دکتر پریسا پاکدل فوقتخصص روانپزشکی کودک و نوجوان با شماره نظام پزشکی 83504 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در سعادتآباد، پایینتر از میدان کاج، ابتدای خیابان قدیری (سی ام)، پلاک 86، طبقه سوم واقع شده است.
دکتر پریسا پاکدل با مدرک فوقتخصص روانپزشکی کودک و نوجوان، از متخصصان برجسته در حوزه سلامت روان کودکان و نوجوانان در تهران به شمار میرود. ایشان دارای مدرک تخصص روانپزشکی و فوقتخصص روانپزشکی کودک و نوجوان از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند و هماکنون با شماره نظام پزشکی 83504 فعالیت میکند. دکتر پریسا پاکدل با تمرکز بر تشخیص و درمان اختلالات روانی کودکان و نوجوانان، تجربه قابل توجهی در زمینههایی چون اوتیسم، اختلال بیشفعالی و نقص توجه، اختلال یادگیری، اضطراب، وسواس، افسردگی و لکنت زبان دارد. مطب ایشان در منطقه سعادتآباد تهران، پایینتر از میدان کاج و ابتدای خیابان قدیری (سی ام)، پلاک 86، طبقه سوم واقع شده است که دسترسی آسانی برای خانوادهها و بیماران فراهم میکند.
در مطب دکتر پریسا پاکدل خدمات متعددی از جمله ویزیت تخصصی کودکان و نوجوانان، مشاوره والدین، آموزش فرزندپروری، رواندرمانی، بازیدرمانی، کاردرمانی و گفتاردرمانی ارائه میشود. این ترکیب خدمات موجب شده تا مراجعهکنندگان بتوانند طیف وسیعی از نیازهای مرتبط با سلامت روان فرزند خود را در یک مرکز تخصصی دریافت کنند. بسیاری از والدین در نظرات خود به تشخیص دقیق، رویکرد جامع و برخورد صمیمانه دکتر پریسا پاکدل اشاره داشتهاند. همچنین، درصد بالای رضایت بیماران و توصیه بیش از ۹۵٪ مراجعین به دیگران، بیانگر اعتماد به دانش و تجربه ایشان است.
دکتر پریسا پاکدل، روانپزشک کودک و نوجوان در تهران، با توجه به فراهم بودن امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر، شرایطی را ایجاد کرده است که خانوادهها بتوانند بدون دغدغه و بهراحتی وقت ملاقات رزرو کنند. این مزیت به ویژه برای والدین شاغل یا خانوادههایی که به دنبال مشاوره آنلاین هستند، اهمیت ویژهای دارد. در جمعبندی باید گفت، دکتر پریسا پاکدل با تخصص و تعهد حرفهای، نقش مهمی در ارتقای سلامت روان کودکان و نوجوانان شهر تهران ایفا میکند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، پایین تر از میدان کاج، ابتدای خیابان قدیری (سی ام)، پلاک ۸۶، طبقه سوم
یک بار ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۶/۰۵خانم دکتر عالی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۰۶خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۶پیش فعالی پسرم عالیه خداروشکر
۱۴۰۲/۱۱/۳۰خوب و با حوصله
۱۴۰۲/۱۱/۲۴راجع به رفتار پسرم
۱۴۰۱/۰۵/۳۱برای دخترم رفتم مشاوره
۱۴۰۰/۰۱/۲۶یک جلسه رفتیم و هنوز زمان نیازه برای نظر قطعی
۱۴۰۵/۰۳/۰۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۸دکتر مهربان وصدور بادقت ب حرف مریض گوش میده
۱۴۰۴/۰۶/۳۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۳پیش فعالی وعدم تمرکز فعلاادامه دارودرمانی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱پیش فعالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۵بیش فعالی موفقیت آمیز بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۶پیش فعالی ، در حال درمان هستیم. الکی دارو تجویز نمیکنه برای بیمار وقت میذاره
۱۴۰۲/۰۳/۱۷بسیار مجرب هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳فعلا تحت درمان....منشی فاجعه
۱۴۰۴/۰۲/۱۰عالی بودند
۱۴۰۲/۰۷/۰۸برای پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دکتر حاذق و با تجربه آیی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۳وسواس فکری و عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶من برای مشکل اختلال تمرکز و توجه مراجعه کردم که تشخیص ایشون این بود که این تشخیص برای دختر من درست نیست و فرمودند بعد از سه ماه گذراندن تایم مدرسه اگر مشکل بود دوباره مراجعه کنم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۶باحوصله،مهربان ،ولی گران
۱۴۰۴/۱۰/۰۹پسرم بیش فعال بود و از تشخیص ایشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸باحوصله ،آرام و با دقت موضوع رو باهاشون درمیون گذاشتم و ازشون مشاوره عالی گرفتم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۵اوتیسم. تحت درمان
۱۴۰۳/۰۴/۲۱دخترم بیش فعالی داشن و الان هم تحت درمان هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴یه پسر سندرم دان دارم که مشکلش پیش فعالی بود داروی ریسپردوم و ریتالین باهاش نمیساخت خانم دکتر یه دارویی تجویز کردن که هم پیش فعالیش کنترول شد هم توجه و تمرکزش،باعث شد تو درسش خیلی تاثیر بزاره نتیجه بخش باشه
