دکتر مهدی سبکتکین متخصص و جراح پوست، مو، زیبایی و لیزردرمانی با شماره نظام پزشکی 102224 در تهران فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت پوست و مو از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
دکتر مهدی سبکتکین متخصص و جراح پوست، مو، زیبایی و لیزردرمانی است که با شماره نظام پزشکی 102224 در شهر تهران فعالیت میکند. ایشان دارای تخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی) بوده و خدمات درمانی و زیبایی متعددی را با بهرهگیری از دانش روز دنیا به بیماران ارائه میدهند. مطب دکتر مهدی سبکتکین در منطقه ظفر تهران، خیابان شریعتی، خیابان منظرنژاد، ساختمان پزشکان منظرنژاد، طبقه دوم واقع شده است و مراجعهکنندگان میتوانند برای دریافت انواع خدمات پوستی و زیبایی به این نشانی مراجعه نمایند.
دکتر مهدی سبکتکین فارغالتحصیل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد است. عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفتر استعدادهای درخشان، سابقه ۱۶ سال فعالیت درمانی و تالیف مقالات علمی از دیگر افتخارات حرفهای ایشان به شمار میرود. دکتر سبکتکین به عنوان متخصص پوست و مو در تهران، خدماتی نظیر درمان تخصصی ریزش مو، جوانسازی با دستگاههای پیشرفته، تزریق ژل و بوتاکس، لیزر جوانسازی، درمان قطعی جای جوش و اسکار آکنه، کاشت مو، لیفت صورت با نخ، جراحیهای پوستی، لیزر خال و کک و مک، پاکسازی پوست، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، کربوکسی تراپی و لاغری موضعی با دستگاههای بهروز را ارائه میدهد.
در مطب دکتر سبکتکین، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت پوست و مو فراهم است. همچنین مراجعهکنندگان میتوانند خدمات لیزر موهای زائد را به صورت تخصصی، با اپراتور خانم برای بانوان و اپراتور آقا برای آقایان، دریافت کنند. رعایت نظم و مقررات رزرو نوبت، بهداشت و ارائه خدمات تخصصی، نشاندهنده تعهد دکتر مهدی سبکتکین به ارائه خدمات باکیفیت به بیماران است. بسیاری از مراجعین از دقت تشخیص، برخورد حرفهای و نتایج درمانی رضایت دارند.
دکتر مهدی سبکتکین به عنوان یکی از چهرههای علمی در حوزه پوست و زیبایی تهران شناخته میشود و همواره تلاش دارد با بهرهگیری از پیشرفتهترین متدهای درمانی، سلامت و زیبایی بیماران خود را ارتقا دهد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران ؛خیابان شریعتی؛خیابان منظرنژاد ؛ساختمان پزشکان منظرنژاد ؛طبقه دوم
تهران خیابان شریعتی روبروی مترو شریعتی خیابان منظرنژاد ساختمان پزشکان منظرنژاد طبقه دوم
تهران خیابان شریعتی روبروی مترو شریعتی خیابان منظرنژاد ساختمان پزشکان منظرنژاد طبقه دوم
تهران ؛خیابان شریعتی؛خیابان منظرنژاد ؛ساختمان پزشکان منظرنژاد ؛طبقه دوم
تهران خیابان شریعتی روبروی مترو شریعتی خیابان منظرنژاد ساختمان پزشکان منظرنژاد طبقه دوم
تهران خیابان شریعتی روبروی مترو شریعتی خیابان منظرنژاد ساختمان پزشکان منظرنژاد طبقه دوم
تهران خیابان شریعتی روبروی مترو شریعتی خیابان منظرنژاد ساختمان پزشکان منظرنژاد طبقه دوم
راضی از تجویز داروها
۱۴۰۴/۰۱/۳۱فعلا نمیدونم
۱۴۰۱/۰۹/۲۳از طریق دوستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹ریزش مو
۱۴۰۴/۰۳/۰۱ریزش مو
۱۴۰۴/۰۳/۰۲جوش ، رو به بهبود
۱۴۰۳/۰۸/۰۷سلام .کارشون خیلی خوبه من از کارشون راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۰برای ریزش و کم پشتی موهام مراجعه کردم راضی بودم
۱۳۹۹/۰۴/۱۲مشکل مو سر شوره دارم
۱۴۰۱/۰۸/۰۱جوش خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹مشکل ریزش مو داشتم که رفع شد
