دکتر شهرام اعظمی متخصص جراح ارتوپد با شماره نظام پزشکی 81881 در تهران و در کلینیک درمان زخم مانیکان فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، نبش بخشندگان، پلاک ۲۳۰۳، ساختمان پزشکی مدیکو پلاس سنتر واقع شده است.
دکتر شهرام اعظمی متخصص جراح ارتوپد با شماره نظام پزشکی 81881، از جمله پزشکان شناختهشده در حوزه درمان زخمهای مزمن و پای دیابتی در تهران است. ایشان فعالیت حرفهای خود را به طور ویژه بر درمان انواع زخمها از جمله زخم دیابتی، زخم بستر و زخم ناشی از تروما متمرکز کردهاند و در کلینیک درمان زخم مانیکان در منطقه آرژانتین تهران بیماران را پذیرش میکنند. دکتر شهرام اعظمی علاوه بر تخصص در جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)، با همکاری تیمی متشکل از متخصصان عروق، عفونی، داخلی و درمانگران زخم، رویکرد چندرشتهای را برای ارائه بهترین درمان به بیماران در پیش گرفتهاند. این کلینیک مستقیماً تحت نظر دکتر شهرام اعظمی اداره میشود و ارتباط موثری با بخش بستری بیمارستان گاندی برای درمان تکمیلی بیماران برقرار شده است.
درمانهای ارائهشده در این مرکز شامل اقدامات جراحی مانند دبریدمان وسیع، ترمیم، پیوند پوست و اصلاح پای شارکو است. همچنین از تجهیزات پیشرفتهای چون دستگاه هیدروسرجری (ورساجت)، وکیوم تراپی، ارزیابی اندکس پایی-بازویی، ازون تراپی و پانسمانهای نوین جهت تسریع بهبود زخمها استفاده میشود. دکتر شهرام اعظمی با بهرهگیری از این امکانات و همکاری با متخصصان قلب و عروق اینترونشنال، داخلی، عفونی و درد، امکان درمان جامع بیماران را فراهم آوردهاند.
کلینیک درمان زخم مانیکان که زیر نظر دکتر شهرام اعظمی فعالیت میکند، به بیماران بستری با تمامی بیمههای تکمیلی خدمات ارائه میدهد و دسترسی به بخشهای سیسییو، آیسییو و دیالیز نیز برای بیماران فراهم است. مطب دکتر شهرام اعظمی در خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، نبش بخشندگان، پلاک ۲۳۰۳، ساختمان پزشکی مدیکو پلاس سنتر واقع شده است و بیماران با مشکلات زخمهای دیابتی یا پای شارکو میتوانند برای دریافت خدمات تخصصی به این مرکز مراجعه کنند. بر اساس نظرات بیماران، دکتر شهرام اعظمی با رویکرد دقیق، همکاری تیمی و بهروز بودن روشهای درمانی توانستهاند اعتماد بیماران را جلب نمایند. جهت دریافت نوبت میتوانید با کلینیک تماس حاصل فرمایید.
بله، تمرکز اصلی دکتر شهرام اعظمی بر درمان انواع زخمهای دیابتی، زخم بستر و پای شارکو است و بیماران با این مشکلات در کلینیک درمان زخم مانیکان پذیرش میشوند.
در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی وجود ندارد و بیماران باید برای رزرو نوبت با کلینیک درمان زخم مانیکان تماس بگیرند.
بله، برای بیماران بستری در کلینیک درمان زخم مانیکان، قرارداد با تمامی بیمههای تکمیلی وجود دارد.
خدمات کلینیک شامل جراحی دبریدمان، ترمیم و پیوند پوست، اصلاح پای شارکو، وکیوم تراپی، هیدروسرجری و مشاورههای تخصصی چندرشتهای است.
کلینیک درمان زخم مانیکان تحت نظر دکتر شهرام اعظمی در خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، نبش بخشندگان، پلاک ۲۳۰۳، ساختمان پزشکی مدیکو پلاس سنتر در منطقه آرژانتین تهران واقع شده است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، نبش بخشندگان، پلاک ۲۳۰۳، ساختمان پزشکی مدیکو پلاس سنتر، طبقه پنج، واحد ۵۰۳
زخم دیابتی در ناحیه پا. به لطف ایشون میتونم دوباره زندگی نرمال داشته باشم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴پدرم زخم دیابتی داشتند که واقعا به بهترین شکل درمان شدند
۱۴۰۲/۱۱/۰۲بسیار عالی/ تشخیص و درمانشون خیلی دقیقه/ برای زخم دیابتی پدرم مراجعه کردیم درمان شدند
۱۴۰۱/۱۱/۰۹سلام.دکتر بسیار بسیار با علم و دانش و تجربه بالا و در عین حال انسانیت و وژدان کاری زیاد هستند.برای خودشون و خانوادشون سلامتی آرزو دارم.
