۵۶۸ نفر
دکتر سعید ابراهیمی

دکتر سعید ابراهیمی

متخصص کودکان و نوزادان

متخصص شماره نظام: ۱۲۴۳۰۶
شنبه۱۶ خرداد
امروز
یکشنبه۱۷ خرداد
فردا
دوشنبه۱۸ خرداد
پس فردا
سه شنبه۱۹ خرداد
۳ روز دیگر
چهارشنبه۲۰ خرداد
۴ روز دیگر
پنج شنبه۲۱ خرداد
۵ روز دیگر
شنبه۲۳ خرداد
۷ روز دیگر
۵۹۷ نفر

بسیار آرام چک دقیق بچه ما راضی بودیم با یه جلسه بچمون اوکی شد

۱۴۰۴/۰۹/۳۰

دخترم آنزیم کبدش بالاوکم خونی شدید

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

بسیار حاذق و عالی

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

بسیار دکتر عالی و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

واقعا دکتر خوبی هست

۱۴۰۲/۰۲/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

بسیار عالی و حاذق

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

برخورد عالی و تشخیص کاملا درست و با بدون معطلی ویزیت انجام شد .

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

برای یبوست و وزن کم دخترم مراجعه کردم عالی بودن آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

دکتر خیلی

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

دکتر خوب و با حوصله ای بودن

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

خیلی خیلی دکترباحوصله مهربونی هستش بابزرگها بزرگ رفتارمیکنی با بچه هاه م مثله خودشون رفتارمیکنه

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

خوب بود#

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

با سلام بنظر من آقای دکتر ابراهیمی از دل جون وقت می زارن و اینکه من برای رشد دخترم رفتم ،الان که دارو مصرف میکنه اشتهاش بیشتر شده تا باز انشالله یک ماه دیگه برم پیششون ببینیم چقدر فرق کرده وزنش

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

دکتری عالی و باحوصله

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

عالی هستند ایشون

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

خیلی خیلی خوش برخورد مهربونه و وقت میزاشتن

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

سلام و احترام من برای اولین بار پیششون رفتم و خیلی خوش برخورد و حرفه ای بودن و با حوصله

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

خیلی دکتر خوب مهربون عالی بودن

۱۴۰۴/۱۲/۱۱

پسرم زردی و سرماخوردگی تشخیص آقای دکتر عاااالی درجه یک هستن

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

دخترم سرماخورده بود ک با راهنمایی آقای دکتر بیماریش خوب شد، یک تشکر ویژه دارم از آقای دکتر ک وقت بیمار براشون ارزشمند هست و بیماران به موقع و سروقت ویزیت میشن و داخل مطب معطل نمیشن

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

اقای دکتر ابراهیمی بسیار بسیار حرفه ای و خوش اخلاق

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

دکتر عالی هست

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

عااالی بودن.با حوصله و خووب

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

مشکل وزن کم داشت که فعلا تحت درمانه

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

بله بسیار دکتر خوب با بهترین تشخیص که باعث شد بچم مشکلی که داشت برطرف شود

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

بوم خیلی طب داره واژ شهر دور هستیم

۱۴۰۳/۱۰/۰۸

واقعا دکتر خوبیه فقط یه خرده داروهایی که تجویز کرد گرون بود ولی به هر حال بیماری بچه ام خیلی زود خوب شد.ممنون از کمک همه

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۰۵

گریه میکنه

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

دکتر خوبی است همیشه بچه ام رو میبرم پیشش

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

بی نقص و بینظیر

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

دکترخوبیه خداخیرش بده

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

عالی بود

۱۴۰۳/۰۹/۲۵

دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

دخترم یبوست داشت وداروشون عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

کاربلد

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

خیلی عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

سلام دکتر

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

عالی یک بار بچمو میبرم تموم خوب میشه

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

سلام ،من فرزندم اسهال شدید بود چندین دکتررفتم ونتیجه نگرفتم ،آقای دکترابراهیمی تشخیصشون درست بود ،آزمایش فرستادن وخداروشکر خوب شد

