۳۰۰ نفر
دکتر میثم قنبری

دکتر میثم قنبری

فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی

جراح و متخصص چشم و لیزر

فلوشیپ شماره نظام: ۱۳۳۳۹۳
۲۶۸ نفر

دکتر خوب عالی با اخلاق کارش حرف نداره

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

عمل پی آر کی انجام دادم و راضی هستم.

۱۴۰۳/۰۱/۱۵

عمل هر دو چشم

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

بهترین حاذق ترین زبر دست ترین دکتر ایران.عمل کاشت لنز انجام دادم فردا که پانسمان باز کرد فورکی میدیدم.دکتر کفت خیلی حساسی 70 درصد راضی میشی من 1000 درصد راضی شدم.انشالله خداوند بهشون عمر باعزت ودست های توانمند بده.

۱۴۰۵/۰۱/۳۱

نتیجه خوب بود

۱۴۰۲/۰۴/۰۵

قبلا به خاطر عینک مراجعه کردم ، خوب بودن

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

بسیار دکتر عالی هم از لحاظ اخلاق هم از لحاظ علم

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

بدنیست

۱۴۰۲/۰۴/۲۳

عمل پی ار کی

۱۴۰۲/۰۶/۰۶

دکتر خوبی هستند من راضی هستم

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

مجاری اشکی بسته شده بود میل زده شده و در چشم میل نیست

۱۴۰۲/۰۴/۱۵

برای فشار چشم،فعلا کنترل شده

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

درمان چشم

۱۴۰۲/۰۵/۱۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

دکتر خوبی است

۱۴۰۲/۰۸/۰۲

بدنیست

۱۴۰۲/۰۴/۲۳

بله خیلی

۱۴۰۲/۰۸/۲۸

دکتر بسیار خوب وباتجربه

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

سلام.واقعا کار درست و خاکی

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

عمل حذف عبنک

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

التهاب چشم

۱۴۰۲/۰۸/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۴/۰۳

عالی و

۱۴۰۲/۰۷/۲۳

عمل آب مروارید چشم درمان فشار چشم بالا

۱۴۰۴/۰۴/۲۷

آب مروارید داشت مادرم عمل شد توسط دکتر عالی بود

۱۴۰۳/۰۹/۲۵

عمل آب مروارید پدرم انجام داد فعلا که خیلی از عمل نگذشته، ولی تا الآن که خوب روده

۱۴۰۲/۱۲/۲۵

باسلام آقای دکترقنبری بسیاردرکارشان حاذق وماهراست ومی توانم بگویم ازنظراخلاق مهربان ودلسوزوهمچنین باجدیت بیماران راویزیت می کنند

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

مشکل عفونت شبکیه چشم

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

ویزیت شدم

۱۴۰۳/۰۷/۲۷

عمل شبکه

۱۴۰۲/۰۷/۱۵

عفونت شدید چشمی و نتیجه عالی

۱۴۰۲/۰۴/۰۵

خیلی دکترایش اخلاق خوش برخوردباتجربه

۱۴۰۲/۰۹/۱۱

سلام ایشون بسیار پزشک باخلاق باحوصله و باسوادی هستند و کارشون فوق العاده است

۱۴۰۲/۰۳/۱۵

پدرم آب مروارید داشتن

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

دکتر خیلی خوبی هست

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

عالی کارش درسته

۱۴۰۲/۰۶/۲۳

عالی هس

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

بسیار عالی هستند

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

عالی بی نظیرع

۱۴۰۳/۰۴/۱۳

برای نو

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

خشکی چشم

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

عالی من هر دو چشمم عمل کردم یکی خیلی درد میکنه قرمز

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

آب مروارید

۱۴۰۳/۰۴/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

عالی بسیار خوب خدا حفظشون کنه

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

پی آر تی انجام دادم

۱۴۰۲/۰۶/۲۷

حدود ۲.۵ معطلی و راضی نبودم

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

بسیار پزشک حاذق باحوصله بااحترام،،

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

Supracare

۱۴۰۲/۰۸/۱۶

بررسی دقیق

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

خووووب

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

بسیار دکتر حذفی هستن . به من گفته بودن چشمت آب سیاه آورده باید عمل کنید ولی دکتر قنبری گفتن فعلا لازم نیست و با دارو تحت درمان هستم

۱۴۰۲/۰۴/۲۶

دکتر بسیار حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

عفونت چشم داشتم الان بهتر شدم

۱۴۰۲/۰۸/۰۲

آب سیاه و در حال درمان.

