دکتر سولماز جنگ جو متخصص زنان و زایمان با شماره نظام پزشکی ۹۰۵۲۶ در کرج فعالیت دارد. مطب ایشان در چهارراه طالقانی، خیابان بهشتی، بعد از اداره پست، بالای داروخانه اهورا، برج آذرخش طبقه ۵ واحد ۲۰ واقع شده است.
دکتر سولماز جنگ جو از جمله پزشکان متخصص زنان و زایمان در شهر کرج است که با شماره نظام پزشکی ۹۰۵۲۶ فعالیت میکند. دکتر سولماز جنگ جو دارای مدرک تخصصی زنان و زایمان و دانشنامه بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی ایران (تهران) میباشد و سابقه تحصیل و آموزش در این مرکز معتبر از نقاط قوت علمی ایشان به شمار میرود. مطب دکتر سولماز جنگ جو در چهارراه طالقانی، خیابان بهشتی، بعد از اداره پست و بالای داروخانه اهورا، برج آذرخش طبقه پنجم واحد ۲۰ واقع شده است و مراجعین میتوانند برای خدمات تخصصی زنان و زایمان در این نشانی مراجعه نمایند.
تخصص دکتر سولماز جنگ جو شامل طیف وسیعی از خدمات مرتبط با زنان و زایمان است؛ از جمله مراقبتهای بارداری، درمان مشکلات هورمونی و یائسگی، بررسی خونریزیهای غیر طبیعی رحمی و اقدامات جراحی زنان. ایشان در زمینه بررسی نازایی و سقط مکرر نیز تجربه قابل توجهی دارند و با بهرهگیری از تجهیزات سونوگرافی و دستگاه نوار قلب، تشخیص و پیگیری شرایط بیماران را با دقت انجام میدهند. همچنین خدماتی مانند تعبیه IUD، انجام پایپل اندومتر و شنیدن صدای قلب جنین نیز توسط دکتر جنگ جو ارائه میشود.
بیماران دکتر سولماز جنگ جو رضایت بالایی از نحوه تشخیص و دقت عمل ایشان در درمان بیماریهای زنان و زایمان دارند؛ به ویژه انتخاب صحیح روش درمان و برخورد حرفهای از جمله نکات مثبت مطرحشده در میان مراجعهکنندگان است. بیش از ۹۵٪ بیماران این پزشک را برای مراجعه به دیگران نیز توصیه کردهاند که نشاندهنده سطح اعتماد و رضایت عمومی است.
برای دریافت نوبت اینترنتی نزد دکتر سولماز جنگ جو، امکان رزرو وقت از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم شده است. به این ترتیب، ساکنان کرج و مناطق اطراف میتوانند به راحتی وقت ویزیت خود را برنامهریزی نمایند. دکتر سولماز جنگ جو با تکیه بر مدارک تخصصی و تجربه بالینی خود، خدمات جامع زنان و زایمان را در شهر کرج ارائه میدهد.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر سولماز جنگ جو از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
مطب ایشان در چهارراه طالقانی، خیابان بهشتی، بعد از اداره پست و بالای داروخانه اهورا، برج آذرخش طبقه پنجم واحد ۲۰ واقع شده است.
خدمات ارائهشده شامل مراقبتهای بارداری، درمان بیماریهای زنان، سونوگرافی، تعبیه IUD، پایپل اندومتر و بررسی نازایی است.
شماره نظام پزشکی ایشان ۹۰۵۲۶ میباشد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهار راه طالقانی خیابان بهشتی بعد از اداره پست بالای داروخانه اهورا برج آذرخش طبقه ۵ واحد ۲۰ موبایل ۰۹۳۵۳۰۱۳۱۳۱_۰۹۱۶۲۰۲۰۲۲۰
فعلا اولین جلسه رجوع کردم آزمایش ندشتن هنوز نتیجه ی آزمایش نیومده که ببرم خدمتشون
۱۴۰۴/۰۴/۱۵کمک کرد
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار دکتر عالی و صبور
۱۴۰۲/۰۵/۲۹فعلا نظری ندارم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹معطلی در ویزیت و عدم رعایت زمان ویزیت گرفته شده
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دکتر با اخلاق و مهربانی هستند . تشخیص شون خوب بود و تحت درمان هستم .
