دکتر وحید حسینی فوق تخصص گوارش و کبد با شماره نظام پزشکی ۴۵۲۷۴ در شهر ساری فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان فرهنگ، طبقه فوقانی بانک تجارت، طبقه پنجم واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر وحید حسینی یکی از چهرههای برجسته در حوزه فوق تخصص گوارش و کبد در شهر ساری است. ایشان با شماره نظام پزشکی ۴۵۲۷۴ و دارا بودن مدارک تخصص بیماریهای داخلی و فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان، به عنوان دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه سابقهای قابل توجه دارند. دکتر وحید حسینی در خیابان فرهنگ ساری، طبقه فوقانی بانک تجارت، طبقه پنجم مطب دارد و خدمات تخصصی گوارش، کبد و فیبرواسکن کبد را به بیماران ارائه میدهد.
در کارنامه علمی دکتر وحید حسینی، نفر اول قبولی رشته فوق تخصصی گوارش و کبد کشور و نفر دوم بورد فوق تخصصی این رشته به چشم میخورد. ایشان همچنین دوره تکمیلی فلوشیپ فوق تخصصی اندوسونوگرافی را با موفقیت گذراندهاند و به عنوان اینترونشنال آندوسکوپیست، در درمان موارد پیچیده مانند پولیپها، تنگی دستگاه گوارش، تنگی و سنگهای مجاری صفراوی و بوتاکس معده مهارت ویژهای دارند. سابقه ۲۵ سال طبابت و ۱۵ سال آموزش به دستیاران رشته فوق تخصصی گوارش و کبد، نشان از تجربه، تخصص و اعتبار علمی دکتر وحید حسینی دارد.
بیماران مراجعهکننده به مطب دکتر وحید حسینی در ساری، از دقت تشخیص، روشهای درمانی پیشرفته و برخورد حرفهای ایشان رضایت بالایی داشتهاند. بسیاری از بیماران، ایشان را به سبب سرعت در شناسایی بیماریهای گوارشی و ارائه درمانهای نوین کبدی، توصیه میکنند. آمار بالای بیماران راضی و نظرهای مثبت، گواه اعتماد بیماران به تخصص و خدمات دکتر وحید حسینی است.
در حال حاضر، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری در مطب دکتر وحید حسینی فراهم است. اگر به دنبال فوق تخصص گوارش و کبد مجرب در ساری هستید، مطب ایشان در خیابان فرهنگ، جنب فرهنگ ۲۶، طبقه پنجم، آماده پذیرش بیماران است.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری در مطب دکتر وحید حسینی نوبت اینترنتی دریافت کنند.
مطب دکتر وحید حسینی در ساری، خیابان فرهنگ، جنب فرهنگ ۲۶، طبقه فوقانی بانک تجارت، طبقه پنجم قرار دارد.
دکتر وحید حسینی مشاوره و درمان بیماریهای گوارشی و کبدی، آندوسکوپی، کلونوسکوپی، فیبرواسکن کبد و درمان تنگی و سنگهای صفراوی را انجام میدهد.
