دکتر پریسا پاکدل فوقتخصص روانپزشکی کودک و نوجوان با شماره نظام پزشکی 83504 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در سعادتآباد، پایینتر از میدان کاج، ابتدای خیابان قدیری (سی ام)، پلاک 86، طبقه سوم واقع شده است.
دکتر پریسا پاکدل با مدرک فوقتخصص روانپزشکی کودک و نوجوان، از متخصصان برجسته در حوزه سلامت روان کودکان و نوجوانان در تهران به شمار میرود. ایشان دارای مدرک تخصص روانپزشکی و فوقتخصص روانپزشکی کودک و نوجوان از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند و هماکنون با شماره نظام پزشکی 83504 فعالیت میکند. دکتر پریسا پاکدل با تمرکز بر تشخیص و درمان اختلالات روانی کودکان و نوجوانان، تجربه قابل توجهی در زمینههایی چون اوتیسم، اختلال بیشفعالی و نقص توجه، اختلال یادگیری، اضطراب، وسواس، افسردگی و لکنت زبان دارد. مطب ایشان در منطقه سعادتآباد تهران، پایینتر از میدان کاج و ابتدای خیابان قدیری (سی ام)، پلاک 86، طبقه سوم واقع شده است که دسترسی آسانی برای خانوادهها و بیماران فراهم میکند.
در مطب دکتر پریسا پاکدل خدمات متعددی از جمله ویزیت تخصصی کودکان و نوجوانان، مشاوره والدین، آموزش فرزندپروری، رواندرمانی، بازیدرمانی، کاردرمانی و گفتاردرمانی ارائه میشود. این ترکیب خدمات موجب شده تا مراجعهکنندگان بتوانند طیف وسیعی از نیازهای مرتبط با سلامت روان فرزند خود را در یک مرکز تخصصی دریافت کنند. بسیاری از والدین در نظرات خود به تشخیص دقیق، رویکرد جامع و برخورد صمیمانه دکتر پریسا پاکدل اشاره داشتهاند. همچنین، درصد بالای رضایت بیماران و توصیه بیش از ۹۵٪ مراجعین به دیگران، بیانگر اعتماد به دانش و تجربه ایشان است.
دکتر پریسا پاکدل، روانپزشک کودک و نوجوان در تهران، با توجه به فراهم بودن امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر، شرایطی را ایجاد کرده است که خانوادهها بتوانند بدون دغدغه و بهراحتی وقت ملاقات رزرو کنند. این مزیت به ویژه برای والدین شاغل یا خانوادههایی که به دنبال مشاوره آنلاین هستند، اهمیت ویژهای دارد. در جمعبندی باید گفت، دکتر پریسا پاکدل با تخصص و تعهد حرفهای، نقش مهمی در ارتقای سلامت روان کودکان و نوجوانان شهر تهران ایفا میکند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، پایین تر از میدان کاج، ابتدای خیابان قدیری (سی ام)، پلاک ۸۶، طبقه سوم
پیش فعالی پسرم عالیه خداروشکر
۱۴۰۲/۱۱/۳۰پیش فعالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۱برای دخترم رفتم مشاوره
۱۴۰۰/۰۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۸پیش فعالی ، در حال درمان هستیم. الکی دارو تجویز نمیکنه برای بیمار وقت میذاره
۱۴۰۲/۰۳/۱۷بسیار دکتر باحوصله و نتیجه بخش است.
۱۴۰۲/۰۱/۲۶خوب و با حوصله
۱۴۰۲/۱۱/۲۴اختلال یادگیری و عدم تمرکز
۱۴۰۳/۰۱/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۳دکتر مهربان وصدور بادقت ب حرف مریض گوش میده
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بسیار باحوصله برخورد کردند دارو تجویز کردند منتظر نتیجه هستم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲دکتر خیلی با اخلاق با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۱۸نتیجه ای خوبی گرفتم
۱۴۰۱/۰۸/۱۵تحت درمان هست پسرم برخوردشون و صبرشون عالی بود.
