دکتر رامین افشاری متخصص روانپزشک (اعصاب و روان) با شماره نظام پزشکی 62937 در شیراز فعالیت میکند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از مطب دکتر رامین افشاری در خیابان زند، ساختمان نسرین، طبقه دوم از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر رامین افشاری از جمله متخصصان برجسته روانپزشکی در شهر شیراز است که با شماره نظام پزشکی 62937 شناخته میشود. دکتر رامین افشاری، متخصص اعصاب و روان، دوره تخصصی خود را در رشته روانپزشکی به پایان رسانده و همچنین دوره رواندرمانی بینالمللی را در دانشگاه ماربورگ آلمان گذرانده است. وی بیش از دو دهه تجربه حرفهای در درمان انواع اختلالات روانی و مشکلات رفتاری دارد و توانسته است اعتماد بیماران زیادی را جلب کند.
مطب دکتر رامین افشاری در شیراز، خیابان زند، روبروی بیست متری سینما سعدی، کوچه شهید عبائیان، ساختمان نسرین، طبقه دوم واقع شده است و بیماران میتوانند برای دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر اقدام کنند. علاوه بر این، دکتر رامین افشاری در مرکز مشاوره مهراد در شیراز نیز خدمات تخصصی روانپزشکی و مشاوره روانشناسی را ارائه میدهد. هر دو محل فعالیت او در قلب شهر شیراز قرار دارند و دسترسی آسانی دارند.
در کارنامه دکتر رامین افشاری، درمان افسردگی، اضطراب، وسواس، مشکلات خواب، اختلالات جنسی، اختلال کمتوجهی و بیشفعالی (ADHD) کودکان و نوجوانان، سردردهای بدون علت جسمی و مشکلات ارتباطی زوجها و خانوادهها به چشم میخورد. وی همچنین در انجام تستهای تشخیصی روانشناختی و ارزیابیهای تخصصی مانند نوار مغز (EEG و QEEG) و ارائه درمانهای نوین مثل rTMS و tDCS بسیار فعال است. اندازهگیری شاخصهای سلامت جسمی در هر ویزیت، نشاندهنده توجه ویژه ایشان به سلامت جامع بیماران است.
بر اساس بازخورد بیماران، دکتر رامین افشاری به خاطر تشخیص دقیق، رویکرد علمی و برخورد محترمانه همواره مورد رضایت مراجعین قرار گرفته است. بسیاری از بیماران از نتایج مثبت درمانهای روانپزشکی و مشاورهای ایشان ابراز رضایت کردهاند. در پایان، دکتر رامین افشاری، متخصص اعصاب و روان در شیراز با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه بالینی، مرجعی معتبر برای درمان مشکلات روانی و رفتاری به شمار میرود.
دکتر رامین افشاری متخصص روانپزشکی (اعصاب و روان) با شماره نظام پزشکی 62937 هستند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطب دکتر رامین افشاری از طریق سامانه نوبت دات آی آر وجود دارد. همچنین میتوان با مطب تماس گرفت.
دکتر افشاری در درمان افسردگی، اضطراب، وسواس، مشکلات خواب، سردردهای بدون علت جسمی، اختلالات جنسی، مشکلات ارتباطی زوجها، ADHD و اختلالات رفتاری کودکان و نوجوانان تخصص دارند.
مطب دکتر افشاری در شیراز، خیابان زند، روبروی بیست متری سینما سعدی، کوچه شهید عبائیان، ساختمان نسرین، طبقه دوم واقع شده است.
