دکتر مونا نوروزی متخصص تغذیه و رژیم درمانی با شماره نظام پزشکی ۳۰۲۸ در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در منطقه عباسآباد، خیابان بهشتی، خیابان میرعماد، ساختمان پزشکان میرعماد قرار داشته و امکان نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر مونا نوروزی دارای دکترای تخصصی علوم تغذیه است و به عنوان متخصص تغذیه و رژیم درمانی در شهر تهران فعالیت میکند. ایشان با شماره نظام پزشکی ۳۰۲۸ و بیش از ۱۵ سال تجربه، خدمات متنوعی در زمینه رژیم درمانی، کنترل وزن و مشاوره تغذیه ارائه میدهد. مطب دکتر مونا نوروزی در منطقه عباسآباد تهران، خیابان بهشتی، خیابان میرعماد (روبروی مترو بهشتی)، ساختمان پزشکان میرعماد، طبقه سوم، واحد ۷ قرار دارد که دسترسی آسانی برای مراجعین فراهم میکند. بیماران میتوانند با مراجعه به این مطب از خدمات تخصصی مانند آنالیز کامل بدن با دستگاه بادی آنالیز و کوانتوم آنالیز بهرهمند شوند.
دکتر مونا نوروزی متخصص تغذیه و رژیم درمانی است و سابقه طولانی در ارائه رژیمهای اختصاصی برای کاهش یا افزایش وزن، درمان دیابت، بیماریهای قلبی، رژیم دوران بارداری و ناباروری و همچنین تغذیه کودکان و نوجوانان دارد. همچنین استفاده از دستگاههای لاغری موضعی برای رفع سلولیت، کاهش غبغب و چربیهای موضعی از دیگر خدمات ایشان به شمار میرود. ایشان با اتکا به دانش تخصصی خود و بهرهگیری از تجهیزات روز دنیا، به بیماران خود کمک میکند تا به اهداف سلامتی و تناسب اندام دست یابند.
دکتر مونا نوروزی در تهران، به ویژه منطقه عباسآباد، به عنوان متخصص تغذیه شناخته میشود و بیماران رضایت خود را از مشاورههای علمی و نتیجهبخش ایشان ابراز کردهاند. داشتن دکترای تخصصی علوم تغذیه و ارائه خدمات در مطبی مجهز، اعتبار علمی و حرفهای دکتر نوروزی را دوچندان کرده است. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری وجود دارد. اگر به دنبال متخصص تغذیه و رژیم درمانی با تجربه و دانش بالا در تهران هستید، دکتر مونا نوروزی یکی از گزینههای معتبر و قابل اعتماد در این حوزه است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خ بهشتی-خ میرعماد (روبروی مترو بهشتی) - ساختمان پزشکان میرعماد -طبقه ۳- واحد ۷
دکتر خوش اخلاق و خیلی خوب تمامی موارد رو گوش میداد انالیز دقیق و درسته دستگاهی انجام دادند رژیم فوق العاده ای که اصلا ادم دچار ضعف نمیشه بهم داد و طی این چندروزی که دستورالعملش رو انجام دادم یک دو کیاو کاهش وزن داشتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۱بسیار دکتر خوبی هستند برای افزایش وزن مراجعه کردم و دارم جواب میگیرم
۱۴۰۲/۰۵/۱۴برای لاغری مراجعه کردم راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸خیلی عالی بدون احساس گرسنگی و خیلی راحت هم وزن کم کردم هم سایز
۱۴۰۲/۰۵/۰۶من از دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۴به شدت توصیه میکنم ایشون رو چاقی شکم و پهلو داشتم که با رژیم و دستگاه های لاغری موضعی بهترین نتیجه ممکن رو گرفتم واقعا ممنون خانم دکتر مهربون️️
۱۴۰۳/۰۶/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰من از دستگاههای لاغری برای کاهش چربی شکم در کنار رژیم استفاده کردم ، خیلی عالی نتیجه گردم به شکلی که همه فکر میکنند جراحی اسلیو انجام دادم، به همه پیشنهاد میکنم ، کار خانم دکتر ، برخوردشون واقعا عالیه
۱۴۰۲/۱۲/۱۵رژیم لاغری..راضی ام ده کیلو کاهش داشتم و همچنان تحت نظرم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵خوب،بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عالی و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۱۸دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۷عالی هستند ایشون از همه نظر
۱۴۰۲/۰۶/۲۸خیلی عالی واقعآ،من 8کیلو اضافه وزن داشتم با مراجعه ب ایشون و ی برنامه 20روزه تونستم 5کیلو وزن کم کنم،واقعا برام مثل ی معجزه بود ممنونم اذشون،
۱۴۰۲/۰۲/۲۷فعلا که یه هفته است مراجعه کردم برخوردش خوب نتیجه گرفتم دوباره نظرم رو میزارم
۱۴۰۴/۱۰/۱۲پزشک بسیار حاذق و توانمند که علاوه بر ارائه برنامه غذایی مناسب و دقیق بر مبنای شرایط جسمی و روحی ، به تجزیه و تحلیل دقیق علل بروز مشکل اضافه وزنم پرداختند و راهکارهای لازم رو برای رعایت دقیق برنامه رژیم ارائه دادند.
