دکتر مریم بیات متخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی 129062 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در کلینیک هما، خیابان پیروزی، نبش پرستار، ساختمان مهر، طبقه دوم قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر مریم بیات، متخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی 129062، یکی از پزشکان معتبر حوزه قلب و عروق در تهران است. ایشان فارغالتحصیل رشته تخصصی قلب و عروق از دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده و برد تخصصی بیماریهای قلب و عروق را از بیمارستان قلب شهید رجایی کسب کردهاند. دکتر مریم بیات خدمات متنوعی در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای قلبی، گرفتگی عروق، کنترل فشار خون بالا و درمان دارویی نارسایی قلبی ارائه میدهند. بیماران تهرانی بهویژه ساکنان منطقه پیروزی میتوانند از خدمات مطب ایشان در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هما که در خیابان پیروزی، نبش پرستار، ساختمان مهر، طبقه دوم واقع شده است، بهرهمند شوند.
تخصص رسمی دکتر مریم بیات در حوزه بیماریهای قلب و عروق، او را به گزینهای مطمئن برای افرادی که به دنبال متخصص قلب و عروق در تهران، بهویژه منطقه پیروزی هستند، تبدیل کرده است. ایشان تجربه فراوانی در انجام اکوکاردیوگرافی، تشخیص و درمان آریتمیهای قلبی و ارزیابی وضعیت قلبی بیماران برای جراحی (OK قلب) دارند. با توجه به مدارک معتبر و سابقه تحصیل در مراکز دانشگاهی برجسته، دکتر بیات از اعتبار علمی قابل توجهی برخوردار است.
بیماران دکتر مریم بیات از دقت در تشخیص و برخورد حرفهای ایشان رضایت بالایی دارند و بسیاری از بیماران از روند درمان و پیگیریهای منظم ایشان ابراز خرسندی میکنند. با فعال بودن امکان دریافت نوبت اینترنتی، دسترسی به خدمات دکتر بیات برای بیماران تسهیل شده است. دکتر مریم بیات نه تنها به درمان مشکلات قلبی میپردازد، بلکه با رویکردی علمی و دقیق، برنامههای درمانی متناسب با شرایط هر بیمار ارائه میدهد. اگر به دنبال متخصص قلب و عروق در تهران با شماره نظام پزشکی 129062 هستید، میتوانید به مطب ایشان در کلینیک هما مراجعه کنید. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر نیز فراهم است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
آدرس مطب: آدرس کلینیک: خیابان پیروزی نبش پرستار ساختمان مهر پ ۴۳۳ طبقه دوم کلینیک هما
بسیار پزشک خوب و صبور، خدا سلامتی بده بهشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۹با درد گذرای قفسه سینه مراجعه کردم و پس از انجام آزمایشات قلبی و انجام اکو با دستور دارویی حالم خیلی بهتر شد و مشکلی نداشتم دیگه
۱۴۰۳/۱۱/۰۴پزشکی حاذق و خوشرو ایشان در تشخیص هایشان دقیق و با صبر خود مثال زدنی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۳۰تشخیص درست
۱۴۰۰/۱۰/۲۲مشکلی نبود
۱۴۰۱/۱۱/۱۰راضی بودم .پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱با سلام واحترام من مادرم رو برای حج نزد ایشون بردم بسیار پزشک حاذق بودند برخورد خوب و محترمانه ای داشتند
۱۴۰۴/۰۹/۲۷ازلحاظ کاری و شخصیتی و برخورد با بیماران و پرسنل عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹بسیار صبور و ارام هستند خیلی با وجدان و با حوصله میباشند
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بسیار عالی و متخ
۱۴۰۰/۱۱/۲۲عالی بود.انسان بتمام معنی.وبسیار مهربان.
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بسیار خوشرو و صبور و پیگیرهستند.پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بسیار حاذق و خوش برخوردمی باشند و پدر و مادرم تحت درمان پیش ایشان هستند و راضی هستیم.
۱۴۰۳/۱۰/۱۹ایشون بسیارپزشک بامسئولیتی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۰۶درد قفسه سینه داشتم که با دستورات درمانی ایشان بهبود پیدا کردم .سپاس از شما .عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بالا بودن آنزیمها و در حال درمان
۱۳۹۹/۰۴/۰۳عالی هستن خداعمر با عزت بده بهشون مادر منو درواقع نجات دادند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۳دکتر بدی نیست
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خوش برخورد خوش اخلاق وفوق العاده با دقت
۱۴۰۰/۰۹/۱۶اکی عمل داشتم خیلی بادقت معاینه میکنن
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ایشان یکی از دلسوزترین متخصصان قلب کشور است و باعث افتخار بانوی ایرانی است.
