دکتر پریسا رحمانی فوق تخصص گوارش و کبد و آندوسکوپی کودکان و نوجوانان با شماره نظام پزشکی 105868 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان فرصت شیرازی، محله جمالزاده واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر پریسا رحمانی فوق تخصص گوارش و کبد و آندوسکوپی کودکان و نوجوانان، با شماره نظام پزشکی 105868، از برجستهترین پزشکان این حوزه در تهران به شمار میرود. ایشان دارای مدرک تخصص بیماریهای کودکان و فوق تخصص بیماریهای گوارش کودکان از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند و به عنوان دانشیار و عضو هیات علمی در بیمارستان مرکز طبی کودکان فعالیت دارند. دکتر پریسا رحمانی، متخصص گوارش و کبد کودکان در تهران (محله جمالزاده)، علاوه بر تخصص بالینی در درمان بیماریهای دستگاه گوارش، کبد، مجاری صفراوی، بیماریهای تغذیه، سلیاک، سیستیک فیبروزیس، هپاتیت، کبد چرب، چاقی، اختلالات رشد و انواع بیماریهای التهابی روده، به انجام خدمات تخصصی آندوسکوپی، کولونوسکوپی، و اسکن چربی کبد نیز میپردازند.
ایشان رتبه اول کشوری ورودی فوق تخصص گوارش و کبد کودکان را در سال ۹۶ کسب کرده و جزو رتبههای برتر بورد تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه تهران بودهاند. همچنین عضو هیات ممتحنه بورد فوق تخصصی گوارش کودکان و پزشک برگزیده پژوهشی هستند. از دیگر افتخارات دکتر پریسا رحمانی میتوان به عضویت فعال در انجمن سلیاک و سیستیک فیبروزیس کودکان ایران اشاره کرد. بیماران در نظرات خود، دکتر پریسا رحمانی را به دلیل تشخیص دقیق، رویکرد علمی و برخورد حرفهای تحسین کردهاند و رضایت بالایی از نحوه درمان و پیگیری مشکلات فرزندان خود ابراز داشتهاند. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را توصیه کردهاند.
مطب دکتر پریسا رحمانی در خیابان فرصت شیرازی، بعد از تقاطع قریب، روبروی دانشکده دامپزشکی، ساختمان هیراد پلاک ۸۱، طبقه دوم، واحد ۵ واقع شده است و امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم میباشد. دکتر پریسا رحمانی با بهرهگیری از جدیدترین تجهیزات و رعایت استانداردهای علمی، به صورت تخصصی به درمان بیماریهای گوارشی و کبدی کودکان و نوجوانان میپردازد.
دکتر پریسا رحمانی فوق تخصص گوارش، کبد و آندوسکوپی کودکان و نوجوانان و همچنین دارای تخصص بیماریهای کودکان است.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر پریسا رحمانی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
مطب دکتر پریسا رحمانی در تهران، خیابان فرصت شیرازی، بعد تقاطع قریب، روبروی دانشکده دامپزشکی، ساختمان هیراد، پلاک ۸۱، طبقه دوم، واحد ۵ قرار دارد.
در مطب دکتر پریسا رحمانی خدمات تخصصی آندوسکوپی، کولونوسکوپی، اسکن چربی کبد و مشاوره تغذیه کودکان ارائه میشود.
بیماریهای گوارشی، کبدی، اختلالات تغذیه و رشد، هپاتیت، سلیاک، سیستیک فیبروزیس و بیماریهای التهابی روده از جمله بیماریهایی هستند که توسط دکتر پریسا رحمانی درمان میشوند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران - جمالزاده - خیابان فرصت شیرازی - بعد تقاطع قریب - روبروی دانشکده دامپزشکی - ساختمان هیراد - پلاک ۸۱ - طبقه دوم - واحد ۵
عالی .. مهربان.. تشخیص درست برخورد عالی..
