دکتر سوده بیات بیاتانی متخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی 120435 در شهر تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در سعادتآباد، خیابان صرافهای جنوبی، خیابان قره تپهای (۲۵)، ساختمان پزشکان سینا، طبقه چهارم واقع شده است.
دکتر سوده بیات بیاتانی یکی از متخصصان برجسته قلب و عروق در شهر تهران است که با شماره نظام پزشکی 120435 فعالیت میکند. ایشان دارای بورد تخصصی قلب و عروق از دانشگاه شهید بهشتی هستند و سابقه همکاری در بیمارستانهای معتبری مانند آتیه، شرکت نفت و فجر را در کارنامه خود دارند. مطب دکتر سوده بیات بیاتانی در منطقه سعادتآباد تهران، خیابان صرافهای جنوبی، خیابان قره تپهای (۲۵)، روبهروی مرکز پردیس نور، ساختمان پزشکان سینا، پلاک ۶، واحد ۱۵، طبقه چهارم واقع شده است که دسترسی آسان برای بیماران این منطقه را فراهم میکند.
دکتر سوده بیات بیاتانی به عنوان متخصص بیماریهای قلب و عروق، خدمات متنوعی در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای قلبی، عروقی و فشار خون ارائه میدهد. بیماران ایشان ضمن مراجعه به مطب سعادتآباد، تجربه خوبی از دقت در معاینه و پیگیری درمان داشتهاند. تخصص قلب و عروق دکتر بیات بیاتانی در سطح شهر تهران شناخته شده است و بسیاری از بیماران برای پیگیری مشکلات قلبی و بررسی بیماریهای شایع قلب و عروق به ایشان مراجعه میکنند.
بر اساس مدارک معتبر ثبتشده، دکتر سوده بیات بیاتانی دارای مدرک تخصصی بیماریهای قلب و عروق است که نشاندهنده دانش و مهارت علمی ایشان در این حوزه میباشد. مطب ایشان در منطقه سعادتآباد تهران قرار دارد و بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای دریافت وقت ویزیت اقدام کنند. این امکان باعث شده است که بیماران به راحتی و بدون نیاز به تماس تلفنی، نوبت خود را رزرو کنند.
تاکید بر حضور دکتر سوده بیات بیاتانی در تهران و ارائه خدمات تخصصی قلب و عروق، همراه با شماره نظام پزشکی، موقعیت مطب و امکان دریافت نوبت اینترنتی، این صفحه را به مرجع اصلی اطلاعات ایشان برای بیماران تبدیل میکند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، خیابان صرافهای جنوبی، خیابان قره تپه ای (۲۵)، روبروی مرکز پردیس نور، ساختمان پزشکان سینا، پلاک ۶، واحد ۱۵، طبقه چهارم
همسرم فشار خون بالا داشتند، با راهنمایی های خوب دکتر بیاتانی، در حال درمان دارویی هستند. بنده هم برای فشار خون پایین قرار هست به ایشان مراجعه کنم.
۱۴۰۱/۰۳/۲۱عالی هم تشخیص هم درمان کل خانواده و دوستان پیش ایشون میریم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶فشار خون بالا و درد قلبی که توصیه به آنژیو شدم ولی ایشون گفتن نیازی نیست و الان دو سال هست مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۱/۰۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۸بسیار صبور و دقیق. وقت میذارن، به تمام سوالات بیمار جواب میدن و راهنمایی های دقیق و کامل برای بیمار دارن. بعد از ویزیت هم اطمینان دارید که هر زمان از شبانه روز به مشکلی برخوردید میتونین از طریق منشی شون سوالاتتونو از دکتر بپرسید.
۱۴۰۱/۰۲/۲۲دکتر دلسوز و آگاهی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دقیق . صبور و با حوصله
۱۴۰۰/۰۳/۰۷درد قلبی و افتادگی دریچه میترال داشتم و به ایشان مراجعه کردم. به جرات ایشان یکی از باسوادترین، دلسوزترین و متخصص ترین و مهربان ترین پزشکان ایران می باشند. من تا زنده هستم سلامتی خودمو ممنون ایشان هستم.
۱۴۰۳/۰۷/۱۷مسلط و دلسوز
۱۴۰۵/۰۲/۲۳خانم دکتر بیات بیاتانی بسیار خوش برخورد آرام و صبور هستن در بیمارستان آتیه مادربزرگ بنده را که مشکل گرفتگی عروق داشت ویزیت کردن و تشخیص دادن و الان هم تحت نظر ایشون هستن . خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۱۱/۲۵فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۵آریتمی قلبی خیلی مهربان و خوش برخورد و دقیق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۴/۱۷مشکل تنگی نفس داشتم و خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۸فشارخون داشتم با تجویز ایشان و تعویض داروی قبلی که برایم حساسیت ایجاد کرده بود تنظیم شد
۱۴۰۱/۰۳/۰۱مادر من سابقه سکته قلبی دارند زیر نظر خانم دکتر هستند ایشون خیلی با حوصله رفتار میکنند و کاملا تمام مسائل مربوط به مربض رو با جزییات بررسی میکنند
۱۴۰۲/۰۳/۰۶عالی،پزشکی کاملا مجرب ومتعهد
۱۳۹۷/۱۲/۰۹بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۲/۱۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۲نوسان فشار و ضربان قلب
۱۴۰۴/۰۲/۰۴بسیار دقیق، تشخیص عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۱/۰۳بسیار دکتر مهربان و دلسوز هستن با تشخیص عالییییییی و درمان عالیتر منکه عاشقشمممم
۱۳۹۹/۰۳/۱۷دکتر حاذقی است
۱۴۰۰/۰۷/۲۸ایشون قدرت تشخیصشون حرف نداره.
