دکتر شهرام سیدی دکترای تخصصی آلرژی و ایمونولوژی ایمنی شناسی با شماره نظام پزشکی ۶۴۰۳۹ در تهران (منطقه قیطریه) فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان شریعتی، پل صدر، جنب اداره پست، کوچه کسری، واحد ۱ واقع شده و نوبت اینترنتی نیز فعال است.
دکتر شهرام سیدی با مدرک دکترای تخصصی آلرژی و ایمونولوژی ایمنی شناسی، یکی از چهرههای برجسته این حوزه در تهران به شمار میرود. ایشان با شماره نظام پزشکی 64039 و سابقهای غنی در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای آلرژیک و ایمنی، شناخته میشوند. دکتر سیدی متولد ۱۳۴۹ است و پس از کسب رتبه ۳۵ کنکور سراسری، تحصیلات پزشکی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز کرد. وی پس از دریافت دکترای حرفهای پزشکی و گذراندن دوره طرح، با رتبه اول وارد رشته ایمونولوژی شد و موفق به اخذ دکترای تخصصی (Ph.D) ایمنی شناسی بالینی و آلرژی گردید. ایشان هماکنون به عنوان همکار دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران و عضو مرکز تحقیقات RCGLD و NRITLD دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فعالیت دارند.
دکتر شهرام سیدی در حوزههای تخصصی آلرژی، ایمنی شناسی و ایمونولوژی بالینی، خدمات گستردهای ارائه میدهد. بیماران در تهران، به ویژه منطقه قیطریه، میتوانند برای درمان مشکلاتی مانند حساسیت فصلی (تب یونجه)، سرفه مزمن، کهیر و آنژیوادم، سینوزیت و پولیپ بینی آلرژیک، انواع آلرژیهای غذایی، پوستی و دارویی، و نیز آلرژی به نیش حشرات به مطب ایشان مراجعه کنند. مطب دکتر سیدی در خیابان شریعتی، پل صدر، جنب اداره پست، کوچه کسری، واحد ۱ واقع شده است و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز برای بیماران فراهم است.
ایشان علاوه بر فعالیت بالینی، در حوزه پژوهش نیز بسیار فعال بوده و مقالات متعددی در مجلات معتبر پزشکی داخلی و خارجی منتشر نمودهاند. همچنین تالیف و ترجمه کتب مرجع ایمونولوژی و راهنمایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از دیگر فعالیتهای علمی ایشان است. دکتر شهرام سیدی موسس اولین کلینیک آلرژی در استان آذربایجان غربی (ارومیه) نیز بودهاند که نشاندهنده نقش پیشگام ایشان در این حوزه است.
نظرات بیماران در وبسایتهای تخصصی پزشکی، حاکی از رضایت بالا نسبت به دکتر شهرام سیدی در زمینه دقت تشخیص، پیگیری درمان و برخورد حرفهای است. این ویژگیها همراه با تجربه و مدارک تخصصی، سبب شدهاند که مراجعهکنندگان از خدمات ایشان رضایت قابل توجهی داشته باشند. در پایان، دکتر شهرام سیدی با تکیه بر دانش بهروز و تعهد حرفهای، یکی از گزینههای معتبر برای درمان بیماریهای آلرژیک و ایمنیشناسی در تهران به شمار میرود.
دکتر شهرام سیدی دارای دکترای تخصصی آلرژی و ایمونولوژی ایمنی شناسی بوده و در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای آلرژیک و اختلالات ایمنی فعالیت میکند.
مطب دکتر سیدی در تهران، خیابان شریعتی، پل صدر، جنب اداره پست، کوچه کسری، واحد ۱ واقع شده است.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای دکتر شهرام سیدی نوبت اینترنتی رزرو کنند.
دکتر سیدی به درمان انواع آلرژیهای فصلی، غذایی، دارویی، پوستی، سینوزیت و پولیپ آلرژیک، کهیر و آنژیوادم، و اختلالات ایمنی بدن میپردازد.
