دکتر مسعود اسلامی زاده متخصص پوست و مو و زیبایی با شماره نظام پزشکی 110597 در تهران و منطقه ظفر فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه به مطب ایشان فراهم است.
دکتر مسعود اسلامی زاده متخصص پوست و مو و زیبایی است که با شماره نظام پزشکی 110597 در شهر تهران فعالیت میکند. ایشان با تکیه بر دانش تخصصی خود در زمینه بیماریهای پوست و مو، خدمات متنوعی در حوزه درمان و زیبایی به بیماران ارائه میدهند. مطب دکتر مسعود اسلامی زاده در خیابان شریعتی، ابتدای خیابان ظفر، پلاک 26، طبقه سوم واقع شده و بیماران میتوانند در منطقه ظفر تهران به ایشان مراجعه نمایند.
دکتر مسعود اسلامی زاده دارای تخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی) است و به عنوان متخصص پوست و مو شناخته میشود. وی در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماریهای پوستی، لیزر موهای زائد با دستگاه الکس تریپل 2020 جدید، برداشتن خال، زگیل و ضایعات پوستی، کوتر، کرایوتراپی و الکترولیز فعالیت دارد. همچنین تزریق چربی و بوتاکس، مراقبتهای پوستی شامل میکرونیدلینگ، مزوتراپی، آبرسانی، رفع چروک و لک صورت، رفع تیرگی دور چشم، پاکسازی و جوانسازی پوست، لیفت چانه و صورت از دیگر خدمات مهم ارائهشده توسط دکتر اسلامی زاده به شمار میرود.
بیماران مراجعهکننده به مطب دکتر مسعود اسلامی زاده از دقت تشخیص، برخورد حرفهای و ارائه خدمات پیشرفته درمانی و زیبایی رضایت بالایی ابراز داشتهاند. بسیاری از مراجعهکنندگان از تأثیر مثبت روشهای درمانی جدید نظیر لیزر بدون درد و پکیجهای فشیال و جوانسازی پوست بهرهمند شدهاند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را به دیگران توصیه کردهاند و این امر حاکی از اعتماد و رضایت چشمگیر بیماران است.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه به مطب دکتر مسعود اسلامی زاده در تهران فراهم است. اگر به دنبال متخصص پوست و زیبایی معتبر در تهران به ویژه محدوده ظفر هستید، دکتر مسعود اسلامی زاده با تجربه تخصصی و ارائه خدمات نوین، گزینه مناسبی محسوب میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی - ابتدای خیابان ظفر - پلاک ۲۶ - طبقه ۳ - واحد ۳
راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۰۱عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۹خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۲دکتر خیلی خوبی هستن ولی خیلی توجهی به حرفها و دغدغه های بیمار ندارن و بیشتر ترجیح میدن هر چه سریعتر نسخه رو بنویسن و به ویزیت بعدی برسن.
۱۴۰۱/۰۳/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۱عالی بود جوشامو برد
۱۴۰۰/۱۲/۲۴عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۸خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۱۵عالیییییی
۱۴۰۰/۰۴/۰۱برا پوست رفتم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۰تشخیص خوبی داشتند مشکل پوستی ام رفع شد تشخیص درستی داشتند مشکل پوستی ام رفع شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷شوره سر و مداوای کامل
۱۴۰۴/۰۵/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۲۱اکنه پوستی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۶مشکل جوش هنوز خوب نشده در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱عالی بودن
۱۴۰۴/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۰۴من اگزما پشت سرم داشتم با زخم و خارش شدید با نسخه دکتر مشکلم رفع شد
۱۴۰۵/۰۳/۱۱زگیل صورت
۱۳۹۸/۱۰/۲۶نمدانم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵من مشکل ریزش مو داشتم نسخه ایشان برام مفید بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۶ریزش مو
۱۴۰۳/۱۰/۱۸خیلی دکتر با اخلاق ی است و برا بیمار وقت میزاره
۱۴۰۲/۱۲/۱۴خوب . در حال درمان
۱۳۹۸/۰۱/۲۸لک های پوستی
۱۴۰۲/۰۶/۰۴تافتینم
۱۴۰۲/۰۷/۲۳دکتر بس
۱۴۰۳/۱۱/۰۷از نظر درمان بیماری پوستی کار ایشان بسیار خوب است.