۱۴۰۰/۱۱/۲۲بسیار خوب پیشنهاد می شود
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بینظیر ، پدرم مشکلات قلبی خیلی زیادی داشت واقعا اخلاقا بینظیرترین پزشک قلب هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۰/۲۱عالی خداحفظ کنه ۱۱سال منو جراحی کرده.تا دیگر دکتر نرفتم.یعنی مشکلی پیش نیامد.هرکجایی شادوخرم باشی.
۱۴۰۳/۱۲/۱۵خیلی عالی حاذق
۱۴۰۴/۰۹/۰۶برای اکی جراحی بینی به ایشون مراجعه کردم خیلی خوش برخورد بودن و اکی دادند
۱۴۰۴/۰۹/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۶به دلیل درد در قفسهی سینه و از ناحیه قلب و تنگی نفس به ایشان مراجعه کردم و خانم دکتر را بسیار دقیق و دلسوز و باسواد دیدم. مطابق نظر ایشان عمل کردم و بهبود نسبی حاصل شده و همچنین بر اساس نظر ایشان پیگیر بررسی و درمان هستم.
۱۴۰۰/۱۰/۲۷بله کمک میکنند مشکل با ایشان نداشتم عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۳فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱تست ورزش
۱۴۰۰/۰۶/۲۲بهترین
۱۴۰۱/۰۲/۱۷بسیار دکتر خوبی بودند خدا سلامتی بده
۱۴۰۰/۱۲/۲۵دکتر بسیار عالی و مهربان و حرفه ای هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۸بسیار مهربان هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۰سلام تشخیص عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۲۳درود وسپاس از سر کار خانم دکتر مریم بیات بسیار خوش اخلاق وحازق کاردان
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عمل قلب باز داشتم تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عالی و
۱۴۰۴/۰۶/۲۲همه جوره عالیه من به همه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳سکته ی قلبی و فشار خون مقاوم که با تشخیص و درمان بموقع ایشان نجات یافتم و زندگی خود را به ایشان بدهکار میباشم.
۱۴۰۳/۰۵/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۸بسیار با اخلاق و با سواد میباشند.با پیگیریهای دلسوزانه اشان بیماریم تشخیص داده شد و درمان شدم.
۱۴۰۳/۰۵/۳۰تشخیص عالی و مراحل درمان با درستی طی شد
۱۴۰۴/۰۱/۰۴بسیار دقیق و پیگیر بیمار و بااخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۲۱دختر من اضطراب داشت خانم دکتر فقط کافی برای دخترم گذاشتن و کامل توضیح دادن بسیار باحوصله وبا سواد ایشون رو توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵سلام. بسیار خوش برخورد و پیگیر بودند و با تشخیص صحیح و درمان عالیشون خدا دو شکر مشکلم حل شد.
۱۴۰۳/۰۵/۲۷همسرم بیمار ایشون بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۳من برای کنترل فشار خون پیش ایشون میرم بسیار دکتر با اخلاق و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵تپش قلب
۱۴۰۰/۱۱/۲۲بسیار خوش اخلاق ، حاذق ، با تشخیص حرفه ای ، مهربان ، با حوصله و دلسوز
۱۴۰۳/۱۰/۲۱هزینه ها خیلی زیاد بود
۱۴۰۴/۱۱/۱۸دکتری دلسوز خوش اخلاق با دقت حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بسیار مهربان و باهوش
۱۴۰۱/۰۳/۲۸سلام دکتر خوب و با حوصله هستند . با دقت معاینه میکنند و بی دلیل دارو نمیدن.