شماره نظام پزشکی دکتر شهرام سیدی ۶۴۰۳۹ است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی - پل صدر - جنب اداره پست - کوچه کسری - واحد ۱
بسیار دکتر حاذفی هستن با ارامش به صحبتها گوش میدن و بهترین تشخیص را میدهند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷حساسیت
۱۴۰۳/۰۶/۲۸پزنیپی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۸آلرژی پسرم ،در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۱دکتربااخلاق وخیلی کاربلد ،پسرم ۲سال بودسرفه میکرد،دراولین جلسه درمانش کرد.ممنونم ازت
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۰/۰۳/۱۶پسر ۷ ساله من یک سال تک سرفه داره رفتم دارو دادند گفتن دو هفته استفاده کن خوب نشد دوباره بیار که اصلا خوب نشد می خوام دوباره ببرم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۰۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸راضی نبودم،کهیر داشتم خارش سر پوسته ریزی سر حتی بخودشون زحمت ندادن ک معاینه کنند یا وضعیت منو ببینند،و برای سرم تجویزی کنند فقط گفتند دوره ات بگذره بیا
۱۴۰۴/۱۱/۱۵بسیار متشخص وتشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۰سیبقصث
۱۴۰۲/۰۹/۱۲خارش شدید پوستی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بهترین دکتر خیلی خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۲۶برای پسر سه ساله ام که آلرژی داشت مراجعه کردم و بسیار راضی هستم، تشخیص و درمان عالی، رفتار بسیار محترمانه، در کل تجربه بسیار خوبی داشتم.
۱۴۰۲/۱۱/۰۵دکتر عال
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۶راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱تا حالا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۴عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶سلام وقت بخیر آقای دکتر کلن عالی هستن .ونتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۲درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۱دو سال بود آلرژی داشتم، کاملا خوب شدم.بسیار خوش اخلاق و متبحر هستند
۱۴۰۲/۰۴/۱۴خارش بدن
۱۴۰۴/۰۵/۰۷فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴آلرژی داشتم و کامل بهبود یافتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۷تحت درمان هستم و بسیار دکتر خوش برخورد و متخصص هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۳در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹برای حساست همشرم و واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۷پوست خارش دارم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۳تازه درمان رو شروع کردم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴من به تازگی از طرف یکی از بیمار خود آقای دکتر با ایشون آشنا شدم از ایشون رضایت کامل دارم بسیار صبور با درک هستن حتی زمانی که مشکل داشته باشم تماس گرفتم پاسخگو بودن و در حال حاضر درحال درمان هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بسیار خوش برخورد و حاذق. در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۹سلام ایشان دکتر باتجربه ای هستند وحساسیت ام خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۳۱بسیار باتجربه و تشخیص گر عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸سلام دوستان دکترسیدی دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۴/۱۰/۱۰- هنوز در مراحل درمان هستم، بهبودی حاصل نشده. - ساعت ۵:۳۰ وقت داشتم، دکتر ساعت ۶:۳۰ وارد مطب شدند. - دکتر خوش برخوردی هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۱الرژی غذایی
۱۴۰۳/۰۹/۲۴سلام مشکل آلرژی پسرم بعدانسخه ایشان برطرف شد
۱۴۰۴/۰۱/۱۹عااالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۱دکتر بسیار با تجربه و خیلی عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۶برای بیماری اگزوما نزد دکتر رفتم که هنوز طول درمان تمام نشده ولی از تشخیص و درمان آقای دکتر رضایت کامل رو دارم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱دکتر متخصص و صبور
۱۴۰۴/۰۱/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶آلرژی به موادغذایی ودارویی
۱۴۰۰/۰۸/۰۷خوب هستن.
