دکتر سیما بهروزیان متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات با شماره نظام پزشکی ۱۳۸۵۵۵ در کرج فعالیت دارد. مطب ایشان در چهارراه طالقانی به سمت هفت تیر، بالای بانک سرمایه، مجتمع مهدی، طبقه پنجم، واحد ۵۰۳ واقع شده است.
دکتر سیما بهروزیان متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات با شماره نظام پزشکی ۱۳۸۵۵۵ یکی از پزشکان شناختهشده در شهر کرج است. ایشان دارای مدرک تخصصی جراحی مغز و اعصاب بوده و عمده فعالیت خود را در زمینه درمان بیماریهای مرتبط با مغز، اعصاب و ستون فقرات متمرکز کردهاند. مطب دکتر سیما بهروزیان در کرج، چهارراه طالقانی به سمت هفت تیر، بالای بانک سرمایه، مجتمع مهدی، طبقه پنجم، واحد ۵۰۳ واقع شده است که با دسترسی مناسب برای مراجعهکنندگان همراه میباشد.
دکتر سیما بهروزیان به طور تخصصی در زمینه جراحی دیسک کمر و گردن به روشهای باز و لیزری فعالیت دارد. همچنین انجام اعمال تزریق سیمان (کایفوپلاستی) برای درمان شکستگی مهرهها و تزریق تخصصی برای دردهای حاد و مزمن و التهاب زانو از جمله خدمات درمانی ایشان است. تزریق بوتاکس برای سردردهای میگرنی نیز از دیگر اقدامات درمانی ارائهشده توسط این پزشک میباشد. تخصص و تجربه دکتر سیما بهروزیان در حوزه جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات باعث شده تا بیماران متعددی جهت درمان به ایشان مراجعه نمایند.
بر اساس نظرات بیماران، دکتر سیما بهروزیان با تشخیص دقیق، رویکرد علمی و برخورد حرفهای توانسته رضایت بالایی را در میان مراجعان خود کسب کند. تمرکز ایشان بر درمانهای غیرتهاجمی و رعایت اصول اخلاق پزشکی همواره مورد توجه بیماران قرار گرفته است. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را به دیگران توصیه کردهاند که نشاندهنده اعتماد و رضایت قابل توجه مراجعهکنندگان میباشد.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر سیما بهروزیان از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است. این پزشک با استفاده از دانش تخصصی و تجربه بالای خود توانسته جایگاه ویژهای در حوزه جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات در شهر کرج به دست آورد.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای ویزیت دکتر سیما بهروزیان نوبت رزرو کنند.
دکتر بهروزیان در زمینه جراحی مغز و اعصاب، درمان دیسک کمر و گردن، شکستگی مهرهها، اختلالات ستون فقرات، سردردهای میگرنی و دردهای مفاصل فعالیت دارد.
مطب دکتر بهروزیان در چهارراه طالقانی به سمت هفت تیر، بالای بانک سرمایه، مجتمع مهدی، طبقه پنجم، واحد ۵۰۳ در شهر کرج قرار دارد.
بله، یکی از خدمات تخصصی دکتر بهروزیان تزریق بوتاکس جهت کنترل و درمان سردردهای میگرنی است.
ایشان دارای مدرک تخصصی جراحی مغز و اعصاب میباشند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهارراه طالقانی به سمت هفت تیر بالای بانک سرمایه مجتمع مهدی طبقه پنجم واحد ۵۰۳
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۴دیسککمر
۱۴۰۴/۰۷/۲۰بسیارمهربان دلسوز و زبر دست وتوانمند
۱۴۰۰/۰۳/۳۰فعلا در دوره درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۱دکتر بسیار خوبی هستن در مرحله درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۷تجربه خوبی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۳ضربه مغزی .بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عاااالی هستن واقعا
۱۴۰۱/۰۷/۱۶راضی بودم رفتار خوب ومحترمانه
۱۴۰۴/۰۴/۱۸تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۲۷سردردخیلی شدید خداروشکر ویزیتشون خیلی عالی کارشون خیلی خوبه خوش اخلاق وکاربلد.
