۵۶۹ نفر
دکتر سعید ابراهیمی

دکتر سعید ابراهیمی

متخصص کودکان و نوزادان

متخصص شماره نظام: ۱۲۴۳۰۶
شنبه۰۶ تیر
امروز
یکشنبه۰۷ تیر
فردا
دوشنبه۰۸ تیر
پس فردا
سه شنبه۰۹ تیر
۳ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۴ روز دیگر
پنج شنبه۱۱ تیر
۵ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
۷ روز دیگر
۵۹۷ نفر

کم اشتهایی .عالی بودن.

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

دکتر بس

۱۴۰۳/۰۳/۲۰

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

باسلام آقای دکتر بسیار مهربون واقعا برامریضش وقت میزاره من پسرم سرما خورده بود خداروشکر بعد از ویزیت ایشون و کارهایی که گفتن انجام دادیم عالی شد

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

واقعا دکتر خوبی هستن دستشون درد نکنه ک باحوصله جواب مریضارو میدن

۱۴۰۲/۰۱/۰۷

خیلی دکتر خوبی هستند

۱۳۹۸/۰۸/۰۵

تشخیص و تجویز رضایت بخش

۱۴۰۳/۰۴/۱۵

دکتر خیلی خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۸/۲۲

دکتر ابراهیمی بسیار با حوصله هستن پسرم ارمیا مریض خودشونه حاضرم از تربتجام برم مشهد پیش ایشون برای درمان چون تشخیص درستی نسبت به بیماری دارن

۱۴۰۳/۰۴/۲۰

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

سنگ کلیه

۱۴۰۲/۰۶/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۱۹

بهترین دکتر کودکان

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

پیش فعالی پسرم هنور داره دارو میخوره ولی خیلی دکتر با صبر و با تجربه ای هستن خیلی با دقت به درمان پسرم اهمیت دادن

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

آقای دکتر بسیار خوش برخورد بودن وکامل ودقیق به تمام صحبتهای بیمارشون توجه میکنن دخترمو ویزیت کردن یکبار رفتم وحالا قرارجواب آزمایش وببرم بهشون نشون بدم

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

سرماخوردگی و کولیک بود رفع شد

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

سلام پسرم نرمی حنجره داره.رفتم پیش اقای دکتر گفتن تا شیش ماهگی خوب میشه.خیلی خوش برخورد بودن و قشنگ توضیح دادن

۱۴۰۳/۰۶/۰۸

دخترم یبوست داشت وداروشون عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

دکتر بسیار خوش برخورد با حوصله،دخترم اشتها نداشت واقعا کارشون عالیه

۱۴۰۴/۱۲/۰۹

پسرم عفونت شدید گوش داشت،دکتر خیلی با حوصله معاینه کردند و دارو دادند

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

خیلی دکتر خوبین حرف نداره

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۱/۰۳/۰۲

باسلام آدمخوبی بچه رو بردم مطب شون با نخسه خوب شد

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

دکتر خوبیه

۱۴۰۳/۰۴/۱۵

سرماخوردگی،زود خوب شد حالش

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

بسیار هال

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

خیلی دکتر باتجربه ای هستن

۱۴۰۲/۱۱/۱۲

سلام ممنون از دکتر ابراهیمی عزیز انشالله هرچی از خداوند میخوان بهشون برسن پسرم سنگ کلیه داشت با تجویز ایشون خداروشکر سنگ کلیش دفع شد

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

دکترباحوصله وباتجربه

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

کارشون عالیه هروقت بچه هام مریض میشن میرم پیششون نتیجه میگیرم

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

2ساعت دقیقا معطل شدیم تانوبتمون بشه

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

عالی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

نوزاد نارس

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

دکتر باصبر و حوصله جوابگو هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

خیلی خوب بودن.. نوزاد رو کامل چک کردن

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

اسم کودک

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

بسیار عالی و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

هنوز نتیجه آزمایش رو خدمتشون نبردم

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

مبلغ بالا گرفت

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

برای چکاب دخترم رو بردم ، بسیار خوش برخورد هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

دخترم سرما خورده بود گلوش چرکی شده بود با دارو های آقای دکتر خداروشکر بر طرف شد.

