دکتر مریم صابری بهبهانی متخصص جراحی زنان، زایمان و ناباروری با شماره نظام پزشکی 111849 در شهر اهواز فعالیت دارد. مطب ایشان در کیانپارس، خیابان دوم شرق، مجتمع تشریفات، طبقه ۶، واحد ۶۰۹ واقع شده و امکان نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر مریم صابری بهبهانی با تخصص در جراحی زنان، زایمان و ناباروری یکی از پزشکان معتبر شهر اهواز به شمار میآید. ایشان دارای شماره نظام پزشکی 111849 بوده و با بیش از ۱۷ سال سابقه طبابت، خدمات متنوعی را به بیماران ارائه میدهد. دکتر مریم صابری بهبهانی فارغالتحصیل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز است و به عنوان متخصص رسمی این دانشگاه، در بیمارستانهای دولتی و خصوصی اهواز فعالیت داشتهاند.
تخصص اصلی دکتر مریم صابری بهبهانی جراحی زنان و زایمان است و بیماران بسیاری از سراسر اهواز و استان خوزستان به مطب ایشان در کیانپارس مراجعه میکنند. مطب دکتر مریم صابری بهبهانی در کیانپارس، خیابان دوم شرق، مجتمع تشریفات، طبقه ششم، واحد ۶۰۹ واقع شده است که دسترسی مناسبی برای مراجعهکنندگان فراهم میکند. این پزشک متخصص عضو انجمن متخصصین زنان و زایمان ایران و انجمن باروری و ناباروری ایران بوده و مدارک رسمی تخصصی زنان و زایمان را داراست.
در کارنامه حرفهای دکتر مریم صابری بهبهانی ارائه خدماتی مانند مشاوره سلامت بلوغ، مراقبتهای دوران بارداری، مشاوره و درمان ناباروری، انجام انواع جراحیهای زنان و اعمال زیبایی ناحیه تناسلی، درمان بیماریهای عفونی زنان و غربالگری سرطان پستان به چشم میخورد. تخصص ایشان در زمینه بیماریهای زنان و زایمان، چه در بافت درمانی و چه جراحی، به بیماران اطمینان خاطر قابل توجهی میبخشد.
بیماران از تشخیص دقیق، توضیحات کامل و برخورد محترمانه دکتر مریم صابری بهبهانی رضایت بالایی دارند. با توجه به فعال بودن سیستم نوبتدهی اینترنتی، امکان دریافت نوبت آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است. جمعبندی اینکه دکتر مریم صابری بهبهانی، متخصص جراحی زنان، زایمان و ناباروری در اهواز، با شماره نظام پزشکی 111849 و آدرس مطب در کیانپارس، یکی از گزینههای قابل اعتماد برای سلامت زنان در این شهر محسوب میشود.
دکتر مریم صابری بهبهانی متخصص جراحی زنان، زایمان و ناباروری است و در زمینه درمان بیماریهای زنان، مراقبتهای بارداری، جراحیهای زنان و مشاوره ناباروری فعالیت دارد.
مطب دکتر صابری بهبهانی در اهواز، کیانپارس، خیابان دوم شرق، مجتمع تشریفات، طبقه ششم، واحد ۶۰۹ قرار دارد.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای ویزیت دکتر مریم صابری بهبهانی وقت رزرو کنند.
ایشان مشاوره، بررسی دلایل ناباروری و ارائه درمانهای تخصصی و جراحی مربوط به ناباروری را انجام میدهد.
