دکتر هانیه حاجی بابائی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی 144808 در شهر تهران فعالیت میکند. مطب ایشان در منطقه مرزداران، بلوار مرزداران، روبروی درب جنوبی ایستگاه مترو مرزداران قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر هانیه حاجی بابائی، متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی 144808، یکی از پزشکان باتجربه در حوزه روانپزشکی در تهران است. ایشان دارای بورد تخصصی اعصاب و روان از دانشگاه شهید بهشتی بوده و دورههای تخصصی متعددی را نزد اساتید برجسته دانشگاه تهران گذراندهاند. مطب دکتر هانیه حاجی بابائی در تهران، منطقه مرزداران، بلوار مرزداران، روبروی درب جنوبی ایستگاه مترو مرزداران، خیابان تات (سرسبز جنوبی سابق)، روبروی رادیولوژی مرزداران، داخل گلدیس چهاردهم، پلاک چهار، طبقه اول، واحد یک واقع شده و مراجعان متعددی از سرتاسر تهران جذب کرده است.
تخصص اصلی دکتر هانیه حاجی بابائی درمان اختلالات روانپزشکی در بزرگسالان است؛ از جمله افسردگی، اختلالات خلقی، اختلال دوقطبی، اضطراب، وسواس فکری و عملی، اختلالات خواب، اختلالات جنسی و اشتها، پرخاشگری، نقص توجه، تیک و دردهای روانتنی. همچنین ایشان در درمان مشکلات روانی سالمندان مانند اختلال خواب، کاهش حافظه، آلزایمر و بیقراری تجربه دارند. در زمینه کودک و نوجوان نیز مشاوره و درمان بیش فعالی، نقص توجه، پرخاشگری، اضطراب، وسواس و تیک از خدمات اصلی مطب دکتر حاجی بابائی است. رویکرد نوین «نقشه مغز و درمان بدون دارو» نیز از ویژگیهای برجسته خدمات ایشان محسوب میشود.
دکتر هانیه حاجی بابائی همچنین در زمینه ترک الکل، سیگار و مواد مخدر و درمان سوءمصرف دارو فعالیت میکنند. فرزندپروری و مشاوره خانواده از دیگر حوزههای تخصصی ایشان است. بیماران مراجعهکننده به مطب دکتر حاجی بابائی از دقت در تشخیص، رویکرد علمی و توضیحدهی جامع در روند درمان رضایت داشتهاند. مراجعهکنندگان در منطقه مرزداران تهران دسترسی آسانی به مطب دارند.
برای دریافت وقت ملاقات با دکتر هانیه حاجی بابائی میتوانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین نوبت رزرو کنید. دکتر هانیه حاجی بابائی با تمرکز بر درمان جامع اختلالات روانپزشکی و ارتقای سلامت روان در تهران فعالیت دارد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
منطقه دو تهران، بلوار مرزداران، روبه روی درب جنوبی ایستگاه مترو مرزداران، خیابان تات (سرسبز جنوبی سابق)، روبه روی رادیولوژی مرزداران، داخل گلدیس چهاردهم، پلاک چهار، طبقه اول، واحد یک، مطب متخصص اعصاب و روان (روانپزشک). لطفا بعد از دریافت نوبت اینترنتی جهت نهایی شدن با مطب تماس بگیرید.
منطقه دو تهران، بلوار مرزداران، روبه روی درب جنوبی ایستگاه مترو مرزداران، خیابان تات (سرسبز جنوبی سابق)، روبه روی رادیولوژی مرزداران، داخل گلدیس چهاردهم، پلاک چهار، طبقه اول، واحد یک، مطب متخصص اعصاب و روان (روانپزشک). لطفا بعد از دریافت نوبت اینترنتی جهت نهایی شدن با مطب تماس بگیرید.
