۵۶۵ نفر
دکتر فرشته سالاری

دکتر فرشته سالاری

فوق تخصص آسم ، آلرژی و نقص ایمنی

رتبه اول بورد فوق تخصصی آسم و آلرژی کشور

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۱۹۹۶۱
یکشنبه۰۷ تیر
۴ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۵ روز دیگر
سه شنبه۰۹ تیر
۶ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۷ روز دیگر
۶۴۴ نفر

فوق العاده با حوصله مهربان و روند درمان عالی طی میشود

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

به علت حساسیت

۱۴۰۴/۰۲/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

برای کهیر پیش خانم دکتر سالاری مراجعه داشتم بنظرمن کارشون دردرمان خیلی عالی هست ومهارت بالایی دارند

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

سابقه اسم

۱۴۰۲/۰۳/۰۲

اسم عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

با سلام با توجه به آلرژی کهیر که هر روز دچار میشدم البته دارو مصرف نمیکردم با نسخه دکتر فعلا دارو مصرف میکنم آلرژی هم نمیزنم رفع شد تا ببینم در مدت زمان به چه شکل میشود البته دکتر باتجربه در این زمین هستند

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

خیلی دکتر خوب

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

پسرم رو برای تست آلرژی آوردم که تشخیص و درمانشون خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

کهیر مزمن میزنم تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

کهیر داشتم

۱۴۰۲/۰۷/۰۸

دکتر خوش اخلاق و خوش برخورد و باحوصله

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۹/۱۲

از زمان کرونا و در کلنیک نفس تحت درمان خانم دکتر هستم،تشخیص آلرژی برای بنده داشتن و با تجویز داروها خداروشکر مشکل آلرژیم کنترل میشه،بچه هام رو هم پیش ایشون بردم،زمان آلودگی هوا و شرایط سخت تنفسی تشخیص دکتر نتیجه داده

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

خوب بودش

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

خیلی عالی بودند

۱۴۰۲/۱۲/۱۸

دو ماه سرفه خشک داشتم که توسط ایشان بهبودی حاصل شد ممنون دکتر

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

خوش آمدبه بیماراطلاعات می ده دردرمان بیماروسواس به خرج میده

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

عالی هستند. امیدوارم در کشور بمانند

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

حل مشکل آلرژی

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

دکتر خوب و کار بلد

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

کرونا گرفته بودم

۱۴۰۱/۱۱/۱۶

دخترم اسم کودکان دارد تحت حمله آسم به ایشان مراجعه کردیم و سریع جواب گرفتم

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

در مراجعه ی اول ویزیت بسیار دقیقی داشتند.

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

خیلی ماهر در طبابت و دلسوز، مهربان و با حوصله . مادر من آسم دارن و الان تحت نظر ایشون هستن و با تجویز داروهایی خانم دکتر خیلی بهتر شدن و منشی ایشون عسل خانم سلامت باشن خیلی خوب هستن آروزی سلامتی و طول عمر باعزت برای خانم دکتر

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

پسرم آلرژی داره فعلا یه جلسه رفتم دکتر خوش برخورد و محترم که به بیمار احترام قائل هستن و وقت میزارن تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

من الرژی و سینوزیت خیلی شدید دارم.به خانم دکتر مراجعه کردم با اینکه هنوز یک هفته هست که از داروها استفاده میکنم ولی عالی شدم .خانم دکتر معجزه کردن .

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

هنوز به نتیجه نرسیدم

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

فعلا یک بار اومدیم

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

بسیار دکتر باسواد و کاردانی هستند

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۹/۲۷

کهیر، هنوز مشکل حل نشده است

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

تشخیص عالی.۸ماه درگیر کهیر مزمن بودم .کلینیک آلرژی مراجعه کردم جواب نگرفتم یه ویزیت پیش دکتر سالاری اومدم کهیرم کاملا از بین رفت.هنوز تحت نظرشونم.

