برای دریافت نوبت از دکتر غزاله داورنیا متخصص پوست ،مو ، زیبایی و لیزر در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر غزاله داورنیا متخصص پوست ،مو ، زیبایی و لیزر در تهران: میدان ونک - خیابان گاندی جنوبی - خیابان 25 - ساختمان 12 - طبقه ۴ واحد 11
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر غزاله داورنیا متخصص پوست ،مو ، زیبایی و لیزر در تهران حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر غزاله داورنیا:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان ونک - خیابان گاندی جنوبی - خیابان ۲۵ - ساختمان ۱۲ - طبقه ۴ واحد ۱۱
من بسیار حساس هستم دوست داشتم کارهای پوستی که انجام می دهمطبیعی باشد با تحقیق ایشان را معرفی کردند تزریق چربی داشتم که فوق العاده راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶پسیورازیس
۱۴۰۴/۰۱/۲۶بسیار حاذق و حرفهای و خوش برخورد هستند. درمان جوش.
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بیماری پوست
۱۴۰۰/۱۲/۱۸خشکی صورت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶برای جای جوش به خانم دکتر مراجعه کردم در چند جلسه کاملا بهبود پیدا کرردم
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۱۱برای تزریق چربی و فیلر لب خدمتشون رفتم و از نتیجه کار بسیااار راضی هستم.یکی از بهترین متخصص های پوست هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۱من مقعدم زنگ پوستش عوض شده همش میخواره
۱۴۰۲/۱۱/۲۱عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۷من برای لیزر لیفت مراجعه کردم و پوستم خیلی خوب و سفت شد
۱۴۰۴/۱۲/۰۸جای زخم روی صورت داشتم که خیلی بهتر شده
۱۴۰۲/۱۲/۰۲عمل بینی داشتم عالی عمل کرد
۱۴۰۱/۰۶/۰۹معمولی
۱۴۰۱/۱۲/۰۵لیفت با نخ راضی بودم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰خیلی راضیم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶بهترین نتیجه هارو با درمان خانوم دکتر گرفتم
۱۴۰۳/۱۰/۱۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۴مشکل پوستی ، منافذ باز و چین و چروک، به نحو احسن بهبود یافتم
۱۴۰۲/۰۷/۳۰پوستی و خوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۵خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۷سلام ایشون دکتر بسیار خوبی هستند دو بار مشکل پوستی داشتم خدمت ایشون مراجعه کردم و با یه نسخه خوب شدم
۱۴۰۴/۱۱/۱۴موها ریزش داشت و جوش میزدم خوب شدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲سلام روغن کندش برای مو مفید میباشد
۱۴۰۴/۰۶/۲۳درباره صورتمه
۱۴۰۲/۱۰/۰۲اگزمای دست و خوب شد
۱۴۰۲/۰۳/۲۱برای ریزش مو مراجعه کردم درمان دادن و پی ارپی انجام دادن خیلی خوب نتیجه گرفتم دستشون درد نکنه
۱۴۰۰/۱۰/۲۳اولین بار میخوام نوبت بگیرم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹دخترم جوش زیادی روی پوست صورتش بود با یک ویزیت عالی شد ولی همچنان ویزیت میشن
۱۴۰۳/۰۵/۲۹سلام خوبی خانم. داکتر ببخشیم یک سوال داشتم موآبجی من میره چی کنیم
۱۴۰۱/۱۰/۲۸خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۷کارشون عالیه با یه نسخه انگشت دخترم خوب شد
۱۴۰۱/۰۹/۰۱سلام اونقدر که تعریف شده بود و انتظار داشتم نبود.
۱۴۰۴/۰۶/۱۶من صورتم خیلی خوش و آکنه داشت الان خیلی صورتم خوب شده من صورتم رو دست کاری میکردم حرف دکتر رو گوش کردم الان صورتم خیلی خوبه نه آکنه داره نه جوش
۱۴۰۱/۰۳/۱۵عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۱ریزش مو خوب شدم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸بسیار خوش اخلاق و حرفه ای در کارشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۴بسیار دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۰۶سلام برای دخترم صورتش جوش داشت خانم دکتر خیلی خوب معالجه کردن
۱۴۰۲/۱۲/۲۰ایشون خیلی با ا خلاق و پر انرژی هستند و کارشون فوق العادست
۱۴۰۰/۰۸/۱۷خانم دکتر عالی هستن پیششون ژل لب زدم واقعا عالی بود خیلی راضیم
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عالییی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱جوش داشتم ک با تجویزی ک کردن واقعا هرکی منو میدید متوجه تغیراتم میشد
۱۴۰۳/۱۰/۲۹برای درمان جوشهای صورتم مراجعه کردم و بعد از یک ماه در حال حاضر راضی هستم
۱۴۰۳/۰۹/۱۰خودم ویزیت نشدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶من پیش خانم دکتر لیفت صورت انجام دادم عالی بود خیلی راضیم
۱۴۰۰/۱۰/۲۱