۱۴۰۲/۱۱/۱۰بسیار مودب بسیار پر حوصله و دقیق کمی فقط استرس می دن
۱۴۰۴/۰۸/۰۴من مشکل یبوست مزمن داشتم دو بار بستری شدم و تحت نظر هستم
۱۴۰۲/۰۳/۳۱با سلام خدا قوت خانم دکتر واقعا عااااالی برخورد و تشخیص عااااااالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۳سلام خواستم تشکر کنم از خانوم دکتر واقعا تو کارشون بی نظیر و عالی هستند ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳برای نشان دادن جواب آزمایش
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۶من که خیلی راضی هستم چون هرجا پسرم رو بردم جواب درست نمیدادن از زمانی که باخانم پریسارحمانی آشنا شدم پسرم الان خداروشکر مشکلی نداره برای من یک معجزه بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۱بی اشتهایی دخترم و بد خوابی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹عالی به مفهوم واقعی انرزی دار
۱۴۰۲/۰۲/۱۱برخوردشان خوب بود فعلا در دوره درمان هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹مشکل گوارشی فعلا چون تازه درمان شروع شده هنوز نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۴/۱۰عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۴دخترم ک متوجه شدیم سندروم روده تحرک پذیرداره کارخانم دکترعالیه توجه ب بیملرومهربوتپنی وصبوریشون درپاسخگویی بی نظیره واقعاممنونم ازشون
۱۴۰۲/۱۲/۲۳دختر من سی پی و میگرن شکمی دارد
۱۴۰۵/۰۲/۲۲خیلی دکت
۱۴۰۲/۱۲/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۴مشکل گوارشی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳ایشون عالی هستن من دلدرد های شدید داشتم با کمک درمان خانوم دکتر الان خیلی حالم خوبه
۱۴۰۲/۱۱/۱۸دکتر بسیار مهربان و دلسوز هستند پسر پسر من مشگل گوارش داشت با اینکه به چندین دکتر دیگه مراجعه کرده بودیم ولی نتیجه نگرفتیم تا اینکه به ایشان مراجعه کردیم و با لطف ایشان و دقت فراوان و دلسوزی زیادی که خانم دکتر دارند مشگل پسر ما حل شد ما واقعا از ایشان ممنون هستیم
۱۴۰۳/۰۴/۲۷فعلادرحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰درحال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۲۵فعلا تحت درمانیم
۱۴۰۳/۰۲/۱۵برخورد عالی خییلی باتجربه و با حوصله بودن
۱۴۰۳/۰۵/۲۴برای درمان دل درد های دخترم، نسبتا بهتر شده
۱۴۰۴/۰۵/۲۹درحال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۳فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶اصلا راضی نبودم اصلاااااااااااا
۱۴۰۵/۰۳/۱۹دختر چهار ماهه ام دل درد و دلپیچه داشتند که با تشخیص خانم دکتر خوب شدند. خانم دکتر عالی هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱متشخص و کاملا وارد
۱۴۰۲/۰۲/۲۲دکتر خیلی خوبیه تشخیص دهی برای بیمار فوقالعاده است
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عالی از هر بابت
۱۴۰۲/۰۱/۲۳بیست تمام
۱۴۰۲/۰۳/۰۳با یک نسخه فرزند ما رو درمان کردن و بسیار دقیق هم اندوسکوپی انجام شد . ممنون از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۲/۰۳/۲۵بسیار خوش برخورد با تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۶تشخیص میکروب معده دادن برای دخترم.تحت درمان هستیم.برخورد و بررسی بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱کیست کلدوکدرمان موفقیت امیز
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بسیار عالییی با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۸/۰۷ایشان بسیار حاذق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳پسرم درد معده داشت، خانم دکتر خیلی واضح توضیح دادن چه دارو و رژیمی لازمه، الان دیگه اون دردهای شدید رو نداره.
