تهران تهرانپارس، بین فلکه دوم و سوم، خیابان ۱۸۸ شرقی (رحمانی)، ساختمان پزشکان ۱۰۷، طبقه سوم، واحد ۵
پردیس فاز ۲، بلوار ملاصدرا، نرسیده به میدان امام خمینی، مجتمع ایران زمین، طبقه سوم، واحد ۲۰۴، مجتمع پزشکان
دکتر معصومه عباس پور متخصص زنان و زایمان با شماره نظام پزشکی 139802 در شهر پردیس فعالیت دارد. مطب ایشان در فاز ۲، بلوار ملاصدرا، نرسیده به میدان امام خمینی، مجتمع ایران زمین، طبقه سوم، واحد ۲۰۴ قرار گرفته است.
دکتر معصومه عباس پور یکی از پزشکان متخصص زنان و زایمان است که با شماره نظام پزشکی 139802 در شهر پردیس فعالیت میکند. دکتر معصومه عباس پور با اتکا به مدرک تخصصی زنان و زایمان، خدمات پزشکی مرتبط با سلامت بانوان، بارداری، مشاوره قبل از ازدواج، مراقبتهای دوران بارداری، درمان بیماریهای زنان و مشاوره ناباروری را ارائه میدهد. مطب دکتر معصومه عباس پور در شهر پردیس، فاز ۲، بلوار ملاصدرا، نرسیده به میدان امام خمینی، مجتمع ایران زمین، طبقه سوم، واحد ۲۰۴ واقع شده و در این مرکز بیماران میتوانند با اطمینان از دریافت خدمات تخصصی زنان و زایمان بهرهمند شوند.
با توجه به تجربه و تخصص، بسیاری از بیماران از دکتر معصومه عباس پور به دلیل تشخیصهای دقیق، رویکرد علمی و برخورد محترمانه رضایت داشتهاند. بخش قابل توجهی از مراجعان ایشان، برای مشاورههای بارداری و درمان مشکلات زنانگی مراجعه میکنند. دکتر معصومه عباس پور با آشنایی کامل به روشهای نوین درمان ناباروری و مراقبتهای بارداری، نقش مهمی در ارتقاء سطح سلامت بانوان در منطقه پردیس دارد.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است و این ویژگی سبب سهولت دسترسی به خدمات دکتر معصومه عباس پور شده است. همچنین محیط مطب و دسترسی مناسب به مجتمع پزشکان ایران زمین یکی از مزیتهای مراجعه به این پزشک محسوب میشود. دکتر معصومه عباس پور در میان بانوان شهر پردیس به عنوان یک متخصص زنان و زایمان قابل اعتماد شناخته میشود و همواره تلاش داشته است تا با ارائه مشاورههای علمی و همراهی دقیق، دغدغههای بیماران خود را برطرف سازد.
دکتر معصومه عباس پور متخصص زنان و زایمان است و خدمات مرتبط با سلامتی بانوان، بارداری، درمان ناباروری و بیماریهای زنان را ارائه میدهد.
مطب دکتر معصومه عباس پور در پردیس، فاز ۲، بلوار ملاصدرا، نرسیده به میدان امام خمینی، مجتمع ایران زمین، طبقه سوم، واحد ۲۰۴ قرار دارد.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای ویزیت دکتر معصومه عباس پور وقت رزرو کنند.
