دکتر فرشید مالکی، متخصص ارتوپدی و فلوشیپ جراحی پا و مچ پا در اصفهان، خدمات تشخیصی و درمانی بیماریهای استخوان و مفاصل را ارائه میدهد.
دکتر فرشید مالکی متخصص ارتوپدی و جراح استخوان و مفاصل است که با داشتن فلوشیپ جراحی پا و مچ پا از کشورهای انگلستان، ایرلند جنوبی، هلند و سوئیس، در شهر اصفهان فعالیت میکند. ایشان به صورت تخصصی در زمینه بیماریها و آسیبهای پا و مچ پا، مشکلات اسکلتی و اختلالات حرکتی بزرگسالان خدمات ارائه میدهد و افراد زیر ۱۶ سال را ویزیت نمیکند.
در مطب دکتر مالکی در اصفهان، بیماران میتوانند از خدمات تشخیصی و درمانی ارتوپدی بهرهمند شوند. امکان دریافت نوبت به صورت اینترنتی و از طریق اپلیکیشن فراهم است تا بیماران بتوانند با سهولت بیشتری زمان مراجعه خود را تنظیم کنند. حضور منظم دکتر در مطب و پاسخگویی دقیق به بیماران، فضای مناسبی را برای درمان مشکلات اسکلتی و مفصلی فراهم کرده است.
خدماتی مانند معاینه تخصصی، درمان غیرجراحی و جراحی اختلالات پا و مچ پا، مدیریت دردهای مزمن مفاصل و پیگیری روند بهبود بیماران، بخشی از فعالیتهای ایشان در اصفهان است. تخصص و تجربه دکتر مالکی در زمینه ارتوپدی، به بیماران این شهر کمک میکند تا با اطمینان برای درمان مشکلات حرکتی و اسکلتی خود اقدام کنند.
ایشان بیماران بالای ۱۶ سال با مشکلات استخوان، مفاصل، پا و مچ پا را در اصفهان ویزیت میکنند.
بله، بیماران میتوانند نوبت خود را به صورت اینترنتی و از طریق اپلیکیشن دریافت کنند.
در مطب دکتر مالکی، خدمات تشخیصی و درمانی ارتوپدی، جراحی پا و مچ پا و پیگیری روند درمان ارائه میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شمس آبادی، ساختمان قمرالدوله، طبقه دوم، واحد ۲۰۷. نوبت دهی اینترنتی، تلفنی و اپلیکیشن بله مطب می باشد. نوبت دهی تلفنی شنبه، یک شنبه، دوشنبه، سه شنبه ساعت ۹ صبح تا ۱۴ بعدازظهر می باشد. روزهای حضور در مطب: شنبه، یک شنبه، دوشنبه، سه شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ بعدازظهر می باشد. لازم به ذکر است افراد زیر ۱۶ سال ویزیت نمی شوند.
خیابان شمس آبادی، ساختمان قمرالدوله، طبقه دوم، واحد ۲۰۷. نوبت دهی اینترنتی، تلفنی و اپلیکیشن بله مطب می باشد. نوبت دهی تلفنی شنبه، یک شنبه، دوشنبه، سه شنبه ساعت ۹ صبح تا ۱۴ بعدازظهر می باشد. روزهای حضور در مطب: شنبه، یک شنبه، دوشنبه، سه شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ بعدازظهر می باشد. لازم به ذکر است افراد زیر ۱۶ سال ویزیت نمی شوند.
با سلام دکار بسیار حاذق و با تجربه و ماهر در حیطه کاری خود هستند و اخلاق بسیار خوب و صبرو حوصله فراوان دارند و به بیمار اهمیت زیادی میدهند ...
