دکتر نیما توکلی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی 118344 در شهر تهران فعالیت میکند. مطب دکتر نیما توکلی در خیابان مطهری، خیابان جم، ساختمان جم کلینیک، طبقه دوم، منطقه عباسآباد تهران واقع شده است.
دکتر نیما توکلی از جمله پزشکان متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران است که با شماره نظام پزشکی 118344 فعالیت میکند. دکتر نیما توکلی دارای مدرک تخصصی روانپزشکی بوده و در زمینه تشخیص و درمان اختلالات روانی و رفتاری خدمات ارائه میدهد. مطب دکتر نیما توکلی در منطقه عباسآباد تهران واقع شده و آدرس دقیق آن خیابان مطهری، خیابان جم، ساختمان جم کلینیک، طبقه دوم میباشد.
دکتر نیما توکلی به عنوان متخصص اعصاب و روان در تهران، با بهرهگیری از دانش تخصصی خود به درمان بیماریهایی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خواب، مشکلات روانتنی و سایر اختلالات روانپزشکی میپردازد. ایشان با تکیه بر مدرک تخصصی روانپزشکی، خدمات درمانی خود را به صورت حضوری و همچنین از طریق سامانه نوبتدهی آنلاین نوبت دات آی آر ارائه میکند. بیماران میتوانند برای دریافت نوبت اینترنتی به راحتی اقدام نمایند.
در نظرات بیماران مراجعهکننده به مطب دکتر نیما توکلی، رضایت از دقت در تشخیص و پیگیری درمان مشاهده میشود. همچنین اشاره شده است که برخورد حرفهای و محیط مطب منظم از نقاط قوت ایشان به شمار میآید. دکتر نیما توکلی، روانپزشک تهران، همواره تلاش میکند تا با رعایت اصول علمی و اخلاق حرفهای، به بیماران خود بهترین خدمات درمانی را ارائه دهد.
در حال حاضر خدمات مشاوره در مطب دکتر نیما توکلی ارائه نمیشود و بیماران جهت هماهنگی بیشتر میتوانند با مطب در ساعات کاری تماس بگیرند. با توجه به فعالیت ایشان به عنوان متخصص اعصاب و روان در تهران و حضور در منطقه عباسآباد، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای ویزیت دکتر نیما توکلی نوبت رزرو کنند.
مطب دکتر نیما توکلی در خیابان مطهری، خیابان جم، ساختمان جم کلینیک، طبقه دوم، منطقه عباسآباد تهران قرار دارد.
دکتر نیما توکلی در درمان افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خواب، دوقطبی و سایر اختلالات اعصاب و روان تخصص دارد.
خیر، طبق اعلام مطب فعلاً خدمات مشاوره روانشناسی ارائه نمیشود و فقط خدمات درمان تخصصی روانپزشکی انجام میگیرد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان مطهری، خیابان جم، ساختمان جم کلینیک، طبقه دوم
بسیار با
۱۴۰۴/۰۸/۰۸در حال حاضر در حال درمان هستم و حالم خیلی بهتر هست و از درمان راضی ام
۱۴۰۲/۰۱/۱۹مادرم افسردگی شدید داشت دکتر گفتن حملات پانیکه و خداروشکر تحت درمان هستن الان سه ساله بهبود پیدا کردن
۱۴۰۲/۰۹/۰۷مشکل درددر تمام نواحی بدن
۱۴۰۲/۰۷/۰۶تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۸عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱ایشون عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹بسیار با حوصله هستن وبرای بیمار وقت کافی میزارن بادقت به حرف های شما گوش میدن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بنظرم دکتری پیدا نمیکنید که اینقدر برای بیمارش وقت بزاره و درمانش رو کامل و با کمترین خطا انجام بده
۱۴۰۲/۱۰/۱۱من فقط یک جلسه مراجعه داشتم ولی فوق العاده صبور هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۹خیلی عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۷عالییییی بود افسردگی شدید
۱۴۰۳/۱۱/۱۱بسیار عال
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بدنبود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱جهت اختلالات عصبی یک بیمار مراجعه شد .