۱۴۰۴/۱۲/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

الرژی شدید فصلی. عالی بودند و تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

باسلام درحال حاضر تحت درمان اقدامات اولیه و برخورد ایشان جای تقدیروتشکر دارد.

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

بسیار دکتر عالی و فوقالعاده ای است و خیلی برای مریض وقت میگذارد

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

ویزیت نشدم نتونستم برم مطب

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

خوب و متعهد

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

سلام ۵سال است بیمار خانم دکتر هستم فوقالعاده است واقعا احساس مسوولیت بالایی دارد

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

من آلرژی داشتم و عالی بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

بسیار حاذق و توانا برای آلرژی پسر 5 سالم 6 ماه تحت درمانیم و راضی هستیم

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

بسمه تعالی ایشان دکترخیلی خیلی خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۱/۳۱

مشکل آسم داشتم خوب درمان شدم

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

آسم عالی

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

مشکلم آسم بود و در حال بررسیه ولی از برخورد و دقت عملشون و توضیحاتشون خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

مشکل تنفسی داشتم سرفه میکردم کم کم دارم بهتر میشم ممنون بابت سرکار خانم دکترفرشته سالاری

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

عالی برای

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

بسیار حاذق و ماهرانه تشخیص دادند و نتیجه عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

در معالجه خارش پوست عالی است هنوز تحت مداوا هستم.

۱۴۰۲/۰۷/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

دکتر خوش اخلاق، صبور، باتجربه و خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

تنگی نفس و آلرژی داشتم یک نوبت ویزیت شدم و برای بار دوم فردا ویزیت میشم.نتیجه نسبتا خوب بود از خانم دکتر ممنونم

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

خیلی عالی بودن

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

فوق العاده عالی-خیلی خوب وقت میزارن

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

عااالی

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

پزشکی بسیار دقیق و با وجدان

۱۴۰۳/۰۹/۲۳

عالی در تشخیص

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

بسیار کاردان متخصص و دلسوز

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

فعلا در دورە درمان هستم

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

عالیییییی

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

عالی هستند

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

من مشکل آسم و آلرژی دارم و چند سالی هست که زیر نظر خانم دکتر سالاری هستم بسیار پزشک حاذق و دقیقی هستند.

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

اروم و عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

عالی هست

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

دکتر فوق العاده خوب،یک سال ونیم بود مشکل بویایی و چشایی داشتم، خانم دکتر با دارو و تشخیص عالی که داشتند ظرف مدت ۲روز با مصرف دارو، همه مشکلم حل شد، واقعا ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

الرژی وآسم شدید

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

مشکل رسع

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

بسیار دکتر حاذق خوش برخورد و متبحر می باشد

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

عالی،عالی،عالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

دوستم از زمستان گذشته درگیر سرفه های وحشتناک بود که زندگی اش را مختل کرده بود چندین فوق تخصص ریه رفته بود که بی نتیجه بود با ویزیت پنجم مشکلاتش تا حد زیادی برطرف شد و درمانی ادامه دارد با تشکر از خانم دکتر

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۱/۲۹

سلام بسیاربادقت و تمامی موارد مربوط به بیماری را بررسی کرده و تصمیم به معالجه میگیرند و معمولا هم نتایج مثبت میباشد اگر داروهای اصلی موجود و به دست بیماران برسد. باتشکراز خانم دکتر سالاری.

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

بسیار باحوصله و در حرفه خود ماهر هستن

۱۴۰۴/۰۳/۰۹

فوق العاده دکتر عالی و مهربان

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

بیماری آسم م

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

خوب و دقیق

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

من برای داداشم که کهیر کلرونژیک داشت بدنش گزگز میکرد از کرمانشاه آمدیم خدمت خانم دکتر با مشاورهای که به داداشم داد نیازیم به مصرف داروها نبود کاملا خوب شد، خداروشکر.خدا کنه همیشه سرزنده باشن

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

مشکل تنفسی داشتم

۱۴۰۲/۱۰/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

ایشان یک پزشک حاذق و مسیولین پذیر است.