۱۴۰۳/۱۰/۰۲

خود دکتر خوب بودن ولی نوبتی که من گرفتم اینترنتی برای ساعت ۱۱ وقتی سر تایم حاضر شدم من رو ساعت ۱ویزیت کردن

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

فقط معاینه داشتم...خوب بودن

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

عالیست

۱۴۰۳/۰۴/۱۱

سلام من واسی خشکی چشم پیش ایشون رفتم بسیار پزشک خوب وحاذقی هستن..خداحفظشون کنه.

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

سلام من انحراف چشم داشتم بسیار دکتر خوبی هستن واقعا

۱۴۰۳/۰۵/۱۳

بعداز عمل آب مروارید

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

سلام وقت بخیر آب مروارید و نتیجه عالی هست

۱۴۰۲/۰۷/۱۴

عمل قوز قرنیه

۱۴۰۳/۰۱/۰۹

خیلی خوب و به روز هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

عالی خوب بود

۱۴۰۳/۱۰/۱۸

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۵/۱۲

کار دکتر درست با تجربه ، وقت وتوضیحا کامل خلاصه من پیشنهاد میکنم

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

قوز قرنیه داشتم برای چکاپ رفتم پیششون واقعا عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۳

عالییییی

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

معاینه عالی بود, بسیار خوش برخورد بودند

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

دکتر قنبری از همه نظر عاااالی، با تجربه و کار بلد

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

عمل کردم بهترشدم

۱۴۰۲/۰۳/۱۲

سلام.ایشان دکتر با تجربه ای می باشد. با وجودی که پلانکتوم پلاک در چشمانم گذاشته بودم همچنان مشکل خشکی چشم داشتم و بسیار اذیت می شدم و چندین دکتر مراجعه نمودم و جواب نگرفتم، اما دکتر میثم قنبری با تشخیص درست و تجویز داروی مناسب به روند درمان و بهبودی مشکل کمک نمودند.

۱۴۰۲/۰۳/۲۰

بسیار دکتر با اخلاق وبا تجربه ای هستند انشالله موفق موید باشند

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

دکتر خوب

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

پیک موتوری بودم رد شدم تابلوشو نو دیدم

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

عالی بودن

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

خیلی دکتر خوب و کار بلدی هستند کامل توضیحات لازم رو میدن . فقط زمان زیادی طول میکشه تا نوبت بدن

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

درود و وقت بخیر. سپاس از تمام زحمات جناب دکتر از برخورد و پیگیری پرسنل مطب و بررسی دقیق جناب دکتر و برخورد پرسنل کلینیک و انجام دقیق و بی کم و کاست عمل دو تا چشم بیمار ما ممنون از تمام الطاف دکتر قنبری بزرگوار

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

عمل فمتو لیزیک انجام دادم

۱۴۰۲/۱۰/۲۱

تشخیص درست آستیگمات چشم پسرم

۱۴۰۳/۰۲/۱۹

برای کنترل کودک

۱۴۰۲/۰۹/۰۴

یکی از بهترینها هستند .فوق العاده مهربان وباسواد.جادارد از ایشون تشکر ویژه ای داشته باشم

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

خوب بود

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

دکتر خیلی خوب و عالی. بهترین چشم پزکشی بود که رفته بودم. ولی در هوای زمستان گرمایش مطب نداشتند و سرمای زیادی کشیدم

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

پی آر تی انجام دادم

۱۴۰۲/۰۳/۱۹

خوب بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

دکتر قنبری انسانی بسیار مهربان و متواضع، و پزشکی بسیار حاذق و متخصص در حرفه خودشون. از اینکه ایشون رو انتخاب کردم به عنوان چشم پزشک معالج خودم بسیار خوشحالم.

۱۴۰۴/۰۹/۳۰

بسیار دکتر عالی و باتجربه با مراجعه اول تشخیص درست دادن . با منشی مهربون و منظم محیط مطب هم تمیز و مرتب.

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

خشکی چ

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

عالی بود

۱۴۰۳/۰۲/۱۸

عمل آب موروارید انجام دادم

۱۴۰۲/۰۷/۰۴

سه هفته پیش عمل PRK داشتم و هنوز دیدم تار هست که آقای دکتر گفتن طبیعیه.دکتر قنبری عالی هستن️

۱۴۰۳/۰۲/۱۱

عالی خوب

۱۴۰۱/۱۲/۰۹

دخترم هانا مریض ایشان بود

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

دکتر خیلی مهربان وصبور وباتجربه هستند من بخاطر فشار چشم پیش شون رفتم که برام عمل انجام دادند

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

چشم مصنوعی

۱۴۰۲/۱۲/۱۱

آب مروارید

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

عمل پی ار کی بسیار عالی و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

عالی عالی مادرم عمل آب مروارید انجام داد، خیلی راضی بودیم خودمم لنز دائمی سفارش دادم برای حذف عینک،

