دکتر ناصر علیزاده حقیقی فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان با شماره نظام پزشکی 78850 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان آیتالله کاشانی، بین اباذر و مهران، ساختمان پارسا، طبقه سوم، واحد ۹ واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر ناصر علیزاده حقیقی، فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان، یکی از پزشکان شناختهشده در زمینه بیماریهای گوارشی در شهر تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی 78850 فعالیت حرفهای خود را در مطب واقع در محله صادقیه تهران ادامه میدهند. مطب دکتر ناصر علیزاده حقیقی در خیابان آیتالله کاشانی، بین اباذر و مهران، ساختمان پارسا پلاک ۷۱، طبقه سوم، واحد ۹ قرار گرفته و بیماران میتوانند برای دریافت خدمات تخصصی گوارش و کبد به این محل مراجعه کنند.
دکتر ناصر علیزاده حقیقی دانشآموخته پزشکی عمومی از دانشگاه ارومیه بوده و سپس دوره تخصص بیماریهای داخلی را طی سالهای ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۶ در دانشگاه تبریز به پایان رسانده است. ایشان پس از چند سال طبابت در مراکز درمانی و مطب، فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان را در دانشگاه قاضی گذرانده و موفق به اخذ بورد فوق تخصصی از ایران، ترکیه و اروپا شدهاند. این مسیر علمی نشاندهنده اعتبار و عمق دانش دکتر علیزاده حقیقی در حوزه بیماریهای گوارشی است.
بیماران زیادی تاکنون به دکتر ناصر علیزاده حقیقی مراجعه کردهاند و اکثر آنها از تشخیص دقیق و رویکرد حرفهای ایشان در درمان بیماریهای گوارش و کبد رضایت داشتهاند. بیش از ۹۵٪ بیماران، دکتر علیزاده حقیقی را به سایرین توصیه میکنند و این موضوع نشاندهنده اعتماد بالای مراجعین به ایشان است. همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده است تا فرآیند مراجعه به مطب ایشان سادهتر و سریعتر باشد.
دکتر ناصر علیزاده حقیقی، فوق تخصص گوارش و کبد شهر تهران، با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه بالینی، به درمان بیماریهای گوارشی، کبد و اختلالات مرتبط میپردازد. حضور ایشان در منطقه صادقیه تهران، دسترسی بیماران ساکن غرب تهران و مناطق اطراف را تسهیل کرده است. اگر به دنبال پزشک متخصص گوارش با مدارک معتبر و سابقه علمی هستید، دکتر علیزاده حقیقی گزینهای قابل اعتماد در شهر تهران است.
بله. بیماران میتوانند به صورت آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر ناصر علیزاده حقیقی نوبت رزرو کنند.
مطب دکتر ناصر علیزاده حقیقی در تهران، خیابان آیتالله کاشانی، بین اباذر و مهران، ساختمان پارسا پلاک ۷۱، طبقه سوم، واحد ۹ قرار دارد.
ایشان فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان هستند و در زمینه درمان بیماریهای دستگاه گوارش و کبد فعالیت میکنند.
بیماریهایی مانند ریفلاکس معده، زخم معده، کبد چرب، هپاتیت، بیماریهای التهابی روده و اختلالات گوارشی توسط ایشان تشخیص و درمان میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان آیت اله کاشانی.بین اباذر و مهران.ساختمان پارسا پلاک ۷۱ طبقه سه واحد نه
اولین بار بود مراجعه کردیم نتیجه گرفتیم بله به بیماران کمک می کنن مشکل ما شقاق مقعد بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۹با سلام ایشان بسیار دکتر محترم کاربلد و استاد گوارش هستند . مشکل بنده را بعد از سه سالحل کردند . در حال حاضر تحت درمان ایشان هستم و کاملا به بیمارانشان تسلط دارند.
۱۴۰۲/۰۴/۱۸راضی نبودم
۱۴۰۴/۱۱/۰۵دکتر فوقالعادهای هستند
۱۴۰۳/۰۴/۱۰گاز معده داشتم خدا شکر دکتر علیزاده درمان کرد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دکتر بااخلاق و عالی، خداروشکر طی چندروز نتیجه گرفتیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰مشکل روده بزرگ بدون نتیجه
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بسیار پزشک حاذق و عالی میباشد
۱۴۰۲/۰۱/۳۰بسیار حرفه ای و خوش برخورد ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۰۶خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۸بسیار حاذق و مجرب
۱۴۰۲/۱۱/۱۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۴مشکل معده
۱۴۰۴/۰۷/۲۹اصلا راضی نیستم برخوردشون خوب نیست و اصلا در مورد وضعیت بیمار چیزی نمیگن ....نه خوب بهت گوش میده و نه خوب توضییح میدن ..