مشکل کم خوابی داشتم، پس از ویزیت توسط ایشان بهبودی کامل یافتم
۱۴۰۲/۰۵/۱۳تشخیص عالی و دارو ها موثر بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۵بسیار دکتر وارد و مهربان هستن بسیار تشخیص فالی دادن برای من واقعا حالم خوب شده
۱۴۰۲/۰۷/۰۱بسیار عالی هستند واقعا ممنونم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳سلام من حالم خیلی بد بود قبل از خانم دکتر پیش دو پزشک دیگر هم رفته بودم خوب نشدم ولی خانم دکتر دوباره من به زندگی بر گر دادن عالی هستن خدا خیرشان دهد
۱۴۰۴/۰۵/۰۵خوب هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عالین خانم دکتر من برای اضطراب خواهرم برای افسردگی مراجعه کردیم هردو خوب شدیم خیلی راضیم هم برخوردشون عالیه هم خیلی خوب وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸تشخیص خوبی دارند و نسخه خوبی پیشنهاد میدند طی هفته که دارم داروهارو استفاده میکنمتاثیر مثبتی دیدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶باتشکر از خانم دکتر بخاطر تشخیص و درمان بسیار عالی و همچنین از حوصله و دقت بالا و نحوه برخورد عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۵بسیار تشخیص دقیق بسیار مهربان وبا حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بدلیل افسردگی به خانم دکتر مراجعه کردم تحت درمان هستم خیلی بهتر شدم از خانم دکتر عزیز نهایت تشکرو دارم
۱۴۰۲/۰۵/۱۸خیلی عالی هستند،درمانم خوب پیش بره
۱۴۰۵/۰۲/۲۸اضطراب بهبودی حاصل گردید
۱۴۰۲/۰۸/۰۶در حال درمان
۱۴۰۳/۰۳/۲۷واقعا واقعا کمکم کردن من که خیلی راضی بودم و البته همچنان تحت درمانم
۱۴۰۵/۰۳/۲۱من که خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۷فوق العاده حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۱۱دکتر با حوصله ای هستن دارو دادن داروها خوب عمل کردن اما امان از مطبشون هم جای انتظار خوبی نداره هم اصلا استانداردهای یک مطب رو نداره و جای ارامش بیشتر استرس میده
۱۴۰۳/۰۸/۱۲سلام بله خیلی دکتر خوبی هستن بایک بار مراجع برای دختر ۷ سالم نتیجه خوبیدگرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹ممنون از خانم دکتر محترم و عزیز،از هر نظر عالی هستند،درمان افسردگی من عالی انجام شد خدا خیرشون بده همیشه سلامت باشند
۱۴۰۴/۱۱/۲۹خیلی باحوصله و متبحر هستند قطعا توصیه میشه
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۹برای وسواس فکری مراجعه کردم و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷با تشکر خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۶فوق العاده پزشک عالی و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۷بد نبود.
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بسیار عالی هستند و همه جوره کمک میکنند
۱۴۰۲/۰۸/۰۷اضطراب داشتم. اولین جلسه ام بود. کمی بهترم
۱۴۰۴/۰۷/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۱فعلا یه جلسه رفتم تا ماه بعد
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۷برای درمان بیش فعالی پسرم مراجعه کردم با درمان خیلی خوب شده،ممنونم
۱۴۰۲/۰۶/۱۰عالی عالی در جلسه اول بسیار خوب پیش رفتیم و بهبود یافتیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دکتر بسیار باحوصله و بادقت هستن،ایشون مشکل منو با یه نسخه برطرف کردن،خیلی ممنونم
۱۴۰۲/۱۰/۱۵سلام من واقعا از خانم دکتر تشکر میکنم دخترم دچار وسواس فکری شدید شده بود و حرکات غیر معمول وتکراری انجام میداد . وخانم دکتر با مهارت و تشخیص درست و رفتار شایسته وبسیار خوبش توانست دختر را درمان کنه. کارش عالی هست. و بنده ایشان راتوصیه میکنم.
۱۴۰۲/۱۱/۱۷بهترین دکتر روانپزشکی که دیدم برخورد عالی تشخیص عالی برای درمان وسواس مراجعه کردم الان کامل درمان شدم خدا ازشون راضی باشه
۱۴۰۴/۰۷/۲۸خیلی عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۱سلام فعلا که خوب هستش
۱۴۰۴/۰۹/۱۱خیلی ه
۱۴۰۳/۱۱/۰۷آروم و با حوصله بودن. معطل نشدیم تقریبا
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دکتر خیلی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰اولین ویزیتم بود تشخیصشون درست بود دوست داشتم بیشتر درباره نقشه مغزیم توضیح بدن اما احتمالا بازم میرم پیششون تا ببینم نتیجه مصرف داروهام چی میشه
۱۴۰۵/۰۳/۲۳متخصص و مهربان
۱۴۰۴/۰۵/۱۸در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۰۶خیلی عالی و باتجربه هستند ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۸بسیار دکتر حاذق و دلسوز و صبور و مهربان و کاربلدی هستند. . حتما مراحعه کنید
۱۴۰۲/۱۰/۰۷نتیجه بسیار خوبی داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱مشکل پنیک
۱۴۰۳/۰۳/۲۶باسلام من یه جلسه رفتم پیششون ولی در کل عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱دکتر بسیار قابل و متبحر و خوبی هستن، با چند جلسه ویزیت حالم خوب شد، همیشه خدا یار و همراهشون باشه
۱۴۰۴/۰۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسیار دکتر حاذق و کار بلدی هستن و خیلی برای مراجعینشون وقت میزارن و ارتباط خوبی برقرار میکنند ،بنده یه مشکل جدی داشتم که با یک مرتبه مراجعه به ایشون نتیجه گرفتم.