ایشان فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان هستند و در زمینه آندوسونوگرافی، درمان پولیپها، تنگی دستگاه گوارش، بیماریهای صفراوی و کبد چرب تجربه دارند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان فرهنگ - جنب فرهنگ ۲۶ - طبقه فوقانی بانک تجارت - طبقه ۵
خونریزی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳سلام خداقوت من خواهرم سرطان روده داشته و فوت شدن و من ترس از این بیماری داشتم پیش آقای دکتر اومدم کلون و آندو انجام دادم شکر خدا خیلی عالی این کار رو تو مطب انجام دادن و مشکلی در روده نداشتم ولی در معده مشکل کوچکی داشتم که با داروهای تجویز آقای دکتر فعلا بهترم و هنوز تحت درمانم
۱۳۹۷/۱۰/۲۲عفونت معده و کبد و سنگ صفرا در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲خوب بود ولی الان جواب نمیده
۱۴۰۰/۱۰/۱۹درد زیر شکم
۱۴۰۲/۰۷/۱۷جهت اندوکپلون
۱۴۰۴/۰۸/۱۸مریض قبلی بودم عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲مشکل نفخ معده شدید داشتم ، بعداز آندوسکوپی و کولونوسکوپی دکتر متوجه میکروب داخل معده بنده شده اند و دارو دوهفته ای داده اند و بموقع مصرف کردم و خیلی بهتر شدم دوباره بعد دوهفته خدمت ایشان رفتم و دارو جدید دادند برای مصرف تا چهل روز دیگر ، الحمدالله به لطف دکتر خیلی بهترم تا بعداز پایان دارو برای ویزیت خدمت دکتر بروم
۱۴۰۱/۰۲/۲۶تشخیص خوبه
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بهترین جراح
۱۳۹۹/۰۶/۱۳خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۷سلام .مشکل روده بزرگ داشتم خوب شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۳۱کولیت روده
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۳۱مشکلات گوارش دارم یابار از درد شکم تا صبح نخوابیدم و بیست روز بعد تکرار شد نوبت گرفتم بهم گفتند آندوسکپی و کولونوسکوپی باید انجام شه و انجام دادم مثل اتاق عمل ک بیهوشی میزنند من هیچ چیزی متوجه نشدم عالی بود کارشون تا جواب نمونه آزمایشم بیاد دوسه هفته ای فکر میکنم طول کشیدحالابیشتریاکمتر ک چند روزی بود از درد شکم نمیتونستم از جام پاشم تو ششمین روز ک همینطور درد داشتم نوبتم بود و رفتم ویزیت شدم با تجویزشون فورا خوب شدم چون معده ام میکروبی شده بود اما مشکلات گوارشم رو پیگیری نکردم و میخوام دوباره نوبت بگیرم
۱۴۰۱/۱۱/۲۴عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۳دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۹/۱۳مطب بسیار شلوغ و بی نظم .ولی خودشون کارشون خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۱۳در تشخیص عالی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۱۹مشکل گوارش داشتم که الان خیلی خیلی بهترم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵مشکل معده ودرد اثنا عشر
۱۴۰۰/۱۰/۲۳کبد گرید ۳ تازه مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عالیپنجه
۱۴۰۲/۰۲/۲۰بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۳ورم معده داشتم که با کمک دکتر خوب شدم الان میخام مادرمو بیارم ویزیت شه
۱۴۰۱/۰۵/۳۱معده درد همسرم
۱۳۹۹/۰۲/۰۹بدون رقیب
۱۴۰۲/۰۳/۲۷نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عالی هستند در تشخیص و درمان
۱۳۹۸/۰۶/۰۵انجام کولونوسکپی ـ دقیق
۱۳۹۹/۰۷/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۱دکتر پدرم را در بیمارستان امام ساری عمل کردن
۱۳۹۸/۱۰/۲۸میکروب معده
۱۴۰۲/۰۶/۱۸زخم معده داشتم و نسخه های دکتر را استفاده کردم و ۱۲ سال خوب شدم و دوباره الان معده ام درد میکند
۱۴۰۲/۰۷/۰۷استرس معده
۱۳۹۷/۱۲/۱۴سلام دکتر خوبیه قرص هاش جوابه ولی اصلا مطب شون نظم ندارع پنج ساعت فقط منتظر موندیم تا نوبتمون بشه یه وضعیه
۱۴۰۴/۱۱/۲۱تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۲/۳۱عالی هرچه از خدا میخواد بهش بده با طول عمر با عزت
۱۴۰۴/۰۸/۰۹با سلام بی شک یکی از بهترین پزشکان ایران
۱۴۰۰/۰۶/۲۱روده بزرگ آندوسکوپی شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۹مشکل معده که با مصرف دارو تا حدودی بهتر شد.
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عمل فلوشیپ
۱۴۰۱/۰۲/۲۵چند سال پیش میکروب معده داشتم با مراجعه به دکتر حسینی بهبود پیدا کردم
۱۴۰۱/۱۲/۱۵دکتر فوق العاده خوب
۱۴۰۱/۰۸/۰۵پزشکی خوب و بسیار باتجربه
۱۳۹۹/۰۶/۱۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۱درد معده داشتم خوب شدم
۱۴۰۲/۰۳/۱۴تشخیص بیماری عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار عالی ، مشکلم برطرف شد
۱۴۰۱/۰۵/۲۵دکتربسیارخوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۶مشکل معده.
