دکتر طیبه مماوی متخصص ارتودنسی و ناهنجاریهای فک و صورت با شماره نظام پزشکی ۱۲۵۴۷۶ در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در تهرانپارس، بین فلکه دوم و سوم، کوچه ۱۸۸ شرقی، ساختمان پزشکان ۱۰۹، طبقه چهارم واقع شده است.
دکتر طیبه مماوی متخصص ارتودنسی و ناهنجاریهای فک و صورت است که با شماره نظام پزشکی ۱۲۵۴۷۶ در تهران فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک تخصصی مرتبسازی دندان (ارتودانتیکس) و دکترای حرفهای دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دوره تخصصی ارتودنسی از دانشکده دندانپزشکی اصفهان هستند. دکتر طیبه مماوی عضو انجمن ارتودنتیستهای ایران و دارای بورد تخصصی ارتودنسی است و سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه را نیز در کارنامه خود دارد. مطب دکتر طیبه مماوی در منطقه تهرانپارس، بین فلکه دوم و سوم، کوچه ۱۸۸ شرقی (کوچه شهید رحمانی)، جنب داروخانه مینا، ساختمان پزشکان ۱۰۹، طبقه چهارم واقع شده است و دسترسی مناسبی برای ساکنان شرق تهران فراهم میکند.
دکتر طیبه مماوی با تکیه بر سالها تجربه در زمینه ارتودنسی، خدمات متنوعی مانند ارتودنسی ثابت بزرگسالان، ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی شفاف، ارتودنسی همراه با جراحی فک، و ارتودنسی متحرک و اصلاح رشد فک در کودکان و نوجوانان ارائه میدهد. همچنین خدمات دندانپزشکی ترمیمی، جرمگیری، بلیچینگ، و درمانهای زیبایی نیز تحت نظر ایشان انجام میشود. مدارک تکمیلی تخصصی اطفال و ترمیمی زیبایی و سرتیفیکیت تزریق بوتاکس و فیلر صورت، نشاندهنده فعالیت گسترده و بهروز ایشان در حوزه سلامت دهان و دندان است.
بیمارانی که به مطب دکتر طیبه مماوی مراجعه کردهاند، از تشخیص دقیق، ارائه درمانهای تخصصی ارتودنسی و برخورد صمیمانه ایشان رضایت بالایی داشتهاند. اکثر مراجعان، دکتر طیبه مماوی را برای درمان مشکلات ارتودنسی و بهبود ناهنجاریهای فک و صورت در تهرانپارس توصیه میکنند. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر طیبه مماوی از طریق سامانه نوبت دات آی آر وجود دارد و این موضوع باعث سهولت بیشتر برای بیماران شده است. دکتر طیبه مماوی با تکیه بر تخصص ارتودنسی و تجربه بالینی در تهران، یکی از گزینههای معتبر برای درمان ارتودنسی به شمار میرود.
دکتر طیبه مماوی متخصص ارتودنسی و ناهنجاریهای فک و صورت و دارای بورد تخصصی ارتودنسی است.
مطب دکتر طیبه مماوی در تهرانپارس، بین فلکه دوم و سوم، کوچه ۱۸۸ شرقی (کوچه شهید رحمانی)، جنب داروخانه مینا، ساختمان پزشکان ۱۰۹، طبقه چهارم قرار دارد.
بله، دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر طیبه مماوی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فعال است.
خدمات ارتودنسی ثابت و متحرک، ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی همراه با جراحی فک، خدمات تخصصی اطفال و ترمیمی، بلیچینگ، جرمگیری و تزریق بوتاکس و فیلر صورت توسط دکتر طیبه مماوی ارائه میشود.
دکتر طیبه مماوی دارای دکترای حرفهای دندانپزشکی و تخصص ارتودنسی (مرتبسازی دندان) از دانشگاههای معتبر کشور است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهرانپارس _بین فلکه دوم و سوم_ کوچه ۱۸۸ شرقی (کوچه شهید رحمانی)_ جنب داروخانه مینا _ساختمان پزشکان ۱۰۹ _طبقه ۴
من پسرم رو پیش ایشون ارتودنسی کردم و هر چه از کار و اخلاقشون بگم کم گفتم. طی مدت یک سال بدون کشیدن دنداتهای پسرم ردیف شد.خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۴/۲۸در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰دخترم رو پیش ایشون بردم برای انجام ارتودنسی و از کارشون خیلی راضی بودم هم با دخترم خیلی خوب و مهربون رفتار کردن هم خیلی سریع کارمون رو انجام میدن بدون هیچ معطلی و نوبت هاشون ام خیلی سرتایم هست و منشی هاشون هم خیلی خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۰۲/۲۸بسیار عالی جواب دهی فوق العاده مواد با کیفیت و همه پرسنل خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۲۴من برای ویزیت به ایشان مراجعه کردم.با اینکه سرشان شلوغ بود ولی برای من وقت گذاشتند و راهنمایی کردند.من راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بلیچینگ برام انجام دادند و دندانهام سه درجه روشنتر شد..با تشکر از ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۶پسرم دندون هاش کمی نا مرتب بود که توسط دکتر ویزیت شد. طی چند ماه کاملا ناهنجاری ها برطرف شد. رفتار ایشون هم بسیار دوستانه و حرفه ای بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۳من دخترم ارتودنسی دو مرحله ای داره مرحله اولش که باید برکت و لثه استفاده میکنه و فکش داره درست میشه پزشم بسیار بااخلاق و کارشون عالی اولین چیزی که تو مطبشون مشهود هستش نظافته مطب فوق العاده تمیز هستش
