۱۱۸۷ نفر
دکتر پریسا رحمانی

دکتر پریسا رحمانی

فوق تخصص گوارش و کبد و آندوسکوپی کودکان و نوجوانان

آندوسکوپی ، کولونوسکوپی ، اسکن چربی کبد

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۰۵۸۶۸
۹۶% پیشنهاد کاربران
۱۰۴۰ نفر

عالی .. مهربان.. تشخیص درست برخورد عالی..

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

بسیار مودب بسیار پر حوصله و دقیق کمی فقط استرس می دن

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

من مشکل یبوست مزمن داشتم دو بار بستری شدم و تحت نظر هستم

۱۴۰۲/۰۳/۳۱

با سلام خدا قوت خانم دکتر واقعا عااااالی برخورد و تشخیص عااااااالی

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

سلام خواستم تشکر کنم از خانوم دکتر واقعا تو کارشون بی نظیر و عالی هستند ممنونم

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

برای نشان دادن جواب آزمایش

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

من که خیلی راضی هستم چون هرجا پسرم رو بردم جواب درست نمیدادن از زمانی که باخانم پریسارحمانی آشنا شدم پسرم الان خداروشکر مشکلی نداره برای من یک معجزه بود

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

بی اشتهایی دخترم و بد خوابی

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

عالی به مفهوم واقعی انرزی دار

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

برخوردشان خوب بود فعلا در دوره درمان هستم

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

مشکل گوارشی فعلا چون تازه درمان شروع شده هنوز نظری ندارم

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۷/۱۴

دخترم ک متوجه شدیم سندروم روده تحرک پذیرداره کارخانم دکترعالیه توجه ب بیملرومهربوتپنی وصبوریشون درپاسخگویی بی نظیره واقعاممنونم ازشون

۱۴۰۲/۱۲/۲۳

دختر من سی پی و میگرن شکمی دارد

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

خیلی دکت

۱۴۰۲/۱۲/۰۵

خیلی عالی

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

مشکل گوارشی

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

ایشون عالی هستن من دلدرد های شدید داشتم با کمک درمان خانوم دکتر الان خیلی حالم خوبه

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

دکتر بسیار مهربان و دلسوز هستند پسر پسر من مشگل گوارش داشت با اینکه به چندین دکتر دیگه مراجعه کرده بودیم ولی نتیجه نگرفتیم تا اینکه به ایشان مراجعه کردیم و با لطف ایشان و دقت فراوان و دلسوزی زیادی که خانم دکتر دارند مشگل پسر ما حل شد ما واقعا از ایشان ممنون هستیم

۱۴۰۳/۰۴/۲۷

فعلادرحال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

درحال درمان

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

فعلا تحت درمانیم

۱۴۰۳/۰۲/۱۵

برخورد عالی خییلی باتجربه و با حوصله بودن

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

برای درمان دل درد های دخترم، نسبتا بهتر شده

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

درحال درمان

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

فعلا در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

اصلا راضی نبودم اصلاااااااااااا

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

دختر چهار ماهه ام دل درد و دلپیچه داشتند که با تشخیص خانم دکتر خوب شدند. خانم دکتر عالی هستند.

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

متشخص و کاملا وارد

۱۴۰۲/۰۲/۲۲

دکتر خیلی خوبیه تشخیص دهی برای بیمار فوقالعاده است

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

عالی از هر بابت

۱۴۰۲/۰۱/۲۳

بیست تمام

۱۴۰۲/۰۳/۰۳

با یک نسخه فرزند ما رو درمان کردن و بسیار دقیق هم اندوسکوپی انجام شد . ممنون از خانم دکتر عزیز

۱۴۰۲/۰۳/۲۵

بسیار خوش برخورد با تشخیص عالی

۱۴۰۲/۰۴/۲۶

تشخیص میکروب معده دادن برای دخترم.تحت درمان هستیم.برخورد و بررسی بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

کیست کلدوکدرمان موفقیت امیز

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

بسیار عالییی با حوصله و خوش برخورد

۱۴۰۱/۰۸/۰۷

ایشان بسیار حاذق و خوش برخورد هستند

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

پسرم درد معده داشت، خانم دکتر خیلی واضح توضیح دادن چه دارو و رژیمی لازمه، الان دیگه اون دردهای شدید رو نداره.

