دکتر سعید ابراهیمی متخصص کودکان و نوزادان با شماره نظام پزشکی 124306 در شهر مشهد فعالیت میکند. مطب ایشان در مشهد، میدان تقیآباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا طبقه دوم قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر سعید ابراهیمی یکی از متخصصان برجسته کودکان و نوزادان در شهر مشهد است که با شماره نظام پزشکی 124306 فعالیت حرفهای خود را ادامه میدهد. ایشان با تمرکز بر سلامت جامع کودک و نوزاد، خدمات متعددی را در حوزه رشد، تغذیه، تکامل، غربالگری و درمان بیماریهای شایع اطفال ارائه میکنند. دکتر سعید ابراهیمی دارای تخصص بیماریهای کودکان بوده و عضو آکادمی پزشکان اطفال آمریکا نیز هستند که بیانگر بهروزبودن دانش و پیروی از استانداردهای بینالمللی در حوزه اطفال است.
بر اساس بیوگرافی، دکتر سعید ابراهیمی سابقه ده سال طبابت در مناطق محروم ایران را در کارنامه خود دارد و این تجربه باعث شده تا رویکردی جامع و همدلانه نسبت به بیماران خود اتخاذ کند. ایشان علاوه بر درمان بیماریهای شایع نوزادان و کودکان، بر غربالگریهای تکاملی، پرسشنامههای اوتیسم و پایش رشد قد، وزن و تکامل کودکان تاکید ویژهای دارند و توصیههای تخصصی در زمینه تغذیه کودکان و نوجوانان ارائه میدهند. همچنین چکاپ نوزاد، بررسی زردی و اختلالات گوارشی از دیگر زمینههای فعالیت ایشان است.
مطب دکتر سعید ابراهیمی در شهر مشهد و در میدان تقیآباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا طبقه دوم واقع شده و بیماران میتوانند برای دریافت نوبت به این محل مراجعه نمایند. حضور ایشان در این آدرس، اطمینانی برای والدین در مشهد است تا از خدمات تخصصی یک پزشک اطفال بهرهمند شوند. با توجه به فعال بودن نوبتدهی اینترنتی، خانوادهها میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت کودک خود اقدام نمایند.
در مجموع، دکتر سعید ابراهیمی به عنوان متخصص کودکان و نوزادان در مشهد، با رویکرد علمی و جامع به سلامت کودکان میپردازد و مورد اعتماد بسیاری از خانوادههاست. تخصص ایشان و تمرکز بر غربالگریهای تکاملی و تغذیه سبب شده تا بسیاری از مراجعان، رضایت بالایی از فرآیند درمان و پیگیری رشد فرزند خود داشته باشند.
بله، نوبتدهی اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر سعید ابراهیمی فعال است.
ایشان متخصص بیماریهای کودکان و نوزادان با رویکرد جامع به سلامت، رشد و تکامل کودک هستند.
مطب ایشان در مشهد، میدان تقیآباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا طبقه دوم قرار دارد.
بله، ایشان عضو آکادمی پزشکان اطفال آمریکا (American Academy of Pediatrics) هستند.
خدمات شامل ویزیت تخصصی کودکان، چکاپ رشد و تکامل، غربالگری اوتیسم و مشاوره تغذیه است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان تقی آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا، طبقه دوم
۰۵۱۳۸۵۲۷۳۱۰
۰۵۱۳۸۵۱۲۵۴۴
۰۹۳۹۵۸۹۵۲۰۰
در صورت تکمیل ظرفیت با شماره مطب یا همراه تماس بگیرید
نیم ساعت قبل از نوبت در مطب حضور داشته باشید
میدان تقی آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا، طبقه دوم
۰۵۱۳۸۵۲۷۳۱۰
۰۵۱۳۸۵۱۲۵۴۴
۰۹۳۹۵۸۹۵۲۰۰
در صورت تکمیل ظرفیت با شماره مطب یا همراه تماس بگیرید
نیم ساعت قبل از نوبت در مطب حضور داشته باشید
کم اشتهایی .عالی بودن.