۱۴۰۲/۰۸/۰۵دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۰۹دخترم مشکل شوره سر داشت که یک هفته ای حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۱ایشان در بیمارستان رازی از متبحر ترین و با اخلاق ترین اساتید ما بودند
۱۳۹۸/۰۷/۲۰برای اگزما مراجعه کردم و بسیار راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۱۵بسیار صبور و حرفه ای
۱۴۰۰/۱۲/۲۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۲جوش صورتم به طور کلی خوب شد و پشت سرم جوش های بزرگی بود که باعث شده بود مو های پشت سرم حالت سکه ای بریزه که به لطف ایشون مشکلم تا حد خیلی زیادی حل شده
۱۴۰۰/۰۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بسیار حرفه ای در امر طابت
۱۴۰۲/۱۰/۲۸با سلام تا کنون 3مراجعه مجزا به ایشان برای موارد مختلف داشتم ، هردفعه تک نسخه حل شد و به مراجعه مکرر نکشیده.
۱۴۰۴/۰۸/۰۱پزشک بسیا عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۳۰تشخیص درست بیماری و دادن اطلاعات صحیح
۱۴۰۰/۰۶/۱۷مشکلم حل
۱۳۹۹/۰۵/۲۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۰۲ریزش مو فعلا بهتره
۱۴۰۰/۱۱/۱۶تشخیص یه نوع قارچ پوستی بود که با یک نسخه درمان شدن . واقعا عااالی و حاذق
۱۴۰۱/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۷خیلی عالی بود با یک نسخه مشکل پسرم حل شد خدا حافظشون باشه
۱۴۰۳/۱۲/۰۴مشکل لکه های پوستی داشتم با یه نسخه آقای دکتر کاملا از بین رفت
۱۴۰۲/۰۲/۰۶بیماری پوستی و بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲نهلدکگمال
۱۳۹۸/۰۸/۲۵پسوریازیس .... داروهاش اثر گذار بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۰خیلی خوب هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۵سلام دکتر اسلام زاده خیلی خوب هستن اخلاق فوق العاده ای داره بیمار خوب درک میکنه تشخیصش هم عالی هست من هنوز درحال درمان هستم میخواستم از آقای دکتر یه سوال بپرسم من برای درمان شوره وخارج سرم پیشتون آمدم ولی الان هم روی دستم یه جوش های سفیدی رنگی درآمده لطفا از جناب دکترهایی چه کاری بکنم وچه پمادی استفاده کنم
۱۴۰۳/۰۵/۱۸عالی بود زونا گرفته بودم با یک نسخه خوب شدم
۱۳۹۸/۰۷/۰۶خیلی دکتر خوبی هستن با صبر؛ حوصله؛ به تمام حرف های آدم توجه میفرماید.اجازه همراه هم میدهند.....
۱۴۰۴/۰۹/۱۷جوش صورتم کاملا خوب شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۳سلام مشکل اگزمای پوستی بود ولی تا کنون تغییری نکرده
۱۴۰۴/۰۸/۲۳پسوریازیس دارم در حال درمانم و بسیار راضی هستم کارشون عالیه
۱۳۹۸/۰۷/۰۴سلام . بنده مشکل خشکی و اگزما پوستی داشتم که با ویزیت دکتر بزرگوار در متر از یک هفته بهبودی حاصل شد .
۱۴۰۳/۱۲/۱۴با سپاس از شما همه چی خوب
۱۴۰۴/۱۰/۱۶سامان پوست
۱۴۰۰/۰۳/۰۷تشخیص سبوره درماتیت سر پسرم و داروها عالی
۱۴۰۴/۰۹/۳۰خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰ایشان دکتر همسرم هستند. با یک نسخه مشکل لکه های تیره پوست برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۷کیست داشتم نظرشون خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۳دکتر بسیار خوبیست
۱۴۰۴/۰۴/۱۶خیلی دکتر خوبی هستن پسرمن اگزما داره که تونستن با داروی درست کنترل کنن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱خیلی عالی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۷کهیر داشتم با یه جلسه خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بسیار عالی تشخیص دادن. پزشک دیگری رفته بودم که درست تشخیص نداده بودند. ممنونم از آقای دکتر.
