دکتر فرشته سالاری فوق تخصص آسم، آلرژی و نقص ایمنی با شماره نظام پزشکی 119961 در تهران فعالیت دارد. ایشان رتبه اول بورد فوق تخصصی آسم و آلرژی کشور را دارا بوده و امکان دریافت نوبت اینترنتی برای بیماران فراهم است.
دکتر فرشته سالاری از متخصصان برجسته در حوزه فوق تخصص آسم، آلرژی و نقص ایمنی در تهران محسوب میشود. ایشان با شماره نظام پزشکی 119961 فعالیت حرفهای خود را در مطب واقع در منطقه ستارخان تهران دنبال میکنند. دکتر فرشته سالاری رتبه اول بورد فوق تخصصی آسم و آلرژی کشور را کسب کرده و همچنین عضو رسمی انجمن آلرژی جهانی (WAO) است که نشاندهنده اعتبار علمی و جایگاه بینالمللی ایشان در این حوزه است.
مدارک تحصیلی دکتر فرشته سالاری شامل تخصص بیماریهای کودکان و فوق تخصص آلرژی و ایمنیشناسی بالینی است. این ترکیب باعث شده تا ایشان توانایی ویژهای در تشخیص و درمان انواع بیماریهای آلرژیک و اختلالات سیستم ایمنی در کودکان و بزرگسالان داشته باشند. بیماران ایشان اغلب از رویکرد دقیق در تشخیص، دلسوزی در درمان و پیگیری مستمر رضایت بالایی دارند.
دامنه فعالیت دکتر فرشته سالاری طیف وسیعی از بیماریها را شامل میشود؛ از آسم کودکی و بزرگسالی، سرفه مزمن و تنگی نفس، حساسیتهای فصلی، آلرژیهای دارویی، غذایی و شغلی گرفته تا انواع نقصهای ایمنی و حساسیتهای پوستی مانند کهیر و اگزما. بیماران میتوانند در مطب دکتر سالاری واقع در خیابان ستارخان، ابتدای باقرخان غربی، پلاک ۱۰۷، ساختمان امین، طبقه پنجم، واحد ۱۶، خدمات تخصصی مورد نیاز خود را دریافت کنند.
دکتر فرشته سالاری با تکیه بر دانش روز و بهرهگیری از تستهای پوستی آلرژی، اسپیرومتری (نوار ریه) و ایمونوتراپی (واکسنهای آلرژی)، رویکردی جامع برای مدیریت بیماریهای آلرژیک ارائه میدهد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر نیز برای رفاه بیماران فراهم شده است. حضور فعال دکتر فرشته سالاری در تهران و منطقه ستارخان، مراجعه بیماران را تسهیل کرده و اعتماد بالایی در میان مراجعهکنندگان ایجاد نموده است. در نهایت، دکتر فرشته سالاری با بهرهگیری از فوق تخصص آسم، آلرژی و نقص ایمنی و مدارک معتبر، یکی از چهرههای شناختهشده در درمان بیماریهای آلرژیک در تهران به شمار میروند.
دکتر فرشته سالاری فوق تخصص آسم، آلرژی و نقص ایمنی هستند و در درمان انواع بیماریهای آلرژیک و اختلالات سیستم ایمنی در کودکان و بزرگسالان فعالیت میکنند.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه به مطب دکتر فرشته سالاری در تهران به صورت اینترنتی نوبت دریافت کنند.
مطب دکتر فرشته سالاری در تهران، ستارخان، ابتدای باقرخان غربی، پلاک ۱۰۷، ساختمان امین، طبقه پنجم، واحد ۱۶ قرار دارد.
