برای بیمار خیلی کم وقت میزارن و درست راهنمایی نمیکنن
۱۴۰۵/۰۳/۰۷
بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
عالی...
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
عالیه واقعا ،زایمان انجام داد برام
۱۴۰۲/۰۶/۰۵
پزشک خوبی است
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
کیست داشتم تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۶/۱۹
خانوم دکتر بسیار عالی بودن اخلاق و رفتار باردار هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
عالی بودند
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
برا مریض وقت می زارن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
بد نبودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
برخورد خوب تجربه دار
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
بارداری
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
بسیار عالی و صبور
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
مشکل خاصی نداشتم ولی بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
خانم صبوری بودن و فعلا دارم باهاشون درمانم رو ادامه میدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
سزارین
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
چکاپ سالانه
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
دکتر فوق العاده اروم و مهربونی هستن من هنوز زیر نظرشون هستم داروهایی که دادن فوق العاده بود و من در حال درمان هستمممنون ازتون️
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
قبل از بارداری
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
میتونید راحت با دکتر صحبت کنید و ایشون به خوبیبه حرفاتون گپش میده و استرس نمیده بهتون
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
فوق العاده
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دکتور خوبه
۱۴۰۲/۰۵/۰۸
بسیار خو
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
عفونت داشتم درمان شد
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
عالی بینطیره خانم دکتر خوش قلب دوستداشتنی
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
خیلی خوش برخوردوباطلاعات هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
تت
لتت
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
عالیه واقعا
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
راضی بودم
۱۴۰۱/۰۷/۰۶
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
تشخیصشون بد نیست، دقیق هستن
۱۴۰۲/۰۴/۰۲
با دقت بررسی می کنن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
چقدر خوشحال هستم پزشکم از ایران رفت و من پیش خانم دکتر زایمان طبیعی انجام دادم با اسرار خودشون و بهترین کار زندگیم همین بود که طبیعی شد عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
سلام من پریودی نامنظم داشتم که الان خداروشکر تنظیم شده واقعا خانوم دکتر صبور هستن و مریض ها رو خیلی خوب ودقیق معاینه میکنن ازشون تشکر میکنم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
بسیار دکتر مهربان خوشرو و نتیجه گرفتم ممنون از محیط زیبایی که برای بیمار فراهم کرده اند
۱۳۹۹/۰۹/۱۱
عالی هستن و درجه یک
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
بسیار باحوصله، دقیق، مشکلم کامل رفع شد
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
باردارم،فعلا زیرنظرشونم
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
دکترصبوری هستند وبه تمام سوالاتم پاسخ دادن و راهنمایی درستی کردن.
۱۴۰۲/۰۷/۱۶
تحت نظر برای بارداری
۱۴۰۲/۰۶/۱۴
تازه مراجعه کردیم با خانمم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
بسیار خوش برخورد و ماهر هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
خیلی باحوصله هستن وهر بیمار را به تنهایی ویزیت میکنن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۲۰
در حال درمان
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
برای معاینه رفته بودم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
خوب بودن
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
چکاپ.عالی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
با تجربه و مسلط
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
عاااااالی️️
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
عالییه حرف نداره
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
باردار هستم و خیلی راضی ام هم خودشون خیلی خوش اخلاق و حرفه ای هستن هم ماما و منشیشون
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
مهربان با صبر و حوصله
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
بارداری و راضی هستم از ایشون
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
فوق العاده عالی فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
دکتری بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۸
من یک بار رفتم خدمت ایشون اول اینکه وقت کافی برای بیمار نمیزارن و اجازه نمیدن کامل مشکل رو توضیح بدیم وعذر میخوام موقع معاینه به شخص من احساس راحتی نداشتم چون ایشون پزشک هستند واین جایزه رو دارن به حریم خصوصی وارد بشن ولی دستیار ایشو ومنشی ایشونم موقع معاینه اونجا بودن واین منو خیلی اذیت کرد احساس بدی داشتم خیلی بد
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
عالیییییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
عاللللییی
۱۴۰۱/۰۲/۲۲
خوبه اما حریم خصوصی بیمار را رعایت نمیکنن همراه با منشی هستن داخل اتاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
دکتر خوبی هستن و ما راضی بودیم ازشون
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
تحت درمان هستم فعلا
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
بنده از کارشون راضی بودم.اخلاقشون هم بسیار خوب هست.