خدمات ایشان شامل ویزیت تخصصی، مراقبتهای بارداری، درمان ناباروری، سونوگرافی زنان، غربالگری سرطان و مشاوره مشکلات زنان است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهرانپارس، بین فلکه دوم و سوم، خیابان ۱۸۸ شرقی (رحمانی)، ساختمان پزشکان ۱۰۷، طبقه سوم، واحد ۵
فاز ۲، بلوار ملاصدرا، نرسیده به میدان امام خمینی، مجتمع ایران زمین، طبقه سوم، واحد ۲۰۴، مجتمع پزشکان
تشخیص خوب داشتن برای بیمار با حوصله وقت گذاشتن و به تمام توضیحات توجه کردن من تحت درمان هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱تشخیص درست و درمان کوتاه مدت
۱۴۰۴/۱۲/۱۲خانم دکتر خیلی خوش برخورد هستند در کارشان ماهر هستند ولی منشی مطب اصلا با بیمارها همکاری نمیکنند
۱۴۰۵/۰۳/۲۱دکتر خوبی هستند و برای مریض وقت میزارن
۱۴۰۳/۰۴/۰۶خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۲بارداری
۱۴۰۳/۰۱/۲۹مراقب بارداری
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بسیار مهربان با حوصله و حاذق
۱۴۰۱/۱۰/۰۵عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۰۲در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۳برای عفونت رفتم عالی بودن تشخیص درست و درمان عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عالی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عفونت شدید وبرطرف شد
۱۴۰۲/۰۸/۰۳باردارم عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۷سلام وقتتون بخیر ۴ماه هست که پریودنشدم والان تحت درمان هستم وخیلی ازبرخوردخانم دکترراضی بودم خیلی صبورانه برخوردکردن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عالیییییی
۱۴۰۲/۱۱/۲۲من برای بار اول به ایشون مراجعه کردم که سزارین بشم و واقعا دکتر فوق العاده ی بود و خیلی ازشون حس خوبی گرفتم
۱۴۰۵/۰۲/۲۴باردارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱عفونت زنان ، در آن مقطع درمان شد
۱۴۰۳/۰۵/۰۲عفونت داشتم و بسیار دکتر خوش اخلاق و با حوصله و درمان شدم، ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۰۹خیلی خوش برخورد و با حوصله. تک نفری ویزیت کردن نه دو نفر دو نفر
۱۴۰۳/۰۸/۰۱من برا مراقبتهای بارداری و زایمان پیش خانم دکتر میرم.ایشون مهربون،خوش اخلاق و با حوصله هستن چیزی ک واقن برا مهم بود ️و اگر توضیحی بخواین با جون و دل توضیح میدن.اخر ماه هم با ایشون سزارین دارم که انشالله همه چی عالی پیش میره.
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عقب انداختن پریودی وچکاب
۱۴۰۲/۱۱/۱۵عفونت داشتم برطرف شد
۱۴۰۲/۱۰/۰۱عفونت،حدودا برطرف شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۶بسیار معطلی داشت وقت برای من خیلی کم گذاشتند و راهنمایی کامل نکردن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰خانم دکتر من رو عمل جراحی زیبایی برام انجام دادن خیلی خوب بود ممنونم از ایشون فرایند پذیرش منشی و فصای مطب هم خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۲۴خود خانم دکتر بسیار محترم و خوش برخورد هستن ولی منشی بعد از 4 روز از تعیین وقت زنگ زد گفت چون از سایت وقت گرفتید بین مریض حساب میشید در ضمن هزینه ویزیت رو باید نقدی حساب کنید.
۱۴۰۴/۰۶/۱۷پزشک زایمانم بودن و بسیار عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۰۷خوب و مهربون
۱۴۰۲/۰۸/۱۹ایشون فوق العاده هستن
۱۴۰۳/۰۴/۳۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۸ایشون عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷خوش برخورد و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۲۹خوب بودن
۱۴۰۳/۰۴/۰۲عفونت و تبخال تناسلی درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶باردار هستم خیلی مهربون صبور هستند چیزی که واقعا تو این دوران بهش نیاز دارم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰دکتر خوش اخلاق و خوش رویی هستن و باصبرو حوصله به مشکلات من گوش کردن بار اولی بود که مراجعه کردم و راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۱۲با دقت و حوصله با مراجعه کننده صحبت میکنه
۱۴۰۵/۰۲/۱۵فوق العاده پر انرژی و عالی بودن و من رو در زمینه مشکلاتم راهنمایی کردن مشکل من رو حل کردن
۱۴۰۵/۰۳/۲۴دکتر خوبی هستند، خوش برخورد و مهربان، تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴تشخیص درست و درمان کامل
۱۴۰۲/۰۸/۲۱برای تشخیص بچه
۱۴۰۳/۰۸/۲۰در حال درمان هستم مجدد نظر مو اعلام میکنم
۱۴۰۳/۰۵/۲۰عالی و بهترین
۱۴۰۳/۰۵/۲۱هنوز دارویی تجویز نکردن که نظرمو بنویسم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵دکتر خوش برخورد و مهربونی هستن.فعلا ازمایش وسونو نوشتن.
