دکتر میلاد رحمانی، متخصص و جراح چشم در زنجان، خدمات جراحی آب مروارید، لیزیک، لازک و درمان بیماریهای چشمی را ارائه میدهد.
دکتر میلاد رحمانی متخصص و جراح چشم در شهر زنجان است که با بهرهگیری از بورد تخصصی چشم پزشکی از دانشگاه تهران و تجربه تحصیل در بیمارستان فارابی، خدمات متنوعی در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای چشمی ارائه میدهد. ایشان به عنوان عضو انجمن جراحان چشم ایران و آمریکا، در زمینه جراحی آب مروارید به روش فیکو و بدون بخیه، جراحی حذف عینک با لیزیک و لازک، و جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) فعالیت دارد. درمان بیماریهای چشمی مرتبط با دیابت، آب سیاه (گلوکوم)، تنبلی چشم و ضایعات سطح چشم از دیگر حوزههای تخصصی دکتر رحمانی است.
در مطب دکتر رحمانی در زنجان، بیماران میتوانند از خدماتی همچون کارگذاری انواع لنزهای داخل چشمی، جراحی ناخنک با روشهای نوین، تجویز عینک و لنزهای تماسی بهرهمند شوند. استفاده از تجهیزات پیشرفته لیزر برای جراحیهای دقیق و ارائه مشاوره تخصصی به بیماران، از ویژگیهای بارز روش کار ایشان است. امکان دریافت نوبتدهی آنلاین نیز برای سهولت مراجعه بیماران فراهم شده تا ساکنان زنجان و شهرهای اطراف بتوانند با آسودگی از خدمات تخصصی چشمپزشکی بهرهمند شوند.
بله، جراحی آب مروارید به روش فیکو و بدون بخیه یکی از خدمات تخصصی ایشان در زنجان است.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبتدهی آنلاین برای مراجعه به مطب اقدام کنند.
تشخیص و درمان تخصصی تنبلی چشم و مشکلات چشمی ناشی از دیابت با روشهای نوین در مطب دکتر رحمانی انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان سعدی، ابتدای خیابان زینبیه غربی، ساختمان فردوس، طبقه اول (نرسیده به پاساژ هشت بهشت)
بسیار عالی هم تشخیص و هم حسن اخلاق عالی دارند جناب آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۰۷شبکیه چشم دخترم بعد از ضربه سوراخ شد دکتر رحمانی تشخیص دادند و لیزر کردند
۱۴۰۵/۰۳/۰۸عالی خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۲دکتر عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶بسیار محترم و خوش اخلاق هستند و وقت میگذارند برای بیماران
۱۴۰۵/۰۳/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۶ویروس چشمی
۱۴۰۲/۰۷/۱۸بسیار با دقت و حوصله و صبور ویزیت میکنند و البته بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق هستند...
۱۴۰۳/۰۳/۲۱خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۳۰عمل چشم عالی بود دستشون دردنکنه
۱۴۰۳/۰۳/۰۸جراحی آب مروارید پدرم از کوری نجات یافت
۱۴۰۵/۰۳/۰۷دکتر فوقالعاده خوبی هست
۱۴۰۴/۰۷/۰۹عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۶جراحی چشم مادر باجناق
۱۴۰۳/۰۸/۱۷بسیار دکتر با اخلاق و با حوصله با تشخیص عالی.
۱۴۰۳/۰۷/۱۵دکتر خوب وماهری است
۱۴۰۳/۰۸/۲۷بسیار خوش برخورد و جدی در کارشون
۱۴۰۳/۰۶/۱۲حساسیت چشمی
۱۴۰۴/۰۱/۰۳خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۳/۰۹/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۵عالی هستن قاب
۱۴۰۲/۱۰/۲۱بنده اهل تعریف وتمجید نیستم ولی مثل این دکتر تاکنون هیچ جا ندیدم ...بسیار خوش اخلاق ومهربان وکاربلد میباشند .خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۱۰/۲۷عالی بودند
۱۴۰۴/۰۴/۳۱دکتر رحمانی پزشک بسیار حاذق با ادب متشخص کار بلد عمل کاتاراک انجام دادیم پیششون عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عالی بودند عفونت چشم داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱عمل چپ
۱۴۰۳/۰۷/۰۲واقعا کارش عالیه
۱۴۰۳/۰۷/۳۰اخلاق عالی تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۳چشمام ضعیف بود عینک تجویز کردن البته عینکو تعویض کردن!
۱۴۰۴/۰۱/۲۵دکتر خوش اخلاق وهستن و یک منشی هم دارن که هروقت بری نوبت میده و خیلی آدمو درک میکنه.
۱۴۰۲/۱۲/۰۳سلام. من بابت معاینه و عمل پلک مراجعه کردم . همه چی عالی بود..با اخلاق ترین با حوصله ترین و با تجربه ترین پزشک هستن. خیلی ازشون راضی بودم.
