تهران تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از سه راه ایوانک، بیمارستان آتیه ۲، طبقه ۱۷، بال جنوبی- کلینیک قلب آتیه
تهران شهرک اکباتان- فاز یک- بلوار شهید نفیسی- روبروی دبیرستان عمکوییان- جنب بانک دی- طبقه اول- واحد یک- کلیبنیک کاووس
دکتر محمدفریاد محمودی، فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی در تهران، خدمات تخصصی درمان بیماریهای قلب و عروق و آنژیوگرافی را ارائه میدهد.
دکتر محمدفریاد محمودی با تخصص قلب و عروق و فلوشیپ فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی، در تهران به درمان بیماریهای قلبی با رویکردهای پیشرفته میپردازد. ایشان فارغالتحصیل مرکز قلب شهید رجایی تهران بوده و تجربه فعالیت در بیمارستانهای معتبر این شهر را دارد. خدمات دکتر محمودی شامل تشخیص و درمان بیماریهای عروق کرونری، اختلالات مادرزادی و ساختاری قلب و انجام اقدامات مداخلهای مانند آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی است. بیماران میتوانند در مناطق مختلف تهران، از جمله شهرک غرب، نیاوران و اکباتان، به ایشان مراجعه کنند و از امکانات کلینیکهای تخصصی بهرهمند شوند.
دکتر محمودی با بهرهگیری از دانش روز و تجهیزات مدرن، روند درمان را برای هر بیمار به صورت شخصیسازی شده پیش میبرد. مشاورههای دقیق، بررسی کامل وضعیت قلبی و ارائه راهکارهای درمانی مناسب از ویژگیهای خدمات ایشان است. امکان نوبتدهی آنلاین در برخی مطبها، دسترسی بیماران را آسانتر کرده و موجب تسریع روند دریافت خدمات تخصصی قلب و عروق در تهران شده است.
آنژیوگرافی زمانی انجام میشود که نیاز به بررسی دقیق عروق قلب برای تشخیص تنگی یا انسداد وجود داشته باشد.
بله، در برخی مطبهای دکتر محمودی در تهران، امکان نوبتدهی آنلاین فراهم شده است.
آنژیوگرافی یک روش تشخیصی برای مشاهده عروق قلب است، در حالی که آنژیوپلاستی یک روش درمانی برای باز کردن عروق تنگ شده محسوب میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از سه راه ایوانک، بیمارستان آتیه ۲، طبقه ۱۷، بال جنوبی- کلینیک قلب آتیه
خیابان باهنر- نرسیده به میدان نیاوران، نبش خیابان ناطقیان- ساختمان دکتر زهره احدی (پلاک ۵۰)- طبقه سوم
مجتمع سلامت HB
تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از سه راه ایوانک، بیمارستان آتیه ۲، طبقه ۱۷، بال جنوبی- کلینیک قلب آتیه
خیابان باهنر- نرسیده به میدان نیاوران، نبش خیابان ناطقیان- ساختمان دکتر زهره احدی (پلاک ۵۰)- طبقه سوم
مجتمع سلامت HB
شهرک اکباتان- فاز یک- بلوار شهید نفیسی- روبروی دبیرستان عمکوییان- جنب بانک دی- طبقه اول- واحد یک- کلیبنیک کاووس
خیلی دکتر با اخلاق و ماهری هستن بسیار پیگیر و کار بلد هستن خیلی خوش اخلاقن و همه جوره بیمار رو حمایت میکنن دکتر همه چیز تمومی هستن افتخار ایران هستن عالی عالی عالی انشاالله که خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۱/۱۵بسیاری خوش برخورد و
۱۴۰۴/۰۵/۰۷نمیخواستم عمل باز کنم اقای دکتر برام ۳ تا فنر گذاشت، خیلی حالم خوب شده
