دکتر مهرداد اقدسی فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق و واریس با شماره نظام پزشکی ۳۴۱۶۹ در تهران و منطقه فرمانیه فعالیت دارد. آدرس مطب ایشان تقاطع خیابان فرمانیه و خیابان کامرانیه، پلاک یک است.
دکتر مهرداد اقدسی یکی از پزشکان برجسته با فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق و واریس است که با شماره نظام پزشکی ۳۴۱۶۹ در تهران فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک تخصصی بیماریهای قلب و عروق و همچنین فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی (اقدامات مداخلهای قلب و عروق بزرگسالان) از دانشگاه لایپزیگ آلمان هستند. دکتر مهرداد اقدسی بیش از دو دهه سابقه در زمینه درمان واریس با روشهای نوین مانند لیزر واریس، رادیوفرکانسی، چسب واریس و اسکلروتراپی دارد. کلینیک ایشان در منطقه فرمانیه تهران واقع شده و مجهز به سونوگرافی تشخیص واریس و تجهیزات پیشرفته برای درمان انواع بیماریهای عروقی است. آدرس مطب دکتر مهرداد اقدسی در تقاطع خیابان فرمانیه و خیابان کامرانیه، پلاک یک قرار دارد که دسترسی آسان برای بیماران تهرانی فراهم میکند.
دکتر مهرداد اقدسی فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق، علاوه بر درمان بیماریهای عروق محیطی و واریس، تخصص ویژهای در انجام روشهای کم تهاجمی برای مشکلات وریدی دارد. بسیاری از بیماران به دلیل تجربه و دانش علمی ایشان در زمینه فلوشیپ اینترونشن قلب بزرگسالان، مراجعه میکنند و از نتایج درمانی رضایت بالایی گزارش دادهاند. بیماران ساکن تهران، بهویژه منطقه فرمانیه، دکتر مهرداد اقدسی را به عنوان پزشک معتمد خود انتخاب کردهاند.
با توجه به اینکه امکان نوبتدهی اینترنتی برای مطب دکتر مهرداد اقدسی فعال نیست، بیماران میتوانند برای تعیین وقت از طریق تماس تلفنی با کلینیک اقدام کنند. دکتر مهرداد اقدسی با بهرهگیری از روشهای بهروز درمان واریس و سوابق علمی معتبر، یکی از چهرههای شناختهشده فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق در تهران به شمار میرود.
دکتر مهرداد اقدسی با بهرهگیری از روشهای کم تهاجمی مانند لیزر واریس، رادیوفرکانسی، چسب واریس و اسکلروتراپی، انواع واریس را درمان میکند و کلینیک ایشان مجهز به سونوگرافی تشخیصی است.
در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطب دکتر مهرداد اقدسی فعال نیست و بیماران میتوانند برای تعیین وقت با کلینیک تماس بگیرند.
دکتر مهرداد اقدسی دارای تخصص بیماریهای قلب و عروق و فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق بزرگسالان از دانشگاه لایپزیگ آلمان است.
مطب و کلینیک دکتر مهرداد اقدسی در منطقه فرمانیه تهران، تقاطع خیابان فرمانیه و خیابان کامرانیه، پلاک یک واقع شده است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تقاطع خیابان فرمانیه و خیابان کامرانیه، پلاک یک
مادرم بیماری عروق پا و زخم پا داشتند
۱۴۰۱/۰۸/۱۵سلام ایشون واقعا پزشک منصف و عالی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۰بسیار دکتر مهربانی می باشد برای واریس پا مراجعه نمودهام
۱۴۰۲/۰۹/۰۱مشکل واریس داشتم
۱۴۰۲/۰۱/۱۹برا قلب مراجعه کردم بسار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲واریس شدید . معالجه نشدم
۱۴۰۲/۰۷/۲۹بی نظیر هست
۱۴۰۲/۰۷/۲۲سلام من برای چکاپ رفتم خیلی خوش اخلاق و خوب بودند
۱۴۰۳/۱۱/۱۸واریس طنابی ، زخم های واریسی بهبود پیدا کرده
۱۴۰۱/۱۲/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۰واریس و بسیار راضی بودم
۱۴۰۱/۰۷/۰۸واریس پای چپم را با لیزر عمل کردند و دیگر درد ندارم.