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عالی بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۱مادرم پای شارکوی داشتند بدون عمل جراحی درمان شدند
۱۴۰۳/۰۳/۱۶من به مدت ۱۷ روز در بیمارستان پاستور نو بستری بودم و بیمارآقای دکتر شهرام اعظمی بودم و در بخشی که تحت نظر آقای دکتر شهرام اعظمی بود بستری بودم فوق العاده عالی و دلسوز بودند و بعد از ۱۵سال درگیری برای بیماری شارکو و نهایتا با عفونت پا و قطع امید از سلامتی پا اقای دکتر شهرام اعظمی با تجربه و علم و تبهری که داشتند پای مرا جراحی و کاملا درمان کردند و سلامتی مرا کامل بازگرداندند. از ایشان به خاطره مهربانی ها و دلسوز بودنشان و تبهرشان تشکر و قدردانی میکنم در اخر از اقای داوودیان و دیگر پرسنل زحمتکش نهایت تشکرو رضایت را دارم.
۱۴۰۴/۰۳/۰۹دکتر حاذق و بسیار ماهر
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۴دکتر خیلی
۱۴۰۰/۰۱/۲۰هالوس والگوس.
۱۴۰۲/۱۲/۲۰شارکوی میدفوت و درمان شدیم عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۱عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۰۱زخم پای دیابتی/ نتیجه بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۶زخم عروقی در پا و درمان شدم
۱۴۰۲/۰۲/۱۶پای شارکو و درمان شدیم
۱۴۰۲/۰۳/۱۰با سلام من تصادف کرده بودم و مریض ایشان بودم
۱۳۹۷/۰۴/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۹فوقالعاده
۱۴۰۳/۰۶/۱۲عمل پا داشتم
۱۳۹۷/۰۲/۰۳سلام دوستان ، دکتر اعظمی واقعا تکه و کارش رو بلده من تا ابد مدیون ایشون هستم
۱۳۹۸/۰۲/۲۲شارکوی میدفوت و درمان شدیم عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۱زخم/ پیوند پوست/ عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۵خداخیرشون بده خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۰۶در زمینه جراحی کتف مادربزرگم عالی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۰۲همسرم پای شارکو داشت بدون جراحی خوب شدند
۱۴۰۲/۱۲/۰۲تصادف کرده بودم درمان شدم
۱۴۰۲/۰۲/۱۸عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۳مشکل عمل پا داشتیم بیمارستان امام خمینی عمل خیلی بدی داشت ب لطف بزرگی اقایی دکتر با عمل حرفه خداروشکربهبود پیدا کرد همیشه همه جا دعاگویشون هستیم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸یعنی بهترین دکتر درباره زخم های دیابتی هستن عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷مادرم زخم دیابتی داشتند یکی از دوستان دکتر اعظمی رو معرفی کرد که خیلی راضی بودیم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷ارنج دستم درد میکرده
۱۴۰۳/۰۷/۲۱واقعا حرفه ای و خوش اخلاق ودلسوز هستن
۱۳۹۸/۰۲/۰۷بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۲/۲۰جراحی اصلاح آمپوتاسیون . همیشه ممنون لطف و بزرگواری ایشون هستم.کارشون عالی بود.
۱۴۰۳/۰۳/۰۳مادرم بیماری شارکو و عفونت شدید داشت که چندین پزشک متخصص ارتوپد نطر به قطع عضو داشتن اما دکتر اعظمی پاهای مادرم رو بهش برگردوند و ببا جراحی بسیار دقیق عفونت و شارکو رو از بین بردن واقعا معجزه کردن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷اقای دکتر برادر من رو بعد از یه تصادف وحشتناک عمل کردن، بعد از خدا برادرم رو به لطف ایشون داریم.
