۳۵۹ نفر
دکتر ناصر علیزاده حقیقی

دکتر ناصر علیزاده حقیقی

فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان

فوق‌تخصص شماره نظام: ۷۸۸۵۰
۳۸۱ نفر

اولین بار بود مراجعه کردیم نتیجه گرفتیم بله به بیماران کمک می کنن مشکل ما شقاق مقعد بود

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

با سلام ایشان بسیار دکتر محترم کاربلد و استاد گوارش هستند . مشکل بنده را بعد از سه سالحل کردند . در حال حاضر تحت درمان ایشان هستم و کاملا به بیمارانشان تسلط دارند.

۱۴۰۲/۰۴/۱۸

راضی نبودم

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

دکتر فوقالعادهای هستند

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

گاز معده داشتم خدا شکر دکتر علیزاده درمان کرد

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

دکتر بااخلاق و عالی، خداروشکر طی چندروز نتیجه گرفتیم

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

مشکل روده بزرگ بدون نتیجه

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

بسیار پزشک حاذق و عالی میباشد

۱۴۰۲/۰۱/۳۰

بسیار حرفه ای و خوش برخورد ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

خیلی عالی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

بسیار حاذق و مجرب

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

خوب بود

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

مشکل معده

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

اصلا راضی نیستم برخوردشون خوب نیست و اصلا در مورد وضعیت بیمار چیزی نمیگن ....نه خوب بهت گوش میده و نه خوب توضییح میدن ..

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

سرطان معده

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

خیلی دکتر خوب و با حوصله ی هستن و مشکل زخم معده همسرم را بر طرف کردن.

۱۴۰۳/۰۹/۲۹

دفعه اول بود

۱۴۰۳/۱۰/۲۱

میکروب داخل دستگاه گوارش بود که با انجام کولونوسکوپی و سپس تجویز دارو الحمدلله خوب شدم.

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

با سواد اما بداهلاق

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

هنوز تحت درمانم، ولی تا الان بسیار درست بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

بسیار دکتر بادقت و کاربلد

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

تازه شروع کردم

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

چندین ساله مشتری ایشان هستم ،به نظرم کارش درسته

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

آندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام دادم و در حین درمان هستم

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

فعلادرحال درمان

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

بسیار دکتر حاذق و خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

دکتر خوب و عالی

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

گوارش..اندوسکوپی شد..تحت درمانم واقعا راضیم..سپاس فراوان از اقای دکتر و تیم درمان

۱۴۰۳/۰۶/۳۱

بهترین دکتر

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

ایشان پزشکی متبحر توانمند وبا اخلاق بودند تشخیص بیماری را خوب می فهمند

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

نظری ندارم

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

برای اولین بار بود که جلوتر از وقتم نوبتم شد

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

بسیار خوش برخود و با حوصله ویزیت کردن توضیحات لازم رو هم در مورد بیماری بنده دادند

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

سلام من میکروب معده داشتم داروها خوردم خوب شدم دکتر خوبی من پیشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

یکبار مراجعه کردم ازمایش نوشتن هنوز تشخیصی ندادن

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

من اندوسکوپی شدم میخوام برای جواب وقت بگیرم

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

بسیار عال

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

مشکل گوارش داشتم نتیجه خوبی گرفتم

۱۴۰۱/۰۵/۲۲

یکبار ویزیت شده ام به نظرم دکتر با تجربه ای باشند. هنوز نسخه ندادند جلسه بعدی قرار شد تشخیص نهایی بدهند

۱۴۰۳/۰۵/۲۸

واقعا عالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

آقای دکتر علیزاده عزیز واقعا یک متخصص در تشخیص بیماریها هستند مشکل گوارش ۳۰ ساله بنده رو با سه قلم دارو برطرف کردن . جناب دکتر بسیار با اخلاق و خوش برخورد بعلاوه به دقت به حرف های مریض گوش میده .در یک کلام باید بگم بسیار بسیار عالی هستن طول عمر با عزت توام با سلامتی براشون آرزومندم

