دکتر وحید حسینی فوق تخصص گوارش و کبد با شماره نظام پزشکی ۴۵۲۷۴ در شهر ساری فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان فرهنگ، طبقه فوقانی بانک تجارت، طبقه پنجم واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر وحید حسینی یکی از چهرههای برجسته در حوزه فوق تخصص گوارش و کبد در شهر ساری است. ایشان با شماره نظام پزشکی ۴۵۲۷۴ و دارا بودن مدارک تخصص بیماریهای داخلی و فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان، به عنوان دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه سابقهای قابل توجه دارند. دکتر وحید حسینی در خیابان فرهنگ ساری، طبقه فوقانی بانک تجارت، طبقه پنجم مطب دارد و خدمات تخصصی گوارش، کبد و فیبرواسکن کبد را به بیماران ارائه میدهد.
در کارنامه علمی دکتر وحید حسینی، نفر اول قبولی رشته فوق تخصصی گوارش و کبد کشور و نفر دوم بورد فوق تخصصی این رشته به چشم میخورد. ایشان همچنین دوره تکمیلی فلوشیپ فوق تخصصی اندوسونوگرافی را با موفقیت گذراندهاند و به عنوان اینترونشنال آندوسکوپیست، در درمان موارد پیچیده مانند پولیپها، تنگی دستگاه گوارش، تنگی و سنگهای مجاری صفراوی و بوتاکس معده مهارت ویژهای دارند. سابقه ۲۵ سال طبابت و ۱۵ سال آموزش به دستیاران رشته فوق تخصصی گوارش و کبد، نشان از تجربه، تخصص و اعتبار علمی دکتر وحید حسینی دارد.
بیماران مراجعهکننده به مطب دکتر وحید حسینی در ساری، از دقت تشخیص، روشهای درمانی پیشرفته و برخورد حرفهای ایشان رضایت بالایی داشتهاند. بسیاری از بیماران، ایشان را به سبب سرعت در شناسایی بیماریهای گوارشی و ارائه درمانهای نوین کبدی، توصیه میکنند. آمار بالای بیماران راضی و نظرهای مثبت، گواه اعتماد بیماران به تخصص و خدمات دکتر وحید حسینی است.
در حال حاضر، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری در مطب دکتر وحید حسینی فراهم است. اگر به دنبال فوق تخصص گوارش و کبد مجرب در ساری هستید، مطب ایشان در خیابان فرهنگ، جنب فرهنگ ۲۶، طبقه پنجم، آماده پذیرش بیماران است.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری در مطب دکتر وحید حسینی نوبت اینترنتی دریافت کنند.
مطب دکتر وحید حسینی در ساری، خیابان فرهنگ، جنب فرهنگ ۲۶، طبقه فوقانی بانک تجارت، طبقه پنجم قرار دارد.
دکتر وحید حسینی مشاوره و درمان بیماریهای گوارشی و کبدی، آندوسکوپی، کلونوسکوپی، فیبرواسکن کبد و درمان تنگی و سنگهای صفراوی را انجام میدهد.
ایشان فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان هستند و در زمینه آندوسونوگرافی، درمان پولیپها، تنگی دستگاه گوارش، بیماریهای صفراوی و کبد چرب تجربه دارند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان فرهنگ - جنب فرهنگ ۲۶ - طبقه فوقانی بانک تجارت - طبقه ۵
تحت درمان
۱۴۰۲/۰۵/۱۱عالی بودن
۱۳۹۸/۰۷/۲۶راضی بو
۱۴۰۴/۰۵/۱۵سنگ مجاری صفرا.در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۳۰مشکل داخلی خوشبختانه نتیجه گرفتم درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۱خوب بدد
۱۴۰۰/۱۱/۱۶سلام خودم هیچی.
