دکتر شیوا توتونیان متخصص زنان، زایمان و نازایی با شماره نظام پزشکی ۹۹۹۳۵ در شهر اصفهان فعالیت دارد. مطب دکتر شیوا توتونیان در خیابان شمس آبادی، چهارراه قصر، ساختمان قمرالدوله، طبقه دوم، واحد ۲۱۰ واقع شده است.
دکتر شیوا توتونیان، متخصص زنان، زایمان و نازایی، با شماره نظام پزشکی ۹۹۹۳۵ یکی از پزشکان شناختهشده در حوزه سلامت زنان در شهر اصفهان است. ایشان دارای مدرک تخصصی زنان و زایمان بوده و سالها در زمینه درمان بیماریهای زنان، مراقبتهای دوران بارداری، درمان ناباروری و انجام جراحیهای زیبایی زنان فعالیت میکند. مطب دکتر شیوا توتونیان در خیابان شمس آبادی اصفهان، چهارراه قصر، ساختمان قمرالدوله، طبقه دوم، واحد ۲۱۰ قرار دارد که دسترسی مناسبی برای بیماران این شهر فراهم میکند.
دکتر شیوا توتونیان علاوه بر تخصص اصلی خود در زمینه زنان و زایمان، در حوزه جراحی زیبایی زنان نیز خدمات ارائه میدهد. مراجعهکنندگان میتوانند برای مشاوره درباره مسائل نازایی، مشکلات قاعدگی، مراقبتهای پیش از بارداری و درمان بیماریهای شایع زنان به ایشان مراجعه کنند. ایشان به عنوان متخصص زنان و زایمان در اصفهان، خدمات جامعی را در زمینه غربالگری سرطانهای زنان، مشاوره پیشگیری از بیماریهای مقاربتی و انجام جراحیهای ترمیمی و زیبایی ارائه مینماید.
با توجه به فعال بودن نوبتدهی اینترنتی، بیماران میتوانند بدون نیاز به تماس تلفنی، نوبت خود را به راحتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر رزرو کنند و در زمان تعیینشده به مطب مراجعه نمایند. دکتر شیوا توتونیان همواره تلاش داشته تا با ارائه مشاوره دقیق و رعایت اصول اخلاق پزشکی، رضایت مراجعین خود را جلب کند. بسیاری از بیماران از تشخیص درست و تجربه مثبت خود در مراجعه به این پزشک ابراز رضایت داشتهاند. در جمعبندی، دکتر شیوا توتونیان، متخصص زنان، زایمان و نازایی در اصفهان با شماره نظام پزشکی ۹۹۹۳۵، گزینهای مطمئن برای دریافت خدمات تخصصی زنان و جراحی زیبایی در این شهر محسوب میشود.
ویزیت دکتر شیوا توتونیان در مطب شمس آبادی اصفهان در روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ و سهشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ انجام میشود.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین نوبت ویزیت دکتر شیوا توتونیان را رزرو کنند.
خدمات جراحی زیبایی زنان توسط دکتر شیوا توتونیان شامل لابیاپلاستی، پرینورافی و سایر عملهای ترمیمی ناحیه تناسلی زنان است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شمس آبادی، چهارراه قصر، ساختمان قمرالدوله، طبقه دوم، واحد ۲۱۰
بهترین دکتر بودند خیلی با حوصله وقت گذاشتن،کاربلد بودند ممنونم از خانم دکتر مهربونم و دوست داشتنی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱خانم دکترفوق العادس همه جورهههههه، اصلامعطلی نداره داخل مطب وفوق العاده باحوصله
۱۴۰۴/۱۱/۱۴پزشک بسیار حرفه ای و با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۶/۳۱برای زایمان پیششون بودم.خیلی با حوصله و دقیق کار انجام میدادن و واقعا برای بیملر وقت میذاشتن.من خیلی راضی بودم ازشون
۱۴۰۳/۰۳/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱خیلی دکتر عالی و با تجربه ای است
۱۴۰۳/۰۸/۰۸عفونت مکرر، درمان هیچ پزشک و دستگاهی اصفهان نتونست این مشکلو حل کنه جز ایشون
۱۴۰۴/۰۲/۱۱بی نظیر
۱۴۰۴/۰۱/۰۲عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۳۰دکتر بسیار بادقت وبا سوادی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۳خیلی خوب و مهربان و با تجربه بودن برای
۱۴۰۴/۰۵/۲۲خوب بوده
۱۴۰۳/۰۷/۰۶مشکل آندومتریوز داشتم دارو دادند خیلی تاثیر داشت فعلا تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۱/۰۸زایمان
۱۴۰۲/۱۱/۲۷بهترین
۱۴۰۴/۰۵/۰۸ازهمه نظر عاالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دکتری بسیار خوب و با صبر و حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکتر خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶زایمان عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار باسواد و کار بلد