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۱/۰۵

برخورد عالی و تشخیص کاملا درست و با بدون معطلی ویزیت انجام شد .

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

دکتر ع

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

دکتر بسیار

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

عالی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

فوق الاده هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

خیلی دکتر مهربان وبا حوصله هستن .

۱۴۰۵/۰۳/۰۱

خیلی دکترخوبی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

دخترم عفونت ریه داشت ک خداروشکر با یک نسخه ایشان خوب شد در صورتی ک هر جا بردم گفتن باید بستری شه و اینکه ۴روزم بستری بود ولی خوب نشد ولی با تجویز ایشان خوب شد

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

سلام واقعا دکتر خوب تشخیص بیماری فوقالعاده

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

دکتر خوبی هست

۱۴۰۱/۰۵/۲۴

مشگل استفراغ بچه بود،وخدارو شکر بعدازویزیت اقای دکتر ابراهیمی بهتر شد

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

تروئیدکودم نتیجه هنوز نگرفتم

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

هم دانا و هم کار درست.

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

تشخیص و درمان عالی . زبان بند و دل درد و بی قراری نوزاد نارس

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

بله بسیار دکتر خوب با بهترین تشخیص که باعث شد بچم مشکلی که داشت برطرف شود

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

پزشک خوبیه

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

سرماخوردگی خوب شد دخترم

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

عالی هستند و با تجربه

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

تشخیص درست دادن

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

اقای دکتر عالی هستن دستشون خیلی سبکه پسرم هر بار بردم سریع خوب شده خداروشکر

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

خیلی با حوصله

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

کم خونی

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

با حوصله هستند و تشخیص خوبی دارند

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۹

چکاب ماهانه نوزاد

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

معمولی

۱۴۰۱/۱۱/۲۴

برا درمان یبوست پسرم رفتم فعلا در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

ناف دخترم یکم خون ریزی داشت پماد دادن خوب شد برای دل درد هم قطره پدی لاکت که زیاد تاثیر نداشت

۱۴۰۳/۱۰/۲۷

عفونت وسرما خوردگی

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

عالی آدم درست

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

دکتر خوش برخورد و فهمیده ای هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

سلام دکتر خوبیه ولی نمیدونم چرا به بچه ۱/۵سال قرص کروتون داد

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

عالیه کارشون

۱۴۰۳/۱۰/۲۱

دکتر خوبیه .در حال حاضر از دکترای دیگه بهتره مخصوصا دکتر حنفی با اون اخلاق بدش

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

زدی کودک خوب شد

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

عالی هستن ایشون تشخیص دقیق دارن

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

با سلام بسیار دکتر خوبه و عالی است

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

با سلام بنظر من آقای دکتر ابراهیمی از دل جون وقت می زارن و اینکه من برای رشد دخترم رفتم ،الان که دارو مصرف میکنه اشتهاش بیشتر شده تا باز انشالله یک ماه دیگه برم پیششون ببینیم چقدر فرق کرده وزنش

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

سلام خوب است

۱۴۰۱/۰۵/۱۲

خیلی دکترخوبی است

۱۴۰۳/۱۰/۱۲

دکتر عالی هست

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

پسر 6 ماهه ام مشکل عفونت ریه داشت با ویزیت دکتر به 3 روز خوب شد

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

من بچه هام ویروس گرفته بودن خدارو شکر خوب شدن و راضیم

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

بی نقص و بینظیر

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

ویروس دربدن پسرم

۱۴۰۳/۱۰/۱۴

باسلام جناب آقای دکتر خیلی با تجربه و خوبه ولی یک نظری که دارم جناب دکتر اگه جواب آزمایشاتی که از شهرستانهای دور جهت رفاه حال بیماران بتونه یک نگاهی بکنه و به بیمار بگه که باید چکار کنه یا نوبت خودشون برای بیمار تعیین کنه و اطلاع رسانی بشه بیماران نظر بهتری دارن چون بنده زنگ زدم تلفنی منشی گوشی را برداشت تاگفتم از شهرستانم مشکلم چیه سریع قطع کرد و جواب دیگه ندادن