۱۴۰۴/۰۸/۰۲تشخیص سنگ کیسه صفرا
۱۳۹۹/۰۳/۰۹درد معده خیلی سال پیش، و در طی یک دوره درمان شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵میکروب معده
۱۴۰۲/۰۶/۱۸بسیار دکتر مجرب و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۱۵عالییییی
۱۴۰۴/۰۵/۱۵آندوسکوپی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸دکتر خوبیه ولی نوبت دهی ضعیف ،ودکتر پرونده هم تشکیل نمیده بعضی از منشیها هم رفتار مناسب ندارند
۱۴۰۱/۰۲/۱۲درد معده
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۲بی نظیرند
۱۴۰۰/۰۶/۲۷بسیار ماهر
۱۴۰۰/۰۱/۲۶مشکل اسید برگشتی ورم معده کارشون بسیارعالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۳منخووم به عنوان بیمار پیش دکتر حسینی نرفتم ولی چند نفر از بستگان رفتن و همه رضایت کامل دارن از حسن برخورد و رفتار خالصانه دکتر و پرسنل تحت امری که داره
۱۳۹۹/۰۸/۰۲درد معده
۱۴۰۴/۰۵/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۳زخم معده
۱۳۹۹/۱۰/۰۸خیلی بد
۱۴۰۰/۱۰/۲۸مشکل معده داشتم با کمک دکتر خداروشکر بهترم
۱۳۹۹/۰۲/۰۹فوق العاده
۱۴۰۱/۰۸/۱۰مشکل معده داشتم خوب شدم
۱۴۰۲/۰۱/۱۵بیماری مورون و تحت درمان ایشون هستیم
۱۴۰۱/۱۲/۱۶دکتر خوبی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۷عالی بود من ک راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳عالی هستند در تشخیص و درمان
۱۳۹۸/۰۶/۰۵مشکل معده
۱۴۰۴/۰۸/۱۵مشکل کوارش
۱۴۰۴/۰۸/۲۸مشکل معده بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۹مشکل معده داشتم که حل شد
۱۴۰۰/۱۱/۳۰مشکلم حل شد و خیلی متشکرم از آقای دکتر حسینی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دکتر ع
۱۴۰۰/۱۲/۱۰عالی بود و مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۹/۰۹زخم معده مقاوم به درمان .که با صبوری ایشان درمان شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۵میخوام نوب
۱۴۰۴/۰۷/۰۱تشخیص خوبی دادند
۱۴۰۱/۰۸/۰۲خوب بود
۱۳۹۸/۰۸/۲۲خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۰۲گوارشی
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ویزیت شدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۹کارشون عالییی وممنون
۱۳۹۹/۰۳/۰۸سلام دکترحسینی
۱۴۰۲/۰۳/۱۳سلیاک دارم رژیم غذایی
۱۴۰۰/۱۰/۰۱مشکل معده داشتم بعد از دونوبت ویزیت نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲معده درد داشتم خدا را شکر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عصب معده درمان شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۰سرطان کولون و عمل جراحی
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۵در تشخیص بیماری عالی هستند اما اگر به بیمار در مورد بیماریش اطلاعات دهند عالی تر میشه
۱۴۰۱/۰۲/۰۵مشکل معده داشتم والان خوب شدم
۱۴۰۱/۰۸/۰۵دکتر خیلی خوبی هستند تشخیصشون در مراحل درمان هستیم،ولی تایم کافی برای مریض نمیدارن و توضیحات کامل درباره بیماری نمیدن مطب هم خیلی بی نظم هستش
۱۴۰۵/۰۲/۰۸در تشخیص عالی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۱۹توسط ایشان آندوسکپی و کلونوسکوپی شدم و بعد مدتی درمان
۱۳۹۹/۰۵/۲۸کنسر روده بزرگ. هرسال بایستی کولونوسکپی انجام دهم.
۱۴۰۰/۰۴/۰۶خیلی خوب بودن عالی ترین دکتر کبد و گوارش هستند
۱۴۰۰/۰۲/۳۱مشکل معده بهتر شده ولی سفره کردن باقی است
۱۴۰۴/۰۸/۰۷عمل سنگ کیسه صفرا
۱۴۰۴/۰۵/۱۵عالییی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۰عالی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۹تشخیص ودرمان درست
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۹بله.تشخیصشون خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۱۲تشخیص بسیار خوبی در پروسه درمان دارند
۱۳۹۹/۰۸/۰۶بله دکتری با تشخیص فوقاعاده خوب وعالی مشکل مری با دو مرحله ویزیت واقعا زندگی دوباره بهم بخشید
۱۴۰۰/۰۷/۰۹میکروب معده داشتم.با تشخیص و تجویز آقای دکتر خداروشکر مشکلم کاملا حل شده
۱۳۹۹/۰۳/۲۱مشکل گوارشی که الحمدالله خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱بسیاردکترخوب و تشخیص عالی مادرم خیلی حالش بدبپدخداروشکردوهفته ای میشه بهت شدممنونم ازآقای دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۱۴کولونوسکوپی
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ورم معده داشتم که با کمک دکتر خوب شدم الان میخام مادرمو بیارم ویزیت شه
۱۴۰۱/۰۵/۳۱سلام آندوسکوپی معده سالم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶نتیجه ای فعلا حاص
۱۴۰۴/۰۳/۲۱تشخیص دکتر خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۳در تشخیص عالی هستن
۱۳۹۸/۰۲/۱۷پزشکی خوب و بسیار باتجربه
۱۳۹۹/۰۶/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۵سلام و خسته نباشین. آندو شدم. زخم معده میکروب معده... دردو تپش قلب درد پشت و قفسه سینه مشکل در بلع غذا سرگیجه شدید حالت تهوع استخون درذ ک آقای دکتر فرمودن همش مال مشکل معده س فعلا دارو مصرف میکنم تحت درمانم.. خیلی بهترم.
