دکتر مریم افقهی متخصص زنان، زایمان و نازایی با شماره نظام پزشکی ۱۰۹۹۴۰ در اصفهان فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان محتشم کاشانی، جنب MRI سپاهان، ساختمان زهره، طبقه دوم جنوبی واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر مریم افقهی از متخصصان شناختهشده در حوزه زنان، زایمان و نازایی در شهر اصفهان است. ایشان دارای مدرک تخصصی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بوده و بورد تخصصی لاپاراسکوپی و هیستروسکپی را نیز اخذ کردهاند. دکتر مریم افقهی با شماره نظام پزشکی ۱۰۹۹۴۰ به عنوان متخصص زنان و زایمان و نازایی فعالیت میکند و خدمات خود را در مطب واقع در خیابان محتشم کاشانی، جنب MRI سپاهان، ساختمان زهره، طبقه دوم جنوبی به بیماران ارائه میدهد.
حوزه اصلی فعالیت دکتر مریم افقهی شامل مراقبتهای تخصصی زنان، درمان ناباروری، جراحیهای کمتهاجمی مانند لاپاراسکوپی و هیستروسکپی، جراحی زیبایی واژن (لابیاپلاستی)، مراقبتهای روتین و تخصصی بارداری، زایمان طبیعی بدون درد و سزارین، درمان اختلالات قاعدگی و یائسگی و کنترل سلامت جنین است. ایشان همچنین عضو رسمی انجمن زنان و مامایی ایران و انجمن نازایی ایران هستند و با ارائه مشاوره و درمانهای بهروز، نقش موثری در سلامت بانوان اصفهان ایفا میکنند.
دکتر مریم افقهی متخصص لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی در اصفهان، به دلیل مهارت بالا در جراحیهای زنان و توجه به معاینات دورهای و پاپ اسمیر در میان بیماران شناخته شدهاند. بیماران از تشخیص دقیق، پیگیری منظم و برخورد حرفهای ایشان رضایت دارند و بسیاری، دکتر مریم افقهی را برای مراقبتهای زنان و زایمان به دیگران توصیه میکنند. با توجه به فعال بودن نوبتدهی اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر، امکان دریافت نوبت برای ویزیت حضوری با سهولت بیشتری فراهم شده است.
در مجموع، دکتر مریم افقهی، متخصص زنان و زایمان و نازایی در اصفهان، با تجربه و مدارک معتبر، انتخابی قابل اعتماد برای بانوان این شهر محسوب میشود.
دکتر مریم افقهی متخصص زنان، زایمان و نازایی و دارای بورد تخصصی لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی هستند.
مطب دکتر مریم افقهی در اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، جنب MRI سپاهان، ساختمان زهره، طبقه دوم جنوبی قرار دارد.
بله، دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای دکتر افقهی فعال است.
خدمات جراحی زنان، مراقبت بارداری، مشاوره نازایی، جراحی زیبایی واژن، درمان اختلالات هورمونی و معاینات دورهای بانوان ارائه میشود.
جراحی لاپاراسکوپی، هیستروسکوپی، لابیاپلاستی، درمان فیبروم، درمان کیست تخمدان، و زایمان طبیعی و سزارین انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان محتشم کاشانی - جنب MRI سپاهان -ساختمان زهره - طبقه دوم جنوبی
باردار هستم وتحت درمان
۱۴۰۲/۰۱/۳۰فقط میخواست که زود ردت کنه بری ، اصلا صبر و حوصله نداشت که بخواد گوش بده و اصلا حس راحتی از مطب و دستیاراش نمیگیری ، دو ساعت کامل هم منتظر بودم صدام کنه ، واقعا حس بد گرفتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بارداری و عالی بودند
۱۴۰۱/۰۲/۲۴مشاوره و آمادگی برای بارداری خیلی خیلی راضی بودم از صبر و وقتی ک برای بیمارشون میذارن
۱۳۹۹/۰۷/۰۸برای معاینه رفتم و عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸عالییییییییییییی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰زمانبندی دوره ماهانم بود حل شد
۱۴۰۱/۰۸/۱۸خیلی عالی خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۴بارداری و زایمان عالی بود همش
۱۴۰۳/۰۶/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۱برای بارداری پیششون بودم و فوق العاده راضی بودم ، عالی و مهربون و کاربلد
۱۴۰۲/۰۳/۱۰تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۹بارداری
۱۴۰۳/۰۲/۰۴عفونت و هنوز درحال درمانم
۱۳۹۸/۱۱/۲۶دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۱برای زایمان دوم پیشش بودم...عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۵یه جلسه رفتم پیششون پریودم نامنظم بود ولی الان سره وقت و تاریخ پریود میشم
۱۴۰۱/۰۳/۲۴عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۵نوبت دهی عالی بود، اصلا منتظر نموندم و سریع رفتم داخل، برخورد منشی هم عالی بود، دکتر هم با حوصله و اخلاق خیلی خوب ویزیت کرد. در کل خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۱۴پزشک خوبی هستند به حرفای بیمار با دقت گوش میکنند و داروهای خوبی میدند
۱۴۰۴/۰۱/۱۵عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۷خانم دکترعالیه وقت میزاره وخوب ب حرف بیمارش گوش میده
۱۴۰۱/۰۴/۲۰خیلیفوقالعاده
۱۴۰۰/۰۹/۲۳سلام دکترزایمان دخترم بودند عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۱دو زایمان موفق
۱۴۰۳/۱۲/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۶کاملا دلسوز و حاذق بودند
۱۴۰۰/۰۳/۱۶خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۵راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۳۰دکتربسیار خوب ودلسوزو مهربان
۱۴۰۱/۰۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۲۶باردار بودم. پزشک جدی هستند و خیلی خوش اخلاق نیستند. ولی بادقت عمل میکنند.
