۳۸۷ نفر
دکتر شهرام سیدی

دکتر شهرام سیدی

دکترای تخصصی آلرژی و ایمونولوژی ایمنی شناسی

دکترای‌تخصصی شماره نظام: ۶۴۰۳۹
۲۷۴ نفر

بسیار دکتر حاذفی هستن با ارامش به صحبتها گوش میدن و بهترین تشخیص را میدهند

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

حساسیت

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

پزنیپی

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

خیلی خوب

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

آلرژی پسرم ،در حال درمان

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

دکتربااخلاق وخیلی کاربلد ،پسرم ۲سال بودسرفه میکرد،دراولین جلسه درمانش کرد.ممنونم ازت

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

بسیار عالی و باتجربه

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

پسر ۷ ساله من یک سال تک سرفه داره رفتم دارو دادند گفتن دو هفته استفاده کن خوب نشد دوباره بیار که اصلا خوب نشد می خوام دوباره ببرم

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

عالی بودن

۱۴۰۲/۱۲/۰۲

عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

راضی نبودم،کهیر داشتم خارش سر پوسته ریزی سر حتی بخودشون زحمت ندادن ک معاینه کنند یا وضعیت منو ببینند،و برای سرم تجویزی کنند فقط گفتند دوره ات بگذره بیا

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

بسیار متشخص وتشخیص عالی

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

سیبقصث

۱۴۰۲/۰۹/۱۲

خارش شدید پوستی

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

بهترین دکتر خیلی خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

برای پسر سه ساله ام که آلرژی داشت مراجعه کردم و بسیار راضی هستم، تشخیص و درمان عالی، رفتار بسیار محترمانه، در کل تجربه بسیار خوبی داشتم.

۱۴۰۲/۱۱/۰۵

دکتر عال

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

راضی بودم

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

تا حالا نتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

سلام وقت بخیر آقای دکتر کلن عالی هستن .ونتیجه خوبی گرفتم

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

درحال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

دو سال بود آلرژی داشتم، کاملا خوب شدم.بسیار خوش اخلاق و متبحر هستند

۱۴۰۲/۰۴/۱۴

خارش بدن

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

فعلا در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

آلرژی داشتم و کامل بهبود یافتم

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

تحت درمان هستم و بسیار دکتر خوش برخورد و متخصص هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

برای حساست همشرم و واقعا کارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

پوست خارش دارم

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

تازه درمان رو شروع کردم

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

من به تازگی از طرف یکی از بیمار خود آقای دکتر با ایشون آشنا شدم از ایشون رضایت کامل دارم بسیار صبور با درک هستن حتی زمانی که مشکل داشته باشم تماس گرفتم پاسخگو بودن و در حال حاضر درحال درمان هستم

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

بسیار خوش برخورد و حاذق. در حال درمان هستم

۱۴۰۱/۱۱/۱۹

سلام ایشان دکتر باتجربه ای هستند وحساسیت ام خوب شد

۱۴۰۴/۰۵/۳۱

بسیار باتجربه و تشخیص گر عالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

سلام دوستان دکترسیدی دکتر خیلی خوبی هست

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

- هنوز در مراحل درمان هستم، بهبودی حاصل نشده. - ساعت ۵:۳۰ وقت داشتم، دکتر ساعت ۶:۳۰ وارد مطب شدند. - دکتر خوش برخوردی هستند.

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

الرژی غذایی

۱۴۰۳/۰۹/۲۴

سلام مشکل آلرژی پسرم بعدانسخه ایشان برطرف شد

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

عااالی

۱۴۰۱/۱۱/۰۱

دکتر بسیار با تجربه و خیلی عالی

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

عالی بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۶

برای بیماری اگزوما نزد دکتر رفتم که هنوز طول درمان تمام نشده ولی از تشخیص و درمان آقای دکتر رضایت کامل رو دارم

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

دکتر متخصص و صبور

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

آلرژی به موادغذایی ودارویی

۱۴۰۰/۰۸/۰۷

خوب هستن.