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بارداری
۱۴۰۳/۱۰/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۲دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۱۱/۱۸پریود دختر قطع نمی شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۲دذ حال
۱۴۰۴/۰۴/۲۲تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۸تشخیص و درمان عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دکتر خوبی هستن مخصوصا برای چکاپ..خیلی با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۱۱/۰۶درمان نشدم
۱۴۰۲/۰۹/۰۳من با مشکل آندومترویوز مراجعه کردم . بسیار با حوصله معاینه کردند و خیلی خوب توضیح دادند . ارتباط بسیار خوبی با بیمار برقرار میکنند و سعی میکنند خوب گوش کنند اما هنوز در مورد درمانهای پیشنهادی ایشون نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳دکتر بسیار خوب و خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۶عالی ️
۱۴۰۲/۰۸/۰۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۴کیست آندومتریوز ،تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۶خارش و اوک
۱۴۰۳/۰۸/۱۸عفونت داشتم با یه نسخه درمان شدم خیلی دکتر با حوصله و با تجربه و خوبی هست
۱۴۰۲/۰۸/۲۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲مادر باردار ویزیت نمی کنن و فوق العاده می ترسونن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸بسیار دکتر با تجربه و با حوصله ای هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷بار اول
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۳من راضی بودم خیلی با حوصله و دقیق هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲خیلی خوب و عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۲دکتر خوب و با دقت
۱۴۰۳/۰۶/۱۰در حال درمانم فعلا
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بسیار دکتر خوب وحرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۸درمجموع خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۷دکتر فوق العاده
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر مهربانی هستن و
۱۴۰۱/۰۲/۱۴دکتربسیارخوب وعالی دلسوز تشخیص عالی وضعیت درمان هم بعداز طول دوره مشخص میشود
۱۴۰۴/۱۲/۰۶مشکل نازایی داشتم به لطف خانم دکتر حل شدش
۱۴۰۲/۰۴/۳۰پزشک حاذق و با وجدان و انصاف برخورد خوب و آرامش بخش
۱۴۰۵/۰۲/۲۳من ضخامت آندومتریوز داشتم،همان تشخیص دکتر قبلی خودم را داد،از لحاظ زمانذهی بسیار عالی و کاربلد و دقیق
۱۴۰۴/۰۶/۰۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۹بارداری. عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۷دکتر خوفی هستند و با تشخیص درست
۱۴۰۰/۱۲/۱۵تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹برای چکاب و مشکلات زنانه پیش خانم دکتر ویزیت میشم خانم دکتر فوق العاده صبور وکاردرست هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار عالی همه نظر بااخلاق و صبورن سعی میکنن برای بیمار وقت بزارن
۱۴۰۳/۱۲/۰۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۳تازه رفتم ولی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۳۰در حال ازمایش دادن
۱۴۰۴/۰۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۳دقیق و با حوصله. حتی معاینه سینه هم انجام دادند
۱۴۰۴/۰۹/۱۸خیلی با حوصله بودن و مهربون
۱۴۰۴/۰۱/۲۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسیار صبور
۱۴۰۳/۰۳/۲۹دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۴/۱۸نتیجه بسیار عالی ومثبتی حاصل شد
۱۴۰۴/۰۱/۱۹در حال حاضر در درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲اقدام به بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۳فقط ویزیت اولیه شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶خوب بودند
۱۴۰۳/۰۴/۰۲من خیلی راضیم
۱۴۰۲/۰۴/۲۲بسیار با حوصله و با دقت هستند و برای بیمار وقت کافی می گذارند
۱۴۰۴/۰۲/۱۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۷خوب هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱در حال درمان
۱۴۰۳/۱۰/۱۶دکتر با حوصله و حاذقی هستن و موضوعی ک چندساله دکترا نتونسته بودن علت اصلیش رو بدونن بهم گفتن در دوره ی درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴برای اولین با
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار با تجربه و صبور
۱۴۰۴/۰۷/۰۷سلام.خیلی خانوم دکتر مهربان و خوبی هستن نسبت به بیمار حساس هستن و خیلی با حوصله هستن..
