دکتر مهدی سبکتکین متخصص و جراح پوست، مو، زیبایی و لیزردرمانی با شماره نظام پزشکی 102224 در تهران فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت پوست و مو از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
دکتر مهدی سبکتکین متخصص و جراح پوست، مو، زیبایی و لیزردرمانی است که با شماره نظام پزشکی 102224 در شهر تهران فعالیت میکند. ایشان دارای تخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی) بوده و خدمات درمانی و زیبایی متعددی را با بهرهگیری از دانش روز دنیا به بیماران ارائه میدهند. مطب دکتر مهدی سبکتکین در منطقه ظفر تهران، خیابان شریعتی، خیابان منظرنژاد، ساختمان پزشکان منظرنژاد، طبقه دوم واقع شده است و مراجعهکنندگان میتوانند برای دریافت انواع خدمات پوستی و زیبایی به این نشانی مراجعه نمایند.
دکتر مهدی سبکتکین فارغالتحصیل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد است. عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفتر استعدادهای درخشان، سابقه ۱۶ سال فعالیت درمانی و تالیف مقالات علمی از دیگر افتخارات حرفهای ایشان به شمار میرود. دکتر سبکتکین به عنوان متخصص پوست و مو در تهران، خدماتی نظیر درمان تخصصی ریزش مو، جوانسازی با دستگاههای پیشرفته، تزریق ژل و بوتاکس، لیزر جوانسازی، درمان قطعی جای جوش و اسکار آکنه، کاشت مو، لیفت صورت با نخ، جراحیهای پوستی، لیزر خال و کک و مک، پاکسازی پوست، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، کربوکسی تراپی و لاغری موضعی با دستگاههای بهروز را ارائه میدهد.
در مطب دکتر سبکتکین، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت پوست و مو فراهم است. همچنین مراجعهکنندگان میتوانند خدمات لیزر موهای زائد را به صورت تخصصی، با اپراتور خانم برای بانوان و اپراتور آقا برای آقایان، دریافت کنند. رعایت نظم و مقررات رزرو نوبت، بهداشت و ارائه خدمات تخصصی، نشاندهنده تعهد دکتر مهدی سبکتکین به ارائه خدمات باکیفیت به بیماران است. بسیاری از مراجعین از دقت تشخیص، برخورد حرفهای و نتایج درمانی رضایت دارند.
دکتر مهدی سبکتکین به عنوان یکی از چهرههای علمی در حوزه پوست و زیبایی تهران شناخته میشود و همواره تلاش دارد با بهرهگیری از پیشرفتهترین متدهای درمانی، سلامت و زیبایی بیماران خود را ارتقا دهد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران ؛خیابان شریعتی؛خیابان منظرنژاد ؛ساختمان پزشکان منظرنژاد ؛طبقه دوم
تهران خیابان شریعتی روبروی مترو شریعتی خیابان منظرنژاد ساختمان پزشکان منظرنژاد طبقه دوم
تهران خیابان شریعتی روبروی مترو شریعتی خیابان منظرنژاد ساختمان پزشکان منظرنژاد طبقه دوم
تهران ؛خیابان شریعتی؛خیابان منظرنژاد ؛ساختمان پزشکان منظرنژاد ؛طبقه دوم
تهران خیابان شریعتی روبروی مترو شریعتی خیابان منظرنژاد ساختمان پزشکان منظرنژاد طبقه دوم
تهران خیابان شریعتی روبروی مترو شریعتی خیابان منظرنژاد ساختمان پزشکان منظرنژاد طبقه دوم
تهران خیابان شریعتی روبروی مترو شریعتی خیابان منظرنژاد ساختمان پزشکان منظرنژاد طبقه دوم
پوست صورت وسرم پراز جوش شده بود با یکماه دارو کاملا از بین رفت کارشون عالیه اخلاقشونم خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۵/۲۵جوش صورت وبدن،
۱۴۰۲/۰۹/۲۶کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۱/۳۱واقعا فوق العاده بودن، من لک سفید روی صورتم افتاده بود با یک دوره مصرف دارو خوب شد.
