آسم وآرژی

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

خیلی عالیه

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

دکتر فوق العاده ای هس

۱۴۰۲/۱۱/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۳۰

دارای حساسیت های شدید بودم که با تجویزهای ایشون خیلی خیلی بهتر شدم

۱۳۹۹/۰۹/۲۴

برای خارش پوست مراجعه کردم فعلا درمان نشدم

۱۴۰۳/۰۵/۲۸

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۱/۰۸/۱۲

بسیار ماهر در کار و با اخلاق

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

خوب بود

۱۴۰۲/۰۵/۲۶

واقعا بی نظیر هستند

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

من پلیپ انحراف آسم و آلرژی دارم. ویزیت ایشون واقعا برام سودمند بود. به طرز مشهودی حالم رو بهتر کرد و علائم بیماری رو کاهش داد و واقعا زندگی رو برای من ساده تر کرد.

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

بی نظیر عالی هر چی بگم بازم کمه گفتم بهترین

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

خوش اخلاق، با حوصله و دقیق

۱۴۰۲/۰۱/۲۹

آلرژی شدید(کولی نورژیک)داشتم به طوری که کلا از زندگی ساقط شده بودم با دارو های آقای دکتر طی یک سال خیلی بهتر شدم و الان در حال کم کردن دوز دارو ها هستم و خداروشکر خیلی خیلی راضیم دکتر واقعا با حوصله و دلسوزی تمام برای من وقت گذاشت و تلاش ایشان نتیجه بخش بود

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

یکی از دلسوزترین پزشکانی که دیدم کارشون در درمان اسم و الرژی در مرکز ایران الرژی فوق العاده است من بیماری اسم داشتم و کاملا درمان شدم انشالله همیشه سالم باشن

۱۳۹۷/۱۰/۲۰

دکترفوق العاده خوبی هستن.

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

دکتر بسیار خوش اخلاق و حاذق هستن فقط مشکل منشیشون هست که اصلا با بیماران کنار نمیان

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

هرچند بنده در مراحل درمان هستم و هنوز نتیجه نهایی حاصل نشده ولی از ایشون رضایت دارم چون باصبرو حوصله و دقیق برای بیمارشون وقت میذارن و اهمیت میدن.

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

واقعا کارشون عالیه وقت میزارنبرا مریض فقط بیش از حد پذیرش دارن هر روز و عموما چند ساعتی معطلی داره

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

عالی بود من کهیر میزدم از تایمی که داروهامو مصرف کردم دو روز بعد بهبود پیدا کردم ممنون از آقای دکتر عزیز

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

ایشان بسیار ا

۱۳۹۹/۰۴/۳۱

واقعا عاالی وباتجربه

۱۴۰۴/۰۲/۰۴

نظریرندارم

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

خیلی صبور و تشخیص عالی برای خارش پوست دخترم مراجعه کردم با اینکه چند دکتر پوست رفته بودم ولی نتیجه نداشت ولی با تشخیص اقای دکتر خیلی بهتر شده و الان تحت درمانه

۱۴۰۲/۰۹/۲۴

کهیر عالی

۱۴۰۲/۱۱/۲۶

تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

خوب بود عالی

۱۴۰۱/۰۴/۲۰

دکتر عالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۶

آلرژی شدید. خیلی بهترم.

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

یک دکتر بسیار عالی مهربان و دقیق تا حالا به ندرت با چنین دکتر خوبی برخورد داشتم

۱۳۹۹/۰۹/۱۱

کهیر حا داشتم با ی نسخه خوب خوب شدم

۱۴۰۲/۰۶/۰۷

با حوصله و بررسی کامل سابقه بیماری

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

داروهای تجویزی عوارض زیادی دارد

۱۴۰۱/۰۲/۲۰

بسیار دکتر با تجربه، خوش برخورد و پیگیر و نتیجه خوبی هم دریافت کردیم

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

بی نظیرن خدا حفظشون کنه

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

سلام تشخیص دکتر عالی بود و دکتر حاذقی هستند

۱۴۰۱/۰۹/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

فعلا در حال درمان

۱۴۰۲/۰۴/۱۳

فعلا یه بار ویزیت شدم

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

برای درمان بیماری پسوریازیس مراجعه کردم، فعلا که داروهای دکتر جواب داد، گفتند یک ماه دیگه دوباره برای ویزیت بیاید، دکتر با حوصله و صبور و دقیق هستند