۱۴۰۴/۰۷/۲۷۵ سال پیش بخاطر کم خونی، دیابت و نارسایی کلیوی و تنگی نفس پدربزرگم رو بردیم پیش دکتر، قلبشون ۱۰-۱۵ درصد(گفتن طبیعیش ۵۵درصده) کار میکرد، اقای دکتر براش داروی نارسایی قلب گذاشت، کارکرد قلب پدربزرگم شد ۳۵-۴۰٪، بعد تو دوران فوق تخصصش اقای دکتر گفت حالا آنژیو کنیم، آنژیو تنگی شدید سه رگ، حاضر به عمل نشد و اقای دکتر براش فنر گذاشت و دو رگ رو کامل بازکرد، الان خدارو شکر خیلی خوبه، بسیار باسواد و پنجه طلا هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵مشکل قلبی داشتم که رگ قلب رو باز کردن بسیار کار درست وحرفه ایی وبا اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۰۲من سکته کرده بودم منو اورژانسی مرکز قلب تهران آنژیو کردن فنر گذاشتن جونمو مدیون آقای دکترم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶من از پارس آباد مغان پدرم پیش آقای دکتر بردم ۳ تا رگشو باز کردن فنر گذاشتن الان حالشون عالی مرسی از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۰۶آقای دکتر صبور و باحوصله هستن و بسیار دقت عمل بالایی دارن. من ایشون رو به همه پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۸مادرم گرفتگی رگ داشت، گفتن عمل باز باید بشه، سنش بالا بود گفتن خطر داره آقای دکتر با بالون و فنر باز کرد و دیگه درد سینه نداره واقعا ممنونم از آقای دکتر مادرم نجات داد
۱۴۰۴/۰۵/۱۴قلب مادرمو ایشان انژیوگرافی کردند و دوتا فنر گذاشتن، بعد آنژیو تنگی نفس مادرم کاملا خوب شده و تموم فعالیتاشو براحتی انجام میده. واقعا حاذق و کاردرستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۰بسیار دکتر خوش برخورد قابل احترام و دقیق در تشخیص
۱۴۰۴/۰۶/۲۲واقعا خفن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸توصیه میکنم واقعا، هم خوب گوش میده به حرفا هم خوب توضیح میده و آدم میفهمه مشکلش چیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۷جناب دکتر محمودی از هر لحاظ بی نظیرن. یک دکتر کامل و بی نقص
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی هستند بسیار مهربان و حاذق هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بسیار پزشک حاذق و توانایی هستند. کامل توضیح میدهند و برای مریض وقت میگذراند.بسیار خوش برخورد و تشخیص عالی.
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر بسیار خوش اخلاق و صبوری بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بسیار صبور و با حوصله، با دانش زیاد، حدود نیم ساعت به حرفام گوش دادن و مدارکمو دیدن، و آخرسر تصمیم گرفتیم که فعلا دارو مصرف کنم. ممنونم.
۱۴۰۴/۰۶/۰۹بهترین دکتر قلب دنیا جون پدرم نجات دادند
۱۴۰۴/۰۹/۱۰بهترین دکتر جونمو نجات دادند
۱۴۰۴/۰۷/۲۲من جراحی مهم ریه داشتم و باید قلبم چک میشد و ایشون دکتر قلبم بودن و بسیار دقیق بودن؛ در طول جراحی هم در بیمارستان و هم پس از ترخیص پیگیر بودن و به طور مستقیم با من و پزشکم ارتباط داشتن و با انرژی خوبشون هم برای من و هم خانوادم قوت قلب بودن! ما ایشونو به همه معرفی میکنیم! ایشالا همیشه پاینده و موید باشن
۱۴۰۴/۱۰/۰۸برای کنترل فشار خون و بررسی وضعیت سلامت قلب مراجعه داشتم، دکتر محمودی پزشک متخصص، بسیار خوش اخلاق و با مهارت هستند. بیش از نیم ساعت برای معاینه وقت گذاشتن و روند درمان را بطور کامل تشریح کردند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۲واقعا عالی و بی نظیر، جدای از فوق تخصص قلی، یه روانشناس و روانکاو هست در واقع نوسان فشار خون داشتم، عالی کنترل کرد
۱۴۰۴/۰۹/۰۴با سلام بنظرم دکتر حاذق و خوش اخلاق و پیگیر و کاردرستی هستن به دیگران پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵پزشکی دلسوز و باسواد
۱۴۰۴/۰۵/۱۲دوست داداشم سکته شدید کرده بود، آقای دکتر تو مرکز قلب تهران آنژیوگرافیشون کردن و رگی که سکته کرده بود رو باز کردن و فنر گذاشتن، بسیار مهربون و خوش برخورد و صبور بودن و برای ما همه چیو با وجود اینکه ساعت سه صبح بود توضیح دادن. جون دوست داداشم رو نجات داد، خدا حفظش کنه