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۶سرطان معده
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۶خیلی دکتر خوب و با حوصله ی هستن و مشکل زخم معده همسرم را بر طرف کردن.
۱۴۰۳/۰۹/۲۹دفعه اول بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۱میکروب داخل دستگاه گوارش بود که با انجام کولونوسکوپی و سپس تجویز دارو الحمدلله خوب شدم.
۱۴۰۳/۱۱/۲۸با سواد اما بداهلاق
۱۴۰۳/۰۶/۱۶هنوز تحت درمانم، ولی تا الان بسیار درست بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار دکتر بادقت و کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۲۶تازه شروع کردم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰چندین ساله مشتری ایشان هستم ،به نظرم کارش درسته
۱۴۰۴/۰۹/۱۹آندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام دادم و در حین درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳فعلادرحال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۹بسیار دکتر حاذق و خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴دکتر خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۸گوارش..اندوسکوپی شد..تحت درمانم واقعا راضیم..سپاس فراوان از اقای دکتر و تیم درمان
۱۴۰۳/۰۶/۳۱بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۱۵ایشان پزشکی متبحر توانمند وبا اخلاق بودند تشخیص بیماری را خوب می فهمند
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۸نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸برای اولین بار بود که جلوتر از وقتم نوبتم شد
۱۴۰۴/۱۱/۰۹بسیار خوش برخود و با حوصله ویزیت کردن توضیحات لازم رو هم در مورد بیماری بنده دادند
۱۴۰۵/۰۳/۰۵سلام من میکروب معده داشتم داروها خوردم خوب شدم دکتر خوبی من پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۳یکبار مراجعه کردم ازمایش نوشتن هنوز تشخیصی ندادن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵من اندوسکوپی شدم میخوام برای جواب وقت بگیرم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بسیار عال
۱۴۰۳/۰۶/۲۵مشکل گوارش داشتم نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۲۲یکبار ویزیت شده ام به نظرم دکتر با تجربه ای باشند. هنوز نسخه ندادند جلسه بعدی قرار شد تشخیص نهایی بدهند
۱۴۰۳/۰۵/۲۸واقعا عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵آقای دکتر علیزاده عزیز واقعا یک متخصص در تشخیص بیماریها هستند مشکل گوارش ۳۰ ساله بنده رو با سه قلم دارو برطرف کردن . جناب دکتر بسیار با اخلاق و خوش برخورد بعلاوه به دقت به حرف های مریض گوش میده .در یک کلام باید بگم بسیار بسیار عالی هستن طول عمر با عزت توام با سلامتی براشون آرزومندم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸هنوز تحت در
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بهتر شدم ورم معده داشتم
۱۴۰۲/۱۲/۰۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹فقط کلونوسکوپی کردم هنوز مراجعه نکردم برای درمان دارویی
۱۴۰۳/۰۴/۱۹با سلام عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۲فعلا آزمایش دادم
۱۴۰۲/۱۲/۲۱خونریزی معده وعالی درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴هنوز د
۱۴۰۲/۱۲/۰۵مشکل گوارش داشتم وبرای ادامه درمان توصیه میکنم
۱۴۰۲/۱۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۲برای ercp رفتم پیششون وبدون مشکل برام انجام دادن
۱۴۰۳/۱۰/۱۵خیلی عالی بود سپاس
۱۴۰۴/۱۱/۲۵فعلا هیچ چی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳من بخاطر اینکه احساس میکردم معده درد شدید دارم پیش جناب دکتر علیزاده رفتم ایشون واسه من آزمایش نوشتن وتشخیص دادن که خود ایمنی کبد دارم وتحت نظر جناب دکتر درمان رو شروع کردم و خوب شدم اما تا الان که ۴ سال گذشته من هر ۶ ماه تحت نظر جناب دکتر آزمایش میدم جناب دکتر فوق العاده هستن.. ..
