دکتر مهدی ندیری فوق تخصص بیماریهای ریوی و متخصص داخلی با شماره نظام پزشکی ۹۲۰۷۱ در تبریز فعالیت میکند. آدرس مطب ایشان پاستور جدید، مابین خیابان طالقانی و خیابان حاج جبار نائب، ساختمان پردیس، طبقه دوم است.
دکتر مهدی ندیری فوق تخصص بیماریهای ریوی و متخصص داخلی با شماره نظام پزشکی ۹۲۰۷۱، از چهرههای برجسته پزشکی در حوزه بیماریهای ریه در شهر تبریز است. او دارای مدرک فوق تخصص بیماریهای ریه و تخصص بیماریهای داخلی بوده و تحصیلات خود را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بیمارستان مسیح دانشوری تهران به پایان رسانده است. دکتر مهدی ندیری بیش از ۲۳ سال سابقه طبابت دارد که ۱۴ سال آن به عنوان فوق تخصص ریه و مراقبتهای ویژه سپری شده است.
در حال حاضر، دکتر مهدی ندیری عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز است و همچنین عضویت در انجمن ریه اروپا (ERS) و انجمن ریه آمریکا (ATS) را در کارنامه خود دارد. این افتخارات علمی موجب شده تا بیماران بسیاری برای درمان بیماریهای ریوی و مشکلات تنفسی به ایشان مراجعه کنند. مطب دکتر مهدی ندیری در تبریز، پاستور جدید، مابین خیابان طالقانی و خیابان حاج جبار نائب، ساختمان پردیس، طبقه دوم واقع شده و بیماران ساکن تبریز و شهرهای اطراف میتوانند به راحتی به ایشان دسترسی داشته باشند.
تجربه بیماران نشان میدهد که دکتر مهدی ندیری در زمینه تشخیص دقیق بیماریهای ریه، مهارت ویژهای دارد و برخورد حرفهای و صمیمانه او با بیماران، رضایت بالایی را به همراه داشته است. همچنین بیش از ۹۵٪ مراجعهکنندگان ایشان را به دیگران توصیه کردهاند که نشان از اعتماد بیماران به دانش و تخصص دکتر ندیری است. دکتر مهدی ندیری، فوق تخصص ریه در تبریز، با بهرهگیری از دانش بهروز و تجربه بالای خود، پاسخگوی نیازهای درمانی بیماران در حوزه بیماریهای ریوی، آسم، برونشیت، تنگی نفس و سایر اختلالات تنفسی است.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر مهدی ندیری از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده است. در مجموع، دکتر مهدی ندیری با تکیه بر تخصص، تجربه و اعتبار علمی، به عنوان مرجع معتبر درمان بیماریهای ریوی در تبریز شناخته میشود.
دکتر مهدی ندیری فوق تخصص بیماریهای ریوی و متخصص داخلی است.
مطب دکتر مهدی ندیری در تبریز، پاستور جدید، مابین خیابان طالقانی و خیابان حاج جبار نائب، ساختمان پردیس، طبقه دوم قرار دارد.
بله، دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر مهدی ندیری از طریق سامانه نوبت دات آی آر امکانپذیر است.
دکتر ندیری بیماریهایی مانند آسم، برونشیت، ذاتالریه، تنگی نفس، سرطان ریه، COPD و سایر اختلالات تنفسی را درمان میکند.
بله، دکتر ندیری عضو انجمن ریه اروپا (ERS) و انجمن ریه آمریکا (ATS) میباشد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
پاستور جدید، مابین خیابان طالقانی وخیابان حاج جبار نائب، ساختمان پردیس، طبقه دوم
سلام مادرد تحت نظر شماست واکنون کرونا گرفته چکار باید کنیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲دکتر خوبی هستند مشکل ریه داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۴بله از آقای دکتر راضی هستم وبرای ادامه درمان مراجعه خواهم کرد
۱۳۹۹/۱۱/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ریه مادرم دگیربود که بااولین نسخته جناب دکترندیری وادامه درمان های بعدی ایشون بهبودی کامل حاصل شدخداروشکر
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بسیار دکتر باسواد و عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۲۳دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۵/۳۱سرفه های خشک
۱۴۰۱/۱۲/۱۰آمبولی ریه بودم الان تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳قطعا در حوزه تخصصی ریه صاحب تشخیص و روشهای درمانی ایشان قابل اتکا و اعتماد هست
۱۴۰۳/۰۵/۳۱ایشان بسیار سریع و جامع و کافی راهنمایی می کنند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۳/۰۹/۰۷من مادر و خواهرم به کرونا مبتلا شده بودیم که با تجویزهای آقای دکتر بحمدلله با چالش کمتری بهبود پیدا کردیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰تشخیصشون درست بود ودارم درمان میشم ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۱۲با حوصله و با تجربه
۱۴۰۳/۰۵/۲۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۴مشکل ریوی کرونا انشلا درمان شدم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳عالیست
۱۴۰۲/۱۰/۰۴حاذق ومهربان
۱۴۰۱/۰۳/۰۲من مشکل ریوی داشتم و سرطان ریوی دارم که خیلی بهتر شده خالم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴مادرم کرونا داشتند تشخیص سریع و درمان خوب همراه بااخلاق عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۸پدربزرگم فریبرز ریه داشت با ویزیت و داروهای آقای دکتر خیلی بهتره.