۱۴۰۲/۱۰/۰۴برای درمان پنیک مراجعه کردم با یه نسخه خوب شدم واقعا خیلی پزشک باتجربه و مهربان هستن یکی از بهترین پزشکان هستن باتشکر از خانم دکتر حاجی بابایی عزیز خدا بهتون سلامتی بده سایتون همیشه مستدام
۱۴۰۳/۱۰/۰۲بسیار عالی و حرفه ای درمانم عالی پیش مدیره ممنونم ازشون و به همه معرفی میکنم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار عالی درمانم خیلی خوب پیش میره
۱۴۰۴/۰۸/۱۴اک/خهاهاهخات
۱۴۰۳/۰۳/۱۰بسیار مثبت تاثیر گذار و بسیار با ارامش به مشکلات بیمار میپردازن
۱۴۰۴/۰۲/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۴من به روانپزشکان زیادی مراجعه کردم اما به نظرم بهترین و توانمندترین بینشون خانم دکتر هستند و قطعا درمانو با ایشون ادامه میدم.
۱۴۰۳/۰۷/۱۹الحمدلله از خانم دکتر راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۵/۲۰خانم دکتر حرف نداره من قبلا پیش چندتا دکتر رفتم هیچ کدوم جواب نگرفتم ولی خانم دکتر کامل حالمو خوب کرد من به همه آشناهام ایشونو معرفی میکنم خدا ازشون راضی باشه
۱۴۰۴/۰۷/۲۸مشکل کم خوابی داشتم،با ویزیت ایشان بهبود یافتم
۱۴۰۲/۰۴/۱۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۸اولین بار بود مراجعه میکردم برخورد منشی و خانم دکتر خیلی عالی بود خانم دکتر با دقت و حوصله به حرفام گوش کردند و دارو تجویز کردند
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۰۴ADHD وافسردگی که تازه دوره درمان را شروع کردیم
۱۴۰۳/۱۰/۲۳واقعا عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷بررسی دقیق و گوش دادن با حوصله نقطه قوتشون بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۲منشی خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و صبور هستند خانم دکتر هم که نگم براتون در یک کلام همه چی تموم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱تشخیص دقیق و مناسب بود،فوق العاده توانمند و با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار دکتر خوبی بودن که با یک بار مراجعه مشکلم حل شد واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۲/۱۰/۰۷بسیار عالی... ایشان راهکارهای مشاوره ای و دارویی بسیار خوبی رو به من گفتند...
۱۴۰۲/۰۶/۲۱بسیار عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۱۷بسیار دکتر خوش اخلاق و ماهر و عالی هستن من مشکلم که وسواس فکری و ... بود کاملا توسط ایشون حل شد. خیلی ممنونم و خدا خیرشون بده حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۲/۱۰/۱۸بسیار روانپزشک ماهر و با تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عالی و
۱۴۰۴/۰۶/۰۱خوب بود ولی انتظار تایم بیشتری داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰دکتر خوبی هستن با حوصله وبا دقت به مشکلاتت گوش میده خیلی عالی من که راضی بودم
۱۴۰۲/۱۰/۱۷بیمار دارم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸بسیار خوب
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بسیار عالی و همدل
۱۴۰۲/۰۷/۰۵دکتر باتجربه و خوش برخورد و خوبی بودن سپاس از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۲/۳۱خانم دکتر حاجی بابایی روانپزشک نمونه هستند،بسیار صبور و مهربون،درمانشون عالیه،ایشونو به خیلی از دوستام پیشنهاد کردم که همه نتیجه عالی گرفتیم
۱۴۰۴/۰۲/۰۴خانم دکتر عالی هستن از هر نظر ، هم تشخیص پزشکی هم اخلاقشون
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷دکتر بس
۱۴۰۳/۰۳/۲۲عالی بودن. تشخیص درست. خوش برخورد و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۹واقعا خانم متشخص و صبور بود بدون حاشیه و بدون قضاوت یک هفتست درمان رو شروع کردم و ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۶خوب در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۰دکتربسیاری خوبی هستن مادرم روبرای ویزیت پیش خانم دکتربردم که الان مامانم حالش خیلی بهترشده
۱۴۰۴/۱۲/۰۵بیماران زیادی رو دیدم ک ایشون درمان کردن و روند رو ب خوبی رو طی کردن با ایشون
۱۴۰۲/۰۶/۱۲خانم دکتر بسیار محترم و صبور و دارای منشی مهربان . امیدوارم بهبودی حاصل شود. نقاط ضعف: هزینه بالای ویزیت و گرفتن اجباری نقشه مغز
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بهترین روانپزشک هستن،قبلا چند روانپزشک رفتم ولی الان که تحت درمان خانم دکتر حاجی بابایی هستم حالم عالیه،واقعا قدردانشون هستم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳بسیار خوب صبور آرام وبا حوصله
۱۴۰۴/۱۲/۰۳درحال درما
۱۴۰۴/۰۱/۳۱برای استرس مراجعه کرده بودم. در حال حاضر تحت درمان هستیم.
۱۴۰۲/۱۲/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۰کارشون عالیه من چند ماهه زیر نظر ایشونم و تا الان واقعا راضی بودم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۵موردی که من داشتم امیدی به بهبودم نداشتم ولی با روان درمانی و تجویز دارو که در حال درمان هستم در حال بهبود هستم
۱۴۰۲/۰۶/۱۳