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

دکتر عالی و حاذق اگر مشکل تنفسی دارید حتما سربزنید مطب ایشون

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

ممنونم واقعا باحجم جمعیت بادقت به حرفات گوش میکنه و تشخیصشون عالی بود️

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

خوب بود

۱۴۰۳/۰۵/۲۹

آلرژی و فعلا بهترن

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

سلام دختر من خیلی سرفه میکردو خانم دکتر تشخیص دادن که اسم کودکان و آلرژی داره و خدا رو شکر خیلی بهتره

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

عالی بودن سرفه های مداوم و چند ماهه مادرم با یکبار ویزیت خداروشکر کامل بهبود پیدا کرد

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

خدا قوت به خانم دکتر من چند سال هست که کهیر شدید داشتم و به هر پزشکی مراجعه کردم، درمان نشدم. دو هفته پیش برای اولین بار به مطب دکتر سالاری رفتم و تحت درمان هستم.طی این دو هفته خیلی بهتر شدم و رو به بهبود هستم.

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

من خارش شدید داشتم و الان خیلی بهترم

۱۴۰۳/۰۴/۱۳

بهترین دکتر آسم و آلرژی

۱۴۰۲/۱۱/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

پسرم آلرژی فصلی داشت که باتجویزخانم دکتربرطرف شد

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

دکتری بسیار حاذق و با حوصله هستند، با همه دکترهای دیگه خیلی فرق دارند و واقعا دستشون شفاست

۱۴۰۴/۱۲/۱۱

خیلی دکتر خوبی هستن وبرا مریض وقت میزارن ودقیق وباحوصله هستن وبه سوالای مریض جواب میدن

۱۴۰۲/۰۳/۱۴

مشکل الرژی دارم تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

آلرژی در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

حساسیت فصلی داشتم دکتر بسیار خوبی است

۱۴۰۳/۰۲/۲۷

بسیار حاذق و مهربان و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

عالی عالی بی نظیر

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

بابت خارش و سوزش پوست شدید داشتم نزدیک به دوماه تحت نظر هستم التهاب وکهیر شدید با نسخه های در حال حاضر خیلی بهترم امیدوارم همین جور بهتر بشم از خانم دکتر بابت حاذق بودن و تشخیص درستشون بسیار تشکر میکنم

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

کهیر مزمن داشتم تحت درمان دوره ای برطرف شد

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

درحال درمان

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

سر کار خانم دکتر با خوش خلقی، دقت نظر و صبر و حوصله بسیار بالا نسبت به ویزیت بیماران اقدام می کنند.

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

الرژیی

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

برای مادرم الرژی و خارش تحت درمان هست

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

خانم دکتر بسیار خوب و عالی ..اما مدیریت منشی بسیار ضعیف..با وجود وقت اینترنتی دو ساعت معطلی داشتیم تو مطب.. بهتره مریضهایی که تست الرژی دارن رو در هفته تو روزهای مشخص تست بگیرن که بقیه مریضها اینقدر معطل نشن.. ممنونم از شما..

۱۴۰۳/۱۰/۲۴

پسرم آلرژی داره فوق العاده دکتر عالی تشخیص و درمان فوق العاده

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

خیلی خوب و حرفه ای بودن من که راضی بودم

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

بسیار تشخیص عالی ودکتر با حوصله و بادرایت هستن

۱۴۰۳/۰۵/۱۶

خانم دکتر باحوصله هستند فقط خیلی درمطب معطلی داره وامکان کارت کشیدن در مطب وجود ندارد ،امیدوارم این مسئله درسال ۱۴۰۴ برطرفدشود

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

از بار اولی که داروهاشون رو مصرف کردم کهیر هام خوب شد عالی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

واقعا دکتر کاربلد و با اخلاق و با تشخیص فوق العاده من یک سال بیمار بودم با یک نسخه خوب شدم واقعا نمونه

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

مادرم آنفلوآنزا داشت سرفه خشک شدید الان کاملا سرفه قط شده دکتر خیلی خوش اخلاق و کار بلدی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

بسیار دکتر صبور و با علم روزی هستن

۱۴۰۵/۰۳/۲۷

خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

برای آلرژی پسرم تحت درمان هستن

۱۴۰۴/۰۳/۱۶

به طور جدی پیگیری می کنند وقت زیادی به معالجه بیمار می دهند.در تشخیص مریضی حاذق هستند .

