برای دریافت نوبت از دکتر ملیحه قرایی نجف آبادی متخصص زنان و زایمان در مشهد، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر ملیحه قرایی نجف آبادی متخصص زنان و زایمان در مشهد: کوهسنگی ۸، بعد از چهارراه اول، مجتمع پزشکان پلاتینیوم ۱، واحد ۱
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر ملیحه قرایی نجف آبادی متخصص زنان و زایمان در مشهد حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر ملیحه قرایی نجف آبادی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
عالی بود از
۱۴۰۳/۰۷/۰۱باردارشدن
۱۴۰۴/۰۵/۰۱دکترخوب وخوش برخورد
۱۴۰۲/۰۴/۲۹سلام خانم دکتر قرائی آدم خوش،برخورد هست ولی خیلی پیگیر بیمارش هست به حرفهای بیمار احترام میزاره من تا حالا همچنین دکتر باشخصیت ندیده بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲ایشان دکتر خوبی هستند زایمان دوم من تحت نظر ایشان انجام شد وخوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۱خانم دکتر بسیار مهربان و با حوصله به حرف های بیمار توجه میکند و از منشی خانم دکتر هم باعث اخلاق خوب هم قدر دانی می کنم.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶زایمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عالی مهربان
۱۴۰۳/۰۸/۲۱گذاشتن آی یو دی
۱۴۰۲/۰۸/۰۹برای زایمان پیش ایشون رفتم کار خودشون عالی بود ولی برای بیهوشی اذیتم کردند
۱۴۰۳/۰۸/۲۷حاملگی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۳با سلام دکتر بی نظیر اخلاق و رفتار خانم دکتر خیلی خوب وله صحبت های مریض کاملا گوش میدادن ... رفتار منشی بسیار عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۴حامله هستم برای حاملگی پیش ایشون میرم خیلی دکتر خوبی و اخلاق خوبی دارند
۱۴۰۳/۰۴/۱۲عالی هستن خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۵/۱۰خیلی با ص
۱۴۰۴/۰۷/۱۴سلام دفعه اولم بود وخیلی خوب کاربلد برخورد خوبی داشتند
۱۴۰۴/۰۷/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۹تجربه خ
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عفونت واژن داشتم و تشخیص و نحوه ی درمان عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۰نازک شدن دیواره رحم وخونریزی شدید...قصد برداشتن رحم دارم
۱۴۰۳/۰۳/۱۵دکتر خیلی خیلی خوب و مهربونی هستن من واقعا راضی بودم سزارین انجام دادن برام
۱۴۰۴/۰۹/۲۸دکتر بسیار خوش اخلاق به حرف مریض کاملا گوش میده و دارو مناسب تجویز میکنن مطب خلوت منشی با اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۱۸بسیار صبور و اینکه نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵خیلی مهربان و عالی بودند
۱۴۰۴/۰۱/۲۲برای بارداری رفتم و راضی بودو
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۵سلام دکت
۱۴۰۳/۱۲/۲۷سلام خانم دکتر خیلی عالی بود از نظر پزشکی از دارو خوب بوده ولی حق ویزیت ۳۵۰ تومان دورست است ولی برای معاینه نباید اضافه بگیرد
۱۴۰۴/۰۱/۲۳با صبر وحوصله فراوان پاسخگوی بیمار هستن.برخورد بابیمار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۱دکتر بسیار مهربان و حاذق
۱۴۰۳/۰۶/۱۴یک زایمان عالی داشتم پیششون بسیار دلسوز و مهربان و کار بلد
۱۴۰۴/۰۲/۰۱سلام دکتر خوش برخورد وبه صحبت بیمار گوش دادند جلسه اول بود رفتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵اخلاق ایشان بسیار عالی بود وخیلی خوب راهنمایی میکنن وقتی سوال می کنی
۱۴۰۴/۰۶/۱۹اولین جلسه رو رفتم .هم خودشون هم منشی بسیار محترم و مهربون بودن و به همه ی حرفا با دقت گوش میکنند.برای جلسه ی دومم نوبت گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸خوش اخلاق ترین دکتر زنانی که می شناسم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹واسه چکاپ بارداری یک جلسه رفتم.جلسه اول که خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