دکتر غزاله موسوی زاده متخصص زنان و زایمان در تهران با تجربه در درمان ناباروری و خدمات تخصصی زنان.
دکتر غزاله موسوی زاده متخصص زنان و زایمان در تهران است که دکتری عمومی و تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی مشهد دریافت کرده و دوره فلوشیپ نازایی را در پژوهشکده علمی صارم تهران گذرانده است. ایشان با بیش از ۲۰ سال سابقه طبابت در حوزه زنان و ۱۵ سال فعالیت تخصصی در درمان ناباروری، در مراکز معتبر ناباروری تهران مانند صارم و پیامبران بهاران نگار حضور داشتهاند. در حال حاضر نیز در بیمارستانهای پیامبران و آرمان تهران فعالیت دارند.
دکتر موسوی زاده خدمات تخصصی زنان و زایمان، درمان ناباروری، مراقبتهای دوران بارداری، و مشاورههای مرتبط با سلامت زنان را ارائه میدهد. بیماران در مطب شهران تهران میتوانند با دریافت نوبتدهی آنلاین، به راحتی و بدون اتلاف وقت از خدمات ایشان بهرهمند شوند. رویکرد ایشان بر پایه دانش تخصصی و تجربه بالای بالینی در زمینه اختلالات زنان و درمان ناباروری است.
اگر به دنبال درمان مشکلات زنان یا ناباروری در تهران هستید، دکتر موسوی زاده با دانش تخصصی و توجه به نیازهای بیماران، گزینه مناسبی برای مشاوره و درمان تخصصی است.
ایشان درمان تخصصی ناباروری و مشاورههای مرتبط با نازایی را در تهران ارائه میدهند.
بله، بیماران میتوانند از طریق نوبتدهی آنلاین وقت ویزیت رزرو کنند.
درمان ناباروری، اختلالات قاعدگی، کیست تخمدان و مشکلات دوران بارداری توسط ایشان انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شهران، شهران جنوبی، نبش خیابان قدس (علی وردی)، ساختمان آبی، پلاک ۱۲، واحد ۱۱
یبار رفتم خوش برخورد و مهربونن
۱۴۰۵/۰۴/۰۱عالی بسیار صبور و مهربان
۱۴۰۰/۰۵/۱۶خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۳فعلاتح
۱۴۰۱/۰۴/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۱خانم دکتر بسیار با اخلاق و مهربون هستند مخصوصا در برخورد اول انرژی خوبی به مراجعشون میدن
۱۴۰۴/۱۰/۰۱معمولی
۱۴۰۵/۰۳/۱۱خوب و با تجربه
۱۴۰۱/۰۹/۰۶من مشکل،عفونت داشتم،هیچ دکتری نمیتونست درمانم کنه و عفونت عودت میکرد،ولی این دکتر واقعا بی نظیره،با تشخیص درست درمانم کرد
۱۳۹۸/۰۹/۱۲تحت نظر حاملگی
۱۳۹۸/۰۸/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۱۷عالی سرصبر وحوصله پاسخ گو هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰سلام خانم دکتر موسوی بهترین و با اخلاق ترین و با تجربه ترین دکتر هستند همیشه درجه یک بودن و هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۲۳دکتر با وجدان و حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵قارچ داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶خیلی مهربون و صبور بودن علاوه بر مهارتشون
۱۴۰۱/۰۴/۳۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵بی نظیرن ایشون
۱۳۹۹/۱۰/۱۱زایمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴تحت درمان عفونت هستم در جلسه اول دکتر خوب و مهربونی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۰۴هنوز نتیجه
۱۴۰۰/۰۸/۰۴خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۳۰سلام فوق العاده پزشک تحصیل کرده با سواد و خیلی خوش برخورد بودن من خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۳۰نامنظمی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲بسیار عا
۱۴۰۰/۰۲/۰۲بسیاردکترخوبیه واقعاراضی هستم ازش زایمانم تحت نظرایشون بود
۱۳۹۷/۱۰/۱۱سالهاست که ب رای مشکل زنان پیش دکتر موسوی زاده ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۷/۱۹بسیار خوب اخلاق
۱۴۰۱/۰۶/۰۱بسیار خوش برخورو
۱۳۹۹/۱۲/۰۳بارداری زایمان
۱۴۰۰/۰۲/۰۵دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۷برای چک آپ سالیانه
۱۳۹۹/۰۳/۱۸دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۷فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۰/۱۵مراقبت های بارداری و زایمان سزارین
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالی بودن
۱۳۹۷/۰۷/۲۴برای بار دوم سزارین پیش ایشون رفتم ..بهترین هستن.. و من به همه پیشنهاد میکنم حتما پیش ایشون برن چه سزارین چه کارهای دیگه..
۱۴۰۴/۰۹/۱۹چکاپ راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹پروسه بارداری و سزارین
۱۴۰۰/۰۶/۳۰دکتر خوبیه ما ازش راضی بودیم
۱۴۰۱/۰۷/۱۳دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۴/۰۴جهت زایمان خدمت ایشون رسیدم و تجربه زیبایی داشتم .