۱۴۰۵/۰۲/۱۳خیلی دکتر خوش اخلاق خوبی هستن و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۴/۲۳عالییی
۱۴۰۳/۰۷/۲۷خیلی دقیق هستن توکارشون
۱۴۰۳/۰۶/۲۵خانم خوش بر خورد و فهمیده ای هستند در کار خود متخصص و به روز هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۷مراقبت بارداری
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عمل میومکتومی انجام دادم
۱۴۰۲/۱۲/۱۴درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹برای چکاب رفتم خیلی از ایشون راضی هستم واقعآ خوش اخلاق هستن و کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۸/۲۵با سواد خوش برخورد تشخیص به موقع دلسوز و پیگیر بیمار،چند ساله مریضشون هستم
۱۴۰۵/۰۱/۲۷فعلا هیچ
۱۴۰۳/۰۲/۰۹تازه با ایشان آشنا شدیم
۱۴۰۲/۱۲/۲۷دکتر خوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۷دوران بارداری
۱۴۰۴/۰۲/۲۰مشکل خون ریزی
۱۴۰۱/۱۱/۰۲من طبق نظرات دوستان در نظر سنجی مجاب شدم برم پیششون برای اقدام به بارداری که صبورانه حرفا بنده رو گوش دادن و چکاب و آزمایشات کامل برام نوشتن حتی سونوگرافی پستان هم برام نوشتن حس خیلی خوبی ازشون گرفتم ️
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار صبور مهربان و باحوصله
۱۴۰۳/۰۴/۱۳عالی هستن هم تو تشخیص هم تو برخورد
۱۴۰۲/۱۰/۱۴بارداری پر خطر داشتم و ایشون عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱بسیار عالی. مهربان. تشخیص و درمانشون عالی. بود. من دو سال توسط پزشک های مختلف تحت درمان بودم و. نتیجه. نگرفتم ولی خانم دکتر با دو جلسه منو درمان کردن و نتیجه عالی. گرفتم ممنونم از ایشون و. رفتار حرفه ای که دارن
۱۴۰۵/۰۲/۰۳راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عااااالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۷عالی خیلی دکتر خوش
۱۴۰۳/۰۶/۲۴درحال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالییی
۱۴۰۱/۱۰/۲۸خانم دکتر برای بنده با عمل جراحی لاپاراسکوپی رحمم رو خارج کردن بسیار عالی بود اصلا درد نداشتم بعد عمل و واقعا راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۰۴کاملا خوش رفتار و حرفه ایی در کار در کل عالی بود
۱۴۰۵/۰۱/۱۵بسیار مهربان و با حوصله و حاذق
۱۴۰۵/۰۲/۲۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۹در مرحله درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بارداری اقدام کنم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲بسیار دکتر با حوصله مهربان و کاربلد
۱۴۰۳/۰۴/۲۷تشخیص خیلی خوب و درمان
۱۴۰۲/۱۲/۲۷بسیاااااار عالی در تشخیص و درمان و اخلاق
۱۴۰۱/۱۲/۰۸حامله هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۵/۰۴تخت نظر هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۹دکترخوبی اس
۱۴۰۲/۰۹/۱۱برای بارداری تحت نظرشون هستم دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱اولین ویزی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹فقط ۱ بار رفتمپیششون و نمیدونم که از نظر درمانیچطور پیش میره ولی دکتر بسیار آرام و با حوصله و دلنشینی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خیلی دکتر خوبیه عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۱برای مراقبت بارداری پیششون میرم کارشون عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۲۵دکترخوبی هستن بادقت و حوصله گوش میدن و توضیح میدن فقط بااینکه نوبت اینترنتی گرفتم بازهم معطلی داشت نزدیک به یک ساعت
۱۴۰۴/۱۲/۰۵دکتر مهربون و خیلی خوش برخوردی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۴خیلی وقت زیادی برام نزاشتن اتاق معاینه هم جای لباس نداشتن از نظر بهداشتیم خیلی رضایت بخش نبود
۱۴۰۴/۰۲/۲۷هنوز درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱خانم دکتر عباس پور، پزشکی بسیار حاذق ،خوش برخورد و با حوصله هستند،من برای مشکل عفونت و عدم تعادل در هورمون ها ویزیت شدم و به صورت کامل درمان شدم.فقط زمان انتظار برای ویزیت شدن به علت مراجعه ی زیاد بیماران ،بسیار طولانی هستش.