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

مشکل عفونت چشم چند روز ریختم خوب شد بعد قطع کردم باز قرمز شد

۱۴۰۲/۰۴/۱۰

خیلی خ

۱۴۰۴/۰۴/۰۴

کارشون بسیار عالی اخلاق خوب پیگری دقیق

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

دنتمتمتمت دمدمد دث و

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

بهترین حاذق ترین زبر دست ترین دکتر ایران.عمل کاشت لنز انجام دادم فردا که پانسمان باز کرد فورکی میدیدم.دکتر کفت خیلی حساسی 70 درصد راضی میشی من 1000 درصد راضی شدم.انشالله خداوند بهشون عمر باعزت ودست های توانمند بده.

۱۴۰۵/۰۱/۳۱

مشکل خشکی چشم و عالی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

دکتر خیلی خوش برخوردی هستن کارشون خوبه

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۰/۱۷

من در یک روز، روز یکشنبه، ویزیت شدم بابت عمل لیزیک، پیشنهاد دکتر PRK و فمتولیزیک بود، همون روز توسط ایشون عمل فمتولیزیک شدم، عرض ۲۴ ساعت، ۸۰ درصد بیناییم کامل برگشت و بدون مراقبت های خاصی، در عرض ۳۰ روز دیدم کامل کامل شد. کارشون بسیار خوب بود.

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

رماتیسم چشمی شدید داشتم با تشخیص ب موقع دکتر خوب شدم و تحت نظرم

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

تبخال درمان شدم

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

خشکی چشم

۱۴۰۳/۰۱/۱۸

عجب دکتریه بابا. بنازمش

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

عمل پی آرکی انجام دادم دکتر خیلی کارش درست است

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

کدورت قرنیه

۱۴۰۲/۱۲/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

کار بلد، و خیلی خیلی خیلی خوش برخورد و خوش اخلاق

۱۴۰۲/۰۳/۲۱

من عمل فمتو انجام دادم عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۱۷

عفونت و قرمزی

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

دخترموبردم

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

بهترین

۱۴۰۲/۰۵/۰۳

عالی ترین دکتری که رفتم

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

راضی بودم

۱۴۰۲/۰۸/۰۴

انحراف چشم

۱۴۰۱/۰۳/۲۵

......

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

تشخیصشون عالی

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

پی ارکی کردم عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

بسیار دکتر ماهر و خوش برخوردی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

عالییی

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

در حال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

عمل آب مروارید

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

عمل فمتولیزیک انجام دادم و بسیار زیاد راضی هستم . بسیار دکتر بااخلاق خوش برخورد و ماهری هستند. به همه دوستانی که عمل لیزر میخوان انجام بدن پیشنهاد میکنم شدیدا

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

وقتی رزیدنت بودند در بیمارستان خلیلی بهشون مراجعه کردم، فوق العاده با حوصله و بادقت و با معلومات هستند

۱۴۰۳/۰۳/۱۷

تنبلی چشم عمل کردم

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۲

دکتر فوق العاده ای هستند

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

دکتر قنبری خیلی دکتر فوق العاده ایی هست که چشمای من خشکی قرنیه شدیدداشت به شدت خشکن ومه الودمیبینم که زیرنظرایشون درمان شدم

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

بسیارعالی

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

بسیار عالی از همه نظر

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

فوق العاده صبور با تجربه پیگیر هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

فقط ویزیت داشتم

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

خوب و خوش برخورد و مشاوره عالی

۱۴۰۲/۰۳/۱۰

دکتر خیلیخیلی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۹

بسیار حاذق هستند

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

آب مروارید

۱۴۰۳/۰۳/۰۱

عالی و خوش برخودو

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

من عمل حذف عینک داشتم خیای از دکتر راضی خستم

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

عالی خیلی دکتر خوب و تشخیص درست

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

من باراول بودم دکتر خوبی بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

خوب است

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

عمل PRK برام انجام دادن بسیار راضی هستم عالی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