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

عالی هستند و با تجربه

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

با حوصله هستند و تشخیص خوبی دارند

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

تشخیص و درمان عالی . زبان بند و دل درد و بی قراری نوزاد نارس

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

کبد چرب و قند یه جلسه رفتم ولی بسیار خوش برخوردهستند

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

در زمینه رشد بسیار پزشک حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۴/۱۳

بسیار عالی و تشخیص صحیح و بموقع دادن و جان پسرم رو نجات دادند

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

تعریف چندانی نداره

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

بخاطروزن ورشدپسرم هنوزنتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

هم دانا و هم کار درست.

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

یک دکتر خوش اخلاق

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

کم خونی

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

آقای دکتر خیلی خوش برخورد و باتجربه بودن

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

نتیجه خوبی

۱۴۰۱/۰۹/۰۷

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

عالی است

۱۳۹۸/۱۰/۲۵

باسلام دکتر خوب و باتجربه ای هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

خل بود

۱۴۰۲/۱۲/۱۰

خس خس سینه پسرم،ک بایک نسخه خوب شد

۱۴۰۲/۱۲/۰۵

سلام واقعا دکتر خوب تشخیص بیماری فوقالعاده

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

خیلی کارشون عالیع

۱۴۰۲/۰۷/۱۴

دکتر ابراهیمی بسیار با حوصله هستن پسرم ارمیا مریض خودشونه حاضرم از تربتجام برم مشهد پیش ایشون برای درمان چون تشخیص درستی نسبت به بیماری دارن

۱۴۰۳/۰۴/۲۰

هنوز تحت نظریم .مشکلکم خونی داشت دخترم

۱۴۰۱/۰۴/۰۳

خوب هس

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

مهربان و با حوصله

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

عالی بودن ایشون

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

مشگل استفراغ بچه بود،وخدارو شکر بعدازویزیت اقای دکتر ابراهیمی بهتر شد

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

خیلی دکتر باتجربه ای هستن

۱۴۰۲/۱۱/۱۲

دکترعالی است من راضیم مشکلمون روتشخیص دادن

۱۴۰۳/۰۴/۲۲

پسرم ختنه کردند بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۲۳

خوب بودن

۱۴۰۰/۱۰/۰۳

پسرم قسمت

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

عالی من خیلی ازشون راضی ام

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

سلام خوب است

۱۴۰۱/۰۵/۱۲

دکتر بسیار خوش برخورد با حوصله،دخترم اشتها نداشت واقعا کارشون عالیه

۱۴۰۴/۱۲/۰۹

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

خیلی دکتر خوب و مهربون بودن

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

سلام دکتر بسیار عالی و مهربان و با دقت کار

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

عالی خیلی سریع مریضی پسرمو تشخیص دادن

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

برای چکاب دخترم رو بردم ، بسیار خوش برخورد هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

دخترم ۲سال نیم به شدت بدغذا وضعیف بود یعنی من ازوقتی غذا خور شد خیلی اذیت شدم بخاطر بدغذاییش به حدی که افسردگی شدید گرفتم شده بعضی وقتا ۲یا۳روزم غذا نمیخورودهرداروی هم بگین گرفتم جواب نداد خداروشکرازوقتی پیش دکتر اوردم باجلسه دوم عالی جواب گرفتم والان برای ویزیت سوم میبرم

۱۴۰۴/۱۰/۰۳

برای وزید

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

سنگ کلیه

۱۴۰۲/۰۶/۱۵

خیلی خوب

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

دخترم عفونت ریه داشت ک خداروشکر با یک نسخه ایشان خوب شد در صورتی ک هر جا بردم گفتن باید بستری شه و اینکه ۴روزم بستری بود ولی خوب نشد ولی با تجویز ایشان خوب شد