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

بسیار پزشک با تجربه ای هستن

۱۴۰۲/۱۰/۲۸

سلام با تشکر از خانم دکتر محترم و خانم منشی متعهد آسم و آلرژی باعث ترشح شدید و خلط پشت حلق که باعث سرفه های شدید و تنگی نفس میشد، با نسخه اول ۸۰٪ بهبودی حاصل شد، منتطر جواب آزمایش و ویزیت مجدد هستم. مدت زمان ویزیت کوتاه و خیلی سریع هست .

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

پزشک بسیار خوبی هستند با حوصله به صحبت های مریض گوش میدن

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

در حال درما

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

مشکل آلرژی ابتدای درمان هستم ولی تا الان خوب پیش رفته ایشون هم صبور و مهربان و با تجربه هستن

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

خیلی با دقت معاینه میکنن

۱۴۰۳/۰۶/۰۲

دکتر خیلی خوبی

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

تشخیص شون خیلی خوب بود من الان دو سال برای آسم آلرژی تحت نظر و درمان ایشون هستم

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

خانمم مشکل آسم شدید داشت قرار بود باتجویز دکتر دوهفته خوب بشه ولی با ۱۰ روز به ریه ۸۱ درصد سلامت رسید از خانم دکتر تشکر و قدر دانی میکنم بابت وقتی که برای بیماران میذارن سربلند باشید.

۱۴۰۵/۰۳/۲۱

بسیار با حوصله وصبورو با تجربه هستن

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

خارش شدیدپوست

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

پسرم کهیر میزنه فهلا تحت درمان هست

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

مامانم سال ها آلرژی داشت که تبدیل به آسم کنترل نشده شده بود ، که شکر خدا از وقتی با خانم دکتر فرشته سالاری آشنا شدیم مشکلش تحت درمان شده و خیلی بهتره بسیار صبور و باحوصله و با سواد هستند.

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

سلام ما راضی هستیم خداوند مهربان از او راضی باشد

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

خوب بودن برای

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

خوب هستن

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

بینظیره. خوشاخلاق و با دانش بهروز.

۱۴۰۳/۰۲/۲۸

متخصص حاذق و دلسوزی است

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

عالی-با تجربه و با دقت

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

تازه تحت نظر ایشان قرار گرفتم

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

درود و مهر. ایشون صبور و با حوصله، خوش برخورد و در کل یک پزشک تمام عیار و عالی می باشد. در پروسه درمان هستم و تا اینجا عالی پیش رفته.

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

خوب بودند

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

مشکل آلرژی حاد داشتم ، تشخیص خانم دکتر بی نهایت عالی بود و درمان شدم.

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

کهیر تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۲/۱۸

با اینکه اولین بار بود پیششون ویزیت میشدم اما کارشون و اخلاقشون و نوبت دهی عالی داشتن

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

دکتر خوبی هستن ولی اخلاق ندارن منشی اصلا ادب و منش منشی رو ندارن

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

من مشکل پوستی داشتم متوجه شدن مشکلم ریه است و تحت درمانم وراضیم پوستم ۶م خوب شده.ممنونم از ایشون.

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

سلام خارش بدن داشتم درحال مصزف دارو هستم خوبم

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

سلام.ینده خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

بسیار دکتر با کمالات با تجربه و مطمئنی هستند

۱۴۰۲/۰۱/۱۱

دکتر واقعا فوقعالعاده ای هستن خدابهشون سلامتی بده

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

مشکل سینوس دخترم

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

اولین نوبت

۱۴۰۴/۰۱/۱۱

دکتر سالاری بهترین تشخیص و درمان رو دارن

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

دکتر بسیار عالی و حرفهای هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

چند بار رفتم دکتر با حوصله و خوبی هستند .پدرم هم اخیرا مراجعه داشتند بهتر شدن .