۱۴۰۱/۰۳/۱۷اختلالات خلقی، بهبودی
۱۴۰۰/۰۸/۱۱یکی از باشخصیت ترین و فهمیده ترین دکترهایی ک دیدم
۱۴۰۲/۰۳/۰۳بسیار دکتر با حوصله خوش اخلاق و کارشون عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹پنیک اتک و تحت درمانم فعلا، تا الان که خوب بوده، ایشون خیلی با حوصله وقت میذارن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳بسیار صبور و عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵جراحی بسیار عالی ت سط ایشون
۱۴۰۱/۰۳/۰۷پانیک، دکتر حاذق و با حوصله و نتیجه خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱تازه به ایشون مراجعه کردیم، و تازه درمان رو شروع کردیم، ولی از لحاظ برخورد و صبر و حوصله شون برای شنیدن مشکل بسیار خوب هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۲/۲۰افسر دگی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار دکتر خوبی هستن. وقت میذارن و سواد دارن
۱۴۰۳/۰۹/۲۶عالییییییی
۱۴۰۲/۰۲/۲۷دکتر خوبی است مسلط و کار بلد
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بسیار با حوصله و صبور هستند خیلی وقت میگذارند
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۹عالی با تجربه با نزاکت و مراعات
۱۴۰۲/۱۱/۰۳اعصاب و روان
۱۴۰۱/۰۴/۲۸بسیار مثبت
۱۴۰۰/۰۷/۰۹به دلیل تجویز دارو خودمون روند درمان رو ادامه ندادیم تا بیشتر فکر کنیم و تصمیم بگیریم.
۱۴۰۳/۰۶/۰۴مشکل تمرکز
۱۴۰۲/۰۱/۱۶تازه دروهایشان را شروع کردم هنوز معلوم نیست
۱۴۰۰/۰۹/۰۹معمولی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خیلی با حوصله صبور
۱۴۰۳/۰۲/۱۶افسردگی و بی خوابی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹افسردگی پنهان دارم و حالتهای اضطراب و دلشوره دکتر پس از دادن مشاوره دارو تجویز کردند برای بیمار خیلی وقت میذارن واین باارزشه
۱۴۰۳/۱۱/۲۱پرخاشگری عصبی وعدم توجه پرخاشگریووعصبی بودن خیلی بهتر شده ولی برای عدم توجه وتمرکزنیاز به ویزیت جدید دارن. چون بدو ن درمان قسمت قیلی درمان توجه ومرکز نمشد
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۵کم خوابی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷در حال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۲۲مادر من سابقه افسردگی دوره ای داشت و در شهرمون تحت درمان چند روانپزشک بود، آقای دکتر در همان ویزیت اول داروها رو تغییر دادن و هم افسردگی چند پله بهبود پیدا کرد و هم لرزش دست کاملا بهبود یافت
۱۴۰۰/۰۸/۱۷به توچه
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۶افسردگی داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بسیار عالی و پر حوصله
۱۴۰۱/۰۸/۲۹دهنانی
۱۳۹۹/۰۷/۱۳نامعلوم در حال درمان
۱۴۰۱/۱۱/۲۴من به تشخیص دکتر افسردگی دارم و اولین جلسه ام بود ولی خیلی دکتر وقت گذاشتن برای بیماراشون
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار دقیق و با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۲۵خیلی صبور و دقیق و دلسوز
۱۴۰۴/۰۶/۱۹عصبانیت بیش از حد
۱۴۰۱/۱۱/۱۵استرس اضراب وسواس
۱۴۰۰/۰۷/۰۶به تو چه
۱۴۰۱/۰۳/۰۱دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۷/۲۸دکتر عالی واقعا با دل و جون برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۸/۱۹تغیر خلق
۱۴۰۴/۰۲/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۸عالی هستی
۱۴۰۴/۰۵/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۲/۲۱سلام . آقای دکتر خیلی با حوصله و خوب بودند.
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بابت افسردگی و کم تحملی و استرس مراجعه کردم و از روند درمان رضایت دارم.ایشون بسیار متبحر و با حوصله هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۸دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عالی ، به مدت یک سال هست زیر نظر ایشان تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۰۸بسیاد دکتر با حوصله و با تجربه ای هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۸دکتر با حوصله ای هستند.
