دکتر محبوبه امینی هرندی جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی با شماره نظام پزشکی 149713 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در پاسداران، خیابان فرخی یزدی، پلاک ۴۴، طبقه دوم واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر محبوبه امینی هرندی یکی از پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی در شهر تهران است که با شماره نظام پزشکی 149713 فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک دکترای عمومی و تخصص جراحی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دارای بورد تخصصی میباشند. به عنوان جراح و متخصص زنان و زایمان، دکتر محبوبه امینی هرندی خدمات گستردهای از جمله چکاپ بارداری، زایمان طبیعی و سزارین، درمان ناباروری و مشکلات نازایی، مشاوره و درمان اختلالات قاعدگی، و پیگیری بیماریهای زنان را ارائه میدهد.
مطب دکتر محبوبه امینی هرندی در منطقه پاسداران تهران، خیابان فرخی یزدی، پلاک ۴۴، طبقه دوم واقع شده است و خدماتی نظیر سونوگرافی و کولپوسکوپی نیز در مطب انجام میشود. بیماران میتوانند برای انجام جراحیهایی مانند میومکتومی (برداشتن فیبروم)، لاپاراتومی، هیستروسکوپی و جراحیهای زیبایی زنان مانند لابیاپلاستی و هودوپلاستی به ایشان مراجعه کنند. همچنین درمان مشکلاتی مانند فیبروم رحم، کیست تخمدان، آندومتریوز، یائسگی زودرس، دیابت بارداری، عفونتها و عوارض بارداری توسط دکتر امینی هرندی انجام میشود.
دکتر محبوبه امینی هرندی به دلیل دقت در تشخیص، پیگیری مستمر و برخورد حرفهای با بیماران خود شناخته شده است. بسیاری از بیماران از کیفیت مشاورهها، نتیجه درمان و پیگیریهای بعد از عمل ابراز رضایت کردهاند. با توجه به فعال بودن نوبتدهی اینترنتی، امکان دریافت نوبت آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعهکنندگان فراهم است. دکتر محبوبه امینی هرندی به عنوان متخصص زنان و زایمان در تهران، به ویژه منطقه پاسداران، از گزینههای مورد اعتماد بیماران این حوزه به شمار میرود.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر محبوبه امینی هرندی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
مطب ایشان در تهران، پاسداران، خیابان فرخی یزدی، پلاک ۴۴، طبقه دوم قرار دارد.
دکتر امینی هرندی خدماتی مانند چکاپ بارداری، زایمان، درمان ناباروری، جراحیهای زنان، کولپوسکوپی، سونوگرافی و جراحیهای زیبایی زنان را ارائه میدهد.
بله، سونوگرافی و کولپوسکوپی در مطب دکتر امینی هرندی انجام میشود.
ایشان متخصص جراحی زنان و زایمان و فارغالتحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران با بورد تخصصی هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
پاسداران، خیابان فرخی یزدی، پلاک ۴۴، طبقه دوم
سونوگرافی و کولپوسکوپی در مطب انجام می شود.
بسیار خوش بر
۱۴۰۴/۰۳/۱۱واقعا دکتر خوب و خوش اخلاق و محترمیه .کارش هم عالیه .خانمم میره پیشش همیشه
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بسیار عالی خوش اخلاق وکاردرست
۱۴۰۳/۱۰/۲۰بسیار پزشک محترم و با حوصله ای هستن و همه چیز رو دقیق انجام میدن و در عین حال با توضیحات کامل
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عالی خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۷/۰۹خیلی دکتر باحوصله و مهربونی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بسیار صبور و با محبت
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار صبور و حرفه ای هستن و وقت کافی برای همه ی مراجعین میگذارند
۱۴۰۴/۱۱/۲۸دکتر خیلی خوب وبا تجربه ای بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۳هنوز نتیجه نکرفتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۰بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۲۶مهربون ووقت گذاشت
۱۴۰۴/۰۶/۳۱خیلی با حوصله به سوالات پاسخ میدن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰برای چکاپ و ایشان بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۱خوب یو
۱۴۰۳/۰۲/۱۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۲منتظر جوابم هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶عالی عالی
۱۴۰۲/۰۴/۳۱دکتر خیلی عالی است
۱۴۰۲/۰۹/۰۶بسیار دکترخوب باتشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۸صبور و با حوصله و کاربلد با آرامش جواب تمام سوالات رو میدن ودرمان رو جلو می برندو جای نگرانی باقی نمی مونه
۱۴۰۵/۰۳/۲۰خوش برخورد و خیلی دقیق
۱۴۰۴/۱۲/۱۱تحت درمان پلی کیستک هستم و درد هام از بین رفتن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خیلی خوش برخورد و با دقت هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۶مه چیز یلی عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۳من ویزیت اولم با خانم دکتر بود بسیار خوش برخورد و محترم و حاذق بودند و برای اولین تجربه چکاپ با توجه به ترسی که داشتم بسیار عالی پیش رفت و خیلی وقت میگذارند حرف شما رو میشنون و توصیه و داروی لازم رو ارائه میدن.ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۰آزمایش دادم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴وقت میزاره برای بیمار