۱۴۰۲/۱۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۳۰سلام دکتر خیلی باحوصله وخوش رفتار هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۵پزشک خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۷سلام اقای دکترخیلی خوب بودند درمانشان خوب بود ولی برخورد منشی اصلا خوب نبود نوبت رامشخص نمی کردند وبدون نوبت افرادآشنا می فرستادند
۱۴۰۴/۱۲/۰۴در مرحله و
۱۴۰۴/۰۹/۲۰خیلی دکتر باتجربه وعالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳سلام من مشکل ریه داشتم خدا رو شکر توسط اقای دکتر یهتر شدم
۱۴۰۱/۰۶/۱۱مشکل تنفسی داشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹آسم دارم دو دوره درمان شدم خیلی فرق کرده
۱۴۰۰/۱۱/۲۰قدرت تشخیص فوق العاده، بهبودی کامل مریض
۱۴۰۱/۰۱/۰۳در بیمارستان امام رضا بخش آی سی یو دکترم بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۳مشکل ریوی اسم خفیف داشتم بهبود یافتم
۱۴۰۳/۰۴/۳۰مشکل ریوی
۱۴۰۱/۰۲/۲۰دکتر خ
۱۴۰۲/۰۸/۲۹دکتر خوب وا
۱۴۰۰/۰۷/۰۵مریش بودم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰عشقیدی ،با یه ویزیت درمان شدم
۱۴۰۴/۱۱/۱۳دکتر بسیار خبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۱آسم بارداری
۱۴۰۳/۱۰/۲۲دکتر فوق العاده و با وجدان کاری بالا
۱۴۰۴/۰۱/۲۴خیلی خوب و عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۶بسیار دکتر حاذق وباحوصله ای هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۴مشکل ریه داشتم ولی با راحل های ایشون درمان شدم فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۹بسیار با حوصله و خوش اخلاق و راهنمایی به جا و درمان مناسبی داشتند
۱۴۰۳/۰۷/۱۷دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۸مشکل ریوی دارم باتوجه به بیماری کرونا چندروزی دربیمارستان بستری بودم
۱۴۰۰/۰۱/۲۶سرفه داشتم وتوسط ایشان مداواشدم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱مشکل ریه الان خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۹/۰۵بهترین دکتر ریه هستن و کرونا
۱۴۰۰/۰۶/۲۹دکتر خوب و دلسوزی هستن تحویزشون با در نظر رفتن سلامتی کل بدن هستش که این برای من خیلی باارزش بود..متشکرم از آقای دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۱۸دکتری خیلی با احترام و تشخیص و ویزیتی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸بسیارادم وپزشک خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۴مشکل اسم دارم براباراول که رفتم پیششون حالم خیلی بهترشده
۱۴۰۰/۰۸/۰۶کرونا ..عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دکتر دانشمند ومهربان محمدی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۵دکتر خیلی حاذقی هستند و فعال و جهت درمان مشکل ریه مراجعه کرده بودم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۱ناراحتی آسم دو نفر از اقوام را معالجه کردند
۱۴۰۰/۰۲/۰۲مشکل ریه داشتم تو یک ماه سرفه و مشکل تنفسم خوب شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۹خیلی عا
۱۴۰۴/۰۱/۲۹ایشون دکتر خیلی با تجربه ای هستن و سطح علمی بالاتری دارن
۱۴۰۱/۰۵/۲۳عالی واقعا عالیییییییییییییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۹دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۰ایشون رو از قبل میشناختم این سومین مریضی هست که میبرم پیششون با اخلاق و با علم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶کارش بسیار خوبه من تو سنندج دیدمش
۱۴۰۰/۰۷/۰۸تشخیص و درمان خوب.
۱۴۰۳/۱۱/۰۱سلام. در کوتاه ترین جمله میتونم بگم از هر لحاظ عالی کاربلد و باشخصیت
۱۴۰۴/۰۸/۰۵واقعا دکتر با حوصله و دقیق به حرفهای بیمار توجه میکند و معاینه کامل انجام میدهد
۱۴۰۴/۰۸/۱۰تشخیص خوب وباذحوصله
۱۴۰۰/۰۷/۱۳خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عالییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰عالیست
۱۴۰۰/۰۸/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۱خواهرزادم آسم آلرژی داشتن شکر خدا طی دو سال کاملا برطرف شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۳دکتر با اخلاق و باانصاف و دارای مهارت بالا
۱۴۰۱/۱۲/۱۴آقای دکتر خیلی با حوصله و با اخلاق هستند و داروهایی که تجویز کردند برای من خیلی مشکل تنفسی من رو درمات مرد
۱۴۰۵/۰۲/۱۴در زمان کرونا
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بسیار باحوصله و دقیق..کامل و ریز به ریز توضیح می دهند
۱۴۰۰/۰۸/۱۱دکتر بسیار حاذق
۱۳۹۹/۱۰/۱۷تنگی نفس بی نتیجه
۱۴۰۲/۰۶/۱۳مشکل من و مادر و خواهرم بیماری کرونا بود که ریه هامونو درگیر کرده بود که با لطف خدا و با داروها و راهنمایی های آقای دکتر بهبود خدا رو شکر پیدا کردیم.