۱۴۰۳/۱۱/۲۰من بیماری اگزما داشتم، با یه کرم دست ساز واقعا معجزه کرد و بعد دو روز کاملا محو شد بسیار باحوصله هست و کامل توضیح میدادن موقع ویزیت و به همه سوالات با ارامش پاسخ می دادن
۱۴۰۲/۰۵/۲۳قرمز شدن پوست بود که با دارویی که دادن خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۶خیلی عالی هست
۱۴۰۳/۰۳/۱۵پزشک حاذق و خوبی هستن من نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۱/۰۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۵سلام وقت بخیر دستم حساسیت کرده
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ممنون از برخود خوب و حرفه ای شون من به مطب ایشون مراجعه کردم و به شدت راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ناراحتی پوستی داشتم و همیشه صورت جوش میزد به لطف خدا و آقای دکتر بهتر شدم ممنونم
۱۴۰۳/۰۳/۱۷خیلی عالی هستند، من پیش پزشک دیگه رفته بودم تشخیص اون قارچ پوستیبود و خیلی من نگران کردن ولی خوشبختانه پیش دکتر اسلامی زاده آمدم گفتن حساسیت هست و با دارو خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۲راضی اام
۱۴۰۰/۰۹/۲۴مشکل پوستی داستم وایشان مداواکرد
۱۴۰۲/۰۷/۱۵دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۰۶تحت درمان هستم خوش برخورد و حاذق هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۴خوب بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۳بد نبود، من برای لک پوست بدن رفتم. به توضیحات بیمار گوش میدن و وقت میگذارن، تاثیر دارو تو این یک هفته فعلا مشهود نیست ، داروی لازم حدود ۵۰۰ تومان شد اما کلی شوینده و مراقبت پوستی … بی دلیل گرون تجویز کردن که ۸ میلیون تومان هزینش شد !
۱۴۰۴/۱۰/۱۴متخصص و پزشک کار بلدی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۰برای تقویت مو بود خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۲هم تشخیص و هم اخلاقشون بی نظیره من بسیار راضی هستم
۱۳۹۸/۱۱/۰۲دکتر خوبی
۱۳۹۹/۰۸/۰۵مشکل لینکن پلان
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶خیلی عالی ش
۱۴۰۳/۰۴/۲۱برای جوش صورت . کاملا جوشهام از بین رفت
۱۴۰۰/۰۸/۰۷خداوندگار ادب و احترام و تخصص واقعا، بی نظیر
۱۴۰۴/۰۲/۲۷دکتری صبور و بادانش
۱۴۰۱/۰۳/۰۳عالی، مشکل شورۀ سر شدید داشتم، توی کمتر از یک هفته به طور کامل درمان شدم.
۱۴۰۱/۰۲/۰۵برخورد خوب بود. نوبتدهی فوری نبود و روز ویزیت هم مراجعهکنندگان زیادی حضور داشتند و کمی تاخیر وجود داشت، که چندان مهم نیست. اما از نظر درمان من اون پاسخی رو که به دنبالش بودم در یک مورد نگرفتم. در یکی-دو مورد دیگه هم تا حدودی و موقتی بله.
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۵التهاب ران ونواحی تناسلی داشتم ولی صد در صد خوب نشد دوباره باید رجوع کنم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳تشخیص ایشون، صدفک (پسوریازیس) بود. برخوردشون خوب بود و باحوصله و صبر توضیح دادند و پاسخگوی سئوالات بودند. در مورد اینکه چقدر تشخیصشون درسته و تجویزشون نتیجه مطلوب داشته باشه یا نه الان نمی تونم نظری بدم.
۱۴۰۲/۰۵/۱۴بسیار راضیم
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ریزش مو در قسمت صورت
۱۳۹۹/۱۰/۰۳بسیار پزشک مجربی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۸بسیلر خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۰/۰۶/۰۲سلام پسرمن آتوپی داشت چندجا دکتربردم خوب نشد به لطف دکتراسلامی زاده خوب خوب شده ممنونم ازشون
۱۳۹۹/۰۳/۰۱اگزما پوستی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۴خیلی دکتر خوب و با تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۳راضی بودم
۱۴۰۲/۰۹/۲۵عالییییییییی ، خیلی خوب بودن
۱۳۹۹/۰۹/۱۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۱کارشون خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۶ذالبب تتارر عتالللر تاررر
۱۴۰۳/۰۲/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۷پسرم بیمارشان است و تشخیص ایشان درست بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۷خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۶عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۵خیلی خوب بودند
۱۴۰۲/۰۵/۱۱خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۳بهترین
۱۴۰۲/۰۶/۲۱من جهت درمان قارچ فرزندم مراجعه کردیم که نتیجه گرفتیم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶مشکل پوستی.فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴لک آبله مرغان ، درمان شدم و بسیار راضی ام
۱۴۰۳/۰۴/۰۵عالی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۰بخاطر جوش های صورتم رفتم از ایشان راضی هستم داکتر بسیار با تجربه عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۳۰برای پوست
۱۳۹۹/۰۸/۳۰درماتیت شدید داشتم. با قرص و محلول تجویزی دکتر، دو ماهه کامل خوب شدم. هر چند درماتیت درمان قطعی نداره، باید مراقبتای لازم انجام بشه تا برنگرده. ولی کار دکتر فوق العاده بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۱آکنه تحت درمانم هنوز
۱۳۹۸/۰۴/۳۱عمل لیزر
۱۴۰۰/۱۰/۱۲دخترم اگزما داشت، با یه نسخه خوب شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۱فوق العاده دکتر
۱۴۰۲/۰۵/۲۴دکترعالی هستند من ریزش موی سکه ای داشتم بای ویزت اقای دکتر بهبودپیداکردم.