۱۴۰۴/۰۱/۲۳به شدت پزشک کاربلد و حرفه ای برای ناهنجاری فک پسرم به مطب ایشون مراجعه کردیم و با توجه به تشخیص خانم دکتر برای پسرم پلاک متحرک گذاشتن و بعد مدتی استفاده واقعا تغیرات قابل مشاهده بود و از خانم دکتر کمال تشکر رو دارم
۱۴۰۴/۱۱/۰۳ارتودنسی برای من انجام دادند و بعد از یک سال و پنج ماه درمانم دیروز تمام شد و راضی بودم.هم از نتیجه کار و هم از اخلاق و کار خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۲۲ارتودنسی
۱۴۰۳/۰۲/۰۲بهترین و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۲/۰۹کاش همه دندانپزشکان مثل خانم دکتر مماوی بودند..دلسوز و کاربلد
۱۴۰۰/۰۶/۱۲برای درمان دندان های دخترم مراجعه کردم به تازگی و توی مدت سه ماه واقعا تغیرات قابل توجهی توی ترتیب دندان های دخترم ایجاد شده خود خانم دکتر هم خیلی خوش اخلاق و حرفه ای هستن و به شدت کارامد راهنمایی میکنن ازشون خیلی ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۰۳سلام.من برای شروع ارتودنسی به ایشان مراجعه کردم و پرسیدم قیمت .که خدارو شکر وقتی اخلاق ایشون رو دیدم و البته انصاف در قیمت .کار دندان هایش را با ایشان شروع کردم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸کار درمان کودک ایشون بسیار عالیه...من واسه دخترم به اینجا مراجعه کردم و بسیار راضیم...محیط اروم و رفتاری بسیار مهربانانه.
۱۴۰۰/۰۴/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۰۷خوبن برای ارتودنسی پسرم بردم. تحتته نظر هست
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بهترین دندانپزشک منطقه به شدت باحوصله و حرفه ای مشاوره دادن بهم و راهنماییم کردن
۱۴۰۴/۱۱/۰۳دکتر بسیار با اخلاق و
۱۴۰۲/۰۱/۲۰دکتر خوش برخورد و خوبی هستن تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۱/۲۸خانم دکتر خیلی خوش برخورد بودند برای ارتودنسی هنوز مطبشون میرم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳در طی این یک سالی که تحت درمان خانم دکتر بودم تغییرات قابل توجهی داشتم و ایشون در حوزهی خود بسیار کار بلد و حرفه ای و بسیار بسیار خوش اخلاق هستند️
۱۴۰۴/۱۱/۰۴هنوز قراره
۱۴۰۳/۰۶/۲۸دکتر با حوصله ای هستن.
۱۴۰۳/۰۷/۲۹حس مسیولیت پذیری بالا دارن.. تو دوران جنگ هم چند باری مطبشون باز بود و بیماران رها نشدند به حال خود
۱۴۰۴/۰۴/۰۳خوبه تزپژم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۱در حال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۱۶من سه ماه هست ارتودنسی کردم.چقدر تغییر آخه..دست مریزاد.
۱۴۰۰/۰۶/۱۵سلام ایشون هم ماهر هستند هم خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۲/۲۴خوب عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۸به پسرم پلاک متحرک برای فک دادن چون فکش مشکل داشت.و الان خداروشکر فکش کامل اصلاح شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴خوب بوده
۱۴۰۴/۰۶/۰۱برای ارتودنسی رفتم کارشون عالیییی پیشنهاد میکنم حتما پیششون برین
۱۴۰۰/۰۶/۲۶بسیار باحوصله و دقیق ودر کارشون ماهر هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸مشاوره برای ارتودنسی داشتم دکتر و منشی بسیار خوش برخورد بودن و توضیحات کاملی دادن
۱۴۰۴/۱۲/۰۵کار ارتودنسی شون بسیار عالیه و تحت درمان هستم. قیمتهاشونم منصفانه س.
۱۴۰۰/۰۴/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵بسیار عالی من که راضی بودم.و با تشکر از ایشون
۱۴۰۰/۰۲/۰۹فعلا تحت درمان یم
۱۴۰۴/۰۴/۱۴فوق العاده با حوصله و حرفه ای هستن، واقعا از کارشون راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۰۴عااالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷خانم دکتر فیس ماسک ارتودنسی به دخترم دادن و خیلی نتیجه خوبی گرفت..پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۲۰من یک سال و هفت ماه درمانم طول کشید..از پروسه درمانم راضی بودم و نتیجه دلخواهم رو هم گرفتم..هزینه هاشون معقوله و رفتار دکتر و پرسنلشون هم خوبه..
۱۴۰۳/۰۸/۱۶من برای ارتودنسی به خانم دکتر مماوی مراجعه کردم و از نتیجه کار بسیار راضی هستم..حرفه ای و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۰۲ارتودنسی
۱۴۰۴/۰۴/۲۰