۱۴۰۰/۰۸/۰۹سلام دکتر خیلی باحوصله بودن وازش تشکر میکنم
۱۳۹۹/۰۴/۰۹با سلام باتوجه به شناختی که در زمان شهرکرد بود آشنا هستم
۱۳۹۹/۰۸/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۵موهام زیاد می ریخت
۱۳۹۹/۱۲/۱۲لیفت با نخ وفیلر خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۰۶جوش های بسیار میزدم اما با تجویز داروهایی دکتر تمام جوش ها از بین رفت
۱۴۰۲/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۵واقعاکارشون عالی بود مشکل ریزش موداشتم بعدازمصرف داروها کلا ریزش قطع شد
۱۳۹۹/۰۴/۱۲در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹عالیه دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۰۵سلام مشکل ریزش مو شدید داشتم که الان تا حدودی جواب گرفتم البته خود دکتر گفتن حل مشکلم زمان بر .تا الان راضیم
۱۳۹۹/۱۱/۱۶چربی پوست
۱۴۰۰/۰۷/۲۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۱ریزش مو عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۵لیزر کک و مک
۱۳۹۹/۰۶/۰۴مشگل ریزش مو حل شد
۱۴۰۱/۱۱/۰۶در مرحله درمان هستم
۱۳۹۸/۱۱/۱۹فقط ویزیت شدم دیگه کارشو ندیدم
۱۴۰۴/۰۱/۰۱جهت ریزش مو مراجعه کردم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۲سلام سفید شدن موهای پسرم
۱۴۰۴/۰۱/۲۹راضی از تجویز داروها
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۰۳خوش اخلاق خوش برخورد و حرفه ای در کار خودشون
۱۳۹۹/۰۹/۰۱قارچ پوستی داشتم درمان شد
۱۴۰۲/۰۶/۱۶جلسه اول که بسیار خوب بودند.
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خیلی جوش میزدم فعلا تحت درمانم تا الان خوب بودند
۱۳۹۹/۰۵/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۹ریزش مو داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴سلام دکتر خ
۱۴۰۰/۱۰/۰۸لیزر فرکشنال انجام دادم بسبار عالی پزشک متبحر وبااخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عالی عالی
۱۳۹۸/۱۲/۰۴من برای درمان جوش های صورت مراجعه کردم و تحت درمان هستم واقعا عالی بودن
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ریزش مو. بهتر شدم.
۱۴۰۴/۰۴/۲۲جوش صورت داشتم که خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶جوش صورت و ریزش مو که بهتر شده
۱۴۰۴/۰۳/۱۸جوش صورت وریزش مو
۱۴۰۳/۱۱/۲۲نتیجه خوب و قابل قبول
۱۳۹۸/۱۱/۰۷برای پوست
۱۳۹۹/۰۸/۰۹ریزش مو . که خیلی بهتر شده. فقط مطب دکتر همیشه شلوغه و سروقت نمیشه داخل رفت
۱۴۰۴/۰۵/۰۷کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۳/۰۷درمان جوش صورت
۱۴۰۱/۰۷/۰۳مشکل لک و جوش داشتم و راضی بودم
۱۳۹۹/۰۱/۲۳مشکل اگزما
۱۴۰۴/۰۳/۱۳فعلا هیچی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۳مشکل ریزش مو دارم تحت درمانم ریزش موهام تا حدودی کم شده
۱۳۹۹/۰۷/۰۷اقای دکتر خوش اخلاق بود و تک تک سوالات رو با حوصله برام توضیح میداد. فعلا تحت درمان هستم و نتیجه مشخص نیست هنور.
۱۴۰۵/۰۲/۱۶لیزرموهای زاعد
۱۴۰۱/۰۸/۰۳عاااالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عالی بودن
۱۳۹۹/۰۳/۲۷عالی ممنون
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲با سلام و وقت بخیر خدمت عزیزان من مشکل ریزش موی شدید پیدا کردم که پیش دکتر مراجعه کردم و بعد از دوماه ریزش موهام قطع شد دکتر خیلی خوبی هستن دوستان هم خثش برخورد و هم کاربلد بنظرم اگر شماهم این مشکل رو داشتید حتما سربزنید کارشون درسته
۱۴۰۳/۱۰/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۲۷مشکل جوش داخل پوستی داشتم درمان شدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۹فوق العاده
۱۳۹۸/۱۰/۰۵سلام و عرض خسته نباشید من دفعه اول بود که به دکتر مراجعه کردم و واقعا راضی بودم کارشون بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۲۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۲۶خیلی عا
۱۴۰۰/۰۸/۲۹با این ک جلسه اول بود بسیار عالی بود علت مراجعه اگزما پوستی پیشناهدم ب بیمارانی ک اگزما دارن اینه ک اگه چندین ساله با بیماری اگزما دست و پنجه نرم میکنن حتما مراجعه کنند
۱۴۰۲/۱۰/۱۱نتیجه منفی گرفتم. بعد از 6 ماه هزینه کردن منشیشون گفتن وقت ندارن. باید چند ماه دیگه مجدد درخواست بدید.