در مطب دکتر سالاری انجام تستهای پوستی آلرژی، اسپیرومتری (نوار ریه)، انواع واکسنهای آلرژی (ایمونوتراپی) و حساسیتزدایی آلرژیک انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران، ستارخان، ابتدای باقرخان غربی، پلاک ۱۰۷، ساختمان امین، طبقه ۵، واحد ۱۶
تماس از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۱
فوق العاده با حوصله مهربان و روند درمان عالی طی میشود
۱۴۰۴/۰۷/۰۷به علت حساسیت
۱۴۰۴/۰۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶برای کهیر پیش خانم دکتر سالاری مراجعه داشتم بنظرمن کارشون دردرمان خیلی عالی هست ومهارت بالایی دارند
۱۴۰۴/۰۶/۰۵سابقه اسم
۱۴۰۲/۰۳/۰۲اسم عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱با سلام با توجه به آلرژی کهیر که هر روز دچار میشدم البته دارو مصرف نمیکردم با نسخه دکتر فعلا دارو مصرف میکنم آلرژی هم نمیزنم رفع شد تا ببینم در مدت زمان به چه شکل میشود البته دکتر باتجربه در این زمین هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۱خیلی دکتر خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۸پسرم رو برای تست آلرژی آوردم که تشخیص و درمانشون خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۴کهیر مزمن میزنم تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸کهیر داشتم
۱۴۰۲/۰۷/۰۸دکتر خوش اخلاق و خوش برخورد و باحوصله
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۲از زمان کرونا و در کلنیک نفس تحت درمان خانم دکتر هستم،تشخیص آلرژی برای بنده داشتن و با تجویز داروها خداروشکر مشکل آلرژیم کنترل میشه،بچه هام رو هم پیش ایشون بردم،زمان آلودگی هوا و شرایط سخت تنفسی تشخیص دکتر نتیجه داده
۱۴۰۳/۱۰/۲۶خوب بودش
۱۴۰۴/۰۲/۰۱خیلی عالی بودند
۱۴۰۲/۱۲/۱۸دو ماه سرفه خشک داشتم که توسط ایشان بهبودی حاصل شد ممنون دکتر
۱۴۰۲/۱۲/۱۵خوش آمدبه بیماراطلاعات می ده دردرمان بیماروسواس به خرج میده
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عالی هستند. امیدوارم در کشور بمانند
۱۴۰۳/۱۰/۲۵حل مشکل آلرژی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶دکتر خوب و کار بلد
۱۴۰۴/۰۴/۲۸کرونا گرفته بودم
۱۴۰۱/۱۱/۱۶دخترم اسم کودکان دارد تحت حمله آسم به ایشان مراجعه کردیم و سریع جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰در مراجعه ی اول ویزیت بسیار دقیقی داشتند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خیلی ماهر در طبابت و دلسوز، مهربان و با حوصله . مادر من آسم دارن و الان تحت نظر ایشون هستن و با تجویز داروهایی خانم دکتر خیلی بهتر شدن و منشی ایشون عسل خانم سلامت باشن خیلی خوب هستن آروزی سلامتی و طول عمر باعزت برای خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۲۴پسرم آلرژی داره فعلا یه جلسه رفتم دکتر خوش برخورد و محترم که به بیمار احترام قائل هستن و وقت میزارن تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶من الرژی و سینوزیت خیلی شدید دارم.به خانم دکتر مراجعه کردم با اینکه هنوز یک هفته هست که از داروها استفاده میکنم ولی عالی شدم .خانم دکتر معجزه کردن .
۱۴۰۵/۰۲/۰۷هنوز به نتیجه نرسیدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳فعلا یک بار اومدیم
۱۴۰۴/۰۷/۱۱بسیار دکتر باسواد و کاردانی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۵عالی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۲۷کهیر، هنوز مشکل حل نشده است
۱۴۰۴/۰۲/۱۴تشخیص عالی.۸ماه درگیر کهیر مزمن بودم .کلینیک آلرژی مراجعه کردم جواب نگرفتم یه ویزیت پیش دکتر سالاری اومدم کهیرم کاملا از بین رفت.هنوز تحت نظرشونم.
۱۴۰۴/۱۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۶الرژی شدید فصلی. عالی بودند و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۰باسلام درحال حاضر تحت درمان اقدامات اولیه و برخورد ایشان جای تقدیروتشکر دارد.
