دکتر مهدی سبکتکین متخصص و جراح پوست، مو، زیبایی و لیزردرمانی با شماره نظام پزشکی 102224 در تهران فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت پوست و مو از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
دکتر مهدی سبکتکین متخصص و جراح پوست، مو، زیبایی و لیزردرمانی است که با شماره نظام پزشکی 102224 در شهر تهران فعالیت میکند. ایشان دارای تخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی) بوده و خدمات درمانی و زیبایی متعددی را با بهرهگیری از دانش روز دنیا به بیماران ارائه میدهند. مطب دکتر مهدی سبکتکین در منطقه ظفر تهران، خیابان شریعتی، خیابان منظرنژاد، ساختمان پزشکان منظرنژاد، طبقه دوم واقع شده است و مراجعهکنندگان میتوانند برای دریافت انواع خدمات پوستی و زیبایی به این نشانی مراجعه نمایند.
دکتر مهدی سبکتکین فارغالتحصیل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد است. عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفتر استعدادهای درخشان، سابقه ۱۶ سال فعالیت درمانی و تالیف مقالات علمی از دیگر افتخارات حرفهای ایشان به شمار میرود. دکتر سبکتکین به عنوان متخصص پوست و مو در تهران، خدماتی نظیر درمان تخصصی ریزش مو، جوانسازی با دستگاههای پیشرفته، تزریق ژل و بوتاکس، لیزر جوانسازی، درمان قطعی جای جوش و اسکار آکنه، کاشت مو، لیفت صورت با نخ، جراحیهای پوستی، لیزر خال و کک و مک، پاکسازی پوست، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، کربوکسی تراپی و لاغری موضعی با دستگاههای بهروز را ارائه میدهد.
در مطب دکتر سبکتکین، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت پوست و مو فراهم است. همچنین مراجعهکنندگان میتوانند خدمات لیزر موهای زائد را به صورت تخصصی، با اپراتور خانم برای بانوان و اپراتور آقا برای آقایان، دریافت کنند. رعایت نظم و مقررات رزرو نوبت، بهداشت و ارائه خدمات تخصصی، نشاندهنده تعهد دکتر مهدی سبکتکین به ارائه خدمات باکیفیت به بیماران است. بسیاری از مراجعین از دقت تشخیص، برخورد حرفهای و نتایج درمانی رضایت دارند.
دکتر مهدی سبکتکین به عنوان یکی از چهرههای علمی در حوزه پوست و زیبایی تهران شناخته میشود و همواره تلاش دارد با بهرهگیری از پیشرفتهترین متدهای درمانی، سلامت و زیبایی بیماران خود را ارتقا دهد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران ؛خیابان شریعتی؛خیابان منظرنژاد ؛ساختمان پزشکان منظرنژاد ؛طبقه دوم
تهران خیابان شریعتی روبروی مترو شریعتی خیابان منظرنژاد ساختمان پزشکان منظرنژاد طبقه دوم
تهران خیابان شریعتی روبروی مترو شریعتی خیابان منظرنژاد ساختمان پزشکان منظرنژاد طبقه دوم
تهران ؛خیابان شریعتی؛خیابان منظرنژاد ؛ساختمان پزشکان منظرنژاد ؛طبقه دوم
تهران خیابان شریعتی روبروی مترو شریعتی خیابان منظرنژاد ساختمان پزشکان منظرنژاد طبقه دوم
تهران خیابان شریعتی روبروی مترو شریعتی خیابان منظرنژاد ساختمان پزشکان منظرنژاد طبقه دوم
تهران خیابان شریعتی روبروی مترو شریعتی خیابان منظرنژاد ساختمان پزشکان منظرنژاد طبقه دوم
نتیجه منفی گرفتم. بعد از 6 ماه هزینه کردن منشیشون گفتن وقت ندارن. باید چند ماه دیگه مجدد درخواست بدید.