۱۳۹۹/۰۹/۲۵خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۸/۲۵زخم معده خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۸/۲۵کنسر کولون
۱۴۰۴/۰۵/۰۵فعلا تحت درمان ایشان هستم به نسبت کاهش داشتم
۱۳۹۹/۰۸/۰۵کولیت.تحت درمان هستم
۱۳۹۸/۱۲/۲۹خوب شدم
۱۳۹۹/۰۲/۰۵آندوسکوپی
۱۳۹۹/۰۶/۱۸دردمزمن معده مشکل پابرجایت
۱۴۰۲/۰۶/۲۱در مرحله تشخیص بیماری هستیم
۱۴۰۴/۰۴/۰۱مشکل گوارش
۱۴۰۴/۰۸/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۱عالیپنجه
۱۴۰۲/۰۲/۲۰فعلا برا بار دوم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴مادر مشکل زخم معده داشتند .خیلی بهتر شدند
۱۳۹۹/۱۱/۱۲چند سال پیش میکروب معده داشتم با مراجعه به دکتر حسینی بهبود پیدا کردم
۱۴۰۱/۱۲/۱۵مادرم بیمارشون هست
۱۴۰۱/۱۱/۰۲درمان شدم فقز باقرص تسکین داده شد دوباره برا نوبت به ایشان مراجعه نیکنم
۱۳۹۹/۱۲/۲۲جهت اندوکپلون
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دکترخوبی اس
۱۴۰۲/۰۳/۰۲راضی بودم
۱۴۰۲/۰۳/۲۰همسرم مشکل کبد داشت
۱۴۰۴/۰۵/۱۷تشخیص بیماری عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیارعالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۳۰مشکل گوارشی و روده داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۱رفتیم برا ویزیت خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۴14 سال قبل درد معده شدید داشتم که با چند آزمایش و اندسکوپی نتیجه نگرفتم اما تنها یک بار خدمت آقای دکتر حسینی عزیز رسیدم و برای همیشه با درد معده خداحافظی کردم. چندین بیمار دیگر که دردهای چندین ساله داشتن رو معرفی کردم و همگی از درد رها و دعا گوی دکتر عزیز هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکتر ب
۱۴۰۰/۰۹/۰۲زیاد پیگیری نکردم اما بد نبود
۱۴۰۰/۰۹/۰۷برای من نتیجه عالی بودزخم معده داشتم درمان شد
۱۴۰۱/۱۱/۲۴مشکل گوارش داشتم که الان خیلی خیلی بهترم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵کنسر رکتوم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴پزشک خ
۱۴۰۴/۰۷/۳۰از طریق دوستان و آشنایان از بیمارهای دکتربودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۶من چند سال مشکل درد معده شدید داشتم که پیش دکترای زیادی رفتم وبعد دکتر حسینی رو بهم معرفی کردن که اقای دکتر خیلی دقیق و با حوصله تمام مراحل ازمایش و اندسکوپی برام انجام دادن و بیماریمو تشخیص دادن و دارو تجویز کردن الان یازده سال که دیگه اون مشکل برام پیش نیومده شکر خدا
۱۴۰۰/۰۳/۰۱درد معده داشتم والان هم دوره درمان میگذارنم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴زخم معده و درمان شد
۱۴۰۲/۰۶/۱۹کبد چرب
۱۴۰۴/۰۵/۰۷التهاب معده ولی درمان شدن
۱۳۹۹/۰۸/۰۸پانکراتیت حاد داشتم و درمان شدم
۱۳۹۹/۱۲/۲۱درد معده الان مشکل معده غدا که میخورم یک ما ه است ترش میکنم
۱۴۰۰/۱۲/۲۷عمل کیسه صفرا برا خواهرم انجام دادن بسیار دکتر خوب و خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عالییییی
۱۴۰۱/۱۰/۰۳درد معده تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دکتر خیلی خوبی به دکتر میکن پنج طلا
۱۳۹۷/۱۰/۳۰تشخیص خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۰۶چک آپ کلی گوارش و درمان معده
۱۴۰۱/۰۸/۰۷دکتر بسیار خوبی هستند ایشان برایم وقت گذاشتند و به خوبی به سوالاتم پاسخ دادند ولی مطب دکتر شلوغ بود و کمی معطل شدیم
۱۴۰۵/۰۲/۲۵پدرم سنگ مجرای پانکراس داشتن ک با عمل توسط دکتر حسینی بهبود یافتند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱نمیشناسم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دکتر خوبی هستن اما نوبت دهی مطب خیلی بد انجام میشه و بالای سه تا چهار ساعت گاهی معطلی داره
۱۴۰۰/۰۷/۲۴کیسه صفرا
۱۴۰۱/۰۸/۰۳بسیار توانمند
۱۴۰۱/۰۴/۰۹بسیار دقیق پیگیر و کاربلد هستند به نظر من که عالی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۵درد زیر شکم