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

بسیار پزشک خوبی هستند

۱۳۹۸/۰۱/۲۸

واقعا عالی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

تشخیص عالی

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

بهترین دکتر

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

سلام دکتر دارابی یکی از بهترین نه دقیقا بهترین پزشک آلرژی ایران هستند بسیار کاربلد دقیق و به دقت به حرف بیماران گوش میدن درست گاهی معطلی داره ولی همه کارها وتستهای آلرژی رو در صورت نیاز انجام میدان مراحل درمان رو به دقت ثبت میکنند وهمه بیماران رو پس از بررسی دقیق درمان میکنند هر چی دکتر رفتین رو بزارین یک طرف واقعا ایشون رو به هر بیماری که آسم و آلرژی و کهیر واگزما دارن پیشنهاد میکنم من هر چهار بیماری رو همزمان داشتم و دکتر دارابی عزیز با دوبار مراجعه مرا خوب خوب کردند

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

خیلی خوب بود دکتر عالی

۱۴۰۴/۱۰/۲۰

تشخیص دقیق و خوبی دارند

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

تحت درمان آسم

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

عالی و با دقت

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

مشکل کهیر شدید بهترشدم

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

عالی بود

۱۳۹۹/۰۷/۱۹

خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

من و دخترم مشکل آلرژی داشتیم که خداروشکر با داروهای دکتر تحت کنترل هست و وضعیتمان خیلی بهتر شده.دکتر خیلی خوب و و باسوادی هستند و با حوصله و وقت کافی معاینات را انجام میدهند.

۱۴۰۳/۱۱/۱۲

بسیار انسان شریف و کار بلدی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

حساسیت دائمی...آبریزش بینی.عطسه شدید گرفتگی و کیپی بینی بسیار راضی هستم

۱۴۰۳/۱۲/۲۸

بسیار عالی ودقیق وکاربلد و برای بیمار خیلی وقت میگذارند و به نظرم بهترین دکتر آلرژی ایران هستند من وخانواده ام همه آلرژی داریم و بسیاری از ما با یک نسخه ایشان کاملا مشکلمان رفع شد

۱۴۰۱/۰۵/۱۰

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

تشخیص عالی

۱۴۰۲/۰۹/۰۳

عالییییییییییی

۱۴۰۲/۰۹/۰۳

پزشکعالی بود با حوصله با بینار صحبت میکنه و اینکه پیگیر بیمار است

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

تحت درمان

۱۴۰۰/۱۱/۰۷

برای بار اول ویزیت شدم بسیار دکتر باحوصله و متین و دانش خوب

۱۴۰۳/۰۸/۲۴

خوب هستن

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

تشخیص جناب دکتر بسیار عالیست و من چندین سال هست ک پیش ایشون میرم و از طبابتشون خیلی راضی هستم

۱۳۹۷/۱۰/۲۰

از بقیه ی دکتر هایی که تا الان رفتم بهتر بودن و درمان شدم

۱۳۹۹/۰۷/۲۱

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

سینوزیت داشتم که عود کرده بود الان چند ماه که دارم دارو میخورم خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

پسر من کهیر پوستی داشت در حال درمان هستند،،، بسیار دکتر با حوصله و با تجربه

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

بسیار پزشک خوب و کار بلد، والبته خیلی مودب

۱۴۰۲/۰۱/۲۰

در حال درمان

۱۴۰۲/۱۲/۱۸

دکتر خوبی است در حال درمان هستم

۱۴۰۲/۱۲/۰۶

پزشک فوقالعادهای هستن

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

عالی بود

۱۴۰۱/۰۶/۱۴

اگزمای شدید داشتم و الان درمان شدم

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۲/۲۹

تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

دکتر خوبیه ولی اصلا سر وقتی که میدن پذیرش نمیکنن، دوسه ساعت معطلی داره

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

الرژی مومن داشتم و خدا رو شکر بهترم و تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

سلام معطلی در درمانگاه زیاد است ولی تشخیص دکتر خوب بود

۱۴۰۲/۰۴/۲۵

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

سخت میشه نوبت گرفت

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

سلام، به تازگی ویزیت شده ایم ، منتظر نتیجه درمان هستیم

۱۴۰۳/۰۱/۲۴

من آلرژی بسیار شدید داشتم نسبت به گیاهان و گرده افشانی و خاک وغبار و خارش چشم و گوش و گلو عطسه و آبریزش بسیاربگونه ایی که فادر به انجام هیچ کاری نبودم و در چنین موقعیتی فقط باید گوشه ایی دراز می کشیدم سالها چنین بودم تا که بوسیله ایشان درمان شدم با تست آلرژی و یه قرص و یه مدت اسپری ولی الان جند ساله راحت شدم

۱۳۹۹/۰۹/۲۴

آلرژی فصلی

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

دخترم اسم داشت وهمیشه تب مقاوم داشت در زمان سرماخوردگی خیلی اذیت میشد ولی دکتر دارابی دکتر با دو بار نسخه دخترم رو خوب کرد واقعا کارش عالیه