۱۴۰۵/۰۱/۲۷

کارش عالیه

۱۴۰۱/۰۹/۲۰

خانم دکتر واقعا عالی هستن، بهترین دکتر گوارش کودکان تهران

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

بی نظیرهستن خانم دکتر

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

فعلا تحت درمان

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

برای پسرم اسکن کبد نوشته بودن. فکر میکردم سخته. ولی اصلا درد نداشت و سریع تموم شد. دکتر خودش نشست نتیجه رو ورق زد باهام حرف زد. خیالم راحت شد

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

باحوصله وخوب

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

ایشان دکتر بسیار حاذق و دلسوز و مهربانی هستند

۱۴۰۳/۰۴/۲۹

مشکل تنفسی بسیار تشخیص دقیق

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

محیط مطب بسیار کوچک

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

تشخیص عالی اخلاق فوق العاده

۱۴۰۳/۰۶/۱۴

دکتر بسیار حاذق و متخصصی بودن و زود تشخیص دادن بیماری را و بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد بودن

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

عالی هستن ،دختر ۱۲ ساله مون یبوست شدید همراه با خونریزی از مقعد داشتن که با ویزیت خانم دکتر ومصرف دارو خداروشکر برطرف شده

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

فعلا ر حال درمانیم

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

دخترم بعد غذا دلپیچه میگرفت، دکتر رحمانی گفتن چه غذاهایی بخوره و چی نخوره. الان کنترلشدهتره.

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

زخم روده

۱۴۰۳/۰۶/۱۴

ورم معده راضی بودم

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

پسرم مریض بودمعالجه کردیم نتیجه هم گرفتیم

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

ما برای اسهال مزمن پسرم ماهها این طرف و اون طرف رفتیم ولی اینجا برای اولین بار علت دقیق مشخص شد. خیلی ممنون از دلسوزیشون.

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

در حال در

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

دکتر کاملا صبور و مهربان هستن و با دقت به حرف بیمار گوش میدهد

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

هم تخصص دارن هم دلسوز هستن.

۱۴۰۵/۰۱/۲۷

عالی و باتجربه

۱۴۰۳/۰۶/۱۳

خیلی خوبه

۱۴۰۱/۰۵/۱۰

کولیت اولسرو دارم و نتیجه مطلوب گرفتم ایشان پزشک حاذقی هستن

۱۴۰۱/۰۹/۱۲

خانم دکتر رحمانی، پزشکی حاذق ، دقیق و باسواد و محترم هستن، که نسبت به تک تک بیمارانشون ارزش قائل هستند و احساس مسئولیت دارند. خداوند همیشه پشت و پناه ایشون و خانوادشون باشه.

۱۴۰۲/۰۳/۳۰

آنزیم کبد دخترم بالا رفته بود ایشون خیلی خوب با رفتار خودشون و صبر و حوصله مداوا کردن تشکر ویژه از دستیار خوش اخلاق و صبور دکتر رحمانی

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

تحت درمان آنزیم های کبد

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

عالی بودند

۱۴۰۳/۰۸/۰۴

ورم معده

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

محیط مطب مرتب و آرامه.

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

بسیار خوش اخلاق و کاربلد

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

بیماری کرون تحت درمان

۱۴۰۲/۰۷/۲۴

مشکل التهاب روده دخترم و تشخیص با کولونوسکوپی ولی داروهایی که تجویز کردن تاثیری به هیچ عنوان در آروم کردن دردهای شکمی نداشت حتی بدتر هم شد

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

کودکم پاکتی خورده بود درمان شد

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

یبوست در حال درمان

۱۴۰۲/۰۵/۱۴

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

دکتر خوبی هست و با انصاف

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

مشکل ی

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

بهترین دکتر گوارشی که میشناسم

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

دخترم بعد غذا تهوع داشت، خانم دکتر با توضیحات ساده گفتن چیکار کنیم تا وضعیتش بهتر بشه

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

بسیار عالی و خوش اخلاق

۱۴۰۲/۰۳/۰۸

خیلی عالی

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

برای فرزند خود به ایشان مراجعه کردم بسیار ماهر و دقیق و همچنین اخلاق و برخورد عالی

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

عالی بچه من کولیت اولسرو داشت

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

دکتر با وجدان و دلسوزی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

سلام خانم دکتر بسیار خانم خوب وبا تجربهای هستند وبسیار با اخلاق میباشند.