عمل کردم راضی هستم

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

عمل لنز کردم خوب بود

۱۴۰۲/۰۳/۱۳
اطلاعات تکمیلی
اینجانب دکتر میثم قنبری، متولد 14 اردیبهشت ۱۳۶۶ در شهر شیراز، فارغ التحصیل پزشکی عمومی، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ۱۳۹۰
تخصص چشم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ۱۳۹۷
فوق تخصص قرنیه، لیزیک و لنز داخل چشمی، دانشگاه علوم پزشکی ایران هستم .
تا کنون در بندرلنگه، میناب، فسا، شیراز و تهران به فعالیت مشغول بوده و بیش از ده هزار جراحی چشمی (آب مروارید، لیزیک، PRK، جراحی زیبایی پلک، ناخنک، انحرافات چشمی و آب سیاه و گلوکوم) انجام داده ام . در آزمون بورد تخصصی کتبی موفق به اخذ رتبه ممتاز شدم . همچنین دارای مدرک انجمن بین المللی چشم پزشکی انگلستان ICO با رتبه ممتاز میباشم . هم اکنون در شهر شیراز به خدمت رسانی به همشهریان عزیز مشغولم .
فوق تخصص قرنیه و لیزیک
شیرازخیابان زند، نبش کوچه ۴۳، ساختمان پزشکان فارس، طبقه دوم
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۴۵
    ۷ روز دیگر
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۴۵
    کسانی که دکتر میثم قنبری را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای مصطفی شیبانی بینایی سنجی (اپتومتری) جناب آقای مصطفی شیبانی
    اینستاگرام دکتر میثم قنبری

    دکتر میثم قنبری فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و جراح و متخصص چشم و لیزر با شماره نظام پزشکی 133393 در شیراز فعالیت دارد. مطب ایشان در شیراز، خیابان زند، نبش کوچه ۴۳، ساختمان پزشکان فارس، طبقه دوم واقع شده است.

    دکتر میثم قنبری، فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و جراح و متخصص چشم و لیزر، یکی از چشم‌پزشکان مطرح در شهر شیراز است که با شماره نظام پزشکی 133393 شناخته می‌شود. دکتر میثم قنبری دارای مدرک تخصصی چشم پزشکی و فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده و همچنین مدرک انجمن بین‌المللی چشم‌پزشکی انگلستان (ICO) را با رتبه ممتاز دریافت کرده است. ایشان تحصیلات پزشکی عمومی و تخصص چشم خود را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پایان رسانده‌اند و در آزمون بورد تخصصی نیز موفق به کسب رتبه ممتاز شده‌اند.

    دکتر میثم قنبری تا کنون در شهرهای بندرلنگه، میناب، فسا، تهران و به ویژه شیراز فعالیت داشته و تجربه انجام بیش از ده هزار جراحی چشمی در زمینه‌هایی مانند جراحی آب مروارید، لیزیک، PRK، جراحی زیبایی پلک، درمان ناخنک، انحرافات چشمی و آب سیاه (گلوکوم) را داراست. مطب دکتر میثم قنبری در شیراز، خیابان زند، نبش کوچه ۴۳، ساختمان پزشکان فارس، طبقه دوم واقع شده است و بیماران این امکان را دارند تا به راحتی به مطب ایشان مراجعه کنند.

    بسیاری از بیماران دکتر میثم قنبری از تشخیص دقیق بیماری‌های چشمی، مهارت بالا در جراحی‌های لیزری و برخورد حرفه‌ای ایشان رضایت داشته‌اند. تخصص دکتر میثم قنبری در حوزه قرنیه، لیزیک و لنزهای داخل چشمی باعث شده است تا بیماران با مشکلات مختلف چشم به ویژه در زمینه جراحی‌های پیشرفته به ایشان مراجعه کنند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعان فراهم است که روند ویزیت را آسان‌تر می‌سازد.

    در مجموع، دکتر میثم قنبری به عنوان فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و جراح و متخصص چشم با تجربه فراوان در شهر شیراز، انتخاب بسیاری از بیماران برای درمان بیماری‌های چشم و انجام جراحی‌های لیزری است.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    تخصص اصلی دکتر میثم قنبری چیست؟

    دکتر میثم قنبری فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و جراح و متخصص چشم و لیزر است.

    آیا امکان نوبت اینترنتی برای ویزیت وجود دارد؟

    بله، بیماران می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی نوبت دریافت کنند.

    مطب دکتر میثم قنبری کجاست؟

    مطب ایشان در شیراز، خیابان زند، نبش کوچه ۴۳، ساختمان پزشکان فارس، طبقه دوم قرار دارد.

    دکتر قنبری چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

    جراحی آب مروارید، لیزیک، PRK، جراحی زیبایی پلک، درمان ناخنک و سایر جراحی‌های تخصصی چشم توسط دکتر قنبری انجام می‌شود.

    چه مدارکی از دکتر میثم قنبری ثبت شده است؟

    ایشان دارای تخصص چشم، فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و مدرک انجمن بین‌المللی چشم‌پزشکی انگلستان (ICO) هستند.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    فوق تخصص قرنیه و لیزیک

    خیابان زند، نبش کوچه ۴۳، ساختمان پزشکان فارس، طبقه دوم