۱۴۰۱/۰۸/۰۷عاااالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۳۰جوشام خوب شد هنوزم تحت درمانشونم
۱۴۰۳/۰۲/۲۹دکتر خوبیست
۱۳۹۷/۱۲/۰۵مو عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ریزش مو
۱۴۰۳/۱۰/۲۰خوب بودند البته خیلی سال قبل ک سپاهان شهر اصفهان بودند من ویزیت شدم
۱۳۹۷/۰۲/۱۹جوش میزدم درمان رو کامل کردم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۴هزینه های زیاد
۱۴۰۰/۰۶/۲۷ریزش مو
۱۴۰۴/۰۲/۲۶جوش صورت میزدم بسیار دکتر خوبی هستن بادقت به حرف های بیمارگوش میکنن .من بسیار ازایشان راضی هستم .
۱۴۰۰/۰۹/۱۳خیلی سال پیش برای درمان آلرژی پوستی رفتم و با یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵جوش حل شد
۱۳۹۷/۰۶/۱۵با سلام .کار دکتر بسیار خوب عالی هس من مشگل جوش داشتم عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دوستم رو برای زونا بردم پیششون و درمان شد
۱۴۰۴/۰۱/۰۶خوب بود متوجه شدم کم کاری تیرویید دارم .
۱۴۰۴/۰۶/۱۹بسیار در کارشون حرفه ی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۹معرفی شده
۱۴۰۱/۱۱/۰۳عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۴خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۱راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۰۲خیلی عالی دکترخوبی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۲۷قطع ریزش مو
۱۳۹۹/۱۱/۲۴برای جوش مراجعه کردم و درمان شدم
۱۳۹۸/۰۹/۰۴خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۳۰برای ریزش مو تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹مشکل ریزش مودارم در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۱بهترین دکتری که در۱۵ سال اخیر دیدم
۱۴۰۳/۰۳/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷ریزش مو خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر خوبی است.
۱۳۹۹/۰۶/۲۹مادرم و خواهرم مریضشون هستند
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ریزش مو
۱۴۰۳/۰۴/۲۷دکتر با تشخیص عالی و روش درمان مناسب از هر نظر عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳خوب بود
۱۳۹۹/۰۱/۲۵عالی بودن
۱۳۹۸/۰۳/۱۷جوش صورت
۱۴۰۳/۰۴/۲۳جوش صورت و خوب شد
۱۴۰۱/۱۲/۲۴عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۲۲بسیار عالی و با تجربه هستن.
۱۴۰۰/۰۲/۰۱یکی از آشناها با یه بسته خالهاشو برداشت
۱۴۰۲/۰۹/۰۹فعلا یه جلسه رفتم پیششون
۱۴۰۱/۱۰/۰۵عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵دکتر خیلی باحوصله و با دقت هستن و کادر خیلی خوبی دارند برای ریزش مو و جوش صورت مراجعه کردم تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۰/۰۱بخاطر لک و کک و مک رفتم کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ریزش مو دارم داروهای مختلفی تجویز کردن منتظر نتیجه هستم اما برخورد بسیار عالی آقای دکتر و پرسنل حس خوب و آرامشبخشی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۶ریزش موی شدید سه ماهه تحت درمانم نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۹برای درمان جوش زیر پوستی رفتم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۵پوست مو
۱۴۰۳/۱۲/۲۶فقط کاش برای معاینه و تشخیص بیشتر وقت بزارن .چون بیمار هم هزینه ویزیت پرداخت کرده و هم کلی وقت گذاشته تا اومده مطب برای اینکه مشکلش تشخیص و درمان بشه .ولی دکتر زود میخواد بیمار بعدی بره داخل
۱۴۰۵/۰۳/۱۰فعلا نظری ندارم
۱۴۰۱/۱۰/۰۳فقط یک ویزیت رفتم فعلا جوش صورت تاحدودی بهبود پیداکرد
۱۳۹۹/۰۹/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸ریزش مو . عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۰فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۰نوبت دهی خیلی سخته و بد
۱۳۹۷/۰۷/۲۵من اگزمای پوستی داشتم و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عالی واقعا
۱۴۰۴/۱۱/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۴بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۴/۱۶لیزر کک و مک بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۲اگزما داشتم خداروشکر بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۴پزشک عالی هستند
۱۳۹۸/۰۱/۲۷برای درمان بیماری پوستی به ایشان مراجعه کردم و از تشخیص صحیح و درمان راضی بودم.