۱۴۰۵/۰۲/۲۷عالی وبینظیر هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بهترین و خوش و اخلاق ترین و صبورترین دکتر ازبارداری تا تولد دوتا فرزندم دکتر من بودند و همچنین مراقبت های بعد از زایمان خودم و چکابهای زنانه
۱۴۰۲/۱۱/۱۶مراقبت بارداری پیششون رفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۲مهربونه
۱۴۰۲/۱۰/۱۱عالیست
۱۴۰۴/۰۴/۲۸زایمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۵من فعلا اولین بار رفتم پیشش وتحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴آزمایشات زایمان
۱۴۰۴/۰۳/۲۹بسیار با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۰۱عاااالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱دکتر خیلی خوب وبا تجربه ای هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۳عالی خوش اخلاق
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۴دکتر بسبار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۳زایمان طبیعی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۲من لیزر جواب نمیگرفتم و اصولا بدن پر مویی داشتم قبلا پیش یه متخصص رفته بودم با اینکه پریودی هام مشکلی نداشت برام ال دی نوشت وقتی پیش خانم دکتر رفتم گفت پریودی هات هیچ مشکلی نداره و من چرا باید برات الکی قرص بنویسم این وجدانشون واقعا برای منی ک یک دکتر ب اصطلاح معروف و متخصص با درمان اشتباهش باعث بهم زدن تعادل بدنم شد خیلی قشنگ بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۱۰/۰۵اولین بار رفتم خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۸بارداری کامل و سزارین پیششون بودم بی نظیر هستند و الان هم آی یو آی کردم عالی بود و نتیجه دلخواه شد رفتار دکتر و متانتشون هم حرف نداره من با اینکه از یه شهر دیگه میام اما فقط انتخابم ایشونه فوق العادن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳عالی بودن..
۱۴۰۳/۱۲/۱۶خوش اخلاق و نفس پربرکتی دارند
۱۴۰۴/۱۱/۰۷سلام رحم درآوردم خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۵عالیه خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۴خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۹دکتر بسیا
۱۴۰۴/۰۵/۱۱با سلام وعرض ادب.من از مجردی تا الان که متاهل شده ام خانم توتونیان را میشناسم و دکتر بنده هستن واقعاا ازشون راضی هستم در همه زمینه ها زنان.زایمان در همه موارد ایشون فوق العاده هستن.
۱۴۰۳/۰۵/۲۷فعلازیرنظرشون هستم تاببینیم خداچی میخاد
۱۴۰۴/۰۶/۱۵من تحت درمانم هنوز جوابی ندیدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸خانم دکتر فوقالعاده عالی هستند. بسیار صبور و برای هر مریض حداقل ۳۰ دقیقه وقت می زارن و به تمام حرفای بیمار گوش میدن
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۱مشکل رحمی داشتم که ایشان بامهارت تمام رحمم را درآوردندو مرا ازتمامی مشکلاتم راحت نمودند
۱۴۰۳/۰۹/۱۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۸دکتر من برای دوران بارداری و زایمان بود ک ب خوبی انجام شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۱بسیار عالی بودن من آی یو آی انجام دادم هنوز مشخص نیست نتیجه اما خیلی خوش برخورد و با حوصله بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۲سلام دردوران بارداری پزشک من بودند وبسیار پزشک حاذق و خوش اخلاق و باتجربه ای هستند.من راضی بودم و ازشون تشکر میکنم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۶برای مشکل قارچ مراجعه کردم عالی بودن هم برخورد هم درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۲پریودی نامنظم درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱ممنونم از خانم دکتر با تجربه ومهربان من فیبروم های زیاد رحم داشتم کامل رحم رو جراحی کرد الان ۶روز از عملم می گذره واقعا راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹دکتر خیلی خوبی هستن با اولین ویزیت نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بسیار خوش رو وبا تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۰برای بارداری و زایمان به ایشان مراجعه کردم. دکتر بسیار حاذق و با تجربه و از همه مهم تر خوش اخلاق و باحوصله به تمام سوالات پاسخ میدن. عالی عالی عالی.
