دکتر مهدی عبدلی متخصص اعصاب و روان با شماره نظام پزشکی 102124 در شیراز فعالیت دارد. مطب دکتر عبدلی در شیراز، بلوار زند، نبش کوچه 45، ساختمان شایان، طبقه پنجم، واحد 19 واقع شده است.
دکتر مهدی عبدلی متخصص اعصاب و روان با سالها تجربه در حوزه سلامت روان در شهر شیراز شناخته میشود. ایشان با شماره نظام پزشکی 102124 به عنوان روانپزشک فعالیت حرفهای دارد و در زمینههای رواندرمانی و سکستراپی نیز تخصص دارند. مطب دکتر مهدی عبدلی در بلوار زند شیراز، نبش کوچه 45، ساختمان شایان، طبقه پنجم، واحد 19 واقع شده است که دسترسی مناسبی برای مراجعان این منطقه فراهم میکند.
دکتر مهدی عبدلی دارای مدرک تخصصی روانپزشکی است و با توجه به فعالیت در زمینه رواندرمانی و سکستراپی، رویکردی جامع به درمان مشکلات روانی و جنسی در بیماران خود ارائه میدهد. بسیاری از بیماران ایشان از دقت در تشخیص، حوصله در شنیدن مشکلات و رویکرد علمی و اخلاقی ایشان رضایت دارند. دکتر مهدی عبدلی به عنوان متخصص اعصاب و روان در شیراز، همواره تلاش میکند خدماتی مطابق با جدیدترین استانداردهای علمی ارائه دهد.
با توجه به تجربه و مدارک تخصصی، بیماران با اطمینان مشکلاتی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خواب، مشکلات جنسی و زناشویی را با دکتر مهدی عبدلی در میان میگذارند. ایشان علاوه بر درمان دارویی، از تکنیکهای رواندرمانی و مشاوره تخصصی برای بهبود کیفیت زندگی بیماران استفاده میکند. مطب دکتر عبدلی در شیراز، مراجعان زیادی از سراسر شهر و حتی شهرهای اطراف دارد و به دلیل تخصص در حوزه سکستراپی، بسیاری از زوجها و افراد با مشکلات جنسی نیز به ایشان مراجعه میکنند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطب دکتر مهدی عبدلی در حال حاضر فراهم نیست و بیماران میتوانند برای تعیین وقت با مطب تماس بگیرند. در مجموع، دکتر مهدی عبدلی متخصص اعصاب و روان یکی از گزینههای قابل اعتماد برای درمان مشکلات روانپزشکی و جنسی در شیراز محسوب میشود.
دکتر مهدی عبدلی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) و رواندرمانگر و سکستراپیست در شیراز است.
مطب دکتر عبدلی در شیراز، بلوار زند، نبش کوچه 45، ساختمان شایان، طبقه پنجم، واحد 19 قرار دارد.
در حال حاضر نوبتدهی اینترنتی فعال نیست و برای دریافت وقت باید با مطب تماس بگیرید.
ایشان در حوزه درمان اختلالات روانپزشکی، مشاوره رواندرمانی و سکستراپی فعالیت دارند.
شماره نظام پزشکی دکتر عبدلی 102124 است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
نبش کوچه ۴۵ زند ساختمان شایان طبقه پنجم واحد ۱۹
عالی بود من پسرم که مشکل پیش فعالی داشتن آوردم پیش آقای دکتر
۱۳۹۹/۰۷/۲۸خواهرم مشکل بی خوابی به مدت طولانی داشتن بامراجعه ودارو گرفتن این مشکل حل شد
۱۳۹۸/۰۴/۱۰عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۱عالی هست کارشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۸افسردگی.عاالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۴استرس.
۱۴۰۰/۰۴/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲خشم زیاد و غیر قابل کنترل تا حد بسیاری حل شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۱مسلط، دلسوز، پر حوصله
۱۳۹۸/۱۰/۲۳عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۱بسیار پر حوصله و مسلط به کارشون
۱۳۹۹/۰۷/۱۳دکتر بیسار عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۹بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۴بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۵هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۲بیخوابی و اضطراب زیاد داشتم اکنون با دو جلسه خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۹صرفا تست گرفته شد
۱۳۹۹/۰۸/۱۰بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۲افسردگی شدید دارم وتحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵دارم داروهای رو مصرف میکنم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱دکتربسیارخوب وباحوصله هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بسیار عالی هستند
۱۳۹۸/۰۵/۰۴دکتر خوبیه و خوب مریضی بیمار تشخیص میده به مریض هاش روحیه میده و برخورد مناسبی داره
۱۳۹۹/۰۹/۱۲آقای دکتر به نظر بنده بهترین دکتر هستند
۱۳۹۹/۰۵/۳۱دکتر خوبیست همه مراجعین تعریف میکنند از تخصصش
۱۳۹۹/۰۳/۲۴من خودم توجه به حرفاش نکردم اما دوست دارم برم به حرفاش گوش بدم
۱۳۹۸/۰۶/۰۶آقای دکترفوق العاده هستند من خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۱۸بسیارعالی هستن خیلی خوش برخورد وباحوصله،
۱۴۰۰/۰۲/۲۲خوب هست
۱۳۹۹/۰۴/۲۵بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۱/۱۶افسردگی که با تجویز داروها بهترم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶خوب بودن
۱۳۹۹/۱۲/۲۴من کاملا راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۹/۲۶من مادرم رو به خاطر افسردگی پیش ایشون بردم فوق العاده جواب داد و مادرم خیلی راضیه
۱۳۹۷/۱۲/۱۲استرس واضطراب
۱۳۹۸/۰۷/۲۸من یکباررفتم پیششون برخوردشون خیلی خوب بودوباحوصله بودن هنوزدرمانم ادامه ندادم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲پزشکی توانمند ؛ دلسوز ؛ متعهد و اخلاق مدار.