بله، ایشان با بیمههای تامین اجتماعی، خدمات درمانی، بیمه ایرانیان و برخی بیمههای بانکی و نیروهای مسلح قرارداد دارد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
همه چیز خیلی خوب بود ، نوبت ها ، نظافت ، وقت شناسی خانم دکتر ، برخورد پرسنل
۱۴۰۵/۰۳/۳۱دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵بهترین دکترفقط ایشون تونست منو از درد نجات بده هیچ پزشکی غیر ایشون نفمید
۱۴۰۴/۰۹/۱۹در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۳بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عالی ممنون از لطفشون
۱۴۰۵/۰۳/۲۵بسیار عالی خوش برخورد پر حوصله وقت کافی در اختیار بیمار میزارن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دکتر خوبی هستن باحوصله و مهربان
۱۴۰۴/۰۸/۰۲بسیار عالی و با تجربه هسان
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۵با سلام برا عفونت قارچی مراجعه کردم دارو داد مصرف کردم، خیلی زود خوب شدم، خیلی خوش رو و خوش برخورد هستن، چند روز پیش هم باز مشکلی داشتم رفتم که دارو دادن و در حال مصرف هستم و تاثیر خوبی داشته
۱۴۰۵/۰۲/۰۸خوب بود دکتر با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۰۵من نوبت گرفتم در سایت ولی حضوری رفتم و مطب تعطیل بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۳درحال درمان هستم-ولی در کل تمیز بود ،خوب به آیتمها و علائمم گوش میداد و داروهایی هم که داد الان نوثر بوده
۱۴۰۵/۰۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۱باسلام .من دکتر بهبهانی رو بهترین دکتر متخصص زنان تایید میکنم .من مشکل زخم دهانه رحم و عفونت داشتم که من باکمک خانم دکتر خوب شدم خداروشکر ....من هم قرار فردا برا چکاپ به مطب خانم دکتر بیام .انشالله تنش سالم باشه
۱۴۰۵/۰۱/۳۱سلام خویه
۱۴۰۴/۰۱/۰۹فعلا تازه
۱۴۰۴/۰۶/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۶خوش اخلاق خوش برخورد بسیارمهربان کاربلدوعااالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عالیییی .دکتر توانمند وخیلی خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۶مسئله بارداری بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۳راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰آزمایش تجویز کردند
۱۴۰۴/۰۵/۲۸واقعا برخوردشون و معلوماتشون عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۳خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۴/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۱خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴بسیار محترم و دلسوز و باحوصله
۱۴۰۴/۰۷/۲۸برای عفونت مراجعه کردم با توجه به داروهایی که تجویز کردن مداوا شدن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بسیار دکتر با شخصیت و تشخیص درست و درمان به موقع
۱۴۰۴/۰۴/۰۳بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴مهربون و با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عالی با یه ویزیت خوب شدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۲باردار
۱۴۰۳/۰۹/۰۶باردار بودم توست ایشون عمل سزارینی شدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۵دردی رحم
۱۴۰۴/۰۶/۲۷درحال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۰برای کنترل وضعیت خودم رفتم برخورد و طبابت خوب
۱۴۰۴/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۷خیلی دکتر خوبی هستن با تشخیصشون خبلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳کارش عالیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۱دکتر خو
۱۴۰۴/۰۸/۰۷خیلی خوبع
۱۴۰۳/۰۵/۱۰برخورد وتشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۲هنوز درمانم کامل نشده
۱۴۰۴/۰۲/۲۷دکتر فوق العاده خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸میتونم همینو بگم فقط عالی عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱خونریزی
۱۴۰۳/۰۷/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰دکتر بسیار بی نظیر و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۱بینظمی قائدگی چندماهه!!!تجویزشون خوب بود جواب دارم میگیرم براساس دارویی ک دادن!