۱۴۰۴/۰۸/۱۵دکتر بس
۱۴۰۳/۰۳/۲۰خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳باسلام آقای دکتر بسیار مهربون واقعا برامریضش وقت میزاره من پسرم سرما خورده بود خداروشکر بعد از ویزیت ایشون و کارهایی که گفتن انجام دادیم عالی شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۸واقعا دکتر خوبی هستن دستشون درد نکنه ک باحوصله جواب مریضارو میدن
۱۴۰۲/۰۱/۰۷خیلی دکتر خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۸/۰۵تشخیص و تجویز رضایت بخش
۱۴۰۳/۰۴/۱۵دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۲دکتر ابراهیمی بسیار با حوصله هستن پسرم ارمیا مریض خودشونه حاضرم از تربتجام برم مشهد پیش ایشون برای درمان چون تشخیص درستی نسبت به بیماری دارن
۱۴۰۳/۰۴/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۰سنگ کلیه
۱۴۰۲/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۹بهترین دکتر کودکان
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۶پیش فعالی پسرم هنور داره دارو میخوره ولی خیلی دکتر با صبر و با تجربه ای هستن خیلی با دقت به درمان پسرم اهمیت دادن
۱۴۰۴/۰۵/۰۴آقای دکتر بسیار خوش برخورد بودن وکامل ودقیق به تمام صحبتهای بیمارشون توجه میکنن دخترمو ویزیت کردن یکبار رفتم وحالا قرارجواب آزمایش وببرم بهشون نشون بدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۱سرماخوردگی و کولیک بود رفع شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۹سلام پسرم نرمی حنجره داره.رفتم پیش اقای دکتر گفتن تا شیش ماهگی خوب میشه.خیلی خوش برخورد بودن و قشنگ توضیح دادن
۱۴۰۳/۰۶/۰۸دخترم یبوست داشت وداروشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتر بسیار خوش برخورد با حوصله،دخترم اشتها نداشت واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۴/۱۲/۰۹پسرم عفونت شدید گوش داشت،دکتر خیلی با حوصله معاینه کردند و دارو دادند
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خیلی دکتر خوبین حرف نداره
۱۴۰۴/۰۸/۱۳دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۲باسلام آدمخوبی بچه رو بردم مطب شون با نخسه خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۳دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۴/۱۵سرماخوردگی،زود خوب شد حالش
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بسیار هال
۱۴۰۳/۰۸/۱۶خیلی دکتر باتجربه ای هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۲سلام ممنون از دکتر ابراهیمی عزیز انشالله هرچی از خداوند میخوان بهشون برسن پسرم سنگ کلیه داشت با تجویز ایشون خداروشکر سنگ کلیش دفع شد
۱۴۰۴/۱۰/۰۹دکترباحوصله وباتجربه
۱۴۰۳/۱۱/۲۴کارشون عالیه هروقت بچه هام مریض میشن میرم پیششون نتیجه میگیرم
۱۴۰۳/۰۸/۰۸2ساعت دقیقا معطل شدیم تانوبتمون بشه
۱۴۰۴/۰۶/۱۳عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۳۰عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۸نوزاد نارس
۱۴۰۳/۰۶/۲۴دکتر باصبر و حوصله جوابگو هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰خیلی خوب بودن.. نوزاد رو کامل چک کردن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶اسم کودک
۱۴۰۴/۰۸/۲۷بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۰۷هنوز نتیجه آزمایش رو خدمتشون نبردم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸مبلغ بالا گرفت
۱۴۰۴/۰۹/۰۵برای چکاب دخترم رو بردم ، بسیار خوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۹دخترم سرما خورده بود گلوش چرکی شده بود با دارو های آقای دکتر خداروشکر بر طرف شد.
۱۴۰۳/۰۴/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۰۵برخورد عالی و تشخیص کاملا درست و با بدون معطلی ویزیت انجام شد .
۱۴۰۴/۰۵/۰۹دکتر ع
۱۴۰۳/۰۶/۱۸دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۸/۳۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶فوق الاده هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱خیلی دکتر مهربان وبا حوصله هستن .