۱۴۰۴/۰۶/۱۹عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دکتر خوبی هستند بخصوص داخل تشخیص و دارو درمانی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷بارداری و زایمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۰برای عفونت و تاخیر پریودی
۱۴۰۳/۰۲/۰۱بسیار عالی، باسواد و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۰۶بارداری
۱۴۰۳/۱۱/۰۹عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۲۶کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۹دکترفوق العادیه هستندکارش عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار کار دلسوز مهربان و کاربلد
۱۴۰۴/۰۷/۰۱دکتر بسیار با حوصله و با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عالی است
۱۴۰۳/۱۱/۲۹سلام عالی هستن صبورمهربان با حوصله تشخیص درمان عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱مهربان خوش رو هستن وتجربه بالای دارد
۱۴۰۴/۱۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۱سلام فعلا هنوز هیچ واسه بارداری پیششون میرم از لحاظ اخلاق و برخورد عالی اند
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خانم دکتر فوق العاده عالی هستن بسیار باسواد و صبور و مهربان وقت گذاری عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۷زایمان سزارین داشتم پیش ایشون بسیار عالی خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دکتر مهربان وصبور
۱۴۰۴/۰۵/۱۶باردار
۱۴۰۴/۰۸/۱۸دکتر خیلی خوب و خ
۱۴۰۳/۰۹/۲۲ایشون دکتر زایمان من بودن، ارامش و حس خوبی که میدن در کنار کار حرفه ای شون
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عالی بودن ایشون با حوصله و کار درست و خوش اخلاق من چکاپ داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عالی بودن وراهنماییاشون خیلی خوب بود راضی بودم ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عالی بودن،خوش بر خورد و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۹آندومتر دارم چند سری رفتم فعلا نتیجه ندیدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۳برای زایمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۴فعلا تحت درمانم اما بسیار دکتر با اخلاق و باشخصیت هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۲۲بارداری
۱۴۰۲/۱۱/۱۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۳بد نیست
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۱خیلی خیلی خوبن
۱۴۰۴/۰۵/۲۱دکترمهربان خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۲۳کیست در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۸زایمان سزارین
۱۴۰۳/۰۸/۰۹خیلیییییی عالیییییی
۱۴۰۴/۰۴/۰۷برا فیبروم مو میوم مراجع کردم که فعلا برا نمونه برداری و آزمایش نوشتن جوابا ببرم ببینند
۱۴۰۴/۰۵/۱۰عالی بودن تو برخورد در چکاپ توجه به علائم داروشونم استفاده کردم سریع اثر کرد و مشکل بر طرف کرد ولی تا تمام شدن دارو دارو را مصرف میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴من فراره
۱۴۰۴/۰۹/۱۲برای اولین بار بود که پیش ایشون میرفتم،
۱۴۰۴/۰۲/۳۰زایمان سزارین
۱۴۰۴/۰۴/۰۹تحت درمان جهت بارداری
۱۴۰۴/۰۹/۲۲زایمان
۱۴۰۲/۰۹/۱۶هنوز بدنبال درمان
۱۴۰۲/۰۹/۲۲عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۴خانم دکتر کار تون خیلی عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بسیار با حوصله و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۳بارداربودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵برای زایمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عالی بودن دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۰۲هردوزایمانم زیر نظرشون بودم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰من برای مراقبت های بارداری و زایمان پیش ایشون بودم واقعا کارشون عالی بود هم دکتر با اخلاق هم کاربلد
۱۴۰۴/۰۳/۱۵عفونت که خداروشکر به کمکت دکتر توتونیان برطرف شد
۱۴۰۲/۱۰/۰۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۵دوران بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۳۰دکتر با اخلاق و حاذق هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵خانم دکتر خیلی صبور و مهربان و رفتار متشخص داشتند کارکنانشان هم خوش برخورد....مشکل من فیبروم و کیست سینه که در حالا حاضر تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸زایمان
۱۴۰۲/۱۱/۲۷راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷دکتر با اخلاق و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۱دکتر خیلی خو
۱۴۰۳/۰۵/۱۸خیلی خیلی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲با شخصیت با حوصله صبور با سواد
۱۴۰۴/۱۱/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸قبل از چکاپ کامل پزشکی نظری نمیدن و این خیلی عالیه.
۱۴۰۴/۰۲/۲۴مراقبت های بارداری
۱۴۰۴/۰۲/۰۹من الان از داخل زایشگاه و بعد سزارین دارم این نظر رو ثبت میگنم. بعد از نه ماه مراقبت میتونم بگم خیلی خیلی راضیم خانم دکتر بسیار باشخصیت،صبور،مهربان،با حوصله و متخصص هستند و به شدت برای وقت و حریم خصوصی بیمار ارزش قائل هستند و خیلی صمیمانه برخورد می کنند. امیدوارم همیشه سالم و پرتوان باشند
۱۴۰۴/۱۱/۲۱دکتر خوب و پرحوصله ایه
۱۴۰۴/۰۲/۲۰دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۲/۱۶زایمان
۱۴۰۲/۰۹/۲۹بی نظیر
۱۴۰۳/۰۷/۰۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۳خوب هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۹واقعا دکتر خوب و مهربانی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بارداری
۱۴۰۴/۰۶/۲۲تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۶بارداری
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۰۵از ویزیت وکار واخلاقشون فوقالعاده راضی ام ودوستشون دارم
۱۴۰۲/۱۰/۱۶زایمان
۱۴۰۲/۱۱/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۰۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲برای چکاپ رفتم خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۵پریود نامن
۱۴۰۲/۱۰/۰۶باردار بودم و زایمان خوبی داشتم.