۱۴۰۱/۰۳/۰۳انسانیت اصل اول آمیزه ای از تخصص و اخلاق فوق العاده ایشون
۱۳۹۸/۰۴/۲۶عمل کردن زانو
۱۴۰۰/۰۶/۲۰دکتر بسیااار عااالی و باتجربه و بااخلاق انشاله همیشه سلامت باشن
۱۴۰۳/۱۰/۲۲همسرم برای کشیدگی تاندون پا رفتند تشخیص عالی دارن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷سلام من اولین بار بود ویزیت شدم پیش آقای دکتر مالکی خیلی راضی بودم با صبر و حوصله به حرف بیمار گوش میده توضیح کامل میدن ووقت میزارن واین کار بسیار عالی هست چون یک بیمار هم هزینه میکنه وسختی ها و درد را تحمل میکنه دلش میخواد یه دکتر خوب به حرفش گوش بده تا سلامتی ش را بدست بیاره» سپاس فراوان از آقای دکتر فرشید مالکی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲دکتر هستن بسیار دقیق.تو کارشون.ولی قسمت نشد پای پسرم که رو پنچه پا راه میره عمل کنن.اشکال از سمت ما بود.کی بیان تهران مطب خودشون
۱۳۹۹/۰۱/۱۸مچ و زانو
۱۴۰۴/۰۳/۱۸مامان عمل آشیل پا پیش ایشون انجام داده اند
۱۴۰۲/۰۲/۰۴بسیار با دقت مشکل با بررسی کردند
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عمل مچ پا بسیار حاذق و کاردان و خوش اخلاق و البته گران
۱۴۰۴/۰۵/۰۵بسیار خوب و نتیجه بخش بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۵در حال
۱۴۰۲/۰۳/۰۱پیچ خوردگی مکرر مچ پا و عمل جراحی تاندون توسط ایشان که بسیار با ظرافت و مهارت انجام شد. ایشان پزشک بسیار با اخلاق و حرفه ای در تخصص خودشان می باشند.
۱۴۰۴/۰۲/۲۷درد از ناحیه ی مچ پا دارم و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۲خار پاشنه داشتم . با مراجعه به دکتر مالکی بهترشد.
۱۴۰۲/۰۱/۲۱بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲بسیار چیره دست و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بسیار خوش برخورد وبا حوصله بسیار قشنگ برای مریض از نظر علمی مریضیش و توضیح میده
۱۴۰۵/۰۳/۳۰دکتر خوش برخوردی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۷تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عالی بهترین پزشک پسرم رو عمل مرد عالی شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۹فوق العاده
۱۴۰۴/۰۲/۱۱من مشکل مچ پای چپ داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۶دکتر فوق العاده خوبی است
۱۴۰۱/۰۴/۱۸فوق عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۴مادر ۸۵ ساله ام عمل مچ پا داشتند وبسیار جناب اقای دکتر متبحر وبااخلاق هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۳دکتر مسلط و و ثقت میزارن برای توضیح
۱۴۰۴/۰۶/۱۵نسبتا خوب
۱۴۰۲/۰۲/۱۰بسیار عالین
۱۳۹۸/۱۰/۰۹بسیار عالی و خوب و کاربلدهستن.تشخیصشون بسیار عالی هست.