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۰بسیار دکتر عالی و فوقالعاده ای است و خیلی برای مریض وقت میگذارد
۱۴۰۴/۰۶/۲۶ویزیت نشدم نتونستم برم مطب
۱۴۰۵/۰۲/۲۰خوب و متعهد
۱۴۰۳/۱۲/۱۱سلام ۵سال است بیمار خانم دکتر هستم فوقالعاده است واقعا احساس مسوولیت بالایی دارد
۱۴۰۵/۰۲/۰۸من آلرژی داشتم و عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۰بسیار حاذق و توانا برای آلرژی پسر 5 سالم 6 ماه تحت درمانیم و راضی هستیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بسمه تعالی ایشان دکترخیلی خیلی خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۳۱مشکل آسم داشتم خوب درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸آسم عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۹مشکلم آسم بود و در حال بررسیه ولی از برخورد و دقت عملشون و توضیحاتشون خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۷مشکل تنفسی داشتم سرفه میکردم کم کم دارم بهتر میشم ممنون بابت سرکار خانم دکترفرشته سالاری
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عالی برای
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بسیار حاذق و ماهرانه تشخیص دادند و نتیجه عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷در معالجه خارش پوست عالی است هنوز تحت مداوا هستم.
۱۴۰۲/۰۷/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر خوش اخلاق، صبور، باتجربه و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۳تنگی نفس و آلرژی داشتم یک نوبت ویزیت شدم و برای بار دوم فردا ویزیت میشم.نتیجه نسبتا خوب بود از خانم دکتر ممنونم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴فوق العاده عالی-خیلی خوب وقت میزارن
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عااالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰پزشکی بسیار دقیق و با وجدان
۱۴۰۳/۰۹/۲۳عالی در تشخیص
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسیار کاردان متخصص و دلسوز
۱۴۰۵/۰۲/۰۸فعلا در دورە درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عالیییییی
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۷من مشکل آسم و آلرژی دارم و چند سالی هست که زیر نظر خانم دکتر سالاری هستم بسیار پزشک حاذق و دقیقی هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۲اروم و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۳عالی هست
۱۴۰۳/۱۱/۰۴دکتر فوق العاده خوب،یک سال ونیم بود مشکل بویایی و چشایی داشتم، خانم دکتر با دارو و تشخیص عالی که داشتند ظرف مدت ۲روز با مصرف دارو، همه مشکلم حل شد، واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۶الرژی وآسم شدید
۱۴۰۴/۰۱/۱۶مشکل رسع
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بسیار دکتر حاذق خوش برخورد و متبحر می باشد
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عالی،عالی،عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۳دوستم از زمستان گذشته درگیر سرفه های وحشتناک بود که زندگی اش را مختل کرده بود چندین فوق تخصص ریه رفته بود که بی نتیجه بود با ویزیت پنجم مشکلاتش تا حد زیادی برطرف شد و درمانی ادامه دارد با تشکر از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۱/۲۹سلام بسیاربادقت و تمامی موارد مربوط به بیماری را بررسی کرده و تصمیم به معالجه میگیرند و معمولا هم نتایج مثبت میباشد اگر داروهای اصلی موجود و به دست بیماران برسد. باتشکراز خانم دکتر سالاری.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار باحوصله و در حرفه خود ماهر هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۹فوق العاده دکتر عالی و مهربان
۱۴۰۴/۰۹/۰۵بیماری آسم م
۱۴۰۴/۰۵/۱۶خوب و دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۲۸من برای داداشم که کهیر کلرونژیک داشت بدنش گزگز میکرد از کرمانشاه آمدیم خدمت خانم دکتر با مشاورهای که به داداشم داد نیازیم به مصرف داروها نبود کاملا خوب شد، خداروشکر.خدا کنه همیشه سرزنده باشن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷مشکل تنفسی داشتم
۱۴۰۲/۱۰/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۹ایشان یک پزشک حاذق و مسیولین پذیر است.
۱۴۰۴/۰۱/۱۷دکتر عالی و حاذق اگر مشکل تنفسی دارید حتما سربزنید مطب ایشون
۱۴۰۴/۰۹/۰۱ممنونم واقعا باحجم جمعیت بادقت به حرفات گوش میکنه و تشخیصشون عالی بود️
۱۴۰۵/۰۲/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۹آلرژی و فعلا بهترن
۱۴۰۴/۰۵/۰۴سلام دختر من خیلی سرفه میکردو خانم دکتر تشخیص دادن که اسم کودکان و آلرژی داره و خدا رو شکر خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عالی بودن سرفه های مداوم و چند ماهه مادرم با یکبار ویزیت خداروشکر کامل بهبود پیدا کرد
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خدا قوت به خانم دکتر من چند سال هست که کهیر شدید داشتم و به هر پزشکی مراجعه کردم، درمان نشدم. دو هفته پیش برای اولین بار به مطب دکتر سالاری رفتم و تحت درمان هستم.طی این دو هفته خیلی بهتر شدم و رو به بهبود هستم.