۱۳۹۹/۰۸/۱۰ریزش مو زیاد نتیجه ندیدم فعلا
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عالی هستن صبور ومتخصص
۱۴۰۰/۰۳/۰۴جوش صورت وریزش مو
۱۳۹۹/۰۴/۰۵مشکل ریزش مو دارم تحت درمانم ریزش موهام تا حدودی کم شده
۱۳۹۹/۰۷/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۹جوش صورت
۱۴۰۳/۰۴/۲۳دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۲مشکل پوست و مو فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۵/۰۶کارشون عالیه
۱۳۹۸/۱۰/۱۴پزشک باسواد و با اخلاق و پرسنل بسیار صبور و خوش برخوردی دارن
۱۴۰۰/۰۱/۰۵بسیار عالییی، هم برای ریزش مو وهم مشکل پوستی که برای پسرم پیش آمده بود تجربه عالی داشتم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲سلام دکتر خیلی باحوصله بودن وازش تشکر میکنم
۱۳۹۹/۰۴/۰۹سلام سفید شدن موهای پسرم
۱۴۰۴/۰۱/۲۹عالی جوش صورت
۱۴۰۴/۰۴/۰۳مشگل ریزش مو حل شد
۱۴۰۱/۱۱/۰۶چربی پوست
۱۴۰۰/۰۷/۲۷فوق العاده
۱۳۹۹/۱۰/۲۸بسیار حرفه ای و کار بلد
۱۴۰۳/۰۷/۰۹مادرم و خواهرم مریضشون هستند
۱۳۹۹/۰۲/۰۹عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۲بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۴جتی جوش در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عالی ممنون
۱۴۰۴/۰۲/۰۲خوب بود
۱۳۹۹/۰۱/۲۵عالی بودن
۱۳۹۸/۰۳/۱۷عالیه دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ریزش مو
۱۴۰۳/۰۴/۲۷جوش صورت
۱۴۰۲/۱۱/۲۲راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۶مشکل پوستی خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۹خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۰معمولی
۱۴۰۳/۰۳/۰۹عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۰۳لیفت با نخ وفیلر خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱من ٢ سال تحت نظر ایشون برای مشکل ریزش مو بودم و اصلا نتیجه نگرفتم فقط انواع و اقسام داروهارو رو من تست میکرد
۱۴۰۴/۱۱/۳۰عالی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۰قارچ پوستی و سلامتی برقرارشد
۱۴۰۲/۰۲/۱۴عالییی
۱۴۰۰/۰۵/۱۰خوب بود متوجه شدم کم کاری تیرویید دارم .
۱۴۰۴/۰۶/۱۹ببلتنننننن
۱۴۰۲/۰۱/۰۶ریزش مو داشتم فعلا تحت درمان هستم ولی طی دو ماه ریزش قطع شد رویش هم پیدا کردم
۱۴۰۲/۰۶/۱۱بد نیست
۱۴۰۳/۰۸/۱۸برای درمان ریزش و رویش مجدد مو
۱۴۰۲/۰۳/۰۶سلام دکتر بسیا
۱۴۰۱/۰۷/۳۰دکتر خوبی است.
۱۳۹۹/۰۶/۲۹کهیر یا گال پوستی و درمان در یک ماه
۱۳۹۸/۰۹/۱۹مشکل شوره قرمزی صورت و ریزش مو داشتم که تا حد مناسبی اثر بخش بود اولین ویزیت
۱۴۰۱/۱۲/۱۶عالییی
۱۴۰۴/۰۵/۱۸ریزش مو تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۰/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷ریزش موجو پوست تازه یکبار آمدم مو خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۹مشکل جوش صورت از وقتی ویزیت شدم تقریبا یه ماهی میگذره به قدری پوست صورتم روشن و خوب شده ک نگو و به من گفته بودن پروسه درمانم 6 ماه تا یک سال میباشد
۱۴۰۴/۰۲/۲۲موی سر که با داروها عالی شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۱تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳جوش داشتم رفع شدجاش مونده
۱۳۹۹/۰۴/۱۷جای زخم وسوختگی
۱۳۹۹/۰۳/۰۷مشکل پوستی در سر
۱۳۹۹/۱۱/۰۱جوش های زیاد و واقعا الان خوب شده پوستم عااالین
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بهترین دکتری که در۱۵ سال اخیر دیدم
۱۴۰۳/۰۳/۲۰ریزش مو
۱۴۰۰/۰۸/۱۹مشکل ریزش مو