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

سلیاک دا

۱۴۰۳/۰۶/۲۹

استاد علم و اخلاقند من که مدیوشونم

۱۴۰۲/۰۱/۲۶

دخترم سلیاک داشت و با تغییر رژیم غذایی خانم دکتر عزیز حالش بهتر شد.

۱۴۰۵/۰۱/۱۲

عاااالی

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۵/۲۵

مشکل کبد

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

برای پسرم رفته بودم با یه ماه دارو خیلی خیلی بهتر شد

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

با اخلاق با تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

مشکل گوارشی و ریوی داشتم که به درستی تشخیص دادن

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

خانوم دکتر پریسا رحمانی دکتر نیست فرشته ست، شفا گره، دست خدا در وجود ایشونه کارش عالی، برخورد عالی، طبابت فوق عالی، معاینه عالی، بهترین دکتر خدا وکیلی چشم بسته برید ویزیت بشید چشم بسته

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

سلام پسرم مشکل معده و روده داشته البته قبلا هم پیش خانم دکتر مراجعه کرده بودم برخورد عالی وتشخیص عالی باتیم حرفه ای که دارن آندوسکوپی وکولونوسکوپی برای پسرم انجام دادن والان دارو استفاده میکنه

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

دکتر بسیار با تجربه و مهربان

۱۴۰۳/۰۷/۲۰

یه نگاه خانم دکتر برای خوب شدن بچه های من کافیه

۱۴۰۲/۰۳/۲۱

دکتر خوبیرهستن

۱۴۰۱/۰۵/۱۰

عالییییی

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

پسرم ۵ ساله بیماری سلیاک داشته

۱۴۰۲/۰۱/۱۳

بهترین دکتری که از بدو تولد تا دو سالگی پسرم رفتم با ۱جلسه و ساده ترین تجویز مشکل اسهال و استفراغ شدید بچه رو درمان کرد

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

ایشان خیلی حرفه ای و با تشخیص های دقیق ، خیلی تونستند مرا در امر بهبود کمک کنن.

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

فعلا تحت درمانیم

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

مهربون و دلسوز و با حوصله

۱۴۰۴/۰۳/۲۴

عالییییییی ممنون از تخصص شون

۱۴۰۰/۰۳/۲۸

_دخترم سلیاک داشت و اولش نمیفهمیدیم مشکلش چیه، دکتر پریسا رحمانی با حوصله توضیح دادن چی بخوره و چی نخوره. الان راحتتره و غذا خوردنش هم بهتر شده.

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

بسیار با اخلاق و کامل معاینه میکنن من پسرم با مشکل شکم درد بردم علاوه بر خوب شدن شکمش برای تغذیه و رشد هم بررسی کردن و دارو دادن

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

عاآااااالی

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

خوب بود

۱۴۰۱/۰۷/۱۶

فوق العاده حاذق با اخلاق و بردبار

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

عاااااااالیییییییییییییییییی

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

هم علم دارن هم حوصله

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

خانم دکتر متعهد با تیم حرفه ای و مجرب

۱۴۰۲/۰۳/۰۹

تشخیص بموقع دادن

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

سلام دوستان خانم دکتر پریسا رحمانی واقعا عالی هستند من یبوست داشتم رفتم پیش خانم دکتر . الان واقعا خوب شدم . به شما دوستان هم پیشنهاد می کنم اگر مشگل کبد یا مشکل یبوست دارید حتما برید پیش خانم دکتر واقعا عالی بود .

