دکتر مهرداد اقدسی فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق و واریس با شماره نظام پزشکی ۳۴۱۶۹ در تهران و منطقه فرمانیه فعالیت دارد. آدرس مطب ایشان تقاطع خیابان فرمانیه و خیابان کامرانیه، پلاک یک است.
دکتر مهرداد اقدسی یکی از پزشکان برجسته با فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق و واریس است که با شماره نظام پزشکی ۳۴۱۶۹ در تهران فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک تخصصی بیماریهای قلب و عروق و همچنین فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی (اقدامات مداخلهای قلب و عروق بزرگسالان) از دانشگاه لایپزیگ آلمان هستند. دکتر مهرداد اقدسی بیش از دو دهه سابقه در زمینه درمان واریس با روشهای نوین مانند لیزر واریس، رادیوفرکانسی، چسب واریس و اسکلروتراپی دارد. کلینیک ایشان در منطقه فرمانیه تهران واقع شده و مجهز به سونوگرافی تشخیص واریس و تجهیزات پیشرفته برای درمان انواع بیماریهای عروقی است. آدرس مطب دکتر مهرداد اقدسی در تقاطع خیابان فرمانیه و خیابان کامرانیه، پلاک یک قرار دارد که دسترسی آسان برای بیماران تهرانی فراهم میکند.
دکتر مهرداد اقدسی فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق، علاوه بر درمان بیماریهای عروق محیطی و واریس، تخصص ویژهای در انجام روشهای کم تهاجمی برای مشکلات وریدی دارد. بسیاری از بیماران به دلیل تجربه و دانش علمی ایشان در زمینه فلوشیپ اینترونشن قلب بزرگسالان، مراجعه میکنند و از نتایج درمانی رضایت بالایی گزارش دادهاند. بیماران ساکن تهران، بهویژه منطقه فرمانیه، دکتر مهرداد اقدسی را به عنوان پزشک معتمد خود انتخاب کردهاند.
با توجه به اینکه امکان نوبتدهی اینترنتی برای مطب دکتر مهرداد اقدسی فعال نیست، بیماران میتوانند برای تعیین وقت از طریق تماس تلفنی با کلینیک اقدام کنند. دکتر مهرداد اقدسی با بهرهگیری از روشهای بهروز درمان واریس و سوابق علمی معتبر، یکی از چهرههای شناختهشده فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق در تهران به شمار میرود.
دکتر مهرداد اقدسی با بهرهگیری از روشهای کم تهاجمی مانند لیزر واریس، رادیوفرکانسی، چسب واریس و اسکلروتراپی، انواع واریس را درمان میکند و کلینیک ایشان مجهز به سونوگرافی تشخیصی است.
در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطب دکتر مهرداد اقدسی فعال نیست و بیماران میتوانند برای تعیین وقت با کلینیک تماس بگیرند.
دکتر مهرداد اقدسی دارای تخصص بیماریهای قلب و عروق و فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق بزرگسالان از دانشگاه لایپزیگ آلمان است.
مطب و کلینیک دکتر مهرداد اقدسی در منطقه فرمانیه تهران، تقاطع خیابان فرمانیه و خیابان کامرانیه، پلاک یک واقع شده است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تقاطع خیابان فرمانیه و خیابان کامرانیه، پلاک یک
پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۱۰آقای دکتر خیلی با آرامش وخبره هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۸مشکل واریس
۱۴۰۲/۰۱/۲۹پدرم واریس پا
۱۴۰۴/۰۴/۲۳واریس پزشک خوش اخلاق وحاذق
۱۴۰۲/۰۱/۱۱وااریس عروق پا داشتم ۳ جلسه رفتم خیلی بهتر شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۸واریس شدید . معالجه نشدم
۱۴۰۲/۰۷/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۱واریس درمان عالی دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۷واریس عنکبوتی
۱۴۰۱/۰۷/۰۹سلام ایشون واقعا پزشک منصف و عالی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۰واریس رگهای عنکبوتی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱واریس ریز داشتم . کاملا درمان شد . خیلی دکتر با تجربه و با سواد و پر حوصله ای هستش
۱۴۰۳/۰۹/۱۷گرفتگی عروق پا
۱۴۰۳/۰۲/۰۹وین پا
۱۴۰۲/۰۸/۲۸سلام واریس طنابی داشتم دکتر با لیزر عمل کردنند
۱۴۰۴/۰۹/۲۳واریس پا ، توسط دکتر اقدسی عمل لیزر شدم و چند سالی هست که از عمل گذشته و مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵بسیار دکتر مهربانی می باشد برای واریس پا مراجعه نمودهام
۱۴۰۲/۰۹/۰۱سلام وعرض ادب
۱۴۰۴/۰۱/۱۶بسته شدن سیاهرگ لگن .پس از 5 سال هنوز نتیجه ای حاصل نشده است
۱۴۰۳/۰۸/۱۴برا قلب مراجعه کردم بسار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲دوستان
۱۴۰۴/۰۳/۱۹واریس ورگهای طنابی .عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۸رگهای عنکبوتی داشتم و عالی نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۰۷سال ۹۶برای درمان واریس مطب ایشون رفتم ولی همسرم سرطان داشت به دلیل اینکه ذهنم درگیرمریضی ایشون بوددرمان راانجام ندادم
۱۴۰۲/۰۴/۲۴خوب بود در درمان
۱۴۰۱/۰۲/۲۸خوب بوده
۱۴۰۴/۰۲/۲۳واریس عنکبوتی داشتم که مرحله ی اول70%از بین رفت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷پدرم توسط دکتر آنژیو شدن ، بسیار دکتر کار بلدی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۲با سلام همسرم دی وی تی داشت عمل کرد و خوب شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۷به درمان واریس پاهایم کمک کردند .و نتیجه بسیار خوبی داشت .