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

خیلی خوب بودن و دخترم با داروهای ایشون کامل درمان شدن.بنده از خراسان شمالی شهر بجنورد اومدم

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

بسیار هال

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

سلام پسرم نرمی حنجره داره.رفتم پیش اقای دکتر گفتن تا شیش ماهگی خوب میشه.خیلی خوش برخورد بودن و قشنگ توضیح دادن

۱۴۰۳/۰۶/۰۸

خیلی خوب بودن.. نوزاد رو کامل چک کردن

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

دکتر بسیار خوبی هستند و رضایت زیادی از ایشان داریم. فرزندم مشکل ژنتیکی دارد که با تاخیر تکامل و رشد همراه بود. تجویز دکتر هوشمندانه و در عین حال برای ما که دکترهای زیادی رفته بودیم بسیار کاربردی و آرامش بخش بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

معمولی

۱۴۰۱/۱۱/۲۴

خوبه خداشکر خیلی وقت نبردم

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

بسیار عالی و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

خیلی عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

دکتر باصبر و حوصله جوابگو هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

دکتر بسیلر

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

خیلی دکتر با تجربه و خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

واقعا دکتر خوب و حاذقی هستن.کارشون عالیه،انشاالله موفق باشن

۱۴۰۳/۱۰/۱۱

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

خیلی خوب

۱۴۰۳/۱۲/۰۳

بسیار دکتر خوش برخورد چحاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

تشخیص فوق العاده

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

پسرم سیستم ایمنی بدنش ضعیف بود،با تشخیص دکتر وداروها خداروشکر خوب شد

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

پیش فعالی پسرم هنور داره دارو میخوره ولی خیلی دکتر با صبر و با تجربه ای هستن خیلی با دقت به درمان پسرم اهمیت دادن

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۱/۰۵

کارشون حرف نداره دمشون گرم

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

خیلی با حوصله

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

خوبه است عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

دکتر خوبی بود واقعا تشخیص دقیق

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

سلام. من برای سرفه های طولانی که بعد از سرماخوردگی پسرم ادامه داشت، به ایشون مراجعه کردم. رفتارشون خوب بود، توضیحات مصرف هردارو رو چندبار توضیح می دادن. الان حدود ۱هفته میشه ک پسرم داروهای تجویزیشون رو مصرف میکنه و سرفه هاش خیلی کمتر شده. امیدوارم تا اتمام داروها کاملا خوب شه

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

پزشکی با حوصله ومهربان

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

مشکل گریه زیاد

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

عالیهستن

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

بچه ام سرما خوردگی داشت خوب شد

۱۴۰۲/۰۱/۱۴

واقعا دکتر خوبی هست من که راضی هستم

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

من هردوبچه ام را پیش ایشان میبرم دکتر صبور ومهربونی هستند داروهایی که میدهند خیلی موثر هست در روند درمان باعث میشه زودتر خوب بشه حالشون

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

دکتر بسیار عالی هست یک جلسه رفتم پیشش بچه م خوب شد

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

بهترین نتیجه روگرفتم یه دکترحاذق و همه چیز تمام هستن ایشون

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

بهترین دکتر کودکان

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

پسر 6 ماهه ام مشکل عفونت ریه داشت با ویزیت دکتر به 3 روز خوب شد

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

خیلی خب بوده عالی

۱۴۰۱/۱۲/۲۸

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

خدارو شکر خیلی

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

دکتر خوبی هست پسرم مشکل دل درد داشت خوب شد خدارو شکر

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

اقای دکتر عالی هستن دستشون خیلی سبکه پسرم هر بار بردم سریع خوب شده خداروشکر

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

یوبوست

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

دکتر ب

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

عالی و مهربون

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

عفونت عال

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

دکتر خوب و مهربانی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

سرماخوردگی،زود خوب شد حالش

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

بهترین هستند

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

من برای تغذیه پسرام خدمتشون رسیدم واقعا تاثیر گذار بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