۱۴۰۲/۱۲/۲۵

ایشان بسیار دکتر خوش اخلاق و خوبی هستند

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

دکتر بسیار خوب

۱۴۰۱/۱۰/۲۴

درد شکمی تشخیص درست

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

خیلی عالی حتما پیشنهاد میکنم فقط تایمی که باید منتظر باشی خیلی زیاده به ما ۸ وقت دادن ۱۱ نوبتمون شد ولی ارزش معتلی رو داره

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

سلام پسرم مشکل دفع داست که خدا رو شکر بعد از ویزیت توسط خانم دکتر؛ خیلی خوب شد

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

از نظر

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

درجه یک

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

سلام دخترم یک سالشه اما زنش خیلی کمه

۱۴۰۰/۰۱/۲۹

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

پسرم مشکل روده داشت که با داروهایی که دادن خوب شد

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

بسیار پزشک عالی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۰

فعلا هیچی

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

دکتر خوبیه. مشکل دخترم کولیت اولستراتیو. تحت درمان هست فعلا

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

نتیجه نگرفتم

۱۴۰۴/۰۴/۰۵

پسرم استفراغ میکرد تحت درمان هست

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

بسیار مهربان و با سواد و متعهد هستند و تشخیص ایشان عالیست

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

.مشکل گوارشی داشت پسرم.فعلا مشکلشون برطرف شده.خانم دکتر تشخیص و درمانشان خیلی خوب بود.ممنونم از ایشون

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

پسرم مشکل گوارشی داشت که خانم دکتر با صبر و حوصله و دقت فراوان و دانش بروزشون درمان کردند. واقعا ازشون ممنونم

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

دل درد

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

زخم معده دخترم

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

یکی از بهترین و حاذقترین پزشکهای متخصص گوارش هستن و بنظر من با اختلاف بالایی بهترین متخصص گوارش بیمارستان مرکز طبی کودکان هستن

۱۴۰۱/۰۸/۰۵

سلام دکتر خیلی خیلی خوبه عالی

۱۴۰۳/۱۱/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

پسرم زخم مری داشتند و خانم دکتر مشکل رو تشخیص دادن و درمان کردن

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

باسوادن خیلی خیلی

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

خانم دکتر قبل از آندوسکوپی با حوصله همه چیز رو برای بچهام توضیح دادن. اونقدر آروم شد که اصلا استرس نداشت. تجربه خیلی خوبی بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

دکتر رحمانی بسیار با وجدان و کار بلد هستن ...کاملا هر بار معاینه انجام میدن و روند درمان رو کامل توضیح میدن خدا خیرشون بده واقعا

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

برای آندوسکوپی دختر رفتم پیش شون عالی بودن

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

راضی هستم عالی

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

تشخیص سلیاک دخترم. واقعا دکتر حاذقی هستن دستشون درد نکنه

۱۴۰۱/۰۶/۱۱

برای یبوست پسرم رو بردم فعلا تحت درمانه

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

بسیار دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

واسطه خدا روی زمین

۱۴۰۱/۱۲/۱۵

دکتر خوب و قابل اعتمادی هستند

۱۴۰۲/۱۱/۱۲

برای یبوست مزمن پسرم رفتم تحت درمانه و تا الان که راضیم

۱۴۰۲/۰۸/۲۰

بسیار خوب

۱۴۰۳/۰۸/۱۰

یبوست. اندوسکوپی شده و تحت نظر است بیمار

۱۴۰۳/۰۳/۲۷

خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

سلیاک و زحم معده فعلا تحت درمان

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

خانم دکتر از نظر برخورد بسیارمهربون و صبور هستن وتشخیص درست دارن

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

برای زخم معده مراجعه کردیم، دارویی که دادن واقعا اثر داشت.

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

دکترخوبی خوش برخوردفعلآ تحت درمان هستیم

۱۴۰۲/۱۰/۰۵

فعلا در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

Ok بود

۱۴۰۱/۱۱/۱۱

فعلا که فقط آزمایش و آندو انجام شده.باید دید که بیمار تحت درمان ایشان بهبود پیدا میکند یا خیر...