۱۴۰۴/۰۲/۰۳بسیار خوش برخورد و مهربان و ماهر در تشخیص
۱۳۹۹/۰۷/۰۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۶سلام دکتر خوب و آرومی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۳بسیار عا
۱۴۰۴/۰۹/۲۷بسیار پزشک خوش برخورد و پرحوصله و باتجربه ای هستن ممنونم از ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۱۶خیلی دکتر خوش اخلاق و باحوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار خوش برخورد و مسلط
۱۳۹۹/۰۸/۰۵خانم دکتربسیارمتعهد،مسئول،بادقت وخوش برخوردهستن خداطول بهشون طول عمرباعزت بده
۱۴۰۴/۱۱/۰۲برای چکاپ رفته بودم. با حوصله و صبر معاینه کردند و توضیحات لازم را ارائه کردند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۳وای ایشون خیلی خوش اخلاق بودن ، تپش قلب و سنگینی درقفسه داشتم ، در حال حاضر درمان رو ادامه میدم ، ایشون خیلی پی گیر هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بسیااااار عالی . بسیار خوش برخورد. بسیار باسواد با تشخیص های عالی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰با حوصله دلسوز باسواد.آرامش گرفتم.مشکلات قلبیم هم خیلی بهتره
۱۴۰۳/۰۵/۳۰متخصص عالی و دلسوزی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بسیار دقیق و دلسوز هستند پزشکان مثل ایشان بیش باد
۱۴۰۴/۰۸/۲۵پدرم یکماه پیش بیمار ایشان بودند بسیار دقیق اکو کردند و تشخیص گرفتگی عروق گذاشتند پدرم هفته قبل جراحی باز قلب شدند بسیار تشخیصشون دقیق بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بسیار خوش برخورد و عالی و پاسخگو در تمام ساعات شبانه روز
۱۴۰۰/۰۹/۱۶دکتر خوبی بود با صبر و حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دکتر با حوصله و دقیقی هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۲۳خانم دکتر در رابطه با تست ورزش برای بنده اکو و نوار قلب انجام دادن مفید بود.
۱۴۰۱/۰۸/۰۵بسیار عالی نوع برخورد و دانش
۱۴۰۰/۱۱/۱۱پدرم 2 بار بفاصله 12 ساعت سکته قلبی کردند و حالشون خوب شد . ایشون واقعا یک فرشته واقعی هست در تشخیص و درمان . خیلی صبور و باسواد و حاذق هستند.
۱۴۰۰/۱۰/۲۹از معدود پزشکانی که دیدم علاوه بر تخصصی که دارن نگاه انسانگرایانه و برخوردی بسیار گشوده و همدل دارن در کنار ایشون علاوه بر تخصصشون احساس ارزشمندی و درک شدن که بیشتر روانشناسی ها میتونن به انسان بدن رو تجربه میکنید.
۱۴۰۵/۰۲/۲۷سلام.سال82توسط آقای دکترداودی عمل شدم وتا کنون دارو استفاده میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶از نظر من آدمهایی خوشبخت هستند که با عشق و احترام و درک بالا،انسانها را در موقعیتهای سخت حمایت می کنند.خانم دکتر بیات عزیز،در شرایطی کنار ما بودند که هیچگاه فراموش نخواهیم کرد.شما واقعا معجزه ی خداوند هستید.الهی همیشه سلامت باشید.بدانید که رضایت خدا در قلب مهربان و دل پاک و عملکرد شما تجلی پیدا می کند.بهترینها را برایت آرزو دارم
۱۴۰۰/۱۰/۲۸بببباتتتننوووووو
۱۴۰۱/۰۹/۰۵بسیار با تجربه و عالی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰دکتر حاذق،مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار دکتر خوش اخلاق و خوش برخوردی هستن و خیلی دقیق به حرف بیمار گوش میدن بنده تپش قلب داشنم تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱از طرف یکی از دوستان معرفی شدن، خوب بودن صبور بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵پدر من ۵سال است بیمار ایشان هستند بسیار پیگیر بیمار و با حوصله و باسواد هستند
۱۴۰۴/۰۸/۳۰بسیار باسواد و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۷خوش برخورد پر انرژی ودقیق
۱۴۰۴/۱۱/۲۰بسیار عالی، صبور، تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بسیار حرفه ای و با اخلاق. محیط دوستانه و آروم.خیلی راضی بودم از عملکردشون.
۱۴۰۲/۰۵/۰۴سلاک ویزیت شدم بسیار دقیق و مهربان بودن و همچنین احساس امنیت و اعتماد به من دادن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱مشکل عروق که خدارو شکر دکتر گفتن مشکلی ندارند
۱۴۰۴/۰۹/۰۳مشکل خاصی نداشتم چون ورزش میکنم فقط برای تست اکو و نوار قلب مراجعه کردم رضایت داشتم.