۱۴۰۴/۰۶/۰۷پدرم رگ قلبش گرفته بود پیش 5 تا دکتر بردیم گفتن باید عمل قلب باز بشه ولی آقای دکتر با بالون و استند باز کردند بدون نیاز به عمل قلب باز دکتر بینظیر
۱۴۰۴/۰۵/۱۱نوسان فشار خون داشتم، چن دکتر رفتم و هی داروهامو عوض میکردن، اقای دکتر در معاینه گفتن گردن کوتاه داری و اضافه وزن، تو شرح حالم گفتن که آپنه انسدادی خواب دارم و به دکتر میثم معظمی معرفیم کردن و الان دستگاه سی پاپ گرفتم فشارام همه کنترل شدن، ممنونم از هر دوشون
۱۴۰۴/۰۶/۰۷واقعا بی نظیره، خیلی پیگیر حال مادرم و وضعیتش بعد فنر گذاشتن بود، خدا حفظش کنه، حال مامانم خیلی خوبه، فشاراشم بعد انژیو کنترل شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۵فشار خون داشتم کنترل کردند
۱۴۰۴/۰۷/۰۸دکتر بسیار با حوصله و باسوادی هستن، برای مادرم استنت گذاشتن، واقعا عالی و حرفه ایی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دکتربسیارصبوروکاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار دکتر خوبی هستند هم از نظر تخصص و تجربه علمی هم از نظر شخصیتی و بی نهایت باحوصله
۱۴۰۵/۰۲/۰۷سکته قلبی شدیدی کرده بودم، اقای دکتر کاردرست ساعت ۳ صبح انژیوگرافی اورژانسی کرد و رگم رو باز کرد با دوتا فنر، ممنون
۱۴۰۴/۰۷/۰۵سلام دوستان دکتر فریاد محمودی در یک جملە حاذق خوشرو خوش برخورد و غنی از معلومات پزشکی در مورد قلب و عروق و خدمتگذاری واقعی است
۱۴۰۴/۰۵/۰۷حقیقی هستم ،به صورت اتفاقی متوجه شدم گرفتگی رگ داشتم ،البته علائمی داشتم فکر میکردم از استرسه اما مشگل اساسی داشتم خدمت آقای دکتر رفتم و بلافاصله آنژیو برام انجام دادن الان تحت نظر ایشون هستم ،فقط اینو بگم ایشون در درجه اول به سلامتی بیماران شون بسیار اهمیت میدن و که بیمه داشته باشی حتما این قضیه در اولویتشون هست که بیمار از لحاظ هزینه استرس نداشته باشند بسیار مهربان و دلسوز در رابطه با بیماراشون هستن ، برای ایشون بهترینها رو از خداوند متعال میکنم ،سلامت و پایدار باشند
۱۴۰۴/۱۰/۰۹با سلام دکتر جوان وخوش تیپ وشیک پوش ومودب وخوش برخورد کاملا علم و توانایی اش معلوم وبسیار دقیق وبا حوصله و با همه مهربان آرزوی سلامت و موفقیت بیشتر برایشان از خدا دارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹دکتر بسیار دلسوز و خوشاخلاق و ماهر. در ماه اخیر پدرم رو که دچار سکته قلبی شدن دوبار عمل کردن و بسیار توی کارشون واردن. سلامت پدرم رو مدیون ایشونم.
۱۴۰۴/۱۲/۰۳من فشار خون بالا داشتم آنژیو شدم خیلی پزشک خوبی هستتن من که خیلی دوستش دارم الان خدا رو شکر حالم خیلی خوبه
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بخاطر وقتی که برای مریض میذارن واقعا ممنونم، مدارک منو کامل بررسی کردن، درد سینه و فک داشتم، آنژیوگرافیمو دیدن و گفتن که باید فنر بذارم، خیلی حالم خوبه الان
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۶/۰۷عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۳bi nazi
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بهترین دکتر قلب دنیا
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بسیار خوش برخورد و مهربان و کاردرست گفته بودند مادرم باید عمل باز مجدد بشن که دکتر رگای پیوندیشو باز کرد
۱۴۰۴/۰۴/۲۹مشکل درد قفسه سینه، با آنژیو و فنر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۲برای تپش قلب و آریتمی به خدمت دکتر محمودی رفتیم فوق العاده طبابت عالی و تجویز درست و دارو درست ممنون از طبابت دکتر محمودی