۱۴۰۰/۰۵/۳۱بسیار عالی و دلسوز
۱۴۰۱/۰۲/۱۷درد قلبی داشتم که همه به من توصیه کرده بودن که باید آنژیوگرافی بشم ولی خانم دکتر با بررسی کرده نیازبه آنژیوگرافی نیست و با علایم دارو درمان کردن الان سه سال موضوع میگذره و حالم خوبه، واقعا تشخیص خانم دکتر عالی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۷دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۲تجربه خوبی داشتم
۱۴۰۱/۱۲/۱۳باتجربه
۱۴۰۴/۰۷/۲۶فشار خون بالا و درد قلبی داشتم که توسط ایشون با دقت خیلی زیاد و صبر و حوصله ویزیت شدم و بسیار راضی هستم . با اینکه پزشکان دیگه توصیه به آنژیو کرده بودن ایشون فرمودن نیازی نیست و الان خیلی خوبم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالی مهربون و با تخصص بالا
۱۴۰۰/۰۹/۱۹بی نظیر و متبحر
۱۴۰۴/۰۹/۰۸واقعا عالی ترین پزشک با سواد ترین پزشک و دلسوز ترین پزشک متخصص قلب و عروق خانم دکتر بیاتانی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۱۴پزشکی بسیار دانا و مهربان
۱۴۰۵/۰۳/۰۴مادرم بیمار بودن و ایشون با تشخیص خوبشون و تجویز دارو باعث بهبود مادرم شدن
۱۴۰۰/۰۷/۱۹خانم دکتر کارش عالیه کامل مریض چک میکنه و بسیار پیگیر هستن هوای مریض داره از نظر مالی حرف نداره
۱۴۰۱/۰۷/۱۹بهترینه واقعا ممنونم
۱۴۰۱/۰۵/۲۲تشخیص عالی ،کاملا باتجربه ومهربونن کاش همه انقد با وجدان بودن.
۱۴۰۴/۰۹/۲۸بسیار دقیق وتشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲چکاب قلب
۱۴۰۱/۱۰/۲۴با سلام من مشکل فشار خون داشتم که با مراجعه به ایشان بهبودی حاصل شد .
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۲بسیار با حوصله و دقیق و سابقه ویزیت قبلی را به یاد دارند و توضیحات کافی و جامع به بیمار میدهند
۱۴۰۴/۰۴/۲۵مشکل آریتمی قلبی داشتم و به من گفته بودن باید آنژیو شوم که با تشخیص ایشون خدا رو شکر الان عالیم
۱۴۰۰/۰۱/۰۳برای چکاپ رفتیم. تقریبا معطلی نداشتیم. خوش برخورد بودن.
۱۴۰۴/۰۲/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۹بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۴/۰۶/۱۶با سلام احترام خانم دکتر بسیار دلسوز بزرگوارند چندین بار من سوال داشتم بسیار خوب راهنمایی کردند در اسرع وقت ویک انسان بسیار شریف با وجدان کاری بسیار بالا هستند کپتر پزشک من اینطوری دیدم امیدودرم سلامت در پناه خدا باشند با احترام شاه محمدی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۱/۲۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۱بسیار خوش برخورد و مهربان و البته متخصص
۱۴۰۴/۰۶/۲۹چکاب، خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۵چکاپ بود ولی واقعا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۱۸پزشک بسیار خوش برخورد و حاذق و با صبر وحوصله زیاد و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹مشکل شدید قلبی
۱۴۰۱/۰۳/۰۳برای چک آپ دوره ای مراجعه کرده بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳بسار دکتر صبور و خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۷بسیار دکتر حاذق ، باحوصله و با دانشی هستند مادر بزرگ من توسط تشخیص صحیح و به موقع ایشون چهار سال هست که سلامت و سرپا هستند درحالی که پیش چندین دکتر باتجربه قبلا ویزیت شدند و نتیجه نگرفتند .
۱۴۰۰/۰۱/۰۹213213
۱۴۰۱/۱۱/۰۲ایشان بسیار با حوصله ، با سواد و متعهد هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بسیار عالی واقعا من که ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بسیار مهربان و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بسیار با تجربه و با دانش
۱۴۰۰/۱۰/۰۶دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶قلبم به شدت درد میکرد
۱۴۰۰/۰۸/۲۵ایشون با دقت زیاد دخترم را معاینه کردند و تشخیص لازم را دادند.عالی بودند
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عالی هستند با
۱۴۰۴/۰۲/۲۴برای چکاپ مراجعه کردم دکتر مسلط ، دلسوز و در یک کلام فوق العاده
۱۴۰۳/۱۲/۰۱ایشون یکی از بهترین پزشکان قلب هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۳خیلی خوش اخلاق ودقیق بودند و به مقدارمناسب وقت برای معاینه گذاشتند و توضیحات تکمیلی خوبی هم دادند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷من مدت سه سال است که بیمار خانم دکتر هستم ، بسبار دکتر دلسوز و با دقتی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۵