۱۴۰۰/۰۵/۱۵زخم وریدی داشتم با یکو جلسه خوب شدم
۱۴۰۲/۰۷/۰۳مشکلم واریس بود اقا دکتر لیزر کردن و من راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷من 20 سال پیش،مریض ایشون بودم و تحت درمان قرار گرفتم مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۶بیماری واریس پا
۱۴۰۲/۰۲/۰۴من پیش ایشون آنژیو انجان دادم
۱۴۰۲/۱۰/۰۶واریس پای چپم را با لیزر عمل کردند و دیگر درد ندارم.
۱۴۰۲/۰۹/۲۶عمل واریس پا انجام داده ام
۱۴۰۴/۰۶/۰۸در دوران بارداری رفتم ولی گفتن بعد از زایمان ویزیت بشم پیششون
۱۴۰۴/۰۳/۱۱یکی از بهترین دکتر جهت انجام واریس هستنید در ایران
۱۴۰۴/۰۱/۲۷مویرگهای خونی و راهنمایی کردن
۱۴۰۲/۰۴/۰۱درمان را
۱۴۰۴/۰۱/۰۹بسیار حرفه ای صبور و محترم هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عالییییییی
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بی نظیر هست
۱۴۰۲/۰۷/۲۲مادرم مراجعه کردن واریس داشتن که به لطف دکتر مشکل ایشون برطرف شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۰مادرم بیماری عروق پا و زخم پا داشتند
۱۴۰۱/۰۸/۱۵واریس و بسیار دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵پزشک بسیار با اخلاق و با حوصله ای هستن. با معاینه بالینی ،اطلاعات لازم را به بیمار میدهند
۱۴۰۴/۰۷/۰۶درمان واریس
۱۴۰۲/۰۹/۰۹مشکل واریس داشتم
۱۴۰۲/۰۱/۱۹مشکل دی وی تی که بسیار عالی و با حوصله و صبر راهنمایی کردند
۱۴۰۳/۰۱/۱۹مشکل واریس
۱۴۰۳/۰۹/۲۲برادرم واریس داشت عمل کردپیش دکتر
۱۴۰۳/۰۵/۲۹خواهرم واریس های زیادی در هردوتا داشته که تحت درمان ایشان قرار گرفته
۱۴۰۴/۰۱/۲۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸واریس و بسیار راضی بودم
۱۴۰۱/۰۷/۰۸سلام من برای چکاپ رفتم خیلی خوش اخلاق و خوب بودند
۱۴۰۳/۱۱/۱۸همه چی خیلی عادی بود ، مورد ویژه ای ندیدم ، برخورد عوامل و کادر دقیقا ب همانند همه ی مراکز درمانی ، شیوه ی عمل هم گفتگوی خاصی پزشک جراح با من بیمار نداشت که روشنگری کنم از کیفیت راضی بودم یا نه . بنده بعد از عمل فقط ناحیه ی درمانم تغییر شکل بهتر داد اما همواره مشکلات سنگینی پا و کندی دامنه ی حرکت همچنان دارم
۱۴۰۲/۰۴/۲۰واریس عالیع
۱۴۰۴/۰۴/۲۱مشکل واریس
۱۴۰۲/۱۰/۲۳واریس داشتم ایشون رگ رو سوزوندن
۱۴۰۱/۰۹/۰۴بسیار حرفه ای ، مهربان
۱۴۰۴/۰۳/۱۱مشکلی نداشتم الحمدالله
۱۴۰۱/۰۶/۲۷مشکل واریس طنابی داشتم بدون درد واسم کار لیزر و فلبکتومی انجام دادن بسیار کادو قوی و آنتایمی هم دارن با تشکر از دکتر و کادر حرفه ای ایشان
۱۴۰۳/۱۱/۱۴بسیار پزشک با سواد و عالی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۱۹ایشان پزشک بسیارمتخصص مهربان وبا وجدانی هستند واقعا به ایشان اعتماد دارم واریس دارم ومیخواهم لیزر کنم
۱۴۰۱/۱۱/۰۱فوق العاده متخصص وانسان شریف
۱۴۰۰/۰۸/۰۴خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹واریس راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۰عالی بود اما نمیدونم چرا پای من خوب نمیشه
۱۴۰۴/۰۲/۲۹واریس طنابی ، زخم های واریسی بهبود پیدا کرده
۱۴۰۱/۱۲/۱۵بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۱۵خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۸منتظر نتیجه هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱واریس داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴مشکل واریس داشتم خداروشکر با زحمات دکتر عمل کردم نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۲دی وی تی تحت نظرکارش کارعالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۰مادر dvtداشتند
۱۴۰۱/۰۹/۱۳مشکل واریس داشتم عمل بدون بیهوشی انجام دادم وخوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۲۷دکتر ۷سال پیش برای مادرم که گرفتگی عروق داشت فنر گذاشتن خدا رو شکر تا حالا مادرم مشکلی نداشتن
۱۴۰۱/۱۱/۰۵سلام تقریبا۶یا۷سال پیش دربیمارستان مسیح دانشوری بالیزر درمان شد دوباره رگهای پام باد کرده ومچ پای چپ مثل قبل خیلی در داره حالا باید چیکار کنم؟ مرسی.
۱۴۰۴/۰۲/۱۶نتیجه کار من بالیزر بسیار عالی بوده
۱۴۰۲/۰۱/۲۷واریس و فوق العاده بودند
۱۴۰۴/۰۶/۱۴باسلام من واریس داشتم درحال درمان هستم بسیار عالی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵فقط مشاوره شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸خیلی مطب شلوغ بود و معطلی داشت
۱۴۰۱/۱۰/۰۸