۱۴۰۰/۱۱/۱۳برای پسرم محمد رادین بیمارش هستش
۱۴۰۲/۱۲/۱۶بله در حال در
۱۴۰۱/۰۵/۲۰عالی بود من با یک جلسه رفتن مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۸خوب بود، نتیجه داد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰درباره نقص توجه دخترم پیش ایشون رفتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۳خیلی با حوصله و دقیق هستند و به سوالات هم کامل جواب میدهند.درمان هم خوب پیش میرود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷خیلی با حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۲۸اعصاب دخترم
۱۴۰۲/۰۸/۳۰وسواس فکری
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دکتر خیلی با اخلاق با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۱۸اختلال یادگیری و عدم تمرکز
۱۴۰۳/۰۱/۱۸برای جلسه اول راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۱۳پیش فعالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۱دکتر پاک
۱۴۰۳/۱۲/۱۱یک بار ویزیت کردن و دارو دادن
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸در مورد اختلال توجه و تمرکز مراجعه کردم، به ندرت پزشکی با این سطح از حوصله و توجه به شرح حال مریض دیدم. خدا حفظشون کنه و همیسه سربلند و موفق باشند
۱۴۰۴/۰۸/۲۱در حال درمان
۱۴۰۱/۱۱/۰۸خیلی عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۶نتیجه ای خوبی گرفتم
۱۴۰۱/۰۸/۱۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۴یک نوبت رفتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۸/۱۵عاااالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۷عالی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۸هنوز نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲درحال پیگیری هسنتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار باحوصله برخورد کردند دارو تجویز کردند منتظر نتیجه هستم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲وسواس پسرم که تشخیص ایشون عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۸پیش فعالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۱افسردگی. با حوصله و دقیق هستن و طبابتشون مفید بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۱برای استرس و اضطراب پسرم مراجعه کردم. داروهاشون موثر بوده البته هنوز تحت درمان هستیم. برخورد و رفتارشون عالی . پسرم خیلی احساس خوبی داره.
۱۴۰۴/۱۱/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۶بیش فعالی دخترم
۱۴۰۴/۰۷/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۹تشخیصش درست بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۷برای درمان و کنترل استرس دخترم
۱۴۰۱/۰۸/۰۶دخترمADHD دارد و پسرم کمی خفیف تر،ایشان تشخیص دادند و دارو مصرف میکنند فرزندانم
۱۴۰۲/۱۱/۰۲بسیار عالی بود تشخیص و درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۳با حوصله
۱۴۰۲/۰۲/۲۰دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۱۱/۱۰بابت استرس دخترم مراجعه کردم فعلا دلرو مصرف میکنه. خیلی وقت میذارن برای بیمار
۱۴۰۳/۰۲/۲۷تحت درمان هست پسرم برخوردشون و صبرشون عالی بود.
۱۴۰۳/۱۲/۲۰خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۳بنظر من یکی از با اخلاق ترین وباسواد ترین پزشکهایی هستند که بهشون مراجعه کردم
۱۴۰۱/۱۲/۱۲خوب است
۱۴۰۴/۰۹/۲۹معاینهو مصاحبه با فرزندم اوتیسم
۱۴۰۲/۰۳/۳۱من برای تاخیرگفتارپسرم مراجعه کردم بسیاربادقت وحوصله وعالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۲۷بسیار دکتر باحوصله و نتیجه بخش است.
۱۴۰۲/۰۱/۲۶برای لجبازی بی حد و بی خوابی و بدخوابی و توجه تمرکز پایین پسرم به ایشون مراجعه کردم دارو دادن و بینهایتتتتتت ازشون متشکرم بابت تشخیص صحیح و داروی مناسب
۱۴۰۴/۰۲/۱۸خوب بود.فقط هزینه اش زیاده
۱۴۰۴/۰۵/۲۱معمولی بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۴دکتر باتجربه و حاذقی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵برای بیش فعال
۱۴۰۳/۱۲/۱۶پزشک خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۵دکتر خوبیست
۱۴۰۲/۱۱/۲۴دکتر خیلی عالی هستش
۱۴۰۱/۰۹/۱۵عالییی
۱۴۰۲/۰۷/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰اوتیسم .
۱۴۰۲/۰۳/۲۹فرزندم بیش فعالی داره و تحت درمان ایشان است
۱۴۰۱/۰۲/۲۰دکتر پاکدل دکتر خوبی هستن. دخترم حمله پنیک داشت با اولین ویزیت و دارویی که تجویز کردن خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۰۶/۰۵عدم تمرکز فرزندم
۱۴۰۲/۰۸/۲۷بیش فعالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۰با اینکه از قبل نوبت داشتیم اما اخرین نفر شدیم.نوبت اینترنتی اعمال نشد.
۱۴۰۴/۱۰/۰۹