تهران خیابان ستارخان - نرسیه به میدان توحید - نبش کوثرسوم - پلاک 6 - ساختمان پزشکان یاس - طبقه 4 - واحد 7
شهر قدس شهر قدس خیابان امام خمینی ساختمان پزشکان مهدیه طبقه سوم
دکتر فاطمه محرابی فلوشیپ ناباروری و متخصص زنان و زایمان با شماره نظام پزشکی 67580 در تهران و شهر قدس فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت در هر دو مطب ایشان از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر فاطمه محرابی با تخصص فلوشیپ ناباروری و مدرک تخصصی زنان و زایمان، یکی از پزشکان برجسته حوزه درمان مشکلات باروری در تهران و شهر قدس محسوب میشود. ایشان با شماره نظام پزشکی 67580 در حال فعالیت حرفهای هستند و به دلیل داشتن فلوشیپ نازایی و آی وی اف، بیماران بسیاری را در مسیر درمان ناباروری و مشکلات زنان همراهی میکند.
دکتر فاطمه محرابی هماکنون در دو مطب فعال در تهران و شهر قدس خدمات تخصصی ارائه میدهد. مطب اصلی ایشان در تهران، خیابان ستارخان، نبش کوثر سوم، ساختمان پزشکان یاس، طبقه چهارم، واحد ۷ واقع شده است. مطب دوم در شهر قدس، خیابان امام خمینی، ساختمان پزشکان مهدیه قرار دارد. هر دو مطب امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر را برای مراجعهکنندگان فراهم کردهاند تا بیماران بتوانند به راحتی و بدون انتظار طولانی، وقت ملاقات خود را رزرو کنند.
تخصص اصلی دکتر فاطمه محرابی فلوشیپ ناباروری است و علاوه بر آن به عنوان متخصص زنان و زایمان نیز شناخته میشود. ایشان دارای مدرک تخصصی زنان و زایمان و همچنین فلوشیپ نازایی و آی وی اف میباشند که نشاندهنده دانش و مهارت بالای ایشان در درمان ناباروری و مشکلات مرتبط با سلامت زنان است. بسیاری از بیماران، دکتر فاطمه محرابی را به دلیل تشخیصهای دقیق و رویکرد علمی مورد اعتماد قرار دادهاند و تجربه مثبت خود را از مراجعه به مطب ایشان با دیگران به اشتراک گذاشتهاند.
در مجموع، دکتر فاطمه محرابی به عنوان یکی از پزشکان باتجربه و دارای مدارک معتبر در زمینه ناباروری و زنان و زایمان در تهران و شهر قدس شناخته میشود. برای دریافت نوبت و بهرهمندی از خدمات تخصصی ایشان، امکان رزرو اینترنتی از طریق نوبت دات آی آر مهیا است.
برای دریافت نوبت اینترنتی از دکتر فاطمه محرابی، کافی است به سامانه نوبت دات آی آر مراجعه کرده و از بخش جستجوی پزشکان، نام ایشان را وارد نمایید. سپس میتوانید زمان مناسب را انتخاب و نوبت رزرو کنید.
دکتر فاطمه محرابی در دو مطب فعال در تهران (خیابان ستارخان) و شهر قدس (خیابان امام خمینی) بیماران را ویزیت میکند.
تخصص اصلی دکتر فاطمه محرابی، فلوشیپ ناباروری است و ایشان همچنین دارای تخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی و آی وی اف هستند.
در مطب دکتر فاطمه محرابی انواع خدمات مرتبط با درمان ناباروری، آی وی اف، درمان مشکلات زنان، مشاوره بارداری و سونوگرافی انجام میشود.
دکتر فاطمه محرابی دارای مدرک تخصصی زنان و زایمان و همچنین فلوشیپ نازایی و آی وی اف هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ستارخان - نرسیه به میدان توحید - نبش کوثرسوم - پلاک ۶ - ساختمان پزشکان یاس - طبقه ۴ - واحد ۷
دکتر بسیار باتجربه ای هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵واقعا حرف نداره خانوم دکتر کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۶عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۱دوران بارداری تحت نظرشون بودم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۱در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عالییییی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷رحمم رو درآوردم و زیاد راضی نبودم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴من فعلن تحت درمان هستم،باید مراحل درمان کامل بشه،نتیجه نهایی اعلام میکنم ضمن تشکر از تشخیص درست خانم دکتر محرابی،انتظار صبوری وحوصله بیشتری از ایشان برای بیمار هست.