۱۴۰۱/۱۱/۰۸
بسیار دکتر با تجربه و خوشبرخورد و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
سلام من از قبل از بارداری مریض ایشون بودم.
خیلی خیلی صبور و با حوصله اند.
کمکم کردن سن 45 سالگی طعم مادر شدن رو احساس کنم.
از همه ی زحمت هاشون ممنونم.
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
عفونت درمان شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
برای سندروم پلی کیستیک تحت نظر هستم ایشون پزشک مهربانی هستند و برای مریض وقت میگذارن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
کارش خیلی خوب بود و حریم خصوصی را رعایت میکردن.توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
با مصرف دارو خوب شدم ولی بلافاصله بعداز تمام شدن دارو خارش برگشت
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
خیلی دکتر با حوصله و مهربونی هستن...و بسیار برای بیمار وقت میگذارن
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
بسیار عالین
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
چکاپ سالانه رفتم خیلی خوشبرخورد بودند
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
درمان عفونت
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
من عفونت داشتم و ایشون خیلی عالی بودن مشکلم خ زود حل شد ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
در رابطه با تبخال تناسلی به ایشون مراجعه کردم رفتارشون خیلی با آرامش بود و اصلا استرس به من ندادن ولی زمان انتظار تو مطب خیلی طولانی شد نزدیک 2 ساعت
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
برای بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
دکتر خوبی هستن
فقط نوبت دهی بسیار بد
و معطلی بیش از اندازه
و روزهای محدود مطب هستن دسترسی به دکتر بسیار سخت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
دکتری هستند بسیار مهربان وخوش اخلاق وکار بلد.
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
بهبود پیدا کردم
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
مهربون با شخصیت و خوشرو کارشون هم خوبه
۱۴۰۲/۱۲/۰۳
با دقت و
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
بارداری
۱۴۰۲/۰۴/۰۴
ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۶/۰۷
دکتر واقعا خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
تازه شروع به درمان عفونت کردم پیش ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۴
بسیار خوب و با شخصیت
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
بارداری
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
کل دوران بارداری و زایمانم پیش خانم دکتر انجام شده بسیار بسیار راضی بودم
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۰۱
تحت درمان .ومنشی نباید به حریم خصوصی بیمار وارد شود
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
Hpv مثبت خیلی دلسوز بودند
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
عالی ترین دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
مشکل خاصی نداشتم و معاینه بود خوب بودن انگاری
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
قارچ داشتم و تا حدودی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
دکتر با تجربه و خوش اخلاق تشخیص عالی از همه نظر وقتی با ایشون صحبت میکنی قشنگ حرفاتو گوش میکنن طوری که احساس ارامش میکنی خیلی ممنونم ازشون
منشی خوش اخلاق همه چی عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۶
عفونت رحم
۱۴۰۱/۰۷/۱۱
دکتر 7وش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
عالی تمرین دکتر زنانی که رفته بودم توجه و رسیدگی شود بینظیر بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
صبور و کار بلد
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
پزشک خوب و خوش اخلاق و کار بلد
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
دکتر مهربان و مجرب
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
ادامه درمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
عالی صبور
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
خیلی مهربان وصبور و اینکه واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
راضی نبودم. منشی برخورد مناسب نداشت. دستگاه کارت خوان نداشت. برای من که زیاد وقت نگذاشتند
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
نیومدم قبلا
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
سلام دکتر عظیمی یک دکتر باتجربه و مهربونیه
۱۴۰۲/۰۵/۱۸
واسه چکاپ اولیه رفتم هنوز درمان شروع نکردم ولی انتظار خیلی طولانی حدودا سه ساعت و نیم خیلی ازار دهنده ست باتوجه به اوضاع بیمارها نیم ساعت تاخیر قابل درکه ولی در این حد باید مدیریت بشه
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
پزشک محترمی هستند ولی انگار حوصله ی گوش دادن به سوالای آدم رو ندارن شاید برای شما تکراری باشه ولی برای ما اولین تجربی موظفید با صبوری جواب بدید
۱۴۰۵/۰۱/۲۶
دکتر بسیار بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
زایمان
۱۴۰۲/۰۵/۲۹
سلام بله صد درصد کمک میکنه راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
دکتر من بودند ، زایمان طبیعی داشتم، خانم دکتر خیلی مهربان و صمیمی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
تشخیص آندومتریوز
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
تحت درمان بارداری راضیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
عفونت داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
حریم خصوصی رعایت نشد و حین معاینه منشی و ماما هم در محل حضور داشتند. از درمان هم فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
خیلی با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
بارداری
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
اگه با بیمه کار میکردن خیلی بهتر بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
پزشکی بسیار مسئولیت پذیر هستند که همیشه با حسن خلق با مراجعین شون رفتار میکنند.