۱۴۰۱/۰۸/۰۷مشکل اگزما
۱۴۰۴/۰۳/۱۳جوش حل شد
۱۳۹۷/۰۶/۱۵عااااالی
۱۳۹۷/۰۸/۱۲جوش صورت
۱۴۰۲/۱۱/۰۶سلام مشکل ریزش مو شدید داشتم که الان تا حدودی جواب گرفتم البته خود دکتر گفتن حل مشکلم زمان بر .تا الان راضیم
۱۳۹۹/۱۱/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۲کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۳/۰۷عالی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۷برای پوست ومو مراجعه کردم در حال درمان هستم تاحالا راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳جوش،عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۰۴جوش صورت
۱۴۰۳/۰۴/۲۳جای جوش داشتم خوب شد
۱۳۹۹/۰۷/۱۳من جوش میزدم پوستم عالی شد با ویزیت دکتر سبک تکین
۱۳۹۹/۱۲/۰۳هنوز در دوره درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۵موهای کم پشتی داشتم بنظرم با یه جلسه خیلی بهتر شدم ولی هنوز تحت درمانم
۱۳۹۸/۱۱/۲۸بیماری پوستی
۱۴۰۱/۰۷/۱۷بد نیست
۱۴۰۳/۰۸/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۱۳فوق العاده
۱۳۹۹/۱۰/۲۸برای مشکل پوستی نتیجه خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۱/۰۱جوش صورت
۱۴۰۰/۰۵/۲۰واقعا دکتر با سواد و با شخصیتی هستن. تحت درمان ایشون هستم برای پوست و ریزش مو. با اینکه مدت زیادی نگذشته ولی خیلی راضیم. الکی و بی دلیل دارو نمیدن و همه چیز رو بررسی میکنن. هم خودشون هم پرسنل شون با شخصیت و با اخلاق هستند. پایدار باشن
۱۴۰۴/۱۰/۱۶من لک وپیست و جوش ولکه پوستی داشتم وخداروشکر حل شد دکتر کارشون واقعا عالیه هرجای دنیا که مطب بزنند و هرجای دنیا که باشم بازهم برای مشکلات پوست ومو به ایشون مراجعه میکنم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹ریزش مو
۱۴۰۲/۰۱/۲۲مشکل خارش شدید سر داشتم که حل شد
۱۴۰۰/۰۱/۱۵عالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۱۶مشکل پوست خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۴سلام وقتتون بخیر من هنوز تازه میخوام انجام بدم لیزر پیششون
۱۴۰۳/۰۹/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۹عالییی
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دکتر بسیار بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۷سلام.ایشون دکتر خیلی باهوش باسواد و کاربلدن.جای جوش داشتم خدمتشون جراحی و لیزر کردم و خیلی خوب نتیجه گرفتم و دفعات بعد هم هر دفعه با۱ نسخه نتیجه گرفتم.حتما این پزشک را پیشنهاد میدم.کرمها و داروهایی هم ک تجویز میکنند هم قیمت مناسبن هم خوبن .تشخیص آقای دکتر بی نظیره.ممنون از ایشون ایشون اصالتا اصفهانی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۰مو.عالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۱۴مشکل لک و جوش داشتم و راضی بودم
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ریزش مو
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عالی بودن و نتیجه ای که در خصوصی مشکلات پوستی داشتم، برطرف شد
۱۴۰۰/۰۱/۱۴ریزش مو داشتم.. در حال طی کردن پروسه ی درمان هستم، بعد از سه ماه، ریزش موهام نصف شده و درمان هنوز ادامه داره
۱۴۰۳/۱۲/۱۵ریزش مو بسیار راضی بودم