۱۴۰۵/۰۱/۲۷کارش عالیه
۱۴۰۱/۰۹/۲۰خانم دکتر واقعا عالی هستن، بهترین دکتر گوارش کودکان تهران
۱۴۰۵/۰۳/۲۰بی نظیرهستن خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۴فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۲برای پسرم اسکن کبد نوشته بودن. فکر میکردم سخته. ولی اصلا درد نداشت و سریع تموم شد. دکتر خودش نشست نتیجه رو ورق زد باهام حرف زد. خیالم راحت شد
۱۴۰۵/۰۲/۲۸باحوصله وخوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۱ایشان دکتر بسیار حاذق و دلسوز و مهربانی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۲۹مشکل تنفسی بسیار تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۰۷محیط مطب بسیار کوچک
۱۴۰۳/۱۱/۲۷تشخیص عالی اخلاق فوق العاده
۱۴۰۳/۰۶/۱۴دکتر بسیار حاذق و متخصصی بودن و زود تشخیص دادن بیماری را و بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۸عالی هستن ،دختر ۱۲ ساله مون یبوست شدید همراه با خونریزی از مقعد داشتن که با ویزیت خانم دکتر ومصرف دارو خداروشکر برطرف شده
۱۴۰۳/۱۱/۱۵فعلا ر حال درمانیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دخترم بعد غذا دلپیچه میگرفت، دکتر رحمانی گفتن چه غذاهایی بخوره و چی نخوره. الان کنترلشدهتره.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵زخم روده
۱۴۰۳/۰۶/۱۴ورم معده راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹پسرم مریض بودمعالجه کردیم نتیجه هم گرفتیم
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۰ما برای اسهال مزمن پسرم ماهها این طرف و اون طرف رفتیم ولی اینجا برای اولین بار علت دقیق مشخص شد. خیلی ممنون از دلسوزیشون.
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۰در حال در
۱۴۰۴/۰۴/۱۸دکتر کاملا صبور و مهربان هستن و با دقت به حرف بیمار گوش میدهد
۱۴۰۴/۰۶/۱۸هم تخصص دارن هم دلسوز هستن.
۱۴۰۵/۰۱/۲۷عالی و باتجربه
۱۴۰۳/۰۶/۱۳خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۵/۱۰کولیت اولسرو دارم و نتیجه مطلوب گرفتم ایشان پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۲خانم دکتر رحمانی، پزشکی حاذق ، دقیق و باسواد و محترم هستن، که نسبت به تک تک بیمارانشون ارزش قائل هستند و احساس مسئولیت دارند. خداوند همیشه پشت و پناه ایشون و خانوادشون باشه.
۱۴۰۲/۰۳/۳۰آنزیم کبد دخترم بالا رفته بود ایشون خیلی خوب با رفتار خودشون و صبر و حوصله مداوا کردن تشکر ویژه از دستیار خوش اخلاق و صبور دکتر رحمانی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴تحت درمان آنزیم های کبد
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عالی بودند
۱۴۰۳/۰۸/۰۴ورم معده
۱۴۰۴/۰۹/۱۶محیط مطب مرتب و آرامه.
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بسیار خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۳/۱۱/۰۵بیماری کرون تحت درمان
۱۴۰۲/۰۷/۲۴مشکل التهاب روده دخترم و تشخیص با کولونوسکوپی ولی داروهایی که تجویز کردن تاثیری به هیچ عنوان در آروم کردن دردهای شکمی نداشت حتی بدتر هم شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۱کودکم پاکتی خورده بود درمان شد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰یبوست در حال درمان
۱۴۰۲/۰۵/۱۴عالی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶دکتر خوبی هست و با انصاف
۱۴۰۴/۰۸/۰۴مشکل ی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بهترین دکتر گوارشی که میشناسم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دخترم بعد غذا تهوع داشت، خانم دکتر با توضیحات ساده گفتن چیکار کنیم تا وضعیتش بهتر بشه
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۳/۰۸خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۹برای فرزند خود به ایشان مراجعه کردم بسیار ماهر و دقیق و همچنین اخلاق و برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۷عالی بچه من کولیت اولسرو داشت
۱۴۰۳/۱۱/۱۷دکتر با وجدان و دلسوزی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵سلام خانم دکتر بسیار خانم خوب وبا تجربهای هستند وبسیار با اخلاق میباشند.