۱۳۹۷/۱۲/۰۴عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خار پاشنه بنده طی شش جلسه درمان شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۶دکتر متین وعالی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۰بسیار خوش اخلاق و باشخصیت
۱۴۰۲/۰۸/۲۱دکتر خودشون
۱۴۰۲/۰۴/۲۷دکتر صبور و فوق العاده ای بودن
۱۴۰۵/۰۳/۲۶دکتر ی هستن باانرژی مثبت.....عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴اخلاق مدار و حرفه ایی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸یک جلسه
۱۴۰۴/۰۵/۰۴مشکل درد مچ پا
۱۴۰۰/۰۳/۲۹خیلی خوب توضیح میدن دکتر و بسیار خوش اخلاق ولی نوبت دوم من را خود ب خود لغو کردن از طرف مطب
۱۴۰۴/۱۱/۱۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۹دکتری بسیار مهربان و خوش اخلاق هستند و به همه ی سوالات با صبر و حوصله پاسخ میدهند
۱۴۰۳/۱۰/۲۳هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۲۸سلام من براویزیت رفتم خدمتشون اخلاق دکتر که واقعا عالی ونمونه خیلی عالی توضیح میدادند منشی هم واقعاخوش برخورد.یه اکیپ نمونه بودند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸با حوصله خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عالی وبسیارمفدوسودمند
۱۴۰۲/۰۱/۱۰سلام یکبار مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۴بسیار بسیار مهربان وپیگیر وضعیت بیماران هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۹دکتر فوق العاده عالی و بی نظیر و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۲۴برای عفونت استخوان مراجعه کردم خوب بودن
۱۴۰۲/۰۶/۱۹من برای صافی کف پا مراجعه کردم خیلی عالی راهنمایی کردن و تا الان چنین پزشک خوش اخلاق خوش برخودی و خودمونی ندیده بودم که اینقدر وقت بزارن و برای من توضیح بدن خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۱/۱۶عالیییی
۱۴۰۲/۰۲/۲۳مشکل خارپاشنه
۱۴۰۲/۰۹/۰۴مشگل پیچیدگی مچ پا داشتتم و راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دکتر فوق العاده با سواد و فوق العاده متعهد
۱۴۰۰/۰۲/۳۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۰۷دکار بسیار با حوصله ، حاذق و مهربانی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۵کف پام مشکل داشت ایشان تشخیص داد که چه مشکلی داشتم و خدا رو شکر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی بودندخوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۳/۳۱منتنظرجواب ام اری هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۱۰همسرم پیش ایشان عمل انگشتان دست را انجام دادند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار دکتر باسواد و متین و صبور با تشخیص عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۰جراحی انگشت پا
۱۴۰۰/۰۹/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۴جزو بهترین ها هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۴آرتورپود
۱۴۰۴/۰۷/۲۹واقعا ممنونم از ایشون با اخلاق با تجربه
۱۴۰۰/۰۲/۰۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۲دکتر بااخلاق و وارد به کار خود
۱۴۰۱/۰۲/۱۷دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۲مشکل مچ پا
۱۴۰۲/۰۱/۰۵با سپاس از مشاوره خوب آقای دکتر که باعث شد من تصمیم اشتباهی نگیرم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶دکتر بسیار عالی با تخصص بالا
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸از قبل شناخت دارم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰تو کدوم بیمارستان عمل انجام میدن آقای دکتر؟
۱۴۰۵/۰۱/۲۷اینجانب تا کنون دو مرتبه به مطب دکتر فرشید مالکی مراجعه وتحت ویزیت ودرمان ایشان قرار گرفتم علاوه بر آنکه بسیار پزشک خوش برخورد ومحترمی میباشند بسیار دلسوز،ودر تشخیص ودرمان متبحر وحاذق بوده ورضایت کامل از ایشان دارم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷درجه یک
۱۴۰۳/۱۱/۲۰پسر خاله بندس
۱۴۰۱/۰۷/۱۳دکتر خیلی خوب اخلاق وبا تجربه هستن من واقعا از عملی که روی مچ پای من انجام دادن راضی هستم خدا عمر طولانی به ایشان عطا کنه امیدوارم همیشه در کارش موفق باشه
۱۳۹۷/۰۳/۲۱عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۹دکتر با اخلاق به حرف بیمار گوش میکنن و خیلی خوب توضیح میدن و راهنمایی و حتی فرصت کنند آموزش هم میدن!