۱۴۰۲/۰۷/۱۷۱۵ساله که بیمارایشون هستم راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۲۰مشکل معده
۱۴۰۲/۰۷/۲۳خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۳سلام من وقتی اقای دکتر مجتمع طوبی بودن مریزش بودم کارش عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۶سوزش معده خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۸اصلابامن صحبتی نداشتندفقط دوتاقرص دادن گفتن استفاده کن اماهنوزتاثیری نداشته
۱۴۰۰/۰۳/۱۵کبد گرید ۳ تازه مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲از لحاظ پزشکی بدون شک عالی فقط برای رزرو نوبت هیچ کوششی انجام نمیشه ، مگه میشه ۵۰ نفر تو نوبت باشن و ۳ ساعت منتظر بمونی ، واسه وقت همدیگه باید ارزش قائل شیم ، تمام منشی های دکتر گیج و گنگ هستن ، اگه خیلی بیکار هستین نوبت بگیرین.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹راضی هستم
۱۳۹۷/۱۰/۰۲درد معده
۱۴۰۲/۰۷/۲۶برا معده رفتم جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۰۷معده .با یه ویزیت درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷پدرم مشکل گوارشی داشت و الان بهترن
۱۴۰۰/۱۲/۰۴تحت درمان
۱۴۰۱/۱۱/۱۸مشکل معده
۱۴۰۲/۰۱/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عالی بود پلیپ روده داشتم که خوب شدم با کلونسکوپی
۱۳۹۹/۰۹/۲۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۸شکم درد داشتم دوباره میخوام برم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۲۶مریض قبلی بودم عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵سلام خداقوت من خواهرم سرطان روده داشته و فوت شدن و من ترس از این بیماری داشتم پیش آقای دکتر اومدم کلون و آندو انجام دادم شکر خدا خیلی عالی این کار رو تو مطب انجام دادن و مشکلی در روده نداشتم ولی در معده مشکل کوچکی داشتم که با داروهای تجویز آقای دکتر فعلا بهترم و هنوز تحت درمانم
۱۳۹۷/۱۰/۲۲درد در طرف چب شکم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸دکتر باتجربه و تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۷/۰۳درد معده داشتم و بسیار عالی تشخیص دادند
۱۴۰۴/۰۷/۲۳گاستریت
۱۴۰۴/۰۶/۰۸تشخیص و روند درمان خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۸خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۷هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶از داروهای تجویز شده رضایت دارم.
۱۳۹۹/۱۲/۲۳پیش ایشون آندوسکوپی وکلونوسکوپی شدم که راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷مشکل معده عصبی داشتم خداروشکرخوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸زخم معده آندوسکوپی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶مشکل یبوست داشتم تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۳۱بسیار عالی با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵دکتر عالی هست
۱۴۰۲/۰۶/۰۸دو بار برای آندوسکوپی در مطب برای بچهها
۱۴۰۴/۰۹/۰۱دکتر فوق العاده خوب
۱۴۰۱/۰۸/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بهترین تشخ
۱۴۰۱/۱۱/۲۶قبلا برای کولونوسکوپی پیش ایشون رفتم...بسیار عالی و با تشخیص هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۷انجام مراحل درمان ورسیدگی خوب زمانبندی خوب اندوسکوپی وکولونوسکوپی عالی تجویز دارو هم عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳درد معده
۱۴۰۱/۱۲/۰۲فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بهترین جراح
۱۳۹۹/۰۶/۱۳کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۶کبد چرب
۱۴۰۰/۰۵/۲۳مشکل هپاتیت ب بعد اززایمان که بادارو برطف شد ونیاز به بستری نبود
۱۴۰۰/۰۴/۰۷سلام،نوبت دهی تلفنی شون خیلی ضعیفه ،هنوز نتونستم نوبت بگیرم برای نشون دادن آزمایش و مدارکم .حتی نمیدونم دکتر چه روزهایی مطب نیستن که از راه دور راه نیفتم برم و نباشن .