۱۳۹۷/۰۸/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

بسیار حاذق

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

خود دکتر عالی هستن ولی معطلی به قدری زیاده که یه روز کامل رو آدم از دست میده، کاش یه کم تو نوبت دهی با انصاف تر باشن

۱۴۰۲/۰۸/۱۸

بهترین دکتری که تا به حال دیدم؛یک جورایی فرشته زندگی پسرم شد؛بعد ۳سال تشخیص متخصص های دیگه؛دکتر دارابی عزیز تشخیص درست دادند!واقعا بهترینن

۱۴۰۱/۰۹/۱۳

راضی بودم

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

دکتر خوبی هستن بااخلاق وآرامش من راضی هستم

۱۴۰۲/۰۲/۲۹

خارشک کل بدن

۱۴۰۱/۰۵/۲۸

عالی بینظیر

۱۴۰۳/۰۷/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۱/۰۲

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

دخترم مشکل آسم و آلرژی داره که با تشخیص دقیق و درمان آقای دکتر الان خیلی بهتره

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

خیلی عالیه

۱۳۹۹/۱۰/۰۲

با سلام جناب آقای دکتر دارابی از پزشکان نمونه ، آگاه ، دلسوز و بسیار با اخلاق هستند . فرزندم ، برادرم ، فرزند برادرم و چند تن از بستگان رو که دچار حساسیت و آلرژی بسیار شدید بودن رو ایشون با تخصص و مهارت عالیشون درمان کردند .

۱۳۹۷/۱۰/۲۱

آسم حساسیتی تشخیص آقای دکتر هست، خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

بله دکتر خوبی است ب بیمار خود روحیه میده

۱۳۹۷/۰۵/۰۱

دکتر با دقت و با حوصله ای هستند تحت نظر ایشون هستیم

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

در رابطه با آرژی فرزندم

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

دکتر خیلی خوبی است

۱۴۰۲/۰۱/۲۱

فعلا تحت درمان

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۰۴

بسیارع

۱۴۰۲/۰۶/۱۷

دقیق و عالی

۱۳۹۹/۰۸/۱۰

من مادرم آسم شدید داشتن که با درمان آقای دکتر بعد از ویزیت ایشون آسمشون درمان شد و مادرم از عذاب کشیدن همیشگی راحت شد مدیون ایشون هستیم

۱۴۰۲/۰۶/۰۷

الرژی پوستی

۱۴۰۲/۰۷/۲۶

در حال درمان هستم

۱۴۰۲/۰۵/۲۵

تحت درمان

۱۴۰۳/۰۱/۳۰

واقعا واقعا دکتر خوبی هستن تو هرزمینه ای بهترینه

۱۳۹۷/۱۱/۱۰

مشکل سینوزیت مرحله دومه که میخوام نوبت بگیرم فعلاا تحت درمان هستم

۱۳۹۹/۰۲/۲۱

بسیار حاذق و با تجربه

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

عالی بودند برای آلرژی ریوی پیششون رفتم

۱۴۰۳/۱۰/۰۴

بسیارعالی هستن وخیلی خوش برخورد

۱۴۰۱/۰۹/۱۳

بسیار باحوصله و تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۳

حساسیت پوستی و خارش

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

رینوره

۱۴۰۲/۰۵/۱۵

یکبار توسط ایشان ویزیت شدم سابقه بیماری رابسیار خوب بررسی نمودند و وقت گذاشتند

۱۴۰۲/۰۹/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

آلرژی شدید پسرم،بهتر شد

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

آلرژی شدید دارم ایشون خیلی کمکم کردن بهتر بشم

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

فعلا در حال مصرف دارو هستن

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

سلام مشکل آسم دخترم بود که برای اولین تاریخ 19دی 1400مراجعه کردیم ولی سرفه دخترم کمتر نشده بلکه زیاد هم شد

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

خوب بود

۱۴۰۱/۰۹/۰۹

تحت درمان هستم وآثار بهبودی در روند درمان پیداست وخیلی خوشحالم

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

دکتربا اخلاق و فعلا در دوره درمان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

آسم و آلرژی دخترم و در حال درمان است.