۱۴۰۴/۰۷/۱۷سلیاک دا
۱۴۰۳/۰۶/۲۹استاد علم و اخلاقند من که مدیوشونم
۱۴۰۲/۰۱/۲۶دخترم سلیاک داشت و با تغییر رژیم غذایی خانم دکتر عزیز حالش بهتر شد.
۱۴۰۵/۰۱/۱۲عاااالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۵مشکل کبد
۱۴۰۰/۰۷/۱۷برای پسرم رفته بودم با یه ماه دارو خیلی خیلی بهتر شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۹دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵با اخلاق با تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷مشکل گوارشی و ریوی داشتم که به درستی تشخیص دادن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷خانوم دکتر پریسا رحمانی دکتر نیست فرشته ست، شفا گره، دست خدا در وجود ایشونه کارش عالی، برخورد عالی، طبابت فوق عالی، معاینه عالی، بهترین دکتر خدا وکیلی چشم بسته برید ویزیت بشید چشم بسته
۱۴۰۴/۰۶/۱۱سلام پسرم مشکل معده و روده داشته البته قبلا هم پیش خانم دکتر مراجعه کرده بودم برخورد عالی وتشخیص عالی باتیم حرفه ای که دارن آندوسکوپی وکولونوسکوپی برای پسرم انجام دادن والان دارو استفاده میکنه
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتر بسیار با تجربه و مهربان
۱۴۰۳/۰۷/۲۰یه نگاه خانم دکتر برای خوب شدن بچه های من کافیه
۱۴۰۲/۰۳/۲۱دکتر خوبیرهستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۰عالییییی
۱۴۰۳/۰۷/۰۹پسرم ۵ ساله بیماری سلیاک داشته
۱۴۰۲/۰۱/۱۳بهترین دکتری که از بدو تولد تا دو سالگی پسرم رفتم با ۱جلسه و ساده ترین تجویز مشکل اسهال و استفراغ شدید بچه رو درمان کرد
۱۴۰۴/۰۲/۱۶ایشان خیلی حرفه ای و با تشخیص های دقیق ، خیلی تونستند مرا در امر بهبود کمک کنن.
۱۴۰۳/۱۲/۱۲فعلا تحت درمانیم
۱۴۰۴/۰۹/۱۳مهربون و دلسوز و با حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۲۴عالییییییی ممنون از تخصص شون
۱۴۰۰/۰۳/۲۸_دخترم سلیاک داشت و اولش نمیفهمیدیم مشکلش چیه، دکتر پریسا رحمانی با حوصله توضیح دادن چی بخوره و چی نخوره. الان راحتتره و غذا خوردنش هم بهتر شده.
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بسیار با اخلاق و کامل معاینه میکنن من پسرم با مشکل شکم درد بردم علاوه بر خوب شدن شکمش برای تغذیه و رشد هم بررسی کردن و دارو دادن
۱۴۰۴/۱۱/۱۴تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۰عاآااااالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۶فوق العاده حاذق با اخلاق و بردبار
۱۴۰۲/۰۲/۰۵عاااااااالیییییییییییییییییی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸هم علم دارن هم حوصله
۱۴۰۴/۱۲/۰۶خانم دکتر متعهد با تیم حرفه ای و مجرب
۱۴۰۲/۰۳/۰۹تشخیص بموقع دادن
۱۴۰۳/۰۹/۱۱سلام دوستان خانم دکتر پریسا رحمانی واقعا عالی هستند من یبوست داشتم رفتم پیش خانم دکتر . الان واقعا خوب شدم . به شما دوستان هم پیشنهاد می کنم اگر مشگل کبد یا مشکل یبوست دارید حتما برید پیش خانم دکتر واقعا عالی بود .