۱۴۰۴/۰۹/۱۴عالی خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۵مشکل زانو خوب
۱۴۰۳/۱۰/۱۰عالییییی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷بار اول بود ولی دکتر بسیار با اخلاق و کامل معاینه کنه و با حوصله توضیح بدند
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳فقط ویزیت بوده
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۳عالی ه
۱۳۹۸/۰۴/۲۶اقای دکتر بسیار متعهدر عالی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۰۹پیچ خوردگی پای .نتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۱۸خوب است
۱۴۰۴/۰۳/۰۳مشاوره
۱۴۰۱/۰۶/۲۹عالی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بسیار خو
۱۴۰۱/۰۳/۰۸استخوان اضافی پا داشتم بسیار عالی عمل کردند
۱۴۰۴/۰۵/۱۸خوب عالی برادرم ویزیت شده وفوق العاده نتیجه خوب گرفته
۱۴۰۴/۰۷/۰۴مچ پام پیچ خورده بود.معمولا در مطب نیستن
۱۴۰۲/۰۷/۲۲زیاد تبلیغ میکردند ولی نتونستند مشکل قوزک پای من را حل کنند
۱۴۰۵/۰۳/۱۶درمان نصفه کاره موند
۱۴۰۲/۰۹/۲۵مشکل مچ پا
۱۴۰۱/۰۸/۲۱تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بسیار خ
۱۴۰۴/۰۸/۲۶جراحی انگشت
۱۳۹۸/۰۵/۱۹آقای دکتر فوق العاده اند با اخلاق و باسواد و برای بیمارهاشون خیلی وقت میذارند انشالا همیشه سلامت باشند️️
۱۴۰۱/۰۳/۱۲فقط یک کلمه از همه لحاظ سواد شعور تجربه پزشکی اخلاق عاللللی
۱۳۹۸/۱۱/۲۱عمل مچ پا
۱۴۰۴/۰۶/۰۹بسیارخوب
۱۴۰۱/۱۰/۱۸پزشک بسیار خوش برخورد و همدلی هستند و مدت زمان قابل توجهی رو به شنیدن شرححال بیمار و راهنمایی بیمار صرف میکنند.
۱۴۰۲/۰۸/۱۶پاشنه پام درد داشت و ام آر ای نوشتند انجام ندادم
۱۴۰۴/۰۳/۱۵دکتر فوق العاده با اخلاق و با شخصیتی هستن و در حرفه ی خودشون کاملا باسواد و آگاه هستن
۱۴۰۴/۱۲/۱۷پایم را گچ گرفت بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۹عالی وبااخلاق
۱۴۰۲/۰۵/۱۸پارگی تاندوم انگشت و عمل توسط ایشان
۱۳۹۹/۰۲/۲۷بسیار دکتر خوبی هستند و با تجربه زیاد
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دکتر بسیار مهربان و کاربلد انشاالله ک سلامت باشن
۱۴۰۲/۰۵/۲۴دکتر خیلی با حوصله ای هستند هر بیمار رو ۲۰ دقیقه تا ۱۵ دقیقه ویزیت می کنند من یک جلسه رفتم بهم ورزش اصلاحی دادند دارم انجام میدم
۱۴۰۵/۰۳/۲۴فوق العاده دکتر خوبی هستند.با اخلاق و برای بیمار وقت میگذارند.
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ارتروز
۱۳۹۹/۱۱/۱۲فوق العاده
۱۳۹۷/۰۶/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۹انگشت پام چکشی شده .در حال پیگیری هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰پزشکی فوق العاده صبور وخوش اخلاق هستن
۱۴۰۲/۰۶/۱۲خوش اخلاق و بسیار متبهر
۱۴۰۳/۱۱/۰۸سلام و درود آفای دکتر بسیار علم به روزی دارند و خوش برخورد هستند بنده هر سوالای از آقای دکتر داشتم پرسیدم و ایشان با حوصله جواب دادند
۱۴۰۵/۰۲/۲۸انگشت پسرم توی دو سالگی قطع شد آقای دکتر با مهربانی و تجربه خاصی که داشتند عملش کردند و بسیار عااااالی بود دستشون درد نکنه
۱۴۰۱/۰۹/۱۳عالی. مهربون صبور کاردان
۱۴۰۴/۰۳/۲۵دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۷مادرم صافی کف پا داشتن، نزد آقای دکتر عمل کردن، الان دوره ی نقاهت میگذرانند، آقای دمتر بی نظیر ترین دکتری هستند که من تا حالا دیدم، هم از نظر اخلاق و روحیه، هم علم و توانایی هاشون، ان شاالله همیشه سلامت و شاد و موفق باشند،
۱۴۰۲/۰۶/۰۴مچ پل بسیار عالی. الآن حدود سه سال از عمل مچ پام گذشته و خدا را شکر، مشکلی ندارم.