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷دکتر خوش برخورد هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۰نمیسناسم
۱۴۰۲/۰۸/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۶عالی و مورد قبول هستند
۱۴۰۴/۰۵/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۹مشکل هورمونی داشتم فعلا آزمایش نوشتن
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بهترین دکتر باتجربه
۱۴۰۴/۰۵/۰۵در حال بررسی و درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۲مشکل بهم ریختگی قاعدگی و کیست.در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۱دکتر با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۷بسیار عالی و دقیق در کار
۱۴۰۴/۰۸/۲۵در حال معالجه هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵سلام خیلی پزشک خوبی هستن، فقط خیلی معطلی داره
۱۴۰۳/۱۱/۰۳عفونت قارچی داشتم ، معطلی زیاد ، اصلا نوبت گیری از سایت توسط منشی لحاظ نشد .
۱۴۰۳/۱۱/۰۸دخترم پیش ایشون رفتن
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۰۴/۰۵عالیه،دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۵/۰۱کیست هموراژیک
۱۴۰۳/۰۱/۳۰عالی خیلی مهربون
۱۴۰۳/۰۶/۰۶تحت نظر هستم.
۱۴۰۴/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۰۸دفعه اولم بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۹راضی بودیم
۱۴۰۲/۰۷/۱۴تکرر ادرار بایک نسخه خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۳بسیار باحوصله بودن و بادقت چکاپ و بررسی کردن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بارداری
۱۴۰۳/۰۱/۱۱کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۹/۲۹پزشک خوب و پیگیری هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۱بسیار با حوصله ویزیت میکنن و مشاوره میدن
۱۴۰۱/۰۴/۰۸عالی، باحوصله،متعهد
۱۴۰۴/۱۰/۱۳تازه آزمایش دادند
۱۴۰۱/۰۳/۳۰خیلی خیلی مهربون و بینظیر هستن و دقت و وقت برای مریض میزارن
۱۴۰۴/۰۱/۰۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خیلی خوب به من کمک کردن. منشی شون هم خوب بود. و اینکه چون صبح و بعد از ظهر هستن، قابل دسترس هم هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۱برای سوزش ادرار رفته بودم و نتیجه خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۴عفونت دارم و الان تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۴/۰۶کیست دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۰۴خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خانم دکتر خیلی جدی بودن خیلی راحت نبودم باهاشون. ولی علم خوبی دارن .
۱۴۰۳/۰۸/۱۳فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۱/۳۰بسیار دقیق حاذق صبور
۱۴۰۴/۰۸/۰۷در حال درمان هستم فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۱۰خیلی خوش برخورد و مهربان هستند بادقت وحوصله گوش می دن وراهنمایی می کنن
۱۴۰۲/۱۲/۰۷معاینه خانم دکتر خوب بود دارو کم داد ولی برخورد سرد و ارتباط گیری بی حوصله ایی داشتن
۱۴۰۵/۰۳/۱۷خیلی خوب هستند و با صبر و حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۸درحال درمان
۱۴۰۳/۰۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۰۹عالی و خیلی خوب هستند ایشون
۱۴۰۲/۰۴/۱۴فیبروم رو تشخیص دادن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸خیلی خیلی خوب و عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ممنونم از خانم دکتر خیلی خوب و عالی بودن صبور
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۰۹برای چکاب رفته بودم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶من برای چک آپ رفته بودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۸بررسی سینه و رحم انجام تست پاپ اسمیر و سوتو مامو به تجویز دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۱۳صبور باحوصله برای مریض وقت میزاره تخصص دقیق خلاصه هرچقدر تعریف کنم کمه تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸در خال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۷در حال درمان هستم تشخیص درست و دارو مناسب تجویز کردن اما اخلاق ضعیف بود زیاد نتونستم ارتباط خوبی بگیرم
۱۴۰۴/۱۱/۱۱هیچ مشکل
۱۴۰۳/۱۰/۱۵عالی تتس
۱۴۰۳/۰۵/۲۲عفونت ادراری مکرر فعلا خوبم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بسیار دکترباسواد خوشرو وحاذقی هستند صبور ودلسوز بیمار
۱۴۰۱/۰۲/۱۲اولین بار بود پبششون میرم بی حوصله بودن و قبل از اینکه سوالاتم تموم شه مریض بعد رو صدا زدن
۱۴۰۱/۰۷/۲۱ازمایش پاپ اسمیر دادم
۱۴۰۴/۰۴/۰۴برای چکاپ مراجعه کردم. از برخورد و دقتشون راضی یودم.