۱۴۰۳/۱۱/۱۶برای مراقبت های قبل از بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۲۰راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱برای چکاب رفتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۰باردار هستم و از اخلاق ایشون خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۱۰/۰۴زایمان عالی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۲۴بسیار راضی بود م هم از لحاظ اخلاق هم عملکرد
۱۳۹۹/۱۰/۱۰پیششون زایمان کردم
۱۴۰۳/۰۳/۰۷معاینه سالانه . خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۱بارداری
۱۴۰۳/۰۷/۱۷خوب است.
۱۴۰۰/۰۵/۳۰خوب است
۱۴۰۱/۰۲/۱۷تازه بیمار ایشان شدهام ولی بسیار صبور و مهربان هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۸اولین بار اوندم برای بارداری دوماومدم پیششون ببینم چطوریه خوب بود دارو دادن و سونو کردن تا ببینبمی بعد چی میشه با صبر و حوصله و خوش اخلاقن .
۱۴۰۵/۰۳/۱۲باردار بودم
۱۴۰۳/۰۲/۰۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹تا الان ک خوب بوده
۱۴۰۱/۰۲/۰۸بارداری
۱۳۹۸/۱۰/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۹زایمان سزارین
۱۴۰۲/۰۱/۰۵در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۰مشکل عفونت
۱۴۰۲/۰۵/۱۲در مراحل اولیه ی درمان هستم
۱۴۰۱/۱۱/۲۵کیست برطرف شد
۱۴۰۳/۰۵/۱۴عالییییی خیلی بادرک ومهربون هستن انشاالله 10روز دیگه پسرم با دستای مهربونشون بدنیا میاد
۱۴۰۰/۰۵/۲۷فعلا دوران بارداری را زیر نظرشون میگذرونم ولی شنیدم دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خوب عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰عمل کردم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲فعلا بار اول هست که مراجع میکنم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۶فعلا هیچی
۱۴۰۰/۰۴/۰۸عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۲خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۵خوب وعالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۳باردارم
۱۴۰۲/۰۸/۰۵خیلی خوب بررسی میکنند و به بیمار آرامش میدن
۱۴۰۱/۰۵/۰۵بعد از مراجعه به ایشان خیلی احساس آرامش کردم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲عاااااالی حرف ندارن
۱۳۹۸/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۱۰نظری ندارم
۱۳۹۹/۱۱/۱۹خب عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عفونت زنان
۱۴۰۰/۱۰/۲۲مهربون و کاربلد
۱۴۰۱/۰۶/۱۸زایمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۶بارداری بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۴زایمان عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۶ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عالی بودن و بسیار ماهر و مهربون
۱۴۰۰/۱۱/۲۳دکتر خوب هستید
۱۴۰۳/۰۷/۱۱عالی درجه یک
۱۴۰۳/۰۷/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲بسیار عالی خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۱۷خوببوده
۱۳۹۹/۱۲/۰۳تشخیص خوب وروراست بودن بامریض
۱۳۹۹/۱۰/۲۰خانم دکتر افقهی در یک کلام عالی هستن،بهترین دکتر زنان و زایمان اصفهان،مهربان و پاسخگو،ی
۱۳۹۹/۰۴/۲۵خوب بوده
۱۴۰۰/۱۲/۲۰دکتر افقهی واقعا بینظیرند️
۱۴۰۳/۰۳/۲۷عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۰۵مراقبتهای بارداری پیششون بودم.