۱۴۰۱/۱۰/۱۱به نظرم دقیق و جدی هستن و رژیم هم کاربردیه.
۱۴۰۴/۰۲/۰۲سلام خانم دکتر عالی هستن در مورد اینکه چه مدل رژیم داشته باشم تا لاغر بشم سردرگم بودم ایشون با راهنمایی ها و رژیم بسیار به من کمک کردن الان واقعا حالم خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۲۳من اضافه وزن داشتم و تونستم در ۴ ماه ۹ کیلو کاهش وزن داشته باشم و واقع خلی راضی بودم چون خانم دکتر بسیار خوش برخورد هستن و رژیم های بسیار عالی میدن من بسیار راضی بودم نتیجه خیلی خوبی گرفتم ممنونم از خانم دکتر و منشی بسیا خوش اخلاق و مهربانشون
۱۴۰۴/۰۶/۲۸برای کاهش وزن که البته خودم نتونستم رعایت بکنم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۲بسیار عالی هستند و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۵/۲۸عالی هستند من نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶خوب هستن ولی خودم ادامه ندادم خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۱۹جهت کاهش وزن
۱۴۰۲/۱۱/۰۶دکتر بسیار عالی هستن من اضافه وزن داشتم به وسیله رژیم بسیار اسونی که بهم دادن راحت تونستم بدون گرسنگی ۱۰ کیلو وزن کم کنم واقعا راضیم از ایشون .فوق العاده هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۶اضافه وزن دیابت کبد چرب داشتم پیش خانم دکتر طی دو جلسه ویزیت درمان شدم الان هم دوره تثبیت هستم عالی هستن ایشون.
۱۴۰۳/۱۱/۳۰من برای دریافت برنامه غذایی کاهش وزن به ایشان مراجلعه کردم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۲/۰۲/۲۴دوره کاملا کاربردی داشتن البته با رعایت درست برنامه غذایی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خانم دکتر بسبار مهربان وخوش قلب ،وبا حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بشیار خوش برخورد بودن و رژیمی که بمن دادن غذای روزانه است ولی به میزان مشخص که رعایت کردنش آسونه
۱۴۰۴/۰۷/۱۴پیشنهاد نمیکنم
۱۴۰۳/۰۵/۲۴سلام من ۶ ماهه که پیش خانم دکتر میرم و تو این مدت تونستم ۲۰ کیلو کم کنم واقعا خوشحالم از اینکه با خانم دکتر آشنا شدم و تونستم به وزن ایده آلم برسم.
۱۴۰۳/۰۹/۳۰دکتر بسیار عالی هستن. خوش برخورد. من با کمک رژیم ایشون و دستگاه های لاغری موضعی حدود ۱۴ کیلو در ۳ ماه کم کردم
۱۴۰۲/۰۸/۱۸چاقی شکم و پهلو داشتم ...مدت ۶۰ روز ده کیلو کم کردم فوق العاده بود رژیم منطقی با شرایط بدنی .همه چه عالی. یکی از خصوصیات ایشون اخلاق حرفه ایشونه کلی وقت برای بیمارا میذارن و از همینجا از کل مجموعه تشکر میکنم.