۱۴۰۴/۰۸/۱۲هنوز پروسه ی درمان ادامه دارد
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بسیار دکتر با حوصله و با دقتی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۳۱خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۳۰درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۳/۰۷خانوم دکتر خدا بهشون سلامتی با حوصله و حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۲۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۹اولین بارم بود پیش ایشون میرفتم خیلی دکتر با تجربه بودن بسیار با اخلاق، خوش برخورد شرح حال گرفتنشون خیلی کامل بود و راهنمایی های بسیار خوبی کردن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵فعلا خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۰۲خوب و خکش ب خورد ولی معطلی خیلی زیاد
۱۴۰۴/۰۶/۲۴خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۵در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶سلام دکتر بسیار عالی خوش برخوردی هست من زندگی پسرم مدیون ایشون هستم ۶ سال پیش پسرم ایشون دنیا آورد خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۸/۲۷خیلی عالیییییییی
۱۴۰۴/۰۹/۲۷عفونت ادراری
۱۴۰۴/۰۹/۱۸بسیار حاذق و باتجربه
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عالی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۳۰همه جوره عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۳بسیار باحوصله و بادقت
۱۴۰۴/۱۰/۱۱یک جلسه رفتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵سلام بسیار مهربان، دلسوز، خوب به حرفهای آدم گوش میده و خوب توضیح میده و درمان می کنند
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷برای چکاپ و مصرف انتی بیوتیک بادقت و بسیار خوش برخوردند
۱۴۰۳/۱۰/۲۶ایشون دکتر بسیار بسیار هر چی بگم کم گفتم با آرامشی هستند .دقیق به صحبت های بیماری گوش میدهند .انرژی مثبتشون همان لحظه به آدم منتقل میشه .دقیق راهنمایی میکنند
۱۴۰۲/۰۸/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بسیار صبور و بادقت
۱۴۰۴/۰۷/۲۳فقط زمان خیلی طولانیه .حداقل سه ساعت زمان برای ویزیت باید بشینی
۱۴۰۳/۰۴/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۴تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱بسیار باحوصله، خوش اخلاق و با دقت زیاد مشکل رو بررسی میکنن.
۱۴۰۴/۰۵/۲۸در حال بررسی. بسیار دقیق و با حوصله و مسئولیت پذیر
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۵/۰۲/۲۰فعلا در درمانم تا ببینم چجوریه نظر قطعی میدم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷معطلی زیاد ولی خود خانم دکتر برخورد و صبور و با تبحر
۱۴۰۴/۱۱/۱۱سوالات مربوط ب بارداری و چک کردن سونوهام
۱۴۰۳/۰۶/۱۰دو الی ساعت
۱۴۰۴/۰۶/۱۸ایشون عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۳۰سلام ممنون از خانم دکتر باحوصله مهربان و دقیق
۱۴۰۴/۱۰/۲۹مهربان با حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار عالی کار بلد هر چی بگم کمه فرشته نجات من بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۳بارداری
۱۴۰۳/۱۲/۱۲خیلی خوب راهنمایی میکنن
۱۴۰۳/۱۱/۱۰باردارم تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۰سلام از نظر من ایشون یکی از بهترین ها هستن بسیار دقیق و با حوصله برای مریض هم ارزش قایلن هم وقت وقت میزارن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱من برای معاینه پیش ایشان رفتم و عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۸صبور و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۰۸دکتر عالی همه جوره خوب بودن
۱۴۰۴/۱۱/۰۴برای بارداری نسخه بهم دادن سریع باردار شدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷سلام ایشون پزشک بسیار خوبی هستند وباحوصله به سوالها پاسخ میدهند وراهنمایی میکنند:فیبر داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸خوب و با حوصله، تحت درمان هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۱دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بااخلاق متخصص و متین-وقت کافی میذارن پرونده رو دقیق تو سیستمشون یادداشت میکنند و ادم خیلی باهاشون راحته
۱۴۰۵/۰۳/۱۳ایشون عالی هستن هم از نظر علم و دانششون هم از نظر وجدان و اخلاق. ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بسیار خوش برخورد و عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۷در حال درمان
۱۴۰۳/۰۹/۰۶بسیار صبور و خوش اخلاق هستن اما خیلی تایم معطلی زیاد هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۴تحت درمان هستم ولی بسیار پزشک باحوصله وخوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰اخلاق عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۲دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶مشاوره اینترنی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴خانم دکتر خیلیی با حوصله ویزیت میکنن و رفتار بسیار محترمانه و تشخیص درستی دارند من که واقعا بعد از مراجعه به سه تا دکتر از ایشون بسیار راضی بودم.