خدا رو شکر من الان با همه مراقبت های ویژه ای که خانم دکتر توصیه کردند دخترم به دنیا اومده و خیلی خیلی از ایشون و پرسنل با تجربه مطب شون راضی هستم.
امیدوارم که سلامت باشند.
۱۴۰۱/۰۶/۰۷
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
من چهارسال بیمار ایشون هستم راضی ام ولی رفتار منشی شون خیلی زننده اس و ادعای پزشکی دارن ای کاش خانم دکتر در این مورد تجدید نظر میکردن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۰۹
عالی بودن ، خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
بدینسان
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
در حال درمان
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
در مورد کارشون زیاد شنیدم
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
خوببود
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
فعلا تازه دارم درمان میکنم.اما تشخیص ایشون کاملا عالی و درست بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
باردارم و خوب بودن خانم دکتر تا الان
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
باردارم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
خوب بودند
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
صبور و خوش برخورد در تشخیص بیماری دقیق هستن ولی باید آمادگی هزینه های جانبی به جز ویزیت رو داشته باشید مثل سونو یا سونو واژینال
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
صبور پر از انرژی مثبت احترام به بیمار
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
برای آزمایش رفته بودم درست انجام نشد
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
ادامه درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
فوق العاده اس
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
سلام دکتر بسیار خوب و مهربانی هستن برای عفونت شدید قارچی مراجعه کردم و خیلی عالی درمان شدم.
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
عاااااااالی خیلی وقت میزارن و مهربونن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
برای مراقبت های بارداری پیششون میرم و خوبن
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
یک جلسه مراجعه کردم و فعلا نظر خاصی ندارم
۱۴۰۴/۰۳/۲۸
بسیار صبور و با اخلاق و با تجربه
۱۴۰۱/۰۱/۱۷
برای چکاپ سالانه رفتم بسیار خوشابرخورد بودند
کاش ماماشونم مثل خودشون بودن:)))
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
خووووب
۱۴۰۱/۰۴/۱۹
عااااااالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
خیلی خوب هستن
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
خیلی با حوصله و دقت به بیمار توجه دارند خوش برخورد و خوش اخلاق هستند در زمینه تشخیص هم خیلی عالی عمل می کنند
۱۴۰۴/۱۱/۳۰
زایمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
برای چکاپ سالانه رفتم خوش برخورد بودند اما ماما خوبی نداشتند
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
تازه آشنا شدیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
سال های قبل از بارداری در حین بارداری و بعد از زایمان بیمارشون بودم خیلی خیلی خوب و مهربون و باسوار و ماهر در حیطه فعالیتشون در کل بهترینن
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
مشکل سینه داشتم با صبوری توضیح کامل دادن
۱۴۰۱/۰۸/۰۳
خیلی دقیق و با حوصله و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
خیلی با حوصله هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
دکتر بسیار خوب و محترمی هستند پشت درب هم نوشتن معاینه با نظارت ماما انجام میشود
اما خودشون کامل معاینه میکنن و توضیحات میدن و من منتظر جواب ازمایشمم که بیاد برم مجدد پیششون ولی دارو که دادن بهم خیلی خوب شدم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
خانم دکتر بسیار محترم و با حوصله
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
زایمان انجام دادم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
با حوصله
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
عالی و با تجربه هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
عالییییی وتشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