۱۴۰۴/۱۱/۰۶من خارش شدید داشتم و الان خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۴/۱۳بهترین دکتر آسم و آلرژی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۶پسرم آلرژی فصلی داشت که باتجویزخانم دکتربرطرف شد
۱۴۰۳/۰۴/۳۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۸دکتری بسیار حاذق و با حوصله هستند، با همه دکترهای دیگه خیلی فرق دارند و واقعا دستشون شفاست
۱۴۰۴/۱۲/۱۱خیلی دکتر خوبی هستن وبرا مریض وقت میزارن ودقیق وباحوصله هستن وبه سوالای مریض جواب میدن
۱۴۰۲/۰۳/۱۴مشکل الرژی دارم تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴آلرژی در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵حساسیت فصلی داشتم دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۳/۰۲/۲۷بسیار حاذق و مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عالی عالی بی نظیر
۱۴۰۲/۱۱/۲۳بابت خارش و سوزش پوست شدید داشتم نزدیک به دوماه تحت نظر هستم التهاب وکهیر شدید با نسخه های در حال حاضر خیلی بهترم امیدوارم همین جور بهتر بشم از خانم دکتر بابت حاذق بودن و تشخیص درستشون بسیار تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰کهیر مزمن داشتم تحت درمان دوره ای برطرف شد
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۳در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۸درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۵سر کار خانم دکتر با خوش خلقی، دقت نظر و صبر و حوصله بسیار بالا نسبت به ویزیت بیماران اقدام می کنند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۹الرژیی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹برای مادرم الرژی و خارش تحت درمان هست
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خانم دکتر بسیار خوب و عالی ..اما مدیریت منشی بسیار ضعیف..با وجود وقت اینترنتی دو ساعت معطلی داشتیم تو مطب.. بهتره مریضهایی که تست الرژی دارن رو در هفته تو روزهای مشخص تست بگیرن که بقیه مریضها اینقدر معطل نشن.. ممنونم از شما..
۱۴۰۳/۱۰/۲۴پسرم آلرژی داره فوق العاده دکتر عالی تشخیص و درمان فوق العاده
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۷خیلی خوب و حرفه ای بودن من که راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بسیار تشخیص عالی ودکتر با حوصله و بادرایت هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۶خانم دکتر باحوصله هستند فقط خیلی درمطب معطلی داره وامکان کارت کشیدن در مطب وجود ندارد ،امیدوارم این مسئله درسال ۱۴۰۴ برطرفدشود
۱۴۰۳/۱۲/۲۹از بار اولی که داروهاشون رو مصرف کردم کهیر هام خوب شد عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۵واقعا دکتر کاربلد و با اخلاق و با تشخیص فوق العاده من یک سال بیمار بودم با یک نسخه خوب شدم واقعا نمونه
۱۴۰۴/۰۹/۰۴مادرم آنفلوآنزا داشت سرفه خشک شدید الان کاملا سرفه قط شده دکتر خیلی خوش اخلاق و کار بلدی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۲بسیار دکتر صبور و با علم روزی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۱برای آلرژی پسرم تحت درمان هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۶به طور جدی پیگیری می کنند وقت زیادی به معالجه بیمار می دهند.در تشخیص مریضی حاذق هستند .
۱۴۰۵/۰۳/۱۱بسیار پزشک با تجربه ای هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۸سلام با تشکر از خانم دکتر محترم و خانم منشی متعهد آسم و آلرژی باعث ترشح شدید و خلط پشت حلق که باعث سرفه های شدید و تنگی نفس میشد، با نسخه اول ۸۰٪ بهبودی حاصل شد، منتطر جواب آزمایش و ویزیت مجدد هستم. مدت زمان ویزیت کوتاه و خیلی سریع هست .
۱۴۰۴/۱۱/۲۸پزشک بسیار خوبی هستند با حوصله به صحبت های مریض گوش میدن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰در حال درما
۱۴۰۴/۰۷/۱۳مشکل آلرژی ابتدای درمان هستم ولی تا الان خوب پیش رفته ایشون هم صبور و مهربان و با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵خیلی با دقت معاینه میکنن
۱۴۰۳/۰۶/۰۲دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۴/۰۷/۰۸تشخیص شون خیلی خوب بود من الان دو سال برای آسم آلرژی تحت نظر و درمان ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خانمم مشکل آسم شدید داشت قرار بود باتجویز دکتر دوهفته خوب بشه ولی با ۱۰ روز به ریه ۸۱ درصد سلامت رسید از خانم دکتر تشکر و قدر دانی میکنم بابت وقتی که برای بیماران میذارن سربلند باشید.