۱۴۰۵/۰۳/۲۰فعلا تحت درمان هستم ولی انرژی خوبشونو دوست دارم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹خانم دکتر بسیار با حوصله وبا دقت با بیمار صحبت می کنن ،و خیلی مهربون و دلسوز و حرفه ای هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۴/۰۱عالی میباشد
۱۴۰۰/۰۴/۳۰کیست و برطرف شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷برای چک آپ سالیانه و عفونت های موردی واژینال مراجعه می کنم. کارشون خوب و خودشون هم حرفه ای هستن
۱۳۹۸/۰۷/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۴آدنومیوز رحم دارم و قصد باردار شدن فعلا برای عفونت رحم دارو مصرف کردم و تشخیصشون خوبه خیلی حالم خوب شده.
۱۴۰۰/۰۷/۰۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عالی است
۱۴۰۱/۰۱/۱۴تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۶درحال درماندم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱خانم دکتر واقعا کارشون عالی من بارداری اولم پیش خانم دکتر رفتم برای دومی هم پیش ایشون میرم
۱۳۹۹/۰۶/۲۴برای بارداری اقدام کردم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۷دکتر خوب وخوش اخلاق و تجربیات خیلی زیادی داشتن نسبت به دکترهای دیگه که در حد چند دقیقه معمولی چک می کنن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹خانوم دکتر خوش برخورد و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عالی است
۱۴۰۴/۰۹/۲۴فوق العاده دکترخوب وباتجربه من کل دوران بارداریم تحت نظربودم وزایمانم ایشون انجام دادن می تونم بگم برای یه خانم باردارمسولیت پذیری پزشک معالجشون خیلی بااهمیته که ایشون فوق العاده بامسولیت پذیرهستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۲ازعملکرد خانم دکتر رضایت کامل رو دارم همچنین از منشی عزیز ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۴فوق العاده
۱۴۰۰/۰۹/۰۲تحت درمان برای ivfهستم تا الان خوب وعالی بوده
۱۳۹۹/۰۶/۱۱خانم دکتر عالی هستن.
۱۴۰۰/۰۹/۰۳ایشون جراحی فیبروم میومکتومی برای من انجام دادن خیلی کارشون عالی بود..خیلی خوش اخلاق و صبور هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۳مشکل عفونت زنان داشتم که بر طرف شد .
۱۳۹۹/۱۲/۱۶بسیار دکتر توانایی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۷مهربان و با حوصله
۱۳۹۹/۰۷/۲۸بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۶برخوردشون خیلی خوب بود مشکل نازایی راهنمایی کردن و مراحل درمان رو میگذرونم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸خیلی عجول هستن نمیزارن در مورد بیماریت کامل توضیح بدی و خودشون هم توضیحی در مورد مشکلتون و درمانش نمیدن وبجز ویزیت هزینه معاینه و....هم جدا میگیرن وکلا رفتن به مطب ایشون بالای ۱ میلیون تومان هزینه بر هست
۱۴۰۴/۱۱/۲۶برای بارداری،تحت درمان
۱۳۹۹/۰۳/۲۰خانم دکتر بسیار مهربان و باحوصله به سوالاتم پاسخگو بودند..برای ادامه ی درمان مراجعه می کنم.خداحفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۳۱عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۱۰جراحی فیبروم داشتم نتیجه اش خیلی عالی بود..واقعا کارشون تمییزه و عالی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۷تخصصشون
۱۳۹۹/۱۱/۲۵دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳بسیار دکتر حاذق و با تجربه ای هستن، بی نظیر در تشخیص بیماری
۱۴۰۰/۰۳/۲۶خانم پرفسور دکتر محرابی پزسک فوق العاده باسواد، خوش اخلاق و منصف می باشند علاوه برآن در تشخیص و درمان واقعا بینظیر هستند که کلام از ذکرآن قاصراست
۱۴۰۵/۰۱/۳۱من برای دخترم تحت نظر ایشون بودم زایمان طبیعی کردم خود خانم دکتر بامن بودن و یه زایمان عالی بدون کوچکترین پارگی و بخیه داشتم ...من بازم حاظرم زایمان طبیعی داشته باشم ولی خانم دکتر محرابی باشن.بسیار صبور و تو کارشون دقیق هستن.
۱۴۰۰/۱۰/۱۳فوق العاده خانوم دکترخب وبامسولیت
۱۳۹۹/۰۹/۰۳درحال درمان
۱۳۹۹/۱۲/۰۳دوران بارداری زیر نظر ایشون بودم و دکتر مهربون با حوصله هستن و وقت برای بیمار میزارن
۱۳۹۸/۰۶/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۲من بسیار از ایشان راضی ام .