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

بسیار دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۲/۱۸

خیلی خوبه

۱۳۹۹/۱۲/۲۸

عالی هستن اقای دکتر

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

خیلی دکتر خوب مهربون عالی بودن

۱۴۰۴/۱۲/۱۱

پسرم درد عضلانی داشت بردم

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

در کل دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

بهترین دکتر اطفال مشهد هستن راحت بدون استرس حرفامونو گوش کردن و معاینه میکنن و دارو خوب میدن. داروهاشونم همه خارجی و با کیفیت هست. مثلا بمن گفتن دارو این مدل رو بدم ارزونتره ولی کیفیت نداره من گفتم دارو خوب میخوام و نسخه کردن بچمم زود اشتها اومد. الان همه صبحونشو داره میخوره قبلا اصلا صبونه نمیخورد.

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

خوبه خداشکر خیلی وقت نبردم

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

خیلی دکتر خوب و مهربون بودن

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

سلام و احترام من برای اولین بار پیششون رفتم و خیلی خوش برخورد و حرفه ای بودن و با حوصله

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

خیلی خیلی دکترباحوصله مهربونی هستش بابزرگها بزرگ رفتارمیکنی با بچه هاه م مثله خودشون رفتارمیکنه

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

دکتر بسیار باحوصله و حاذقی هستند ۲ماه فرزندم انفولانزا و شدیدبیمار بود و دکترهای مختلفی رو رفتم اما نتیجه نگرفتم و حتی تشخیص به حساسیت دادن ، تا درنهایت با تشخیص و داروهای اقای دکتر بهبودی پیدا کرد.نوبت دهی بسیار خوب و با حداقل معطلی هست ،خداخیرشون بده

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

پسرم قسمت

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

دخترم آنزیم کبدش بالاوکم خونی شدید

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

برای رشدکودکم

۱۴۰۲/۱۱/۱۱

بسیار عالی و مفید

۱۴۰۲/۰۲/۲۵

خیلی عالی و صبور هستن و تشخیص شون دقیق هست

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

دکتر خوبی هست

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

یوبوست

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

بهترین دکتر هم رفتار خوبی داره هم بچه ام خوب شد

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

خوب خیلی

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

سرماخوردگی شدید،۴۳ روز بعد خیلی خیلی بهتر شد

۱۴۰۳/۰۸/۱۰

خل بود

۱۴۰۲/۱۲/۱۰

واقعا دکتر خوبیه فقط یه خرده داروهایی که تجویز کرد گرون بود ولی به هر حال بیماری بچه ام خیلی زود خوب شد.ممنون از کمک همه

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

پسرم سنگ کلیه داشت خدارو شکر خوب شد

۱۴۰۵/۰۴/۰۴

سلام. من برای سرفه های طولانی که بعد از سرماخوردگی پسرم ادامه داشت، به ایشون مراجعه کردم. رفتارشون خوب بود، توضیحات مصرف هردارو رو چندبار توضیح می دادن. الان حدود ۱هفته میشه ک پسرم داروهای تجویزیشون رو مصرف میکنه و سرفه هاش خیلی کمتر شده. امیدوارم تا اتمام داروها کاملا خوب شه

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

عالی یک بار بچمو میبرم تموم خوب میشه

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

دستشون طلا هست نسخشونو دادم به بچه فورا خوب شد بازی میکرد.اصلا رفتم مطب تو هوای مطب رسیدم بچم خوب شد. دو روز تب بالا داشت بچم رسیدم مطبشون خوب شد