۱۴۰۵/۰۳/۲۱بسیار با حوصله وصبورو با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹خارش شدیدپوست
۱۴۰۴/۰۵/۰۸پسرم کهیر میزنه فهلا تحت درمان هست
۱۴۰۴/۰۶/۲۴مامانم سال ها آلرژی داشت که تبدیل به آسم کنترل نشده شده بود ، که شکر خدا از وقتی با خانم دکتر فرشته سالاری آشنا شدیم مشکلش تحت درمان شده و خیلی بهتره بسیار صبور و باحوصله و با سواد هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۶سلام ما راضی هستیم خداوند مهربان از او راضی باشد
۱۴۰۴/۰۷/۰۱خوب بودن برای
۱۴۰۴/۰۹/۱۹خوب هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱بینظیره. خوشاخلاق و با دانش بهروز.
۱۴۰۳/۰۲/۲۸متخصص حاذق و دلسوزی است
۱۴۰۴/۰۳/۰۲عالی-با تجربه و با دقت
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳تازه تحت نظر ایشان قرار گرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۳۰درود و مهر. ایشون صبور و با حوصله، خوش برخورد و در کل یک پزشک تمام عیار و عالی می باشد. در پروسه درمان هستم و تا اینجا عالی پیش رفته.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳خوب بودند
۱۴۰۴/۰۸/۲۵مشکل آلرژی حاد داشتم ، تشخیص خانم دکتر بی نهایت عالی بود و درمان شدم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۳کهیر تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۱۸با اینکه اولین بار بود پیششون ویزیت میشدم اما کارشون و اخلاقشون و نوبت دهی عالی داشتن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دکتر خوبی هستن ولی اخلاق ندارن منشی اصلا ادب و منش منشی رو ندارن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵من مشکل پوستی داشتم متوجه شدن مشکلم ریه است و تحت درمانم وراضیم پوستم ۶م خوب شده.ممنونم از ایشون.
۱۴۰۴/۰۶/۰۳سلام خارش بدن داشتم درحال مصزف دارو هستم خوبم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹سلام.ینده خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بسیار دکتر با کمالات با تجربه و مطمئنی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۱دکتر واقعا فوقعالعاده ای هستن خدابهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۹/۰۱مشکل سینوس دخترم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲اولین نوبت
۱۴۰۴/۰۱/۱۱دکتر سالاری بهترین تشخیص و درمان رو دارن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دکتر بسیار عالی و حرفهای هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴چند بار رفتم دکتر با حوصله و خوبی هستند .پدرم هم اخیرا مراجعه داشتند بهتر شدن .
۱۴۰۴/۰۲/۱۴در زمینه آسم و آلرژی و کهیر مزمن مشکلات زیادی داشتم که با علم خانم دکتر عزیز رفع شد و حالا درحال کنترل است
۱۴۰۴/۰۹/۱۱دکتر فوقالعاده متبحر وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۳۰بهترین و کار بلد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰ایشان فوق العاده دلسوز هستن و تجویزاشون معجزه است
۱۴۰۲/۰۱/۳۱دکتر فوق العاده عالی و کار بلد تحت درمانم امیدوارم جواب قطعی بگیرم از درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خانم دکتر به معنای واقعی فرشته اند
۱۴۰۴/۰۲/۲۱سلام پزشکی ماهر و کاربلد و بسیار با حوصله و پیگیر
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بسیار استاد و بااخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۱۵دارو میخاستم که کد پیگیری رو اشتباه دادن و هنوز اصلاح نشده و باعث دردسر من
۱۴۰۳/۱۲/۱۴مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۲/۲۰برای الرژی رفته بودم خیلی خوب درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶با نسخه ایشون آسم آلرژی خیلی بهتر شد ولی همچنان درمانم ادامه داره
۱۴۰۴/۰۹/۲۹آلرژی پسرم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱دو ماه بود که خارش و بعد کهیر بسیار شدید به محض شروع داروهای خانم دکتر سالاری خوب شدم .