بارداری
۱۴۰۲/۰۴/۰۴
باردارم
۱۴۰۲/۰۶/۰۲
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۰۲
بارداری،گ
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
مشکل کیست داشتم و تشخیص عالی و درمان عالی
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
برای چکاپ رفتم برخورد خوبی داشتن خانم دکتر و با حوصله به حرفم گوش دادند، و یکی یکی بیمارها رو ویزیت میکردن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
باردار م
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
بسیار با دقت در تشخیص و تجویز
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
باحوصله بودند وقت کافی گذاشتند
۱۴۰۱/۰۲/۳۰
خوش اخلاق و برای مریض وقت می زارن
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
جراحی لابیا و تزریق ژل داشتم، بسیار راضی بودم هم از کار و علمشون و هم از اخلاق خوبشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
بسیار خوش اخلاق کار بلد حرفه ای /و عالی /
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
بله خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
عالی بودن بهترین دکتر هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۰۸/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
عالی خوش اخلاق وکاربلد هستن منشی وماماشون هم عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
باردارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
عفونت داشتم که درمان شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
باعرض سلام باردار خوب بودن پیشنهادی ک دارم اینکه قبل از زایمان داخل اتاق عمل خانم دکتر با باردار صحبت کنن و چون فوق العاده استرس باردار داره دلگرمی و قوت قلب دادن دکتر از استرس کم میکنه و کلی دلگرمی داره .ممنون
من برا ازمایش های قبل بارداری رفتم با حوصله بهم گوش داد و چیزهایی رو بهم گفت که هیچ دکتر دیگه ای نگفت چکابم کرد سنو داخلی انجام داد همه چی عالی بود الان هم باردارم زیر نظر خودشم
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
باردارم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
خوب بودند هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
بسیار خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۷/۲۴
خیلی کارشون و برخوردشون خوبه و محیط ارومی دارن و وقت زیادی برا بیمار میزارن
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
به حریم خصوصی بیمار احترام میذارند و رفتار محترمانه دارند...عفونت داشتم مشکلم حل شد
در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۱مشکل قارچ داشتم و در کمتر از ۵روز درمان شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷بسیار خوش برخورد و صبور و با تجربه
۱۴۰۰/۱۲/۲۳فوقوالعاده هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۳برای بیمار خیلی کم وقت میزارن و درست راهنمایی نمیکنن
۱۴۰۵/۰۳/۰۷بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عالی...
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالیه واقعا ،زایمان انجام داد برام
۱۴۰۲/۰۶/۰۵پزشک خوبی است
۱۴۰۴/۰۸/۳۰کیست داشتم تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۶/۱۹خانوم دکتر بسیار عالی بودن اخلاق و رفتار باردار هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱عالی بودند
۱۴۰۴/۰۴/۲۲برا مریض وقت می زارن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶بد نبودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷برخورد خوب تجربه دار
۱۴۰۵/۰۳/۲۰بارداری
۱۴۰۳/۱۱/۱۹بسیار عالی و صبور
۱۴۰۴/۰۷/۱۹مشکل خاصی نداشتم ولی بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۲۲خانم صبوری بودن و فعلا دارم باهاشون درمانم رو ادامه میدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶سزارین
۱۴۰۰/۰۸/۲۷چکاپ سالانه
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۰۵دکتر فوق العاده اروم و مهربونی هستن من هنوز زیر نظرشون هستم داروهایی که دادن فوق العاده بود و من در حال درمان هستمممنون ازتون️
۱۴۰۵/۰۲/۰۸قبل از بارداری
۱۴۰۱/۰۳/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴میتونید راحت با دکتر صحبت کنید و ایشون به خوبیبه حرفاتون گپش میده و استرس نمیده بهتون