۱۴۰۱/۰۵/۲۵اندسکوپی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۲دکتر خوبی است دارو داد الان باید اندسکوبی بشم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹نظر خاصی ندارم
۱۴۰۲/۰۵/۰۹عالی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۱۳لااتلههخمم
۱۴۰۱/۰۳/۰۵دکتر خ
۱۴۰۰/۰۷/۲۶زخم معده داشتم و نسخه های دکتر را استفاده کردم و ۱۲ سال خوب شدم و دوباره الان معده ام درد میکند
۱۴۰۲/۰۷/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۰کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۰۵با سلام. تشخیص و درمان پروفسور حسینی معجزه است و من به درمان ایشان ایمان دارم و سلامتی خود و در زمان نا امیدی مدیون ایشان هستم. انشالله سلامت باشند
۱۴۰۰/۰۶/۱۰درد معده
۱۴۰۰/۰۲/۰۳دکتربسیارخوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۶انجام کولونوسکپی ـ دقیق
۱۳۹۹/۰۷/۰۱مشکل معده ودرد اثنا عشر
۱۴۰۰/۱۰/۲۳دکتر خوب
۱۴۰۱/۰۹/۰۲بیماری
۱۳۹۹/۱۰/۱۰دکتری عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دکتر کاربلد و پنجه طلا
۱۴۰۴/۱۱/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۶بسیار عالی بودند
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ضمن عرض سلام و ادب و احترام. همکاران و اشنایان چندین بار ویزیت شدن و از نظر طبابت و برخورد جناب دکتر بی نهایت راضی بودن و در حال حاضر هم بیمار بنده اورژانسی بوده و برای ویزیت اقدام خواهم کرد. از خداوند بزرگ برای جناب دکتر عزیز و دوست داشتنی شهرمون ارزوی سلامتی و پیروزی دارم . با تشکر
۱۴۰۰/۰۵/۲۵دکتربسیار خوش اخلاق وباسوادی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۹مشکل نفخ معده شدید داشتم ، بعداز آندوسکوپی و کولونوسکوپی دکتر متوجه میکروب داخل معده بنده شده اند و دارو دوهفته ای داده اند و بموقع مصرف کردم و خیلی بهتر شدم دوباره بعد دوهفته خدمت ایشان رفتم و دارو جدید دادند برای مصرف تا چهل روز دیگر ، الحمدالله به لطف دکتر خیلی بهترم تا بعداز پایان دارو برای ویزیت خدمت دکتر بروم
۱۴۰۱/۰۲/۲۶بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۳سلام من قبلانزدچند دکترگوارش دیگه رفته بودم نتیجه ای نگرفته بودم ولی ازموقعی که نزد دکتروحیدحسینی اومدم خیلی بهتر شدم واقعا خیلی خوب شدم
۱۳۹۸/۰۴/۱۷مشگل گوارش داشتم و در کلینیک طوبا مورد معاینه قرار گرفتم و ضمنا آندوسکپی توسط ایشان شدم و خیلی راضی ام .
۱۴۰۰/۱۲/۱۴سلام مشکلم پلیپ روده بادارو که ایشون تجویز کردن خیلی خوبم ممنونم ازشون یه زندگی عالی بهم دادن
۱۴۰۰/۰۸/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۱دکتر پدرم را در بیمارستان امام ساری عمل کردن
۱۳۹۸/۱۰/۲۸کبد چرب و با داروهایی که تجویز کردن بهمراه رژیم و ورزش خیلی خوب یود
۱۴۰۰/۰۳/۱۳عالی و کبد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴مشکل معده داشتم با مصرف دارو هایی که دادن بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۳۰مشکل معده.
۱۴۰۲/۰۱/۰۶خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۸مشکل گوارش و دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۵خیلی خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۰۵مشکل معده که با مصرف دارو تا حدودی بهتر شد.
۱۴۰۰/۰۴/۰۷بسیار عالی ، مشکلم برطرف شد
۱۴۰۱/۰۵/۲۵