۱۴۰۴/۰۳/۱۸سردرد داشتم درحال درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳عمل دیسک کمر انجام دادم و خداروشکر راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵دکتر بسیار عالی، با دقت و حاذق، چندین سال مشکل بی خوابی و پای بی قرار داشتم به کمک ایشون خواب خوب دارم خداروشکر
۱۴۰۴/۰۶/۲۳فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۶فعلا در مرحله ازمایش و چکاپ هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹دکتر خوب خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۰/۲۰برای دیسک کمر، فعلا تحت درمان هستم، خوب و با حوصله بودن
۱۴۰۱/۰۸/۰۲بسیار کاربلد و کاردرست
۱۴۰۳/۰۳/۰۴در حال حاضر ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۳/۲۲کمردرد خوب شدم خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴باسلام دکتر خوبی بودن ولی برای جراحی کردن حق عمل را جدا گانه میخواستن من چون این مبلغ نداشتم عمل نکردم ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۱۱مطب تعطیل بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۵پدرم در حال حاضر تحت نظر ایشون هستن، ولی در کل دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۲دیسک کمر
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۷/۲۹خوب بوده فعلا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶من خودم مورد نداشتم ولی تشخیصی که برای مادرزنم داشتند حاکی ازتجربه وتخصص ایشان هست
۱۴۰۱/۰۷/۱۰دیسک گردن
۱۴۰۳/۰۳/۱۱همه چی خیلی خوب پیش رف اوکیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۴در حال حاضر ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۳/۲۲عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۲۰دکتر خیلییی خوبیه سرم آسیب دید بود ک اومد بودم پیشش
۱۴۰۴/۰۳/۰۱رسیدگی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۶ضربه مغزی بودم خانوم دکتر از اول تا آخر مداوام کرده
۱۴۰۰/۱۱/۲۱تحت درمان
۱۴۰۰/۰۸/۱۶فعلا در حال درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار عالی و خوش تخلاق در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷دیسک کمر داشتم راضیم
۱۴۰۱/۰۶/۲۳فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷در حال در
۱۴۰۱/۰۴/۲۸تحت درمان
۱۴۰۳/۰۲/۱۱اوکی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بسیار عالی و با حوصله هستن خانم دکتر
۱۴۰۱/۰۵/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۴خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۸سلام خانوم دکتر خوش اخلاق ومهربانی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۷تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶مشکل سندرم کدا داشتم که دکتر جراحی کردند و الان بعد دوسال و نیم خیلی بهترم،واقعا ایشان دکتر حاذق و متعهدی هستند.
۱۴۰۰/۰۹/۰۲سلام کمر درد
۱۴۰۳/۱۲/۰۲من یک بار مراجعه نموده و معرفی شدم برای ام آر ای
۱۴۰۰/۰۳/۱۸کمر درد
۱۴۰۴/۰۲/۰۲فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۲/۲۰هنوز درمان رو شروع نکردن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶برایه من خوب لود
۱۴۰۱/۰۳/۲۹تشخیص میگرن دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۵درحال درمان میباشم
۱۴۰۳/۱۰/۱۷درد گردن.فعلا بررسی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴کمرم درد میکرد
۱۴۰۱/۰۶/۰۸به نظرم حرف نداره کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۶سردرد شدید دارم ولی هنوز نتیجه نداشته
۱۴۰۰/۰۲/۰۱گردن درد
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دکتر خوب و خوش برخورد،دیسک کمر مادرم،فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۹دکتر فو
۱۴۰۰/۰۶/۰۱دکتر عالی و مهربان و
۱۴۰۳/۰۸/۰۲دکتر خوش اخلاق و تشخیص عالی و بهترین درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عالی ف
۱۴۰۰/۰۵/۱۱هنوز تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۵/۱۳مشکل کمر
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عمل دیسک مکر
۱۴۰۰/۱۰/۱۳دکتر خیلی خوب وعالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۱درحال معالجه
۱۴۰۳/۰۷/۰۷هرنی دیسک کمر داشتم که پیش دکتر بهروزیان عمل کردم
۱۴۰۳/۱۰/۲۴بی نهایت دقیق و وظیفه شناس
۱۴۰۱/۰۷/۱۴کمر درد داشتم الان بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸خیلی خوب توضیح میدن و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۱۷وزیت شدم پیش ایشون
۱۴۰۰/۱۲/۰۳در حال درمان هستم مهربان و کارشون عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۶فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۲فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۹دیسک کمر داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸دکتر صبور و با حوصله ای هستند و به حرفای بیمار گوش می کنند و تشخیص شون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۶کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۹درحال درمان عالی ومتعهد