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

در زمینه آسم و آلرژی و کهیر مزمن مشکلات زیادی داشتم که با علم خانم دکتر عزیز رفع شد و حالا درحال کنترل است

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

دکتر فوقالعاده متبحر وخوش برخورد

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

بهترین و کار بلد

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

ایشان فوق العاده دلسوز هستن و تجویزاشون معجزه است

۱۴۰۲/۰۱/۳۱

دکتر فوق العاده عالی و کار بلد تحت درمانم امیدوارم جواب قطعی بگیرم از درمان

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

خانم دکتر به معنای واقعی فرشته اند

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

سلام پزشکی ماهر و کاربلد و بسیار با حوصله و پیگیر

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

بسیار عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

بسیار استاد و بااخلاق

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

دارو میخاستم که کد پیگیری رو اشتباه دادن و هنوز اصلاح نشده و باعث دردسر من

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

مشکل ریه

۱۴۰۳/۰۲/۲۰

برای الرژی رفته بودم خیلی خوب درمان شدم

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

با نسخه ایشون آسم آلرژی خیلی بهتر شد ولی همچنان درمانم ادامه داره

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

آلرژی پسرم

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

دو ماه بود که خارش و بعد کهیر بسیار شدید به محض شروع داروهای خانم دکتر سالاری خوب شدم .

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

سلام.دکتر سالاری فوق العاده دکتر ماهری هست.بسیار خوش اخلاق وخوش برخورد.

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

مشکل آسم

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

درماتیت اگزما شدید در صورت تحت درمان هستم هنوز و نتیجه خوبی گرفتم تا الان

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

معطلی زیاد ، زمان کم، معمولی

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

دکترخوبیه خیلی برای مریض وقت میذاره

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

خانم دکتر دلسوز و مهربان و کمی بی اعصاب

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

سلام پزشک با حوصله ای است

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

برای آلرژی دخترم بهشون مراجعه کردیم خیلی دکترخوب وعالی هستن که کامل راهنمایی میکنن

۱۴۰۳/۱۰/۱۷

عالی من دخت

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

با سلام پسر من بدنش کهیر میزد و فعلا در حال درمان هستیم نتیجه هنوز مشخص نیست

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۳/۲۴

دکتر با تشخیص بالا

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

آلرژی فوق العاده و درجه یک

۱۴۰۳/۱۰/۱۹

کارشون واقعا عالیه

۱۴۰۲/۱۰/۲۴

آلرژی فرزندم

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

درمان شدم با تجویز عالی خانم دکتر

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

کهیر مزمن داشتم و در حال درمانم خیلی بهتر شدم خداروشکر

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

مدت ۶ ماه درگیره سرفه بود با ویزیت ایشون سه روزه خوب شدم .

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

سلام وقت بخیر خانم دکتر فرشته سالاری دکتر بسیار مهربان خوش اخلاق وبا دقت هست من خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

دکتر متبحر و توانمندی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

یکی از بهترین پزشک های ایران هستن ،خوش اخلاق هستن ،کاملا وقت میزارن برای بیمار ،علم خیلی خوبی دارن

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

عالی درجه یک مثل اسمشون فرشته هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

بهترین دکتری که در زندگیم دیدم

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

مشکل ریه بسیار دکتر خوبی هستن به صحبتها و مشکلات بیمار توجه میکنند و خیلی منظم سابقه بیمار را در کامپیوتر دارند.