۱۴۰۳/۱۲/۲۰من برای مشکل اختلال تمرکز و توجه مراجعه کردم که تشخیص ایشون این بود که این تشخیص برای دختر من درست نیست و فرمودند بعد از سه ماه گذراندن تایم مدرسه اگر مشکل بود دوباره مراجعه کنم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۶در مورد اختلال توجه و تمرکز مراجعه کردم، به ندرت پزشکی با این سطح از حوصله و توجه به شرح حال مریض دیدم. خدا حفظشون کنه و همیسه سربلند و موفق باشند
۱۴۰۴/۰۸/۲۱برای درمان و کنترل استرس دخترم
۱۴۰۱/۰۸/۰۶پیش فعالی وعدم تمرکز فعلاادامه دارودرمانی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بیش فعالی دخترم
۱۴۰۴/۰۷/۰۴فعلا تحت درمان....منشی فاجعه
۱۴۰۴/۰۲/۱۰خانم دکتر عالی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۰۶دکتر باتجربه و حاذقی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عالی بود من با یک جلسه رفتن مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۸پسرم بیش فعال بود و از تشخیص ایشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸راجع به رفتار پسرم
۱۴۰۱/۰۵/۳۱دکتر پاکدل دکتر خوبی هستن. دخترم حمله پنیک داشت با اولین ویزیت و دارویی که تجویز کردن خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۰۶/۰۵خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۶خیلی درجه ۱ هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶من برای تاخیرگفتارپسرم مراجعه کردم بسیاربادقت وحوصله وعالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۲۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۳خوب بود، نتیجه داد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عالی بودند
۱۴۰۲/۰۷/۰۸دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۱۱/۱۰فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۸/۱۵اعصاب دخترم
۱۴۰۲/۰۸/۳۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۶دکتر خوبیست
۱۴۰۲/۱۱/۲۴خیلی عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۶خوب است
۱۴۰۴/۰۹/۲۹باحوصله،مهربان ،ولی گران
۱۴۰۴/۱۰/۰۹یه پسر سندرم دان دارم که مشکلش پیش فعالی بود داروی ریسپردوم و ریتالین باهاش نمیساخت خانم دکتر یه دارویی تجویز کردن که هم پیش فعالیش کنترول شد هم توجه و تمرکزش،باعث شد تو درسش خیلی تاثیر بزاره نتیجه بخش باشه
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عالی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۹بله در حال در
۱۴۰۱/۰۵/۲۰بنظر من یکی از با اخلاق ترین وباسواد ترین پزشکهایی هستند که بهشون مراجعه کردم
۱۴۰۱/۱۲/۱۲برای پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴پیش فعالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۱بیش فعالی موفقیت آمیز بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۶برای لجبازی بی حد و بی خوابی و بدخوابی و توجه تمرکز پایین پسرم به ایشون مراجعه کردم دارو دادن و بینهایتتتتتت ازشون متشکرم بابت تشخیص صحیح و داروی مناسب
۱۴۰۴/۰۲/۱۸برای استرس و اضطراب پسرم مراجعه کردم. داروهاشون موثر بوده البته هنوز تحت درمان هستیم. برخورد و رفتارشون عالی . پسرم خیلی احساس خوبی داره.
۱۴۰۴/۱۱/۱۸در حال درمان
۱۴۰۱/۱۱/۰۸برای بیش فعال
۱۴۰۳/۱۲/۱۶معمولی بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۴دکتر حاذق و با تجربه آیی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۳خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۳یک نوبت رفتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸خیلی با حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بابت استرس دخترم مراجعه کردم فعلا دلرو مصرف میکنه. خیلی وقت میذارن برای بیمار
۱۴۰۳/۰۲/۲۷پیش فعالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱وسواس فکری
۱۴۰۴/۰۵/۱۸اوتیسم. تحت درمان
۱۴۰۳/۰۴/۲۱وسواس پسرم که تشخیص ایشون عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۸درحال پیگیری هسنتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷باحوصله ،آرام و با دقت موضوع رو باهاشون درمیون گذاشتم و ازشون مشاوره عالی گرفتم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۵خوب بود.فقط هزینه اش زیاده
۱۴۰۴/۰۵/۲۱یک جلسه رفتیم و هنوز زمان نیازه برای نظر قطعی
۱۴۰۵/۰۳/۰۷عاااالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۷هنوز نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲دخترمADHD دارد و پسرم کمی خفیف تر،ایشان تشخیص دادند و دارو مصرف میکنند فرزندانم
۱۴۰۲/۱۱/۰۲دکتر پاک
۱۴۰۳/۱۲/۱۱افسردگی. با حوصله و دقیق هستن و طبابتشون مفید بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۱درباره نقص توجه دخترم پیش ایشون رفتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱برای پسرم محمد رادین بیمارش هستش
۱۴۰۲/۱۲/۱۶تشخیصش درست بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۴برای جلسه اول راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۱۳بسیار مجرب هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۹وسواس فکری و عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۳بیش فعالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۰اوتیسم .
۱۴۰۲/۰۳/۲۹معاینهو مصاحبه با فرزندم اوتیسم
۱۴۰۲/۰۳/۳۱با حوصله
۱۴۰۲/۰۲/۲۰فرزندم بیش فعالی داره و تحت درمان ایشان است
۱۴۰۱/۰۲/۲۰دکتر خیلی عالی هستش
۱۴۰۱/۰۹/۱۵یک بار ویزیت کردن و دارو دادن
۱۴۰۳/۰۷/۲۳یک بار ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۶/۰۵عدم تمرکز فرزندم
۱۴۰۲/۰۸/۲۷خیلی با حوصله و دقیق هستند و به سوالات هم کامل جواب میدهند.درمان هم خوب پیش میرود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷پزشک خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۵با اینکه از قبل نوبت داشتیم اما اخرین نفر شدیم.نوبت اینترنتی اعمال نشد.
۱۴۰۴/۱۰/۰۹بسیار عالی بود تشخیص و درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۶دخترم بیش فعالی داشن و الان هم تحت درمان هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴عالییی
۱۴۰۲/۰۷/۰۹