دکتر نوید هادوی فوق تخصص غدد و متابولیک و رشد کودکان با شماره نظام پزشکی ۱۲۸۸۸۸ در تهران فعالیت میکند. مطب ایشان در شهرک غرب، بلوار دادمان، نبش فاضل جمی (معراج)، پلاک ۱۳۹، طبقه اول واقع شده و امکان نوبتدهی اینترنتی نیز مهیا است.
دکتر نوید هادوی یکی از پزشکان برجسته در حوزه فوق تخصص غدد و متابولیک و رشد کودکان است که در شهر تهران، محله شهرک غرب به ارائه خدمات تخصصی میپردازد. دکتر نوید هادوی با شماره نظام پزشکی ۱۲۸۸۸۸ شناخته میشود و فعالیت حرفهای خود را براساس مدارک علمی معتبری انجام میدهد. ایشان دارای تخصص بیماریهای کودکان و همچنین فوق تخصص بیماریهای غدد درونریز و متابولیسم کودکان (اندوکرینولوژی کودکان) هستند که نشاندهنده دانش و تجربه عمیق در زمینه مشکلات رشد، هورمونها و اختلالات متابولیک در کودکان است.
مطب دکتر نوید هادوی در شهرک غرب، بلوار دادمان، بین درختی و یادگار، نبش فاضل جمی (معراج)، پلاک ۱۳۹، طبقه اول، واقع شده و بیماران میتوانند با مراجعه به این آدرس از خدمات فوق تخصصی ایشان بهرهمند شوند. حضور دکتر نوید هادوی در منطقه شهرک غرب تهران، دسترسی راحت خانوادهها را به یک فوق تخصص غدد کودکان فراهم کرده است.
با توجه به تخصص ویژه دکتر نوید هادوی در زمینه غدد و متابولیک کودکان، بسیاری از مراجعین ایشان را به دلیل تشخیص دقیق و پیگیری درمان اختلالات هورمونی، دیابت کودکان، بلوغ زودرس یا دیررس و مشکلات رشد فرزندان خود انتخاب میکنند. تجربه بیماران نشان میدهد که دکتر نوید هادوی، فوق تخصص غدد کودکان در تهران، به دلیل برخورد حرفهای و اطلاعات علمی بهروز، مورد اعتماد والدین قرار دارند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت با دکتر نوید هادوی فعال است و این امر موجب سهولت و تسریع روند مراجعه بیماران شده است. در جمعبندی، دکتر نوید هادوی با تخصص فوق تخصص غدد کودکان در تهران و شماره نظام پزشکی ۱۲۸۸۸۸، یکی از چهرههای معتبر این حوزه به شمار میرود.
در صورت مشاهده علائمی مانند اختلال رشد، بلوغ زودرس یا دیررس، علائم دیابت، چاقی یا لاغری غیرعادی، مشکلات تیروئید یا سابقه خانوادگی بیماریهای غدد باید به فوق تخصص غدد کودکان مراجعه کرد.
بله، نوبتدهی برای مراجعه به دکتر نوید هادوی به صورت اینترنتی و از طریق سامانه نوبت دات آی آر امکانپذیر است.