ایشان علاوه بر روانپزشکی، خدمات رواندرمانی، انجام تستهای تخصصی روانشناختی، نوار مغز و درمانهای نوین مانند rTMS و tDCS را نیز ارائه میدهند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شیراز، خیابان زند، روبروی بیست متری سینما سعدی، کوچه شهید عبائیان، ساختمان نسرین، طبقه دوم
شیراز - خیابان زند - روبروی بیست متری سینما سعدی - کوچه شهید عبائیان ساختمان نسرین - طبقه دوم
فعلا تحت درمان هست امیدوارم جواب بده
۱۴۰۵/۰۲/۰۷همسرم سکته کرده بودن و امیدی بهش نبود ولی جناب دکتر ایشون رو مداوا کردن وخیلی راضی هستیم هم از خودشون هم از کارشون واقعا دسمرزاد
۱۴۰۱/۰۳/۲۳خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۴افسردگی
۱۴۰۱/۰۶/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۵مشکل عصاب وروان داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹عصبانیت
۱۴۰۲/۰۶/۰۵دوقطبی در حال درمان
۱۴۰۳/۰۱/۲۵افسردگی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۵دکتر خوبیه واقعا برای اعصاب رفتم خوب شدم
۱۴۰۱/۰۴/۱۳فوق العاده خوب بودن و متخصص
۱۴۰۳/۱۱/۰۹ولش کردم بین راه
۱۴۰۲/۱۱/۱۲خیلی عالی و کادر بسیار مهربان و وقت شناس و با حوصله
۱۴۰۲/۱۱/۱۷عاااالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳خوش احلاق ترین دکتری که تا حالا دیدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲سلام. مشکل افسردگی داشتم و عصبی بودم که خداروشکر بهتر شدم و تجویز دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۷علی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۸افسردگی
۱۴۰۱/۱۲/۲۰بسیارمهربان و حاذق
۱۴۰۱/۱۰/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۶عالین حرف نداره مهربون وخوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۷/۱۸مشکل گوارش بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۲لبلالرر
۱۴۰۲/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۷پدر سکته مغزی کرده
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بیخوابی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۴افسردگی عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۸مشکل اعصاب داشتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳تحت درمان.
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۶اعتیاد
۱۴۰۴/۰۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۳۱مشکل اعصاب داشتم یه مدت ویزیت شدم بهتر بودم الان باز اعصابم به هم میریزه باز دارم ویزیت میشم
۱۴۰۲/۰۷/۱۰عالی ب
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۸اضطراب زیاد،فعلا دارو مصرف میکنم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بسار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۳خوب و عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۸سلام بی خوابی و استرس ودرمان شدم
۱۴۰۲/۰۴/۱۵افسرده شده بود م و تقریبا 90 درصد درمان شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۷/۰۲عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۶بی خوابی
۱۴۰۲/۰۵/۰۷افسردگی و سردرد داشتم در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بد نبود
۱۴۰۴/۰۲/۲۸افسردگی
۱۳۹۹/۱۱/۳۰یکبار دیگه زندگی را به من هدیه دادند
۱۴۰۴/۰۲/۰۷مشکل اضطراب و استرس شدید داشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷خوب بوده
۱۴۰۱/۱۰/۲۶بی خوابی
۱۴۰۲/۱۲/۰۷مشکل اعصاب و روان
۱۴۰۳/۱۱/۱۱فوق العاده . آرامش الانم رو مدیون ایشون هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۳تشخیصشون برای درمانم عالی بود.اضطراب و وسواس.دو سال تحت نظرشون هستم. دکتر افشاری بسیار مهربون و دلسوز هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶بسیار خوش اخلاق . و صبور و همراه واقعا بی نظیر هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۲مشکل اعصاب
۱۴۰۲/۰۹/۱۱کارش درسته
۱۴۰۳/۰۵/۰۱بیماری پنیک