۱۴۰۰/۰۸/۰۸دکتر هگ
۱۴۰۳/۱۱/۱۷انگشتم قطع شد و الان در پروسه درمان هستم و میتونم با صدای بلند بگم واقعا انسان شریف هستند، جدا از اینکه دکتر فوقالعاده ایی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰پیوند انگشت اشاره عالی بودند
۱۴۰۲/۰۱/۱۸مشورت برای عمل کف پا. بسیار با حوصله و با اخلاق و با دانش هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۶عالی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۶دکتر فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۱۸عمل مچ پا عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۱مشکل نحوه راه رفتن روی کف پا
۱۴۰۱/۱۱/۰۶بسیار خوش رو متخصص بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار با حوصله و کار بلد
۱۴۰۵/۰۳/۳۱خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰مشکل زانو
۱۴۰۴/۰۴/۲۶عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۷صافی کف پاالان بهترم
۱۴۰۱/۰۴/۳۱دکتر خیلی با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۷با درود، تجربه بسیار عالی بود، فضا و برخورد پذیرش عالی بود، تخصص و ارتباط و تشخیص و حوصله و وقتی که برای بیمار گذاشتن آقای دکتر مالکی عالی بود.
۱۴۰۵/۰۴/۰۲سلام من برای پای پسرم مراجعه کردم که قبلا گچ بود و بد راه میرفت با راهنمایی های ایشون و تشخیص درست خداروشکر پسرم دیگه مثل قبل راه میره, عالی بودند
۱۴۰۵/۰۴/۰۱بهترین دکتر ارتوپدی بوده که تاحالادیدم هم ازنظرعلم ودانش وسوادوتخصص درمچ پاوهم بسیار خوش اخلاق هستن به نظر من در اصفهان تک هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۶دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۷کارشون خوبه
۱۴۰۱/۱۱/۰۷بسیار اخلاق مدار و دارای سواد علمی بالا
۱۳۹۸/۰۷/۱۴خیلی خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۳۰خیلی دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۲۶دکتر بسیار خوش برخورد و خوبی هستن کارشون هم عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۰نمی دانم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عااااالی...خدا حفظشون کنه
۱۳۹۷/۰۹/۱۹برای پایم رفته بودم
۱۴۰۱/۰۲/۲۰بهترین دکتری که در عمرم داشتم ، دلسوز ، با معلومات بالا
۱۴۰۱/۰۳/۰۳ادامه درمان
۱۴۰۱/۰۷/۰۶سلام من رو عمل کردن خیلی راضی هستم ازشون ویک نعمت هست برای ما
۱۴۰۱/۱۱/۰۲دکتر فوق العاده باسواد و علم باااالا
۱۴۰۴/۰۳/۰۵مشکل زانو و کمر درد
۱۴۰۰/۰۶/۰۶سلام دکتر مهربان و دلسوز ی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۵خوب است
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکتر فوق العاده با اخلاق، و البته در زمینه تخصص خودشون با سواد. من سال 95 یک عمل جراحی داشتم و اون موقع تازه از اروپا اومده بودن و خیلی خوش برخورد بودن.الان دیگه اطلاعی ازشون ندارم.
۱۳۹۷/۰۵/۱۵آقای دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۴عالیییییی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۲فوق العاده هستند ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بسیار عالی بودند
۱۴۰۱/۰۲/۳۱ساییدگی زانو داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱کجی شصت پا/ خیلی خوب مشاوره دادند
۱۴۰۱/۰۹/۱۶بسیار عالی،
۱۴۰۳/۱۱/۱۶هنوز عمل نکردم
۱۳۹۷/۰۴/۲۳عالییییی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹من پا فعلا هیچ
۱۴۰۱/۱۲/۲۷دکتر خیلی خوبین
۱۴۰۰/۱۲/۲۰هنوز حاصل نشده
۱۴۰۲/۰۳/۰۸با عرض سلام بنده مشگل پیچیدگی مچ پا داشتم آقای دکتر مالکی بسیار خوش اخلاق و کار بلد هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۷سلام. دکتر خوب و با تجربه ی میباشد.