دکتر نوید هادوی خدمات تخصصی شامل تشخیص و درمان بیماریهای غدد و متابولیک کودکان، پیگیری رشد، درمان دیابت، اختلالات تیروئیدی و مشکلات هورمونی را برای کودکان ارائه میدهد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، میدان کتاب (مترو)، بعد از مجتمع تجاری اوپال (خیابان شهید منفرد نیاکی)، بین شیرینی الف و داروخانه دکتر نهال نادری، مجتمع پزشکی آبان
فوق العاده پزشک خوبی هستند و کمک بزرگی به خانواده ها در خصوص درمان مخصوصا کودکان میکنند
۱۴۰۳/۰۴/۲۸چکاپ قد و وزن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بسیار پزشک حاذق و با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۰۵سلام برای رشد قد پسرم رفتم فعلا تحت نظر دکتر
۱۴۰۳/۰۴/۳۰تیروئید در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۳۱فعلا تحت درمان هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۱با اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بسیار هالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۷دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۲/۱۱درمورد بلوغ پسرم
۱۴۰۲/۱۰/۲۲با اخلاق و با حوصله برای رشد قد و افزایش وزن بچه ها مو بردم تازه شروع کردم انشاله به نتیجه برسه
۱۴۰۵/۰۲/۳۱سلام، فعلا نمیتوانم نظری بدهم، فقط یک جلسه ویزیت شدو
۱۴۰۴/۰۵/۰۱خوب فقط ایکاش نوبت دهی ایکاش اینترنتی نبود
۱۴۰۴/۰۲/۰۲خیلی دکتر خوبی هستش من کا راضی بودم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۰۴دکتر خوب و حاذقیست
۱۴۰۳/۰۸/۲۸در حال درمان
۱۴۰۲/۱۲/۰۸معمولی
۱۴۰۴/۰۶/۲۷سلام دختر
۱۴۰۳/۱۲/۰۶مشکل بلوغ و تب مالت دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹واقعا دکتری خوب هستند با اخلاق خوب
۱۴۰۵/۰۲/۱۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۸بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۸رشد قدی کودک
۱۴۰۳/۰۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکتر با حوصله ای بودن و با دقت کامل چکاپ کردن.اولین ویزیتمون پیش ایشون بود.فقط تایم معطلی در مطبشون خیلی زیاد بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دیابت دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۲بسیاردکترحاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۰۴پسرم تحت درمان تیروئید هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۲پسرم توسط ایشان ویزیت شدند و نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۹دکترعالیو
۱۴۰۳/۰۵/۰۱در حال ویزیت
۱۴۰۴/۰۴/۰۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بخاطر رشد قدی دخترم رفتم
۱۴۰۳/۰۳/۰۹در ابتدای درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵برای چکاب پسرم
۱۴۰۳/۰۹/۱۴باتجربه و عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۲چکاپ برای دخترم
۱۴۰۳/۰۶/۰۳بدون نتیجه فعلا
۱۴۰۴/۰۹/۰۸خیلی عالی خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۰۳عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۷برای جلوگیری از بلوغ زودرس
۱۴۰۴/۰۷/۱۳یک بار رفتم هنوز دارویی تجویز نشده
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۹با سلام بنده برای بررسی رشد دخترم خدمت ایشون رسیدم برای دخترم آزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰رشد قد
۱۴۰۳/۱۲/۳۰در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۰دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۹بلوغ .
۱۴۰۲/۱۱/۲۲خیلی خیلی خوب است
۱۴۰۳/۰۳/۲۱رشد پسرم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۰دکتر عالی ای هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۹برای قد
۱۴۰۴/۰۷/۱۵پسرم یکی از سینه هاش بزرگ شده نتیجه هنوز نگرفتیم چون فقظ یک بار ایشان را ملاقات کردم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵بسیار دکتر با حوصله وخوبی بودن ،وبا آرامش جواب بیمار را میدهند و راهنمای میکنند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دکتر با اخلاق و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱فعلا در حال
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰برای رشدقدی بچه ها
۱۴۰۴/۰۲/۱۷دکتری با اخلاق و عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۱تشخیصش عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عالی ، از هر نظر
۱۴۰۴/۰۱/۲۱بسیار دکتر خوب عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۸کوتاهی قد
۱۴۰۳/۰۶/۲۱باحوصله و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۰۹......
۱۴۰۳/۰۲/۲۵دکتر خیلی عالی وبا حوصله هستن من دکتر تیروئید داشت خیلی خوب به موقع تشخیص دادن
۱۴۰۳/۰۸/۰۲با حوصله کار بلد
۱۴۰۳/۰۷/۰۲کم کاری تیروئید دخترم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹دکتر خ
۱۴۰۴/۰۹/۰۶دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۸/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۸فعلا در مراحل درمان
۱۴۰۳/۰۳/۱۳از طریق دوستان
۱۴۰۴/۰۶/۱۶فعلا نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۶/۰۱دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۵برای کمکاری تیروییدمیرم پیشش
۱۴۰۳/۱۲/۰۸دوستم دخترش را برده بود پیش این دکتر راضی بود به منم پیشنهاد داد
۱۴۰۳/۰۶/۱۷دخترم کم کاری تیروئید داشت با تشخصی ایشون درمان رو شروع کردیم و شرایط دخترم مثل سابق شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۳عالی هستند برای رشد پسرم تشخیص و درمان عالی و به موقع
۱۴۰۴/۰۱/۰۲دکتر خوبی هیتن
۱۴۰۴/۰۶/۲۶بی اشتهایی و کم وزن بودن پسرم
۱۴۰۳/۱۰/۱۰در مورد بلوغ پسرم
۱۴۰۲/۱۰/۱۶دکتر بسیار حائز و با معلومات هستند برای لاغری پسرم مراجعه کردم و تحت درمان هست
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۹من واسه پسرم مراجعه کردم خیلی مهربون هستن با اخلاق خوش برخوردخیلی خوب وقت میزارن من سع ماه صبر کردنم ارزش داشت ️
۱۴۰۵/۰۲/۱۰بلوغ زودرس
۱۴۰۴/۰۸/۱۳تحت درمان هستیم
۱۴۰۳/۱۱/۱۸عالی دکتری بسیارمهربان وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۱/۱۹برای بررسی رشد دخترم مراجعه کرده بودم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۸مشکل تیروئید دخترم.تحت درمان .از برخورد و پاسخ دهی خیلی راضیم.