۱۴۰۰/۰۸/۲۶در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۱۳واقعا دکتر با سواد و با شخصیتی هستن. تحت درمان ایشون هستم برای پوست و ریزش مو. با اینکه مدت زیادی نگذشته ولی خیلی راضیم. الکی و بی دلیل دارو نمیدن و همه چیز رو بررسی میکنن. هم خودشون هم پرسنل شون با شخصیت و با اخلاق هستند. پایدار باشن
۱۴۰۴/۱۰/۱۶سلام ، از طریق دوستان با ایشان آشنا شدم که مشکل ریزش موی شدید داشت ولی الان دیگه کاملا خوب شده
۱۳۹۹/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۲دکتر بسیار بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۷سلام وقتتون بخیر من هنوز تازه میخوام انجام بدم لیزر پیششون
۱۴۰۳/۰۹/۲۰تشخیصش عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۷ریزش شدید مو فعلا در مرحله ازمایش
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بیماری پوستی ،خوب بوده
۱۴۰۰/۰۳/۳۱فوق العاده عالی درامر تشخیص
۱۳۹۸/۱۱/۲۳اگزما عالی درمان کرد
۱۴۰۰/۱۰/۱۱مو.عالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۱۴سلام لطفا کیس های درمان جای جوش عمیق بیان نظر بدهند که بقیه راحت تصمیم بگیرن سپاس
۱۴۰۵/۰۳/۲۰ریزش شدید مو داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بسیار عالی و ماهر و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۱/۰۹/۱۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۱۶بیماری لوپوس
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷من مشکل آکنه داشتم و کاملا درمان شدم بدون مصرف دوز بالای راکوتان
۱۳۹۸/۱۲/۱۹با سلام .کار دکتر بسیار خوب عالی هس من مشگل جوش داشتم عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ریزش مو .راضی بودم از تجویزشون
۱۴۰۰/۰۴/۲۳نتیجه منفی گرفتم. بعد از 6 ماه هزینه کردن منشیشون گفتن وقت ندارن. باید چند ماه دیگه مجدد درخواست بدید.
۱۴۰۱/۰۸/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۲۲حساییت داشت دخترم بردمش خوب نشد
۱۴۰۰/۰۵/۱۰فقط یه جلسه برای جوشای صورتم مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۲خیلی جوش میزدم فعلا تحت درمانم تا الان خوب بودند
۱۳۹۹/۰۵/۰۷خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۴مشکل ریزش موی سکه ای داشتم خدارو شکر خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱خارش پوست
۱۳۹۹/۱۰/۰۸بیماری پوستی
۱۴۰۱/۰۷/۱۷جوش های بسیار میزدم اما با تجویز داروهایی دکتر تمام جوش ها از بین رفت
۱۴۰۲/۱۱/۱۶دکتر بسیار باتجربه وکار درستی است
۱۳۹۸/۱۰/۱۳نمیدونم فعلا
۱۴۰۴/۰۵/۳۰مشکل ریزش مودارم در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۱بله میشناسم عالی. اخلاق و علم بینظیر و پرسنل بسیار با اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۱۳تا قرص ها رو استفاده می کردیم خوب بودیم
۱۳۹۹/۰۵/۰۱خوب بودن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱جوش میزدم درمان رو کامل کردم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۴بسیار دکتر با سواد و حرفه ای هستند. بسیار هم باحوصله هستند. تیم متعهدی هم دارند
۱۴۰۱/۰۷/۰۸ریزش موی شدید و خداراشکر خوب شدم
۱۳۹۹/۰۴/۱۳برای جوش مراجعه کردم و درمان شدم
۱۳۹۸/۰۹/۰۴عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۴جوش صورت و خوب شد
۱۴۰۱/۱۲/۲۴پزوریاریش
۱۴۰۰/۰۵/۰۹جوش صورت ، ایشان دکتری صبور و با حوصله ای هستند ، من تا اینجای کار از ایشان راضی ام
۱۴۰۰/۰۵/۰۶کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۳/۰۷عالی کارش