۱۴۰۲/۰۱/۰۶دکتر باتجربه و تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۷/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۸سنگ کیسه صفرا عمل شدم بهترم
۱۴۰۰/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۴زخم معده مقاوم به درمان .که با صبوری ایشان درمان شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۵عصب معده درمان شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۰تشخیص و درمان بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۹مشکل چربی کبد
۱۴۰۰/۰۸/۲۹مشکل معده و الان بهترم
۱۴۰۰/۰۲/۱۹فوق العاده دکتر خوبی هستن..تشخیصشون عالی..شاید درمان طول بکشه..یا توو مرحله اول از آندوسکوپی یا کلونوسکوپی استفاده کنن ولی به نظر من خیلی بهتره ک از کلی دارو استفاده کنن بیمار تست بشه..با آندو یا کلون زودتر مشکل مشخص و درمان میشه
۱۳۹۷/۰۸/۰۳دکتر خوبی هستش مشکل برگشت اسید داشتم که دارو داد خوب شد
۱۳۹۷/۱۰/۰۲بسیار توانمند
۱۴۰۱/۰۴/۰۹دکتر خ
۱۴۰۰/۰۷/۲۶بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۰دکتر ع
۱۴۰۰/۱۲/۱۰میخوام نوب
۱۴۰۴/۰۷/۰۱راضی هستم
۱۳۹۷/۱۰/۰۲زخم معده
۱۳۹۹/۱۰/۰۸اپاندیی داداشمو عمل کرد دکتر با دانش و دلسوزیه
۱۳۹۸/۰۹/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۳۰خوبه تو
۱۴۰۰/۰۹/۲۴پدرم مشکل گوارشی داشت و الان بهترن
۱۴۰۰/۱۲/۰۴دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۴سلام من وقتی اقای دکتر مجتمع طوبی بودن مریزش بودم کارش عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۶مشکل معده،بهتر شده مادرم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶درمان شدم فقز باقرص تسکین داده شد دوباره برا نوبت به ایشان مراجعه نیکنم
۱۳۹۹/۱۲/۲۲سلام خودم هیچی.
۱۴۰۴/۰۸/۰۲تشخیص بسیار خوبی در پروسه درمان دارند
۱۳۹۹/۰۸/۰۶درد معده
۱۴۰۰/۰۶/۱۴دکتر خوبی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۷واقعا انسان شریفی است
۱۴۰۰/۰۵/۱۸مشکل معده
۱۴۰۲/۰۱/۰۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۳التهاب روده
۱۳۹۸/۰۸/۰۵مشکل معده داشتم دارو تجویز کردن وفرمودن باید اندوسکپی کنی دارو را مصرف کردم خیلی بهترشدم وحالا میخوام برای اندوسکپی مراجعه کنم
۱۳۹۸/۰۶/۲۵تشخیص خوبی دادند
۱۴۰۱/۰۸/۰۲ناراحتی معده
۱۴۰۴/۰۹/۲۴در تشخیص عالی هستن
۱۳۹۸/۰۲/۱۷فعلا برا بار دوم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴در حال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۱کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۶مشگل ترشح اسید درمان عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱پزشک خ
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خیلی خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱مشکل گوارشی که الحمدالله خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱معده درد داشتم خدا را شکر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸خوب است
۱۴۰۱/۱۰/۰۴دکتر خوبی است دارو داد الان باید اندسکوبی بشم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹مشکل معده
۱۴۰۲/۰۷/۲۳درد معده الان مشکل معده غدا که میخورم یک ما ه است ترش میکنم
۱۴۰۰/۱۲/۲۷ویروس معده والتهاب روده داشتم خیلی دکتر عالی داروهاش زود جواب داد الان مشکلی ندارم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵خوب بود
۱۳۹۸/۰۸/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۲۶بسیار دکتر خوب وبا تجربه ودراین بالایی در کارشون دارن
۱۴۰۱/۰۴/۱۷حیچ کاره
۱۴۰۰/۱۰/۱۹برای من نتیجه عالی بودزخم معده داشتم درمان شد
۱۴۰۱/۱۱/۲۴بسیارعالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱کولیت.تحت درمان هستم
۱۳۹۸/۱۲/۲۹درد معده
۱۴۰۲/۰۷/۲۶مشکل گوارشی و روده داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸راضی بودم
۱۳۹۸/۰۸/۱۳خیلی خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۰۵ویزیت شدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۹سوزش معده خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳راضی بو
۱۴۰۴/۰۵/۱۵مشکلم حل شد و خیلی متشکرم از آقای دکتر حسینی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶مشکل مری
۱۴۰۱/۰۸/۰۹سلام خسته نبآشی من حدودا دو سال از بیماری معده خیلی عذاب میکشم تا رفتم پیش دکتر حسینی در دو نسخه درمان شدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۹خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵درد هنگام اجابت مزاج، آزمایش دادم منتظر نتیجه ام.