۱۴۰۳/۰۸/۱۸فوق العاده
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دکتور خوبه
۱۴۰۲/۰۵/۰۸بسیار خو
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عفونت داشتم درمان شد
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالی بینطیره خانم دکتر خوش قلب دوستداشتنی
۱۴۰۳/۰۴/۳۰خیلی خوش برخوردوباطلاعات هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۱تت لتت
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عالیه واقعا
۱۳۹۹/۱۲/۰۵راضی بودم
۱۴۰۱/۰۷/۰۶تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷تشخیصشون بد نیست، دقیق هستن
۱۴۰۲/۰۴/۰۲با دقت بررسی می کنن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۳چقدر خوشحال هستم پزشکم از ایران رفت و من پیش خانم دکتر زایمان طبیعی انجام دادم با اسرار خودشون و بهترین کار زندگیم همین بود که طبیعی شد عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱سلام من پریودی نامنظم داشتم که الان خداروشکر تنظیم شده واقعا خانوم دکتر صبور هستن و مریض ها رو خیلی خوب ودقیق معاینه میکنن ازشون تشکر میکنم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بسیار دکتر مهربان خوشرو و نتیجه گرفتم ممنون از محیط زیبایی که برای بیمار فراهم کرده اند
۱۳۹۹/۰۹/۱۱عالی هستن و درجه یک
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بسیار باحوصله، دقیق، مشکلم کامل رفع شد
۱۴۰۱/۰۳/۱۸باردارم،فعلا زیرنظرشونم
۱۴۰۱/۰۳/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دکترصبوری هستند وبه تمام سوالاتم پاسخ دادن و راهنمایی درستی کردن.
۱۴۰۲/۰۷/۱۶تحت نظر برای بارداری
۱۴۰۲/۰۶/۱۴تازه مراجعه کردیم با خانمم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیار خوش برخورد و ماهر هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹خیلی باحوصله هستن وهر بیمار را به تنهایی ویزیت میکنن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۲۰در حال درمان
۱۴۰۱/۰۷/۳۰برای معاینه رفته بودم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خوب بودن
۱۴۰۱/۰۳/۱۶چکاپ.عالی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۴عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۳با تجربه و مسلط
۱۴۰۰/۰۸/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۶دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶عاااااالی️️
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالییه حرف نداره
۱۴۰۱/۰۴/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۷باردار هستم و خیلی راضی ام هم خودشون خیلی خوش اخلاق و حرفه ای هستن هم ماما و منشیشون
۱۴۰۱/۱۰/۱۹راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵مهربان با صبر و حوصله
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بارداری و راضی هستم از ایشون
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۰خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۴فوق العاده عالی فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۲۶دکتری بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۸من یک بار رفتم خدمت ایشون اول اینکه وقت کافی برای بیمار نمیزارن و اجازه نمیدن کامل مشکل رو توضیح بدیم وعذر میخوام موقع معاینه به شخص من احساس راحتی نداشتم چون ایشون پزشک هستند واین جایزه رو دارن به حریم خصوصی وارد بشن ولی دستیار ایشو ومنشی ایشونم موقع معاینه اونجا بودن واین منو خیلی اذیت کرد احساس بدی داشتم خیلی بد
۱۴۰۴/۱۲/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵عالیییییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عاللللییی
۱۴۰۱/۰۲/۲۲خوبه اما حریم خصوصی بیمار را رعایت نمیکنن همراه با منشی هستن داخل اتاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دکتر خوبی هستن و ما راضی بودیم ازشون
۱۴۰۱/۰۱/۱۳تحت درمان هستم فعلا
۱۴۰۰/۰۳/۱۳بنده از کارشون راضی بودم.اخلاقشون هم بسیار خوب هست.
۱۴۰۱/۱۱/۰۸بسیار دکتر با تجربه و خوشبرخورد و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۱۹سلام من از قبل از بارداری مریض ایشون بودم. خیلی خیلی صبور و با حوصله اند. کمکم کردن سن 45 سالگی طعم مادر شدن رو احساس کنم. از همه ی زحمت هاشون ممنونم.