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

کولیک و خس خس سینه و واقعا دخترم خوب شد

۱۴۰۴/۰۵/۱۷

دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

خوب بود

۱۴۰۱/۰۲/۱۷

برای وزید

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

فعلا در حال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

بسیار دکتر خوش برخورد و کار درستی ایت

۱۴۰۲/۰۸/۰۲

بچه ام سرما خوردگی داشت خوب شد

۱۴۰۲/۰۱/۱۴

وزن گیری

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

بهترین نتیجه روگرفتم یه دکترحاذق و همه چیز تمام هستن ایشون

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

بهترین دکتری هستن که میشناسم

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۰۵

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

بخاطروزن ورشدپسرم هنوزنتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

عالی هستند. تشخیص سریع و دارو مناسب دادند در صورتی که چندین مزشک قبلا مراجعه کرده بودم

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

دکتر خوب

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

برای دخترم رفتیم سرماخوردگی داشت دکتر خونسرد خوش برخورد

۱۴۰۳/۰۹/۰۲

عالی هستن خدا خیرشون بده

۱۴۰۲/۰۹/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

تعریف چندانی نداره

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

مهربان و با حوصله

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

دخترم تب شدید داشت رفتم پیش ایشون ظرف دو روز حالش خوب شد

۱۴۰۱/۰۹/۰۸

بچم زردی داشت بردم پیشش خوب شود

۱۴۰۲/۰۹/۱۶

برای یبوست و وزن کم دخترم مراجعه کردم عالی بودن آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

دکتر خوبی هست پسرم مشکل دل درد داشت خوب شد خدارو شکر

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

عالی هستند ایشون

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

بسیار دکتر خوش برخورد چحاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

دکتر خیلی خوبی هستن دختر و پسر من ویروس گرفتن که تب شون قطع نمیشد و سرفه های وحشتناک داشتن که با داروهایی که دادن خوب شدن

۱۴۰۴/۰۱/۰۳

ایشون خیلی صبور .کامل به تمام حرفهای بیمار گوش میدهند.راهنمایی میکنن .

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

آقای دکتر خیلی خوش برخورد و باتجربه بودن

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

خیلی عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

من هردوبچه ام را پیش ایشان میبرم دکتر صبور ومهربونی هستند داروهایی که میدهند خیلی موثر هست در روند درمان باعث میشه زودتر خوب بشه حالشون

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

بی شک بهترین و بینظیر تربن دکتر در کل مشهد

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

عالی بود دکتر چندین ساله بچه های من هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

برای تب شدیدفرزندم مراجعه کردم

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

دکتر بسیار عالی هست یک جلسه رفتم پیشش بچه م خوب شد

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

طفل تب داشت خوب شد

۱۴۰۱/۰۹/۲۹

سلام عالی عالی عالی عالی عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

دکترخوبیه خداخیرش بده

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

خیلی دکتر مهربون و ماهری هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

در رابطه با تغذیه دخترم رفتم پیششون فوق العاده دکتر خوبی هستن الکی دارو نمیدن

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

خیلی خوب

۱۴۰۳/۱۲/۰۳

گریه میکنه

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

دکتر خیلی خوب هستش

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

کبد چرب و قند یه جلسه رفتم ولی بسیار خوش برخوردهستند

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

خیلی خب بوده عالی

۱۴۰۱/۱۲/۲۸

کلا دکتر حاذقی هستن دارو الکی نمیدنم من در حد چکاپ بچه هامو بردم پیششون

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

یک دکتر خوش اخلاق

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

دکتر بسیار خوبی هستند و رضایت زیادی از ایشان داریم. فرزندم مشکل ژنتیکی دارد که با تاخیر تکامل و رشد همراه بود. تجویز دکتر هوشمندانه و در عین حال برای ما که دکترهای زیادی رفته بودیم بسیار کاربردی و آرامش بخش بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