۱۴۰۰/۰۳/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۱۹پسوریازیس . خوب شدم دوباره شروع شده
۱۴۰۴/۰۷/۲۹خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۲مراجعه برای ریزش موی فرزندم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳در حال معالجه
۱۴۰۴/۰۹/۱۱جوش صورت که درمان شد
۱۴۰۱/۰۴/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۹مشکل اگزمای لب داشتم و با داروهای ایشان کاملا حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۶سلام من نجم الدین هستم سرم بیماری صدف داره ریزش مو به موجود
۱۴۰۰/۰۵/۱۱سلام دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۷دکتر مهربان و باحالیه کلا
۱۳۹۹/۰۸/۱۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۰قارچ پوستی که با یک نسخه درمان شد
۱۴۰۳/۰۷/۱۴خوب بودن. اگزمای من خیلی بهتر شده.
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۱برای موهایم مراجعه کرده بودم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵در تشخیص و درمان بیماری عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۳با سلام 33سالمه و موهام تقریبا تا بالای کمرمه (پسر هستم) بنده بخاطر کورونا، جراحی، و قرص خاصی که استفاده میکردم دچار ریزش بسیار شدیدی شدم، یک ماهی این مشکل رو داشتم که مراجعه کردم به آقای دکتر، خدارو شکر با همون نسخه اول و بعد از یک ماه که هنوز داروهام تموم نشده بود به طور کامل ریزشم قطع شد و حتی قسمتهایی که احساس میکردم کم پشت شده،مجدد پر پشت شد. البته اینم بگم که ریزش مو به ارث و ژنتیک خیلی ربط داره که خدارو شکر ما همچین مشکلی نداریم . امیدوارم مشکلتون هرچه زودتر حل بشه.
۱۴۰۰/۱۰/۲۰فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۳کم پشت شدن مو. که نتیجه نسبتا خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۷خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۴/۲۳مشکل تعریق داشتم . خیلی خوش برخورد بودند دکتر. مشکلم هم حل شد
۱۴۰۲/۰۴/۲۰عالی تجربه در درمان تورودرماتیت پوستی
۱۴۰۱/۰۲/۲۹مشکلات شدید خشکی سر داشتم و برطرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۲۳تحت درمان
۱۳۹۹/۱۲/۰۲کارشون عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۰خوب، مشکل پوستی برطرف شد.
۱۴۰۳/۰۷/۰۸مراجعه جهت اگزما. نتیجه گرفتم دکتر خوبی هستند سپاس از ایشان
۱۴۰۰/۱۱/۳۰اگزما تشخیص فوری و درمان سریع
۱۴۰۴/۱۱/۱۹بی نظیرن
۱۴۰۵/۰۳/۱۷خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۹زرد زخم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵دکتر بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۰/۰۴خیلی باحوصله بسیار باسواد معاینه دقیق میکنن و الکی به بیمار دارو نمیدهند
۱۴۰۴/۰۷/۲۴بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۱دکتر با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۰خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲فعلا در حال درمان هستم و تاکنون راضی بوده ام
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۷خوش برخورد هستن و وقت کافی میذارن
۱۴۰۱/۰۳/۲۸در حال درمان هستم.فعلا برای اظهار نظر زوده
۱۴۰۰/۰۱/۱۶اگزما داشتم با تجویز ایشان خوب شدم
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ریزش سکه ای
۱۴۰۲/۱۲/۲۵من مریضی قارچ داشتم و دوا گرفتم نتیجه اش عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۲یک دوره برا پر پشتی مو رفتم ک کامل درماننشدم و مخامدوره برم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۲۳اقای دکتر واقعا خوش اخلاق و صبور و کاردرستن.خسته نباشید اقای دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۱۲من جوش داشتم برطرف شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عاااالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۸دکتر خوش برخورد و صبوری هستند. فعلا متنظر نتیجه ام
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۱/۲۱ریزش مو
۱۴۰۴/۰۳/۱۸راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰باسلام مادرم اگزما داشت که با تشخیص عالی دکتر خوب شد .واقعا دکتر با اخلاق و با حوصله ای هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۱۷بیماری مولوسکوم