۱۳۹۹/۰۹/۱۰عفونت درمان شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۰برای سندروم پلی کیستیک تحت نظر هستم ایشون پزشک مهربانی هستند و برای مریض وقت میگذارن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶کارش خیلی خوب بود و حریم خصوصی را رعایت میکردن.توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳با مصرف دارو خوب شدم ولی بلافاصله بعداز تمام شدن دارو خارش برگشت
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خیلی دکتر با حوصله و مهربونی هستن...و بسیار برای بیمار وقت میگذارن
۱۴۰۰/۰۵/۲۳بسیار عالین
۱۴۰۱/۰۳/۳۱چکاپ سالانه رفتم خیلی خوشبرخورد بودند
۱۴۰۱/۰۲/۲۶درمان عفونت
۱۴۰۴/۰۸/۳۰من عفونت داشتم و ایشون خیلی عالی بودن مشکلم خ زود حل شد ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۱۷در رابطه با تبخال تناسلی به ایشون مراجعه کردم رفتارشون خیلی با آرامش بود و اصلا استرس به من ندادن ولی زمان انتظار تو مطب خیلی طولانی شد نزدیک 2 ساعت
۱۴۰۰/۰۴/۱۰برای بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۰۹دکتر خوبی هستن فقط نوبت دهی بسیار بد و معطلی بیش از اندازه و روزهای محدود مطب هستن دسترسی به دکتر بسیار سخت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۱۰/۲۸دکتری هستند بسیار مهربان وخوش اخلاق وکار بلد.
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بهبود پیدا کردم
۱۴۰۳/۰۸/۱۱عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳مهربون با شخصیت و خوشرو کارشون هم خوبه
۱۴۰۲/۱۲/۰۳با دقت و
۱۴۰۱/۰۵/۰۱بارداری
۱۴۰۲/۰۴/۰۴ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۶/۰۷دکتر واقعا خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۵تازه شروع به درمان عفونت کردم پیش ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۹خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۴بسیار خوب و با شخصیت
۱۴۰۰/۱۲/۲۲بارداری
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۸کل دوران بارداری و زایمانم پیش خانم دکتر انجام شده بسیار بسیار راضی بودم
۱۴۰۲/۰۲/۰۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۰۱تحت درمان .ومنشی نباید به حریم خصوصی بیمار وارد شود
۱۴۰۳/۱۲/۰۷Hpv مثبت خیلی دلسوز بودند
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عالی ترین دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۲۲مشکل خاصی نداشتم و معاینه بود خوب بودن انگاری
۱۴۰۰/۱۱/۲۱قارچ داشتم و تا حدودی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۸دکتر با تجربه و خوش اخلاق تشخیص عالی از همه نظر وقتی با ایشون صحبت میکنی قشنگ حرفاتو گوش میکنن طوری که احساس ارامش میکنی خیلی ممنونم ازشون منشی خوش اخلاق همه چی عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۲عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۶عفونت رحم
۱۴۰۱/۰۷/۱۱دکتر 7وش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۳عالی تمرین دکتر زنانی که رفته بودم توجه و رسیدگی شود بینظیر بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸صبور و کار بلد
۱۴۰۱/۰۴/۱۸پزشک خوب و خوش اخلاق و کار بلد
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دکتر مهربان و مجرب
۱۴۰۰/۱۰/۳۰ادامه درمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عالی صبور
۱۴۰۰/۰۴/۲۱خیلی مهربان وصبور و اینکه واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۸راضی نبودم. منشی برخورد مناسب نداشت. دستگاه کارت خوان نداشت. برای من که زیاد وقت نگذاشتند
۱۴۰۰/۰۴/۰۷نیومدم قبلا
۱۴۰۳/۰۸/۰۲سلام دکتر عظیمی یک دکتر باتجربه و مهربونیه
۱۴۰۲/۰۵/۱۸واسه چکاپ اولیه رفتم هنوز درمان شروع نکردم ولی انتظار خیلی طولانی حدودا سه ساعت و نیم خیلی ازار دهنده ست باتوجه به اوضاع بیمارها نیم ساعت تاخیر قابل درکه ولی در این حد باید مدیریت بشه
۱۴۰۰/۱۰/۱۳پزشک محترمی هستند ولی انگار حوصله ی گوش دادن به سوالای آدم رو ندارن شاید برای شما تکراری باشه ولی برای ما اولین تجربی موظفید با صبوری جواب بدید
۱۴۰۵/۰۱/۲۶دکتر بسیار بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۵زایمان
۱۴۰۲/۰۵/۲۹سلام بله صد درصد کمک میکنه راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷دکتر من بودند ، زایمان طبیعی داشتم، خانم دکتر خیلی مهربان و صمیمی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۰تشخیص آندومتریوز
۱۴۰۲/۱۰/۱۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۹تحت درمان بارداری راضیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عفونت داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۲۵حریم خصوصی رعایت نشد و حین معاینه منشی و ماما هم در محل حضور داشتند. از درمان هم فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۱۲/۰۴خیلی با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۸/۲۲بارداری
۱۴۰۴/۰۲/۳۰اگه با بیمه کار میکردن خیلی بهتر بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۷پزشکی بسیار مسئولیت پذیر هستند که همیشه با حسن خلق با مراجعین شون رفتار میکنند. خدا رو شکر من الان با همه مراقبت های ویژه ای که خانم دکتر توصیه کردند دخترم به دنیا اومده و خیلی خیلی از ایشون و پرسنل با تجربه مطب شون راضی هستم. امیدوارم که سلامت باشند.