دراتندلبباتتادروکنن

۱۴۰۱/۰۳/۱۶

نظر ندارم تازه رفتم

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

پسرم ختنه کردند بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۲۳

تب زیاد

۱۴۰۲/۰۶/۰۹

خوب بودن

۱۳۹۷/۱۰/۲۶

عالی بود واقعا سنگ کلیه بچم

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

نوه ام بیمار بوده وتشخیص ودرمان ایشان دقیق و کامل بود.باتشکر از ایشون

۱۳۹۹/۰۷/۲۷

واقعا دکتر خوبی هست

۱۴۰۲/۰۲/۰۹

عالیه عالی

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

بسیار دکت

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

سرماخوردگی

۱۴۰۱/۰۶/۰۸

فعلا تحت درمانم.اما تا به این لحظه نتیجه بخش بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

نتیجه خوبی

۱۴۰۱/۰۹/۰۷

مشکل وزن کم داشت که فعلا تحت درمانه

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

عالیه بی نظریه واقعا

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

اقای دکتر ابراهیمی بسیار بسیار حرفه ای و خوش اخلاق

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

بله از ایشون راضی هستم اسهال استفراغ شدید پسرم نتیجه اش خیلی خوب بود

۱۴۰۲/۱۰/۲۱

دکتر بسیلر

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

سرماخوردگی بعدمراجعه بهبودبخشیدن

۱۴۰۱/۱۲/۰۹

بسیار عالی و با حوصله

۱۴۰۱/۰۵/۲۸

راضی بودم

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

خیلی خوب بودن و دخترم با داروهای ایشون کامل درمان شدن.بنده از خراسان شمالی شهر بجنورد اومدم

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

عالی بودند

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

دکتر کار بلد و مهربانی هستند و با حوصله به حرفاتون گوش میدن

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

دکترخوبیه

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

سلام دکتر بسیار عالی و مهربان و با دقت کار

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

عالی هستن مثل همیشه با اخلاق ودارو هایی ک میدن همه موٱثر هست من فقط بچهامو میارم پیش ایشون

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

بسیار عالی و تشخیص صحیح و بموقع دادن و جان پسرم رو نجات دادند

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

دکتر خوبی است همیشه بچه ام رو میبرم پیشش

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

دکتر بسیا

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

دکتربسیارخوبی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

دکترعالی است من راضیم مشکلمون روتشخیص دادن

۱۴۰۳/۰۴/۲۲

دکتر خوش برخوردی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

خس خس سینه پسرم،ک بایک نسخه خوب شد

۱۴۰۲/۱۲/۰۵

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

عالی عالی عالی

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

خیلی خوب

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

برای رشد پسرم میام بسیارررررعالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

عالی بودن دکتر اخلاقشان بیست بیست دخترم ۴۰ روزه هست چندین روز اذیت میکرد با دارو دکتر آروم و راحت شد

۱۴۰۴/۰۷/۱۸

مشکل سرماخوردگی شدید حساسیت

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

بسیار دکتر عالی و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

تشخیص ایشون عالی هست و بسیار دقیق هستند

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۹/۱۱

خوب بودن

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

عالیهستن

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

سلام کم خونی ورشد کارش عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

چکاپ نوزاد ۳روزه. برخورد عالی داشتن

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

عالی و مهربون

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

سلام برخورد عالی بسیار مهربان و کاملا برای مریض هاشون وقت میزارن

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

دکتر خوش برخوردی هستن در حال درمان هستیم

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

دکتراخیلی خوبیه و داروهای خوبیم میدم برابچه ها

۱۴۰۱/۱۲/۰۹

من بخاطر کم اشتهایی و یبوست پسرم مراجعه کردم خداروشکر در عرض دو روز مشکلش برطرف شد .دکتر بسیار صبور وخوش برخوردی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

واقعا دکتر خوبی هست من که راضی هستم

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

دکتر بسیار با صبر و حوصله ای هستن و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۶/۰۷

