دکتر نسیم نوری نسب متخصص و جراح زنان، زایمان و نازایی با شماره نظام پزشکی 133325 در شهر کرمان فعالیت دارد. مطب ایشان در بلوار جهاد، بعد از کوچه جیهون، ساختمان پزشکان باران، طبقه 4، واحد 408 واقع شده است.
دکتر نسیم نوری نسب از متخصصان باسابقه در زمینه زنان، زایمان و نازایی در شهر کرمان است. ایشان با دریافت مدرک تخصصی زنان و زایمان و شماره نظام پزشکی 133325، به صورت رسمی در این حوزه فعالیت میکنند و همواره در ارائه خدمات پزشکی به بانوان نقش موثری ایفا نمودهاند. مطب دکتر نسیم نوری نسب در بلوار جهاد کرمان، بعد از کوچه جیهون، ساختمان پزشکان باران، طبقه چهارم، واحد 408 قرار دارد که امکان دسترسی راحت برای بیماران فراهم شده است.
دکتر نسیم نوری نسب به عنوان متخصص و جراح زنان، زایمان و نازایی، خدمات متعددی از جمله پیگیری بارداری، درمان اختلالات قاعدگی، بررسی و درمان مشکلات نازایی و انجام جراحیهای زنان را ارائه میدهد. تجربه بیماران نشان داده که دکتر نسیم نوری نسب در شهر کرمان، با توجه به دقت در معاینات و ارائه مشاورههای تخصصی، رضایت بسیاری از مراجعین را جلب کردهاند. بسیاری از بیماران ایشان را به دلیل برخورد صمیمانه و تشخیصهای دقیق، متخصص قابل اعتمادی میدانند.
با توجه به تخصص و مدرک رسمی دکتر نسیم نوری نسب، بیماران میتوانند با اطمینان برای کلیه امور مرتبط با سلامت زنان و مراقبتهای دوران بارداری به ایشان مراجعه کنند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر نیز فراهم است تا مراجعین به راحتی بتوانند زمان مراجعه خود را برنامهریزی نمایند. دکتر نسیم نوری نسب با رویکرد علمی و تخصصی، همواره تلاش دارد بهترین خدمات پزشکی را به بانوان کرمان ارائه دهد.
دکتر نسیم نوری نسب متخصص و جراح زنان، زایمان و نازایی است و در شهر کرمان فعالیت میکند.
مطب ایشان در کرمان، بلوار جهاد، بعد از کوچه جیهون، ساختمان پزشکان باران، طبقه چهارم، واحد 408 قرار دارد.
بله، دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای دکتر نسیم نوری نسب فعال است.
خدماتی مانند ویزیت و مشاوره زنان، درمان نازایی، پیگیری بارداری، انجام تستهای زنانه و جراحیهای مربوط ارائه میشود.
ایشان بیماریهایی مانند نازایی، اختلالات قاعدگی، عفونتهای زنان، کیست و فیبروم رحم و مشکلات بارداری را درمان میکنند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار جهاد، بعد از کوچه جیهون، ساختمان پزشکان باران، طبقه ۴، واحد ۴۰۸
سزارین چهارمم رو پزشکان مختلف قبول نکردن خانم دکتر نوری به نحو احسنت انجام دادن
۱۴۰۳/۰۴/۲۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸بسیار عالی در تشخیص
۱۴۰۲/۰۳/۱۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۷عالی ۸
۱۴۰۱/۱۰/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خوب بوده
۱۴۰۴/۰۴/۰۸بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷تجربه زایمان دومم با خانم دکتر خیلی راحت بود، خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۹/۰۸ادامه درمان
۱۴۰۲/۰۵/۱۹حامله هستم
۱۴۰۲/۰۳/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۹مشکل خاصی نبود فقط برای آزمایشات قبل از بارداری ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۲/۰۳خیلی عالی و خوب هستم
۱۴۰۱/۱۲/۰۷دکتر دلسوزی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۸دکتر خوب با حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۲۵خیلی دکتر
۱۴۰۲/۰۲/۱۲سلام خوبی من اولین بار مشکلم لگن پای چپم خیلی درد میکنه آزمایش انجام دادم گفت زخم دهانه رحم داری
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دکتر خوب است
۱۴۰۲/۰۲/۲۹برا ای وی اف معرفی شدم ولی هنوز انجام ندادم ...رفتارشان بسیار عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۲۰سزارین
۱۴۰۱/۱۱/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۷زایمان دوم خودم را پیششون انجام دادم بسیار نسبت به زایمان اول راضی تر بودم، با اینکه پزشک اولی با سابقه تر بودند، ولی خانم دکتر نوری کارشون تمیزتر بود و ریکاوری سریعتری داشتم.