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عفنت واژن داشتم وبا تجویز ایشان معالجه شدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۹برای معاینه رفتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸فوق العاده کار بلد هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۶خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۰خانم دکتر خوشبرخورد و کاربلد
۱۴۰۳/۰۷/۱۵خوش برخورد هستند. ولی تایم کوتاهی را به شنیدن صحبت بیمار اختصاص میدن.برای معاینه سینه مراجعه کرده بودم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر باحوصله و مهربونیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بارداری
۱۴۰۳/۰۲/۱۲باردارم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱یک جلسه رفتم،هنوز نه تشخیصی انجام دادن و نه درمانی،آزمایش و ام آر آی دادن
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۳دکتر با حوصله و بادقتی هست من چند بار برای عفونتم پیش دکتر دیگه ای رفته بودم فرق نکرده بودم ممنون از خانم دکتر با یکبار ویزیت خیلی بهتر شدم
۱۴۰۵/۰۳/۲۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۵دکتر با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۲۴دکتر بسیار حاذق و کاربردی هستن من مراقبت های بارداری رو پیش ایشون انجام دادم و کاملا راضی هستم همیشه قدر دان زحمات و دلسوزی هاشون هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۹سلام من مریض تقریبا ۲ ساله خانم دکتر هستم واقعا با آرامش و صبوری ب درد و مشکل میپردازند و بسیار دکتر خوب و با علم و دانش بالا هستن موفق باشند و سلامت در پناه خداوند
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیار دکتر خوش برخورد و کاربلد. برای بیمار وقت میذارن و باحوصله به حرفاشون گوش میدن
۱۴۰۴/۱۰/۱۳خیلی دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۱۵خوب هستن و با آرامش کار انجام میدن
۱۴۰۴/۰۴/۲۳بارداری
۱۴۰۳/۰۱/۲۶خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۰عالی من عفونت داشتم ظرف یک هفته خوب شدم
۱۴۰۱/۰۲/۲۵خانم دکتر واقعا از هر نظر عالی بودن ارزوی موعقیت دارم براشون.
۱۴۰۵/۰۳/۱۸کولپوسکوبی انجام دادم ولی هنوز جواب نیومده
۱۴۰۳/۰۴/۲۱هنوز هیچی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹عفونت درمان شدم
۱۴۰۲/۱۱/۲۱عالی بودند
۱۴۰۲/۱۲/۱۵دارو دادن و درمان شدم ، نتیجه خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۶عالی هستن در تشخیص
۱۴۰۴/۰۴/۱۰من برای بارداری پیشه ایشون میرم خانم دکتر عالی هستند خیلی خوش برخورد و کار درست هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۲من توسط خانم دکتر عباسپور ویزیت شدم از ایشون خیلی راضی بودم میتونم بگم بهترین پزشک ایران ایشون هستن و واقعا دست بوسشون هستم ️
۱۴۰۵/۰۳/۱۹من مشکل خونریزی داشتم چون سنم بالای ۶۰ بود باید عمل میکردم کار خانم دکتر عالی بود بعد از عمل هیچ مشکلی نداشتم ایشون خیلی خوش رو هستند و برای بیمارشون احترام قائلند من واقعا از زحماتشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳فقط در حد معاینه
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عالی و صبور
۱۴۰۳/۰۳/۰۶باردار هستم
۱۴۰۱/۱۱/۰۲عالی بودن
۱۴۰۲/۰۵/۱۶باردارم، تحت نظرشونم، دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۸دکتر خوش برخوردی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۴عفونت.درمان شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عالی هستند تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۴/۱۸تحت درمان هستم .
۱۴۰۴/۰۲/۱۱