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

هنوز تحت در

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

بهتر شدم ورم معده داشتم

۱۴۰۲/۱۲/۰۲

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

فقط کلونوسکوپی کردم هنوز مراجعه نکردم برای درمان دارویی

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

با سلام عالی بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

فعلا آزمایش دادم

۱۴۰۲/۱۲/۲۱

خونریزی معده وعالی درمان شدم

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

هنوز د

۱۴۰۲/۱۲/۰۵

مشکل گوارش داشتم وبرای ادامه درمان توصیه میکنم

۱۴۰۲/۱۲/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۱/۲۲

برای ercp رفتم پیششون وبدون مشکل برام انجام دادن

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

خیلی عالی بود سپاس

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

فعلا هیچ چی

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

تشخیص عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

من بخاطر اینکه احساس میکردم معده درد شدید دارم پیش جناب دکتر علیزاده رفتم ایشون واسه من آزمایش نوشتن وتشخیص دادن که خود ایمنی کبد دارم وتحت نظر جناب دکتر درمان رو شروع کردم و خوب شدم اما تا الان که ۴ سال گذشته من هر ۶ ماه تحت نظر جناب دکتر آزمایش میدم جناب دکتر فوق العاده هستن.. ..

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

فعلا آزمایش

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

من آندوسکوپی و کولونوسکوپی کردم خیلی دکتر آروم وبه حرف مریض گوش می کنن خوبن

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

پزشک حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

سلام و احترام برای چکاپ مراجعه داشتم الحمدلله آزمایشها بی اشکال بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

اندو داشتم

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

بسیار دکتر حاذقی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

مشکل التهاب روده تحت درمان

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

آندوسکوپی انجام دادیم پیششون

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

بار اول بود پیششون ویزیت شدم در مقایسه با پزشک های که قبلا رفته بودم ایشون با تجربه تر هستن

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

بیماری معده وروده خیلی دکترباهوش وانسان محترمی هستش حالم خوب شده خدارا شکر

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

مشکل معده داشتم الان بهتر هستم

۱۴۰۴/۰۳/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

بسیار دکتر فهیم و خوش برخورد و با حوصله ای است و مدارک و مستندات بیمار را بدرستی بررسی می کند

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

مشکل معده داشتم

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

دکتر خوب و با سوادی هستن و صرفا از رو تجربه دارو نمیدن و بعد از بررسی کامل و دقیق تشخیص رو اعلام میکنن.من ازشون راضیم خیلی

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

همسرم سندروم روده تحریک پذیر داشتند ، تشخیصشون واقعا عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

بابت بیماری همسرم به ایشان مراجعه کرده بودم

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

سنگ کلیه. خوب بود.

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

همسرم مشکل کولیت روده داشت وبه کمک دکتر درمان شد باتشکر

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

سلام طاعاتتون قبول من ورم معده وناراحتی روده اندوسکوپی وکلونوسکوپی انجام دادم والان دارو مصرف میکنم کمی بهترم

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

تجربه دومم هستش تازه جواب آزمایش باید ببرم

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

بسیار با اخلاق و تشخیص بالا

۱۴۰۲/۰۹/۱۰

فعلا تحت درمان هستم ولی دکتر حاذق و با حوصله ای هیتن

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

هنوز درمانم تکمیل تشده اما راضی بودم

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

در مرحله درمان

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

دکتر فوق العاده ای هستن

۱۴۰۱/۰۲/۲۶

یکی از بهترین متخصصان گوارش هستند.

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

مشکل کبد فعلا تحت درمان

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

زخماثنیعشر

۱۴۰۲/۰۹/۱۹

ایشان دکتری هستند بسیار مجرب با تجربه ودقیق وپیگیر و اهمیت دادن به مریض بنده بسیار بسیار راضی هستم.

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

دکتر حاذق

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

گوارش زخم معده و اوکیم

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

مشکل گوارش

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

با عرض سلام واحترام التهاب شدید راست روده

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

با حوصله و تجویز داروی درست

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

مشکل لوزالمعده. فعلا احت درمان هستم یک بار مراجعه کردم خوش اخلاق و هاذق هستن

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

مشکل خاصی نداشتم وبرخوردایشان بسیارخوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

دکتر فوق الاده

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

دکتری بسیار حاذق

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

هنوز نتیجه نگرفتم درمان در مرحله تشخیص هست

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

عالی بینظیر

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

دقیق و با اخلاق اخل توضیحات هستند نوبتدهی اسان

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

میکروب معده

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

آندوسکوپی

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

بسیار دکتر صبور وعالی هستن و برای بیمار وقت میگذارد

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

مشگل معده داشتم

۱۴۰۳/۰۲/۰۱

بسیار حاذق و بسیار خوش برخورد

۱۴۰۲/۰۶/۲۹

مشکل معده

۱۴۰۳/۱۰/۱۱

تشخیص دقیق و تجویز موثر

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۴/۰۶

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

نظری ندارم فعلا

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

برداشت تومور ..عالی

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

تشخیص حرفه ای دارند منتها ب هیچ عنوان نظراتشان را با بیمار در میان نمیگذارند چنانچه دنبال تحلیل و دریافت مشورت هستید اصلا گزینه مناسبی نیستند ویزیت در اتاق ایشان بسیاااار کوتاه و با حداقل ارتباط کلامی است

