دکتر سولماز یوسف زاده خیابانی متخصص زنان، زایمان و نازایی با شماره نظام پزشکی ۹۵۷۸۴ در تبریز فعالیت دارد. مطب ایشان در تبریز، بالاتر از آبرسان، جنب بیمارستان شمس، ساختمان پزشکان شمس، طبقه دوم قرار گرفته و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر سولماز یوسف زاده خیابانی یکی از متخصصان برجسته زنان، زایمان و نازایی در شهر تبریز است که با شماره نظام پزشکی ۹۵۷۸۴ به صورت رسمی فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک تخصصی زنان و زایمان بوده و علاوه بر درمان بیماریهای مرتبط با زنان، در زمینه جراحیهای زیبایی زنان و استفاده از لیزر مونالیزا تاچ نیز تجربه و مهارت دارد. مطب دکتر سولماز یوسف زاده خیابانی در تبریز، بالاتر از آبرسان، جنب بیمارستان شمس، ساختمان پزشکان شمس، طبقه دوم واقع شده است؛ این موقعیت دسترسی آسان بیماران تبریزی را فراهم کرده است.
فعالیتهای دکتر سولماز یوسف زاده خیابانی طیف گستردهای از خدمات زنان و زایمان را شامل میشود؛ از جمله انجام لابیاپلاستی سرپایی، درمان عفونتهای مکرر و مشکلات یائسگی با استفاده از لیزر، مراقبتهای دوران بارداری، زایمان طبیعی، سزارین، جراحیهای زیبایی زنان، تزریق چربی و جراحیهای پلاستیک مرتبط با زنان. بسیاری از بیماران از بهبود قابل توجه مشکلات ادراری و یائسگی پس از درمان با لیزر مونالیزا تاچ تحت نظر دکتر سولماز یوسف زاده خیابانی رضایت داشتهاند. همچنین، بیماران ایشان از تشخیصهای دقیق و رویکرد حرفهای و محترمانه در ویزیتها یاد کردهاند.
با توجه به فعال بودن نوبتدهی اینترنتی، امکان دریافت نوبت آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعین فراهم شده است. بیش از ۹۵٪ بیماران، دکتر سولماز یوسف زاده خیابانی را به دیگران توصیه کردهاند که نشاندهنده سطح بالای رضایتمندی از خدمات ایشان است. در جمعبندی، دکتر سولماز یوسف زاده خیابانی متخصص زنان، زایمان و نازایی در تبریز با برخورداری از دانش بهروز و ارائه خدمات متنوع، انتخاب مطمئنی برای بانوان این شهر محسوب میشود.
ایشان متخصص زنان، زایمان و نازایی هستند و در زمینه جراحیهای زیبایی زنان و لیزر مونالیزا تاچ نیز خدمات ارائه میدهند.
مطب ایشان در تبریز، بالاتر از آبرسان، جنب بیمارستان شمس، ساختمان پزشکان شمس، طبقه دوم قرار دارد.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین نوبت بگیرند.
خدمات شامل لابیاپلاستی، درمان مشکلات یائسگی و عفونتهای زنان با لیزر، جراحی زیبایی زنان، مراقبت بارداری، زایمان طبیعی و سزارین است.