۱۴۰۳/۰۷/۰۷هنوز تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۳/۱۷معمولی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸همسر من مشکل فیبروم رحم داشتن ، با کمک خانم دکتر هم همسرم از شر فیبروم راحت شد و دوباره تونست بعد8سال باردار بشه ،،
۱۴۰۳/۱۱/۰۹دکتر باتجربه و باوجدانی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۷عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۳دکتر واقعا عالی هستن با یه ویزیت مشکلم کاملا از بین رفت صبر بسیار زیاد و حوصله زیادی برای مریض میزارم
۱۴۰۲/۱۱/۱۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۰۶دکتر باتجربه و حاذقی هستند انصافا برای مریض خوب وقت میگذارند
۱۴۰۳/۱۱/۲۵با دو روز دارو خوردن بهتر شدم تا ادامه درمان من راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸خوب بمد
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عالی بودند
۱۴۰۴/۰۳/۲۵خوب راضی بودم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳پزشکی با دانش بالا وتشخیص خوب واخلاق ووجدان بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷سلام.دکتر مهربان خوش برخورد.اولین جلسه هستش میرم پیش ایشون. برای چکاپ. کامل .پاپسمیر..فیبروم.ماماگرافی سونوگرافی برام نوشتن.
۱۴۰۴/۰۴/۲۴خوب بود ولی درحال حاضر تهد درمان هستم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۶بهترین تشخیص و درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۷تجربه ای ندارم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بسیار خوش برخورد و محترم.
۱۴۰۱/۰۸/۲۱خونریزی رحم
۱۴۰۳/۰۴/۱۳بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۰/۱۱/۲۵سلام بسیار دکتر عالی هستند برای هر بیمار ۱۵ الی ۲۰ دقیقه وقت میگذارند خوب معاینه میکنند به سوالات با حوصله جواب می دهند و بسیار متعهد به بیماران هستند انشاالله خدا یار و یاورشون باشه
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دکتر رفتارش سرد و خشک انگار زیاد حوصله نداره ولی تشخیصش خوبه و مهم بیشتر همینه
۱۴۰۵/۰۲/۱۴دکتر عالی صبور خانم وقت بسیاری برای مریض میزارن مطب تمیز
۱۴۰۳/۰۳/۲۰عالی مشکل عفونت
۱۴۰۳/۰۱/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عالی ترین هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۲معمولی هستن ولی بسیتر دلسوز
۱۴۰۲/۰۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عفونت خارجی دستگاه تناسلی،دارو دادن و اوکی بودمطب تمیز و خلوت بود،تقریبا معطلی هم نداشت،حدود ده دقیقه بعد از نوبتم وارد اتاق پزشک شدم که عالی بود،باز هم مراجعه میکنم بهشون
۱۴۰۴/۰۵/۰۲خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۶دکتر با اخلاق و خوبی هستند.
۱۴۰۳/۰۸/۲۱سلام ، تحت درمان هستم فعلا
۱۴۰۴/۰۷/۰۶ناراحتی زنان
۱۴۰۳/۰۸/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بسیار دکتر دلسوز و مهربانی هستند برای مریض وقت کافی می گذارند و جواب تمام سوالات رو با صبوری می دهند و بسیار پزشک حاذقی هستند و تشخیص بسیار درستی دارند
۱۴۰۵/۰۳/۱۰بسیار دکتر با حوصله ای هستن تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۲فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۱۲/۱۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۲خیلی دکتر حاذق وباسواد وباحوصله ای هستند بادقت شرح حال گرفتند ومعاینه ام کردند وتحت نطرشان بودم کاملا با دارو درمان شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۰۶دکترمهربان ودلسوز
۱۴۰۰/۱۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۰۴عالی بوده
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۲۲تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۵در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۵خانم دکتر خیلی وقت میزاره برای بیمار هم معاینه هم سوال وجواب عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۸خیلی خوب و کامل راهنمایی کردند
۱۴۰۳/۱۱/۲۵خیلی عالی من خیلی راضیم دستشون درد نکنه
۱۴۰۲/۰۴/۱۳سلام ،دکتر بسیار با صبر و حوصله و بررسی دقیق به صحبتهای مراجعه گوش میکنند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دکتر با حوصله ای هستن و برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۲دکتری مهربون وباحوصله
۱۴۰۴/۰۲/۲۹ایشون دکتر کاربلد و با شخصیتی هستن...