۱۴۰۴/۰۲/۲۰فعلا آزمایش
۱۴۰۴/۰۹/۰۶من آندوسکوپی و کولونوسکوپی کردم خیلی دکتر آروم وبه حرف مریض گوش می کنن خوبن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۹سلام و احترام برای چکاپ مراجعه داشتم الحمدلله آزمایشها بی اشکال بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۳اندو داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بسیار دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵مشکل التهاب روده تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۲آندوسکوپی انجام دادیم پیششون
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بار اول بود پیششون ویزیت شدم در مقایسه با پزشک های که قبلا رفته بودم ایشون با تجربه تر هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بیماری معده وروده خیلی دکترباهوش وانسان محترمی هستش حالم خوب شده خدارا شکر
۱۴۰۳/۱۱/۲۳مشکل معده داشتم الان بهتر هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۴بسیار دکتر فهیم و خوش برخورد و با حوصله ای است و مدارک و مستندات بیمار را بدرستی بررسی می کند
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۲مشکل معده داشتم
۱۴۰۳/۰۴/۱۹دکتر خوب و با سوادی هستن و صرفا از رو تجربه دارو نمیدن و بعد از بررسی کامل و دقیق تشخیص رو اعلام میکنن.من ازشون راضیم خیلی
۱۴۰۳/۱۰/۳۰همسرم سندروم روده تحریک پذیر داشتند ، تشخیصشون واقعا عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۳تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۴/۳۰بابت بیماری همسرم به ایشان مراجعه کرده بودم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸سنگ کلیه. خوب بود.
۱۴۰۴/۰۶/۳۱همسرم مشکل کولیت روده داشت وبه کمک دکتر درمان شد باتشکر
۱۴۰۴/۰۹/۱۵سلام طاعاتتون قبول من ورم معده وناراحتی روده اندوسکوپی وکلونوسکوپی انجام دادم والان دارو مصرف میکنم کمی بهترم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳تجربه دومم هستش تازه جواب آزمایش باید ببرم
۱۴۰۴/۰۳/۰۸بسیار با اخلاق و تشخیص بالا
۱۴۰۲/۰۹/۱۰فعلا تحت درمان هستم ولی دکتر حاذق و با حوصله ای هیتن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵هنوز درمانم تکمیل تشده اما راضی بودم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳در مرحله درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۹دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۶یکی از بهترین متخصصان گوارش هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۷مشکل کبد فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۵زخماثنیعشر
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ایشان دکتری هستند بسیار مجرب با تجربه ودقیق وپیگیر و اهمیت دادن به مریض بنده بسیار بسیار راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۲/۳۰دکتر حاذق
۱۴۰۲/۱۱/۱۷گوارش زخم معده و اوکیم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵مشکل گوارش
۱۴۰۳/۰۶/۱۶با عرض سلام واحترام التهاب شدید راست روده
۱۴۰۳/۱۰/۲۵با حوصله و تجویز داروی درست
۱۴۰۴/۰۸/۰۳مشکل لوزالمعده. فعلا احت درمان هستم یک بار مراجعه کردم خوش اخلاق و هاذق هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۸مشکل خاصی نداشتم وبرخوردایشان بسیارخوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۷دکتر فوق الاده
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۳دکتری بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۳/۰۸هنوز نتیجه نگرفتم درمان در مرحله تشخیص هست
۱۴۰۴/۰۷/۲۴عالی بینظیر
۱۴۰۴/۰۵/۲۹دقیق و با اخلاق اخل توضیحات هستند نوبتدهی اسان
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۸میکروب معده
۱۴۰۳/۱۰/۲۹آندوسکوپی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار دکتر صبور وعالی هستن و برای بیمار وقت میگذارد
۱۴۰۴/۰۹/۲۷مشگل معده داشتم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱بسیار حاذق و بسیار خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۶/۲۹مشکل معده
۱۴۰۳/۱۰/۱۱تشخیص دقیق و تجویز موثر
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۰۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷نظری ندارم فعلا
۱۴۰۴/۰۹/۱۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰برداشت تومور ..عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۵تشخیص حرفه ای دارند منتها ب هیچ عنوان نظراتشان را با بیمار در میان نمیگذارند چنانچه دنبال تحلیل و دریافت مشورت هستید اصلا گزینه مناسبی نیستند ویزیت در اتاق ایشان بسیاااار کوتاه و با حداقل ارتباط کلامی است