۱۴۰۵/۰۳/۰۱خیلی دکترخوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵دخترم عفونت ریه داشت ک خداروشکر با یک نسخه ایشان خوب شد در صورتی ک هر جا بردم گفتن باید بستری شه و اینکه ۴روزم بستری بود ولی خوب نشد ولی با تجویز ایشان خوب شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۵سلام واقعا دکتر خوب تشخیص بیماری فوقالعاده
۱۴۰۳/۱۲/۱۴دکتر خوبی هست
۱۴۰۱/۰۵/۲۴مشگل استفراغ بچه بود،وخدارو شکر بعدازویزیت اقای دکتر ابراهیمی بهتر شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۱تروئیدکودم نتیجه هنوز نگرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳هم دانا و هم کار درست.
۱۴۰۴/۱۱/۰۷تشخیص و درمان عالی . زبان بند و دل درد و بی قراری نوزاد نارس
۱۴۰۳/۱۲/۱۸بله بسیار دکتر خوب با بهترین تشخیص که باعث شد بچم مشکلی که داشت برطرف شود
۱۴۰۴/۰۴/۲۰پزشک خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۳سرماخوردگی خوب شد دخترم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عالی هستند و با تجربه
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۲تشخیص درست دادن
۱۴۰۴/۰۹/۰۳اقای دکتر عالی هستن دستشون خیلی سبکه پسرم هر بار بردم سریع خوب شده خداروشکر
۱۴۰۳/۱۱/۰۲خیلی با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۱۱کم خونی
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۱۹دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲با حوصله هستند و تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۳/۱۱/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۹چکاب ماهانه نوزاد
۱۴۰۴/۰۵/۲۰معمولی
۱۴۰۱/۱۱/۲۴برا درمان یبوست پسرم رفتم فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸ناف دخترم یکم خون ریزی داشت پماد دادن خوب شد برای دل درد هم قطره پدی لاکت که زیاد تاثیر نداشت
۱۴۰۳/۱۰/۲۷عفونت وسرما خوردگی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸عالی آدم درست
۱۴۰۴/۰۹/۰۲دکتر خوش برخورد و فهمیده ای هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵سلام دکتر خوبیه ولی نمیدونم چرا به بچه ۱/۵سال قرص کروتون داد
۱۴۰۳/۱۰/۲۹عالیه کارشون
۱۴۰۳/۱۰/۲۱دکتر خوبیه .در حال حاضر از دکترای دیگه بهتره مخصوصا دکتر حنفی با اون اخلاق بدش
۱۴۰۰/۰۹/۱۲زدی کودک خوب شد
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عالی هستن ایشون تشخیص دقیق دارن
۱۴۰۴/۰۴/۰۹با سلام بسیار دکتر خوبه و عالی است
۱۴۰۰/۰۹/۰۱با سلام بنظر من آقای دکتر ابراهیمی از دل جون وقت می زارن و اینکه من برای رشد دخترم رفتم ،الان که دارو مصرف میکنه اشتهاش بیشتر شده تا باز انشالله یک ماه دیگه برم پیششون ببینیم چقدر فرق کرده وزنش
۱۴۰۴/۰۶/۳۱سلام خوب است
۱۴۰۱/۰۵/۱۲خیلی دکترخوبی است
۱۴۰۳/۱۰/۱۲دکتر عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۳پسر 6 ماهه ام مشکل عفونت ریه داشت با ویزیت دکتر به 3 روز خوب شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۹من بچه هام ویروس گرفته بودن خدارو شکر خوب شدن و راضیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بی نقص و بینظیر
۱۴۰۰/۰۸/۱۶ویروس دربدن پسرم
۱۴۰۳/۱۰/۱۴باسلام جناب آقای دکتر خیلی با تجربه و خوبه ولی یک نظری که دارم جناب دکتر اگه جواب آزمایشاتی که از شهرستانهای دور جهت رفاه حال بیماران بتونه یک نگاهی بکنه و به بیمار بگه که باید چکار کنه یا نوبت خودشون برای بیمار تعیین کنه و اطلاع رسانی بشه بیماران نظر بهتری دارن چون بنده زنگ زدم تلفنی منشی گوشی را برداشت تاگفتم از شهرستانم مشکلم چیه سریع قطع کرد و جواب دیگه ندادن
۱۴۰۳/۱۱/۰۴بسیار دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۲/۱۸خیلی خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۲۸عالی هستن اقای دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خیلی دکتر خوب مهربون عالی بودن