۱۴۰۳/۰۵/۱۳عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۰۸بله الرژی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۷پرشک خوبی هستند محترم و آرام
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خیلی دکتر خوب با حوصله ی هستن دقیق به حرفای بیمار گوش میدن من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دکتر بسیار خوشبرخورد، صبور و باحوصلهای هستن. با دقت کامل معاینه میکنن و توضیحاتشون کاملا قابل فهمه. واقعا از انتخابم راضیام
۱۴۰۴/۱۰/۱۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بسیار باحوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار با حوصله و متخصص هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷کهیر تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶درودبرشما ازلحظه ورودبه مطب ایشان انرژی مثبت گرفتم وبادیدارشان ونحوه ویزیت وسوالات وداروهای تجویزی مشکلم تا حدود زیادی برطرف گردیده ودرمراحل پایان درمان هستم. تشکر وقدردانی
۱۴۰۳/۱۱/۰۵عالی دکتر خیلی خوبی هستش
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بسیار عالی و با تجربه و با حوصله بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹کهیر داشتم که خیلی خوب برطرف شد
۱۳۹۸/۱۱/۱۹بسیار با حوصله و باسواد با یه نسخه فقط خوب شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۲عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹اوکی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۲خیلی خیلی اخلاق خوبی دارند
۱۴۰۳/۰۶/۲۱عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰مشکل آلرژی دشتم در ایام گرونا اینترنتی ویزیت و با داور مداوا شدم
۱۴۰۳/۰۱/۱۴کهیر داشتم خوب شد
۱۴۰۲/۰۴/۱۳دکتر بینهایت عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۲تخصص و برخورد عالی بسیار راضی بودیم و تشخصی درست ایشون باعث شد که کودکم در عرض ۲ روز خوب بشه ، بسیار ایشون رو پیشنهاد میدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲برای دخترم
۱۴۰۲/۰۳/۲۸بنده اگزما و آلرژی داشتم با داروهای دکتر بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳خیلی عالی و خوش برخورد و دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۲۵خارش بدن کار ایشان عالی ولی من خودم کوتاهی کردم داروهامو مصرف نکردم
۱۴۰۳/۱۰/۳۰بسیار محترم و صبور هستند آقای دکتر و به تمام سوالات با آرامش پاسخ میدهند. فعلا تحت درمان هستم...
۱۴۰۳/۱۱/۲۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۳تشخیصشون عالی بود و من درمان شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۲کهیر، دو تا قرص دادن فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۸بی نظیر و انساندوست
۱۴۰۴/۰۳/۰۴دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۳/۰۸/۱۰پزشک بسیار ماهر و متشخصی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷حساسیت بسیار شدیدی داشتم . روی گونه ها جوش و کهیر شدید . خدا رو شکر با یک هفته مصرف دارو خیلی بهتر شدم . دکتر بسیار متین و خاکی هستن و خوش برخورد . با حوصله ویزیت میکنن
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عالی بود کهیر داشتم بهتر شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۲خارست پوست سر مو
۱۴۰۴/۰۵/۰۳من هنوز درمانم رو شروع نکردم برام ازمایش نوشتن اما ایشان بسیار از دکترهای دیگر متمایز هستند وجدان کاری بالا باحوصله و دلسوز با دقت به بیمار گوش میدند و واقعا زمان میذارند همین خوش انرژی بودنش بسیار عالی هستش
۱۴۰۴/۰۷/۱۷تشخیص خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷فوقالعاده خوش برخورد و با سواد هستن آقای دکتر. سلامت باشن
۱۴۰۴/۰۲/۲۴دکتر خوب و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۲۷سلام درحال درمان هستم هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲سینوزیت دارم دارو دادن گفتن اگه بهتر نشدم دوباره برم