۱۴۰۴/۰۵/۰۷پدرم مشکل فشار خون داشتند آقای دکتر کنترل کردند بسیار مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۱۰با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۱۱/۲۶عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۰۶هوشمندی از همدان اقای محمودی واقعا ی دکتر نامبروانه از لحاظ برخورد از لحاظ درمان یک یکه واقعا منو از یک اتفاق خیلی بد نجات داد منو تو همدان بیش از حد حالم بد بود در حدی ک هیچ امیدی ب زندگی نداشتم ولی اقای محمودی منو نجات داد واقعا ب قدری مهربان هست و خوش برخورد ک وقتی میری برا وزیت شدن دوست داری فقط بشینی برات صحبت کنه اقای دکتر بابت تمام زحماتتون مچکرم ممنون ک حالمو خوب کردی
۱۴۰۴/۰۶/۲۸مادرم مشکل گرفتگی عروق داشت و دکتر خیلی عالی تشخیص دادن و با اخلاق خیلی خوبشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۱فشار خون داشتم کنترل کردند
۱۴۰۴/۰۷/۰۸گرفتگی عروق داشتم، با بالون و فنر برام باز کرد
۱۴۰۴/۰۸/۰۱بهتربن دکتر ازلحاظ دانش پزشکی و هم از لحاظ اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۰۸بسیار دکتر مهربان با حوصله و کار درستی است من مشکل فشار خون بالا داشتم با تشخیص جناب دکتر کنترل شده با تشکر
۱۴۰۴/۰۷/۱۲باسواد، دقیق، با حوصله، با مسئولیت، با خافظه عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶عالی باسواد بی نظیر
۱۴۰۴/۰۷/۰۵نوسان فشار خون و سردرد، عالی کنترل شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۱اقای دکتر واقعا شریف و مهربان هستن، بخاطر درد سینه مراجعه کردم، بسیار عالی توضیح دادند و بعدش آنژیو کردن و تنگی دو رگ داشتم و فنر گذاشتن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بسیارخوش برخورد و خوش اخلاق و مهربان و باسواد
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار پزشکی
۱۴۰۴/۰۵/۰۸بسیار دلسوز و توانا
۱۴۰۴/۰۷/۲۵بسیار پزشک حاذق و باسوادی هستند،بسیار با وجدان هستند و تشخیص های عالی،خیلی برای بیمارسون وقت می گذارند،واقعا پیشنهاد می کنم ایشون رو
۱۴۰۴/۰۷/۰۲مادرم ۵۹ سالش بود،تنگی نفس و ریتم نامنظم داشت،۳ تا دکتر داروی مشابه داده بودن، رفتیم پیش آقای دکتر، معاینه کردند گفتن تنگی شدید دریچه هستش و باید عمل بشه، الان دوساله میریم پیششون و راضی ایم خیلی از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۸بادرود پزشک بسیار حاذق و مودب و صبور
۱۴۰۴/۰۸/۱۷علیرغم جوان بودن ایشان فردی است توانا باسواد ماهر و جسور پیگیر و جویای حال بیمارخودو... بنده بدلیل گرفتگی های شدید رگهای قلبم و طبق نظر تعدادی از اطبا کاندیدعمل باز قلب بودم که با مشورت ایشان وعمل انژیو عمل باز قلب بنده کنسل بشرط رعایت دستوالعمل ایشان تا سالیان دیگر نیازی به این عمل نخواهم داشت
۱۴۰۴/۰۷/۲۱دکتر بسیار کاردرست و عالی و مهربان، بدلیل نوسان فشار خون بهشون مراجعه کردیم و تشخیص گرفتگی عروق گذاشتن، مادرم رو از دست آنژیو کرد و ۲ رگش رو فنر گذاشت
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بسیار استاد ..تشخیص عالی ..درمان مرتبط وکارآمد..خوش برخورد ومتواضع
۱۴۰۴/۰۵/۰۸ایشان با حوصله و دقت کافی، هم به توضیحات بیمار گوش فرا میدهند و هم توضیحات مبسوط و دقیق میدهند. بدون عجله و با صرف وقت کافی بیمار را ویزیت میکنند. بسیار خوش اخلاق هستند و با روی خوش با بیمار برخورد میکنند. تشخیص و درمان درجه یک.