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خوب وع
۱۴۰۲/۰۷/۲۹فعلا که دارو دادن و هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۳دکتر فوق العاده با تجربه
۱۴۰۴/۰۴/۲۳اینقدر ویزیتشون نسبت به بقیه دکترا گرون بود که اصلا نتونستم تو جلسه مشاوره شرکت کنم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۱۶دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۱۲/۱۳سردرد وبی خوابی فعلا تحت درمانم ومشکل قبل را ندارم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بله خیلی عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۰مشکل اعصاب دارم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عالی من افسردگی شدید داشتم 1ماهه دارو استفاده میکنم خیلی بهترم شدم
۱۴۰۱/۰۳/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عصب روی گردن سمت چپ دررفتگی شدیدبدلیل کشیدگی سروگردن بچه زمان زایمان طبیعی
۱۴۰۲/۰۵/۱۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عالی ترین
۱۴۰۰/۰۳/۲۹شکر خدا راضیم ازش
۱۴۰۳/۰۸/۰۲کنسل شد نوبت بنده من دکتری میخواستم ک درمان متادن انجام دهند ولی منشیشون گفتند انجام نمیدن یعنی اینگونه بیماران را ویزیت نمیکنن درصورتی که توی رزومه دکترشتخص اصلیشون درمان متادن هست!!!!؟؟؟
۱۴۰۴/۰۹/۲۶پسرم زیر نطر ایشون هست
۱۴۰۳/۰۷/۲۴برایمان ازمایش نوشت تشخیص خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۵بسیار دانا
۱۴۰۴/۰۲/۲۳فوق العاده عالی
۱۳۹۸/۰۲/۲۲تاکنون نمی شناسم
۱۴۰۲/۰۱/۰۶عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸شوهرم خیلی بددل و شکاک بود با تجویز دکتر زندگیمون عالی شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۵دکتر عالی و با دانش
۱۴۰۲/۰۶/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۴برای اضطراب دخترم رفتیم که هم آقای دکتر و هم روانشناس خیلی وقت گذاشتن و با اینکه دخترم معمولا ارتباط تمیگیره ولی باهاشون خوب ارتباط گرفت حتی داروهای آقای دکتر رو به موقع میخوره. هر چند واقعا هزینه هاشون یالا بود از نوار قلب بگیر تا نقشه مغز
۱۴۰۴/۰۹/۰۹استرس ناراحتی عصبی
۱۴۰۱/۰۴/۰۵فعلا تحت درمان هستم و به نظرم در بیماری های اعصاب و روان باید صبور بود تا به نتیجه دلخواه رسید
۱۴۰۲/۰۹/۰۲حمله پانیک داشتم و خوب بود کار دکتر تنها مشکل کخ هست معلوم نیست تا کی باید دارو استفاده کنم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸افسردگی شدید بسیارعالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶پزشک خوبی هستن ولی ی مسئله ای ک وجود داره نوارقلب و وزن و قد گرفتن قبل اولین ویزیت هست و اینا هزینه ویزیت رو سه برابر میکنه. صحبت منشی ها هم اینه ک واسه تنظیم دوز داروها لازمه درصورتی ک ممکنه بعد ویزیت اصلا نیاز ب دارو نباشه.
۱۴۰۳/۱۱/۰۷افسردگی شدید داشتم ولی به لطف دکتر افشاری خیلی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰این دکتر چیطو هست
۱۴۰۲/۰۴/۰۹افسردگی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲سلام من مشکل افکار منفی داشتم واقعا نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۱۰/۱۷کمردرد
۱۴۰۳/۰۸/۲۶ایشون بینظرین.به من زندگی دوباره دادن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵بسیار دکتر خوبب هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۱الزایمر
۱۴۰۴/۰۷/۱۴ایشان پزشک خوبی هستند و نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۰۹/۱۱دکتر مجرب وکار بلدیه دستش درد نکنه
۱۴۰۲/۰۳/۱۶خیلیییی عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خیلی خوب بودن یک جلسه رفتم و خیلی خوب بودن
۱۴۰۲/۰۸/۱۷افسردگی داشتم تحت درمانم فعلا
۱۴۰۱/۱۰/۱۱افسردگی دارم،درحال درمان هستم.
۱۴۰۳/۰۸/۱۳عالی و حرفه ای
۱۴۰۱/۰۴/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۱۵عالی باسواد باحوصله از هر نظر عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۷افسردگی.
۱۴۰۲/۰۷/۲۲سلام تجربه خوبی بوده،خوب توجه نشان دادند.