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

بسیار بس

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

برای درمان کولیک دخترم تحت نظر هستیم

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

دختر مشکل زخم روده و زخم معده داشت الان دو ساله تحت درمان خدا رو شکر خیلی خوبه

۱۴۰۳/۱۱/۰۹

پزشکی بی نظیر و مهربان

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

_پسرم درد معده طولانی داشت، خانم دکتر مرحلهبهمرحله توضیح دادن چه کارهایی باید انجام بدیم تا درمان جواب بده.

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

دکتر عالی هستند

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

زخم معده

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

بسیار پزشک حاذق و اخلاق مداری هستن

۱۴۰۲/۰۳/۰۹

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

با سلام مشکل یبوست داشتم که خدا رو شکر با یک بار ویزیت مشکلم حل شد از خانم دکتر تشکر میکنم خیلی پزشک با سوادی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

دخترم مشکل معده وروده داشت خیلی بهتر شده

۱۴۰۲/۰۲/۱۹

فعلا تحت درمان هستیم

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

واقعا عالین

۱۴۰۳/۰۱/۱۱

خوب بود

۱۴۰۲/۰۷/۰۸

صبور و با دانش و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

خیلی دکتر حاذق و با تجربه عالی هستن

۱۴۰۲/۰۷/۱۹

دل درد شدید داشت دخترم

۱۴۰۱/۰۶/۰۱

عالی عالی عالی

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

در حال انجام درمان هستبم

۱۴۰۲/۱۰/۰۲

دکتر بسیار دقیق هستن و با وسواس بسیار شرح حال میگیرند

۱۴۰۴/۱۲/۱۶

عالی وباسپاد

۱۴۰۵/۰۱/۲۶

تشخیص دقیق

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

مشکل خون در مدفوع پسرم که تشخیص حساسیت دادن و گفتن رژیم بگیرم برای شیر دادن، خداروشکر نتیجه داده

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

عالی ، بی نظیر

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

عالی باتجربه فوق تخصصی

۱۴۰۱/۰۶/۲۵

یبوست نوزاد

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

تحت نظر

۱۴۰۴/۱۰/۲۸

خیلی خوب بود نتیجه بهبودی گرفتم واسه پسرم

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

متوسط هستند

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

پسرم التهاب روده داشت، الان با درمان خانم دکتر دردش خیلی کمتر شده.

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

دکتر خوب

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

خیلی با حوصله به سوالها جواب میدن.

۱۴۰۵/۰۱/۱۴

دستش سبک هست و خیلی خیره

۱۴۰۲/۰۲/۱۹

۳ ساعت معطل شدیم و منتظر بودیم تو مطب. با توجه به اینکه بیمارا کودکن و انقدر تحمل ندارن به نظرم یه تجدید نظری باید توی تایم نوبت دهیشون داشته باشن

۱۴۰۵/۰۲/۰۳

دخترم یبوست شدید داشت با یه باور ویزیت تمام مشکلاتش رفع شد

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

درد معده و شکم ،اندوسکوپی انجام دادن تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

یبوست برای اولین بار ویزیت شدم

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

پزشک حاذق و خوبی که امتیاز عالی هم براشون کم هست . باید گزینه بی نهایت عالی هم داشت

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

ایشان بسیار باسواد و دارای مهارت کافی و در عین حال دلسوز هستند.

۱۴۰۱/۰۸/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۱/۱۸

درحال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

فوق العاده

۱۴۰۲/۰۸/۲۸

رفلاک نوزاد۵ماهه و تشخیص سریع ،که با دارو کنترل شد

۱۴۰۲/۰۵/۳۰

تشخیص درست رفتار محترمانه پسرم تحت درمان بودن که با تشخیص درست ایشون حل شد

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

عالی ذکر فوق العاده هست

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

بسیار با اخلاق متعهد و با حوصله منشی هم خیلی خوب بودن

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

پسرم اسهال خونی داشت بستری شد باتشخیص خانم دکتر خوب شد

۱۴۰۲/۰۳/۱۸

بسیار عالی، خوش برخورد و دقیق در کار

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

خانم دکتر واقعا با حوصله به مریض گوش مبدن ممنون از لطفشون

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

مشکل معده، آندوسکوپی انجام دادن و در حال درمانیم

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

یبوست مزمن داشتم الان تحت درمانم و خیلی بهترم واقعا خانوم دکتر عالی هستن و کارشون خوبه.