۱۴۰۳/۰۵/۱۳

عالی بودند

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

بله الرژی

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

پرشک خوبی هستند محترم و آرام

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

خیلی دکتر خوب با حوصله ی هستن دقیق به حرفای بیمار گوش میدن من راضی بودم

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

دکتر بسیار خوشبرخورد، صبور و باحوصلهای هستن. با دقت کامل معاینه میکنن و توضیحاتشون کاملا قابل فهمه. واقعا از انتخابم راضیام

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

بسیار باحوصله و دقیق

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

بسیار با حوصله و متخصص هستند

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

کهیر تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

درودبرشما ازلحظه ورودبه مطب ایشان انرژی مثبت گرفتم وبادیدارشان ونحوه ویزیت وسوالات وداروهای تجویزی مشکلم تا حدود زیادی برطرف گردیده ودرمراحل پایان درمان هستم. تشکر وقدردانی

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

عالی دکتر خیلی خوبی هستش

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

بسیار عالی و با تجربه و با حوصله بودن

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

کهیر داشتم که خیلی خوب برطرف شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۹

بسیار با حوصله و باسواد با یه نسخه فقط خوب شدم

۱۴۰۴/۱۰/۱۲

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

اوکی بود

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

خیلی خیلی اخلاق خوبی دارند

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

عالی هستن

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

مشکل آلرژی دشتم در ایام گرونا اینترنتی ویزیت و با داور مداوا شدم

۱۴۰۳/۰۱/۱۴

کهیر داشتم خوب شد

۱۴۰۲/۰۴/۱۳

دکتر بینهایت عالی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

تخصص و برخورد عالی بسیار راضی بودیم و تشخصی درست ایشون باعث شد که کودکم در عرض ۲ روز خوب بشه ، بسیار ایشون رو پیشنهاد میدم

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

برای دخترم

۱۴۰۲/۰۳/۲۸

بنده اگزما و آلرژی داشتم با داروهای دکتر بهتر شدم

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

خیلی عالی و خوش برخورد و دقیق

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

خارش بدن کار ایشان عالی ولی من خودم کوتاهی کردم داروهامو مصرف نکردم

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

بسیار محترم و صبور هستند آقای دکتر و به تمام سوالات با آرامش پاسخ میدهند. فعلا تحت درمان هستم...

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

خوب بود

۱۴۰۳/۰۳/۲۳

تشخیصشون عالی بود و من درمان شدم

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

کهیر، دو تا قرص دادن فعلا تحت درمان

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

بی نظیر و انساندوست

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

دکتر خیلی خوبی است

۱۴۰۳/۰۸/۱۰

پزشک بسیار ماهر و متشخصی هستن

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

حساسیت بسیار شدیدی داشتم . روی گونه ها جوش و کهیر شدید . خدا رو شکر با یک هفته مصرف دارو خیلی بهتر شدم . دکتر بسیار متین و خاکی هستن و خوش برخورد . با حوصله ویزیت میکنن

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

عالی بود کهیر داشتم بهتر شد

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

خارست پوست سر مو

۱۴۰۴/۰۵/۰۳

من هنوز درمانم رو شروع نکردم برام ازمایش نوشتن اما ایشان بسیار از دکترهای دیگر متمایز هستند وجدان کاری بالا باحوصله و دلسوز با دقت به بیمار گوش میدند و واقعا زمان میذارند همین خوش انرژی بودنش بسیار عالی هستش

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

تشخیص خوب

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

فوقالعاده خوش برخورد و با سواد هستن آقای دکتر. سلامت باشن

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

دکتر خوب و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

سلام درحال درمان هستم هنوز نتیجه نگرفتم

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

سینوزیت دارم دارو دادن گفتن اگه بهتر نشدم دوباره برم

۱۴۰۳/۱۲/۰۳

مشکل آلرژی وخلرش بدن داشتم دارو دادن خیلی خیلی بهترم

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

من مشکل کهیر شدید داشتم الان چند روزه داروهای دکتر مصرف میکنم بهتر شدم.دکتر خیلی خوبی هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