در زمینه رشد بسیار پزشک حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۴/۱۳

برای وزن گیری نوزاد نارس رفتمپیششون عالی بودن و نتیجه گرفتم

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

خدارو شکر خیلی

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

برای رشد قد بردم خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

هنوز. نتیجه نگرفتم

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

دخترم حساسیت داشت دو دوره داروهاشونو مصرف کردن خوب شدن

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

بسیار خوب و

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

بوم خیلی طب داره واژ شهر دور هستیم

۱۴۰۳/۱۰/۰۸

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

من دفعه ی اول بود میرفتم مطب شروغ بود یک ساعت معطل شدم شایدم بیشتر اما ارزش داشت پسرم ۱۰ماهشه نه خواب خوبی داشت و نه تغذیه ی خوب دکترابراهیمیو بهتون پیشنهاد میکنم اخلاقشونم خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

بسیار آرام چک دقیق بچه ما راضی بودیم با یه جلسه بچمون اوکی شد

۱۴۰۴/۰۹/۳۰

تشنج وتحت درمان دکتربسیار دقیق وخوش برخورد وامیوارکننده نسبت به درمان

۱۴۰۳/۰۸/۲۶
اطلاعات تکمیلی
متخصص اطفال و نوزادان
Pediatrician
American Academy of Pediatrics
عضو انجمن متخصصین اطفال مشهد
تنها متخصص اطفال ایران با رویکرد جامع نگر
رشد و تغذیه
غدد و متابولیسم
اختلالات تکاملی
چکاپ نوزاد، زردی نوزاد
آدرس و تلفن مطب دکتر سعید ابراهیمی
مشهدمیدان تقی آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا، طبقه دوم
۰۵۱۳۸۵۲۷۳۱۰
۰۵۱۳۸۵۱۲۵۴۴
۰۹۳۹۵۸۹۵۲۰۰
در صورت تکمیل ظرفیت با شماره مطب یا همراه تماس بگیرید
نیم ساعت قبل از نوبت در مطب حضور داشته باشید
در صورت حضور به موقع معطلی وجود ندارد. در ساعات اولیه به علت شلوغی ممکن است چند دقیقه منتظر بمانید.
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۶ تیر (امروز)از ساعت ۱۶:۵۰ الی ۲۰:۳۰
    فردا
    ۷ تیر (فردا)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    پس فردا
    ۸ تیر (پس فردا)از ساعت ۱۶:۵۵ الی ۲۰:۲۵
    ۳ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶:۵۵ الی ۲۰:۳۰
    ۴ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۲۰
    ۵ روز دیگر
    ۱۱ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۱۶:۴۰ الی ۲۰
    ۷ روز دیگر
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶:۵۰ الی ۲۰:۳۰
    کسانی که دکتر سعید ابراهیمی را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر مژگان محمودیان طرقی رادیولوژی و سونوگرافی سرکار خانم دکتر مژگان محمودیان طرقی
    جناب آقای دکتر نیما دارابی رادیولوژی و سونوگرافی جناب آقای دکتر نیما دارابی

    دکتر سعید ابراهیمی متخصص کودکان و نوزادان با شماره نظام پزشکی 124306 در شهر مشهد فعالیت می‌کند. مطب ایشان در مشهد، میدان تقی‌آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا طبقه دوم قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.

    دکتر سعید ابراهیمی یکی از متخصصان برجسته کودکان و نوزادان در شهر مشهد است که با شماره نظام پزشکی 124306 فعالیت حرفه‌ای خود را ادامه می‌دهد. ایشان با تمرکز بر سلامت جامع کودک و نوزاد، خدمات متعددی را در حوزه رشد، تغذیه، تکامل، غربالگری و درمان بیماری‌های شایع اطفال ارائه می‌کنند. دکتر سعید ابراهیمی دارای تخصص بیماری‌های کودکان بوده و عضو آکادمی پزشکان اطفال آمریکا نیز هستند که بیانگر به‌روزبودن دانش و پیروی از استانداردهای بین‌المللی در حوزه اطفال است.