۱۴۰۱/۰۶/۰۷خوب بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰من چهارسال بیمار ایشون هستم راضی ام ولی رفتار منشی شون خیلی زننده اس و ادعای پزشکی دارن ای کاش خانم دکتر در این مورد تجدید نظر میکردن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۰۹عالی بودن ، خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بدینسان
۱۴۰۴/۰۵/۰۲در حال درمان
۱۴۰۱/۰۸/۱۶در مورد کارشون زیاد شنیدم
۱۴۰۰/۰۴/۳۱خوببود
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۴فعلا تازه دارم درمان میکنم.اما تشخیص ایشون کاملا عالی و درست بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۰خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳باردارم و خوب بودن خانم دکتر تا الان
۱۴۰۰/۰۹/۱۶باردارم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲خوب بودند
۱۳۹۹/۱۰/۰۹صبور و خوش برخورد در تشخیص بیماری دقیق هستن ولی باید آمادگی هزینه های جانبی به جز ویزیت رو داشته باشید مثل سونو یا سونو واژینال
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۶صبور پر از انرژی مثبت احترام به بیمار
۱۴۰۰/۰۳/۲۲برای آزمایش رفته بودم درست انجام نشد
۱۴۰۴/۰۵/۰۷ادامه درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۴فوق العاده اس
۱۴۰۳/۱۱/۱۳سلام دکتر بسیار خوب و مهربانی هستن برای عفونت شدید قارچی مراجعه کردم و خیلی عالی درمان شدم.
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عاااااااالی خیلی وقت میزارن و مهربونن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶برای مراقبت های بارداری پیششون میرم و خوبن
۱۴۰۴/۰۶/۰۴یک جلسه مراجعه کردم و فعلا نظر خاصی ندارم
۱۴۰۴/۰۳/۲۸بسیار صبور و با اخلاق و با تجربه
۱۴۰۱/۰۱/۱۷برای چکاپ سالانه رفتم بسیار خوشابرخورد بودند کاش ماماشونم مثل خودشون بودن:)))
۱۴۰۱/۰۳/۱۶خووووب
۱۴۰۱/۰۴/۱۹عااااااالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۲۶خیلی خوب هستن
۱۳۹۹/۱۰/۳۰صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۱۱خیلی با حوصله و دقت به بیمار توجه دارند خوش برخورد و خوش اخلاق هستند در زمینه تشخیص هم خیلی عالی عمل می کنند
۱۴۰۴/۱۱/۳۰زایمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۳برای چکاپ سالانه رفتم خوش برخورد بودند اما ماما خوبی نداشتند
۱۴۰۱/۰۳/۱۷تازه آشنا شدیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷سال های قبل از بارداری در حین بارداری و بعد از زایمان بیمارشون بودم خیلی خیلی خوب و مهربون و باسوار و ماهر در حیطه فعالیتشون در کل بهترینن
۱۴۰۴/۰۴/۰۲مشکل سینه داشتم با صبوری توضیح کامل دادن
۱۴۰۱/۰۸/۰۳خیلی دقیق و با حوصله و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷خیلی با حوصله هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۲دکتر بسیار خوب و محترمی هستند پشت درب هم نوشتن معاینه با نظارت ماما انجام میشود اما خودشون کامل معاینه میکنن و توضیحات میدن و من منتظر جواب ازمایشمم که بیاد برم مجدد پیششون ولی دارو که دادن بهم خیلی خوب شدم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خانم دکتر بسیار محترم و با حوصله
۱۴۰۳/۰۴/۱۰زایمان انجام دادم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱با حوصله
۱۴۰۱/۰۳/۰۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۷عالی و با تجربه هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۷عالییییی وتشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بارداری
۱۴۰۲/۰۴/۰۴باردارم
۱۴۰۲/۰۶/۰۲عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۰۲بارداری،گ
۱۴۰۴/۰۵/۲۵مشکل کیست داشتم و تشخیص عالی و درمان عالی
۱۴۰۳/۰۱/۳۰برای چکاپ رفتم برخورد خوبی داشتن خانم دکتر و با حوصله به حرفم گوش دادند، و یکی یکی بیمارها رو ویزیت میکردن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳باردار م
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۱۰/۱۴تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱بسیار با دقت در تشخیص و تجویز
۱۴۰۳/۰۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۲باحوصله بودند وقت کافی گذاشتند
۱۴۰۱/۰۲/۳۰خوش اخلاق و برای مریض وقت می زارن
۱۴۰۰/۰۵/۲۵بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۲۶جراحی لابیا و تزریق ژل داشتم، بسیار راضی بودم هم از کار و علمشون و هم از اخلاق خوبشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۲بسیار خوش اخلاق کار بلد حرفه ای /و عالی /
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بله خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۵تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۱عالی بودن بهترین دکتر هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۰۸/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۵در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عالی خوش اخلاق وکاربلد هستن منشی وماماشون هم عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۱باردارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عفونت داشتم که درمان شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱باعرض سلام باردار خوب بودن پیشنهادی ک دارم اینکه قبل از زایمان داخل اتاق عمل خانم دکتر با باردار صحبت کنن و چون فوق العاده استرس باردار داره دلگرمی و قوت قلب دادن دکتر از استرس کم میکنه و کلی دلگرمی داره .ممنون
۱۴۰۲/۱۱/۱۲عالیییییی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۲/۱۱درجه یک
۱۴۰۴/۰۴/۰۵عالییبیییی
۱۴۰۲/۰۶/۲۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۸واسه پاپ اسمیر رفتم خیلی باحوصله به حرفام گوش دادن وخیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳بسیار خوش برخود بودن
۱۴۰۱/۰۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹خیلی دوستش دارم عالیا
۱۴۰۴/۰۴/۲۸دکتربسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹عالی هستن و باحوصله
۱۴۰۲/۰۲/۱۷دکتر خوبی هستند پیشنهاد میکنم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲در حال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۰۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۵من برا ازمایش های قبل بارداری رفتم با حوصله بهم گوش داد و چیزهایی رو بهم گفت که هیچ دکتر دیگه ای نگفت چکابم کرد سنو داخلی انجام داد همه چی عالی بود الان هم باردارم زیر نظر خودشم
۱۴۰۰/۱۰/۰۳باردارم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خوب بودند هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳بسیار خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۷/۲۴خیلی کارشون و برخوردشون خوبه و محیط ارومی دارن و وقت زیادی برا بیمار میزارن
۱۴۰۰/۰۵/۰۷خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۷/۲۳به حریم خصوصی بیمار احترام میذارند و رفتار محترمانه دارند...عفونت داشتم مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۴خوب عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۹دکتر بسیار ع
۱۴۰۰/۱۰/۱۸خوب بودند
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکتر باتجربه و با صبر و حوصله هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۰با سپاس
۱۴۰۲/۰۷/۲۲عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۸من چند ساله مریضشون هستم قبلا بیشتر وقت میگذاشتن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۱در حال درمانم
۱۴۰۱/۱۱/۰۲عالی وخوش اخلاق بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴باردار هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