۱۴۰۳/۱۲/۰۳مشکل آلرژی وخلرش بدن داشتم دارو دادن خیلی خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱من مشکل کهیر شدید داشتم الان چند روزه داروهای دکتر مصرف میکنم بهتر شدم.دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۴دخترم مشکل آلرژی فصلی داشت که با داروهای عالی خیلی زود مرتفع شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۴منم کهیر شدید میزدم فعلا کنترل شده ولی در برخی مواقع میزنم تحت درمانم
۱۴۰۴/۱۲/۱۴به یقین میتونم بگم عالی.معجزه میکنم
۱۳۹۹/۰۵/۱۴ده سال سابقه کهیر ،تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۳آلرژی شدید و تنگی نفس و درمان شد
۱۴۰۳/۰۹/۰۶بسیار خوش اخلاق و دقیق هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۴دخترم کهیر میزد خوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۰۷سلام مشکل من عتسه و آب رزیش است
۱۴۰۳/۰۴/۲۳تحت درمان
۱۴۰۳/۰۹/۰۲پسرم آلرژی داشت و بهتر شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۷نمیشناسم
۱۴۰۳/۰۶/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۳انفلکانزا و درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶در جلسه اول مشکلم رو تشخیص دادن و بسیار محترم هستن به بیمار احترام میذارن با دقت و صبر به حرفهای بیمار گوش میدن
۱۴۰۳/۰۲/۰۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۶بسیار دکتر دلسوز و محترم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸حساسیت تنگی نفس
۱۴۰۳/۰۴/۱۷همکارم حساسیت ب قرص چرک خشک کن داشتند فقط دکترمتوجه شدن
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بسیار دکتر با دا
۱۴۰۳/۰۸/۱۸خیلی با حوصله درمورد الرژی پوستی دخترم پرسش کردن بازهم تمام ازمایشات رو انجام دادند در نهایت دارو نوشتند چون دارو عوارض داشت واقعا از برخورد و دقت ایشون بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۲۲بسیار آرام و حرفه ای تمام حواس را به مریض اختصاص میدهد
۱۴۰۴/۰۷/۱۳پسر چند ماه ابریزش بینی شدید داشت خیلی دارو استفاده کردیم و خوب نشد به دکتر مراجعه کردم و ایشون هم دارو و لیست ممنوعات غذایی دادن یکم بهتر شد ولی قطع نشد چون پسرم شیرینی میخورد و در کل خوب نشد
۱۴۰۳/۱۱/۱۵منتظر ارایه آزمایش هستم
۱۴۰۲/۰۳/۲۱دکتر فوق العاده با اخلاق و تشخیص درمان عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۷دخترم به خاطر آلرژی و مشکلات تنفسی ویزیت شد ولی فعلا تغییری نکرده و دوره درمان ادامه دارد
۱۴۰۳/۰۸/۰۹سلام من کهیر میزدم با دارو کنترل شده است
۱۴۰۰/۰۶/۲۱خارش صورت و بدن داشتم. دکتر تست ازم گرفتن و دارو دادن و خوب شدم.
۱۴۰۲/۰۱/۱۸بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۴/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۲من تازه میرم
۱۴۰۲/۱۲/۱۶آلرژی، بهبود فوری
۱۴۰۳/۰۷/۱۲چارش شدید دست.عالی بودن عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۰درحال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عالییییی
۱۴۰۲/۰۴/۱۴دخترم آلرژی فصلی داشت باداروهایی که دکترتجویزکردفعلا که خوبه خداروشکر
۱۴۰۴/۰۷/۱۴خوب بود درمان هنوز ادامه داره
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خوب و خیلی خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۱۰بدنم کهیر میزد هنوز خوب نشد
۱۴۰۲/۰۳/۲۰الرژی فصلی بهار
۱۴۰۳/۰۱/۲۵الرژی، تشخیصشون خوب بود، زیاد معطل نشدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۸کهیر مزمن داشتم . تا حدودی برطرف شد و هنوز تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۹برای حساسیت پوستی پدرم مراجعه کردیم، خوشبختانه داروهاشون جواب داد ولی خیلی با دقت معاینه نکردن و وقت نذاشتن، نسخه و لیست داروهم یک روز بعد فرستادن!