۱۴۰۴/۱۱/۲۷خیلی خوب، سوراخ مادرزادی قلب داشتم، اقای دکتر بدون نیاز به عمل باز با دستگاه برام بست،
۱۴۰۴/۰۷/۰۹نتیجه ع
۱۴۰۴/۰۷/۰۲فشار خون بالا داشتم و کنترل نمی شد، داروهامو تنظیم کرد کنترل شد ممنونم ازش
۱۴۰۴/۰۷/۲۰دکتر مهربون با دقت بررسی مدارک رو انجام دادن با توصیه های دارویی
۱۴۰۵/۰۳/۲۴تنگی ۲ رگ داشتم،فنر گذاشت،خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶آقای دکتربسیارخوش اخلاق باحوصله وبادقت نظربسیاربالایی درخصوص بیماری بررسی ومواردبیماری رادرمان میکنند
۱۴۰۵/۰۲/۲۱برای کنترل فشار خون و چکاپ خدمتشون رسیدم پیشنهاد میکنم هم صبور هم مهربون هم با دانش. یک جلسه پزشکی به همراه یک جلسه تراپی و مشاوره.
۱۴۰۴/۱۰/۰۹دکتر بسیار دقیق و متعهد هستن؛ خیلی خوش انرژی و مهربان و کاربلد! پیگیر بیمارشون هستن و به طور مستقیم با بیمار در ارتباطن و با حوصله پاسخگو هستن؛ امیدوارم که همیشه موفق باشن.
۱۴۰۴/۱۰/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۹عالی و کاردرست
۱۴۰۴/۰۷/۰۸مادرم سکته کرده بود فک کرده بود معدشه، ریه هاش آب اورده بود، از قم رضایت دادیم اوردیم تهران، اقای دکتر نجاتش داد
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار دکتر کاربلد و دلسوز و مهربانی هستن، دلیل طپش قلب بنده و نوسان فشارخون رو با بررسی داروهای اعصابم پیدا کردن و علائمم کامل رفع شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۴برایم درخواست سی تی آنژیو نوشتند باید ادامه درمان رو پیگیری کنم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵بسیار خوش اخلاق دقیق و مهربان
۱۴۰۵/۰۳/۱۲مشکل طپش قلب و افزایش فشار خون بسیار حرفه ای و خوش اخلاق هستن اقای دکتر و مشکل حل شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۴قدردان زحمات آقای دکتر محمودی عزیزهستم واقعا دکتر ی باسواد وخوش اخلاق ودلسوز وبی نظیرهستند ازخداوند برایتان آرزوی سلامتی و موفقیت وسربلندی دارم..
۱۴۰۵/۰۳/۲۲من پیش اقای دکتر انژیو انجام دادم و نتیجه اش خوب و رضایتبخش بود واسم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خیلی خوب و کاردرست
۱۴۰۴/۰۷/۲۷مشکل ضربان قلب بالا و ورم پا داشتم توسط دکتر محمودی ویزیت شدم ایشون بسیار خوش اخلاق هستند و بسیار وقت گزاشتن برام اکو و سونوگرافی کامل انجام دادند.واقعا یکی از بهترین و خوش اخلاق ترین دکتر های ایران هستند بسیار کاربلد و حرفه ای.
۱۴۰۴/۰۸/۰۲بسیار دکتر حاذق و با اخلاق وخوبی هستند فشار خون داشتم دوساله نزد ایشان تحت درمان هستم و نتیجه خوبی گرفتم .با تشکر
۱۴۰۴/۰۵/۰۸عالی و باسواد من چند تا دکتر رفتم نهایتا آقای دکتر بیماری منو تشخیص دادند و درمان کردند
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بسیار پزشک دلسوز و با دقتی بودند
۱۴۰۴/۰۵/۰۸ایشون با سواد و مسلط هستند .رفتار خوب و اینکه در مورد بیماری توضیح کامل میدن به بیمار و همه ی این موارد بخصوص مورد آخر از نظر من مهم هست .
۱۴۰۵/۰۲/۰۷باسلام خدمت شما
۱۴۰۴/۰۶/۱۶مشکل فشار خون بالا داشتم ، حالم بد میشد ، نزد ایشان مراجعه کردم ، دکتر درجه یک و عالی ، طبابت و تشخیصشون در همون لحظه ی اول ویزیت عاااااااالی بود و من خیلی سریع تونستم نتیجه بگیرم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰,عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۵قلب من آنژیو کردند یک رگمو باز کردند فنر گذاشتند بسیار دکتر حرفه ای و کار درست ممنون از آقای دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۷/۰۷آقای دکتر محمودی پزشک بسیار دلسوز و حاذقی هستند. با حوصله و دقت فراوان بیمار را ویزیت می کنند و بسیار خوش برخورد و محترم هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۷بسار دکتر باسواد و مهربان با حوصله مادرم ویزیت کردند و الان فشار خون مادرم کنترل شده
۱۴۰۴/۰۷/۰۶مهربان و خوش برخورد و دلسوز بیمار هستن واقعا
۱۴۰۴/۰۸/۱۸پزشک مادرم هستن بسیار حاذق، خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۱۴مشکل درد سینه و گرفتگی رگ قلب، عالی، باز کرد با فنر رگامو
۱۴۰۴/۰۷/۲۰طرز برخورد واخلاق خیلی عالی بود.
