برای دریافت نوبت از دکتر پگاه بیکدلی متخصص بیماری های داخلی در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر پگاه بیکدلی متخصص بیماری های داخلی در تهران: پونک، بلوار میرزابابایی، سردار جنگل جنوب، نرسیده به نیایش، جنب کوچه شهید کریمی، ساختمان آرتمیس، طبقه سوم
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر پگاه بیکدلی متخصص بیماری های داخلی در تهران حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر پگاه بیکدلی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
پونک، بلوار میرزابابایی، سردار جنگل جنوب، نرسیده به نیایش، جنب کوچه شهید کریمی، ساختمان آرتمیس، طبقه سوم
ویزیت و آژمایش
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بسیار خانم دکتر محترم زیبا و با سواد و صبوری بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۸خداشکر با مراجعه به ایشون قند و فشارم کنترل شده
۱۴۰۴/۰۷/۱۹ایشون پزشکی با دانش روز ، متعهد و با اخلاق هستن،امیدوارم همیشه تندرست و سلامت و در پناه حق باشید
۱۴۰۵/۰۳/۱۶برخوردشون محترمانه و صبورانه بود فعلا دارم داروهای تجویزی رو مصرف میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۲۹آپاندیس عمل کرده بودم در مورد قند خون و چربی خانم دکتر راهنمایی خوب کردند از ایشان تشکر و قدردانی دارم.
۱۴۰۴/۰۵/۲۵با صبر و حوصله و کار درست هستند
۱۴۰۴/۰۶/۳۰برای پدرم نوبت گرفتم خانم دکتر عالی هستن با شخصیت با وجدان کاری بسیار بالا به صحبت های بیمار گوش میدن میزارن بیمار کامل صحبت کنه علائم شو بگه مثل دکترهای دیگه وسط صحبتت حرفتو قطع نمیکنه تشخیص شون عالی بود پدرم بار سوم هستش پیش خانم دکتر برای گوارش و ریه میرن خیلی راضی بودن دارو تاثیر داشته داروی الکی نمیدن.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳ما همه خانوادگی به ایشون مراجعه می کنیم، تشخیص درست میدن،عالی و درجه یک هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۸تحت درمانم و فعلا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۲۶برای اولین بار به دکتر مراجعه کردم خانم دکتر صبور و مهربان وبادقت انشالا که نتیجه بگیرم
۱۴۰۴/۱۱/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰بسیار با صبر و حوصله وقت گذاشتن روند درمان درحال پیگیری هستش
۱۴۰۴/۰۸/۲۶چاقی پیش از حد،کاهش وزن وسایز خوب
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بیماری دیابت و فشار خون خانم دکتر با صبوری کامل و اخلاق مهربونشون درمان رو با تشخیصشون تحت کنترل قرار گرفت سپاس از همکاریشون
۱۴۰۴/۰۵/۲۸بسیار دکتر با حوصله ای هستند. برای کم کاری تیرویید رفتم. ممنونم از ایشون.
۱۴۰۴/۱۱/۲۶خیلی عالی بودند من یک مدتی دارم درمان میشم و کاملا احساس خوب دارم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار خوش اخلاق، باحوصله، دقیق و باسواد هستن. ممنونم
۱۴۰۳/۱۱/۱۲خوب بودن وقت کافی میذارن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳با سواد با حوصله و خوش بر خورد
۱۴۰۴/۱۲/۰۶سلام اسنپ دکتر نمیزاره نظرمو راجع به ایشان عنوان کنم یا من بلد نیستم منتها میخواستم عرض کنم کاش همه دکترهای عالم مانند ایشان باشند برای آنکه با دقت و متانت و کاملا درست من را راهنمایی نمودند و اکنون در حال درمان هستم ، خانم دکتر ممنونم از محبتهاتون
۱۴۰۵/۰۳/۰۴منشی دکتر بی احترامی کرد اصلا نرفتیم ویزیت کنیم.
۱۴۰۴/۱۱/۰۸میخوام نتیجه آزمایشمو نشون بدن
۱۴۰۴/۰۶/۱۱در حاله درمان.اولین جلسه رفتم
۱۴۰۴/۰۹/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۲درخصوص معاینه
۱۴۰۴/۰۹/۱۷از همه نظر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۳دکتر حاذق و توانا
۱۴۰۴/۰۶/۱۴دقت کامل و معاینه خوب در هر مرحله ویزیت. استفاده از اطلاعات و داده های آماری بدست آمده در معاینات قبلی و آزمایشات انجام شده. کنترل مفادیر دارو های تجویز شده و تغیرات مرحله ای داروهای مربوطه به منطور توقف و یا کنترل روند رو به رشد بیماری. پیگیری احتمال وقوع آسیبهای جانبی از بیماری فعلی به دیگر عضو های آسیب پذیر بدن .
۱۴۰۵/۰۳/۰۷هنوز یک بار رفتم برخوردشون وآگاهیشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۷برای دیابت مادرم مراجعه کردم. دکتر از هر نظر عالی هستن، برای مریضاشون خیلی وقت میذارن، بسیار با اخلاق هستن، تشخیص و تجویز بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خوش برخورد بادقت و حوصله به حرف ها گوش میدن و نظرشون اعلام میکنند. علم بروز و حاذق تسلط کامل به درمان سلامتی بیمار اولین خواسته دکتر پگاه بیکدلی هست.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دقیق، صبور و خوش برخورد تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۳جهت درمان کم کاری تیروئیدو مشکل معده به خانم دکتر مراجعه کردم. عالی هستن. تشکر
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بسیار خوش برخورد و باسواد هستن، و چیزی رو تشخیص دادن که من اصلا دربارش حرف نزده بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰سلام از کدوم قرص کم خونی استفاده کنیم
۱۴۰۴/۰۲/۱۱پزشک فوق العاده باحوصله
۱۴۰۴/۰۴/۱۷یک جلسه رفتم وقت میزارن برای مراجع شون
۱۴۰۴/۰۸/۰۳تشخیص درست دارودهی خوب نتیجه گیری تدریجی ولی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۳۱فعلا آزمایش دادند ولی بسیار مودب و با حوصله
۱۴۰۵/۰۴/۰۱برای چکاپ مراجعه کردم وبسیار دکتر صبوروحاذق هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶مشکل چربی خون و کبد چرب در مرحله درمان هستم ایشون دکتر بسیار خوب و با سوادی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۳۰واقعا عالی ممنونم از لطفشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۲پرشک با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۱/۲۱خانم دکتر وقت زیاد میزارند و دقیق هستند موفق باشند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹سلام . و شادباش و تبریک سال نو و عید نوروز . مشکل گوارشی داشتم . فعلا تحت درمان دارو های خانم دکتر هستم. وضعیت من با داروهای ایشان بهتر هستم . تشکر
۱۴۰۳/۱۲/۳۰درد داخلی داشتم. دارو که دادن میخورم وبهتر شدم.
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عالی بودن کاملا با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۰بسیار عالی، با حوصله و متبحر و خوش رو . واقعا راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