۱۴۰۴/۰۲/۱۸دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۴عالییییی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸خوش برخورد با حوصله و کار بلد
۱۴۰۴/۱۱/۲۸دکتره خوبیه
۱۴۰۲/۱۱/۱۴باعرض سلام به عنوان بیماری که ازگوگل پیداشون کردم و برای اولین بار رفتم پیششون وتحت درمان قرارگرفتن وبعد ازیکماه بهترین نتیجه پیششون گرفتم که قبلا هم پیش سه تادکتردیگه هم رفته بودم هیچ نتیجه ای نگرفته بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱خیلی دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار خوش اخلاق وتجربه دار من ازشهرستان نوبت میگیرم تلفونی سره نوبت رسیدگی میشه منشی خوش اخلاق وخوش برخوردی هم دارد توصیه میکنم یبار سربزنید.بعدش میفهمید منظورم چی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عالی عفونت داشتم تحت نظرخا
۱۴۰۳/۱۲/۲۷خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۱۳هنوز طول درمان دارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸ازنظر تخصصی ودرمان بیمار بسیار عالی وبا اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۶دکتر بسیار با تجربه ای هستن... تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۶/۲۹دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عالی و حرفه
۱۴۰۳/۰۱/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۲/۲۹درمان عفونت و زخم دهانه رحم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عالی و با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عالی کارش
۱۴۰۴/۰۴/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیار صبور خوش برخورد و مهربون
۱۴۰۴/۰۴/۰۵پزشکی که ب
۱۴۰۳/۰۷/۲۵بسیار با دقت و با حوصله گوش میدن و توضیح میدن
۱۴۰۴/۰۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۶درحال معالجه هستم
۱۴۰۳/۰۱/۱۰عالی بودن و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۷/۰۷دکتر بسیار عالی و با حوصله برخورد کردن کمال تشکر را دارم
۱۴۰۳/۰۳/۳۰واقعااا باتجربه وخوشرو وقت میزاره منوبرای خشکی واژن درمان کردن فوقالعاده
۱۴۰۵/۰۴/۰۲خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۴/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۲برای زایمان پیش ایشان بودم و واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴سلام من تو را خیلی دوست دارم چون خیلی دکتر خوبی هستی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵خانم دکتر صابری یکی از بهترین متخصصان استان خوزستان هستند واقعا دکتر باتجربه و عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۷دکتر با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۵هورمونی
۱۴۰۴/۰۷/۰۸سونوگرافی شریانهای خون رسانی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بیماری زنانه
۱۴۰۳/۰۶/۱۳دکتر عالی هست
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲سلام مشکل عفونت دهانه رحم داشتم در حال حاضر تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۸بسیار دکتر بات
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار محترمانه و با حوصله پاسخگو بودند
۱۴۰۳/۱۲/۱۴باحوصله و خوش اخلاق. باتجربه هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بسیاردکترعالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۷علی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۸عالی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۱۸واقعا دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۷/۲۹من عمل سزارین دوقلوهام پیش ایشون انجام دادم خیلی عالی بودن خوش اخلاق وخوش برخوردواقعن دکترباتجربه ی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۵با صبر و حوصله پاسخ میدن
۱۴۰۵/۰۳/۲۴بسیار عالی وخوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۱برای مراقبت قبل از بارداری مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۳برای عفونت شدید قارچی بهشون مراجعه کردم و هنوز درمانم ادامه داره اما خیلی بهتر شدم در مدت یک هفته. واقعا راضی بودم و شدیدا ایشون رو پیشنهاد میکنم!
۱۴۰۳/۱۲/۰۷تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عالی.عفونت
۱۴۰۴/۰۱/۲۷خیلی عالیع
۱۴۰۳/۱۰/۰۹دینبنژتژذژ
۱۴۰۴/۰۶/۲۳دکتر خوب و دانایی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۴عالیه واقعن خدا خیرشون بده خونریزی ب علت فیبروم داشتن با داروهایی ک برام نوشتن خونریزیم قطع شد
۱۴۰۴/۰۷/۳۰اخلاق ورفتار خودشووپرسنلش عالی وبسیار محترم وبسیر کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عالی دکتر بسیار خوبیه
۱۴۰۳/۰۹/۱۸دکتر خوش برخورد و با تشخیص عالی و مهربان
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عااااالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۷دکتر بسیار مهربون و صمیمی هستن ، و کاملا به حرفهای مادر باردار با آرامش گوش میدن ، من از انتخابم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۲۹