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

آلرژی داشتم با دارو کنترل کردند

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

من آلرژی شدید داشتم چهار ساله تحت درمانم ایشون منو نجات دادن درمانم کردن فقط باید هر ماه برید تحت نظارت ایشون باشین

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

اسم وانرژی اگزما

۱۴۰۲/۰۷/۰۳

دخترم تحت درمان است و آلرژیش کنترله خداروشکر

۱۴۰۳/۰۶/۱۲

ماهر و با تجربه

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

دکتر خوب و حاذقی هستن

۱۴۰۲/۰۹/۰۳

دکتر باسوتد

۱۴۰۲/۰۸/۱۹

یسیار پزشک با حوصله ودقت زیاد هستند

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

آسم و آلرژی

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

عالی وحاذق

۱۴۰۲/۰۲/۰۷

فعلا تحت نظر مشخصمنیست تا کیادامه داشته باشه

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

مشکل ریه

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

ایشون عالی هستند

۱۴۰۰/۰۶/۰۷
اطلاعات تکمیلی
عضو انجمن آسم وآلرژی آمریکا
عضو انجمن آسم وآلرژی اروپا
عضو انجمن آسم وآلرژی ایران
مرکز فوق تخصصی آلرژی سپهر دکتر دارابی
تهرانخیابان شریعتی - بالاتر از میرداماد- رو به روی مترو شریعتی - خیابان زیبا - پلاک ۶۰ - طبقه دوم - مرکز فوق تخصصی آلرژی سپهر
نوبت دهی همه روزه به استثنای روز‌های تعطیل
روز‌های ویزیت دکتر دارابی شنبه یکشنبه و دوشنبه سه شنبه و پنج شنبه‌های هر هفته
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۴ الی ۱۹:۳۰
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۴ الی ۱۹:۳۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۸:۳۰
    ۷ روز دیگر
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹:۳۰
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹:۳۰
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۸:۳۰
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹:۳۰
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹:۳۰
    ۱۱ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹:۳۰
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۸:۳۰

    دکتر کیان دارابی فوق تخصص آسم، آلرژی و ایمونولوژی بالینی با شماره نظام پزشکی 59435 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، مرکز فوق تخصصی آلرژی سپهر قرار گرفته و امکان نوبت‌دهی اینترنتی نیز فراهم است.

    دکتر کیان دارابی از برجسته‌ترین پزشکان ایرانی در حوزه فوق تخصص آسم، آلرژی و ایمونولوژی بالینی است که با شماره نظام پزشکی 59435 در تهران فعالیت می‌کند. ایشان علاوه بر دارا بودن مدرک تخصصی بیماری‌های کودکان، موفق به اخذ فوق تخصص آلرژی و ایمنی‌شناسی بالینی شده‌اند و از این نظر جزو معدود پزشکان با این سطح از دانش و تجربه در کشور به شمار می‌آیند.

    مطب دکتر کیان دارابی تحت عنوان مرکز فوق تخصصی آلرژی سپهر دکتر دارابی در خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبه‌روی مترو شریعتی، خیابان زیبا، پلاک ۶۰، طبقه دوم واقع شده و دسترسی آسانی برای مراجعان فراهم ساخته است. حضور ایشان در منطقه میرداماد تهران باعث شده بیماران متعددی از نقاط مختلف شهر برای درمان بیماری‌های آلرژیک، آسم و اختلالات ایمنی به این مرکز مراجعه کنند.

    دکتر کیان دارابی علاوه بر فعالیت بالینی، عضو فعال انجمن آسم و آلرژی آمریکا، اروپا و ایران هستند که این عضویت‌ها نشان‌دهنده به‌روز بودن دانش ایشان و ارتباط مستمر با جامعه علمی بین‌المللی است. تخصص اصلی دکتر دارابی درمان انواع آلرژی‌ها، بیماری‌های آسم، حساسیت‌های فصلی و ایمنی‌شناسی بالینی است، اما به واسطه تجربه در بیماری‌های کودکان، مراجعان خردسال نیز از ایشان بهره می‌برند. عنوان نفر دوم بورد فوق تخصصی آلرژی و ایمنولوژی بالینی نیز از جمله افتخارات ایشان است.

    در میان بیماران، دکتر کیان دارابی به دلیل رویکرد علمی، تشخیص دقیق و رفتار حرفه‌ای شناخته می‌شود. بسیاری از مراجعان از روند درمان و بهبود علائم آلرژی و آسم ابراز رضایت کرده‌اند. همچنین، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه‌کنندگان فراهم است که موجب سهولت بیشتر در دسترسی به خدمات تخصصی شده است.

    در مجموع، دکتر کیان دارابی با تکیه بر دانش روز، تجربه بالینی و حضور فعال در حوزه فوق تخصص آسم، آلرژی و ایمونولوژی بالینی، یکی از گزینه‌های معتبر برای بیماران مبتلا به اختلالات آلرژیک و ایمنی در تهران به شمار می‌آید.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مرکز فوق تخصصی آلرژی سپهر دکتر دارابی

    خیابان شریعتی - بالاتر از میرداماد- رو به روی مترو شریعتی - خیابان زیبا - پلاک ۶۰ - طبقه دوم - مرکز فوق تخصصی آلرژی سپهر