۱۴۰۱/۰۹/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۳۰خوب فقط زمان کمی میذارن و ارتباط زیادی نمیگیرن
۱۴۰۲/۱۱/۲۲بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۶افسردگی شدید بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۶/۰۸عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۲۵خوش برخورد هستن در تجویز دارو خوب هستن اما عوارض جانبی دارو ها را در نظر نمیگیرن و یه مقدار فکر میکنم زیادی میدونن
۱۴۰۱/۱۰/۲۳عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۹مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۸/۱۲خیلی دکتر خوب و با حوصله و با تجربه ای هستند. من در حال مصرف دارو هستم و اعصابم اروم شده خدارو شکر
۱۴۰۴/۱۲/۰۷تاثیرگذار و مفید
۱۴۰۳/۱۰/۰۵مشکل پنیک داشتم خدا را شکر خوب شد خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۹افسردگی داشتم که خدارو شکر درمان شدم با تشکر از دکتر
۱۳۹۷/۰۹/۲۵بسیار داروهای به روز مناسب تحویز میکنن نحوه ملاقات و چکاب هاشون عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲مشکل وسواس و درمان شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹بی نظیر و بهترین
۱۴۰۳/۱۱/۰۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۸درحال درمان هستیم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴اعصاب روان
۱۴۰۱/۱۲/۱۰بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۴مشکل افسردگی، خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عالی به خصوص منشیشون خانم استادیان خوش اخلاق و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۱/۲۶فوق العاده عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۱پسرم وسواس داشت بر طرف شد
۱۴۰۳/۰۵/۱۵افسردگی.تحت درمان هستم
۱۳۹۸/۰۶/۰۷خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۲۰دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۱۱/۰۲خوب هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۷خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۰خیلی خوش اخلاق بودند الان ۵ روزی هس قرص ها رو نصرف میکنم هم قلبم سنگینی میکند هم معده ام همش پیچ میده، اگر اقای افشار یک راه ارتباط فقط در حد یک سوال هم با مراجعینشان داشته باشند کیفیت کارشان بیشتر هم میشه
۱۴۰۴/۰۶/۱۲از وقتی به ایشان مراجعه کردم متوجه شدم که قبلا اصلا زندگی نمیکردم
۱۴۰۵/۰۱/۱۶خوب بودن برا پیش فعالی
۱۴۰۱/۰۸/۲۱اعصاب اضطراب
۱۴۰۴/۰۱/۱۴استرس پانیک
۱۴۰۴/۰۳/۱۲خوب است
۱۴۰۳/۰۸/۲۲بله.بخاطر اطلاعات صحیح ما اون بیمار میتونه راحتر به پزشک خودش دسترسی پیدا کنه
۱۴۰۵/۰۳/۱۱عشق من دکتر رامین افشاری
۱۴۰۳/۰۴/۱۵خوب است
۱۳۹۹/۰۵/۲۱من دکتر رامین افشاری را به شدت توصیه می کنم ایشون خیلی دکتر خوب و مهربان و با تجربه ای هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۱برای پیش فعالی پسرم ویزیت شدم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹سلام خسته نباشید.دونفرازاقوام به افسردگی مبتلا شده بودنداول به لطف یزدان پاک بعدبه کمک دکترخوب شدند.تقدیروتشکرازدکتر
۱۴۰۱/۱۲/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۴عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۲خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴دکتر عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۰۳خیلی عالی و خوشبرخورد
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۲۴یکی از بهترین دکترهای مغز و اعصاب شیراز هستند، من با یک دوره دارو خوردن حالم کلا خوبه انشالله همشه پایدار باشند
۱۴۰۴/۰۵/۰۱مراجعه وا
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹درمان درد های عصبی
۱۴۰۲/۱۰/۲۵خیلی دکتر باتجربه وبا سوادی هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۷/۲۰عاای بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴علی است
۱۴۰۱/۰۶/۲۳فعلا تشخیص داده نشده
۱۴۰۲/۰۱/۱۴افسردگی
۱۴۰۲/۰۹/۱۸بینظیرترین دکتر، واقعا هم اخلاق هم از نظر تشخیص و داروهای درست تجویز کردن
۱۴۰۱/۰۵/۰۳مشکل اعصاب شو هرم از بهزیستی نامه معرفی داشتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۴دکتر با حوصله و خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عاااالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳دکتر خوبی هستند دخترم بیش فعال هست به کمک دکتر تونستم بیماری دخترم رو کنترل کنم
۱۴۰۲/۱۲/۲۶نوسان خلق
۱۴۰۱/۰۴/۱۴ایشون عالی هستن و روش و سیستم کارشون منحصربفرد هست
۱۴۰۱/۰۳/۱۱افسردگی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶سلام بیماری دوقطبی داشتم که مراجعه کردم داروگرفتم