۱۴۰۱/۰۴/۰۴زایمان داشتم عالیییی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۷دکتر خوش برخورد و عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۴عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۹عفونت شدید داشتم با کمک خانم دکتر افقهی درمان شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۳۱خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶خوش اخلاق و عالی هستند
۱۳۹۸/۰۱/۱۹عااااااالی هم اخلاق هم تجربه هم کار بیییست
۱۴۰۳/۱۲/۲۴زایمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۴خوب بودن
۱۴۰۳/۰۶/۳۱عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۲فعلا در حال درمان
۱۳۹۹/۱۲/۱۶نازایی
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۱۳بهترین دکتر ایران
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خوش و خوش آخلاقن ولی چون دوبارهست که میرم پیششون نظری در مورد مهارت و پزشکیشون ندارم فعلا
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خوب است
۱۴۰۱/۰۵/۲۰یه ویزیت رفتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۲دکتر عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۳/۱۳مراقبتهای قبل بارداری
۱۴۰۳/۱۱/۱۱با حوصله به حرف های من گوش دادند و همه ی موارد مربوط به مشکل من رو از من پرسیدند و برطرف کردند
۱۴۰۰/۰۳/۲۹خوب بودند
۱۴۰۰/۰۲/۱۲نازایی
۱۴۰۲/۱۰/۰۶تحت نظر جهت باردهی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بله عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۴بابت هرچیزی هزینه دریافت میکنن ودگترگرانی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۱زایمان و راضی بودم
۱۳۹۷/۱۱/۲۳سه سیکل پشت هم پدیود میشدم و با داروی خانم دکتر خوب شدم.
۱۴۰۳/۱۰/۱۷دکتر صبور باتجربه من مراقبتهای بارداری وزایمان پیش ایشون بودم واقعا نمونه ان
۱۴۰۱/۰۲/۲۶بسیار عالی و خوش برخورد و کاربرد
۱۴۰۴/۱۰/۲۴مشکلی نداشتم باردار بودم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱خول بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۰سلام بنده باردارهستم و چندین بارپیش ایشون ویزیت شدم خیلی دکتر مهربون ،باحوصله وعالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۲۹دکتر خوب
۱۴۰۲/۰۱/۰۷خوب است
۱۴۰۱/۰۵/۲۰تشخیص و مجهز بودن به سونو گرافی شوند خوبه ولی داروهای خوبی تجویز نمیکنن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۱۸بارداری وزایمان عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۲من باردارم و بار اول است مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲کیست داشتم عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۳یک جلسه برای مراقبت پیش از بارداری مراجعه کردم ب نظر خوب میایند
۱۳۹۹/۰۸/۱۳عالی عالی همه میگفتن بچه نمیمونه اما دکتر معجزه را نشون داد با علمشون
۱۴۰۴/۰۱/۱۹بسیار با تجربه ، اخلاق و برخورد خوب با حوصله و خیلی درست برات توضیح میده و راجب مشکلت صحبت میکنه و مطب فوق العاده ارام و دستگاه های کاملا استلریزه و تمیز و بهداشتی خیلی ازشون راضی هستم ️
۱۴۰۵/۰۲/۱۳عالی خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۹/۱۳سلام زایمان اولم رو ایشون در بیمارستان شریعتی انجام دادن.خیلی از دستشان راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۴/۰۶دکتر بسیار عالی هستند.
۱۳۹۸/۰۵/۲۸متولد چه سالی هستی؟
۱۴۰۰/۰۱/۰۸باردار هستم
۱۴۰۱/۰۴/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۷بارداری و سزارین عاااالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۰دوتا زایمان داشتم
۱۴۰۱/۰۹/۰۳بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۴/۱۴برای مراقبت بارداری مراجعه کردم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹تجربه ای نداشتم بار اول هستم
۱۴۰۲/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۸باردار
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۲۰عالییییییییی
۱۴۰۳/۰۷/۲۱پاپ اسمیر
۱۴۰۰/۰۶/۰۵مراقبت بارداری و زایمان
۱۴۰۰/۰۴/۱۹زایمان خوب
۱۴۰۱/۰۲/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۲بسیار دکتر با اخلاق،و فهمیده ای بودن،ودر حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۸/۰۴یک جلسه رفته ام فعلا
۱۴۰۱/۰۴/۱۳خیلی عال
۱۴۰۲/۰۸/۱۴عالیه حرف نداره
۱۴۰۰/۰۶/۲۵بسیار عااالی و صبور
۱۴۰۴/۰۱/۱۷کیست داشتم وتحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۱۳بسیارخوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۸دکتر عالی وکار بلدی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۲بارداری هیچی
۱۴۰۱/۰۶/۳۰معاینه
۱۴۰۲/۱۰/۲۲زایمان پیششون انجام دادم خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۶/۲۵جراحی میومکتمی داشتم وکارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱امید لخدا
۱۴۰۰/۰۴/۲۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳من دوباره رفتم پیششون واسه اقدامات قبل بارداری ،بنظر خوب میومدن
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ایشان پزشک خانم بنده بودن توی بحث زایمان بسیار پزشک حاذق، با اخلاق، باحوصله و باتجربه ای هستند.