عالی بود واقعا سنگ کلیه بچم

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

فعلا در حال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

بچه سرماخورده بود خوب شد

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

پزشک خوبیه

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

کولیک و خس خس سینه و واقعا دخترم خوب شد

۱۴۰۴/۰۵/۱۷

خوب بودن

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

عالی عالی عالی

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

دکتر خوش برخورد و فهمیده ای هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

خوب خیلی

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

خیلی دکترخوبی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

خیلی دکتر خوبه

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

اصلا بهتر نشد

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

دکتر خوبیه

۱۴۰۳/۰۴/۱۵

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

تشخیص ایشون عالی هست و بسیار دقیق هستند

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

برای تب شدیدفرزندم مراجعه کردم

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

در رابطه با تغذیه دخترم رفتم پیششون فوق العاده دکتر خوبی هستن الکی دارو نمیدن

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

سلام. واقعا جا دارد از دکتر سعید ابراهیمی تشکر ویژه داشته باشم.

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

آسم کودکانه و خوشبختانه با یکبار ویزیت درمان شد

۱۴۰۴/۰۵/۱۷

اسم کودک

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

با سلام متشکرم ازای از دکتر

۱۳۹۹/۰۵/۱۷

تشخیص درست دادن

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

دکتر خیلی خوب هستش

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

خیلی عالی و صبور هستن و تشخیص شون دقیق هست

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

بهترین دکتر هم رفتار خوبی داره هم بچه ام خوب شد

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

دکتر عالی هست

۱۴۰۲/۱۱/۱۹

دکتر خوب

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

سلام دخترم دل دردمیشدبایه نسخه پیش آقای دکتر اول خداخوب شدخداخیرشون بده به حرفای آدم گوش میکننداولین دکتری اینجوری باحوصله دیدم عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

بسیار دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۲/۱۸

سلام کم خونی ورشد کارش عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

من بچه هام ویروس گرفته بودن خدارو شکر خوب شدن و راضیم

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

برای رشد پسرم میام بسیارررررعالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۳۰

اوکی ه

۱۴۰۳/۰۸/۱۱

خیلی عالی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

تروئیدکودم نتیجه هنوز نگرفتم

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

بهترین دکتری هستن که میشناسم

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

دکترخیلی خیلی خوب هستن خداخیرش بده

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

دکترخوبی هست

۱۴۰۲/۰۸/۲۰

اقای دکتر عالی هستند خوش برخورد و مهربون با حوصله به حرفها گوش میدهندو تشخیص درست و با تجربه هستند

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

دکتر خوب عالی کار درست دست خوبی داره واقعن دمش گرم

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۱۹

سلام خیلی دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

دراتندلبباتتادروکنن

۱۴۰۱/۰۳/۱۶

2ساعت دقیقا معطل شدیم تانوبتمون بشه

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

فوق العاده دکتر باتجربه و تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

دکتر خوبیه .در حال حاضر از دکترای دیگه بهتره مخصوصا دکتر حنفی با اون اخلاق بدش

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

واقعا عالی هستن ایشون من واسه کولیک و یوبوست نوزادم پیش ایشون رفتم البته چند تا مشکل دیگه ام بود خداروشکر خیلی سریع خوب شد و یه خوبیه دیگشوم اینه که خیلی مهربونن و به سوالات با دقت و حوصله جواب میدن من که خیلی خیلی راضی ام ازشون و دخترم و تحت نظر ایشون قرار دادم و دکتر دیگه ای هم نمیرم

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

صرفه زیاد پسرم

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

بسیار عالی و خوش برخورد

۱۴۰۳/۱۰/۱۱

سلام ممنون از دکتر ابراهیمی عزیز انشالله هرچی از خداوند میخوان بهشون برسن پسرم سنگ کلیه داشت با تجویز ایشون خداروشکر سنگ کلیش دفع شد