۱۴۰۰/۰۲/۰۱لیزر کک و مک بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ریزش مو، تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷مشکل پوستی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵یکی از آشناها با یه بسته خالهاشو برداشت
۱۴۰۲/۰۹/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۳واقعا راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۱۴در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸لک پوست. عالی بودن ایشون
۱۳۹۹/۱۰/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۰دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۶/۰۶خوب بود برای ریزش مو رفتم هنوز نتیجه قابل توجهی نگرفتم مثل اینکه ریزش ارثی هست و باید دارو مصرف کنم تا حفظ شه
۱۴۰۴/۰۴/۰۷مشکل ریزش شدید مو داشتم تفعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۶ریزش مو و قطع ان
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عالی عالی عالی شما بگو ماااااااااه
۱۴۰۰/۱۱/۰۸پوست خشک و با دارو تاحدودی رفع شد راضی هستم شکل اساسی نبود و تحریم دارو می باشد
۱۴۰۰/۰۹/۰۳خوش اخلاق خوش برخورد و حرفه ای در کار خودشون
۱۳۹۹/۰۹/۰۱من برای درمان جوش های صورت مراجعه کردم و تحت درمان هستم واقعا عالی بودن
۱۳۹۸/۱۲/۰۴تشخیصش عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ریزش موداشتم که خداروشکربهترشدم رویش مجدد
۱۴۰۴/۰۳/۱۲هنوز در دوره درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰سلام.بنده ریزش موهایم براثر استرس بود که خیلی کم حجم شده بودن که با تشخیص دکتر و تجویز داروی ساختنی الان وضعیت بهتری دارم با تشخیص دکتر وتجویز دارو
۱۳۹۷/۰۸/۱۷راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۰۲عالی پوستی
۱۳۹۸/۰۳/۲۲بسیار حرفه ای و با شخصیت من که از نحوه ویزیت و روش درمان ایشون راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۰۳کارش خیلی بود و خیلی راضی بودم
۱۳۹۸/۱۱/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۱سلام نتیجه عالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۸عالی بودن ایشون
۱۴۰۱/۱۱/۰۳برای ریزش مو تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹فقط یک ویزیت رفتم فعلا جوش صورت تاحدودی بهبود پیداکرد
۱۳۹۹/۰۹/۱۸نتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۳/۳۰کارش خوبه برای لیزر و برداشت خال و لک پدرم رفتن و خیلی خوب رفت جاشم نموند
۱۳۹۸/۱۱/۲۶اگزما،عالی
۱۳۹۸/۱۱/۱۳سلام توی فصل تابستون هرسال که میشد پوست سرم التهاب پیدامیکرد وموهام شروع به ریختن میکردند تااینکه یه ویزیت پیش دکتر سبکتکین اومدموخیلی بهتر شدم وریزش موهام کلا قط شدن.ممنون بابت زحماتشون
۱۳۹۹/۰۴/۱۷درمان جوش صورت
۱۴۰۱/۰۷/۰۳خوب بودند البته خیلی سال قبل ک سپاهان شهر اصفهان بودند من ویزیت شدم
۱۳۹۷/۰۲/۱۹جوش حل شد
۱۳۹۷/۰۶/۱۵دارو داد برای ریزش مو
۱۴۰۴/۰۴/۲۸مشکلی شبیه به زگیل درفرزندم بود
۱۳۹۷/۰۳/۲۳دکتر خوبیست
۱۳۹۷/۱۲/۰۵من مشکل ریزش مو داشتم و از عملکرد دکتر بسیار راضیم
۱۴۰۲/۰۴/۱۹عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۶برداشتن خال و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱سوختگی دست با آب جوش دارو دادند و اصلا جاش نموند
۱۳۹۸/۰۵/۱۶دکتر با تشخیص عالی و روش درمان مناسب از هر نظر عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۶جوش صورت و ریزش مو که بهتر شده
۱۴۰۴/۰۳/۱۸خیلی عا
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۰ریزش مو عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۵جوش صورت میزدم بسیار دکتر خوبی هستن بادقت به حرف های بیمارگوش میکنن .من بسیار ازایشان راضی هستم .