۱۴۰۲/۱۲/۲۵ایشان بسیار دکتر خوش اخلاق و خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دکتر بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۰/۲۴درد شکمی تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۸/۰۶خیلی عالی حتما پیشنهاد میکنم فقط تایمی که باید منتظر باشی خیلی زیاده به ما ۸ وقت دادن ۱۱ نوبتمون شد ولی ارزش معتلی رو داره
۱۴۰۴/۰۲/۰۲سلام پسرم مشکل دفع داست که خدا رو شکر بعد از ویزیت توسط خانم دکتر؛ خیلی خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۶از نظر
۱۴۰۴/۰۶/۲۵درجه یک
۱۴۰۴/۰۳/۱۱سلام دخترم یک سالشه اما زنش خیلی کمه
۱۴۰۰/۰۱/۲۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱پسرم مشکل روده داشت که با داروهایی که دادن خوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۳بسیار پزشک عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۰فعلا هیچی
۱۴۰۴/۰۹/۰۲دکتر خوبیه. مشکل دخترم کولیت اولستراتیو. تحت درمان هست فعلا
۱۴۰۴/۰۱/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۰۵پسرم استفراغ میکرد تحت درمان هست
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بسیار مهربان و با سواد و متعهد هستند و تشخیص ایشان عالیست
۱۴۰۴/۰۸/۰۳.مشکل گوارشی داشت پسرم.فعلا مشکلشون برطرف شده.خانم دکتر تشخیص و درمانشان خیلی خوب بود.ممنونم از ایشون
۱۴۰۴/۰۱/۲۶پسرم مشکل گوارشی داشت که خانم دکتر با صبر و حوصله و دقت فراوان و دانش بروزشون درمان کردند. واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶دل درد
۱۴۰۴/۰۸/۲۷زخم معده دخترم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰یکی از بهترین و حاذقترین پزشکهای متخصص گوارش هستن و بنظر من با اختلاف بالایی بهترین متخصص گوارش بیمارستان مرکز طبی کودکان هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۵سلام دکتر خیلی خیلی خوبه عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶پسرم زخم مری داشتند و خانم دکتر مشکل رو تشخیص دادن و درمان کردن
۱۴۰۳/۰۹/۱۳باسوادن خیلی خیلی
۱۴۰۳/۱۱/۱۳خانم دکتر قبل از آندوسکوپی با حوصله همه چیز رو برای بچهام توضیح دادن. اونقدر آروم شد که اصلا استرس نداشت. تجربه خیلی خوبی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتر رحمانی بسیار با وجدان و کار بلد هستن ...کاملا هر بار معاینه انجام میدن و روند درمان رو کامل توضیح میدن خدا خیرشون بده واقعا
۱۴۰۴/۰۷/۱۹برای آندوسکوپی دختر رفتم پیش شون عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷راضی هستم عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶تشخیص سلیاک دخترم. واقعا دکتر حاذقی هستن دستشون درد نکنه
۱۴۰۱/۰۶/۱۱برای یبوست پسرم رو بردم فعلا تحت درمانه
۱۴۰۴/۰۸/۱۳بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۵واسطه خدا روی زمین
۱۴۰۱/۱۲/۱۵دکتر خوب و قابل اعتمادی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۲برای یبوست مزمن پسرم رفتم تحت درمانه و تا الان که راضیم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۰یبوست. اندوسکوپی شده و تحت نظر است بیمار
۱۴۰۳/۰۳/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۶سلیاک و زحم معده فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۰۵خانم دکتر از نظر برخورد بسیارمهربون و صبور هستن وتشخیص درست دارن
۱۴۰۴/۱۱/۲۶برای زخم معده مراجعه کردیم، دارویی که دادن واقعا اثر داشت.