۱۴۰۱/۰۳/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۳۰فعلا یک جلسه رفتم ولی در جلسه اول خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۷بسیار خوش برخورد و صبور هستند و در مقابل تجویز دارو محتاط.هنوز دوره درمانم کامل نشده ولی تا اینجا از نتایج راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۳با سلام پزشک بسیار صبور ، آرام و با محبتی هستند . برای اولین بار که ایشون رو دیدیم فارغ از موضوع بیماری واقعا حالمون خوب شد . با تشکر و آرزوی سلامتی برای ایشون
۱۴۰۴/۰۱/۰۲افسردگی شدید داشتم .الان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹با حوصله و آرامش برای بیمار وقت میذارن خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۱۱/۰۵خوب وقت میذارن و گوش میدن.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۹بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶هنوز در حال درمان هستم ولی از روند راضی ام
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیااااار عااالی و توانمند
۱۴۰۱/۰۳/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۸قبلا مادرمو میبردم هر دکتری با داروهاش اذیت میشد ولی از وقتی اوردم پیش اقای توکلی خیلی بهتر شدن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷آقای دکتر مثل همیشه خیلی با حوصله ویزیت انجام دادن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۴با سلام..ایشان طبیبی بسیار حاذق. باسواد مهربان و دقیق و مدت زمان طولانی را وقف صحبت با مریض میکند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۲/۰۲/۱۴عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عالی بسیار صبور و با حوصله . با حداقل دارو بهترین نتیجه رو ایجاد میکنند . وقت خیلی زیادی میگذارن
۱۴۰۴/۰۷/۱۷در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۶درگیرافسردگی بودم و خدا رو شکر درمان شدم
۱۴۰۳/۰۱/۱۹خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۳عالی بود نتیجه
۱۴۰۳/۰۵/۰۴به بیمار ما و خانواده بهتزده ما بسیار کمک کردن. آرام و صبور و واقعا وقت میگذارن برای بیمار. ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۵/۳۰افسردگی داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵همه چیز عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶خیلییی مدت انتظار زیاد بود سه ساعت تمام بعد از نوبت سایت رفتیم داخل مطب و این موضوع اذیت کننده بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۷خیلی دکترخوبی هستن من زیادمشکل روحی داشتم استرس ووسواس ودپرشن بهم دارودادن همون روزهای اول داره جواب میده ولی خب طول درمان هم بایدطی بشه
۱۴۰۰/۱۱/۱۵دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۴خیلی دکتر خوبی هستن.ارام و با حوصله. زمان زیادی برای بیمار میزارن. برای من تشخیص عالی بود.در حال گذروندن دوره درمانم هستم.
۱۴۰۳/۱۰/۰۴عالی وباسواد
۱۴۰۰/۰۶/۲۴من چند سال که مشاوره پیش ایشون میرم و خیلی راضی هستم و کلی بهم کمک شد
۱۴۰۲/۰۶/۱۸دکتر بسیار حاذق بودند
۱۴۰۱/۰۷/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۳یکی از بهترین
۱۴۰۴/۰۸/۲۵بسیار دکتر با شخصیت و صبور و حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۱۲آرام و صبور و متخصص
۱۴۰۱/۱۰/۲۸سابقه مراجعه داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۵مشکلم افسردگی حاد بود ، الانم تحت نظر ایشونم .. نظر خاصی فعلا ندارم .
