بزرگی پروستات داشتم ، بدونن عمل درمان سنگین درمان شدم
کیست هیداتید داشتم و ایشان تخلبه کردند خدا رو شکر مشکل رفع شد.
فییبروم داشتم،پزشک زنان معرفی کردند خدا خیرشون بده بعد چهار ماه سونوگرافی رفتم تقریبا همه فیبروم ها از بین رفته بوده اند
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بزرگی پروستات داشتم ، بدونن عمل درمان سنگین درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱کیست هیداتید داشتم و ایشان تخلبه کردند خدا رو شکر مشکل رفع شد.
۱۴۰۴/۰۸/۱۹فییبروم داشتم،پزشک زنان معرفی کردند خدا خیرشون بده بعد چهار ماه سونوگرافی رفتم تقریبا همه فیبروم ها از بین رفته بوده اند
۱۴۰۴/۰۸/۰۶