۱۴۰۱/۰۴/۱۲دکتربسیارخوش برخورد ودلسوز درحال درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴برای سردردهای شدیدم به ایشون مراجعه کردم وحالا بعد از ۸ ماه حالم خیلی خوب شده
۱۴۰۱/۰۷/۱۷من دیسک کمر داشتم و باگرفتگی شدید به دکتر مراجع کردم که ایشون با تجویز ی دارو کاملا حال منو خوب کردن
۱۴۰۴/۰۱/۱۷جراحی کمرونخاعی داشتم وخانم دکترمرابه بهبودی سوق دادن
۱۴۰۱/۰۶/۰۹عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۵دکتر بسیارمجرب وخوشرو هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دیسک کمر و گردن دارم هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱ایشون کارشون عالیه معجزه میکنن واقعا دکتر با انصاف و متدینی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۹دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۲/۱۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۹در حال طی درمان هستم ولی منشی خانم دکتر نیست در جهان کاش همه ی دکترا همچین منشی داشته باشن
۱۴۰۴/۰۱/۲۸خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بهترین دکتر وبهترین خوش برخورد وبهترین جراح رحم دل خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۳/۰۸دکترخوبیه درحال ویزیت ودریافت درمانیم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۱MRI نوشتند
۱۴۰۴/۰۶/۱۷دکتر بسیار خوبی هستند.راضییم ازایشون
۱۴۰۰/۰۱/۰۷تشخیص خوبی داشت برای درمان فیزیوتراپی و لیزر پر توان دستور دادند نسبتا بهتر شدم ولی درمان فعلا ادامه دارد ولی دکتر خوش برخورد و خوبی است
۱۴۰۲/۱۰/۱۷خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲کمر درد عالی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عااااااالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۴دوم جلسه بود فعلا
۱۴۰۰/۱۱/۲۳یکبار مراج
۱۴۰۳/۰۵/۱۰تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۰۳ام آر آی نوشتن فعلا ویزیت نشدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴برای درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۸در حال درمانم .
۱۴۰۴/۰۲/۱۵در مرحله تشخیص
۱۴۰۱/۰۲/۱۷برای درد گردن به ایشان مراجعه کردم که در حال معالجه می باشم. ایشان بسیار صبورانه و با دقت بیمار خود را ویزیت می کند.
۱۳۹۹/۱۰/۰۲تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۸سر داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳سلام کمردرد داشتم مهره 4و5خیلی اذیتم میکرد داروهای که مصرف کردم خیلی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۴/۰۱/۲۳مشکل دیسک و کمر
۱۴۰۴/۰۳/۱۹تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲دکتر خوب مطمعن
۱۴۰۰/۰۸/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۳۱کمر درد
۱۴۰۴/۰۸/۱۰معمولی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۵یک جلسه مراجعه کردم فعلا نوارعصب و ام آر آی برام نوشته
۱۴۰۰/۱۰/۲۶خوب است
۱۴۰۰/۰۴/۱۲خانم دکتر مادر من به شما مراجعه کرده مثل اینکه کد با شماره موبایلش نخونده فردا میتونیم بیایم مطبتون که اماروشون انجام بدن
۱۴۰۰/۱۱/۰۶عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۷زنده باشتن حانم دکتر بسیار دقیق و در کار استادن.
۱۴۰۴/۰۱/۱۶دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۸/۰۶با سلام خانم دکتر بسیار خوش برخورد و باحوصله بودن به دقت به حرفهای بیمار توجه و گوش میکنن فعلا تحت نظر هستم
۱۴۰۳/۰۳/۱۹بهترین دکتری ک تاحالاندیدم خوش اخلاق باحوصله وصبورمن دیسک کمرمهرL4وL5_S1داشتم ازنوع شدیدش وترس ازعمل ایشون اینقدباصبروحوصله درموردموفقیت عمل بامن صحبت کردن الان10روزه عمل کردم دستشون خیلی سبکه ازعملم راضی هستم ممنونم ازخانم دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۱۲نظرعالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۳۰خانم دکتر بسیار با اخلاق و در تخصصشان حرفه ای هستند. درد ناحیه کمر و لگن.با تجویز ام آر آی و دادن دارو مشکل حل گردید. ممنون از دکتر عزیز و گرامی.
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عالی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۴کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۲۱مشکل کمر درد درحال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۲۱سردرد و گردن درد
۱۴۰۳/۰۷/۲۹باسلام،فعلا در حد ام آر آی ویزیت شدم،انشاالله نتیجه خوبی بگیرم،ولی برخورد خانم دگتر عالی بود،صبور و شکیبا
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عالی و مشکلم خل
۱۴۰۳/۰۷/۱۹محیط مطب بسیار خوبه برخورد مسئول مطب بسیار خوبه به وقت بیمار اهمیت میدن و مدت زمان انتظار طولانی نیست. خود خانم دکتر نه تنها با دقت هستن بلکه وقت میذارن و صحبتهای بیمار رو کاملا میشنون و تشخیص و درمان هم بسیار عالیه.