۱۴۰۴/۱۲/۱۱پسرم درد عضلانی داشت بردم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱در کل دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۱۰بهترین دکتر اطفال مشهد هستن راحت بدون استرس حرفامونو گوش کردن و معاینه میکنن و دارو خوب میدن. داروهاشونم همه خارجی و با کیفیت هست. مثلا بمن گفتن دارو این مدل رو بدم ارزونتره ولی کیفیت نداره من گفتم دارو خوب میخوام و نسخه کردن بچمم زود اشتها اومد. الان همه صبحونشو داره میخوره قبلا اصلا صبونه نمیخورد.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خوبه خداشکر خیلی وقت نبردم
۱۴۰۲/۱۰/۳۰خیلی دکتر خوب و مهربون بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۶سلام و احترام من برای اولین بار پیششون رفتم و خیلی خوش برخورد و حرفه ای بودن و با حوصله
۱۴۰۴/۱۲/۰۲خیلی خیلی دکترباحوصله مهربونی هستش بابزرگها بزرگ رفتارمیکنی با بچه هاه م مثله خودشون رفتارمیکنه
۱۴۰۴/۰۸/۲۲دکتر بسیار باحوصله و حاذقی هستند ۲ماه فرزندم انفولانزا و شدیدبیمار بود و دکترهای مختلفی رو رفتم اما نتیجه نگرفتم و حتی تشخیص به حساسیت دادن ، تا درنهایت با تشخیص و داروهای اقای دکتر بهبودی پیدا کرد.نوبت دهی بسیار خوب و با حداقل معطلی هست ،خداخیرشون بده
۱۴۰۴/۱۲/۰۲پسرم قسمت
۱۴۰۳/۰۷/۱۵دخترم آنزیم کبدش بالاوکم خونی شدید
۱۴۰۴/۰۶/۲۴برای رشدکودکم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱بسیار عالی و مفید
۱۴۰۲/۰۲/۲۵خیلی عالی و صبور هستن و تشخیص شون دقیق هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۹دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۱۱/۱۸یوبوست
۱۴۰۴/۰۶/۱۷بهترین دکتر هم رفتار خوبی داره هم بچه ام خوب شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۳خوب خیلی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۱۷سرماخوردگی شدید،۴۳ روز بعد خیلی خیلی بهتر شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۰خل بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۰واقعا دکتر خوبیه فقط یه خرده داروهایی که تجویز کرد گرون بود ولی به هر حال بیماری بچه ام خیلی زود خوب شد.ممنون از کمک همه
۱۴۰۳/۱۲/۰۴پسرم سنگ کلیه داشت خدارو شکر خوب شد
۱۴۰۵/۰۴/۰۴سلام. من برای سرفه های طولانی که بعد از سرماخوردگی پسرم ادامه داشت، به ایشون مراجعه کردم. رفتارشون خوب بود، توضیحات مصرف هردارو رو چندبار توضیح می دادن. الان حدود ۱هفته میشه ک پسرم داروهای تجویزیشون رو مصرف میکنه و سرفه هاش خیلی کمتر شده. امیدوارم تا اتمام داروها کاملا خوب شه
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عالی یک بار بچمو میبرم تموم خوب میشه
۱۴۰۳/۱۱/۱۹دستشون طلا هست نسخشونو دادم به بچه فورا خوب شد بازی میکرد.اصلا رفتم مطب تو هوای مطب رسیدم بچم خوب شد. دو روز تب بالا داشت بچم رسیدم مطبشون خوب شد
۱۴۰۵/۰۳/۰۴کولیک و خس خس سینه و واقعا دخترم خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۷دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۷برای وزید
۱۴۰۴/۰۹/۰۳فعلا در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۰بسیار دکتر خوش برخورد و کار درستی ایت
۱۴۰۲/۰۸/۰۲بچه ام سرما خوردگی داشت خوب شد
۱۴۰۲/۰۱/۱۴وزن گیری
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بهترین نتیجه روگرفتم یه دکترحاذق و همه چیز تمام هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بهترین دکتری هستن که میشناسم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بخاطروزن ورشدپسرم هنوزنتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عالی هستند. تشخیص سریع و دارو مناسب دادند در صورتی که چندین مزشک قبلا مراجعه کرده بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴دکتر خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۴برای دخترم رفتیم سرماخوردگی داشت دکتر خونسرد خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۹/۰۲عالی هستن خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۹/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۹خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴تعریف چندانی نداره