۱۴۰۱/۱۰/۰۸ما که جواب گرفتیم
۱۴۰۳/۰۹/۰۴فوق العاده ست
۱۴۰۴/۰۴/۱۲دخترم برای بیش فعالی میبردم
۱۴۰۳/۱۰/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عالی هس
۱۴۰۴/۰۶/۰۹بسیار عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۲۳هنوز اول راهم
۱۳۹۹/۰۲/۲۸مشکل بیخوابی شدید .خدا خیرشون بده آقای دکتر واقعاکار بلد هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۵هنوز نتیجه ای نگرفته ام اما در برخوردهای ایشون میشه فهمید که چقدر درک میکنند مخصوصا برای تشخیص ترنس بودن و کمک به بنده
۱۳۹۹/۰۸/۱۷دکتر خیلی خوب با معلومات بالا من پسرم مشکل افسردگی داشت الان نزدیک شش ماه تحت نظر هست خدا رو شکر خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۱۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عاااالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۷عالی بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۷تحت نظر،دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۶وسواس فکری
۱۳۹۷/۰۴/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۲۳عالی و بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۱/۱۳دکتر من بودن و عالی ان. خدا همیشه حفظشون کنه
۱۴۰۱/۱۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۳اختلال دوقطبی والان نصبت به قبل بهترم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷دکتر افشاری بسیار متشخص و خوش برخورد ، از تشخیص درست و روند درمانی ایشون نهایت تشکر و قدردانی رو دارم، سلامت الانم رو مدیون دکتر افشاری بزرگوار هستم
۱۴۰۵/۰۱/۰۲دیسک گردن
۱۴۰۱/۰۵/۲۷شانه درد دارم
۱۴۰۲/۰۳/۰۵بسیار دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۷/۰۷برای بیمار ارزشی قائل نیستن
۱۴۰۲/۰۴/۰۱هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۳/۱۹واقعا دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۷خدای دوم من .دنیای منو از نو ساختن
۱۴۰۴/۰۸/۱۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲حمله پنیک راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۲۴سلام دکتر خوبی بودن اخلاقشون عالی تشخیصم عالی بسیار وقت گذاشتن ولی داروهارو ادامه ندادم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹صدف اعصاب
۱۴۰۱/۰۷/۲۳سردردهای شدید / خیلی از قبل بهترم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹سلام ۲ بارویزیت شدم عالی بوده
۱۴۰۳/۱۱/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱ترس و اضطراب زیاد داشتم الان خیلی خوبم ممنون از دکتر افشاری
۱۴۰۱/۱۲/۱۶دکتر عالی وخوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۱افسردگی
۱۴۰۳/۰۹/۱۲خیلی دکترعالی است دست شوند درد نکنی
۱۴۰۲/۱۱/۰۲عاللللی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۶عالیبود
۱۴۰۲/۰۸/۱۲خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸مشکلات تشنج داشتم و الان حال بهتری دارم و میخواهم که باز هم با ایشون ملاقات داشته باشم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دوستان مراجعه داشتن و راضی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۲من افسردگی شدید دارم ولی هنوز خوب نشدم
۱۴۰۲/۰۲/۱۴عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۶تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴عالی است
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ج مشکل اعصاب عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۱درحال درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶استرس و اضطراب
۱۴۰۲/۱۰/۲۴مشکل افسردگی دارم رفتم خدمت دکتر افشاری داروهای که برام نسخه کرد خیلی خوب بود هر ما می روم خدمتشون خدا حافظ نگهدارش باد
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عالی و صبور
۱۴۰۱/۰۸/۲۰مشکل ضعف اعصاب وافسردگی داشتم دوماه دارو مصرف میکنم رو به بهبودی خیلی بهترم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷خوب است من بهبودشدم
۱۴۰۲/۰۷/۱۲عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۱۳کارشون خوب
۱۴۰۲/۰۴/۳۱دیسک کمر خو
۱۴۰۳/۱۱/۲۷بیش فعالی پسرم.
۱۴۰۳/۰۷/۰۹اوتیسم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶پس از سالها مراجعه به روانپزشک و روانشناس آقای دکتر به درستی بیماری همسرم رو تشخیص دادند و روند درمان به خوبی پیش رفت
۱۴۰۱/۱۱/۱۸اعصاب وروان
۱۴۰۴/۰۷/۰۷سلام واقعا عالی عالی وسواس فکری وعملی با یک ویزیت حالم بهتر هست وهنوز یکهفته دارو مصرف کرد
۱۴۰۴/۱۱/۱۸هنوز جواب خوبی نکرفتم
۱۴۰۲/۰۹/۱۴زیادقرصمیده
۱۴۰۳/۱۱/۰۹استرس فعلا بهترشدم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۸