۱۴۰۵/۰۳/۲۰بسیار دکتر خوش اخلاق و حرفه ای هستن با دقت به صحبت های مریض گوش میکنن و راهنمایی های لازم و میگن انشاالله سلامت و تندرست باشن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار عالی راهنمایی مبکنند
۱۴۰۴/۰۴/۲۸من هنوز تو مرحله تشخیص هستم و به درمان نرسیدم. اما در برخورد اول بسیار دقیق شرح حال گرفتند و راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۱۸با حوصله و صبور هر پرسشی را پاسخ میدهند. و بیتوضیح بیمار را با دارو سردرگم نمیکنند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۳کیست داشتم و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۲/۲۱سلام دکتر بسیار حازق و بسیار صبور و به حرفهای بیمار کاملا گوش میده و بسیار موشکافانه بررسی میکنه و چون برای مریض هاش وقت میزاره یه خورده معطلیش زیاده و به نظر من بسیار صبور و مهربان هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۰مشکل کیست شکلاتی.تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹با حوصله، شنوا، آرام
۱۴۰۵/۰۲/۲۴عفونت زنان د
۱۴۰۳/۱۱/۱۰خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۳/۰۹عالی - صبور - دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۲۳تجربه ویزیت با ایشون بسیار عالی بود- برخوردشون خیلی خوووبه و خیلی با حوصله دقیق همه چیز رو بررسی می کنن و توضیح میدن
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیار با حوصله و مهربان و کار بلد
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار خوش اخلاق و صبور کاربلد
۱۴۰۵/۰۲/۲۱خیلی دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۴بهترین دکتر زنانی بودن که رفتم،خیلی با حوصله و خوش اخلاق هستن،و زمان زیادی برای ویزیت بیمارشون میزارن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳خودشون عالی بودن،خیلی همدل و صبور و با درک،اما اخلاق منشیشون میتونست خیلی بهتر باشه،خداحافظی و تشکر میکنی و جواب نمیدن عجب
۱۴۰۵/۰۳/۰۳خیلی خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۱خانم دکتر فوق العاده ترین دکتر زنانی بودن که تا الان رفتم. انرژی، دانش، صبوریشون، درکشون، برخوردشون، درمانشون، پیگیری هاشون حرف نداره. خدا همیشه بهشون سلامتی بده. منشی شون هم خیلیییی خوش برخورد بودن. کلا انرژی خوبی تو مطب ایشون هست.
۱۴۰۳/۰۲/۳۱مهربان و
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیاااار صبور و با اخلاق و خوش برخورد و با دقت بالا
۱۴۰۴/۱۱/۰۷کمک کردند
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲نماز روزت قبول ولی مریضارو واس افطار ول نکن وسط انتظار
۱۴۰۴/۰۱/۲۵کارشون.خوبه
۱۴۰۳/۱۰/۰۹دکتر بسیار خوبی هستند ، ، ولی با توجه به اینکه تایم اینترنتی گرفته بودم ، مدت زمان زیادی طول کشید تا نوبتم بشه
۱۴۰۵/۰۲/۲۰فعلا هیچ
۱۴۰۲/۱۲/۱۱بسیاردکتر متعهد ومتخصص هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳گل از گلهای بهشت
۱۴۰۳/۰۷/۰۵واقعا باسواد و متشخص بودن خیلی خوب توضیح دادن و راهنماییم کردن،حتی پرسیدند که با چه نوع دارو راحت ترم خدا عمر با عزت عطا کند
۱۴۰۲/۱۲/۱۹خیلی خوب شرح حال پرسیدن و سونو و آزمایش نوشتن که این جلسه نشون بدم ببینم تشخیص چیه
۱۴۰۳/۱۰/۲۰نامنظم بودن دوره قاعدگی و منتظر نظر نهایی خانم دکتر در ایتا هستم.
۱۴۰۳/۰۲/۰۱