۱۴۰۲/۰۹/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۱سلام مدیون خانم دکتر هستم ان شاالله هرچی از خدا میخواد بهش بده
۱۴۰۱/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۸نوبتم ساعت چهار بود، پزشک ساعت 5 تشریف آوردند و 5:30 نوبتم شد!!! و گفتند که چند مرتبه به سایت اعلام کردن که قبل از پنج نوبت ندند ولی سایت توجه نکرده!
۱۴۰۴/۱۱/۱۱دکتر خوب و با حوصله ای بودن و دقیق بودن در کارشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۸خانم دکتر رحمم را در اوردند و واقعا خیلی راضی بودم با سپاس بیکران از خانم دکتر نوری
۱۴۰۳/۰۴/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۵من برای آمینو سنتز و سرکلاژ
۱۴۰۱/۱۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۴بارداری، سزارین عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۸دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۱بسیار خوش برخورد و با حوصله هستند من با یک جلسه مراجعه به ایشان درمان شده ام من ایشان را به شما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۲/۰۹/۱۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۳۰هنوز در حال درمان هستم ام آر آی گرفتم به ایشون نشون بدهم تا مشکل را بگویند .
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالی صبور دلسوز
۱۴۰۴/۰۵/۲۳مراقبت های بارداریم رو زیر نظر خانم دکتر بودم،زایمان خیلی خوبی داشتم.بسیار خوش برخورد و بشدت پیشنهاد میکنم
۱۴۰۲/۰۹/۰۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۸آی یودی گذاشتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۳خیلی عالی هستن در تشخیص
۱۴۰۰/۰۴/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۳۱خوش اخلاق
۱۴۰۱/۱۱/۱۰در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکتر خیلی خوبی هستن ب حرف مریض ها خیلی توجه میکنه کارش هم عالیه برخوردش با مریض ها ۲۰
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکتر خیلی عالیه
۱۴۰۲/۰۵/۱۲برای اولین بار رفتم پیش خانم دکتر بسیار با حوصله و عالی .فوق العاده بودند
۱۴۰۵/۰۳/۲۰خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۵عالی اره
۱۴۰۴/۰۷/۰۶زیمان اول عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۰واقعا تشخیصشان خوب بوده
۱۴۰۰/۰۵/۰۱پیششون زایمان کردم راضی بودم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷خیلی دکتر با اخلاق و مهربان
۱۴۰۰/۱۲/۰۶پزشک با حوصله ایه
۱۴۰۲/۰۹/۱۰مشکل رحم داشتیم الحمدالله بعد از سونو وازمایش قرص داد رو به بهبودی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸باردارهستم بسیار خوش اخلاق و کاربلد و مهربون
۱۴۰۳/۱۲/۱۷زایمان.
۱۴۰۲/۱۰/۱۶بسیار دکتر صبور و باسوادی هستن با یک جلسه مراجعه به ایشان مشکلم کاملا حل شد
۱۴۰۳/۰۴/۲۶عمل فیبروم داشتم خیلی عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴من قبلا یه بار پیش خانم دکتر نوری نسب وزیت شدم برای عفونت قارچی بایه جلسه اومدنم بدنمو شست شو دادن یه سری قرص برام تجویز کردن خدا خیرش سالم شدم، میشه گفت بهش دکتر معجزه گرواقعا هم مهربونه هم خوش برخوروه خیلی دلسوزه امیدوارم که همیشه موفق باشن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۶سلام مهری بامری هستیم مریض دکتر سر کار خانم نوری نسب تابحال دکتر تو دنیا مثله این ندیم هم از نظر رفتار اخلاق هم تجویز عالی من خدارو با دارو هاش حالم داره کمکم بهتر میشه توسعه میکنم همه زن ها اگه دکتر زنان میرن بهترین دکتر زنان تو ایران هست
۱۴۰۴/۰۷/۰۱خونریزی های شدید با تشخیص درست درمان شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۴خونریزی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱هنوز نتیجه ندیدم تازه رفتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵کیس رحم
۱۴۰۲/۱۲/۱۵من زایمان طبیعی داشتم خودشون اومدن بالای سرم و خیلی راضی بودم تشکر فراوان
۱۴۰۳/۰۴/۲۶سلام بارداربودم رفتم فقط ی ویزیت رفتم ک بدنبودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۵سزارین
۱۴۰۱/۱۱/۰۴تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲اره خوبه
۱۴۰۲/۰۳/۱۰بسیار ت
۱۴۰۲/۰۸/۲۱عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۶عالی،بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۴دکترخوبی ومهربونیه
۱۴۰۲/۰۲/۱۳این خانم دکتر زیبا و مهربان اینقدر انرژی مثبت بالایی دارند که اگر وارد مطبشون هم بشی ، احساس سلامتی و نشاط رو حس می کنیم
۱۴۰۱/۰۹/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۱۱سمیرا کریمی هستم دکتر خیلی خوبیه منکه لبشون راضیم
۱۴۰۳/۰۵/۲۶بسیارپزشک عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۹دکتر به خوبی به بیمار گوش میدن و راهنمایی میکنن. فعلا تحت درمان هستم و با تجویزهای ایشون مشکلم در حال بر طرف شدن هست
۱۴۰۳/۱۱/۳۰من جزوه نوبتهای اول بودم و دکتر خیلی دیر اومد ولی معاینه و درمان خسلی خوبی داشتن
۱۴۰۴/۱۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عالی متخصص خیلی خوبی هستن- خیلی خوشرو و با حوصله
۱۴۰۳/۰۳/۲۱خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۲نتیجه خوب
۱۴۰۳/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۷من از چابهار رفتم پیش خانم دکتر نوری نسب اولین بارم هم بود خیلی خیلی دکتر خوب و باسوادی هستن خیلی با حوصله و مهربان هستن با دقت ب حرف مریض گوش میدن و توضیحات لازم رو میدن .من ایشونو ب همه پیشنهاد میکنم .
۱۴۰۴/۰۸/۱۱دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۱۰/۰۱خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۷رفتم سنو خیلی دکتر خوبی هستن من دکتر نسیم نوری نسب را به شما معرفی میکنم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶زایمان داشتم بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۹دکتر خانمی محترم ،مهربان و با حوصله و خوش برخورد و منشی بسیار خوب
۱۴۰۵/۰۳/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۱پارگی کیست
۱۴۰۰/۰۸/۱۳باسلام خانم دکتر بسیار تابسیار دکتر حاذقی هستند ودر کارشان مهارت دارن بسیار تابسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بارداری نه سال پیش
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر خیلی خوب و منشی بسیار خوب و مهربان
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بچه داری
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عالی بهترین دکتر زنان و با حوصله ترین
۱۴۰۴/۰۵/۱۱سلام تشخیص عال
۱۴۰۳/۰۲/۰۹پریود نمیشدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۱راضی بودم
۱۴۰۲/۱۰/۰۴برای حاملگی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۲۱بسیار خوش برخورد و درمان کننده درست برای بیماری فرد
۱۴۰۲/۱۱/۲۲دکتر بسیار با حوصله ای هست و دارو دادند مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۴/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۲تحت درمان
۱۴۰۳/۰۹/۲۹هنوز نتیجه
۱۴۰۴/۰۸/۱۴مریضم خو
۱۴۰۳/۰۹/۲۱دکتر خیلی خوش برخورد وخیلی خوب رسیدگی میکنن به توضیحاتمون
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۷فعلا که خ
۱۴۰۲/۱۰/۱۲خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۵سلام...من مشکل پریدی نامنطم داشتم به کمک خانم نوری نسب خوب شدم خداراشکرامیدوارم خدا همیشه یاریمان کنه در کارشون
۱۴۰۳/۱۲/۲۱سنو آن تی که بچه مرده بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۰عفونت شدید داشتم خیلی خوب شدم
۱۴۰۲/۰۹/۰۱بسیارخوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۹کارشون فوق العادست
۱۴۰۲/۰۶/۰۷عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۹دکتر خو
۱۴۰۳/۱۲/۰۸کارش عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶من نوبت گرفته بودم وقتی رفتم مطب تعطیل بود گفتند دیر اومدین رفتن یه پنج دقیقه ده دقیقه ایی دیر رفتم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸از همه نظر عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۲راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۱۵عالی تشخیص به موقع
۱۴۰۴/۰۱/۱۹اوفونت واژن بله
۱۴۰۳/۰۵/۲۳تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۵/۲۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۷