۱۴۰۳/۱۲/۱۶مهربان و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۱۸دخترم تب شدید داشت رفتم پیش ایشون ظرف دو روز حالش خوب شد
۱۴۰۱/۰۹/۰۸بچم زردی داشت بردم پیشش خوب شود
۱۴۰۲/۰۹/۱۶برای یبوست و وزن کم دخترم مراجعه کردم عالی بودن آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۷دکتر خوبی هست پسرم مشکل دل درد داشت خوب شد خدارو شکر
۱۴۰۴/۰۶/۱۹عالی هستند ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار دکتر خوش برخورد چحاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۱دکتر خیلی خوبی هستن دختر و پسر من ویروس گرفتن که تب شون قطع نمیشد و سرفه های وحشتناک داشتن که با داروهایی که دادن خوب شدن
۱۴۰۴/۰۱/۰۳ایشون خیلی صبور .کامل به تمام حرفهای بیمار گوش میدهند.راهنمایی میکنن .
۱۴۰۳/۰۸/۰۲آقای دکتر خیلی خوش برخورد و باتجربه بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵من هردوبچه ام را پیش ایشان میبرم دکتر صبور ومهربونی هستند داروهایی که میدهند خیلی موثر هست در روند درمان باعث میشه زودتر خوب بشه حالشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۲بی شک بهترین و بینظیر تربن دکتر در کل مشهد
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عالی بود دکتر چندین ساله بچه های من هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۰برای تب شدیدفرزندم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۰/۱۵دکتر بسیار عالی هست یک جلسه رفتم پیشش بچه م خوب شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۳طفل تب داشت خوب شد
۱۴۰۱/۰۹/۲۹سلام عالی عالی عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۷دکترخوبیه خداخیرش بده
۱۴۰۳/۰۷/۰۱خیلی دکتر مهربون و ماهری هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۰در رابطه با تغذیه دخترم رفتم پیششون فوق العاده دکتر خوبی هستن الکی دارو نمیدن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۳گریه میکنه
۱۴۰۴/۰۹/۱۹دکتر خیلی خوب هستش
۱۴۰۳/۱۰/۲۵کبد چرب و قند یه جلسه رفتم ولی بسیار خوش برخوردهستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۳خیلی خب بوده عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۸کلا دکتر حاذقی هستن دارو الکی نمیدنم من در حد چکاپ بچه هامو بردم پیششون
۱۴۰۴/۰۲/۱۳یک دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۱۶دکتر بسیار خوبی هستند و رضایت زیادی از ایشان داریم. فرزندم مشکل ژنتیکی دارد که با تاخیر تکامل و رشد همراه بود. تجویز دکتر هوشمندانه و در عین حال برای ما که دکترهای زیادی رفته بودیم بسیار کاربردی و آرامش بخش بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۷دراتندلبباتتادروکنن
۱۴۰۱/۰۳/۱۶نظر ندارم تازه رفتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶پسرم ختنه کردند بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۳تب زیاد
۱۴۰۲/۰۶/۰۹خوب بودن
۱۳۹۷/۱۰/۲۶عالی بود واقعا سنگ کلیه بچم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲نوه ام بیمار بوده وتشخیص ودرمان ایشان دقیق و کامل بود.باتشکر از ایشون
۱۳۹۹/۰۷/۲۷واقعا دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۰۲/۰۹عالیه عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹بسیار دکت
۱۴۰۳/۰۷/۲۸سرماخوردگی
۱۴۰۱/۰۶/۰۸فعلا تحت درمانم.اما تا به این لحظه نتیجه بخش بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۴نتیجه خوبی
۱۴۰۱/۰۹/۰۷مشکل وزن کم داشت که فعلا تحت درمانه
۱۴۰۴/۰۵/۱۵عالیه بی نظریه واقعا
۱۴۰۴/۰۸/۰۳اقای دکتر ابراهیمی بسیار بسیار حرفه ای و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۱۰بله از ایشون راضی هستم اسهال استفراغ شدید پسرم نتیجه اش خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۱دکتر بسیلر
۱۴۰۴/۰۳/۱۹سرماخوردگی بعدمراجعه بهبودبخشیدن