۱۴۰۰/۰۱/۱۷واقعا عالی
۱۳۹۸/۰۸/۲۱تا الان که رضایت داشتم انشالله که نتیجه دلخواهم حاصل بشه
۱۳۹۷/۰۹/۱۱فوق العاده باسواد و مهربان
۱۴۰۴/۰۹/۰۲برای چکاپ خدمتشون رفتم و دکتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۴معمولی
۱۴۰۵/۰۳/۰۵ایشون خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۲فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۲/۰۴دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۷تشخیص خوبی داشتند و نتجه خوبی حاصل شد برایم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰آدنومیوز دارم و دارم آی وی اف میکنم.کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۰سلام با دانش وخوش اخلاق کار بلد هست
۱۴۰۰/۰۱/۲۱مشکل ناباروری
۱۳۹۹/۰۷/۲۳خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۲۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۵دخترم رو به دنیا اورد ،خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸باردار شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۸درحال درمان
۱۴۰۰/۰۱/۲۹در حال درمان اما بسیار کار درست و دقیق
۱۴۰۰/۱۰/۲۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۸سلام من تحت نظر ایشون هستم،خیلی اخلاق جالب ندارن و بمن توهین کردن درمورد مهارتشون چیزی نمیتونم بگم هنوز
۱۴۰۴/۱۰/۰۹خیلی خانم دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عااالی،زایمان دخترم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹وافعا دکتر مهربونب
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عالی عاشقش شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۱خداروشکر
۱۴۰۰/۰۸/۲۳تشخیص خوب. در اوایل درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۵خانم دکتر محرابی بسیار باصبروشکیبایی به حرفهای بیمارگوش می کنند وبسیار با جدیت برای درمان بیماری می کوشند.عفونت رحمی داشتم وبرطرف شد.خدا خیرشون بده
۱۴۰۱/۰۱/۱۴حفنفتفننفن
۱۴۰۰/۱۱/۰۶تازه با ایشون آشنا شدم تا حالا خیلی خوب به من مشاوره دادن
۱۳۹۹/۱۰/۲۳نوبتهایی که داده می شود دقیق نیست و باید 2 ساعت معطل شد تا نوبتمان شود.
۱۴۰۳/۱۲/۲۵سلام خیلی عالی دانش بالا و اخلاق فوق العاده
۱۴۰۰/۰۲/۲۰من در مرکز نابرابری رویش آشنا شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲من پیش خانوم دکترآی وی اف کردم کارشون حرف ندااااره بهترین دکتری هستن ک تاحالامن دیدم دستشون واقعادرنکنه
۱۳۹۹/۰۳/۰۷تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳زایمان سزارین
۱۴۰۰/۰۸/۱۰من در دوران بارداری و زایمانم پیش دکتر محرابی رفتم و ایشون فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲من واقعا از اخلاق و تشخیص فوق الفاده ایشان راصی ام .
۱۳۹۹/۱۲/۰۳بسیار حاذق هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹دکتر با تجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عفونت و فیبروم دارم تحت درمانم کارشون و اخلاقشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۹سلام عالی دلسوز
۱۴۰۰/۰۴/۱۲برای بارداری مراجعه کردم و زیر نظر خانم دکتر هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بسیار دکتر خوب و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶دکتر بسیار مجرب و خوش اخلاق و صبوری هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۸پلیپ داشتم و برخورد ایشون عالی بود و فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵تشخیص ایشان بسیار دقیق و از اخلاق وارسته ای برخوردار هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۷برای عفونت رفتم هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲همچنان در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۷یک جلسه مراجعه کردم و فعلا تحت درمانم، ایشون با وسواس زیادی نکات رو گوش زد کردن و این نشون دهنده ی وجدان کاریشونه
۱۴۰۵/۰۳/۱۲نامبر وان ایران بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد و با حوصله هستند تشخیص شون فوق العاده ست و بسیار با تجربه و دقیق هستند.من دوران بارداری تحت نظر ایشون بودم زایمان م ایشون انجام دادن و قبل از بارداری عفونت مقاوم به درمان داشتم که با نسخه های خانوم دکتر فقط خوب شد.عمل جراحی های ایشون بسیار با دقت و ظرافت انجام میشه بدون هیچ رد بخیه و مشکل بعدی
۱۴۰۵/۰۳/۳۰در عین جدی بودن راحت و باحوصله معاینه دقیق میکنن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶بسیار با اخلاق خوش رو راجب تمام مشکلاتی که داشتم براشون گفتم و برای تک تکشون راه حل و دارو دادن فعلا تحت نظر هستم
۱۴۰۴/۱۱/۰۹دکترمهربون وعالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۵