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

بسیار عالی هستن

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

فعلا در شروع درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

حساسیت

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

مشکل آلز

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

الرژی،

۱۴۰۳/۱۰/۰۷

کهیرمزمن در حال درمان

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

سرفه شدید برای اسم وانرژی ودرمان شدم

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

کهیر مزمن داشتم، با یک سری دارو موقتابهتر شدم اما برای ادامه درمان باید برم خدمتشون

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

بینظیر هستن یه استاد مسلم مسئله ای که بابتش چندسال درگیر بودم و این دکتر اون دکتر میرفتم ایشون به راحتی تشخیص دادن و درمان کردن ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

نوبت دهی نسبتا دقیق، زمان ویزیت مناسب و با بررسی کامل، برخورد حرفهای پزشک و منشی کاملا مشهود بود

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

در یک تجویز جواب گرفتم و عالی بودن

۱۴۰۲/۱۰/۰۵

من سالهاست اسم وانرژی پیش رفته دارم که با درمان خانم دکتر خداروهزاربارشکر بیماریم تحت کنترل هستش وتعداد زیادی بیمار فرستادم که خداروهزاربارشکر همه راضی بودن

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

پسرم تحت نظر دکتر سالاری هستندبه علت آلرژی،دلیل مراجعه سرفه بود که با تجویز دارو بهبودی حاصل شد.

۱۴۰۴/۰۱/۰۳

مشکل تنفسی داشتم چند سالی است تحت نظر وکنترل هستم خدا را شکر خیلی خوب هستم

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

خیلی دکتر خوبی هست و من خیلی راضی هستم و دخترم آلرژی داره و خانم دکتر بهش دارو میده خیلی خوبه و بهتر میشه

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

بسیار پزشک خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

مادر وبرادران در وضعیت خیلی بد بودند ریه درگیر سرفه های خیلی شدید واقعا ممنون هر دو خوب شدند

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

بسیار دکتر باحوصله و ماهری هستند من سالهاست که دخترم رو پیش ایشون میبرم، برای آلرژی کودکان. واقعا راضی هستم خداخیرشون بده

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

عالی درجه یک

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

سرفه های شدید

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۳

حتما پیش ایشان بروند

۱۴۰۲/۰۱/۲۰

کهیرمزمن

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

عالی اولین ویزیت مشکل تنفسی منو حل کرد

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

عالییی

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

بسیار دکتر با دقت و پیگیری هستند و با حوصله شرح حال میگیرند. من آسم آلرژیک دارم که الان با کمک خانم دکتر تحت کنترله

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

فوق العاده محترم و حاذق هستند و به صحبتهای مراجعه کننده درست گوش میدهند.. در حال حاضر در حال مصرف دارو هستیم...

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

نتیجه عالی بود ممنون از دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

کهیروتحت درمان

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

بشیار دکتر حاذقی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

آلرژی کودک ، تحت درمان

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

بسیار دکتر حاذق و دلسوزی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

خانم دکتر

۱۴۰۳/۰۱/۲۸

آلرژی سنگین وخیلی زود خوب شدم

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

فوق العاده دکتر خوب و با حوصله ویزیت میکنن بیمارو

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

طبابت ایشون برای من خیلی مفید و رضایتبخش بود

۱۴۰۴/۱۰/۰۵

الرژی شدید داشتم ی دوره دارو مصرف کردم کاملا از بین رفت الان خفیف برگشته

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

زیاد راضی نبودم

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

خیلی باحوصله بودن

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

در حال درمانی

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

بسیار دقیق و حاذق

۱۴۰۴/۰۲/۱۹

در حال درمانیم

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

سلام عزیزم. من یک بار اومدم مطب خانم دکتر عزیز . الآن حالم خیلی بهتره .

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

در یک کلام عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

خیلی عالی من برای حساسیت آسمی مراجعه کردم و راضیم

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

کهیر دارم زیر نظر ایشون هستم عالی هستن بسیار پیگیر و دقیق و با اخلاق هستن برای بیمار خیلی وقت میگذارن

۱۴۰۲/۰۳/۰۲

آلرژی و

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

دکتر خوب و مهربان و کاملا به توضیحات بیمار توجه کرده و پس از معاینه کامل دارو تجویز میکند.