۱۴۰۴/۰۵/۰۴باند شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲در حال درمان هستم فعلا
۱۴۰۳/۰۸/۱۹توتال کولکتومی،بررسی کولونوسکوپی تشخیص درمان
۱۴۰۳/۰۲/۰۸در تشخیص و درمان بیماری عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۸خیلی دکتر خوبی هستند باخبر حوصله
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بله مشکل روده ومعده
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۹ناراحتی معده تحت نطر هستم ،پزشک خانوادگی هستند خیلی عالی هم تشخیص ،هم درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار دکتر فهمیده ودلسوز واقعا از ایشان راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۴/۰۸من از کار آقای. دکتر بسیار راضی هست
۱۴۰۴/۱۰/۰۷مشکل التهاب معده و در مراحل درمان میباشد
۱۴۰۳/۰۸/۲۶مشکل گوارشی داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۶همکارم بوده است
۱۴۰۲/۰۹/۱۸سلام وعرض ادب .بنده خونریزی معده داشتم توسط آقای دکتر آندوسکوپی شدم وبرای بنده کیلیپس گذاشتن ود بیمارستان پیامبران بستری بودم .از زحمات ایشان متشکرم والان بعداز دوازده روز خدارو شکر خوب و سرحال هستم
۱۴۰۳/۰۵/۲۸خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۵بله دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عالی و با تجربه
۱۴۰۲/۱۱/۰۴عالینللتیز
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۹کولونوسکوپی کرده
۱۴۰۲/۱۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۸واقعا دکتر خوب و باتجربه ای هستش ممنون ازشون
۱۴۰۴/۱۲/۰۳بک چلسه رفتن
۱۴۰۳/۰۵/۲۹فعلا هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۹/۱۱ایشان فقط به من مشاوره دادند.
۱۴۰۵/۰۳/۲۴زخم معده داشتم خوب شدم دکتر بسیار خوب و محترم و مجرب
۱۴۰۳/۰۲/۱۸عالی هستن واقعا
۱۴۰۳/۱۱/۱۵بسیار دکتر صبور و با اخلاق و حاذقی هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۲۱عالی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۲درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱حرفه ای و دقیق
۱۴۰۳/۰۶/۰۷مشکل میکروب معده و گاستریت داشتم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۵دکتر عالی هست
۱۴۰۴/۰۷/۰۳خوب بوده
۱۴۰۴/۰۹/۰۸مادرم مشکل معده داره ودر حال درمان هستن دکتر فوق العده باشخصیت و مهربون
۱۴۰۲/۰۷/۲۸سوزش معده داشتم
۱۴۰۳/۰۲/۰۴سلام بنده چند سالی هست تحت درمان زیر نظر دکتر علیزاده ام فوق العاده عالی هستش
۱۴۰۲/۰۹/۰۱بعد از انجام آندوسکوپی متوجه ورم معده و التهاب شدن ، برای دو ماه دارو دادن ، تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵یکبار مراجعه کردم و برام آزمایش نوشتن، منتظر پاسخ آزمایشگاه هستم جهت مراجعه مجدد
۱۴۰۲/۰۷/۱۹دکتر خوبی است بنده تحت درمان هستم و مراحل درمان به خوبی پیش میرود
۱۴۰۴/۰۶/۰۵مشکل گوارشی و تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۸تحت درمان هستیم فعلا
۱۴۰۳/۰۴/۳۰روده هام به خونریزی افتاده بود دل درد شدید داشتم از ناحیه چپ شکمم به لطف خدا و دکتر علیزاده بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۷/۱۶در جریان درمان
۱۴۰۴/۰۳/۲۵تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۸/۲۷من نشکل نعده د
۱۴۰۳/۱۱/۱۵بسیار خوب و عالی کامل گوش میدن و تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۰کبد چرب
۱۴۰۰/۰۲/۱۹اخلاق نیکو، داروی اضافی تجویز نکردن، صبر و راهنمایی بیمار از خصوصیات دکتر است که من تجربه کردم و البته هنوز تحت درمانم، سلامت و شاد باشید
۱۴۰۳/۰۶/۱۸تحت ردم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱واقعا دکتر عالی از نظر همه چی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸عالی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۷بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۳/۰۵/۲۲برای اندوسکوپی وکلونوسکوپی خیلی عالی و با اخلاق و منصف
۱۴۰۳/۰۴/۲۳عالی هستند دکتر بسیار باتجربه با حوصله واقعا یکی از بهترین ها هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳عالی با یه نسخه درمان شدم
۱۴۰۲/۱۱/۲۴مشکل خونریزی معده
۱۴۰۲/۱۱/۲۴بسیار صبور با دقت و تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۵/۱۸در حال آزمایش
۱۴۰۰/۱۰/۱۹کبد چرب
۱۴۰۳/۰۴/۳۱من برای چکاپ کبد رفتم، به نظرم دکتر خوبی بودن.