دخترم مشکل آلرژی فصلی داشت که با داروهای عالی خیلی زود مرتفع شد

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

منم کهیر شدید میزدم فعلا کنترل شده ولی در برخی مواقع میزنم تحت درمانم

۱۴۰۴/۱۲/۱۴

به یقین میتونم بگم عالی.معجزه میکنم

۱۳۹۹/۰۵/۱۴

ده سال سابقه کهیر ،تحت درمان

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

آلرژی شدید و تنگی نفس و درمان شد

۱۴۰۳/۰۹/۰۶

بسیار خوش اخلاق و دقیق هستند

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

دخترم کهیر میزد خوب شد

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

سلام مشکل من عتسه و آب رزیش است

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

تحت درمان

۱۴۰۳/۰۹/۰۲

پسرم آلرژی داشت و بهتر شد

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

نمیشناسم

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

انفلکانزا و درمان شدم

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

در جلسه اول مشکلم رو تشخیص دادن و بسیار محترم هستن به بیمار احترام میذارن با دقت و صبر به حرفهای بیمار گوش میدن

۱۴۰۳/۰۲/۰۶

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

بسیار دکتر دلسوز و محترم

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

حساسیت تنگی نفس

۱۴۰۳/۰۴/۱۷

همکارم حساسیت ب قرص چرک خشک کن داشتند فقط دکترمتوجه شدن

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

بسیار دکتر با دا

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

خیلی با حوصله درمورد الرژی پوستی دخترم پرسش کردن بازهم تمام ازمایشات رو انجام دادند در نهایت دارو نوشتند چون دارو عوارض داشت واقعا از برخورد و دقت ایشون بسیار راضی بودم

۱۴۰۴/۱۰/۲۲

بسیار آرام و حرفه ای تمام حواس را به مریض اختصاص میدهد

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

پسر چند ماه ابریزش بینی شدید داشت خیلی دارو استفاده کردیم و خوب نشد به دکتر مراجعه کردم و ایشون هم دارو و لیست ممنوعات غذایی دادن یکم بهتر شد ولی قطع نشد چون پسرم شیرینی میخورد و در کل خوب نشد

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

منتظر ارایه آزمایش هستم

۱۴۰۲/۰۳/۲۱

دکتر فوق العاده با اخلاق و تشخیص درمان عالی

۱۴۰۳/۰۴/۰۷

دخترم به خاطر آلرژی و مشکلات تنفسی ویزیت شد ولی فعلا تغییری نکرده و دوره درمان ادامه دارد

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

سلام من کهیر میزدم با دارو کنترل شده است

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

خارش صورت و بدن داشتم. دکتر تست ازم گرفتن و دارو دادن و خوب شدم.

۱۴۰۲/۰۱/۱۸

بسیار دکتر

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۴/۰۲

من تازه میرم

۱۴۰۲/۱۲/۱۶

آلرژی، بهبود فوری

۱۴۰۳/۰۷/۱۲

چارش شدید دست.عالی بودن عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

درحال درمان

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

عالییییی

۱۴۰۲/۰۴/۱۴

دخترم آلرژی فصلی داشت باداروهایی که دکترتجویزکردفعلا که خوبه خداروشکر

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

خوب بود درمان هنوز ادامه داره

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

خوب و خیلی خوش اخلاق

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

بدنم کهیر میزد هنوز خوب نشد

۱۴۰۲/۰۳/۲۰

الرژی فصلی بهار

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

الرژی، تشخیصشون خوب بود، زیاد معطل نشدم

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

خوب بود

۱۴۰۱/۰۹/۰۸

کهیر مزمن داشتم . تا حدودی برطرف شد و هنوز تحت درمان هستم

۱۳۹۹/۰۸/۱۹

برای حساسیت پوستی پدرم مراجعه کردیم، خوشبختانه داروهاشون جواب داد ولی خیلی با دقت معاینه نکردن و وقت نذاشتن، نسخه و لیست داروهم یک روز بعد فرستادن!