۱۴۰۰/۰۳/۱۷برای مشکل عفونت مراجعه کردم ، داروها رو هم مصرف کردم و نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۱۱/۰۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۶بسیار دکتر خوبی هستند و من پیش ایشون زایمان کردم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱دکتر خیلی دقیقی هستن، وقت میذارن، و اصلا حس بدی نسبت به بدن به آدمنمیدن.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵با سواد
۱۴۰۵/۰۳/۰۲فعلاتحتدرمان
۱۴۰۱/۰۳/۲۹خوب بودن
۱۴۰۱/۰۹/۱۳مثل همیشه عالی بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بسیار عالی و خوشبرخورد پیششون زایمان داشتم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰فعلا در حال پیگیری هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲زایمان
۱۳۹۹/۰۴/۰۶فوق العاده هسان
۱۴۰۰/۰۹/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۸زایمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۱تشخیص درست از مهمترین ویژگی های خانم دکتر هست
۱۴۰۱/۱۲/۰۷معاینه
۱۴۰۱/۱۲/۰۵خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۴خانوم غزاله بهترین دکتر است
۱۳۹۹/۰۵/۰۳دکتربسیارعالی حرف ندارن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عمل سزارین
۱۴۰۰/۰۸/۱۱خیلی خوش اخلاق وبا صبر وحوصله
۱۴۰۰/۱۲/۱۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۱۱بسیار باسواد، باتجربه و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۲دکتر بسیا
۱۴۰۰/۱۰/۱۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۲۵زخم دهانه رحم بهبود پیدا کردم
۱۴۰۱/۰۳/۲۵متعهد و فوق العاده ن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بینهایتپزشک عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۲من مشکل سینه داشتم
۱۳۹۹/۰۹/۰۳بله خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۱۲من برای اولین بار رفتم پیشش معمولی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴سلام.بسار خوب
۱۳۹۹/۱۰/۰۹بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۰جراحی کردم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۹فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰عالی دو فرزندم رو ایشون زایمان کردن
۱۴۰۱/۰۲/۰۸من باردار هستم و 2 جلسه ای که توسط ایشان ویزیت شدم خیلی خوش اخلاق بودن و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عالیییی
۱۴۰۱/۰۳/۲۰مشکل کیست و عفونت داشتم خوب شد
۱۳۹۸/۰۳/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۰من سال 1393 پیش ایشون زایمان کردم در بیمارستان پیامبران ،واقعا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵مشکل هیموروئید و با مصرف دارو یهتر شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عفونت عالی بود.
۱۴۰۰/۰۸/۱۳دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۲/۲۹مشکل خاصی نداشتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷در حال درمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۳عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۳فعلا در حال انجام آزمایش و سونو هستم ولی بنا به تجربیاتم دکتر پری هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۲دکتر خوب
۱۴۰۱/۱۰/۲۹راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰ناباروری، فعلا تازه تحت درمان قرار گرفتم
۱۴۰۱/۰۹/۰۸عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۵من فیبروم داشتم خانم دکتر با تشخیص به جا و عمل به موقع کمک بزرگی بهم کرد...
۱۴۰۱/۱۱/۱۵تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۵/۰۷ایشون کارشون
۱۳۹۹/۱۰/۱۱من تحت نظر خانم دکترم پرولاکتینم بالا بوده که با دارو خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱دکتر خوش اخلاق و مهربان پیشنهاد میکنم برای بقیه
۱۴۰۵/۰۲/۱۴بسیار دکتر خوب با تشخیص درست میباشند
۱۴۰۰/۰۱/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۴سزارین
۱۴۰۱/۰۲/۲۰پروسه زایمان
۱۴۰۰/۰۵/۰۶خیلی خوب.باسواد و دقیق
۱۳۹۹/۱۰/۲۳عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۱بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۵در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵فعلاتحت
۱۴۰۱/۰۵/۰۳عفونت.درحال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۳۱برای زایمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۴بسیار با حوصله بودند
۱۴۰۱/۰۶/۱۴عالین و بی نظیر
۱۴۰۰/۰۸/۰۱یکبار آزمایش دادم چک شدم
۱۴۰۱/۰۶/۲۶مراقبت های بارداری و زایمان
۱۳۹۹/۰۱/۱۹فوق العاده دکتر خوب و باتجربه ای هستن ️️️️️️️️️️️️️
۱۴۰۴/۰۹/۱۹واقعا عالی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بسیار دکتر عالی ای هستن برای کیست رفتم و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲بهترین و با اخلاق ترین هستن. ما خانوادگی سال هاست به ایشون مراجعه میکنیم وکاملا راضی هستیم.
۱۴۰۵/۰۱/۱۵عفونت خوب شدم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸دکتری بسیار مهربان و با حوصله و بسیار با معلومات هستن، من ازشون راضی ام.
۱۳۹۸/۰۷/۲۵فقط ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰عفونت داشتم و کاملا درمان شدم
۱۳۹۹/۰۶/۱۸دکتر خوبیه وای کمی بیحوصله. تشخیصش عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۰۷فوق العاده هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۸مشکل خاصی داشتم با یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۱عالی جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عالی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۲من برای مراقبت های بارداری و زایمانم پیش ایشون اومده بودم .از سزارینم بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸من برای زایمان تحت نظر ایشون هستم و عالی وبینظیراز هرجهت
۱۴۰۰/۰۹/۰۹ایشان خیلی مفید و خوب واقع شدن صد البته
۱۴۰۰/۰۸/۳۰مشکل خاصی نداشتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عالی هستن رژیم گرفتم نتیجه هم گرفتم فوقالعاده هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶عفونت و آزمایش پاپ اسمیر
۱۴۰۱/۰۳/۰۹یک کلام. ساپورتیو و عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸فعلا در حال ویزیت هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۵تحت درمان
۱۴۰۰/۰۵/۰۹زایمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۵دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