۱۴۰۴/۰۵/۲۴عالی درمان شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۵عاای بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۷کارشون عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۱۱از داروهای تجویز شده رضایت دارم.
۱۳۹۹/۱۲/۲۳عالییییی
۱۴۰۴/۰۵/۱۵زخم معده و میکروب
۱۳۹۹/۰۷/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دو بار برای آندوسکوپی در مطب برای بچهها
۱۴۰۴/۰۹/۰۱برای تنظیم آنزیم های کبدی بیمارشون بودم.آزمایش دادم گفتن مشکلی نداره
۱۳۹۹/۰۱/۱۸مشکل معده داشتم والان خوب شدم
۱۴۰۱/۰۸/۰۵بسیار دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲اصلابامن صحبتی نداشتندفقط دوتاقرص دادن گفتن استفاده کن اماهنوزتاثیری نداشته
۱۴۰۰/۰۳/۱۵14 سال قبل درد معده شدید داشتم که با چند آزمایش و اندسکوپی نتیجه نگرفتم اما تنها یک بار خدمت آقای دکتر حسینی عزیز رسیدم و برای همیشه با درد معده خداحافظی کردم. چندین بیمار دیگر که دردهای چندین ساله داشتن رو معرفی کردم و همگی از درد رها و دعا گوی دکتر عزیز هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دردمزمن معده مشکل پابرجایت
۱۴۰۲/۰۶/۲۱تشخیص خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۸لااتلههخمم
۱۴۰۱/۰۳/۰۵دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۵/۳۰خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۵با سلام. تشخیص و درمان پروفسور حسینی معجزه است و من به درمان ایشان ایمان دارم و سلامتی خود و در زمان نا امیدی مدیون ایشان هستم. انشالله سلامت باشند
۱۴۰۰/۰۶/۱۰مشکل معده عصبی داشتم خداروشکرخوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸دکتر خیلی خوبی به دکتر میکن پنج طلا
۱۳۹۷/۱۰/۳۰عالی بودن
۱۳۹۸/۰۷/۲۶فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۴عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۷دکتر ب
۱۴۰۰/۰۹/۰۲سلام خیلی خوب جواب گرفتم ولی خیلی وقته نرفتم پیش دکتر چون ادرس نداشتم
۱۳۹۸/۰۹/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۳۰درد معده داشتم و بسیار عالی تشخیص دادند
۱۴۰۴/۰۷/۲۳منخووم به عنوان بیمار پیش دکتر حسینی نرفتم ولی چند نفر از بستگان رفتن و همه رضایت کامل دارن از حسن برخورد و رفتار خالصانه دکتر و پرسنل تحت امری که داره
۱۳۹۹/۰۸/۰۲من برای دومین بار طی چندسال اخیر مراجعه کردم و خداروشکر از کارشون راضی ام واقعا. با اینکه مطب هم شلوغ بود اما خیلی زود همه کارشون انجام شد و ویزیت شدن. با داروهاشونم درد چندین روزه... آروم شد خداروشکر
۱۴۰۴/۱۱/۰۶کولیت روده فعلا تحت درمانم خونریزی داشتم که با نسخه ایشون کم شده
۱۴۰۱/۰۳/۱۵مادر مشکل زخم معده داشتند .خیلی بهتر شدند
۱۳۹۹/۱۱/۱۲معده و کبد
۱۴۰۲/۰۷/۲۶درد و سوزش معده
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بسیاردکترخوب و تشخیص عالی مادرم خیلی حالش بدبپدخداروشکردوهفته ای میشه بهت شدممنونم ازآقای دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۱۴خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۰۶مشکل هپاتیت ب بعد اززایمان که بادارو برطف شد ونیاز به بستری نبود
۱۴۰۰/۰۴/۰۷تشخیص دکتر خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۳کیسه صفرا
۱۴۰۱/۰۸/۰۳بسیار دکتر مجرب و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۱۵خونریزی معده ..خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰عالی هستن فقط به بیمار خیلی توضیحات نمیدن ووقت گمی بزای یک بیمار کلا توکشور ما گذاشته میشه ومعاینه بالینی کمی انجام میشه شاید اگر از بیمار شزح حال خوبی گرفته شه پاسخ بهتری داشته باشه
۱۴۰۰/۰۷/۰۳بی نظیرند
۱۴۰۰/۰۶/۲۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۸تشخیص سنگ کیسه صفرا