۱۴۰۳/۱۰/۲۰

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

رفتار و برخورد و پیگیری منشی خوب نبود

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

پدرم الرژی داشت خارش پوست افت فشار ورم صورت . تشخیص دکتر استفاده نکردن بعضی از مسکن ها . رفتار ایشون با مریض بسیار عالیه . در کارشون مهارت بی نظیری دارن

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

دکتری با حوصله و مودب و صبور و پر تجربه

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

دکتر خیلی خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

تشخیص شون بسیار درست بود و داروی مورد نیاز رو به درستی تجویز کردن

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

دکتر بسیار دقیق و دلسوزی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

الرژی بسیار مهربون بسیار انرژی مثبت ،عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

هنوز تحت درمان هستیم

۱۴۰۲/۰۸/۲۸

اگزامای دخترم، تشخیص عالی و درمان خوب

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

خارش پوست

۱۴۰۲/۰۸/۲۰

عالی و بینظیر

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

بنظرم عالی بود فعلا دوره درمانم کامل نشده ولی تو همین تایم کوتاه نتیجه گرفتم من سرفه داشتم که با داروهای ایشون خیلی کمتر شده وفک کنم داروهامو کامل مصرف کنم کامل قطع میشه سرفه م

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

در حال درمان کهیر

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

ایشون بسیار با اخلاق و با سواد هستن آلرژی خیلی مقاوم داشتم و جواب گرفتم

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

من برای اولین بار پیش آقای دکتر رفتم مشگلم عطسه وآب ریزش زیاد بینی وچشم وبی حالی خستگی بعداز آب ریزش بود جلسه اول تا الان داروهای که داده مفیده بوده وقرار جلسه بعدی تست آلرژی بگیره. دکتر باتجربه ای

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

بسیار عالی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۲۲

سیستم ایمنی هنوز درمان رو شروع نکردم

۱۴۰۲/۰۹/۲۷

فوق العاده بودنند

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

ادامه ندادم

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

عالی عالی

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

تحت درمان

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

بسیار صبور و با حوصله. عالی هستند. کامل بیماری را برای بیمار توضیح میدهند

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

بهترین

۱۴۰۰/۰۲/۳۰

بسیاردکتربااخلاق وحاذقی هستن

۱۴۰۱/۰۹/۱۸

راضی بودن

۱۴۰۱/۰۴/۲۵

انژیو ادم

۱۴۰۴/۰۱/۱۴

سلام و عرض ادب من ۲سال بود سرفه میکردم ایشون با اخلاق خوبشون و تجربه بالایی که داشتن تونستند مرضی من رو تشخیص بدن و من واقعا الان خوب هستم دست آقای دکتر درد نکند همیشه سالم و تندرست باشد

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

حساسیت پوستی-کهیر فعلا در پروسه درمان هستم

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

پسر ۲۰ماهه من حساسیت پوستی داشت بعد پنج ماه از این مطب به اون مطب اقای دکتر به خوبی تونستند با یه شربت و قرص درمانشون کنند

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

عدم رضایت

۱۳۹۹/۱۱/۱۴

بسیا دکتر دلسوز و با شخصیتی هستن.

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

با سلام من کهیر مزمن داشتم ودر حال تحت درمان هستم با توجه به رفتار خوب اقای دکتر وتایمی که برای بیماران میگذارند از درمان راضی هستم

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

عالی در حد معجزه

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

برخورد اینچنین مودبانه و باوقاری رو من تا ب حال از هیچ پزشکی ندیدم . ایشون بی نهایت اخلاق مدار و متعهد هستند و من واقعا ازینکه ایشون رو ملاقات کردم بسیار خرسندم . و البته علم و مهارت ایشون نیز متمایز از بقیه ست .