۱۴۰۴/۱۲/۰۲دکترخوبی خوش برخوردفعلآ تحت درمان هستیم
۱۴۰۲/۱۰/۰۵فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۵Ok بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۱فعلا که فقط آزمایش و آندو انجام شده.باید دید که بیمار تحت درمان ایشان بهبود پیدا میکند یا خیر...
۱۴۰۴/۰۲/۲۶بسیار بس
۱۴۰۴/۰۶/۲۰برای درمان کولیک دخترم تحت نظر هستیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴دختر مشکل زخم روده و زخم معده داشت الان دو ساله تحت درمان خدا رو شکر خیلی خوبه
۱۴۰۳/۱۱/۰۹پزشکی بی نظیر و مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۲۲_پسرم درد معده طولانی داشت، خانم دکتر مرحلهبهمرحله توضیح دادن چه کارهایی باید انجام بدیم تا درمان جواب بده.
۱۴۰۴/۱۲/۰۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۹دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۰زخم معده
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیار پزشک حاذق و اخلاق مداری هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۳با سلام مشکل یبوست داشتم که خدا رو شکر با یک بار ویزیت مشکلم حل شد از خانم دکتر تشکر میکنم خیلی پزشک با سوادی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۵دخترم مشکل معده وروده داشت خیلی بهتر شده
۱۴۰۲/۰۲/۱۹فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷واقعا عالین
۱۴۰۳/۰۱/۱۱خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۸صبور و با دانش و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۰۷خیلی دکتر حاذق و با تجربه عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۹دل درد شدید داشت دخترم
۱۴۰۱/۰۶/۰۱عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۰در حال انجام درمان هستبم
۱۴۰۲/۱۰/۰۲دکتر بسیار دقیق هستن و با وسواس بسیار شرح حال میگیرند
۱۴۰۴/۱۲/۱۶عالی وباسپاد
۱۴۰۵/۰۱/۲۶تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۰۴مشکل خون در مدفوع پسرم که تشخیص حساسیت دادن و گفتن رژیم بگیرم برای شیر دادن، خداروشکر نتیجه داده
۱۴۰۴/۰۳/۲۱عالی ، بی نظیر
۱۴۰۴/۰۴/۲۵عالی باتجربه فوق تخصصی
۱۴۰۱/۰۶/۲۵یبوست نوزاد
۱۴۰۳/۰۸/۱۴تحت نظر
۱۴۰۴/۱۰/۲۸خیلی خوب بود نتیجه بهبودی گرفتم واسه پسرم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴متوسط هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۳پسرم التهاب روده داشت، الان با درمان خانم دکتر دردش خیلی کمتر شده.
۱۴۰۴/۱۲/۰۳دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۳خیلی با حوصله به سوالها جواب میدن.
۱۴۰۵/۰۱/۱۴دستش سبک هست و خیلی خیره
۱۴۰۲/۰۲/۱۹۳ ساعت معطل شدیم و منتظر بودیم تو مطب. با توجه به اینکه بیمارا کودکن و انقدر تحمل ندارن به نظرم یه تجدید نظری باید توی تایم نوبت دهیشون داشته باشن
۱۴۰۵/۰۲/۰۳دخترم یبوست شدید داشت با یه باور ویزیت تمام مشکلاتش رفع شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۷درد معده و شکم ،اندوسکوپی انجام دادن تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷یبوست برای اولین بار ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹پزشک حاذق و خوبی که امتیاز عالی هم براشون کم هست . باید گزینه بی نهایت عالی هم داشت
۱۴۰۳/۰۷/۳۰ایشان بسیار باسواد و دارای مهارت کافی و در عین حال دلسوز هستند.