۱۴۰۴/۱۱/۱۱قدرت تشخیص بالا با دستانی هنرمند در مداخلات قلبی، باسواد، باوجدان و کاربلد، بهترین دکتر قلبی هستن که میشناسم
۱۴۰۴/۰۶/۰۱دکتر بزرگوار با آرامش، صبوری و توضیحات کامل، نگرانیهای من و خانوادهام را برطرف کردند. عمل قلب پدرم با موفقیت کامل انجام شد و از همان روزهای اول پس از جراحی، بهبودی چشمگیری را تجربه کردند
۱۴۰۴/۰۵/۰۷از نظر من ایشان دکتر فوق العاده ای هستند همیشه در دسترس و پیام را جواب میده بسیار عالی عالی عالی خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۹/۰۳دکتر بسیار دلسوز و مهربانی هستندو بسیار کار بلد.همیشه در دسترس و پیگیر بیمارانشون هستند در زمینه بیماری نارسایی قلبی که من دارم همیشه درمانشون کارآمد بوده و هر وقت دچار تنگی نفس شدید میشم راهکارهای درمانی ایشون بسیار در روند بهبودی من موثر است
۱۴۰۴/۰۶/۰۶بخاطر تنگی نفس رفتم پیش اقای دکتر، تشخیص تنگی شدید دریچه آئورت گذاشتن گفتن تعویض دریچه با آنژیو چون سنت کمه حیفه و بهتره جراحی بشی و الان جراحی شدم و خوبم، ممنون
۱۴۰۴/۰۷/۰۳بینظیره
۱۴۰۴/۰۷/۱۰بسیار دکتر صبور و دلسوز و محترمی هستن و واقعا بابت عمل فوق العاده شون ازشون ممنونم.
۱۴۰۴/۰۶/۳۰واقعا مهربان، کاردرست و باسوادن؛ پدرم درد سینه داشتن، آنژیو یه جای دیگه شد انسداد صد در صد داشتن، بهش اونجا دست نزدن، به توصیه دوستان رفتیم پیش دکتر فریاد، اقای دکتر براشون باز کردن، الان حالش خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۶/۰۶خیلی دقیق و علمی راهنمای کردند و کاملا با بیمار با ارامش رفتار کردند و کامل ارزیابی های بالینی رو انجام دادند
۱۴۰۴/۰۵/۰۷خوش اخلاق و دقیق وپیگیر
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار بزگوار باحوصله محترم بسیار مریض وقت میزارن در ضمن هزینه تراش الکی روی دست بسیار نمیزارن تشخیص عالی بسیار بااخلاق انشاالله که موفق باشن
۱۴۰۴/۱۰/۰۹بسیار دکتر خوب وبا اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۶دکتر محمد فریاد محمودی بسیار دکتر عالی مهربان و در کارشون خبره هستن.به بیمارشون بسیار اهمیت میدن دلسوز هستن.خودشون مستقیم با بیمار در ارتباط هستن تا هر وقت بیمار مشکلی داشت باهاشون تماس بگیره و سریعا هم پاسخگو هستن.ما خیلی راضی بودیم خداوند پشت و پناه و نگهدارشون باشه ان شاالله
۱۴۰۴/۰۷/۰۳بهترین دکتر خیلی خوب توضیح میدن و وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹ایشون و تیم همراهشون از نظر طبابت عالی بودند و خیلی خوش برخورد و با حوصله فقط مقدار زمانی که در مطب انتظار می کشید برای دیدن پزشک معرفی برای دارو و دیدن پزشک بعدی بسیار بسیار بالا هست و بیماران خیلی خسته می شن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵منحصر بفرد و باوجدان و دقیق و پیگیر