۱۴۰۲/۰۹/۲۶تحت درمان هستم.اما رفتار و برخوردشون عااالی و صبور بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵زایمان کردم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بسیار عالی صبور و مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۳۱من با یه نسخه پیش خانم دکتر خوب شدم اندومتر داشتم واقعا ممنونم از ایشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۷دکتر صبور با
۱۴۰۴/۰۲/۲۸خانم دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۶/۲۸خیلی دکتر خوبی بود برای زایمانم تحت نظرش بودم زیر وزرنگ زایمانم اورژانسی سریع خودش رو رسوند دست مریزلد
۱۴۰۴/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۹واقعا دکتر خوش اخلاق خوبی من نه ماه زیر نظر خانم دکتر بودم تا موقع زایمان ممنون ازشون ️️️
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عااالی بهترین دکتری که میشناسم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸فعلا در مرحله تشخیص بیماری هستم هنوز جواب آزمایش و سونوگرافیمو نگرفتم اما از برخوردشون و نوبت دهی کاملا راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دکتر باعلم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸دکتری با سر رشتخ ی بالا
۱۴۰۴/۰۳/۲۵مشکل خونریزی داشتم هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵من دوره بارداری مو زیر نظر شون بودم عالی عالی هم دارو های که میدن عالیه هم رسیدگی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۱پزشک خوبی هست و فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷تویه حیطه تخصصش بی نظیروفوق العاده کاربلد
۱۴۰۴/۰۴/۱۵بسیار باحوصله وعالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۷دکتر علی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بارداری . عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۹سر بارداری دومم با ایشون بودم کارشون عالی بود ده سال پیش
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بهترین هستن خوش برخورد بی نظیر و دلسوز ️
۱۴۰۴/۰۶/۱۸بسیار خوش برخورد بودن وبه تخصصشون وارد ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶دکتری با حوصله و عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۸خوب بودن صبور
۱۴۰۴/۰۲/۰۷زایمان
۱۴۰۳/۰۲/۰۸عالی به صحبت ها گوش و نتیجه رو میگن
۱۴۰۴/۰۴/۳۰خانم دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دکتربسیارعالی وخوش اخلاق و باتجربه
۱۴۰۲/۱۲/۱۴دکتر مهربون و خوش اخلاق م درجه یکی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۱برای چک
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۳فوق العاده بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۰تشخیص پزشک عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عالی بسیار دکتر عالی و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۴درود،چکاب داشتم دکتر بسیار با حوصله ومهربون
۱۴۰۴/۰۳/۱۳جواب آزمایش میخام نشون بدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶اقدامات قبل از بارداری
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دکتری فوق العاده مهربان ودلسوز و درکارخود بسیار ماهر
۱۴۰۲/۰۹/۱۴بی نظیر
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دکتر با تجربه هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۴خوب وعالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹بارداری مراجعه کردم بشدت دکتر خوب و با مسولیت هستند من هر زمان به ایشون زنگ زدم در دسترس بودن به شدت متعهد هستند و خوش برخورد و عالی خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۳/۱۹واسه چکاب رفته بودم
۱۴۰۲/۱۲/۲۴برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰عفونت های زنانه
۱۴۰۲/۰۸/۲۹بسیار صبور و با تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۵/۲۱بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۰۷همسرم مریضش هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۷دکتر بسیار خوب و محترمی هستن و کامل منو در جریان بیماریم گذاشتن .فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶گرگرفتگی داشتم فعلا رفتم سونوگرافی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵تحت درمانم ولی دکتر خوش برخوردیه و به حریم خصوصی خیلی اهمیت میده
۱۴۰۴/۰۴/۰۷تحت نظر برا زایمان
۱۴۰۴/۰۶/۳۰راضی بودم و کیست درمان شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۹بسیار خوش برخورد، باسواد و متبحر در محیطی کاملا امن و آرام
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خیلی عالی هستن با حوصله به حرفا گوش میدن و ویزیت میکنن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عاااالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱زایمان
۱۴۰۲/۱۱/۲۷در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱زایمان دخترم با ایشون بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳تحت درمان فیبروم هستم اخلاق ایشان عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۶بسیار دکتر خردمندی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۹