۱۳۹۹/۰۳/۰۹عالی بودن چه ازنظراخلاق ونجابت، چه از نظر تبحرو استادی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۲۹خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰نمیشناسم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶راضی هستم
۱۴۰۲/۰۲/۰۹چک آپ کلی گوارش و درمان معده
۱۴۰۱/۰۸/۰۷با سلام بسیار دکتر خبره و کار بلدی هستن با یک ویزیت درمان شدم
۱۴۰۱/۱۲/۰۹در تشخیص بیماری عالی هستند اما اگر به بیمار در مورد بیماریش اطلاعات دهند عالی تر میشه
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بسیار دکتر
۱۴۰۲/۰۷/۲۳عالی بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۲۳مادرم بیمارشون هست
۱۴۰۱/۱۱/۰۲ایشون عالی هستن با اخلاق و با تجربه اندومتریوز داشتم و روده ها و لگن درگیر شده بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عمل کیسه صفرا برا خواهرم انجام دادن بسیار دکتر خوب و خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۰/۰۴/۱۴بسیار عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۹هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۳مشکل داخلی خوشبختانه نتیجه گرفتم درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۱سلام من قبلانزدچند دکترگوارش دیگه رفته بودم نتیجه ای نگرفته بودم ولی ازموقعی که نزد دکتروحیدحسینی اومدم خیلی بهتر شدم واقعا خیلی خوب شدم
۱۳۹۸/۰۴/۱۷مشکل معده داشتم خوب شدم
۱۴۰۲/۰۱/۱۵راضی بودم
۱۳۹۹/۰۴/۰۵کارشون عالییی وممنون
۱۳۹۹/۰۳/۰۸دکتر خوب و با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰پزشک خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عالی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۱۳مشکل معده بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۹تحت نظر هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۵کنسر روده بزرگ. هرسال بایستی کولونوسکپی انجام دهم.
۱۴۰۰/۰۴/۰۶تشخیص و روند درمان خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۳۱گوارشی
۱۴۰۱/۱۰/۰۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۸۱۵ساله که بیمارایشون هستم راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۷نظر خاصی ندارم
۱۴۰۲/۰۵/۰۹کولونوسکوپی
۱۴۰۲/۰۷/۲۲سلام آندوسکوپی معده سالم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶مشکل گوارش
۱۴۰۰/۰۸/۳۰کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۰۵خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۵دکتر باسواد و ماهری هست از وزیتش راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳سلام همسرم مشکل گوارشی داشته و به لطف خداوند و تشخیص ایشان بهبود یافت.
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خیلی دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۱مشکل کوارش
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکتر عالی هست
۱۴۰۲/۰۶/۰۸دکتر خیلی خوبی هستند تشخیصشون در مراحل درمان هستیم،ولی تایم کافی برای مریض نمیدارن و توضیحات کامل درباره بیماری نمیدن مطب هم خیلی بی نظم هستش
۱۴۰۵/۰۲/۰۸مشکل معده بهتر شده ولی سفره کردن باقی است
۱۴۰۴/۰۸/۰۷دکتر خوبیه ولی نوبت دهی ضعیف ،ودکتر پرونده هم تشکیل نمیده بعضی از منشیها هم رفتار مناسب ندارند
۱۴۰۱/۰۲/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۹تست کلن خانوادگی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بیماری میکروب معده داشتم ...اندوسکوپی انجام دادم ....درمان شدم
۱۳۹۸/۰۷/۰۷عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۴عالی بود و مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۹/۰۹دکتر کاربلد و پنجه طلا
۱۴۰۴/۱۱/۲۶