۱۳۹۸/۰۹/۲۳.....فعلا دارواستفاده میکنم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱مشکل ریزش مو داشتم فعلا تحت درمان هستم ولی توی مدت یک ماه ریزش خیلی خیلی کم شده
۱۴۰۱/۱۱/۱۹از همه نظر عالی بودند جناب دکتر
۱۴۰۱/۰۷/۱۸برای درمان ریزش و رویش مجدد مو
۱۴۰۲/۰۳/۰۶لکه پوست صورت
۱۴۰۱/۱۱/۱۱مشکل آکنه بود که با کمک ایشان بهتر شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۹سلام دکتر بسیا
۱۴۰۱/۰۷/۳۰من ٢ سال تحت نظر ایشون برای مشکل ریزش مو بودم و اصلا نتیجه نگرفتم فقط انواع و اقسام داروهارو رو من تست میکرد
۱۴۰۴/۱۱/۳۰جوش داشتم ک رفع شد
۱۳۹۷/۰۸/۰۷مشکل ریزش موی سکه ای داشتم خدارو شکر خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱عالیه کارشون
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴فعلا نمیدونم
۱۴۰۱/۰۹/۲۳من لک وپیست و جوش ولکه پوستی داشتم وخداروشکر حل شد دکتر کارشون واقعا عالیه هرجای دنیا که مطب بزنند و هرجای دنیا که باشم بازهم برای مشکلات پوست ومو به ایشون مراجعه میکنم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹جوش،عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۰۴جای جوش داشتم خوب شد
۱۳۹۹/۰۷/۱۳موهای کم پشتی داشتم بنظرم با یه جلسه خیلی بهتر شدم ولی هنوز تحت درمانم
۱۳۹۸/۱۱/۲۸درمان ریزش مو
۱۴۰۲/۰۹/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۲ریزش موی ارثی
۱۳۹۷/۱۰/۰۴ریزش مو شدید داشتم فعلآ یه جلسه هست که رفتم پیششون واقعا عالی بودواسم داروهاشون،وهمچنین دکترخیلی خوش اخلاق ومهربانی هستن ایشون زنده باشن وسلامت به امیدموفقیت های بیشترواسه دکتر سبکتکین
۱۳۹۹/۰۴/۱۸مشکل پوستی خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۹دکتر بسیار عالی،مهربان و کاملا به حرفاتون دقیق گوش میدن،از کارشون بهترین نتیجه را میگیرین
۱۴۰۰/۰۵/۲۹خشکی پوست برطرف شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۶من جوش میزدم پوستم عالی شد با ویزیت دکتر سبک تکین
۱۳۹۹/۱۲/۰۳دکتر سبکتکین بهترین دکتر پوست من چند سال بیمارشون بودم فوق العاده بودن
۱۳۹۹/۰۸/۲۳خوب بودن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۸ریزش مو
۱۴۰۴/۰۳/۰۱کارشون فوق العادس
۱۳۹۹/۰۹/۱۷عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۴کارشون عالیه
۱۳۹۸/۱۰/۱۴عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۸ریزش موهام خیلی کمترشد
۱۴۰۰/۰۲/۰۵بیماری لوپوس
۱۴۰۰/۱۲/۰۲کار ایشون واقعا عالیه..کک و مک صورت خیلی داشتم ولی به لطف دکتر همشون از بین رفتن و دیگه هم جاشون برنگشت
۱۴۰۰/۰۱/۰۶عاااالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۲در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۲۱دارو داد برای ریزش مو
۱۴۰۴/۰۴/۲۸ریزش مو
۱۴۰۲/۰۸/۲۵مشکل پوستی وایجادلکه هایی برصورتم که با2ویزیت ایشان تاحالا خیلی خوب شده.