۱۴۰۲/۰۶/۲۹مشگل کاهش وزن داشتم واین بعلت دیابت و مصرف قرص مدفورمین میباشد و خانم دکتر به آن توجهی ندارند دوست دارم یکبار دیگر ویزیت شوم و نتیجه بگیرم
۱۴۰۲/۱۲/۱۳خیلی دکتر خوش برخورد و انرژی مثبتی هستند، من تونستم تو ۳ ماه ، ۱۷ کیلو کاهش وزن داشته باشم، البته به کمک دستگاههای لاغری ۱۰ سانت هم کاهش سایز شکم داشتم، در کل از دکتر و مجموعه بسیار خوش انرژیشون خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۰۸/۰۸عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۲برای کنترل دیابت بارداری پیش ایشون ارجاع شدم و خدا رو شکر کاملا کنترل شد
۱۴۰۵/۰۲/۱۹هنوز نمیدادنم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱بسیار خوش رو با اخلاق گرم و صمیمی همینطور حرفه ایی
۱۴۰۵/۰۳/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بنده مشکل اضافه وزن داشتم که با راهنمایی و رژیم عالی دکتر و پیاده روی روزانه دو ساعت تونستم تو یه ماه اول پانزده کیلو وزنمو کاهش بدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸برخوردشون عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۱۴من برای کاهش وزن مراجعه کردم از رژیم به همراه دستگاه های لاغری استفاده کردم. و تونستم در ۲ ماه ۷ کیلو کاهش وزن داشته باشم. رفتار خانم دکتر و تیم حرفه ایشون واقعا درجه یک و عالی بود.
۱۴۰۲/۱۲/۰۶بسیار خوش برخورد و باحوصله هستند و من برای اضافه وزن و شکم بزرگ و افتادگی پوست و شلی شکم مراجعه کردم،ایشون رژیم راحت در کنار دستگاه دادند و من از نتیجه بسیار راضی هستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۱خانم دکتر و پرسنل مطب عالی عالی عالی رژیم عالی دستگاه عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷ایشون رو به من معرفی کردن برای لاغری و خیلی ازشون راضی بودن من فعلا یک جلسه رفتم،برخورد خودشون و پرسنل عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷خیلی عالی خوب خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۰۴دکتر خوش حوصله و با سوادی هستند.
۱۴۰۳/۱۰/۲۶خانم دکتر بسیار مهربان وخوش برخورد و انرژی مثبت هستن من یه هفته اس رژیم رو شروع کردم و تا الان از نظر خودم خوب بوده خداروشکر برنامه خوبی میدن دذ کل عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عالی بسیا
۱۴۰۴/۰۳/۱۲عالی و مودب و با احترام کامل به بیمار
۱۴۰۴/۱۰/۱۲برای افزایش وزن مراجعه کردم و با اینکه کاملا نا امید بودم عالیییی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۰۷میخواهم ژیم بگرند
۱۴۰۳/۱۰/۲۴عالی هستن. من با رژیم و به کمک دستگاه ۱۲ کیلو وزن کم کردم. هم خود خانم دکتر هم بقیه پرسنل واقعا با حوصله و خوش برخورد هستن.
۱۴۰۲/۰۸/۲۰اضافه وزن داشتم درمدت 2ماه حدود8کیلو گرم لاغرشدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱اضافه وزن. جلسه اولم بود و تازه رژیممو شروع کردم. اما خوش انرژی بودن و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۱۱من چند ماهه تحت نظرم و ۱۲ کیلو وزن کم کردم. از رژیم راضی هستم و با پیاده روی و رژیم تونستم وزنمو کم کنم
۱۴۰۲/۱۰/۱۷باسلام کاهش وزن خداشکر درحال درمان است
۱۴۰۴/۰۵/۰۸من از دستگاههای لاغری کنار رژیم استفاده کردم و شکمم که هیچ وفت با کاهش وزن مشکلش حل نمیشد خدا رو شکر کاملا حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۶رژیم اصولی و عالی میدن. عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۹خانم دکتر بسیار خوش برخورد هستند، اما رژیمی که به من دادند از قبل آماده بود که پرینت گرفتند و ارایه کردند به نظرم خیلی متناسب با شرایط من نبود.
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خیلی خانم دکتر با حوصله و با معلوماتی هستند ، بسیار انرژی مثبت و دوست داشتنی ، تونستم در ۴ ماه ۲۰ کیلو کاهش وزن داشته باشم و البته با استفاده از دستگاههای لاغری سایز خیلی خوبی هم کم کردم
۱۴۰۲/۰۶/۲۹فعلا تحت نظرم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱دکتر عالی و با حوصله ای هستن و تونستم زیر نظر ایشون به وزن دلخواه برسم، با تنوعی که در رژیم غذایی داشتم دوره برام سخت نبود و تونستم به راحتی وزن کم کنم.در مدت ۷ ماه ۲۰ کیلو کم کردم.