    بر اساس بیوگرافی، دکتر سعید ابراهیمی سابقه ده سال طبابت در مناطق محروم ایران را در کارنامه خود دارد و این تجربه باعث شده تا رویکردی جامع و همدلانه نسبت به بیماران خود اتخاذ کند. ایشان علاوه بر درمان بیماری‌های شایع نوزادان و کودکان، بر غربالگری‌های تکاملی، پرسشنامه‌های اوتیسم و پایش رشد قد، وزن و تکامل کودکان تاکید ویژه‌ای دارند و توصیه‌های تخصصی در زمینه تغذیه کودکان و نوجوانان ارائه می‌دهند. همچنین چکاپ نوزاد، بررسی زردی و اختلالات گوارشی از دیگر زمینه‌های فعالیت ایشان است.

    مطب دکتر سعید ابراهیمی در شهر مشهد و در میدان تقی‌آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا طبقه دوم واقع شده و بیماران می‌توانند برای دریافت نوبت به این محل مراجعه نمایند. حضور ایشان در این آدرس، اطمینانی برای والدین در مشهد است تا از خدمات تخصصی یک پزشک اطفال بهره‌مند شوند. با توجه به فعال بودن نوبت‌دهی اینترنتی، خانواده‌ها می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت کودک خود اقدام نمایند.

    در مجموع، دکتر سعید ابراهیمی به عنوان متخصص کودکان و نوزادان در مشهد، با رویکرد علمی و جامع به سلامت کودکان می‌پردازد و مورد اعتماد بسیاری از خانواده‌هاست. تخصص ایشان و تمرکز بر غربالگری‌های تکاملی و تغذیه سبب شده تا بسیاری از مراجعان، رضایت بالایی از فرآیند درمان و پیگیری رشد فرزند خود داشته باشند.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    آیا امکان دریافت نوبت آنلاین برای دکتر سعید ابراهیمی وجود دارد؟

    بله، نوبت‌دهی اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر سعید ابراهیمی فعال است.

    دکتر سعید ابراهیمی در چه زمینه‌هایی تخصص دارد؟

    ایشان متخصص بیماری‌های کودکان و نوزادان با رویکرد جامع به سلامت، رشد و تکامل کودک هستند.

    آدرس مطب دکتر سعید ابراهیمی کجاست؟

    مطب ایشان در مشهد، میدان تقی‌آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا طبقه دوم قرار دارد.

    آیا دکتر ابراهیمی عضو انجمن علمی خاصی است؟

    بله، ایشان عضو آکادمی پزشکان اطفال آمریکا (American Academy of Pediatrics) هستند.

    چه خدماتی در مطب دکتر سعید ابراهیمی ارائه می‌شود؟

    خدمات شامل ویزیت تخصصی کودکان، چکاپ رشد و تکامل، غربالگری اوتیسم و مشاوره تغذیه است.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    میدان تقی آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا، طبقه دوم
    ۰۵۱۳۸۵۲۷۳۱۰
    ۰۵۱۳۸۵۱۲۵۴۴
    ۰۹۳۹۵۸۹۵۲۰۰
    در صورت تکمیل ظرفیت با شماره مطب یا همراه تماس بگیرید
    نیم ساعت قبل از نوبت در مطب حضور داشته باشید

    مطب

    میدان تقی آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا، طبقه دوم
    ۰۵۱۳۸۵۲۷۳۱۰
    ۰۵۱۳۸۵۱۲۵۴۴
    ۰۹۳۹۵۸۹۵۲۰۰
    در صورت تکمیل ظرفیت با شماره مطب یا همراه تماس بگیرید
    نیم ساعت قبل از نوبت در مطب حضور داشته باشید