برای دریافت نوبت از دکتر فاطمه شیبانی دکترای تخصصی گفتار درمانی در مشهد، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر فاطمه شیبانی دکترای تخصصی گفتار درمانی در مشهد: احمدآباد، بلوار کلاهدوز، نبش کلاهدوز ۷، ساختمان پزشکان ۲۳، طبقه پنجم
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر فاطمه شیبانی دکترای تخصصی گفتار درمانی در مشهد حدود ۲,۳۰۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر فاطمه شیبانی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
احمدآباد، بلوار کلاهدوز، نبش کلاهدوز ۷، ساختمان پزشکان ۲۳، طبقه پنجم
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۸مهربان وکاربلد
۱۴۰۴/۰۷/۲۶درمرحله درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بسیار عالی و دقیق.
۱۴۰۴/۰۴/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۵دلسوز و با احساس مسئولیت فراوان
۱۴۰۴/۱۱/۱۱سلام لکنت زبان پسرم خیلی بهترشده از پیگیری خانم دکتر و برخورد عالی کادر درمانی متشکرم
۱۴۰۴/۱۰/۰۹بسیار عالی و با دانش و با تجربه
۱۳۹۹/۱۰/۰۱واقعا جزو بهترینا هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱استرس، کارشون خوبه من راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۲۶افسردگی چند ماهی میشه مراجعه کردیم وخوشبختانه درحال نتیجه گرفتن هستیم درضمن دکتر فوق العاده خوش اخلاق ومهربون هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۹حرفه ای و دلسوز. رضایت کامل از روند درمان داریم.
۱۴۰۴/۱۱/۰۱بدلیل لکنت زبان مراجعه کردیم واز روند درمان راضی هستم کادر درمانی منظبت و خوشبرخورد است
۱۴۰۴/۱۰/۰۳پسر 5ساله ام تکلم ضلیفی داره و تهایتا جمله ی 3 کلمه ای میگه که دکتر تشخیص ضعف در حافظه شنیداری دادند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸لکنت زبان بسیار عالی و خیلی بهتر شدم برخورد خوب ومحترمانه
۱۴۰۴/۰۹/۲۴باعرض سلام، خانم دکترشیبانی یکی از پزشکان نخبه در ایران زمین در حیطه گفتاردرمانی و اختلالات گفتار هستند واقعا مدیون لطف محبت شون هستم؛انشاالله همیشه سلامت باشند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹گفتار درمانی
۱۴۰۰/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۲باسلام، خانم دکترشیبانی یکی از بهترین پزشکان در حیطه گفتاردرمانی و اختلالات گفتار هستند واقعا از ایشون و زحماتشون تشکر فراوان دارم؛انشاالله همیشه سلامت باشند.
۱۴۰۴/۰۳/۲۱عالییییب
۱۳۹۹/۱۱/۲۷خانم دکتر از لحاظ اخلاق کمی تند هستند و خیلی کم اجازه میدن که مادر شرایط کودک رو توضیح بده و سعی دارند از کودک بپرسند که این برای برخی از کودکانی که دیرتر ارتباط میگیرند یا خجالتی هستند خصوصا در جلسه اول اصلا مناسب نیست و تایم جلسات هم ۱۵ تا ۳۰ دقیقه هست
۱۴۰۴/۱۰/۳۰عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۹/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹نکته سنج و دلسوز بودند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷فعلا بعد از 2 جلسه مراجعه ، هیچ نتیجه ای نگرفتیم . اما خیلی امیدواریم که بهتر بشه . از ظواهر امر ، اینطور به نظر میرسه که خانم دکتر ، تجربه و تبحر زیادی دارن
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خیلی خوبه واقعن ازش راضیم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۴