۱۴۰۰/۰۸/۱۷خیلی خوش برخورد و خوش اخلاق بودن. کامل برام توضیح دادن همه چیو
۱۴۰۴/۰۴/۱۴نتیجه رصایت بخ
۱۴۰۰/۱۱/۲۶فوق العاده است
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عااااااااالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۷فعلا کامل خوب نشدم که نظر قطعی بدم
۱۴۰۲/۰۴/۰۶اقای دکتر بی نظیر هستن ! یه فرشته ی زمینی از طرف خداوند!
۱۴۰۵/۰۲/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۵صافی کف پا، واقعا عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۰۹بسیار حاذق، باشخصیت، خوش اخلاق و صبور هستند ومشکل پیچیدگی مچ پای من رو به خوبی درمان کردند. کمال تشکر از ایشان دارم
۱۴۰۲/۰۱/۱۴خیرالدین میرازیی استم دکتور گفت بود مطب بیای
۱۴۰۱/۰۷/۲۳عالی و به موقه فقط سی
۱۴۰۴/۱۱/۲۵واقعان عالی هست دکتر بااخلاق ونمونه کشورهستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳مشکل مچ پا همسرم عمل کردن کارشون خیلی خوبه برای بیمار خیلی وقت میزارند با حوصله کارمی کنند ممنون از زحمات شون
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عااااالی و با اختلاف
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ایشون عالی هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عالی بهتربن دکتری که تونستم مشکل پاهای منا تشخیص بده
۱۳۹۷/۰۹/۲۳فعلا پروسه درمان دارم
۱۴۰۰/۰۴/۱۱مچ پام مشکل داشت ایشون به طرز عالی درمان کردن
۱۴۰۱/۰۶/۰۳پارگی تاندون ..بهترین نتیجه ممکن!!
۱۴۰۰/۰۳/۲۲خیلی عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ایشان در موقع ویزیت کردن بیمار بسیار وقت می گذارند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خوب بودن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۶خیلی ب
۱۴۰۳/۰۹/۱۹درد کف پا.نتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۱بسیار دکتر حاذق و مهربانی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۹عالی...مهربان و متعهد
۱۴۰۰/۰۲/۱۸اخلاق یک ..خارج کارکرده و به روز تمام علم دنیا ازساق تا کف پا نامبر وان ابرانه ..بارها وبارها کارهاشو دیدم
۱۴۰۲/۰۹/۰۳دکتر به شدت باحوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۷عالی هستن ا
۱۴۰۰/۰۷/۲۷عمل موچ پا پسرم
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عااااالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۷استخوان فمور (ران)من چند تکه شده بود با مهارت کامل عمل کردند و پلاتین گذاشتن،و کوتاهی یا بلندی پیش نیامد و صد در صد موفقیت آمیز بود عملم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۹/۱۲خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار بسیار با اخلاق و پزکش وارد . من واقعا شیفته اخلاق ایشان شدم.
۱۴۰۱/۰۳/۰۷مشکل مچ پا که بخوبی درمان شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بهترین دکتری که تا حالا رفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۹/۱۸دکتر بسیار شریفی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۶واقعا دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دکتر واقعا عالی هستند علاوه بر علم به روز و فوق العاده بسیار انسان متین و درستکاری هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۳مچ پای من عمل داشت پیش هر دکتری رفتم گفت عمل داره ولی دکتر مالکی با فیزیوتراپی و دارو پام خوب شده
۱۴۰۱/۰۱/۱۶وچ پا درد می کنه
۱۴۰۴/۰۳/۱۶کارشون عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷کار ایشان
۱۴۰۴/۰۴/۲۲عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۷