۱۴۰۲/۱۱/۲۴بله بسیار دکتر توانمندی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰تازه یکبار رفتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸من حضوری وقت گرفتمخوش برخورد بودن.برای بیمار زمان کافی رو میزارن.الان ۱ هفته از رژیمم میگذره و ۲ کیلو کم کردم...بهم فشار نمیاد.حتما برای مراجعه بعدی میرم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷فعلا اولین نوبت رفتم دو روز رژیم دارم ولی تعریف این خانم دکتر خیلی شنیدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴وزن بسیار بالا و به کمک ایشان 28 کیلو در 8 ماه کم کردم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲تازه رفتم ویزیت خوب و به اندازه بود برنامه غذایی فرداش از طریق واتساپ ارسال شد
۱۴۰۴/۱۰/۱۱عالیههععه
۱۴۰۴/۰۸/۰۶خانممم مراجعه کرده واز روند کار راضی است
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بهترین دکتری که وجود داره تو ایران بسیار مهربان و دلسوز هستن با صبر و بردباری به سوالاتتون پاسخ میدن من رژیم در کنار باشگاه بدنسازی گرفتم ازشون هم مکمل های خوبی معرفی کردن و هم رژیم عالی مناسب شرایطم برام نوشتن اگر دنبال یه برنامه تغذیه خوب هستید صد در صد پیشنهادشون میکنم حرف ندارن
۱۴۰۲/۰۳/۰۱عالی و حرفه ای خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۷خوش برخورد و با انرژی
۱۴۰۳/۰۶/۲۸بسیار مهربان و خوش اخلاق با انرژی مثبت، در کمتر از ۲ ماه با برنامه غذایی خانم دکتر موفق شدم ۲۰ کیلو کاهش وزن داشته باشم .
۱۴۰۲/۰۳/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۶من با رژیم خانم دکتر ۱۰کیلو کاهش وزن داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹درمان اضافه وزن- رفتار ایشان و کادر مطب و تخصص ایشان عالی است. بسیار راضی بودم
۱۴۰۲/۰۹/۱۳فوق العاده
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عالی و بی نظیز
۱۴۰۳/۰۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۳می خوا
۱۴۰۴/۰۵/۱۲هم خود خانم دکتر هم منشی شون بسیار خوش برخورد اما تا حصول نتیجه ۲ ماه مونده
۱۴۰۴/۰۲/۰۳دکتورخ
۱۴۰۱/۱۰/۰۳خانم دکتر نوروزی بسیار با اخلاق و تو کارشون بسیار حرفه ای و با سواد هستن من تو این مدت با رژیم خوب خانم دکتر و دستگاه های لاغری خیلی خوب سایز و وزن کم کردم واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۶/۰۹اضافه وزن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۲خیلی با علم و خوش اخلاق پیشنهااد میکنم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵خانم دکتر بسیار مهربان و با حوصله هستند. من با استفاده از رژیم غذایی و دستگاه های لاغری ایشون تا الان نتیجه بسیار خوبی گرفتم و روند کاهش وزنم ادامه داره. واقعا دلسوزن و رضایت مراجعه کننده خیلی براشون مهمه.
۱۴۰۲/۰۳/۰۳دکتر خوب و خوش برخوردی هستن و اگر واقعا به رژیمتون پایبند باشین واقعا لاغر میشین
۱۴۰۲/۰۹/۱۹سلام من حدود12 کیلو اضافه وزن داشتم و با رعایت دستورالعملهای خانم دکتر نوروزی توانستم در مدت دوماه 10 کیلو وزن کم کنم و در ماه سوم هستم تا الباقی کاهش وزنم را انجام دهم
۱۴۰۳/۰۵/۲۶رژیم غذایی
۱۴۰۲/۰۶/۲۹خانم دکتر با حوصله ، دقیق ، متشخص و مودب و انرژی مثبت ، برنامه خوب ، توضیحات دقیق ،
۱۴۰۵/۰۲/۰۱عالی خوشبرخورد وبا رژیمبسیار دست ودلبازی برای بیماران
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۸کمی اضافه وزن داشتم و با بادی انالیز فهمیدم چربی بدنم اضافه است و عضله خیلی کم دارم. برنامه غذایی و توصیه هاشون مناسب است
۱۴۰۴/۰۴/۰۹عالی بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۳به دنبال رژیم و کاهش وزن بودم که در 2 ماه اول 6 کیلو کم کردم و همچنان تحت نظر می باشم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷اضافه وزن در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیار مسلط به کارشون هستن و به بهترین نحو کارشون رو تحویل میدن
۱۴۰۳/۰۳/۲۲