۱۴۰۳/۰۸/۲۳دکتر خوب و پر از انرژی مثبت و بسیار دوست داشتنی خیلی خوب برای بیمار وقت میزاره
۱۴۰۴/۰۲/۰۸عالی وباتجربه
۱۴۰۴/۰۴/۱۷همسرم کمر درد داشت، و خوشبختانه با درمان دارویی خانم دکتر مشکلش حل شد.
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴من نخام له شده بود عملم خوب بود ولی فعلا که روی ویلچر هستم
۱۴۰۳/۰۵/۲۷فعلا راه درمان دریافت نکردم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹مشکل عصاب
۱۴۰۴/۰۵/۰۱کمر درد فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰دردهای شدید مفصلی مشکوک به ام اس ، ولی خانم دکتر خوبم کردن و خبری از ام اس هم نبود ، خیلی هم مهربون و با حوصله و با درک بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶درحال انجام فراینددرمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱میگرن داشتم
۱۴۰۱/۰۲/۱۴مادر بزرگم مریضشون بودن و خداروشکر عمل جراحیشون خوب جواب داد
۱۴۰۴/۰۲/۳۱درد کمر فعلا در حال پیگیری
۱۴۰۱/۰۴/۰۹خداروشکر دیسک کمر داشتم الان بهترم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷دکتر عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۶دیسک کمر
۱۴۰۱/۰۸/۱۰عالیه بااخلاق باعلم
۱۴۰۰/۱۰/۲۸تحت درما
۱۴۰۱/۰۳/۲۴درد در ناحیه پای چپ...دستور نوار عصب وعضله وام ار ای و.....داده شده
۱۴۰۳/۰۴/۲۰بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۱واقعا بهترین دکتر با حوصله و دقیق بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۱دکتر خوبی هستند فقط برای ادامه روند درمان و یا جهت انجام آزمایش و یا نوار عصب یا چکاب قلب فقط به آشناهای خودش ارجاع میده و جواب اونا رو قبول میکنه نه دکترهای دیگه که این باعث میشه خرج اضافه کنیم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷فوق العاده
۱۴۰۱/۰۸/۱۵عالی واقعا راضی بودم امدم خدمت دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۱۹عالی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲فعلا در مرحله درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵در حال درمان میباشم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱تهت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۶واقعا خوب
۱۴۰۱/۰۶/۰۸درحال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۵خانمم مشکل تنگی نخاع داشت و نمیتوانست راه برود وباتشخیص وتجویز دارو کاملا خوب شدند
۱۴۰۳/۰۶/۳۱عالیترین
۱۴۰۴/۰۴/۰۵مشکل بیرون زدگی دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۵/۲۴تحت درمان
۱۴۰۲/۰۳/۱۶مشکل مغز داشتم واقعا دکتر خوبیه من که خیلی راضیم دارو بهم داده بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۳عمل جراحی مهره کمر
۱۴۰۰/۰۸/۲۶مادرم دیسک کمر داشت ۴ سال پیش جای دیگه عمل کرده بودیم نتیجه نگرفته بودیم خانم دکتر عمل کردن نتیجه گرفتیم عااااااااالی هستن پنجه طلای واقعی
۱۴۰۱/۰۵/۰۹خیلی خوب وعالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۳سلام وقت دوستان بخیر. من برای تنگی کانال نخاعی پدرم اومدم پیش خانوم دکتر. قبلش پیش ۳ تا دکتر فوق تخصص مغز و اعصاب رفتیم گفتن حتما باید عمل بشه . بعد خدمت خانوم دکتر رفتیم و ایشون MRI پدرم رو دیدن و. بعد است ورزش گرفتن و بعدخیلی خیلی خوش برخورد و با توضیحات کامل و واضح بهمون گفتن نیازی به عمل جراحی نیست.. و با ورزش و ۱۰ جلسه فیزیوتراپی و رعایت نکاتی که به کمر فشار نیاره مشکل تنگی کانال برطرف میشه... راهنمایی کاملی کردن و واقعا نتیجه هم داد.. دوستان خانوم دکتر واقعا انسان با شرافت و واقعا حرفه ایی هستن حتما پیشنهاد میدم ایشون رو. مچکرم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰در حال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۸دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۴سردرد شدید داشتم و تشخیص میگرن دادندخانم دکتر و با دارو کنترل شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۵برطرف نشد
۱۴۰۳/۰۸/۱۲برخوردخوب وعالی ولی هنوزنتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۳/۰۷/۲۴تحت درمانیم هنوز
۱۴۰۲/۱۱/۱۳خیلی دکترخوب وخوش برخوردیه کارش هم عالیه
۱۴۰۳/۰۴/۱۱ارومیه
۱۴۰۴/۰۶/۰۸من دیسک کمر مهره 4 و 5 و مشکل دنبالچه داشتم با یک بار ویزیت خیلی خیلی بهتر شدم. البته فیزیوتراپم (آقای محسن تاجیک) هم بی تاثیر نبود.