۱۴۰۱/۱۰/۲۳عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲پوست صورت وسرم پراز جوش شده بود با یکماه دارو کاملا از بین رفت کارشون عالیه اخلاقشونم خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۵/۲۵جوش های بسیار میزدم اما با تجویز داروهایی دکتر تمام جوش ها از بین رفت
۱۴۰۲/۱۱/۱۶جای زخم وسوختگی
۱۳۹۹/۰۳/۰۷مشکل لک
۱۴۰۰/۱۱/۰۵ریزش مو داشتم فعلا تحت درمان هستم ولی طی دو ماه ریزش قطع شد رویش هم پیدا کردم
۱۴۰۲/۰۶/۱۱خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۱عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۶من ٢ سال تحت نظر ایشون برای مشکل ریزش مو بودم و اصلا نتیجه نگرفتم فقط انواع و اقسام داروهارو رو من تست میکرد
۱۴۰۴/۱۱/۳۰خوب بودن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱با سلام باتوجه به شناختی که در زمان شهرکرد بود آشنا هستم
۱۳۹۹/۰۸/۰۷ریزش مو شدید داشتم فعلآ یه جلسه هست که رفتم پیششون واقعا عالی بودواسم داروهاشون،وهمچنین دکترخیلی خوش اخلاق ومهربانی هستن ایشون زنده باشن وسلامت به امیدموفقیت های بیشترواسه دکتر سبکتکین
۱۳۹۹/۰۴/۱۸خوب بود .
۱۴۰۱/۱۱/۱۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۲۲مشکل جوش داخل پوستی داشتم درمان شدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۹خیلی عالی دکترخوبی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۲۷دکتر خوبی هستن با یک ویزیت فهمیدن مشکل چیه ، اما در خصوص ویزیت غیر از مبلغ ویزیتی که جهت پوست و مو پرداخت شده منشی میخواستن هرکدوم رو جدا از ما بگیرن یعنی ویزیت پوست جدا ویزیت مو جدا
۱۴۰۳/۰۷/۰۳آکنه در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۵با دقت بررسی میکنن، ولی من ریزش مو داشتم و بعد از مصرف ٥ ماه دارو هیچ نتیجه ای نگرفتم. مشکل دیگه ای هم که باهاشون داشتم یه دستگاه آنالیز از طریق دست دارن که به اجبار باید انجام بدین ولی اصلا صحت سنجی نشده این دستگاه نتیجه ش درسته.
۱۴۰۴/۱۱/۰۴پوست .جوش.نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۶ریزش مو
۱۴۰۴/۰۳/۰۲از همه نظر عالی بودند جناب دکتر
۱۴۰۱/۰۷/۱۸دکتر بسیار عالی،مهربان و کاملا به حرفاتون دقیق گوش میدن،از کارشون بهترین نتیجه را میگیرین
۱۴۰۰/۰۵/۲۹ریزش مو حل شد
۱۴۰۲/۰۲/۲۳اگزما عالی درمان کرد
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۱ریزش مو
۱۴۰۲/۰۱/۱۱فوق العاده
۱۳۹۸/۱۰/۰۵جلسه اول که بسیار خوب بودند.
۱۴۰۳/۱۱/۳۰من مشکل ریزش مو داشتم و از عملکرد دکتر بسیار راضیم
۱۴۰۲/۰۴/۱۹با سلام و وقت بخیر خدمت عزیزان من مشکل ریزش موی شدید پیدا کردم که پیش دکتر مراجعه کردم و بعد از دوماه ریزش موهام قطع شد دکتر خیلی خوبی هستن دوستان هم خثش برخورد و هم کاربلد بنظرم اگر شماهم این مشکل رو داشتید حتما سربزنید کارشون درسته
۱۴۰۳/۱۰/۱۰ببلتنننننن
۱۴۰۲/۰۱/۰۶برای ریزش مو تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹تشخیص عالی بود مو های سرم با دارو برگشت خوردن دوباره رشد کردن دکتر خوش برخوردی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳واقعاکارشون عالی بود مشکل ریزش موداشتم بعدازمصرف داروها کلا ریزش قطع شد
۱۳۹۹/۰۴/۱۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۸سلام بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۰۲عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۰۳ریزش مو. بهتر شدم.