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

ایشان دکار بسیار بسیار خوبی و باسوادی هستنندومن ایشان رابرای درمان میشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

آندوسکوپ

۱۴۰۲/۰۵/۲۷

بسیار عالی با تجربه

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

بله پزشک خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

یبوست پسر ۲ساله م رفع شد

۱۴۰۳/۰۲/۲۴

عالی دکتر خیلی خوبی هست

۱۴۰۳/۰۸/۰۴

پزشک خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

عالییییییییی

۱۴۰۱/۱۰/۱۳

در تشخیص عالی هستند خانم دکتر

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

پسرم مشگل روده داشت و با تجویز خوب خانم دکتر کاملا مشگل حل شد

۱۴۰۳/۰۵/۲۹

عالی بودند مشکل سندروم روده نفخ در حال درمان می باشم

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

خیلی مهربونه

۱۴۰۳/۰۱/۱۸

فوقالعاده دکتر خوش اخلاق و مهربونی هستند و در تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

حرفهای خوش برخورد معاینه دقیق وبسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۴/۰۶

دل درد

۱۴۰۱/۰۷/۰۶

سلام من دخترم رو بردم پیششون بسیار دکتر حاذق و صبوری هستن تشخیص ورم معده بود دارو دادن ۴۰ روز بعد دوباره ویزیت شدن الان داروها رو کم کردن ببینیم به امید خدا چی میشه.ولی در کل دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

دکتر صبور و باحوصله

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

یبوست و تحت درمان

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

برای کمبود وزن دخترم مراجعه کردم آزمایش انجام دادیم تا مجدد برسیم خدمت خانم دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

دخترم مشکل گوارش داشت.

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

یبوست شدید مراجعه کردم عالی بود

۱۴۰۲/۱۱/۰۵

خیلی دکترخوب وباتجربه عالی عالی

۱۴۰۲/۰۱/۱۷

دخترم یبوست داشت،دکتر کمکم کردن،اخلاق خوبی دارن

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

بیسار دکتر

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

بسیار باتجربه، مهربان، خوش رو و حرفه ای بودند. یک ویزیت رفتیم و به نظر میرسه با تجویز و راهنمایی که داشتن مشکل پسرم درحال رفع شدن هست.

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

عالی بودن

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

خوبه عالی

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

تشخیص سریع، احترام و اینکه استرس بچهها رو کم میکنن بزرگترین نقطهقوتشونه

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

تحت درمانیم

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

CB Ali

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

نظری ندارم

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

عالی و با حوصله جواب میدن

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

در حال درکام

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

یک جلسه رفتم و برای دخترم قرص داد و الانم دارم استفاده میکنم. دل دردش خیلی خوب شده

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

عالی مرسی

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

خیلی عالی هستن

۱۴۰۳/۰۵/۲۷

دکتر بسیار خوبی است

۱۴۰۴/۰۱/۱۲

کارشون بسیار عالی است و نتیجه گرفتیم

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

سلام دکتررحمانی بسیارخوش برخورد باتشخیص عالیییی..انشالله همیشه سلامت باشن.