۱۴۰۱/۰۸/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۸درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۰فوق العاده
۱۴۰۲/۰۸/۲۸رفلاک نوزاد۵ماهه و تشخیص سریع ،که با دارو کنترل شد
۱۴۰۲/۰۵/۳۰تشخیص درست رفتار محترمانه پسرم تحت درمان بودن که با تشخیص درست ایشون حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالی ذکر فوق العاده هست
۱۴۰۲/۱۱/۲۸بسیار با اخلاق متعهد و با حوصله منشی هم خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۵پسرم اسهال خونی داشت بستری شد باتشخیص خانم دکتر خوب شد
۱۴۰۲/۰۳/۱۸بسیار عالی، خوش برخورد و دقیق در کار
۱۴۰۴/۰۲/۲۳خانم دکتر واقعا با حوصله به مریض گوش مبدن ممنون از لطفشون
۱۴۰۳/۰۶/۱۱مشکل معده، آندوسکوپی انجام دادن و در حال درمانیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲یبوست مزمن داشتم الان تحت درمانم و خیلی بهترم واقعا خانوم دکتر عالی هستن و کارشون خوبه.
۱۴۰۴/۱۱/۱۳ایشان دکار بسیار بسیار خوبی و باسوادی هستنندومن ایشان رابرای درمان میشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶آندوسکوپ
۱۴۰۲/۰۵/۲۷بسیار عالی با تجربه
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بله پزشک خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴یبوست پسر ۲ساله م رفع شد
۱۴۰۳/۰۲/۲۴عالی دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۳/۰۸/۰۴پزشک خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالییییییییی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳در تشخیص عالی هستند خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۰۸پسرم مشگل روده داشت و با تجویز خوب خانم دکتر کاملا مشگل حل شد
۱۴۰۳/۰۵/۲۹عالی بودند مشکل سندروم روده نفخ در حال درمان می باشم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵خیلی مهربونه
۱۴۰۳/۰۱/۱۸فوقالعاده دکتر خوش اخلاق و مهربونی هستند و در تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۲حرفهای خوش برخورد معاینه دقیق وبسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۰۶دل درد
۱۴۰۱/۰۷/۰۶سلام من دخترم رو بردم پیششون بسیار دکتر حاذق و صبوری هستن تشخیص ورم معده بود دارو دادن ۴۰ روز بعد دوباره ویزیت شدن الان داروها رو کم کردن ببینیم به امید خدا چی میشه.ولی در کل دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵دکتر صبور و باحوصله
۱۴۰۴/۰۹/۱۶یبوست و تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۱برای کمبود وزن دخترم مراجعه کردم آزمایش انجام دادیم تا مجدد برسیم خدمت خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۱دخترم مشکل گوارش داشت.
۱۴۰۳/۱۱/۲۱یبوست شدید مراجعه کردم عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۵خیلی دکترخوب وباتجربه عالی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۷دخترم یبوست داشت،دکتر کمکم کردن،اخلاق خوبی دارن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷بیسار دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار باتجربه، مهربان، خوش رو و حرفه ای بودند. یک ویزیت رفتیم و به نظر میرسه با تجویز و راهنمایی که داشتن مشکل پسرم درحال رفع شدن هست.
۱۴۰۵/۰۲/۲۳عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۰خوبه عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۶تشخیص سریع، احترام و اینکه استرس بچهها رو کم میکنن بزرگترین نقطهقوتشونه
۱۴۰۴/۰۹/۱۰تحت درمانیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵CB Ali
۱۴۰۵/۰۲/۲۲نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عالی و با حوصله جواب میدن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹در حال درکام
۱۴۰۳/۱۲/۲۳یک جلسه رفتم و برای دخترم قرص داد و الانم دارم استفاده میکنم. دل دردش خیلی خوب شده
۱۴۰۴/۱۱/۲۶عالی مرسی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۷دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۴/۰۱/۱۲کارشون بسیار عالی است و نتیجه گرفتیم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵سلام دکتررحمانی بسیارخوش برخورد باتشخیص عالیییی..انشالله همیشه سلامت باشن.
۱۴۰۵/۰۲/۲۳سلام. دکتری با تجربه با حوصله، اخلاق خوب، تشخیص خوب، درمان خوب تشکر میکنم ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۵