۱۴۰۱/۱۲/۰۹بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۱/۰۵/۲۸راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶خیلی خوب بودن و دخترم با داروهای ایشون کامل درمان شدن.بنده از خراسان شمالی شهر بجنورد اومدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۱۳دکتر کار بلد و مهربانی هستند و با حوصله به حرفاتون گوش میدن
۱۴۰۳/۱۱/۲۴دکترخوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۰۲سلام دکتر بسیار عالی و مهربان و با دقت کار
۱۴۰۳/۰۷/۲۴عالی هستن مثل همیشه با اخلاق ودارو هایی ک میدن همه موٱثر هست من فقط بچهامو میارم پیش ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۳بسیار عالی و تشخیص صحیح و بموقع دادن و جان پسرم رو نجات دادند
۱۴۰۳/۰۸/۰۳دکتر خوبی است همیشه بچه ام رو میبرم پیشش
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دکتر بسیا
۱۴۰۰/۰۵/۳۱دکتربسیارخوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۲دکترعالی است من راضیم مشکلمون روتشخیص دادن
۱۴۰۳/۰۴/۲۲دکتر خوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶خس خس سینه پسرم،ک بایک نسخه خوب شد
۱۴۰۲/۱۲/۰۵عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۱برای رشد پسرم میام بسیارررررعالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۸دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۹عالی بودن دکتر اخلاقشان بیست بیست دخترم ۴۰ روزه هست چندین روز اذیت میکرد با دارو دکتر آروم و راحت شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۸مشکل سرماخوردگی شدید حساسیت
۱۴۰۳/۰۶/۲۴بسیار دکتر عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۲۵تشخیص ایشون عالی هست و بسیار دقیق هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۱خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۷عالیهستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۴سلام کم خونی ورشد کارش عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۹چکاپ نوزاد ۳روزه. برخورد عالی داشتن
۱۴۰۳/۰۵/۰۲عالی و مهربون
۱۴۰۴/۰۳/۱۷سلام برخورد عالی بسیار مهربان و کاملا برای مریض هاشون وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دکتر خوش برخوردی هستن در حال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دکتراخیلی خوبیه و داروهای خوبیم میدم برابچه ها
۱۴۰۱/۱۲/۰۹من بخاطر کم اشتهایی و یبوست پسرم مراجعه کردم خداروشکر در عرض دو روز مشکلش برطرف شد .دکتر بسیار صبور وخوش برخوردی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۹واقعا دکتر خوبی هست من که راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳دکتر بسیار با صبر و حوصله ای هستن و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۰۷در زمینه رشد بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۳برای وزن گیری نوزاد نارس رفتمپیششون عالی بودن و نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خدارو شکر خیلی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱برای رشد قد بردم خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۸هنوز. نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵دخترم حساسیت داشت دو دوره داروهاشونو مصرف کردن خوب شدن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بسیار خوب و
۱۴۰۴/۰۸/۱۴بوم خیلی طب داره واژ شهر دور هستیم
۱۴۰۳/۱۰/۰۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱من دفعه ی اول بود میرفتم مطب شروغ بود یک ساعت معطل شدم شایدم بیشتر اما ارزش داشت پسرم ۱۰ماهشه نه خواب خوبی داشت و نه تغذیه ی خوب دکترابراهیمیو بهتون پیشنهاد میکنم اخلاقشونم خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۷بسیار آرام چک دقیق بچه ما راضی بودیم با یه جلسه بچمون اوکی شد
۱۴۰۴/۰۹/۳۰تشنج وتحت درمان دکتربسیار دقیق وخوش برخورد وامیوارکننده نسبت به درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۶