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۲خیلی خوب و عالی بنظرم خیلی محترم و کار بلد هستند من کیست داشتم رفتم یه دکتر دیگه گفت حتما باید عمل کنی که اومدم پیش خانم دکتر جنگجو کاملا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۴/۰۹دکتر صبور وخوش اخلاق ودقیقی هستی من که خیلی ازشون راضی هستم مشکلی که چند وقت ناراحتم میکرد با دوجلسه پیشش رفتن الحمدالاه درمان کردم خیلی تو کارشون دقیق وبا حوصله هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۱خیلی خوب ب
۱۴۰۴/۰۵/۰۸عفونت قارچی
۱۴۰۴/۰۲/۰۱خیلی خوب هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵عفونت ادراری خدروشکر خوب شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۳دکتر با حوصله صبور عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹خیلی با دقت بودن و با حوصله آزمایشات رو بررسی میکردن
۱۴۰۳/۰۱/۲۹سلام خیلی خانوم دکتر دلسوزی هستن توجه زیادی دارن به بیمار من خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵برای کیست مراجعه
۱۴۰۱/۰۱/۱۰خیلی عالی بودند و مهربون
۱۴۰۴/۰۶/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۰تحت نظر هستم عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵دکتر بسیار خوب و دلسوز
۱۴۰۳/۰۴/۱۱بارداری
۱۴۰۴/۰۳/۰۵دکتر ارام و مهربان ،در مورد کارش زوده بخوام نظر بدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۵دکتر خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عفونت ،درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵دکتر خیلی توضیحات اضافه میده و مطب بسیار کوچیکه
۱۴۰۳/۱۲/۱۵من برای پاپ اسمیر و سونو رفته بودم در کل خیلی باحوصله هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۵دکتر با حوصله و حاذقی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸خانم دکتر کاملا با حوصله و حاذق هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۱بسیار پزشک دلسوزی بودند،کاملا برای هر بیمار وقت کافی میگذارند،من برای نامنظمی پریود و درد زیر شکم مراجعه کردم که با تشخیص خوب خانم دکتر جنگجو و بادرمان خوبی که دادند کاملا مشکلم برطرف شد،از خانم دکتر و اخلاق خوبشون و درمان عالی و پیگیریهاشون ممنونم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶دکتر واقعا با تجربه ، برای بیمار وقت میزاره و دقت بالایی در کارش داره
۱۴۰۴/۰۶/۲۹نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۲تحت درمانم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۰۶خیلی با دقت و حوصله معاینه میکنن و برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بینهایت با سواد و مسئولیت پذیر نسبت به امور بیمارشان
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۵دکتر صبور و با تجربه ای هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۱اولین مراجعه
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۱هرخیلی خوخو کند
۱۴۰۱/۰۳/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۹با سلام. هنوز تحت درمان هستم ولی واقعا پزشک نمونه هستند باحوصله با تجربه
۱۴۰۳/۱۲/۰۲تشخیصش عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۳۰عااالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۱تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۳/۱۷بسیار عالی هستن برای بیمار وقت میزارن و با حوصله به مشکل گوش میکنن تشخیصشون هم بسیار خوب هست
۱۴۰۳/۰۶/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۲مشکل داشتم با صبوری ودقت معاینه ام کردند مشکل برطرف شد خیلی راضیم خداعمرشان بدهد پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۴کیست داشتم درمان شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۴چندین بار مراجعه کردم خوب بود وقت میذارن ، با دقت بررسی میکنن و امکانات مطبشون هم عالیه دکتر با وجدانی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۰