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ریزش مو و رشد مجدد موها
۱۳۹۹/۰۶/۰۵جوش میزدم و برطرف شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۴تشخیصش عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۱۹درمان جوش تشخیص دیگری دادند و ارجاع به غدد داده شد و ازشون و تشخیص بالایی که دارند ممنونم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دکتر بسیار باتجربه وکار درستی است
۱۳۹۸/۱۰/۱۳برای درمان زگیل مراجعه کردم و نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۳/۳۰مشکل خال زیر پوستی داشتم با لیزر حل شد ممنون
۱۴۰۲/۰۳/۰۴دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳دکتربانجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۹خب بید
۱۴۰۳/۰۷/۱۱راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۶جوش های زیاد و واقعا الان خوب شده پوستم عااالین
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ریزش مو بهتر شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۵واقعا دکتر با سواد و با شخصیتی هستن. تحت درمان ایشون هستم برای پوست و ریزش مو. با اینکه مدت زیادی نگذشته ولی خیلی راضیم. الکی و بی دلیل دارو نمیدن و همه چیز رو بررسی میکنن. هم خودشون هم پرسنل شون با شخصیت و با اخلاق هستند. پایدار باشن
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲مشکلات آکنه داشتم که حل شد.ممنونماز آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۲۰آکنه در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۵پزوریاریش
۱۴۰۰/۰۵/۰۹درباره چربی موی سردخترم
۱۳۹۹/۰۳/۰۵مشکل خارش تن و بدن داشت دخترم که با شامپو و پماد برطرف شد در یک جلسه
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۴ریزش مو
۱۴۰۲/۰۱/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۲پوست خشک و با دارو تاحدودی رفع شد راضی هستم شکل اساسی نبود و تحریم دارو می باشد
۱۴۰۰/۰۹/۰۳زیرش مو
۱۴۰۴/۰۶/۰۶عالی جوش صورت
۱۴۰۴/۰۴/۰۳ریزش موداشتم که خداروشکربهترشدم رویش مجدد
۱۴۰۴/۰۳/۱۲مشکل پوستی درمان کامل شدم
۱۴۰۲/۱۰/۱۳جوش خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ریزش مو داشتم و تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۵/۲۲مشکل پوست و مو فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۵/۰۶مشکل لک
۱۴۰۰/۱۱/۰۵خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۹پزشک باسواد و با اخلاق و پرسنل بسیار صبور و خوش برخوردی دارن
۱۴۰۰/۰۱/۰۵راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱فعلا همه چی
۱۴۰۴/۰۴/۲۲ریزش مو داشتم فعلا تحت درمان هستم ولی طی دو ماه ریزش قطع شد رویش هم پیدا کردم
۱۴۰۲/۰۶/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۲۲بسیارعالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۱بسیار عالی و ماهر و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۱/۰۹/۱۲ریزش مو و قطع ان
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عالیییی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۴جتی جوش در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۳۱لک پوستی که کمرنگ تر شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۱ریز مو
۱۳۹۹/۰۹/۲۶در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۹سلام بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۰۲عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۸مشکل ریزش مو و جوش صورت داشتم.دستشون شفاست
۱۳۹۹/۰۷/۳۰ریزش مو حل شد
۱۴۰۲/۰۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۰۹فقط یه جلسه برای جوشای صورتم مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ریزش مو داشتم.. در حال طی کردن پروسه ی درمان هستم، بعد از سه ماه، ریزش موهام نصف شده و درمان هنوز ادامه داره
۱۴۰۳/۱۲/۱۵فعلا جهت معاینه
۱۳۹۹/۰۵/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۱جوش عالی
۱۴۰۲/۰۹/۳۰برای اولین بار ویزیت شدم و در حال مصرف دارو هستم
۱۳۹۹/۰۴/۱۶سلام میشناسم کارشون عالیه ،بیمارشونم هفته پیش ژل زدم نامبر وان. فقط حیف نوبتهای اینترنتیشون را برداشتند و دیر نوبت میدن
۱۳۹۹/۰۸/۱۱بسیار حرفه ای و کار بلد
۱۴۰۳/۰۷/۰۹من برای ریزش مو مراجعه کردم و از معاینه و توضیح ایشان راضی بودم.گفتند باید صبور باشم و درمان و ادامه بدم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر بسیار بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۷عالی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۰