۱۴۰۴/۰۸/۱۸باسلام و عرض ادب و احترام من فایضی بیمار دریچه فلزی ایشان هستم تازه سعادت آشنایی با ایشان بعنوان بیمارشون را دارم بسیار با مسئولیت دلسوز با بیمار ارتباط برقرار کردن باهوش و کاردان و با ایمان هستن. من سالهای سال هست که با پزشکان قلب زیادی بخاطر بیماریم مراجعه داشتم.به نظر من خیلی نسبت به حرفه شون متعهد ومتخصص هستند .واسترس و اضطراب .مرا با آگاهی دادن.درمورد بیماریمبرطرف کردن.صبور ومتینهستن. خدا ایشان را حفظ کند برای خانواده وعزیزان و جامعه. من که همیشه دعاگو هستم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار عالی هستن و بسیار با حوصله، تشخیص حرف نداره
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دکتر آقای دکتر بسیار صبور و خوش برخورد هستند و وقت زیادی برای هر مریض میزارن و دارای تشخیص عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۶پدرم رو یه مرکز دیگه آنژیو کردیم، دو رگ تنگی داشت، گفتن عمل باز ولی نمیخواستیم عمل کنیم سنش خیلی بالا بود، آقای دکتر از راه دست دو تا رگ رو باز کرد، برام خیلی جالب بود تقریبا همیشه دسترس هستن و هر موقع مسج دادم پاسخ دادند
۱۴۰۴/۰۷/۰۳بهترین دکتر، دلسوز و توانمنده واقعا در عرض ده دقیقه دقیقه رگم رو باز کرد و استنت گذاشت برام
۱۴۰۴/۰۷/۲۸پدرم تو ارومیه انژیو شد و نتونستن رگشو باز کنن، چون آشنامون بود، رفتیم تهران آقای دکتر رگشو باز کرد و دوتا استنت گذاشت براش الان دیگه درد سینه نداره
۱۴۰۴/۰۷/۰۷درد سینه داشتم، دوتا گفتن قلبی نیست و اسکن خوبه و فعلا دارو بخور، ولی آقای دکتر گفت این درد حتما قلبیه، آنژیو کردن، دو رگ گرفتگی ۸۰-۹۰ داشتن و گفتن عمل ولی نمیخواستم عمل کنم و فنر گذاشتن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار دکتر دانا ، و کار بلد و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۱۳مشکلی قلبی دارم راهنمایی ایشون عالی بود و خیلی کمک کرد
۱۴۰۴/۰۶/۰۷هفته قبل پیش آقای دکتر بودم، حدود ۴۰ دقیقه وقت گذاشتن مدارک قبلیم رو دیدن، چون درد سینه داشتم همچنان، فیلم آنژیوگرافیم رو دیدن و گفتن یک رگ نیاز به بررسی بیشتر داره، آنژیو محدد کردن و رگم تنگی ۸۰٪ داشتن و برام فنر گذاشتن. علایمم خیلی عالی شده
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بهترین متخصص قلب مهربان با مسئولیت و با دانش و مهارت
۱۴۰۴/۰۶/۲۰واقعا عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۳واقعا از دکتر محمودی ممنونم، ایشون با حوصله و دقت بسیار زیاد به بیمارانشون رسیدگی میکنن و همیشه با روی خوش و اخلاق حرفهای باعث آرامش بیمار میشن. علاوه بر مهربونی و مسئولیتپذیری مثالزدنی، واقعا در کار خودشون ماهر و کاربلد هستن و میشه با خیال راحت درمان رو به ایشون سپرد. وجود همچین پزشکهای دلسوز و متخصص واقعا دلگرم کننده است.
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عالی بود دکتر واقعا خوش اخلاق بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۸مادرم به دلیل مشکلات قلبی تنگی نفس داشتن ایشون با تشخیص درست و انتخاب بهترین داروها در بازهی زمانی کوتاهی این مشکل برطرف کردن. بسیار مهربان دلسوز متعهد و متخصص هستن و با خیلی از پزشکانی که میشناسم تفاوت دارن.
۱۴۰۴/۰۵/۰۷اقای دکتر بسیار دقیق و بااخلاق هستن و برای بیمار وقت کافی میزارن مچکرم ازشون
۱۴۰۴/۰۹/۱۵ایشون بسیار با حوصله و دقت به حرفهای بیمار گوش میدهند و دقیق معاینه انجام میدهند.