۱۴۰۳/۰۷/۰۲در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۹دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۱۴بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۲/۱۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۸دکتر باحوصله ای هستند و تحت نظر هستیم برای افزایش قد
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خیلی عالی ه
۱۴۰۴/۰۸/۲۱دکتر غ
۱۴۰۳/۰۷/۳۰پسرم کوتاهی قد داشت مشکلش حل شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۲دکتر دقیق و خوبی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بسیاردکترخوب وخوش برخورد ودرکارش حرفه ای
۱۴۰۳/۰۲/۰۳بسیار دکتر عا
۱۴۰۳/۰۸/۰۷بسیار حاذق و با حوصله موارد را برای پسرم توضیح دادند و راهنمایی نمودند
۱۴۰۴/۱۱/۱۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۵یک مرتبه ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱پسرم فقط یکبار ویزیت شده است
۱۴۰۴/۰۵/۰۶معمولین
۱۴۰۴/۱۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۱دکتر بسیا
۱۴۰۴/۰۷/۰۳سلام و خسته نباشید دکتر آقای هادوی عزیز پسرم تیروید داشت و باکمک دکتر هادی عزیز مشکل مون برطرف شد الان پسرم هنوز دوسالش نشده خدارو هزار بار خوب شده
۱۴۰۳/۱۲/۲۲برای بلوغ و رشد قدی خوب بودن
۱۴۰۴/۱۱/۱۱راستش قرص ارژنین تجویز کردن که همه گفتن نباید بدی منم ندادم پسرم بخوره
۱۴۰۴/۰۴/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بهترین و باحوصله ترین دکتر که پسرم رو ویزیت کرده
۱۴۰۲/۱۲/۰۹خوب فقط دسترسی ب ایشون مشکل
۱۴۰۳/۱۰/۱۹خیلی خ
۱۴۰۳/۰۷/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۴/۳۰دکتر هادوی با دقت و حوصله به تمام جزییاتی که گفتم گوش دادن ، همه چیز را یادداشت کردند و بررسی کردند .
۱۴۰۴/۱۰/۱۵اولین بارم بوده
۱۴۰۳/۰۶/۰۵دکتر بسیار دانا و صبوری هستن که خیلی دقیق ویزیت میکنن و دارو تجویز میکنن
۱۴۰۳/۰۴/۱۷خوب بوده
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بهترین
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۳۰کوتاهی قد
۱۴۰۳/۰۲/۲۰عالیییی
۱۴۰۳/۱۲/۰۹فقط یک جلسه ویزیت شدم برای رشد قدو وزن بچه هام
۱۴۰۲/۱۲/۰۱کمبود ویتانین دی.در حال درمان
۱۴۰۳/۰۲/۰۳برای زردی دخترم مراجعه کردم و نتیجه حاصل شد با اولین تجویز
۱۴۰۳/۰۳/۲۰عالی.بهترین هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۲دکتر بسیار حاذق و با حوصله.تشخیصشون عالیه.خداخیرش بده
۱۴۰۳/۰۱/۲۵دخترم تیروئید داره زیر نطر دکتر هادوی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸کوتاهی قد دخترم فعلا تحت نظر هستند تا نتیجه مشخص نشه نمیتونم نظر بدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶سلام درحد
۱۴۰۴/۰۹/۲۷خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳تاخیر رشد و نتیجه گیری عالی
۱۴۰۴/۰۵/۳۱برای چکاب دخترم رفتم.خیلی حرفه ای ومحترمانه برخورد کرد.خیلی از ایشان راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹در مورد قد فرزندم دارو دادن و تاثیر داشته و هنوز هم تخت نظر ایشون هستند
۱۴۰۳/۰۶/۰۱سلام دکتر هادوی همه چیز تموم بسیار دکتر با اخلاق وکار درست وواقعا صبور
۱۴۰۵/۰۲/۲۵تحت نظر برای قد و وزن پسرم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶تیرویید
۱۴۰۴/۰۷/۰۷بسیار عالیییییی
۱۴۰۳/۰۴/۲۳پزشک بسیار خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۰۷فعلا در مرحله آزمایش هستیم و تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۵خوب عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۴دکتر خوب و دقیقی
۱۴۰۳/۰۹/۰۴عااااالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۵فعلاازمایش تجویز کردن
۱۴۰۳/۰۷/۱۲خوش اخلاق.بسیاروقت میگذارند.تشخیص ودرمان خوبی گرفتم برای پسرم دررابطه بابلوغش.