بله، درمانهای لیزری از جمله مونالیزا تاچ برای مشکلات یائسگی، عفونتهای مکرر و زیبایی زنان در مطب انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تبریز.بالاتر از آبرسان.جنب بیمارستان شمس_ساختمان پزشکان شمس_طبقه دوم
بارداری
۱۴۰۳/۰۲/۱۰بسیار پزشک خوش اخلاق و با سوادی هستند و واقعا به مریض اهمیت میدن
۱۳۹۸/۰۷/۰۲اخلاق یک و کارشون بینظیره
۱۴۰۲/۱۲/۲۸بهترین دکتر زنان تبریز
۱۴۰۳/۱۱/۲۸دکتر خی
۱۴۰۰/۰۲/۲۷یک جلسه رفتم. ازمای نوشتن. بنظر دکتر خوبی میرسه
۱۳۹۹/۰۱/۱۷نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۳عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۴سلام بهترین دکتری هستند که میشناسم خیلی ناز و با محبت برای سزارین
۱۴۰۳/۰۶/۰۵مراقبت بارداری
۱۴۰۳/۰۵/۳۱عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۷عالی هستنت
۱۴۰۴/۰۸/۱۵تحت درمات
۱۴۰۴/۰۳/۰۵بیمار خانم دکتر هستم باردارم
۱۳۹۹/۰۱/۲۳خیلی با حوصله مدارکم رو نگاه کردن
۱۴۰۲/۱۱/۲۸دکتر بسیار خوش اخلاق و محترمی هستن ولی اگه زایمان پرخطر داشته باشین عمل نمیکنن
۱۳۹۹/۰۹/۱۴کارشون شخصیتشون عالیه حرف نداره
۱۴۰۳/۰۷/۰۱خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عفونت داشتم درمان شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عالی تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خیلی خانم دکتر خوب و با اخلاق و برای مریض وقت زیادی میگذارد
۱۴۰۰/۰۶/۱۱کیست داشتم با دارو هایی که دادن کیستم برطرف شد
۱۴۰۲/۱۱/۲۸عالیدهستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عالی و خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۴/۰۱/۲۴باعرض سلام و ادب .واقعا خانم دکتر درباره تشخیص و درمان عالی هستن و اخلاق فوق العاده ای نسبت به همه بیماران خود دارند و اگر کمکی لازم باشد به بیماران خود انجام می دهند نهایت تشکر را از ایشان دارم.
۱۴۰۴/۰۹/۲۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عااالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۵تحت درمانک
۱۴۰۳/۰۴/۰۲سلام.بسیار پزشک باحوصله و با تجربه هستند و با دقت به حرفهای بیمار گوش میدهند و به تک تک سوال های بیمار پاسخ میدهد.
۱۴۰۴/۰۹/۲۷عالی عالی عالی بهتر از تو نمیشه دکتر جان
۱۳۹۸/۰۲/۲۹من 2تازایمان کردم خانم دکترعمل کردن خیلی عالی هستن باخلاق مهربون
۱۳۹۹/۰۶/۱۶خانم دکتر هم اخلاقشون بی نظیر هست هم کارشون.سزارین شدم و از کارشون بینهایت راضی ام
۱۴۰۴/۱۲/۰۲دکتر بسیار بسیار حاذق و با مسیولیتی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۲بینظیر
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۹خیلی خیلی دکتر مهربون و با تجربه
۱۴۰۰/۰۵/۱۹پزشک خیلی مهربون هستن
۱۴۰۱/۰۹/۳۰بهترین و والاترین و کار بلد ترین دکتر هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۲در حال درمان خیلی با اخلاق و خوشرو
۱۴۰۳/۰۱/۱۸عالیییییییییی
۱۳۹۷/۱۲/۰۵قبل از بارداری
۱۴۰۳/۰۷/۰۶ایشان خیلغدر کارشان ماهر هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵زایمان
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالیی و خیلی دقیق هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۶دوبار عمل سزارین داشتم خیلی راضیم واقعا دکتر با اخلاق وخوش برخورد ومهربان هستم خیلی دوسشون دارم وبعد عمل هام هم باز برا چکاب میرم مطبشون
۱۴۰۳/۰۷/۰۵پزشک فوق العاده، هم از لحاظ علم و سواد، هم از لحاظ اخلاق
۱۴۰۱/۰۹/۰۸عمل سزارین .عالی بود
۱۳۹۸/۰۴/۱۵علائم و فوق العد
۱۴۰۴/۰۴/۱۰من عفونت داشتم الان بهتر هستم دکتر خوش اخلاق و بانزاکتی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خیلی عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۴خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۵عالی اس
۱۴۰۳/۰۶/۰۲باردار بودم پزشک خوبیه مهربونه
۱۴۰۳/۱۰/۰۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳من تازه ازدواج کردم و ایشون سومین دکتر زنانی هست که توعمرم رفتمپیشش خیلییییی دکتر عالی هستش اخلاق و شخصیتشون عالیه تا آخر عمرم میرم پیششون خیلی دکتر به روزی هستش و در هر موردی راهنمایی های خوبی میکنن
۱۳۹۸/۰۶/۱۱دکتر خوبیست
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۶من اولین بارم بود به دکتر زنان مراجعه میکردم و از ایشون خیلی راضیم، خیلی احساس خوبی داشتم، منتظرم تا جواب آزمایش هام بیاد و برم دوباره پیششون
۱۴۰۴/۰۸/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۹بسیار دکتر عالی و خوش اخلاق وباحوصله هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۰مشکل عفونت داشتم با کمک ایشون درنان شدم
۱۴۰۳/۰۲/۰۲نه ماه بارداری تحت نظرشون بودم. خیلی با اخلاق و باسواد هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۵درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خیلی با حوصله و مهربان هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۳من سال قبل اسفندماه توسط دمتر یوسف زاده سزارین شدم خیلی هم عالی بود وتحت نظر ایشون بودم.