۱۴۰۳/۰۴/۳۰زخم دیابت/ درمان شدم با روش صحیح درمانی
۱۴۰۲/۱۰/۲۳ایشان در زخم بهترین هستند
۱۳۹۷/۱۱/۱۱تشخیص درست ایشان من را از پلاتین و عمل جراحی نحات داد
۱۳۹۸/۰۸/۰۸عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۶باسلام دکترفوق العاده عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۹بسیار دکتر با تجربه و بسیار باادب هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عمل فمور
۱۳۹۹/۱۰/۱۴زخم دیابت- حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۲/۰۳/۰۷عالیییی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۹هنوز تحت درمانم ولی کارشون واقعا خوبه
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۷دکتر باتجربه و عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۱دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۸پدرم زخم پای دیابتی داشتند که خیلی از دکتر و تیمشون راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱پزشک بسیار خوبی هستن و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۰دکتربسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیار با اخلاق و تشخیص درست
۱۴۰۱/۱۲/۰۶شارکو پا
۱۴۰۴/۰۷/۱۵پای شارکو داشتم که پیش دکتر اعظمی درمان شدم
۱۴۰۳/۰۱/۲۹عالی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۲مادرم زخم دیابتی داشتند که واقعا دکتر اعظمی معجزه کردند
۱۴۰۲/۱۲/۰۹یرادرم پای شارکو داشتند و خوب شدند
۱۴۰۲/۱۲/۱۴حتما پیشنهاد میکنم
۱۳۹۹/۰۸/۰۸مشکل زخم پای دیابتی/ نتیجه خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۱/۱۶دکتر فوق العاده
۱۴۰۳/۰۶/۰۶خیلی خیلی خوب هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۴زخم پا دیابتی خوب شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۱به نظرم مختص عالی،در ارتوپد هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۱بسیار بسیار دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۳مشکل زخم داشتم کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۳سلام زخم دیابتی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳زخم به علت دیابت/ دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۳بسیار با دقت گوش کردن و ارتباط خوبی با بیمار برقرار کردن، مشکل زخم پا بود که بعد دو هفته درمان بسیار بهتر شده
۱۴۰۵/۰۲/۰۴سلام آسیب دیدگی شدید دست
۱۴۰۲/۱۱/۰۹شارکوی میدفوت و درمان شدیم عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰در زمینه مچ پای شارکو بهترین هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۱دکتر با اخلاق و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بسیار با اخلاق و تشخیص درست
۱۴۰۱/۱۲/۰۶شارکوی میدفوت در کف پا داشتم درمان شدم / واقعا کار دکتر عالیست
۱۴۰۲/۱۱/۱۸دکتری صبور و توانا با تشخیص عالی. جهت درمان زخم دیابتی به کلینیک ایشون مراجعه کردیم و نتیجه گرفتیم.
۱۴۰۱/۱۱/۰۹دکتر و پرسنل بسیار بااخلاق و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۴/۱۲پدرم مفصل شارکو داشت/ خداخیر بده دکتر اعظمی رو که تونستن درست تشخیص بدن و درمان شدند
۱۴۰۲/۱۰/۰۵سلام ودرود برهمه ایشان پزشکی بسیار درستکار وتلخیص بسیار بالایی دارند اهل هزینه تراشی نیستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۴زخم دیابت در پا داشتم که با کمک دکتر اعظمی و تیم حرفه ایشون درمان شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۰شارکوی میدفوت کف پا داشتم به پزشکای زیادی مراجعه کردم ولی نتیجه نگرفتم خداروشکر با مراجعه به دکتر اعظمی پام خوب شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۹زخم پای دیابتی که خوشبختانه توسط ایشان درمان شدم
۱۳۹۹/۰۴/۱۸زخم شارکو داشتم که با بهترین روش و در زمان کم زخمم خوب شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۷عالی حرفه ای در زمینه پای شارکو
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکتر بسیار باتجربه است
۱۴۰۴/۰۳/۱۶زخم دیابتی داشتم تو زمان خیلی کم درمان شدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۴دکتر توانمند و عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۱مشکل ما عفونت پای بابام بود هر جا بردم گفتن باید قطع شه خدا حفظش کنه اعظمی و هر چی بگم کم گفتم .... الانم تو بیمارستان گاندی تحت نظر خود دکتر اعظمی هسش خدا واسش طول عمر بده من زندگی دوباره بابامو از دکتر اعظمی گرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۱۹دکتر توانمند و حاذق
۱۴۰۱/۱۲/۰۲فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دکتر شهرام
۱۴۰۴/۰۴/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۵من پارگی رباط صلیبی دارم و در خصوص این مشکل پیش ایشون اومدم و برای من بهتری تجویزی که میشد رو انجام دادن و من بابت این لطف ایشون سپاس گذارم اقای عظیمی برای بنده بسیار قابل احترام هستن چون تو این زمونه که همه به فکر منافع شخصی خودشون هستن ایشون با سخاوت به دور از این همهمه کار درست را انجام میده، و به فکر بیمار هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۱خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۴