۱۴۰۳/۱۰/۲۰فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸رفتار و برخورد و پیگیری منشی خوب نبود
۱۴۰۵/۰۳/۰۹پدرم الرژی داشت خارش پوست افت فشار ورم صورت . تشخیص دکتر استفاده نکردن بعضی از مسکن ها . رفتار ایشون با مریض بسیار عالیه . در کارشون مهارت بی نظیری دارن
۱۴۰۴/۰۸/۰۸دکتری با حوصله و مودب و صبور و پر تجربه
۱۴۰۵/۰۳/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۹تشخیص شون بسیار درست بود و داروی مورد نیاز رو به درستی تجویز کردن
۱۴۰۴/۰۹/۰۳دکتر بسیار دقیق و دلسوزی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۷الرژی بسیار مهربون بسیار انرژی مثبت ،عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷هنوز تحت درمان هستیم
۱۴۰۲/۰۸/۲۸اگزامای دخترم، تشخیص عالی و درمان خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۶خارش پوست
۱۴۰۲/۰۸/۲۰عالی و بینظیر
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بنظرم عالی بود فعلا دوره درمانم کامل نشده ولی تو همین تایم کوتاه نتیجه گرفتم من سرفه داشتم که با داروهای ایشون خیلی کمتر شده وفک کنم داروهامو کامل مصرف کنم کامل قطع میشه سرفه م
۱۴۰۴/۰۱/۲۶در حال درمان کهیر
۱۴۰۴/۰۵/۱۵ایشون بسیار با اخلاق و با سواد هستن آلرژی خیلی مقاوم داشتم و جواب گرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷من برای اولین بار پیش آقای دکتر رفتم مشگلم عطسه وآب ریزش زیاد بینی وچشم وبی حالی خستگی بعداز آب ریزش بود جلسه اول تا الان داروهای که داده مفیده بوده وقرار جلسه بعدی تست آلرژی بگیره. دکتر باتجربه ای
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۲سیستم ایمنی هنوز درمان رو شروع نکردم
۱۴۰۲/۰۹/۲۷فوق العاده بودنند
۱۴۰۳/۰۳/۱۹عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶ادامه ندادم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بسیار صبور و با حوصله. عالی هستند. کامل بیماری را برای بیمار توضیح میدهند
۱۴۰۰/۱۱/۰۶بهترین
۱۴۰۰/۰۲/۳۰بسیاردکتربااخلاق وحاذقی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۸راضی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۵انژیو ادم
۱۴۰۴/۰۱/۱۴سلام و عرض ادب من ۲سال بود سرفه میکردم ایشون با اخلاق خوبشون و تجربه بالایی که داشتن تونستند مرضی من رو تشخیص بدن و من واقعا الان خوب هستم دست آقای دکتر درد نکند همیشه سالم و تندرست باشد
۱۴۰۳/۱۱/۱۹حساسیت پوستی-کهیر فعلا در پروسه درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷پسر ۲۰ماهه من حساسیت پوستی داشت بعد پنج ماه از این مطب به اون مطب اقای دکتر به خوبی تونستند با یه شربت و قرص درمانشون کنند
۱۴۰۲/۱۱/۱۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۱۴بسیا دکتر دلسوز و با شخصیتی هستن.
۱۴۰۴/۰۱/۳۱با سلام من کهیر مزمن داشتم ودر حال تحت درمان هستم با توجه به رفتار خوب اقای دکتر وتایمی که برای بیماران میگذارند از درمان راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عالی در حد معجزه
۱۴۰۳/۰۷/۱۷برخورد اینچنین مودبانه و باوقاری رو من تا ب حال از هیچ پزشکی ندیدم . ایشون بی نهایت اخلاق مدار و متعهد هستند و من واقعا ازینکه ایشون رو ملاقات کردم بسیار خرسندم . و البته علم و مهارت ایشون نیز متمایز از بقیه ست .
۱۴۰۴/۰۷/۲۳خیلی داکتر
۱۴۰۳/۰۳/۱۷آلرژی فصلی شدید داشتم حتی نفس نمیتونستم بکشم یه هفتس دارم دارو مصرف میکنم خیلی بهتر شدم تو همین چندروز تاثیرشو گزاشته..کار دکتر حرف نداره
۱۴۰۴/۰۱/۲۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۸بسیار دکتر عالی و با تجربه
۱۴۰۵/۰۲/۱۰بسیار صبور و با تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۲حساسیت شدید داشتم تحت درمان هستم و کاملا راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱بسیار خوش ا
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دکتر با دقت و حوصله ویزیت میکنن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵خیلی دکتر خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۱۳