۱۴۰۴/۰۴/۲۲دوستم رو برای زونا بردم پیششون و درمان شد
۱۴۰۴/۰۱/۰۶تشخیص و درمان عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۱سلام توی فصل تابستون هرسال که میشد پوست سرم التهاب پیدامیکرد وموهام شروع به ریختن میکردند تااینکه یه ویزیت پیش دکتر سبکتکین اومدموخیلی بهتر شدم وریزش موهام کلا قط شدن.ممنون بابت زحماتشون
۱۳۹۹/۰۴/۱۷مشگل ریزش مو حل شد
۱۴۰۱/۱۱/۰۶دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۰ریزش مو.فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۱برای پوست
۱۳۹۹/۰۸/۰۹دکتر خوبیست
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ریزش مو عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۵ریزش مو عاااالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بله میشناسم عالی. اخلاق و علم بینظیر و پرسنل بسیار با اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۱۳ریزش مو و رشد مجدد موها
۱۳۹۹/۰۶/۰۵تا قرص ها رو استفاده می کردیم خوب بودیم
۱۳۹۹/۰۵/۰۱تشخیصش عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۷خوب بود
۱۳۹۷/۰۴/۰۳معمولی
۱۴۰۳/۰۳/۰۹عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۱لیزر کک و مک بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ریزش مو . تا حدودی کوثر بودند
۱۳۹۹/۰۵/۱۸ریزش مو
۱۴۰۳/۰۳/۱۷واسه مو دخترم امدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۳موی سر که با داروها عالی شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۱درمان جوش تشخیص دیگری دادند و ارجاع به غدد داده شد و ازشون و تشخیص بالایی که دارند ممنونم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶مشکل پوستی در سر
۱۳۹۹/۱۱/۰۱عالیه دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۰۵سلام دکتر خیلی باحوصله بودن وازش تشکر میکنم
۱۳۹۹/۰۴/۰۹خارش پوست
۱۳۹۹/۱۰/۰۸سلام سفید شدن موهای پسرم
۱۴۰۴/۰۱/۲۹دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۶/۰۶خیلی خوب عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بسیار با تجربه و فهیم
۱۴۰۳/۰۸/۰۸فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ریزش مو
۱۴۰۳/۰۴/۲۷کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۱/۳۱با سلام .من چند سال هست بیمار دکتر سبکتنین هستم از تشخیص به موقع بیماریم شکر میکنم از درمانشون بسیار راضی هستم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵سلام لطفا کیس های درمان جای جوش عمیق بیان نظر بدهند که بقیه راحت تصمیم بگیرن سپاس
۱۴۰۵/۰۳/۲۰دارو داد برای ریزش مو
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بهترین دکتری که در۱۵ سال اخیر دیدم
۱۴۰۳/۰۳/۲۰خوب است
۱۳۹۹/۰۸/۱۲هنوز تحته درمان هستم
۱۳۹۹/۰۵/۰۷جوش عالی
۱۴۰۲/۰۹/۳۰لیزرموهای زاعد
۱۴۰۱/۰۸/۰۳ریزش مو بهتر شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بسیار باادب با حوصله با دانش و دلسوز هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۲خوب بود متوجه شدم کم کاری تیرویید دارم .