۱۴۰۳/۰۲/۱۶من خیلی بد آفتاب سوخته شه بودم. تاثیر داروهاشون خیلی خوبه. هنوز دورش تموم نشده وبی خیلی زود رو به بهبود
۱۴۰۴/۰۳/۰۴سلام یه وقت برای پوست بدن میخواستم که چند روزی هست که خیلی حساسیت میکنه
۱۴۰۰/۰۲/۲۰تشخیص عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۱هفت ماه جای دیگه ای تحت درمان بود خوب نشدم ولی پیش ایشون کنترل شد
۱۳۹۹/۰۳/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۸در حال درمان هستم با فیریز یکی از لک های صورتم برطرف شد،فقط دکتر محصولات رو دوبله مبنویسن چک کنید بعد تهیه کنید
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عااااالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۴سلام عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۲ریزش مو و جوش صورت که کاملا راضیم
۱۴۰۲/۰۲/۲۶تبمینزپیپ
۱۴۰۲/۰۷/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۲عالی و فوق العاده حرفهای
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ریزش مو
۱۴۰۱/۰۲/۱۹لک سفیدی گردن دختر ده سالن افتاده بود که در یک ماه جواب گرفتیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۳درحال درمان
۱۴۰۰/۱۲/۲۵در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۱تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۱برخوردش خیلی خوب بود واقعا نتیجه گرفتیم مشکل قارچ داشتیم درمان شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بسیار عایر
۱۴۰۰/۰۹/۲۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۶فعلا مشکلم حل نشده
۱۴۰۴/۰۶/۲۷مشکل پوستی خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۴باسلام دچار بیماری پستوریازیس هستم با دارویی که اقای دکتر دادند خیلی بهترن
۱۴۰۰/۰۷/۲۵خشکی پوست و شوره شدید داشتم
۱۳۹۸/۱۱/۲۶در مرحله ی اول درمان آکنه هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۱اگزمای من سریع درمان شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۳دکتر بسیار خوبی هستند ، من چندین متخصص پوست و مو رفتم برای ریزش ناگهانی موهام که پیش اومده بود ، ولی اصلا نتیجه نگرفته بودم . اما با اولین نسخه ی آقای دکتر اسلامی ، مقداری نتیجه گرفتم و الآنم دارم داروهای ایشون رو مصرف میکنم تا به نتیجه ی کامل برسم .
۱۴۰۱/۱۰/۲۹دکتر خوبی است
۱۳۹۸/۰۸/۰۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۶جوش کمر
۱۴۰۰/۱۲/۱۳همیشه نظر دقیق میدند بدون ازمایش های الکی مراحا درمان را پیش میبرن
۱۴۰۵/۰۲/۲۸قارچ پوستی. اگزما عالی بود تشخیصشون
۱۴۰۴/۰۶/۲۰دکتر خیلی عالی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۱۱خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۲۱با سلام، اگزمای دست بنده دوماه مقاوم به درمان با انواع پمادها بود. با یک جلسه ویزیت ایشان، کاملا خوب شد. ممنونم از اقای دکتر.
۱۴۰۰/۱۰/۱۲خوب و با حوصله. نسخه ارزان و موثر
۱۴۰۰/۱۱/۲۲زیگیل روی دستم داشتم با یه جلسه درمان شد
۱۴۰۲/۰۴/۳۰تشخیص درست و به جا- عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۴مشکل صورتم جوش میزنم
۱۴۰۲/۱۲/۲۳فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹جهت عفونت خال و در حال رمان
۱۴۰۲/۰۳/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۲اصلا دکتر خوبی نیست
۱۴۰۴/۰۴/۰۷خشکی شدید پوست صورت و سر و ریزش مو تو یه نسخه و دو سه بار استفاده کاملا خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱مشکل پوستی که برطرف شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۱برای ریزش مو بسیار عالی است
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۶شوره سر داشتم یه مدت خوب شد ولی دوباره شروع شد همیشه همینه فقط یه مدت کنترل میشه دوباره شروع میشه
۱۴۰۴/۰۹/۱۵من بخاطر ریزش مو مراجعه کرده بودم فعلا که راضی ام
۱۳۹۹/۰۹/۲۴مودب و باحوصله
۱۴۰۱/۰۳/۲۶با اینکه خیلی توی نوبت منتظر شدم ولی ارزشش رو داشت. دکتر باسواد و باتجربه ای هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۸دارو تجویز کردند و تا مدتی جوابگو بود اما همانطور که دکتر خودشان گفته بودند، به محض قطع شدن این دارو ها، مشکل دوباره عود کرد
۱۳۹۹/۰۴/۲۳بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۶/۰۳