۱۴۰۰/۰۹/۱۳برای جوش صورت وریزش مو رفتم عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۶هنوز ویزیت نشدم انشالله به زودی
۱۳۹۷/۰۸/۱۷کارشون فوق العادس
۱۳۹۹/۰۹/۱۷مشکل خارش شدید سر داشتم که حل شد
۱۴۰۰/۰۱/۱۵عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶فعلا یه جلسه رفتم پیششون
۱۴۰۱/۱۰/۰۵عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۴ریزش مو
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عااااالی
۱۳۹۷/۰۸/۱۲خیلی سال پیش برای درمان آلرژی پوستی رفتم و با یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵.....فعلا دارواستفاده میکنم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱جوش صورت و نتیجه خوبی تا زمان درمان.. اللن دوباره مبخام اقدام کنم
۱۳۹۷/۱۱/۲۹مشکل پوستی درمان کامل شدم
۱۴۰۲/۱۰/۱۳تشخیص عالی بود مو های سرم با دارو برگشت خوردن دوباره رشد کردن دکتر خوش برخوردی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳بسیار در کارشون حرفه ی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۹فعلا جهت معاینه
۱۳۹۹/۰۵/۱۲خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۱جوش صورت داشتم که خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶بسیار با تجربه و فهیم
۱۴۰۳/۰۸/۰۸سلام.ایشون دکتر خیلی باهوش باسواد و کاربلدن.جای جوش داشتم خدمتشون جراحی و لیزر کردم و خیلی خوب نتیجه گرفتم و دفعات بعد هم هر دفعه با۱ نسخه نتیجه گرفتم.حتما این پزشک را پیشنهاد میدم.کرمها و داروهایی هم ک تجویز میکنند هم قیمت مناسبن هم خوبن .تشخیص آقای دکتر بی نظیره.ممنون از ایشون ایشون اصالتا اصفهانی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۰حساسیت پوستی
۱۴۰۳/۰۹/۲۱جوش داشتم ک رفع شد
۱۳۹۷/۰۸/۰۷برای ریزش مو رفتم که خداروشکر مشکلم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۰۸فعلا خوب بوده یک دوره رفتم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸پوست صورتم لک وکک ومک وخشکی زیاد،،هیچ زده افتابی به پوست من نمیخوره
۱۴۰۰/۰۳/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۵ریزش مو
۱۴۰۴/۰۲/۲۶عاااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ریزش مو بهتر شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۲ریز مو
۱۳۹۹/۰۹/۲۶معرفی شده
۱۴۰۱/۱۱/۰۳مشکل ریزش مو و جوش صورت داشتم.دستشون شفاست
۱۳۹۹/۰۷/۳۰با سلام باتوجه به شناختی که در زمان شهرکرد بود آشنا هستم
۱۳۹۹/۰۸/۰۷ریزش مو دارم و تحت درمانم ،فعلا که راضیم و خیلی کم شده ریزش موهام
۱۴۰۲/۱۱/۰۲برای درمان بیماری پوستی به ایشان مراجعه کردم و از تشخیص صحیح و درمان راضی بودم.
۱۳۹۸/۰۹/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۵جوش صورت
۱۴۰۱/۱۱/۲۶مشکل پوستی وایجادلکه هایی برصورتم که با2ویزیت ایشان تاحالا خیلی خوب شده.
۱۳۹۸/۰۹/۱۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۴تشخیص و درمان عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۱ریزش مو داشتم و تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۵/۲۲دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۶خیلی عالی دکترخوبی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۲۷مشکل خال زیر پوستی داشتم با لیزر حل شد ممنون
۱۴۰۲/۰۳/۰۴جای جوش داشتم خوب شد
۱۳۹۹/۰۷/۱۳عاااالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۱۳دکتر سبکتکین بهترین دکتر پوست من چند سال بیمارشون بودم فوق العاده بودن
۱۳۹۹/۰۸/۲۳ریزش موهام خیلی کمترشد
۱۴۰۰/۰۲/۰۵عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲پوست .جوش.نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۶پوست صورتم لک داشت کمی برطرف شده میخام دوباره پیششون برم
۱۴۰۱/۰۹/۲۸برای درمان زگیل مراجعه کردم و نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۳/۳۰ریزش مو بهتر شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عاااالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عالی واقعا
۱۴۰۴/۱۱/۰۱عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۸ریزش مو خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳ریزش موی شدید سه ماهه تحت درمانم نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۹ریزش مو داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴واقعا عالی بود
۱۳۹۷/۰۴/۰۲خوب است
۱۳۹۹/۰۸/۱۲علت: زیگیل کف پا و با 3 جلسه فریز درمان شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸جهت ریزش مو مراجعه کردم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۲دوستم رو برای زونا بردم پیششون و درمان شد
۱۴۰۴/۰۱/۰۶عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بسیار خوش برخورد و تشخیص بیماری عالی و در چند روز اول درمان داروهای تجویزی بسیار موثر بود
۱۴۰۵/۰۲/۳۰در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۲۱دکتر بسیار عالی،مهربان و کاملا به حرفاتون دقیق گوش میدن،از کارشون بهترین نتیجه را میگیرین
۱۴۰۰/۰۵/۲۹