۱۴۰۱/۰۵/۲۷دکتر حرفه ای خوش برخورد، باسواد،مهربان و عالیییی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۲کیست ریز دارم، در حال درمان هستم. پزشک بسیار باسواد، خوش اخلاق و با حوصله ای هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۳واقعا دکتر خوب مهربون از همه مهمتر با بیماران حرف میزنه و عمل جراحی سزارین داشتم خیلی خوب بود
۱۳۹۷/۱۱/۰۹فعلا تازه دارم میرم تحت نظر به دلیل حاملگی
۱۴۰۱/۱۱/۰۱عالی مهربون
۱۴۰۳/۰۴/۰۴دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۲واقعا متخصص عالی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عااااالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۶برای بار اول پیش ایشون ویزیت شدم خیلی با حوصله و دقیق معاینه کردن من برای کیست سینه رفته بودم دارو دادن البته دارو با توجه به جواب سونو و ام آرای که نوشتن تجویز شدم الان چهار روزه خدا رو شکر بهترم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶من سال قبل اسفندماه توسط دمتر یوسف زاده سزارین شدم خیلی هم عالی بود وتحت نظر ایشون بودم.
۱۴۰۱/۰۵/۲۷بااخلاق و ماهر
۱۴۰۳/۰۵/۲۴خانم دکتر فوق العاده مهربان خوش برخورد امین هستن و تشخیص درست و دقیق دارن.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵رضایت بخش بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عالییییی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳سلام خانم دکتر یوسف زاده با تجربه وکاربلد عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۲بسیار عالی ایشان بسیار باحوصله و صبور هستند و اخلاق حرفه ای شان مثال زدنی ست ایشان چه در مواجهه با سوالات بیمار بعد از تشخیص چه صبر و حوصله و دقت فراوان در گوش کردن کامل شرح حال بیمار حرف ندارند!! همین اخلاق حرفه ای و سواد بالاشون در تخصص زنان، برای من که کیست فیبروم و هموراژیک داشتم و بعد از مصرف چندین نسخه از چندین پزشک معروف زنان و نتیجه نگرفتن، به ایشون مراجعه کردم و بعد از یک سال و نیم با پیگیری های ایشون دوساله که من کیست ندارم
۱۳۹۹/۱۰/۱۷فوق العادس
۱۴۰۳/۱۰/۲۸فوق العاده با سواد و ماهر .مهربان و خوش برخورد
۱۳۹۸/۱۰/۱۷برای زایمان رفته بودم راضیم
۱۴۰۱/۰۶/۱۶عالی بود درمان شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷من برای مشکل عفونتم رفتم و کیستم از هردو نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۸/۱۰/۲۳دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۸/۰۹/۱۹خیلیدکترماهرهستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۷بسیار آرام و صبور و رفتار محترمانه با مریض
۱۴۰۴/۰۵/۰۴من دوره بارداریمو تحت نظر خانم دکتر بودم .خیلی دکتر کاربلد و خوبی هستن اخلاقشون هم عالیه از عملم خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۰بارداری
۱۴۰۴/۰۳/۰۳برای زایمان ۹ماه تحت نظر بودم بهترینن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹خیلی دکتر خوبی هستش عفونت داشتم رفع شد
۱۴۰۱/۰۹/۲۸ویزیت شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷نوبت اینترنتی گرفته بودم ولی رفتم مطب و خیلی معطل شدم نوبتم خیلی دیر رسید
۱۴۰۵/۰۲/۰۵دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۰هنوز تحت درمان هستم نحوه ی برخورد خودشون و منشی خیلی خوبه تایم معطلی در مطب زیاده
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۵اخلاق بسیار عالی دارن... واقعا احساس امنیت میدن
۱۴۰۰/۰۹/۲۴خیل دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۵/۱۶سزارین منو خ دکتر انجام دادن
۱۴۰۱/۰۵/۲۷فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵دکتر با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۲۷دکتری با اخلاق و تخصص بالا
۱۴۰۲/۱۱/۲۵دکتر عالی خوش اخلاق درجه یک...