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

خانم دکتر فوق العاده هستند

۱۴۰۲/۱۱/۲۷

کهیر می زدم .مراجعه کردم تحت درمانم .خانم دکتر خیلی با حوصله و حاذق هستن .درضمن منشی خیلی خوش برخوردی و محترمی هم دارن

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

باسلام خانم دکتر ،خوب هستن ،هم از نظر صبر و حوصله ووقتی که برای بیمار میزارن . تشکر ودر کارشون هم متخصص هستم .

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

الرژی شدیدو سینوزیت واسم خداروشکر نفس کشیدنم راحت و روان شده و ب روال عادی برگشتم طی یکی دوجلسه

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

عالی،با حوصله و دقیق

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

برای درمان کهیر بله من نتیجه گرفتم و دکتر گفت بعد دو سه روز بیا

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

مشکل الرژی

۱۴۰۳/۰۹/۱۶

حساسیت تا حدودی درمان شد

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

خانم دکتر طبابت و اخلاقش فوق العاده است

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

بابت سرفه های پسرم مراجعه کردم فعلا تحت درمان هستند تا ببینم نتیجه چی میشه

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

کهیر مزمن داشتم و تحت نظر ایشون درمان شدم

۱۴۰۲/۰۹/۱۸

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

بسیار خوب

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

آلرژی به هوا که باعث سرفه می شود

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

وقت گذاشتن وخوب صحبت کردن با بیمار ، توضیح دادن در مورد بیماری ، تشخیص عالی، با اخلاق ، دلسوز و مهربان کلا انرژی مثب هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۶
اطلاعات تکمیلی
رتبه اول بورد فوق تخصصی آسم و آلرژی کشور
عضو رسمی انجمن آلرژی جهانی WAO
تشخیص و درمان (کودکان و بزرگسالان):
- انواع آسم کودکی، بزرگسالی، بارداری، شغلی
- سرفه مزمن و تنگی نفس
- حساسیت فصلی بینی، عطسه و آبریزش و خارش بینی
- انواع سینوزیت و پولیپ بینی
- انواع آلرژی تنفسی، چشمی، غذایی، دارویی، شغلی، تماسی، گزش حشرات
- انواع حساسیت پوستی (خارش مزمن، کهیر، اگزما)
- شوک آنافیلاکسی
- بیماری های نقص سیستم ایمنی
- انجام تمام تست های پوستی آلرژی
- اسپیرومتری (نوار ریه)
- انواع واکسن های آلرژی (ایمونوتراپی) و حساسیت زدایی آلرژیک
آدرس و تلفن مطب دکتر فرشته سالاری
تهرانتهران، ستارخان، ابتدای باقرخان غربی، پلاک ۱۰۷، ساختمان امین، طبقه ۵، واحد ۱۶
تماس از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۱
روز‌های ویزیت:
(یکشنبه: ۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰)
(دوشنبه: ۱۶:۳۰ الی ۲۳:۰۰)
(سه شنبه: ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰)
(چهارشنبه: ۱۶:۳۰ الی ۲۳:۰۰)
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    ۴ روز دیگر
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۹ الی ۱۵:۴۰
    ۵ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۱:۴۰
    ۶ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۹ الی ۱۳:۴۰
    ۷ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۱:۴۰
    کسانی که دکتر فرشته سالاری را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر پردیس صدیقی راد دندان پزشکی سرکار خانم دکتر پردیس صدیقی راد
    اینستاگرام دکتر فرشته سالاری

    دکتر فرشته سالاری فوق تخصص آسم، آلرژی و نقص ایمنی با شماره نظام پزشکی 119961 در تهران فعالیت دارد. ایشان رتبه اول بورد فوق تخصصی آسم و آلرژی کشور را دارا بوده و امکان دریافت نوبت اینترنتی برای بیماران فراهم است.

    دکتر فرشته سالاری از متخصصان برجسته در حوزه فوق تخصص آسم، آلرژی و نقص ایمنی در تهران محسوب می‌شود. ایشان با شماره نظام پزشکی 119961 فعالیت حرفه‌ای خود را در مطب واقع در منطقه ستارخان تهران دنبال می‌کنند. دکتر فرشته سالاری رتبه اول بورد فوق تخصصی آسم و آلرژی کشور را کسب کرده و همچنین عضو رسمی انجمن آلرژی جهانی (WAO) است که نشان‌دهنده اعتبار علمی و جایگاه بین‌المللی ایشان در این حوزه است.