۱۴۰۲/۰۹/۲۶پزشک بسیار با اخلاق و با حوصله ای هستن. با معاینه بالینی ،اطلاعات لازم را به بیمار میدهند
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۱درمان را
۱۴۰۴/۰۱/۰۹واریس ورگهای طنابی .عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۸سلام وعرض ادب
۱۴۰۴/۰۱/۱۶واریس عنکبوتی
۱۴۰۱/۰۷/۰۹بسیار پزشک با سواد و عالی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۱۹خیلی مطب شلوغ بود و معطلی داشت
۱۴۰۱/۱۰/۰۸واریس و بسیار دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عالی بود اما نمیدونم چرا پای من خوب نمیشه
۱۴۰۴/۰۲/۲۹مادر dvtداشتند
۱۴۰۱/۰۹/۱۳خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۸سلام واریس طنابی داشتم دکتر با لیزر عمل کردنند
۱۴۰۴/۰۹/۲۳مشکل واریس
۱۴۰۲/۱۰/۲۳مشکلی نداشتم الحمدالله
۱۴۰۱/۰۶/۲۷واریس عنکبوتی داشتم که مرحله ی اول70%از بین رفت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷مشکل واریس داشتم عمل بدون بیهوشی انجام دادم وخوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۲۷آقای دکتر خیلی با آرامش وخبره هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۸پدرم واریس پا
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عالییییییی
۱۴۰۳/۱۱/۰۱واریس رگهای عنکبوتی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱دکتر ۷سال پیش برای مادرم که گرفتگی عروق داشت فنر گذاشتن خدا رو شکر تا حالا مادرم مشکلی نداشتن
۱۴۰۱/۱۱/۰۵بسته شدن سیاهرگ لگن .پس از 5 سال هنوز نتیجه ای حاصل نشده است
۱۴۰۳/۰۸/۱۴واریس پا ، توسط دکتر اقدسی عمل لیزر شدم و چند سالی هست که از عمل گذشته و مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵واریس و فوق العاده بودند
۱۴۰۴/۰۶/۱۴رگهای عنکبوتی داشتم و عالی نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۰۷مشکلم واریس بود اقا دکتر لیزر کردن و من راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷مشکل واریس داشتم خداروشکر با زحمات دکتر عمل کردم نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۲واریس پزشک خوش اخلاق وحاذق
۱۴۰۲/۰۱/۱۱پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۱۰وین پا
۱۴۰۲/۰۸/۲۸وااریس عروق پا داشتم ۳ جلسه رفتم خیلی بهتر شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خوب بوده
۱۴۰۴/۰۲/۲۳من 20 سال پیش،مریض ایشون بودم و تحت درمان قرار گرفتم مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۶خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹زخم وریدی داشتم با یکو جلسه خوب شدم
۱۴۰۲/۰۷/۰۳نتیجه کار من بالیزر بسیار عالی بوده
۱۴۰۲/۰۱/۲۷دوستان
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بیماری واریس پا
۱۴۰۲/۰۲/۰۴فوق العاده متخصص وانسان شریف
۱۴۰۰/۰۸/۰۴واریس ریز داشتم . کاملا درمان شد . خیلی دکتر با تجربه و با سواد و پر حوصله ای هستش
۱۴۰۳/۰۹/۱۷ایشان پزشک بسیارمتخصص مهربان وبا وجدانی هستند واقعا به ایشان اعتماد دارم واریس دارم ومیخواهم لیزر کنم
۱۴۰۱/۱۱/۰۱مادرم مراجعه کردن واریس داشتن که به لطف دکتر مشکل ایشون برطرف شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۰خوب بود در درمان
۱۴۰۱/۰۲/۲۸خواهرم واریس های زیادی در هردوتا داشته که تحت درمان ایشان قرار گرفته
۱۴۰۴/۰۱/۲۲همه چی خیلی عادی بود ، مورد ویژه ای ندیدم ، برخورد عوامل و کادر دقیقا ب همانند همه ی مراکز درمانی ، شیوه ی عمل هم گفتگوی خاصی پزشک جراح با من بیمار نداشت که روشنگری کنم از کیفیت راضی بودم یا نه . بنده بعد از عمل فقط ناحیه ی درمانم تغییر شکل بهتر داد اما همواره مشکلات سنگینی پا و کندی دامنه ی حرکت همچنان دارم
۱۴۰۲/۰۴/۲۰واریس درمان عالی دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸برادرم واریس داشت عمل کردپیش دکتر
۱۴۰۳/۰۵/۲۹مشکل دی وی تی که بسیار عالی و با حوصله و صبر راهنمایی کردند
۱۴۰۳/۰۱/۱۹منتظر نتیجه هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱بسیار حرفه ای ، مهربان
۱۴۰۴/۰۳/۱۱واریس داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بسیار حرفه ای صبور و محترم هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عمل واریس پا انجام داده ام
۱۴۰۴/۰۶/۰۸واریس عالیع
۱۴۰۴/۰۴/۲۱مشکل واریس طنابی داشتم بدون درد واسم کار لیزر و فلبکتومی انجام دادن بسیار کادو قوی و آنتایمی هم دارن با تشکر از دکتر و کادر حرفه ای ایشان
۱۴۰۳/۱۱/۱۴پدرم توسط دکتر آنژیو شدن ، بسیار دکتر کار بلدی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۲بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۱۵مشکل واریس
۱۴۰۳/۰۹/۲۲به درمان واریس پاهایم کمک کردند .و نتیجه بسیار خوبی داشت .
۱۴۰۰/۰۵/۱۵مشکل واریس
۱۴۰۲/۰۱/۲۹سال ۹۶برای درمان واریس مطب ایشون رفتم ولی همسرم سرطان داشت به دلیل اینکه ذهنم درگیرمریضی ایشون بوددرمان راانجام ندادم
۱۴۰۲/۰۴/۲۴باسلام من واریس داشتم درحال درمان هستم بسیار عالی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵من پیش ایشون آنژیو انجان دادم
۱۴۰۲/۱۰/۰۶فقط مشاوره شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸واریس داشتم ایشون رگ رو سوزوندن
۱۴۰۱/۰۹/۰۴درمان واریس
۱۴۰۲/۰۹/۰۹سلام تقریبا۶یا۷سال پیش دربیمارستان مسیح دانشوری بالیزر درمان شد دوباره رگهای پام باد کرده ومچ پای چپ مثل قبل خیلی در داره حالا باید چیکار کنم؟ مرسی.
۱۴۰۴/۰۲/۱۶مویرگهای خونی و راهنمایی کردن
۱۴۰۲/۰۴/۰۱با سلام همسرم دی وی تی داشت عمل کرد و خوب شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۷گرفتگی عروق پا
۱۴۰۳/۰۲/۰۹یکی از بهترین دکتر جهت انجام واریس هستنید در ایران
۱۴۰۴/۰۱/۲۷در دوران بارداری رفتم ولی گفتن بعد از زایمان ویزیت بشم پیششون
۱۴۰۴/۰۳/۱۱دی وی تی تحت نظرکارش کارعالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۰واریس راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۰