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

سلام. دکتری با تجربه با حوصله، اخلاق خوب، تشخیص خوب، درمان خوب تشکر میکنم ازشون

۱۴۰۴/۰۷/۱۵
اطلاعات تکمیلی
فوق تخصص گوارش و کبد و تغذیه و آندوسکوپی و کولونوسکوپی نوزادان و کودکان و نوجوانان
(و متخصص کودکان)
-دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران
-فارغ التحصیل دوره تخصص و فوق تخصص از دانشگاه علوم پزشکی تهران
-هیات علمی بیمارستان مرکز طبی کودکان (قطب علمی اطفال کشور)
-رتبه اول کشوری ورودی فوق تخصص گوارش و کبد و تغذیه کودکان در سال ٩٦
-رتبه برتر بورد تخصصی و فوق تخصصی از دانشگاه تهران
-شرکت در دوره های تغذیه کودکان کاتالیست
-عضو فعال و اصلی انجمن سلیاک و CF (سیستیک فیبروزیس) کودکان ایران
-پزشک برگزیده پژوهشی
_عضو هیات ممتحنه بورد فوق تخصصی گوارش کودکان
-کارشناس پزشکی قانونی
⭐️بررسی و درمان انواع مختلف بیماریهای دستگاه گوارش و کبد و مجاری صفراوی و تغذیه شامل بی اشتهایی و پراشتهایی -کم وزنی-یبوست های حاد و مزمن-اسهال های حاد و مزمن و مادرزادی -بیماری سلیاک و CF (سیستیک فیبروزیس)-ریفلاکس -بررسی انواع زردی های کودکان و نوزادان و انواع هپاتیتها-دل درد حاد -دردهای مزمن شکمی-کبد چرب و چاقی-سوتغذیه و کاهش رشد-آشالازی و بیمارهای حرکتی مری و معده-بالون تراپی برای تنگی -تعبیه ـتغذیه ای از راه پوست (PEG)-آندوسکوپی و کولونوسکوپی با بیهوشی- انواع خونریزیهای گوارشی فوقانی و تحتانی -بیماریهای التهابی روده شامل کرون و کولیت اولسروز و ...-سوجذب و سوهاضمه-انواع آلرژی های گوارشی-سنگ های صفراوی و....
آندوسکوپی و کولونوسکوپی با بیهوشی تخصصی
و بررسی چربی و سفتی کبدی با دستگاه دقیق فیبروتاچ
مطب فرصت شیرازی
تهرانتهران - جمالزاده - خیابان فرصت شیرازی - بعد تقاطع قریب - روبروی دانشکده دامپزشکی - ساختمان هیراد - پلاک ۸۱ - طبقه دوم - واحد ۵
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    فردا
    ۹ اسفند (فردا)از ساعت ۱۵ الی ۲۰:۰۵
    پس فردا
    ۱۰ اسفند (پس فردا)از ساعت ۱۵ الی ۲۰:۰۵
    ۴ روز دیگر
    ۱۲ اسفند (سه شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰:۰۵
    ۸ روز دیگر
    ۱۶ اسفند (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰:۰۵
    ۹ روز دیگر
    ۱۷ اسفند (یکشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰:۰۵
    ۱۹ اسفند (سه شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰:۰۵
    ۲۳ اسفند (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰:۰۵
    ۲۴ اسفند (یکشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰:۰۵
    ۲۶ اسفند (سه شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰:۰۵
    کسانی که دکتر پریسا رحمانی را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر پرستو رستمی غدد، رشد و متابولیسم سرکار خانم دکتر پرستو رستمی
    جناب آقای دکتر آرش عباسی کلیه و فشار خون ( نفرولوژیست ) جناب آقای دکتر آرش عباسی
    سرکار خانم دکتر بهار اشجعی کودکان و نوزادان ( اطفال ) سرکار خانم دکتر بهار اشجعی
    جناب آقای دکتر کیوان آقازاده گوش حلق و بینی جناب آقای دکتر کیوان آقازاده
    سرکار خانم دکتر ریحانه محسنی پور غدد، رشد و متابولیسم سرکار خانم دکتر ریحانه محسنی پور
    اینستاگرام دکتر پریسا رحمانی

    دکتر پریسا رحمانی فوق تخصص گوارش و کبد و آندوسکوپی کودکان و نوجوانان با شماره نظام پزشکی 105868 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان فرصت شیرازی، محله جمال‌زاده واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.