۱۴۰۴/۰۴/۲۶بسیار ت
۱۴۰۴/۰۶/۰۲بسیار دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۳باسپاس
۱۴۰۴/۰۸/۰۴پسرم مشکل تیروئید داشت نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بسیار با صبر و حوصله بودند، درمان عالی عالی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۱دکتر با حوصله و دقیقی هستن، و معاینات کامل انجام میدهند . اولین جلسه ای بود که برای اضافه وزن و رشدقد وبررسی بلوغ زود رس دخترم مراجعه کردیم ، و فعلا در مرحله آزمایش و رادیو لوزی هستیم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۱فعلا تحت درمانیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸بسیار خوش برخورد ...با حوصله .تقریبا دو سالی هست که پسرم و پیش آقای دکتر میبرم فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵فعلا نتیه
۱۴۰۲/۱۱/۲۵تیرویید
۱۴۰۴/۰۹/۲۲برای کمبود وزن تحت نظر هستیم فعلا
۱۴۰۴/۰۷/۲۱ان شالله که نتیجه بگیریم.
۱۴۰۵/۰۳/۲۰برای قد
۱۴۰۳/۰۶/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۷نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷رفتار دکتر عالی بود و فعلا آزمایش برای پسرم نوشتن
۱۴۰۵/۰۲/۳۱برای قد پسرم مراجعه کردم،فعلا که از برخورد وتوضیحات دکتر راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۶برای قدپسرم مراجعه کردم فعلا تحت درمانه
۱۴۰۴/۰۲/۲۸رشد قد
۱۴۰۲/۱۱/۱۷عاللییی
۱۴۰۳/۱۱/۱۸فعلا فقط ویزیت شدم و آزمایش دادم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲برای چک آپ پسرهام رفتم و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸برای رشد قدووزن دخترم مراجعه کردم.معایته کردن و آزمایش نوشتن فعلا.
۱۴۰۴/۰۵/۰۸سلام بسیار عالی بود ممنونم بابت معاینه دقیق دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۰۹برای رشد دخترم پیش ایشون رفتم خیلی دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶قد و وزن
۱۴۰۴/۰۴/۲۴باحوصله و دقیق هستند یکبار فعلا ویزیت شده ام
۱۴۰۴/۰۸/۱۰سلام من برای رشدقد دخترم پیش ایشون رفتیم نتیجه خیلی عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۱۵فرزندم فوق العاده
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بسیار خوش اخلاق خوش برخورد و صبور
۱۴۰۴/۰۹/۲۹من برای افزایش وزن پسرم به آقای دکتر مراجعه کردم و بسیار بسیار از ایشان و منشی محترمشون جهت هماهنگی راضی هستم. آقای دکتر بسیار حاذق هستند و در همان ویزیت اول مشکل پسرم را تشخیص دادند و الان در دوره مصرف داروهای تجویزی ایشان هستیم. خیلی ممنونم از آقای دکتر و راهنمایی های عالی شون.
۱۴۰۳/۱۱/۲۹برای هورمون دخترم مراجعه کردم دکتر خوبی هستند خوب و با حوصله راهنمایی کردند
۱۴۰۳/۰۶/۲۹سلام من دخترم برای تیروئید بردم پیش دکتر دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۷خوب هست
۱۴۰۳/۰۱/۳۱مشکل هورمونی
۱۴۰۳/۰۲/۲۴عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۵از لحاط قدی معاینه میشه پسرم یه سری دارو استفاده میکنه دکترامیدواره
۱۴۰۴/۰۵/۰۹دکتر باسواد و با حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۲۸یک نوبت ویزیت شده آیم.