۱۴۰۰/۰۱/۰۵خیلی راضی بودم.خیلی پیگیر بیمار و متعهد هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۲ایشون بسیار صبور و بادقت بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۸بسیار با حوصله و پیگیر مشکل بیمار و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۳۰بسیار با حوصله و با مهربانی معاینه کردند درمان ها و ازمایش های الکی برام ننوشتن و دقیقا همون چیزی رو که لازم داشتن برام نوشتن و مشکل قلبم به خوبی مشخص شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۲مشکل فشار خون داشتم که با دارو خوب شدم تحت معالجه هستم رفتار بسیار عالی همراه با دانش روز ایشان قابل تقدیر هست
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خیلی دکتر خوب با اخلاق مهربون درد قفسه سینه داشتم خدا رو با یه نسخه دارو خوب شدم خدا خیرشون بده واقعا دکتر خوبی هستن من که خیلی از ایشون رازی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱برای کنترل فشاررفتیم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷برای آریتمی قلب مادرم ویزیت شد مادر الان خدارو شکر خیلی خوب شدن تشکر میکنم از دکتر چون از واتساپ جواب سوالات ما رو ندهد دکتری مهربان دلسوز وکارای خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۴باسلام من یکی از بیماران ایسان در بیمارستان سرکت نفت میباشم وحدود سه سال تحت نظر ایشان هستم وخیلی از دست ایشان رضایت کامل دارم
۱۴۰۱/۰۶/۲۷پزشک خوبی هستن وقت کافی میذارن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹پدرم ۴ سال بیمار ایشون هستن بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بسیار مجرب
۱۴۰۱/۱۱/۱۶بسیییییار خوش انرژی و وقت کافی میذارن و با دقت
۱۴۰۴/۱۱/۲۱ایشونبهترین دکتر هستن در این زمینه من خوشحالمکه زیرنظر ایشون هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳عالی،،خوش اخلاق،،باسواد ،،
۱۴۰۳/۱۱/۰۴جایگزین دکتر اصلی بودن و هستن، دقیق و پیگیر
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر بسیار خوش انرژی و دقیقی بودند
۱۴۰۴/۰۶/۲۴به ایشان مراجعه داشتم بسیار صبور و مهربان بودند تشخیص عالی وقت کافی برای بیمار میذارن ایشون رو پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷برای اکی عمل جراحی بینی رفتم اکو نوار گرفتن اکی دادن راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰بسیار با دقت ومسولیت پذیر خداوند نگهدارشان باشد
۱۴۰۰/۱۱/۱۱خانم دکتر خوب و مهربان و خیلی جدی در درمان
۱۴۰۱/۰۳/۰۷بسیار صبور ،پدرم خیلی راضی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶سلامبا دکتر بیات حدود هشت سال در بیمارستان نفت کار میکنم جز خوش خلق ترین و مهربان ترین پزشکان هستند در ضمن خواهرم چندین سال است که بینار ایشان هستند و کاملا از نظر پزشکی،از،ایشان راضی،هستیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار دکتر خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۱/۰۴/۰۸بسیار دکتر باسواد ، باتجربه و خوش برخوردی هستن کارشون عالیه با یک جلسه مشکل را تشخیص دادند
۱۴۰۳/۱۰/۱۹بسیار عالی.. پزشک حاذق و متعهد و اخلاق مدار
۱۴۰۰/۱۱/۱۲تنگی نفس و درد قفسه سینه که خانم دکتر کنترل نمودن با دارو
۱۳۹۸/۰۶/۰۴بسیار دکتر خوبی هستن خیلی برای مریض وقت میذارن بسیار با حوصله
۱۴۰۳/۰۵/۳۰خانم دکتربیات خیلی خوش روهستندودقیق شرححال میگیرندووقیق توضیحات لازم رومیدن
۱۴۰۴/۱۰/۰۶خیلی عالی تشخیص میدن
۱۴۰۰/۰۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۸بسیار پزشک دقیق و با حوصلهای هستن پدر من ۵سال بیمار ایشان هستن تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بهترین پزشک قلب
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بیمارستان آتیه منو ویزیت کردن
۱۳۹۹/۰۷/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بسیار پزشک با وجدان و دلسوزی هستن ،
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیار مهربان
۱۴۰۱/۰۵/۱۵خانم دکتر خیلی خوش برخورد بودن و برای بیمار خیلی وقت میذاشتن، برای مشکل تنگی نفس هم تحت نظر ایشون هستم
۱۳۹۸/۰۷/۱۹