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۹

خوب هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

بی شک بهترین و بینظیر تربن دکتر در کل مشهد

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

بهترین دکترهست به نظرم من که 100میدم بهش

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

تشنج وتحت درمان دکتربسیار دقیق وخوش برخورد وامیوارکننده نسبت به درمان

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۰

بسیار عالی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

عالی هستن مثل همیشه با اخلاق ودارو هایی ک میدن همه موٱثر هست من فقط بچهامو میارم پیش ایشون

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

زدی کودک خوب شد

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

سرماخوردگی با تجویز دارو خوب شدن با داروهای مفید

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

عالیه عالی

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

دکتر بسیار خوش اخلاق وکاردرستی هستن

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

کارش منش،ه

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

دخترم تب شدید داشت رفتم پیش ایشون ظرف دو روز حالش خوب شد

۱۴۰۱/۰۹/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

دکتر خیلی خوبی هستن دختر و پسر من ویروس گرفتن که تب شون قطع نمیشد و سرفه های وحشتناک داشتن که با داروهایی که دادن خوب شدن

۱۴۰۴/۰۱/۰۳

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۹/۱۱

دخترم یک سالشه ویروس گرفته بود وروب بهبود بود ولی از زمانی ک داروهای اقای دکتر رواستفاده کردم خیلی سریع خوب شدهیچ داروی اضافه ای نداده بودن وخیلی صبورومهربون وبودن داروهای ک داده بودن فوق العاده خوب ومناسب بود درصورتی ک قبلش ۴تادکتربرده بودم هیچ کدومشون داروی خوبی ندادن

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

آنفولانزا

۱۴۰۱/۰۸/۰۴

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

دکتراخیلی خوبیه و داروهای خوبیم میدم برابچه ها

۱۴۰۱/۱۲/۰۹

بهترین دکتر اطفال مشهد هستن راحت بدون استرس حرفامونو گوش کردن و معاینه میکنن و دارو خوب میدن. داروهاشونم همه خارجی و با کیفیت هست. مثلا بمن گفتن دارو این مدل رو بدم ارزونتره ولی کیفیت نداره من گفتم دارو خوب میخوام و نسخه کردن بچمم زود اشتها اومد. الان همه صبحونشو داره میخوره قبلا اصلا صبونه نمیخورد.

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

برای وزن گیری نوزاد نارس رفتمپیششون عالی بودن و نتیجه گرفتم

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

عالی هستن اقای دکتر

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

کلا دکتر حاذقی هستن دارو الکی نمیدنم من در حد چکاپ بچه هامو بردم پیششون

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

خیلی دکتر خوبین حرف نداره

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

پزشک حاذق متخصص و دلسوز

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

عالی بودن دکتر اخلاقشان بیست بیست دخترم ۴۰ روزه هست چندین روز اذیت میکرد با دارو دکتر آروم و راحت شد

۱۴۰۴/۰۷/۱۸

هنوز. نتیجه نگرفتم

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

نظر ندارم تازه رفتم

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

فوق الاده هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

من بخاطر کم اشتهایی و یبوست پسرم مراجعه کردم خداروشکر در عرض دو روز مشکلش برطرف شد .دکتر بسیار صبور وخوش برخوردی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

ناف دخترم یکم خون ریزی داشت پماد دادن خوب شد برای دل درد هم قطره پدی لاکت که زیاد تاثیر نداشت

۱۴۰۳/۱۰/۲۷

دکتر خوبی هست

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

بسیار عالی و مفید

۱۴۰۲/۰۲/۲۵

مشکل سرماخوردگی شدید حساسیت

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

سلام،پسرم سنگ کلیه داره و سریع تشخیص درست دادن و درمان رو شروع کردن بسیار با شخصیت و با حوصله و مهربان

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

بسیار عالی و با حوصله

۱۴۰۱/۰۵/۲۸

دخترم ریه هاش ۷۰درصددرگیربود که خوشبختانه درمان شدن

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

سرماخوردگی بعدمراجعه بهبودبخشیدن

۱۴۰۱/۱۲/۰۹

دکتر خوبی هستن تشخیص

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

دکتر خوبیه

۱۳۹۹/۰۱/۲۵

دکترباحوصله وباتجربه

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

چشم پسرم چرک می اومد 4ماه بردم دکتر خوب نشد با یک بار استفاده دارو که ایشون تجویز کردن خوب شد

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

ایشون خیلی صبور .کامل به تمام حرفهای بیمار گوش میدهند.راهنمایی میکنن .