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بسیار حرفه ای، با اخلاق و پیگیر
۱۴۰۵/۰۳/۱۸برای تمام اعضای خانواده خودم و همسرم وقت رزور کردم.بسیار همه چی دقیق و منظم انجام شد دکتر بسیاااار بسیاااار باحوصله صبور و دانایی هستن.اکوی قلب با تمام دقت و حوصله انجام شد داروهایی که تجویز کردند بسیار عالی بود.در انتخاب دکتر محمودی شک نکنید و اگر به فکر سلامت خودتون و خانواده تون هستید و دنبال یه دکتر منصف میگردید من شدیدا ایشون رو پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بخاطر درد سینه طولانی مدت و نوسان فشار خون رفتم پیش دکتر، پس از معاینه و نوار و اگو، داروهایم رو تنظیم کردن، آنیوگرافی هم کردن و دو استنت برام گذاشتن، علائمم کامل رفع شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بخاطر احساس خفگی در قفسه سینه رفتم پیششون،با حوصله به همه حرفام گوش دادن،بررسی کردن و آخر سر گفتند هیچ کار بیشتری نمیخواد و با دو تا دارو حالم خوب شد ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۵مهربان و خوش برخورد، باسواد و کادرست، بحاطر تنگی شاهرگ قلب مامان ۸۰ ساله ام گفتن عمل باز، ولی ایشون رگای مامانم رو با بالون سنگ شکن و فنر باز کردن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴اخلاق عالی و تشخیص و درمان درست تر، من همشهری اقای دکترم، نوار قلبم مشکوک بود، آقای دکتر گفت شرح حالت قلبیه و باید آنژیو بشی، یک رگ تنکی شدید داشت با فنر باز کرد.
۱۴۰۴/۰۷/۰۷جناب دکتر محمودی عزیز که خیلی به ما لطف داشتند و پدرم رو نجات دادند و لیاقت بهترینهارو دارند. امیدوارم همیشه موفق باشند. دکتر فریاد عزیزم، من به نوبهی خودم دستبوستم و ارادت قلبی دارم خدمتتون
۱۴۰۴/۰۶/۱۴درود ، ایشان بسیار پزشک حاذق و کاربلدی هستن ، و همچنین بسیار محترم و دلسوز بیمار هستن بنده چندین سال بیمار ایشون هستم و همیشه به بنده و دیگر بیماران لطف دارن ، ایشالا خدا به همچین پزشکان نابغه ای سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۶/۰۷دکتر بسیار خوش اخلاق و حاذق هستند مشکل قلبی نداشتم با تشخیص ایشون و به دکتر دیگری معرفی شدم برای داخلی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶دکتر عالی هستن، من را از مسیر اشتباه درمان نجات دادن بدون جراحی (تشخیص پزشکان دیگه جراحی بود)، تجویز داروهای درست و بدون هزینه تراشی، برخورد ورفتار عالی وارامش درهنگام ویزیت از خصوصیات بی نظیر ایشون هست. ممنون از دکتر عزیز
۱۴۰۴/۱۱/۰۴بسیار بااطلاعات بالا
۱۴۰۴/۰۸/۱۳مرام و معرفت عالی، طبابت عالی تر، انرژی مثبت، نه میشناخت منو نه دیدمش، تو اینستا پیداش کردم، پیام دادم و جواب داد و راهنماییم کرد، هر موقع هم پیام دادم جواب داده و در دسترسه
۱۴۰۴/۰۷/۲۰آمل دکترا به ما گفتن قلب پدرم عمل باز میخواد، اقای دکتر با بالون سنگ شکن و فنر رگ رو براش باز کرد، زندگی پدرمو مدیون ایشون هستیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار متبحر و دلسوز
۱۴۰۴/۰۵/۰۸پنجه طلا
۱۴۰۴/۰۷/۰۸سلام من پدرم بیمارستان قلب وقت انژیو گرفت زمانی که داخل اتاق عمل بود یهو به ما گفتن ۳ رگ گرفته حتما باید همین الان عمل قلب باز بشه من اصلا قبول نکردم مرخص کردم و مطب دکتر محمودی رفتم ایشون بررسی کردن گفتن اصلا همچین چیزی برا پدرم لازم نیست و خیلی راحت میتونستن با بالون و فنر رگ ها احیا کنن و یک هفته بعد زحمت کشیدن و بهترین نتیجه گرفتیم واقعا دکتر کار درست و درستی هستن پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۷/۰۳عالی و باسواد
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بهترین دکتر قلبی که برخورد داشتم باهاشون واقعا عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹فشار خونمو کنترل کردند بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دکتر بسیار باسواد و صبوری هستند من از دست آنژیو کردند یک رگم فنر گذاشتند دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰بسیار دکتر ماهر و کاربلدی هستن مشکل من رو خیلی سریع تشخیص و درمان کردن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