    دکتر پریسا رحمانی فوق تخصص گوارش و کبد و آندوسکوپی کودکان و نوجوانان، با شماره نظام پزشکی 105868، از برجسته‌ترین پزشکان این حوزه در تهران به شمار می‌رود. ایشان دارای مدرک تخصص بیماری‌های کودکان و فوق تخصص بیماری‌های گوارش کودکان از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند و به عنوان دانشیار و عضو هیات علمی در بیمارستان مرکز طبی کودکان فعالیت دارند. دکتر پریسا رحمانی، متخصص گوارش و کبد کودکان در تهران (محله جمال‌زاده)، علاوه بر تخصص بالینی در درمان بیماری‌های دستگاه گوارش، کبد، مجاری صفراوی، بیماری‌های تغذیه، سلیاک، سیستیک فیبروزیس، هپاتیت، کبد چرب، چاقی، اختلالات رشد و انواع بیماری‌های التهابی روده، به انجام خدمات تخصصی آندوسکوپی، کولونوسکوپی، و اسکن چربی کبد نیز می‌پردازند.

    ایشان رتبه اول کشوری ورودی فوق تخصص گوارش و کبد کودکان را در سال ۹۶ کسب کرده و جزو رتبه‌های برتر بورد تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه تهران بوده‌اند. همچنین عضو هیات ممتحنه بورد فوق تخصصی گوارش کودکان و پزشک برگزیده پژوهشی هستند. از دیگر افتخارات دکتر پریسا رحمانی می‌توان به عضویت فعال در انجمن سلیاک و سیستیک فیبروزیس کودکان ایران اشاره کرد. بیماران در نظرات خود، دکتر پریسا رحمانی را به دلیل تشخیص دقیق، رویکرد علمی و برخورد حرفه‌ای تحسین کرده‌اند و رضایت بالایی از نحوه درمان و پیگیری مشکلات فرزندان خود ابراز داشته‌اند. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را توصیه کرده‌اند.

    مطب دکتر پریسا رحمانی در خیابان فرصت شیرازی، بعد از تقاطع قریب، روبروی دانشکده دامپزشکی، ساختمان هیراد پلاک ۸۱، طبقه دوم، واحد ۵ واقع شده است و امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم می‌باشد. دکتر پریسا رحمانی با بهره‌گیری از جدیدترین تجهیزات و رعایت استانداردهای علمی، به صورت تخصصی به درمان بیماری‌های گوارشی و کبدی کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر پریسا رحمانی چه تخصصی دارد؟

    دکتر پریسا رحمانی فوق تخصص گوارش، کبد و آندوسکوپی کودکان و نوجوانان و همچنین دارای تخصص بیماری‌های کودکان است.

    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی از دکتر رحمانی وجود دارد؟

    بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر پریسا رحمانی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.

    آدرس مطب دکتر پریسا رحمانی کجاست؟

    مطب دکتر پریسا رحمانی در تهران، خیابان فرصت شیرازی، بعد تقاطع قریب، روبروی دانشکده دامپزشکی، ساختمان هیراد، پلاک ۸۱، طبقه دوم، واحد ۵ قرار دارد.

    چه خدماتی در مطب دکتر رحمانی ارائه می‌شود؟

    در مطب دکتر پریسا رحمانی خدمات تخصصی آندوسکوپی، کولونوسکوپی، اسکن چربی کبد و مشاوره تغذیه کودکان ارائه می‌شود.

    دکتر رحمانی چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

    بیماری‌های گوارشی، کبدی، اختلالات تغذیه و رشد، هپاتیت، سلیاک، سیستیک فیبروزیس و بیماری‌های التهابی روده از جمله بیماری‌هایی هستند که توسط دکتر پریسا رحمانی درمان می‌شوند.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب فرصت شیرازی

    تهران - جمالزاده - خیابان فرصت شیرازی - بعد تقاطع قریب - روبروی دانشکده دامپزشکی - ساختمان هیراد - پلاک ۸۱ - طبقه دوم - واحد ۵

    مطب فرصت شیرازی

    تهران - جمالزاده - خیابان فرصت شیرازی - بعد تقاطع قریب - روبروی دانشکده دامپزشکی - ساختمان هیراد - پلاک ۸۱ - طبقه دوم - واحد ۵