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خیلی کم حوصله و اصلا حس آرامش به آدم نمیدن تازه استرست بیشتر میشه
۱۴۰۴/۰۲/۱۷باردار بودم و راضی ام
۱۴۰۰/۰۱/۲۲عالی هس
۱۴۰۰/۰۲/۰۴Ok bood
۱۴۰۰/۰۹/۱۰معاینه قبل بارداری
۱۴۰۰/۰۳/۰۳باردار بودم پیششون رفتم. پسرناز وسالمی دارم
۱۳۹۷/۱۲/۲۲خوب بوده
۱۴۰۲/۱۱/۰۸عالییییییی
۱۴۰۱/۰۵/۰۹خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۶/۰۲هوا عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰زایمان عالی بودند
۱۴۰۳/۱۰/۱۵لکه بینی داشتم قرص دادن یه دوره اش را مصرف کردم این ماه خوب بودم
۱۴۰۳/۰۲/۱۱عفونت زیاد داشتم درمان شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۳عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۱عمل سزارین انجام دادم عالی بودند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عالی زیر نظر بارداری
۱۳۹۹/۰۶/۰۳عالییی. قشنگ به حرفهای بیمار توجه میکنن و سر ساعت ویزیت میکنن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸بهترین دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۰۵مشکل بارداری دارم و دارو میخورم فعلا
۱۴۰۳/۱۲/۲۶دکتر خوبی بودند. مراقبت های بارداری
۱۴۰۰/۰۲/۱۹فعلا جلسه دوم ویزیت ا
۱۴۰۳/۰۷/۲۶پریود نامنظم دارو دادن ۱جلسه بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳برای چکاپ زنان پیشش رفتم ، مهربون بود ولی به هیچکدوم سوالام جواب قاطعی نداد، خارش داشتم اصلا هیچ دارویی نداد ، فقط انقد سریع ویزیت میکرد ک عجله بعدی رو داشت
۱۴۰۳/۰۵/۲۹بسیار صبور
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عاالی زایمان
۱۴۰۰/۰۸/۱۸فعلانظری ندارم
۱۴۰۱/۰۴/۲۲فقط میتونم بگم عالیند تمام مراحل بارداری را روتین انجام میدند حساس و دقیق و با آرامش
۱۴۰۲/۱۰/۱۶پیششون زایمان کردم و واقعا دکتر صبور مهربان و با تجربه ای هستش بهترین خاطره ی زندگیم زایمانم هستش
۱۳۹۹/۱۱/۰۴بهترین دکتر
۱۴۰۲/۱۰/۱۷باسلام من برای درمان نامنظمی پریود پیششون رفتم عالی بودند
۱۴۰۰/۰۴/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۱۹با حوصله و صبور و مهربونن،
۱۴۰۰/۰۹/۲۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۲۷بارداری عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴فعلٱهیچی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸خیلی خیلی عالی هستن، از همه لحاظ، اخلاق، برخورد، علم، درک، تشخیص،....
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ناباروری
۱۴۰۳/۰۶/۲۷دکتر عالی ودلسوز
۱۴۰۳/۱۰/۱۹عالی بهترین دکتر زنان
۱۴۰۰/۱۲/۲۲فوق العاده هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۴بارداری
۱۴۰۲/۰۲/۲۹بد نیست
۱۴۰۰/۱۱/۲۴نازایی
۱۴۰۱/۰۵/۲۳بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۱۸سلام دکترخیلی با اخلاق مهربون
۱۴۰۳/۰۵/۰۳عالی بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳عالی بوده
۱۴۰۳/۰۷/۰۴صبور و خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۹بسیار دکتر عالی هستن نتیجه خدا رو شکر خوب بوده
۱۴۰۳/۰۷/۲۳مراقبت بارداری
۱۴۰۳/۰۷/۲۹فوقالعاده
۱۴۰۱/۱۲/۲۰بسیاردکترخوبی است
۱۴۰۰/۰۸/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۴خوب عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۸چکاپ بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۶عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۳بهترین دکتر بهترین تجربه زایمان سزارین
۱۴۰۴/۱۰/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹مراقبت های بارداری را پیش ایشون میرم وان شاالله زایمان
۱۴۰۰/۱۲/۲۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۸زایمان طبیعی انجام دادم،خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۱۰