۱۴۰۴/۰۱/۰۴بسیار بسیار با حوصله با دقت با سواد و مساط به بیمار پرونده پزشکی ما رو خیلی با وسواس خوبی بررسی کردن و نکات رو به صورتی که بیمار متوجه نشه که روش اثر بدی بذاره گفتن و این برای من که همراه بیمار بودم بسیار مهم بود خوشحالم که با ایشون آشنا شدیم و از ایشون بهره می بریم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸دکتر خوبی هستند و دارو بیخود و الکی نمیدن و خیلی برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۵/۰۳/۱۱بینهایت عالی و فوق العاده هستن ،بسیار باتجربه وکاربلد ، امیدوارم همیشه سلامت وتندرست باشن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عالی خیلی با حوصله و صبور
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳درحالدرمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۴در ساعت و وقت ویزیت بسیار ضعیف و با نوسان
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دکتری صبور با حوصله و دقیق که من بعد از رفتن به بیمارستانهای مختلف فهمیدم که ایشون فقط نمیخوان قرص بدن و مریض رو رد کننده بره... بلکه میخواهند واقعا بیمار درمان درستی بشه
۱۴۰۲/۰۳/۱۳خیلی خوب بوده دکار
۱۳۹۹/۰۵/۲۵نتجه خوب کرفتم
۱۴۰۴/۰۱/۰۹بسیار خوش اخلاق و با حوصله و به اندازه کافی هم وقت می زارن
۱۴۰۲/۰۲/۲۹با حوصله و با دانش
۱۴۰۱/۰۳/۰۱راضی بودم
۱۴۰۱/۱۱/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴همین که به حرفای بیمار گوش میکنه عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۰۸برای اختلال خواب رفتم خوب بودن شنونده حرفام بودن 3 ماه مصرف دارو داشتم الان برای عوض کردن داروها میخوام برم بدنم مقاوم شده به دارو ها
۱۴۰۰/۰۸/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۳۰افسردگی داشتم خیلی اران و باحوصله وخوشبرخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بسیار عالی و باحوصله
۱۴۰۰/۱۱/۲۰باسلام خدمت دوست عزیز اقای دکترتوکلی خیلی دکتر خوب وبا دانشی بالا است .وبرای درمان از بهترین داروها و کم عوارض ترین استفاده میکند.تجربه من ازاقای دکتر بار اولی که ویزیت شدم داروهای زیادی استفاده میکردم که بیهوده بودند و خودم نمیدانستم وقتی که با دکتر صحبت کردم او بیشتر دارهای که واقعا اضافه بودن رو قط کرد و فقط یک دارو برایم نوشت حقیقت گفتم نمیتونم با ان داروها سر کنم حالم بدتر میشه نمیدونستم که قرص باید دورست تجویز بشه، دروسته نه به تعداد حتی قرص زیادخوردن قرص زیاد عوارض هم داره وحال ادم رو بد میکنه. من چند روزی صبر کردم و دیدم حالم رو به خوبیست و عوارض داروهای که قبلا میخوردم از بین رفته باورم نمیشود به نظرم که ان کار دکتر نشانه اگاهی و تجربه او است . اقای دکتر توکلی من ازشما تشکر میکنم، شما به من ی خوبی دیگری کرده که از خدا میخوام عمر باعزت و همیشه سلامتی وتن درست بشون بده .
۱۴۰۰/۰۲/۲۰بسیییییار عاااالی ازشون راضیم
۱۴۰۱/۰۸/۲۸دکتر بسیار علی و باسواد هستند، تجربه کافی در تشخیص بیماری دارند
۱۴۰۲/۱۲/۱۵بسیار دکتر خوشرو و با حوصله و دقیق در تجویز دارو
۱۴۰۰/۰۹/۲۲پنیک اتک شدید داشتم الان خوب شدم و مشکلاتم رو خیلی خوب کردن، الان تحت درمانم ولی احساس خیلی خوبی دارم و حتی استرسم خیلی معقول شده
۱۴۰۳/۱۰/۲۱عالی بودن واقعا
۱۴۰۰/۰۸/۲۵سلام واقعا دکتر عالی هستند با یکبار ویزیت بیمار حالش بهتر میشود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶دکتر کاملا با حوصله ای هستن برای بیمار به اندازه کافی وقت میزارن
۱۴۰۰/۱۲/۱۶فعلا یک جلسه اومدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱نمیدانم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳فعلا که با یک جلسه نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۰/۱۱/۲۸حاذق و توانا
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۵خیلی حاذق و کاربلدن و واقعا خیلی برای بیمارشون وقت میذارن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱اختلالات خلقی،بهبودی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۶/۲۹جلسه اول که پرفکت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴باسلام دکتر خوبی هستند وبا دقت وحوصله طبابت می کنند