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

باند شدم

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

در حال درمان هستم فعلا

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

توتال کولکتومی،بررسی کولونوسکوپی تشخیص درمان

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

در تشخیص و درمان بیماری عالی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۰۸

خیلی دکتر خوبی هستند باخبر حوصله

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

بله مشکل روده ومعده

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

ناراحتی معده تحت نطر هستم ،پزشک خانوادگی هستند خیلی عالی هم تشخیص ،هم درمان

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

بسیار دکتر فهمیده ودلسوز واقعا از ایشان راضی هستیم

۱۴۰۳/۰۴/۰۸

من از کار آقای. دکتر بسیار راضی هست

۱۴۰۴/۱۰/۰۷

مشکل التهاب معده و در مراحل درمان میباشد

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

مشکل گوارشی داشتم

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

همکارم بوده است

۱۴۰۲/۰۹/۱۸

سلام وعرض ادب .بنده خونریزی معده داشتم توسط آقای دکتر آندوسکوپی شدم وبرای بنده کیلیپس گذاشتن ود بیمارستان پیامبران بستری بودم .از زحمات ایشان متشکرم والان بعداز دوازده روز خدارو شکر خوب و سرحال هستم

۱۴۰۳/۰۵/۲۸

خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۴/۰۵

بله دکتر خوبیه

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

عالی و با تجربه

۱۴۰۲/۱۱/۰۴

عالینللتیز

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

خیلی خوب

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

کولونوسکوپی کرده

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۰۸

واقعا دکتر خوب و باتجربه ای هستش ممنون ازشون

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

بک چلسه رفتن

۱۴۰۳/۰۵/۲۹

فعلا هنوز تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

ایشان فقط به من مشاوره دادند.

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

زخم معده داشتم خوب شدم دکتر بسیار خوب و محترم و مجرب

۱۴۰۳/۰۲/۱۸

عالی هستن واقعا

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

بسیار دکتر صبور و با اخلاق و حاذقی هستند.

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۱/۲۱

عالی هستند

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

درحال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

حرفه ای و دقیق

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

مشکل میکروب معده و گاستریت داشتم فعلا تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

دکتر عالی هست

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

خوب بوده

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

مادرم مشکل معده داره ودر حال درمان هستن دکتر فوق العده باشخصیت و مهربون

۱۴۰۲/۰۷/۲۸

سوزش معده داشتم

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

سلام بنده چند سالی هست تحت درمان زیر نظر دکتر علیزاده ام فوق العاده عالی هستش

۱۴۰۲/۰۹/۰۱

بعد از انجام آندوسکوپی متوجه ورم معده و التهاب شدن ، برای دو ماه دارو دادن ، تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

یکبار مراجعه کردم و برام آزمایش نوشتن، منتظر پاسخ آزمایشگاه هستم جهت مراجعه مجدد

۱۴۰۲/۰۷/۱۹

دکتر خوبی است بنده تحت درمان هستم و مراحل درمان به خوبی پیش میرود

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

مشکل گوارشی و تحت درمان

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

تحت درمان هستیم فعلا

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

روده هام به خونریزی افتاده بود دل درد شدید داشتم از ناحیه چپ شکمم به لطف خدا و دکتر علیزاده بهتر شدم

۱۴۰۱/۰۷/۱۶

در جریان درمان

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

تشخیص درست

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

من نشکل نعده د

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

بسیار خوب و عالی کامل گوش میدن و تشخیص خوب

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

کبد چرب

۱۴۰۰/۰۲/۱۹

اخلاق نیکو، داروی اضافی تجویز نکردن، صبر و راهنمایی بیمار از خصوصیات دکتر است که من تجربه کردم و البته هنوز تحت درمانم، سلامت و شاد باشید

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

تحت ردم

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

واقعا دکتر عالی از نظر همه چی

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۷/۱۷

بسیار عالی و کار بلد

۱۴۰۳/۰۵/۲۲

برای اندوسکوپی وکلونوسکوپی خیلی عالی و با اخلاق و منصف

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

عالی هستند دکتر بسیار باتجربه با حوصله واقعا یکی از بهترین ها هستن

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

عالی با یه نسخه درمان شدم

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

مشکل خونریزی معده

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

بسیار صبور با دقت و تشخیص درست

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

در حال آزمایش

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

کبد چرب

۱۴۰۳/۰۴/۳۱

من برای چکاپ کبد رفتم، به نظرم دکتر خوبی بودن.