۱۴۰۰/۱۰/۰۳هنوز نتیجه گیری نکردم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸مشکلات اعصاب
۱۴۰۰/۱۱/۱۲بسیار عالی بودند و من ارتباط خیلی خوبی باهاشون برقرار کردم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷افسردگی
۱۳۹۸/۱۲/۰۵واژینیسموس داشتم.2ماه ازدواج کردم ولی موفق به نزدیکی هتوز نشدم. مریض دکترعلی صحراییان بودم ایشان خیلی وقت نزاشتن باکلی گریه واصرار 4ماه یکبارنوبت مشاورمیدادن درصورتیکه 4ماه خودش یک پروسه درمان هس. امدم دکترعبدلی فعلاقرص مصرف میکنم. بهم امیددادن وتاکیدکردن که ج میگیرم. پناه برخدامیبرم انشااله که خداکمک کنه
۱۴۰۰/۰۵/۲۸بیماری افسردگی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳خوب بودن
۱۳۹۸/۰۶/۲۹افسردگی برطرف شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۰فوق العاده بودند وبسیارباحوصله
۱۳۹۹/۱۰/۲۷مشکل استرس و اضطراب .فعلا ک بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۴عااالی
۱۴۰۱/۰۱/۰۱بسیار کتر عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۰زناشویی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴عاااالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳پزشکی بسیار منصف
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بسیار عالی و باتجربه و دانا
۱۳۹۹/۰۸/۰۶افسردگی شدید
۱۴۰۰/۰۲/۰۱مشکل اعصاب و عالی بود داروها برام
۱۴۰۰/۰۵/۱۷عالی بودن
۱۳۹۹/۰۷/۰۸با سلام یه مدت زود عصبی میشدم باکمک دکتر عبدلی خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸وسواس فکری دارو دادن دکتر با اخلاق وعالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عالییییی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۸تحت درمان، خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بله بیماری اعصاب روان بوده و مشکلم حل شده الان هم زیر نظر ایشان هستم
۱۳۹۹/۰۷/۰۷افسردگی داشتم و الان خیلی بهتر شدم
۱۳۹۷/۱۲/۱۲فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۹بسیار عا
۱۴۰۰/۰۴/۰۵افسردگی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹بیش فعالی نتیجه زیادی نگرفتم البته 1 جلسه رفتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴بسیار دکتر حاذق و کاردرستی هستند
۱۳۹۸/۰۹/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۲پسرم مشکل پیش فعالی داشت آوردم پیش دکتر عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۸گردن درد داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷در حال ادامه درمان
۱۳۹۹/۱۲/۲۳خیلی عالی بودن.دکتری با اخلاق خوب و خیلی متشخص.من واقعا راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۱۲تحت درمان،
۱۴۰۰/۰۹/۰۱بسیار عالی و باسواد
۱۳۹۹/۰۷/۲۶افسردگی داشتم و اصلا خواب نمیرفتم و خیلی هم زود عصبی میشدم. خدا رو شکر با ی نسخه همه مشکلاتم درمان شده. ولی هنوز تحت نظرشون هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶بله افسردگی بیار عالی بودم
۱۳۹۸/۱۰/۲۵بیخوابی شبانه روزی داشتم که خوشبختانه با تشخیص درست وداروهای موثر مشکلم حل شده
۱۳۹۷/۱۱/۲۲دکتر خوب کارش عالی از کارش راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴دکتر بسیار مهربان و خوش برخورد و تشخیص عالی و دارو هم زیاد نمینویسن
۱۳۹۹/۱۲/۱۰حرف ندارند.قبلا شابقه افسردگی و دوقطبی داشتم ولی هم از لحاظ علم واخلاق حرف ندارن
۱۳۹۸/۰۷/۱۸تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴در مرحله آزمایش خون
۱۳۹۹/۰۸/۱۰نه تاکنون نتیجه ای نگرفتم چون یه بار رفتم پیشش
۱۴۰۰/۰۲/۰۷فقط میتونم بگم ایشون بهترین هستن در کار وتخصصشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۴عالی بیش فعالی فرزندم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸بهترین دکتر در تخصص خودشون. کارشون حرف نداره
۱۳۹۹/۰۴/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۱۳عالی بود،
۱۴۰۰/۰۲/۱۱افسردگی داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۴بیماری پانیک.عاالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳به من که سریع دارو داد انتظار داشتم بیشتر با من مشورت کنه در زمینه بیماری
۱۳۹۹/۱۰/۰۸عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۱۷هیچی حاصل نشد
۱۳۹۸/۱۱/۰۹افسردگی داشتم ، درمان ایشون بسیار کمکم کردن و راضی هستم .
۱۳۹۸/۰۷/۰۵دخترم مشکل بیش فعالی داشت
۱۳۹۷/۰۷/۰۴شوهرم مشکل اعصاب داشتن ،از وقتی زیر نظر دکتر هستن خوب هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۳بسیار مسلط و پرفکت هستند
۱۳۹۸/۰۷/۲۸بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عالی هستن
۱۳۹۸/۰۴/۱۲مودب. مهربان.کاردان
۱۳۹۹/۰۶/۱۹بسیار دکترخوبی میباشند
۱۴۰۰/۰۷/۱۲عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۳/۱۹