۱۴۰۳/۱۱/۲۳دکتر خوب و باحوصله
۱۴۰۴/۰۵/۲۵هورمون رشد
۱۴۰۴/۰۸/۱۵رشد قد هنوز نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸برای بلوغ زودرس پسرم رفتم پیش ایشون خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶خیلی عالی است
۱۴۰۴/۰۱/۲۴سلام.بسیار صبور مهربان و حاذق
۱۴۰۴/۱۰/۱۱دکترخوش اخلاق ،برای بیماراخیلی وقت میزاره ،تجویزدرست ،کارش حرف نداره
۱۴۰۴/۱۲/۱۰واقعادکترعالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۴برای اولین باربرای قد ووزن پسرم رفتم ولی دکتر خوبی به نظر میرسه و با حوصله به حرف هامون گوش کرد و فعلا دارو تجویز کرده
۱۴۰۳/۰۳/۲۶برای مشاوره برای کنترل قند در بارداری
۱۴۰۳/۰۴/۱۰دکتر بسیار حاذق وباحوصله ای هستند با دقت به صحبتها گوش داده وجواب مناسبی میدن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱فوقالعاده هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۲بابت رشد قدی مراجعه کردیم و نتیجه عالی بود پزشک فوق العاده صبور و با حوصله ای هستن و برای مراجعین وقت میزارن ، همچنین منشی مطب شهرک غرب هم خیلی خانم باحوصله و خوش برخوردی هستن.
۱۴۰۴/۰۶/۱۵دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۲۶خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۳یک بار رفتم خدمتشون انشالله نتیجه بگیرم
۱۴۰۴/۰۶/۱۳اختالال رشد خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۸/۲۸بسیار علی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱تیروئید
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۴دکتر بسیار خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۷عالییییییییی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دکتر خوبی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶قد و وزن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶درجه یک
۱۴۰۴/۰۴/۰۴عالی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خیلی محترم و کاربلد
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دخترم از بدو تولد تیرویید داشت
۱۴۰۳/۱۱/۱۱پسر من قدش کوتاه بود و با دوجلسه درمان قد پسرم به حد تعادل رسید
۱۴۰۴/۰۷/۱۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۵برای رشد
۱۴۰۳/۰۲/۰۵با حوصله و دقیق بودند و با بچه ها ارتباط خوبی برقرار کردند مطالبی هم که فرمودند درست و به درد بخور بود.
۱۴۰۴/۱۲/۰۲واقعا عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۴بخاطر غدد و بیماری سرلاک
۱۴۰۴/۰۷/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بلوغ زود رس
۱۴۰۴/۰۶/۱۴والا وقت ما رو که دکتر کنسل کردند . انشالا تا ببینیم اگر وقت بدهند نظر میدیم.
۱۴۰۲/۱۲/۱۹عالی است
۱۴۰۴/۰۶/۲۴پزشک محترم و با شخصیت و دانا
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بسیاربسیار عالی وکاربلد وبسیار پرحوصله وصبور واقعا ازایشان کمال تشکر رو دارم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹قد کود
۱۴۰۳/۰۵/۰۷بسیار عالی با صبر
۱۴۰۳/۰۵/۲۰عالی بودند
۱۴۰۲/۱۰/۱۰بسیار با تجربه و صبور و مهربان
۱۴۰۴/۰۴/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۴بیسیارباحوصله
۱۴۰۲/۰۹/۱۱مشکل هورمونی تقریبا خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۸۱ جلسه است که ایشان را دیده ام
۱۴۰۴/۰۹/۲۵رشد قد کودک،تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۳دکتر باخلاق و حاذق هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۹عالی فوق العاده
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عالی خوب
۱۴۰۲/۱۲/۱۷برای قد پسرم بردم پیش آقای دکتر واقعا دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۷/۱۳نوبت مثل خیلی از دکترها دقیق نبود دکتر خوب و دقیقی بودن برای رشد قد پسرم رفتم نتیجه رو بعدا مینویسم
۱۴۰۵/۰۳/۱۴تیرویید دخترم تحت درمان میباشد
۱۴۰۳/۰۶/۲۴