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

با تجویز ایشان خوب شدم اما یه بار دوز بالا و یه بار هم داروی اضافه و بدی داده بودند که اونو مصرف نکردم اقای دکتر زیاد صحبت نمیکنند در مورد دارو و من گوگل کردم تا طریقه صحیح مصرف شربت را بفهمم

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

تشخیص درست

۱۴۰۲/۰۹/۲۵

فعلا بی نتیجه، بیشتر هدایت میشم به مطب در صورتی که من بیمار بیمارستان بودم

۱۴۰۳/۰۷/۰۵

مشکل کولیت روده و فقط کولونوسکوپی انجام شد

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

بسیار پزشک حاذق و خوبی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

سلام دکتر خوبی باحوصله تشخیصش خیلی درسته

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

هنوز مشخص نیست

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

فعلا در حال آزمایش دادن هستن

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

وجود خون در مدفوع ، آندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام شد آقای دکتر ملاحطه فرمایند

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

قبلا زخم معده داشتم. ایشون خیلی با حوصله صحبت کردن و توضیح دادن.

۱۴۰۳/۱۰/۱۳

مادر مریضشون هست

۱۴۰۳/۱۰/۰۷

دکتر خوب خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

مشکل بلع در غذا

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

دکتر مسلط و خوبی است

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

سونو خواستند فعلا

۱۴۰۲/۰۸/۱۱

دکتر مهربانی هستن. جلسه اولم بود و دارو برام نوشتن و آندوسکوپی.

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

پزشک حاذقی می باشد

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

پانکراتیت

۱۴۰۲/۱۰/۲۲

مشکل خونریزی روده داشتم و آندوکولون شدم و دارو دادن و طی سه هفته خوب شدم واقعا راضی بودم

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

مشکل کبد

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

پدر شوهرم بیمار دکتر هستن خیلی راضی هستیم

۱۳۹۹/۱۲/۱۸

راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

دکتر فوق العاده بینظیر و کار بلد و باتجربه هستن.پنجه طلا

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

بیمار ایشان هستم.دکتر خوبی هستند-سروقت ویزیت انجام شد.

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

سلام... فعلا در حد ویزیت و یک مرحله آندوسکوپی بوده .. برای نطر دادن خیلی زود است

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

فعلا در مراحل اولیه درمانم

۱۴۰۲/۰۹/۰۱

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

بسیار پزشک خوب وتوانایی هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

اندوسکوپی وکولونوسکوپی انجام دادم

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

برای ترشح بیش از حد اسید معده و احساس گرسنگی مراجعه کردم، درحال حاضر آندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام شده و منتظر جواب هستم برای تشخیص.

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

ایشون تشخیص شون عالیه

۱۴۰۲/۰۷/۰۳

بسیار کاربلد

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

دکتر خوبی بودند

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

فوق العاده هستن

۱۴۰۳/۰۳/۱۶

عالیییی

۱۴۰۲/۰۹/۱۶

مودب هستن ولی کم حرف اصلا توضیحی به بیمار نمیدن . ویزیت یک دقیقه.

۱۴۰۵/۰۱/۱۶

همسرم برای مشکل گوارشی مراجعه کردن و مشکلشون کنترل شده

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

دکتر حاذق و با حوصله .

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

تحت درمان

۱۴۰۳/۰۷/۱۵
اطلاعات تکمیلی
متولد سال پنجاه وسه شهر سلماس آذربایجان غربی.سال هفتاد ویک وارد پزشکی دانشگاه ارومیه شدم .و سال هفتاد و هشت فارغ التحصیل شدم.بعد از طی خدمت سربازی، سال هشتاد و دو تا هشتاد و شش برای تخصص داخلی در دانشگاه تبریز حضور داشتم.بعد از چندسال کار بیمارستانی و مطب، برای تحصیل فوق تخصص گوارش و کبد سه سال در دانشگاه قاضی حضور داشتم.و بعد اتمام دوره، بورد فوق تخصصی ترکیه و ایران و اروپا را دریافت کردم.سپس در تهران مشغول به کار شدم
آدرس و تلفن مطب دکتر ناصر علیزاده حقیقی
تهرانخیابان آیت اله کاشانی.بین اباذر و مهران.ساختمان پارسا پلاک ۷۱ طبقه سه واحد نه
از شنبه تا چهارشنبه پنج تا هشت عصر
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰
    ۷ روز دیگر
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۸ روز دیگر
    ۲ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰
    اینستاگرام دکتر ناصر علیزاده حقیقی

    دکتر ناصر علیزاده حقیقی فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان با شماره نظام پزشکی 78850 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان آیت‌الله کاشانی، بین اباذر و مهران، ساختمان پارسا، طبقه سوم، واحد ۹ واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.