۱۴۰۴/۰۲/۳۱سلام.دکتر سالاری فوق العاده دکتر ماهری هست.بسیار خوش اخلاق وخوش برخورد.
۱۴۰۴/۰۸/۲۵مشکل آسم
۱۴۰۳/۱۱/۰۷درماتیت اگزما شدید در صورت تحت درمان هستم هنوز و نتیجه خوبی گرفتم تا الان
۱۴۰۴/۰۴/۱۶معطلی زیاد ، زمان کم، معمولی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲دکترخوبیه خیلی برای مریض وقت میذاره
۱۴۰۴/۰۵/۲۲خانم دکتر دلسوز و مهربان و کمی بی اعصاب
۱۴۰۵/۰۳/۱۲سلام پزشک با حوصله ای است
۱۴۰۴/۰۸/۰۶برای آلرژی دخترم بهشون مراجعه کردیم خیلی دکترخوب وعالی هستن که کامل راهنمایی میکنن
۱۴۰۳/۱۰/۱۷عالی من دخت
۱۴۰۴/۰۵/۲۵با سلام پسر من بدنش کهیر میزد و فعلا در حال درمان هستیم نتیجه هنوز مشخص نیست
۱۴۰۴/۰۵/۲۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۴دکتر با تشخیص بالا
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰آلرژی فوق العاده و درجه یک
۱۴۰۳/۱۰/۱۹کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۲/۱۰/۲۴آلرژی فرزندم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲درمان شدم با تجویز عالی خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۵کهیر مزمن داشتم و در حال درمانم خیلی بهتر شدم خداروشکر
۱۴۰۴/۰۶/۱۲مدت ۶ ماه درگیره سرفه بود با ویزیت ایشون سه روزه خوب شدم .
۱۴۰۴/۰۱/۲۷سلام وقت بخیر خانم دکتر فرشته سالاری دکتر بسیار مهربان خوش اخلاق وبا دقت هست من خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکتر متبحر و توانمندی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰یکی از بهترین پزشک های ایران هستن ،خوش اخلاق هستن ،کاملا وقت میزارن برای بیمار ،علم خیلی خوبی دارن
۱۴۰۵/۰۳/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عالی درجه یک مثل اسمشون فرشته هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۶بهترین دکتری که در زندگیم دیدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۳مشکل ریه بسیار دکتر خوبی هستن به صحبتها و مشکلات بیمار توجه میکنند و خیلی منظم سابقه بیمار را در کامپیوتر دارند.
۱۴۰۴/۱۱/۰۵بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۸فعلا در شروع درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹حساسیت
۱۴۰۴/۰۶/۰۱مشکل آلز
۱۴۰۴/۰۳/۱۸الرژی،
۱۴۰۳/۱۰/۰۷کهیرمزمن در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۲سرفه شدید برای اسم وانرژی ودرمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱کهیر مزمن داشتم، با یک سری دارو موقتابهتر شدم اما برای ادامه درمان باید برم خدمتشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۲بینظیر هستن یه استاد مسلم مسئله ای که بابتش چندسال درگیر بودم و این دکتر اون دکتر میرفتم ایشون به راحتی تشخیص دادن و درمان کردن ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۸/۰۳نوبت دهی نسبتا دقیق، زمان ویزیت مناسب و با بررسی کامل، برخورد حرفهای پزشک و منشی کاملا مشهود بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۵در یک تجویز جواب گرفتم و عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۰۵من سالهاست اسم وانرژی پیش رفته دارم که با درمان خانم دکتر خداروهزاربارشکر بیماریم تحت کنترل هستش وتعداد زیادی بیمار فرستادم که خداروهزاربارشکر همه راضی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷پسرم تحت نظر دکتر سالاری هستندبه علت آلرژی،دلیل مراجعه سرفه بود که با تجویز دارو بهبودی حاصل شد.