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

خیلی داکتر

۱۴۰۳/۰۳/۱۷

آلرژی فصلی شدید داشتم حتی نفس نمیتونستم بکشم یه هفتس دارم دارو مصرف میکنم خیلی بهتر شدم تو همین چندروز تاثیرشو گزاشته..کار دکتر حرف نداره

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

عالی بود

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

بسیار دکتر عالی و با تجربه

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

بسیار صبور و با تشخیص عالی

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

حساسیت شدید داشتم تحت درمان هستم و کاملا راضیم

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

بسیار خوش ا

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

دکتر با دقت و حوصله ویزیت میکنن

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

خیلی دکتر خوش اخلاق و با حوصله

۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اطلاعات تکمیلی
دکتر شهرام سیدی متولد سال 1349 بوده و در سال 1367 پس از اخذ دیپلم تجربی، موفق به کسب رتبه 35 کنکور سراسری گردید. وی در همان سال تحصیلات عالی خود را در رشته پزشکی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز نمود. پس از دریافت درجه دکترای پزشکی و گذراندن طرح، در مراکز تحقیقاتی به تحقیق مشغول گردید. سپس با کسب رتبه اول به تحصیل در رشته ایمونولوژی پرداخت و موفق به اخذ درجه دکترای تخصصی ایمنی شناسی بالینی و آلرژی گردید. ایشان اکنون به عنوان همکار در دانشگاه علوم پزشکی آزاد میباشند.
وی در طی سالیان زیاد فعالیت و تحقیق خود آثار متعددی شامل مقالات منتشر شده در ژورنالهای معتبر پزشکی خارج از کشور و مجلات معتبر داخلی، تالیف کتب علمی و ترجمه کتب مرجع ایمونولوژی داشته و بدینسان در اعتلای علم پزشکی گامهای بزرگی برداشته اند.
مروری بر فعالیتهای اجرایی:
1. عضو مرکز تحقیقات RCGLD دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
2. محقق و عضو مرکز تحقیقات NRITLD بیمارستان مسیح دانشوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
3. عضو انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران
۴. همکار گروه ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران
۵. موسس و بنیان گذار اولین کلینیک آلرژی در استان آذربایجان غربی - ارومیه
۶. راهنمای دانشجویان دوره های ارشد رشته های علوم پایه
خدمات تشخیصی، درمانی بیماریهای آلرژیک شامل:
حساسیت فصلی (تب یونجه)
سرفه مزمن
کهیر و آنژیوادم
سینوزیت و پولیپ بینی آلرژیک
آلرژی غذایی
آلرژی پوستی، اگزما وخارش
آلرژی دارویی
آلرژی به نیش حشرات
تستهای آلرژی
-حساسیت زدایی
ایمونوتراپی (واکسن آلرژی)
dr-seyedi.com
دکتر شهرام سیدی
تهرانخیابان شریعتی - پل صدر - جنب اداره پست - کوچه کسری - واحد ۱
روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۱ تذکر مهم زمان انتخابی شما ساعت مراجعه به پزشک میباشد نه زمان ملاقات با پزشک . زمان ملاقات توسط منشی مطب برنامه ریزی خواهد شد که بسته به شرایط مطب ممکن است تا چند ساعت بطول بی انجامد
نوبت دهی اینترنتی: nobat.ir/drseyedi
اینستاگرام: dr_shahramseyedi
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱
    اینستاگرام دکتر شهرام سیدی

    دکتر شهرام سیدی دکترای تخصصی آلرژی و ایمونولوژی ایمنی شناسی با شماره نظام پزشکی ۶۴۰۳۹ در تهران (منطقه قیطریه) فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان شریعتی، پل صدر، جنب اداره پست، کوچه کسری، واحد ۱ واقع شده و نوبت اینترنتی نیز فعال است.