۱۴۰۴/۰۲/۱۰با سندرم نفروتیک و تنگی نفس خدمت آقای دکتر رفتم.ایشون عین یه بیمارستان منو برسی کردن 3 تا قرص بهم دادن خوردم فرداش انگار بیست سال به عقب برگشته بودم آنقدر که حالم خوب شده بود.دکتر بسیار تیزی هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۲۹دکتر خوبی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۱۰دکتر فوق الع
۱۴۰۲/۱۱/۱۸بسیار عالی،دکتر با دانش و با تجربه ای هستن،برای پدرم مراجعه کردیم بسیار عالی و راضی هستیم
۱۴۰۲/۰۹/۱۳یک بار ویزیت شدم تحت درمانم خیلی راضی بودم خیلی وقت گذاشتن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵برادرم مراجعه داشتند
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۴بهترین دکتر اعصاب روان
۱۴۰۱/۰۵/۰۲اضطراب و مفید بودند
۱۴۰۰/۰۷/۲۶در حال درمان هستم، خیلی بهترم
۱۴۰۲/۰۲/۱۷امتیاز عالی از اصفهان اومدیم. پزشک عالم و دقیق هستن و مراعات حال بیمار را دارند. امیدوارم همیشه سلامتی داشته باشند
۱۴۰۱/۰۴/۱۹باصبر و حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳افسردگی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خیلی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۸دکتر خوبیین .تحت درمانم .فعلا خوب شده مشکلم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بسیار عالی با
۱۴۰۱/۰۲/۲۳برای مراجعشون وقت میگذارن و براشون اهمیت قائل هستن .از روند مراجعه راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱نتیجه خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۵باحوصله
۱۴۰۱/۰۸/۰۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۸نمدونم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹واس واس
۱۴۰۰/۰۹/۳۰خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۲تشخیص ایشان بسیار عالی بود در مورد من
۱۴۰۴/۰۷/۲۳من فقط یک جلسه مراجعه داشتم ولی فوق العاده صبور هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰تیک عصبی،تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۱۶دکتر مودب و شنوایی هستند، فعلا تحت درمانم برای بیش فعالی بزرگسالان و افسردگی ، تا اینجا رضایت دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۰/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۳دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۲/۱۰خوب بود عالی هم نبود.
۱۴۰۱/۰۲/۱۹خوب بود مشکل من تاحدودی حل شد ولی رفتن از چابهار
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱بسیار پزشک حاذق و ماهری هستن .تشخیصشون عالیه . خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۰/۱۲/۱۸عالی حرف ندارن ایشون
۱۴۰۳/۱۲/۱۶نتیجه مفید
۱۴۰۳/۱۲/۲۲صبور و آرام و بدون ادعای معمول پزشکان
۱۴۰۲/۰۴/۲۲پانیک.در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۶اضطراب
۱۴۰۲/۱۰/۳۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۴تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۱دکار خوبی هستند و
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بی،نتیجه فعلا
۱۴۰۴/۰۸/۱۴خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۰همیشه عالی بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰من بیماری افسردگی خلقی داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹افسردگی حاد داشتم عااااااااالی شده حالم فکر نمیکردم هیچوقت خوب شم.شرایطم واقعا بحرانی بود به گفته خود دکتر ولی عالی شدم
۱۴۰۲/۰۴/۰۳ارادتمند
۱۴۰۰/۰۹/۱۲با مشکل پنیک اتک حاد مراجعه کردم ، بسیار آرامشبخش و موثر
۱۴۰۳/۱۲/۰۷هنوز درمان نشده ام ولی تا حد زیادی درمان به خود فرد و شناختی ک از خودش دارد مربوط است
۱۴۰۱/۰۴/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بینظیر ترین دکتر روانپزشک
۱۴۰۳/۰۱/۱۸کمک به قطع دارو
۱۴۰۱/۰۹/۳۰ایشان بسیار
۱۴۰۱/۰۹/۰۴خیلی دکتر با تجربه و آگاهی بودن خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰خوب بود. دارو هم به مقدار میدن نه زیاد
۱۴۰۱/۰۸/۱۶عاااالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۱۷عالی بسیار موجه و دقیق و با وجدان