۱۴۰۰/۰۶/۰۳سردرد فعلاازمایش وام ار ای امادکترمودب وباحوصله ومهربان
۱۴۰۳/۰۲/۰۱دکتر صبوری هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۰مشکلی ندارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عمل دیسک
۱۴۰۲/۱۱/۲۰خیلی صبور هستن و خوش برخورد ، فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۸کمر در حال بررسی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱دکتر بسیار خوب وبا تجربه دیسک کمر بهتر شده
۱۴۰۰/۱۰/۰۵کمر درد
۱۴۰۱/۰۲/۳۱دیسک کمرشدید داشتم پیش ایشون عمل کردم تشخیصشون عالی بسیارخوش برخوردوبسیاصبورالان خیلی خوبم.
۱۴۰۰/۰۳/۲۹درد عصب سیاتیک
۱۴۰۴/۰۵/۱۲ام ار ای نوشتن و منتظر ویزیت دومم
۱۴۰۱/۰۳/۰۵خوب بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۰/۲۰عااااالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۵خیلی خوب و مسلط بودند و معاینه دقیق انجاک دادند . ممنون هستیم از ایشون .
۱۴۰۴/۰۴/۱۷کمر درد داشتم بادارو رفع شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۷دکتر بسیار مهربان
۱۴۰۴/۰۵/۰۷اولین مراجعه
۱۴۰۰/۰۶/۱۵هنوز در روند درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵برای میگرن رفتم و عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۵معمولی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بسیار پزشک بااخلاق و ماهری هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۵خیلی خوش اخلاق و بسیار دانا هستن در زمینه خودشون و در تشخیص و درمان بسیار عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۱۸با سلام ایشان خانم دکتر با شخصیت و خوش برخوردی هستن، و با متناسب با سوابق کاریشون درمان شون هم بد نیست. بنده دچار آسیب دیدگی ورزشی از ناحیه کمر بودم، که تشخیص اسشون این بود با دارو و فیزیوتراپی مشکلم حل میشه در صورتی که دکتری دیگه ویزیت شدم مشکل چیزی دیگه عنوان شد
۱۴۰۴/۰۳/۰۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۷کمردرددارم وفعلاتحت نظرهستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲درد گردن
۱۴۰۲/۱۲/۰۲بله کارشون خوبه
۱۴۰۴/۰۲/۰۱فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۱۷بسیار باحوصله و متانت تازه درمان را شروع کردم و دارو دادن و بسیار راصی بودم از برخورد پزشک و منشی ایشان
۱۴۰۴/۱۰/۱۴hanuz j nagere
۱۴۰۰/۰۳/۱۸عااالییییی
۱۴۰۳/۰۲/۱۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۲با سلام من سعید هستم 40 ساله و متاهل،من به دلیل سندرم کودا که پارگی دیسک و آسیب شدید نخاعی بود تحت عمل جراحی دکتر بهروزیان قرار گرفتم که به لطف خداوند و جراحی بسیار موفق ایشان امروز بعد از 2 سال بیش از 70 درصد سلامتی ام را بدست آوردم و هر روز بهتر میشوم،جراحی بی نقص دکتر بهروزیان بهتر شدن امروز بنده است.کمال تشکر و قدردانی از ایشان را دارم.
۱۴۰۰/۰۶/۰۷پدرم در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۲۸سردرد داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۴میگرن-تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰فعلا در مرحله تشخیص
۱۴۰۱/۰۳/۰۲خودشون خوش برخورد و مودب هستن ولی منشی ایشون اثلا برخورد مناسبی ندارن
۱۴۰۰/۱۱/۲۸عالی تر از عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۳ضربه به سر و خونریزی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