۱۴۰۳/۰۶/۲۵در باره ی سزارین بود که دو بار تجربه اش را داشتم زیر نظر خانم دکتربودم خیلی مهربان و حاذق بودند
۱۴۰۴/۰۲/۲۱سلام من ازوقتی بارداربودم رفتم پیش خانم دکتریوسف زاده من ک خیلی خیلی راضیم هم اخلاق و رفتارشون عالین هم بهترین دکتر هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۴خیلی با حوصله و مهربون هستن
۱۴۰۳/۰۹/۲۰خوش اخلاق و دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دکتر خوب و مهربونی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۰دکتری بسیار خوش اخلاق و با سواد هستند.
۱۴۰۱/۰۲/۱۷خیلی عالی و خوشکل هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۳خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷پزشک عالی ماهر
۱۴۰۳/۰۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۱۷دکتر خوبی است .
۱۴۰۴/۰۸/۱۷فعلا یه بار رفتم کیست دارم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶دکتر خوبی هس
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۷سلام دکتر زنان خانم قاسمی می رفتم در رحمم زخم گفته بود اما خانم دکتر سلمان گفت سالمی و هیچ خطری نداری
۱۴۰۳/۰۴/۱۲دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دکتر خیلی با حوصله و آروم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸دکتری فوق العاده خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۲/۱۱/۰۲خوب هست
۱۴۰۳/۰۲/۰۸پریود نشدن
۱۴۰۴/۰۷/۰۱زابمان
۱۴۰۳/۰۲/۰۲با سوادترین دکتر زنان تبریز،تشخیص دقیق و عالی،اخلاقشون عالیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۷سلام مشکل پارگی پرینه عمل کردن خانم دکتر راضیمم
۱۴۰۲/۰۸/۰۷خانم دکتر بسیار مهربان و با حوصله هستند و تشخیص شان هم دقیق بود از عملشان هم بسیار راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بهترین دکتر زنان در تبریز...هم با شخصیت با اخلاق انسان به تمام معنی
۱۳۹۹/۱۱/۰۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۲بسیار دکتر خوش برخورد مهربان و خوبی هستن من ک خیلی راضی بودم ️
۱۴۰۴/۱۲/۰۶درمان عفونت های مکرر واژن از طریق دستگاه مونالیزا تاچ خیلی عالی جواب گرفتم دکتر خیلی خوبی هستن با اخلاق و مهربون
۱۳۹۹/۰۷/۰۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکتر خوب و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۵دکتر خوش اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۲۹خیلی مهربون بهترین دکتری بود که رفتم کارشون حرف نداره
۱۳۹۹/۰۷/۰۹عالییی
۱۴۰۲/۰۹/۰۱خیلی عالی بود کمک کننده بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۶دکتر با اخلاق و باحوصله خیلی مهربون
۱۴۰۲/۰۸/۱۵پزشک بسیار باتحربه و فوق العاده ای هستند.
۱۳۹۷/۰۹/۲۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱واقعا دکتر با حوصله خودش اخلاق هستن من عمل لابیا داشتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۱۰دکتری مهربان عالی از هر نظر تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۴/۱۹عالی با اخلاق و صبور و مهربان
۱۴۰۴/۰۶/۲۶من سال قبل اسفندماه توسط دمتر یوسف زاده سزارین شدم خیلی هم عالی بود وتحت نظر ایشون بودم.