۱۴۰۲/۰۵/۲۴عالی ب
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خوب بود راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۰۳چکاپ بخاطر دیابت
۱۴۰۳/۰۲/۰۴بسیار خوش برخورد و البته
۱۴۰۳/۰۸/۰۳برای گل مژه ی چشمم مراجعه کردم عفونت کرده بود با داروهایی که تجویز کردن دو روزه خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۵فوق تخصص هستند ایشان از فارابی تهران آمدند
۱۴۰۵/۰۳/۰۷انحراف چشم عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۳برای ویزیت چشم رفته بودم خیلی عالی بودند و اخلاق عالی هم داشتند
۱۴۰۵/۰۳/۱۱اب مروارید
۱۴۰۴/۰۶/۱۹دکتر رحمانی بسیار باسواد و عالی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۷خیلی عالی و خوش برخورد هستن خدا حفظشون کنه خوب راهنمایی کردن ازشون ممنونم یک دنیا خدا ایشالا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۵/۰۳/۱۰درحال درمان
۱۴۰۳/۰۴/۱۹دکتر رحمانی یکی از پزشکان دلسوز و با تخصص عالی شهر زنجان هستند
۱۴۰۳/۰۱/۱۹الحمدالله عالی هستند در مورد شبکیه
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۱۸برای عمل بفارو رفتم و نتیجه عالی بود.
۱۴۰۲/۰۷/۲۲دکتر رحمانی فوق تخصص شبکیه خونریزی شبکیه چشم پدرم را عالی درمان کردند
۱۴۰۴/۱۰/۰۵ناخنگ چشم دستش درد نکند خیلی ممنون
۱۴۰۴/۰۹/۲۴خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۲سلام نزد ایشان عمل ناخنک چشم انجام دادیم عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۰واقعا دکتر عالی ویروس چشمی گرفته بودم و کل سیاهی چشمم برامادگی های سفید زدع بود پیش نزدیک ۲۶ ۲۷ تا دکتر رفتم چشمام اصلا خوب نمیشد با یه دور دارو های دکتر تقریبا ۸۰ درصد بهتر شدم عالی جواب داد برا من داروهای ایشون
۱۴۰۴/۰۳/۲۹بسیار عالی ،دکتر خوش اخلاق و خوش برخوردی هستن نتیجه خوبی ام گرفتم
۱۴۰۴/۱۰/۰۲چشمم درد میکرد دکتر به راحتی با چند تا قطره درمان کرد دکتر بسیار حاذقی هستند خدا خیرتون بده
۱۴۰۴/۰۹/۲۹پزشک عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۵معاینه چشم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۰۹معاینه چشم
۱۴۰۴/۰۳/۱۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۳۰عالیییییی
۱۴۰۳/۰۴/۱۶برای معاینه دوره ای و تعیین شماره رفتم. کارش خیلی خوب بود.
۱۴۰۴/۰۲/۲۹دکتر بسیار با اخلاق و با سوادی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۷راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵سلام بسته بودن ماجرای اشکی هیچ دکتر تشخیص نداده بود فقط شیشه عینک تعویض میکردن ولی با مراجعه به دکتر راهنمایی در اولین تشخیص گفتن ماجرای اشکی بسته هست دوبار میل انداختن دارو دادن خداروشکر خوب شد واقعا کارشون حرف نداره خیلی مهربون وباحوصله وبه مریضهاشون خیلی وقت میزارن
۱۴۰۳/۱۱/۱۸عالی ماشالله
۱۴۰۴/۰۶/۰۸مشکل چشم
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عمل چشم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷بسیار عای متبحر و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۵/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عفونت چشم ک با یک قطره برطرف شد
۱۴۰۴/۰۴/۰۹خیلی ع
۱۴۰۲/۱۱/۱۵بابت معاینه چشم رفتم واقعاخیلی دکترباحوصله وبااخلاق هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۶عمل آب مروارید،خیلی خوش اخلاق و خوب هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۰دکتر خوب و محترم.منشی درجه یک ، با اخلاق و واقعا خوش برخورد. واقعا ازشون تشکر ویژه دارم.
۱۴۰۳/۰۳/۲۴عمل ناخنک
۱۴۰۲/۱۱/۲۸عمل حذف عینک لیزیک انجام دادم و خیلی از کارشون راضیم و بسیار خوش برخورد هستن با مراجعه کننده ها .نهایت تشکر و قدردانی رو ازشون دارم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۵خونریزی شبکیه داشتم آقای دکتر رحمانی درمان کردند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹فشار چشم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴برای ویزیت شبکیه خدمتتون رفته بودم عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۱عالی بود کارشون
۱۴۰۲/۱۱/۲۰فشار چشم داشتم حل شد
۱۴۰۳/۰۲/۰۸ویزیت چشم داشتم که اشک میومد الان بهترم خدا رو شکر
۱۴۰۳/۰۵/۲۱