۱۴۰۰/۱۰/۱۷برای مشکل عدم تمرکز پسرم رفته بودم خیلی دکتر با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۲/۳۰دکتر بسیار خوب و با شخصیت هستن و تشخیصشون درسته
۱۴۰۴/۰۵/۳۰بسیار پزشک
۱۴۰۳/۰۷/۰۶عالی هستند واقعا
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عالی بودند وقت زیادی برای ویزیت گذاشتند با آرامش تمام
۱۴۰۴/۰۹/۱۷سلام من مشکل پانیک واضطراب وبیقراری داشتم و واقعا با داروهایی که دادن حالم خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۵/۰۶دکتر بسیار خوبی می باشد
۱۴۰۱/۰۷/۱۱تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸بسیار پزشک حاذق و با تجربه ای هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۳درحال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۰۲برای بیش فعالی و کم خوابی دخترم مراجعه کردم خدارو شکر عالی بودند ولی توی نوبت دهی وقتی میخایم نوبت بگیریم هر نوبت یک ربع تایم دادند ولی میایم مطب کلی معطل میشیم لطفا ب این مسعله رسیدگی کنید
۱۴۰۴/۰۲/۰۲یک جلسه رفتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۸توپ بود توپ
۱۴۰۱/۰۲/۱۸بسیار پزشک با حوصله ای هستند و با دقت به حرفهای بیمار گوش می کنند و با بیمار گفتگو می کنند تا دقیق مشکل بیمار را متوجه بشوند. اعتقادی به تجویز داروی زیاد ندارند و در کنار تجویز دارو مشاوره های خوبی ارائه می کنند. من مشکل اضطراب دارم، تحت درمان هستم و تا اینجا رضایت کامل دارم.
۱۴۰۲/۰۸/۱۳بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲بسیار صبور و متخصص
۱۴۰۴/۱۱/۱۵خوب بود عالی نتیجه ی خوبی
۱۴۰۱/۰۹/۰۱اسکیزوفرنی و آلزایمر پدرم. دکتر بسیار با صبر و حوصله ای هستن. از همان اول تاثیر مثبت داشتند
۱۴۰۲/۰۱/۲۶من برای مادرم مراجعه کردم و از کارشون راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴افسردگی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عاااالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۳خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۲۱واقعا دکتر عالی و صبوری هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۲برای پسرم در حال درمان هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷پانیک.
۱۴۰۲/۰۸/۱۱سلام دخترم یکبار ویزیت شده وبسیار عالی بود که برلی نوبت های بعدی هم به ایشان مراجعه میکنیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴فعلا در حال درمان هستم تا اینجا خوب بود نظر نهایی بعد هفت ماه
۱۴۰۴/۱۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عالی با صبر و حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عالی هستند با حوصله و صبور و دانا
۱۴۰۳/۰۷/۲۷رفتار دکتر بسیار ارامش بخش و برای دارو دادن محتاط هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸فوق العاده
۱۴۰۴/۰۲/۰۱سردرد عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸عدم تمرکز و توجه پسرم. دوره درمان تکمیل نشده اما به نسبت همین دوره سه ماهه، تغییرات مثبت وجود داشته.
۱۴۰۳/۱۰/۲۶در خصوصو مسئله اضطراب به من کمک کردند و تپطی چند ماه واقعا حالم بهتر شده با کمترین مصرف دارو
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عالی و جزو بهترین های ایران
۱۴۰۴/۰۴/۰۹عالی و
۱۴۰۱/۰۸/۰۲اختلال دوقطبی_افسردگی درمراحل اولیه درمان نتیجه بسیار مطلوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۲۹عالی هستن
۱۴۰۵/۰۱/۱۸تحت درمان عالیه
۱۴۰۱/۱۰/۲۱عالی هستن وقت زیادی میزارن
۱۴۰۴/۰۹/۱۸تنبلی خوب شدم چند ماه ولی دوباره الان همونجوری شدم البته مقصر خودم بودم
۱۴۰۲/۰۴/۱۵بسیار دکتر خوب و با دانشی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۳مشکل حملات پنیک داشتم فعلا یکبار مراجعه کردم فعلا حملاتم کمتر شده.باید ۱ ماه دیگه دوباره مراجعه کنم رفتار و برخوردشان و حوصله شان عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۴برای درمان افسردگی مراجعه کردم،خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۶با حوصله و باسواد
۱۴۰۳/۰۶/۳۰عااااالی هستند عااالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیار دقیق و عالی کلی سوال میپرسن بعد دارو تجویز میکنن
۱۴۰۱/۰۴/۱۹