۱۴۰۴/۰۱/۰۳مشکل تنفسی داشتم چند سالی است تحت نظر وکنترل هستم خدا را شکر خیلی خوب هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶خیلی دکتر خوبی هست و من خیلی راضی هستم و دخترم آلرژی داره و خانم دکتر بهش دارو میده خیلی خوبه و بهتر میشه
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۱مادر وبرادران در وضعیت خیلی بد بودند ریه درگیر سرفه های خیلی شدید واقعا ممنون هر دو خوب شدند
۱۴۰۳/۱۲/۲۹بسیار دکتر باحوصله و ماهری هستند من سالهاست که دخترم رو پیش ایشون میبرم، برای آلرژی کودکان. واقعا راضی هستم خداخیرشون بده
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عالی درجه یک
۱۴۰۴/۰۹/۰۴سرفه های شدید
۱۴۰۳/۱۲/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۳حتما پیش ایشان بروند
۱۴۰۲/۰۱/۲۰کهیرمزمن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عالی اولین ویزیت مشکل تنفسی منو حل کرد
۱۴۰۴/۰۹/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۶عالییی
۱۴۰۴/۰۸/۱۵بسیار دکتر با دقت و پیگیری هستند و با حوصله شرح حال میگیرند. من آسم آلرژیک دارم که الان با کمک خانم دکتر تحت کنترله
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴فوق العاده محترم و حاذق هستند و به صحبتهای مراجعه کننده درست گوش میدهند.. در حال حاضر در حال مصرف دارو هستیم...
۱۴۰۴/۰۸/۱۲نتیجه عالی بود ممنون از دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۶کهیروتحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بشیار دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۰آلرژی کودک ، تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۹بسیار دکتر حاذق و دلسوزی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۷خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۱/۲۸آلرژی سنگین وخیلی زود خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶فوق العاده دکتر خوب و با حوصله ویزیت میکنن بیمارو
۱۴۰۴/۰۳/۰۴طبابت ایشون برای من خیلی مفید و رضایتبخش بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۵الرژی شدید داشتم ی دوره دارو مصرف کردم کاملا از بین رفت الان خفیف برگشته
۱۴۰۴/۰۹/۰۹زیاد راضی نبودم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خیلی باحوصله بودن
۱۴۰۵/۰۲/۱۰در حال درمانی
۱۴۰۴/۰۴/۲۲بسیار دقیق و حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۱۹در حال درمانیم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴سلام عزیزم. من یک بار اومدم مطب خانم دکتر عزیز . الآن حالم خیلی بهتره .
۱۴۰۳/۱۲/۱۴در یک کلام عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸خیلی عالی من برای حساسیت آسمی مراجعه کردم و راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷کهیر دارم زیر نظر ایشون هستم عالی هستن بسیار پیگیر و دقیق و با اخلاق هستن برای بیمار خیلی وقت میگذارن
۱۴۰۲/۰۳/۰۲آلرژی و
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکتر خوب و مهربان و کاملا به توضیحات بیمار توجه کرده و پس از معاینه کامل دارو تجویز میکند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خانم دکتر فوق العاده هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۷کهیر می زدم .مراجعه کردم تحت درمانم .خانم دکتر خیلی با حوصله و حاذق هستن .درضمن منشی خیلی خوش برخوردی و محترمی هم دارن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸باسلام خانم دکتر ،خوب هستن ،هم از نظر صبر و حوصله ووقتی که برای بیمار میزارن . تشکر ودر کارشون هم متخصص هستم .
۱۴۰۵/۰۲/۰۹الرژی شدیدو سینوزیت واسم خداروشکر نفس کشیدنم راحت و روان شده و ب روال عادی برگشتم طی یکی دوجلسه
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عالی،با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۴برای درمان کهیر بله من نتیجه گرفتم و دکتر گفت بعد دو سه روز بیا
۱۴۰۳/۱۲/۲۱مشکل الرژی
۱۴۰۳/۰۹/۱۶حساسیت تا حدودی درمان شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۵خانم دکتر طبابت و اخلاقش فوق العاده است
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۵تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بابت سرفه های پسرم مراجعه کردم فعلا تحت درمان هستند تا ببینم نتیجه چی میشه
۱۴۰۴/۰۵/۲۸کهیر مزمن داشتم و تحت نظر ایشون درمان شدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۴آلرژی به هوا که باعث سرفه می شود
۱۴۰۴/۰۲/۱۴وقت گذاشتن وخوب صحبت کردن با بیمار ، توضیح دادن در مورد بیماری ، تشخیص عالی، با اخلاق ، دلسوز و مهربان کلا انرژی مثب هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