    مدارک تحصیلی دکتر فرشته سالاری شامل تخصص بیماری‌های کودکان و فوق تخصص آلرژی و ایمنی‌شناسی بالینی است. این ترکیب باعث شده تا ایشان توانایی ویژه‌ای در تشخیص و درمان انواع بیماری‌های آلرژیک و اختلالات سیستم ایمنی در کودکان و بزرگسالان داشته باشند. بیماران ایشان اغلب از رویکرد دقیق در تشخیص، دلسوزی در درمان و پیگیری مستمر رضایت بالایی دارند.

    دامنه فعالیت دکتر فرشته سالاری طیف وسیعی از بیماری‌ها را شامل می‌شود؛ از آسم کودکی و بزرگسالی، سرفه مزمن و تنگی نفس، حساسیت‌های فصلی، آلرژی‌های دارویی، غذایی و شغلی گرفته تا انواع نقص‌های ایمنی و حساسیت‌های پوستی مانند کهیر و اگزما. بیماران می‌توانند در مطب دکتر سالاری واقع در خیابان ستارخان، ابتدای باقرخان غربی، پلاک ۱۰۷، ساختمان امین، طبقه پنجم، واحد ۱۶، خدمات تخصصی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

    دکتر فرشته سالاری با تکیه بر دانش روز و بهره‌گیری از تست‌های پوستی آلرژی، اسپیرومتری (نوار ریه) و ایمونوتراپی (واکسن‌های آلرژی)، رویکردی جامع برای مدیریت بیماری‌های آلرژیک ارائه می‌دهد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر نیز برای رفاه بیماران فراهم شده است. حضور فعال دکتر فرشته سالاری در تهران و منطقه ستارخان، مراجعه بیماران را تسهیل کرده و اعتماد بالایی در میان مراجعه‌کنندگان ایجاد نموده است. در نهایت، دکتر فرشته سالاری با بهره‌گیری از فوق تخصص آسم، آلرژی و نقص ایمنی و مدارک معتبر، یکی از چهره‌های شناخته‌شده در درمان بیماری‌های آلرژیک در تهران به شمار می‌روند.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر فرشته سالاری در چه زمینه‌هایی تخصص دارد؟

    دکتر فرشته سالاری فوق تخصص آسم، آلرژی و نقص ایمنی هستند و در درمان انواع بیماری‌های آلرژیک و اختلالات سیستم ایمنی در کودکان و بزرگسالان فعالیت می‌کنند.

    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به دکتر سالاری وجود دارد؟

    بله، بیماران می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه به مطب دکتر فرشته سالاری در تهران به صورت اینترنتی نوبت دریافت کنند.

    آدرس مطب دکتر فرشته سالاری کجاست؟

    مطب دکتر فرشته سالاری در تهران، ستارخان، ابتدای باقرخان غربی، پلاک ۱۰۷، ساختمان امین، طبقه پنجم، واحد ۱۶ قرار دارد.

    چه نوع تست‌ها یا خدماتی در مطب دکتر سالاری ارائه می‌شود؟

    در مطب دکتر سالاری انجام تست‌های پوستی آلرژی، اسپیرومتری (نوار ریه)، انواع واکسن‌های آلرژی (ایمونوتراپی) و حساسیت‌زدایی آلرژیک انجام می‌شود.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    تهران، ستارخان، ابتدای باقرخان غربی، پلاک ۱۰۷، ساختمان امین، طبقه ۵، واحد ۱۶
    تماس از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۱

    مطب

    تهران، ستارخان، ابتدای باقرخان غربی، پلاک ۱۰۷، ساختمان امین، طبقه ۵، واحد ۱۶
    تماس از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۱