    دکتر ناصر علیزاده حقیقی، فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان، یکی از پزشکان شناخته‌شده در زمینه بیماری‌های گوارشی در شهر تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی 78850 فعالیت حرفه‌ای خود را در مطب واقع در محله صادقیه تهران ادامه می‌دهند. مطب دکتر ناصر علیزاده حقیقی در خیابان آیت‌الله کاشانی، بین اباذر و مهران، ساختمان پارسا پلاک ۷۱، طبقه سوم، واحد ۹ قرار گرفته و بیماران می‌توانند برای دریافت خدمات تخصصی گوارش و کبد به این محل مراجعه کنند.

    دکتر ناصر علیزاده حقیقی دانش‌آموخته پزشکی عمومی از دانشگاه ارومیه بوده و سپس دوره تخصص بیماری‌های داخلی را طی سال‌های ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۶ در دانشگاه تبریز به پایان رسانده است. ایشان پس از چند سال طبابت در مراکز درمانی و مطب، فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد بزرگسالان را در دانشگاه قاضی گذرانده و موفق به اخذ بورد فوق تخصصی از ایران، ترکیه و اروپا شده‌اند. این مسیر علمی نشان‌دهنده اعتبار و عمق دانش دکتر علیزاده حقیقی در حوزه بیماری‌های گوارشی است.

    بیماران زیادی تاکنون به دکتر ناصر علیزاده حقیقی مراجعه کرده‌اند و اکثر آن‌ها از تشخیص دقیق و رویکرد حرفه‌ای ایشان در درمان بیماری‌های گوارش و کبد رضایت داشته‌اند. بیش از ۹۵٪ بیماران، دکتر علیزاده حقیقی را به سایرین توصیه می‌کنند و این موضوع نشان‌دهنده اعتماد بالای مراجعین به ایشان است. همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده است تا فرآیند مراجعه به مطب ایشان ساده‌تر و سریع‌تر باشد.

    دکتر ناصر علیزاده حقیقی، فوق تخصص گوارش و کبد شهر تهران، با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه بالینی، به درمان بیماری‌های گوارشی، کبد و اختلالات مرتبط می‌پردازد. حضور ایشان در منطقه صادقیه تهران، دسترسی بیماران ساکن غرب تهران و مناطق اطراف را تسهیل کرده است. اگر به دنبال پزشک متخصص گوارش با مدارک معتبر و سابقه علمی هستید، دکتر علیزاده حقیقی گزینه‌ای قابل اعتماد در شهر تهران است.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر ناصر علیزاده حقیقی وجود دارد؟

    بله. بیماران می‌توانند به صورت آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر ناصر علیزاده حقیقی نوبت رزرو کنند.

    مطب دکتر علیزاده حقیقی کجاست؟

    مطب دکتر ناصر علیزاده حقیقی در تهران، خیابان آیت‌الله کاشانی، بین اباذر و مهران، ساختمان پارسا پلاک ۷۱، طبقه سوم، واحد ۹ قرار دارد.

    دکتر ناصر علیزاده حقیقی چه تخصصی دارد؟

    ایشان فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد بزرگسالان هستند و در زمینه درمان بیماری‌های دستگاه گوارش و کبد فعالیت می‌کنند.

    چه بیماری‌هایی توسط دکتر علیزاده حقیقی درمان می‌شود؟

    بیماری‌هایی مانند ریفلاکس معده، زخم معده، کبد چرب، هپاتیت، بیماری‌های التهابی روده و اختلالات گوارشی توسط ایشان تشخیص و درمان می‌شود.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    خیابان آیت اله کاشانی.بین اباذر و مهران.ساختمان پارسا پلاک ۷۱ طبقه سه واحد نه

    مطب

    خیابان آیت اله کاشانی.بین اباذر و مهران.ساختمان پارسا پلاک ۷۱ طبقه سه واحد نه