۱۴۰۰/۰۵/۳۱دکتر باتجربه
۱۴۰۴/۰۹/۱۷سلام.من دومین بارهست که پیش ایشون اومدم خیلی نتیجه گرفتم مرسی ازشون.الان یک کم حالت خستگی دارم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷پدرم آمبولی ریه بود بیمارستان امام رضا سه ماه تو کما بود خیلی دکترخوب وعالی کاربلدی هستن.خداخیرشون بده.
۱۴۰۳/۰۶/۲۶مشکل ریه و اسم داشتم از نتیجه طبابت ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶بهترین دکتر هستن ایشو
۱۴۰۰/۱۱/۲۹کانسر ریه و جراحی داخلی
۱۴۰۰/۰۱/۲۰ریه . عالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۳من زندگیم رو مدیون دکتر ندیری و فرید رشیدی هستم.
۱۴۰۰/۰۷/۰۹خودم و همسرم به ایشون مراجعه کردیم خداروشکر با ی نسخه الان خوب شدیم ️
۱۴۰۵/۰۲/۱۴بسیار دقیق معاینه کردند و داروهای مناسبی تجویز کردند
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عالی.فقط کارتخوان بزارن.
۱۴۰۰/۰۱/۲۲حساسیت فصلی
۱۴۰۴/۰۸/۲۰با سلام و عرض ادب محصر جناب اقای دکتر ندیری. از خدمات جنابعالی که واقعا یک پزشک متخصص و کاربلد می باشید. و بنده در اولین ویزیت و مراجعه، وضعیت بیماریم خیلی خوب شده. برای جنابعالی ارزوی صحت سلامتی دارم. خیلی ممنونم. با سپاس. محمد مظلومی از مراغه.
۱۴۰۵/۰۲/۱۲آسم بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۸/۲۲دکتر خوبی بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۴پزشک خوش اخلاق و ماهر هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۷من اسم شدید داشتم ولی با یک بار ویزیت آقای دکتر و مصرف دارو ها حالم خوب شد
۱۴۰۱/۰۲/۲۴پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۹ذات الریه داشتم دکتری حاذق وتوانمند
۱۴۰۰/۰۶/۱۴بهتر بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۵صرفه زیاد داشتم و مداوا شدم دستشون درد نکنه
۱۴۰۲/۰۴/۰۲تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۵/۰۹در بیمارستان امام رضا دکتر من بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۳مشکل ریوی داشتم. چندتا قرص و اسپری نوشت فعلا که نتیجه ای نگرفته ایم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸فعلا در حال ویزیت
۱۴۰۰/۰۹/۰۵بیماری ریه داشتم با مصرف داروها خوب
۱۴۰۱/۰۹/۱۵من حساسیت داشتم و رفتم پیش ایشون خوبه
۱۴۰۲/۰۱/۲۶واقعاتشخیص و تجویز عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۱بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۵/۱۹بسیار ماهر ند
۱۴۰۵/۰۲/۱۹مشکل ریه بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۴پزشک خوبی بودن ویزیت با حوصله و دقیق داشتن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹دکتر خیلی عالی است
۱۴۰۴/۰۸/۲۱مشکل ریه دارم
۱۴۰۴/۰۱/۰۹خیلی عالی و عالم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵عالیییییی
۱۴۰۴/۰۹/۱۴بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۹/۲۰مشکل تنفسی ، بسیار پزشک ماهر و خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۳درمان سرفه حساسیتی
۱۴۰۴/۰۵/۲۲باسلام دکتر خوبیه سرفه داشتم برام اسپری نوشته یکماهه مصرف میکنم رو به بهبودی هستم با تشکر اززحمایت دکتر ندیری
۱۴۰۴/۰۷/۰۹پزشک خوبیه مادرم اسم داشت یه اسپری داد خیلی بهتر شد
۱۳۹۹/۱۱/۰۲واقعا حرفه ای وباسواد هستن وبیماری رو دقیق تشخیص میدن من که خیلی راضیم ازشون.
۱۴۰۰/۰۸/۲۶دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۹/۲۶فوق العاده عالی از همه نظر
۱۴۰۱/۰۹/۰۸دکتر بسیار خوب وباحوصله
۱۳۹۹/۱۲/۲۲تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۷دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۵/۲۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۹واقعا پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۷طظبثصقفثسیبالیبل
۱۴۰۴/۰۷/۲۳خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۰۷