    دکتر شهرام سیدی با مدرک دکترای تخصصی آلرژی و ایمونولوژی ایمنی شناسی، یکی از چهره‌های برجسته این حوزه در تهران به شمار می‌رود. ایشان با شماره نظام پزشکی 64039 و سابقه‌ای غنی در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های آلرژیک و ایمنی، شناخته می‌شوند. دکتر سیدی متولد ۱۳۴۹ است و پس از کسب رتبه ۳۵ کنکور سراسری، تحصیلات پزشکی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز کرد. وی پس از دریافت دکترای حرفه‌ای پزشکی و گذراندن دوره طرح، با رتبه اول وارد رشته ایمونولوژی شد و موفق به اخذ دکترای تخصصی (Ph.D) ایمنی شناسی بالینی و آلرژی گردید. ایشان هم‌اکنون به عنوان همکار دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران و عضو مرکز تحقیقات RCGLD و NRITLD دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فعالیت دارند.

    دکتر شهرام سیدی در حوزه‌های تخصصی آلرژی، ایمنی شناسی و ایمونولوژی بالینی، خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد. بیماران در تهران، به ویژه منطقه قیطریه، می‌توانند برای درمان مشکلاتی مانند حساسیت فصلی (تب یونجه)، سرفه مزمن، کهیر و آنژیوادم، سینوزیت و پولیپ بینی آلرژیک، انواع آلرژی‌های غذایی، پوستی و دارویی، و نیز آلرژی به نیش حشرات به مطب ایشان مراجعه کنند. مطب دکتر سیدی در خیابان شریعتی، پل صدر، جنب اداره پست، کوچه کسری، واحد ۱ واقع شده است و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز برای بیماران فراهم است.

    ایشان علاوه بر فعالیت بالینی، در حوزه پژوهش نیز بسیار فعال بوده و مقالات متعددی در مجلات معتبر پزشکی داخلی و خارجی منتشر نموده‌اند. همچنین تالیف و ترجمه کتب مرجع ایمونولوژی و راهنمایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از دیگر فعالیت‌های علمی ایشان است. دکتر شهرام سیدی موسس اولین کلینیک آلرژی در استان آذربایجان غربی (ارومیه) نیز بوده‌اند که نشان‌دهنده نقش پیشگام ایشان در این حوزه است.

    نظرات بیماران در وب‌سایت‌های تخصصی پزشکی، حاکی از رضایت بالا نسبت به دکتر شهرام سیدی در زمینه دقت تشخیص، پیگیری درمان و برخورد حرفه‌ای است. این ویژگی‌ها همراه با تجربه و مدارک تخصصی، سبب شده‌اند که مراجعه‌کنندگان از خدمات ایشان رضایت قابل توجهی داشته باشند. در پایان، دکتر شهرام سیدی با تکیه بر دانش به‌روز و تعهد حرفه‌ای، یکی از گزینه‌های معتبر برای درمان بیماری‌های آلرژیک و ایمنی‌شناسی در تهران به شمار می‌رود.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    تخصص اصلی دکتر شهرام سیدی چیست؟

    دکتر شهرام سیدی دارای دکترای تخصصی آلرژی و ایمونولوژی ایمنی شناسی بوده و در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های آلرژیک و اختلالات ایمنی فعالیت می‌کند.

    آدرس مطب دکتر شهرام سیدی کجاست؟

    مطب دکتر سیدی در تهران، خیابان شریعتی، پل صدر، جنب اداره پست، کوچه کسری، واحد ۱ واقع شده است.

    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی برای دکتر شهرام سیدی وجود دارد؟

    بله، بیماران می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای دکتر شهرام سیدی نوبت اینترنتی رزرو کنند.

    دکتر شهرام سیدی چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

    دکتر سیدی به درمان انواع آلرژی‌های فصلی، غذایی، دارویی، پوستی، سینوزیت و پولیپ آلرژیک، کهیر و آنژیوادم، و اختلالات ایمنی بدن می‌پردازد.

    شماره نظام پزشکی دکتر شهرام سیدی چیست؟

    شماره نظام پزشکی دکتر شهرام سیدی ۶۴۰۳۹ است.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    دکتر شهرام سیدی

    خیابان شریعتی - پل صدر - جنب اداره پست - کوچه کسری - واحد ۱

    دکتر شهرام سیدی

    خیابان شریعتی - پل صدر - جنب اداره پست - کوچه کسری - واحد ۱