۱۴۰۱/۰۵/۲۷نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عالی عالی
۱۳۹۸/۰۵/۰۷عالی هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۷/۱۶خیلی فوق العاده است
۱۴۰۰/۱۰/۱۱دکتر خوش اخلاق و باتجربه درکل دکتر خوببه
۱۴۰۰/۰۲/۱۰زایمان
۱۳۹۹/۱۱/۳۰حامله ام
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بد نیست
۱۴۰۰/۱۰/۱۸فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۲۵دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۳/۰۷/۱۷سلام دکتر عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عالی خیلی خوش اخلاق و با حوصله و به فکر بیمار هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۰یکبار رفتم برای معاینه اخلاقشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۷خیلی دقیق باکمالات و مهربان
۱۴۰۳/۰۵/۱۷عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۷زایمان
۱۴۰۴/۰۴/۰۲بسیاردکترخوش اخلاق وباحوصله وکاربلدی هستن،خداوند امثال خانم دکتروبرای شهرمون حفظ کنه
۱۴۰۱/۰۲/۰۷دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۱/۲۹من سال قبل اسفندماه توسط دمتر یوسف زاده سزارین شدم خیلی هم عالی بود وتحت نظر ایشون بودم.
۱۴۰۱/۰۵/۲۷پریودهای نامنظم که مشکلم رفع شد
۱۴۰۳/۰۴/۲۸واسه بارداریم مراجعه کردم خیلی عالی و مسئولیت پذیر و مهربونن️
۱۴۰۴/۰۲/۲۷حامله بودم از نظراتش راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸واقعا دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۲۳ازهرنظر عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۹من برای لیزر اومدم خدمتشان عالی بو رفتار و کارشون هم همینطور
۱۴۰۴/۰۶/۰۱خانم دکتر فوق العاده هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۴دکتر خوش برخورد و دقیقی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بسیاردکترخوبی هستن وکارشون واقعن عالیه
۱۴۰۳/۰۳/۲۰دکتر خوبی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۹عالی هستند از همه لحاظ
۱۴۰۰/۰۶/۲۷من تو حاملگی اولم تحت نظر این دکتربودم خیلی عالی بود
۱۳۹۸/۰۴/۲۰پزشک عالی و با اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۰۴کورتاز
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خیلی خوش اخلاق و کار بلد
۱۳۹۹/۰۳/۰۴خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۱/۰۳دکتر خیلی متشخصیه.ادم احساس آرامش میکنه پیشش.رسیدگیش هم خیلی عالیه.درسته من مشکل خاصی نداشتم ولی دقیق کار میکنه
۱۴۰۴/۱۱/۲۵برای چکاپ مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵دکتر فوق
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۳۰دکتر بسیار مهربان کارش عالیییییی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱بهترین دکتر خوب ترین عمل
۱۴۰۱/۰۶/۱۲من پیش ایشون سزارین شدم دکتر فوق العاده خوب و مهربون و کار بلد
۱۴۰۰/۱۰/۱۵بله عا
۱۴۰۰/۱۱/۲۱بسیار دقیق و با نظم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۶مشکل غده . در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۷خیلی باحوصله و با اخلاق و کاربلد هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۸عالی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عمل زنان
۱۴۰۳/۰۷/۲۹همکار هستیم
۱۴۰۳/۰۵/۰۳بهترین
۱۴۰۳/۱۲/۲۰از بهترین دکترهای ایران هستن من راضی ام
۱۳۹۹/۱۰/۲۲خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۶/۰۸مشکل عفونت شدید داشتم و با یبار ویزیت خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بارداری بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۰۴مراقبت های بارداری
۱۴۰۳/۰۷/۱۲از هر نظر عالی بود خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۲۸من برای هر مشکلم رفتم واقعا نتیجه مثبت گرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خیلی خانم دکتر خوش برخورد و با تشخیص بالایی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۱۳عالی بودن
۱۳۹۹/۰۱/۳۱از هر نظر عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۹خیلی خوش برخورد هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۶فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶سزارین
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بسیاردکارباحوصله وکاربلدی هستن دوبارمن راعمل کردن خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بی نظیرن️️
۱۴۰۵/۰۲/۱۴زایماناولمروایشونانجامدادن
۱۳۹۹/۱۰/۲۶دکتر با اخلاق و با حوصله قراره یه ماه دیگه توسط ایشون سزارین بشم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲خیلی دکتر خوبی هستن خوش اخلاق هستن من ک واقعا دوستشون دارم عالی هستن بی نظیر
۱۳۹۷/۱۲/۱۲فعلا تحت نظرم ولی دکترخوبیه خوش رو و مهربون باحوصله
۱۴۰۰/۰۵/۳۰مراقبت بارداری عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴سلام من
۱۴۰۴/۰۳/۱۲درحال درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خانم دکتر بسیاردقیق ،خوش برخورد وباسوادهستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