۱۴۰۴/۰۶/۱۹درمان جوش صورت
۱۴۰۱/۰۷/۰۳عاللیییی
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ریزش مو . عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۰پزشک باسواد و با اخلاق و پرسنل بسیار صبور و خوش برخوردی دارن
۱۴۰۰/۰۱/۰۵عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۴ریزش شدید مو داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲ریزش مو، فعلا یه جلسه رفتم بنظرم مثبت بوده
۱۴۰۴/۰۵/۲۵مشکل پوست و مو فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۵/۰۶فوق العاده عالی درامر تشخیص
۱۳۹۸/۱۱/۲۳ریزش مو دارم و تحت درمانم ،فعلا که راضیم و خیلی کم شده ریزش موهام
۱۴۰۲/۱۱/۰۲بسیار عالی و ماهر و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۱/۰۹/۱۲ریزش مو ک کامل برطرف شد
۱۳۹۸/۰۵/۱۲کارش خوبه برای لیزر و برداشت خال و لک پدرم رفتن و خیلی خوب رفت جاشم نموند
۱۳۹۸/۱۱/۲۶عالیه کارشون
۱۴۰۰/۱۲/۱۴سوختگی دست با آب جوش دارو دادند و اصلا جاش نموند
۱۳۹۸/۰۵/۱۶سلام دکتر خ
۱۴۰۰/۱۰/۰۸در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۴خوب بود برای ریزش مو رفتم هنوز نتیجه قابل توجهی نگرفتم مثل اینکه ریزش ارثی هست و باید دارو مصرف کنم تا حفظ شه
۱۴۰۴/۰۴/۰۷کار ایشون واقعا عالیه..کک و مک صورت خیلی داشتم ولی به لطف دکتر همشون از بین رفتن و دیگه هم جاشون برنگشت
۱۴۰۰/۰۱/۰۶خشکی پوست برطرف شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۶خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۰خوبه خوش اخلاق و حرفه ای
۱۳۹۸/۱۰/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۴برای ریزش مو مراجعه داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۱۹بسیارعالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۱جتی جوش در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۰۷فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۱۴زیرش مو
۱۴۰۴/۰۶/۰۶خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۴بخاطر لک و کک و مک رفتم کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۸مشکل ریزش مو داشتم عالی جواب داد
۱۴۰۲/۰۱/۱۸لک پوستی که کمرنگ تر شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۱چربی پوست
۱۴۰۰/۰۷/۲۷مشکل ریزش مو دارم تحت درمانم ریزش موهام تا حدودی کم شده
۱۳۹۹/۰۷/۰۷مشکل آکنه بود که با کمک ایشان بهتر شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۹مشکل خال زیر پوستی داشتم با لیزر حل شد ممنون
۱۴۰۲/۰۳/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳قارچ پوستی و سلامتی برقرارشد
۱۴۰۲/۰۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۶عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۲در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹واقعا فوق العاده بودن، من لک سفید روی صورتم افتاده بود با یک دوره مصرف دارو خوب شد.
۱۴۰۰/۰۸/۰۹خوب بود
۱۳۹۷/۱۰/۲۴برای ریزش مو رفتم که خداروشکر مشکلم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۵قطع ریزش مو
۱۳۹۹/۱۱/۲۴مشکل جوش صورت از وقتی ویزیت شدم تقریبا یه ماهی میگذره به قدری پوست صورتم روشن و خوب شده ک نگو و به من گفته بودن پروسه درمانم 6 ماه تا یک سال میباشد
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۲۲با این ک جلسه اول بود بسیار عالی بود علت مراجعه اگزما پوستی پیشناهدم ب بیمارانی ک اگزما دارن اینه ک اگه چندین ساله با بیماری اگزما دست و پنجه نرم میکنن حتما مراجعه کنند
۱۴۰۲/۱۰/۱۱قارچ پوستی داشتم درمان شد