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۷با تجویز ایشان خوب شدم اما یه بار دوز بالا و یه بار هم داروی اضافه و بدی داده بودند که اونو مصرف نکردم اقای دکتر زیاد صحبت نمیکنند در مورد دارو و من گوگل کردم تا طریقه صحیح مصرف شربت را بفهمم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶تشخیص درست
۱۴۰۲/۰۹/۲۵فعلا بی نتیجه، بیشتر هدایت میشم به مطب در صورتی که من بیمار بیمارستان بودم
۱۴۰۳/۰۷/۰۵مشکل کولیت روده و فقط کولونوسکوپی انجام شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بسیار پزشک حاذق و خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۷سلام دکتر خوبی باحوصله تشخیصش خیلی درسته
۱۴۰۴/۰۴/۳۰هنوز مشخص نیست
۱۴۰۴/۰۶/۲۶فعلا در حال آزمایش دادن هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۲وجود خون در مدفوع ، آندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام شد آقای دکتر ملاحطه فرمایند
۱۴۰۳/۱۲/۱۴قبلا زخم معده داشتم. ایشون خیلی با حوصله صحبت کردن و توضیح دادن.
۱۴۰۳/۱۰/۱۳مادر مریضشون هست
۱۴۰۳/۱۰/۰۷دکتر خوب خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۹مشکل بلع در غذا
۱۴۰۳/۰۸/۰۳بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتر مسلط و خوبی است
۱۴۰۴/۰۳/۰۲سونو خواستند فعلا
۱۴۰۲/۰۸/۱۱دکتر مهربانی هستن. جلسه اولم بود و دارو برام نوشتن و آندوسکوپی.
۱۴۰۵/۰۲/۰۹پزشک حاذقی می باشد
۱۴۰۴/۰۴/۰۹پانکراتیت
۱۴۰۲/۱۰/۲۲مشکل خونریزی روده داشتم و آندوکولون شدم و دارو دادن و طی سه هفته خوب شدم واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱مشکل کبد
۱۴۰۳/۰۷/۲۲پدر شوهرم بیمار دکتر هستن خیلی راضی هستیم
۱۳۹۹/۱۲/۱۸راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دکتر فوق العاده بینظیر و کار بلد و باتجربه هستن.پنجه طلا
۱۴۰۳/۰۵/۰۶بیمار ایشان هستم.دکتر خوبی هستند-سروقت ویزیت انجام شد.
۱۴۰۴/۰۵/۲۵سلام... فعلا در حد ویزیت و یک مرحله آندوسکوپی بوده .. برای نطر دادن خیلی زود است
۱۴۰۰/۰۶/۲۸فعلا در مراحل اولیه درمانم
۱۴۰۲/۰۹/۰۱در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بسیار پزشک خوب وتوانایی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۰اندوسکوپی وکولونوسکوپی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰برای ترشح بیش از حد اسید معده و احساس گرسنگی مراجعه کردم، درحال حاضر آندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام شده و منتظر جواب هستم برای تشخیص.
۱۴۰۴/۰۲/۰۱ایشون تشخیص شون عالیه
۱۴۰۲/۰۷/۰۳بسیار کاربلد
۱۴۰۴/۰۶/۱۳دکتر خوبی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۱۴فوق العاده هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۶عالیییی
۱۴۰۲/۰۹/۱۶مودب هستن ولی کم حرف اصلا توضیحی به بیمار نمیدن . ویزیت یک دقیقه.
۱۴۰۵/۰۱/۱۶همسرم برای مشکل گوارشی مراجعه کردن و مشکلشون کنترل شده
۱۴۰۴/۰۷/۲۴دکتر حاذق و با حوصله .
۱۴۰۵/۰۲/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۰تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۵