۱۴۰۲/۰۶/۱۶بسیار در کارشون حرفه ی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۹ریزش مو داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴پوست خشک و با دارو تاحدودی رفع شد راضی هستم شکل اساسی نبود و تحریم دارو می باشد
۱۴۰۰/۰۹/۰۳پوست صورتم لک داشت کمی برطرف شده میخام دوباره پیششون برم
۱۴۰۱/۰۹/۲۸جهت ریزش مو مراجعه کردم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۲۷عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲ریزش شدید مو فعلا در مرحله ازمایش
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی ممنون
۱۴۰۴/۰۲/۰۲نمیدونم فعلا
۱۴۰۴/۰۵/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱حساسیت پوستی
۱۴۰۳/۰۹/۲۱عالی عالی
۱۳۹۸/۱۲/۰۴تحت درمان هستم فعلا ک بهبود نسبی حاصل شده با تشخیص درست آقای دکتر
۱۴۰۲/۰۲/۳۱عالی پوستی
۱۳۹۸/۰۳/۲۲جوش صورت وریزش مو
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عالی بودن
۱۳۹۸/۰۳/۱۷بیماری پوستی ،خوب بوده
۱۴۰۰/۰۳/۳۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۱/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۱۹مشکل ریزش مودارم در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۱جوش صورت داشتم که خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۹لک صورت
۱۴۰۰/۰۲/۰۹بسیار دکتر با سواد و حرفه ای هستند. بسیار هم باحوصله هستند. تیم متعهدی هم دارند
۱۴۰۱/۰۷/۰۸ریزش مو و قطع ان
۱۴۰۴/۰۵/۲۱کهیر یا گال پوستی و درمان در یک ماه
۱۳۹۸/۰۹/۱۹برای نوبت ویزیت ۲۶ آذر
۱۴۰۴/۰۹/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۱دکتر خیلی با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷ریزش موجو پوست تازه یکبار آمدم مو خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۹مشکل خارش تن و بدن داشت دخترم که با شامپو و پماد برطرف شد در یک جلسه
۱۴۰۵/۰۳/۱۰ریزش موی ارثی
۱۳۹۷/۱۰/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۰۲عالی کارش
۱۴۰۰/۰۲/۰۱موهام زیاد می ریخت
۱۳۹۹/۱۲/۱۲مشکل پوستی وایجادلکه هایی برصورتم که با2ویزیت ایشان تاحالا خیلی خوب شده.
۱۳۹۸/۰۹/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷برای جوش مراجعه کردم و درمان شدم
۱۳۹۸/۰۹/۰۴مشکل پوستی خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۹فقط کاش برای معاینه و تشخیص بیشتر وقت بزارن .چون بیمار هم هزینه ویزیت پرداخت کرده و هم کلی وقت گذاشته تا اومده مطب برای اینکه مشکلش تشخیص و درمان بشه .ولی دکتر زود میخواد بیمار بعدی بره داخل
۱۴۰۵/۰۳/۱۰فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۲اقای دکتر خوش اخلاق بود و تک تک سوالات رو با حوصله برام توضیح میداد. فعلا تحت درمان هستم و نتیجه مشخص نیست هنور.
۱۴۰۵/۰۲/۱۶ریزش موی شدید و خداراشکر خوب شدم
۱۳۹۹/۰۴/۱۳کارشون عالیه
۱۳۹۸/۱۰/۱۴فعلا همه چی
۱۴۰۴/۰۴/۲۲برای درمان ریزش و رویش مجدد مو
۱۴۰۲/۰۳/۰۶نتیجه خوب و قابل قبول
۱۳۹۸/۱۱/۰۷واقعا عالی بود
۱۳۹۷/۰۴/۰۲عالی بودن
۱۳۹۹/۰۳/۲۷دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ریزش موجو پوست تازه یکبار آمدم مو خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۹دکتربانجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ریزش موداشتم که خداروشکربهترشدم رویش مجدد
۱۴۰۴/۰۳/۱۲خیلی نتیجه دیدم اره خیلی کمک میکنه دکتر سبک تکین یه دونس
۱۳۹۷/۰۶/۰۵خیلی عا
۱۴۰۰/۰۸/۲۹نتتجه بخش بوده
۱۳۹۹/۱۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۹/۱۷فعلا یه جلسه رفتم پیششون
۱۴۰۱/۱۰/۰۵مو عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۷عالییی
۱۴۰۰/۰۵/۱۰لک پوست. عالی بودن ایشون
۱۳۹۹/۱۰/۲۶