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

عالی بود دکتر چندین ساله بچه های من هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

عالی آدم درست

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

خوب بودن

۱۳۹۷/۱۰/۲۶

خیلی خوبه

۱۳۹۹/۱۲/۲۸

بسیار خوب و

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

از بدو تولد دکتر دخترم بودن و در بیمارستان امام حسین تحت نظر ایشون بوده و بسیار کاربلدن

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

پسرم عفونت شدید گوش داشت،دکتر خیلی با حوصله معاینه کردند و دارو دادند

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

خیلی دکتر مهربون و ماهری هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

سرماخوردگی

۱۴۰۱/۰۶/۰۸

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

خوب بودن

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

چکاب ماهانه نوزاد

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

طفل تب داشت خوب شد

۱۴۰۱/۰۹/۲۹

دستشون طلا هست نسخشونو دادم به بچه فورا خوب شد بازی میکرد.اصلا رفتم مطب تو هوای مطب رسیدم بچم خوب شد. دو روز تب بالا داشت بچم رسیدم مطبشون خوب شد

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۲۰
اطلاعات تکمیلی
متخصص اطفال و نوزادان
Pediatrician
American Academy of Pediatrics
عضو انجمن متخصصین اطفال مشهد
تنها متخصص اطفال ایران با رویکرد جامع نگر
رشد و تغذیه
غدد و متابولیسم
اختلالات تکاملی
چکاپ نوزاد، زردی نوزاد
آدرس و تلفن مطب دکتر سعید ابراهیمی
مشهدمیدان تقی آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا، طبقه دوم
۰۵۱۳۸۵۲۷۳۱۰
۰۵۱۳۸۵۱۲۵۴۴
۰۹۳۹۵۸۹۵۲۰۰
در صورت تکمیل ظرفیت با شماره مطب یا همراه تماس بگیرید
نیم ساعت قبل از نوبت در مطب حضور داشته باشید
در صورت حضور به موقع معطلی وجود ندارد. در ساعات اولیه به علت شلوغی ممکن است چند دقیقه منتظر بمانید.
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۱۶ خرداد (امروز)از ساعت ۱۶:۵۰ الی ۲۰:۳۰
    فردا
    ۱۷ خرداد (فردا)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    پس فردا
    ۱۸ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۶:۵۵ الی ۲۰:۲۵
    ۳ روز دیگر
    ۱۹ خرداد (سه شنبه)از ساعت ۱۶:۵۵ الی ۲۰:۳۰
    ۴ روز دیگر
    ۲۰ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۲۰
    ۵ روز دیگر
    ۲۱ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۶:۴۰ الی ۲۰
    ۷ روز دیگر
    ۲۳ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۶:۵۰ الی ۲۰:۳۰
    کسانی که دکتر سعید ابراهیمی را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر مژگان محمودیان طرقی رادیولوژی و سونوگرافی سرکار خانم دکتر مژگان محمودیان طرقی
    جناب آقای دکتر نیما دارابی رادیولوژی و سونوگرافی جناب آقای دکتر نیما دارابی

    دکتر سعید ابراهیمی متخصص کودکان و نوزادان با شماره نظام پزشکی 124306 در شهر مشهد فعالیت می‌کند. مطب ایشان در مشهد، میدان تقی‌آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا طبقه دوم قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.

    دکتر سعید ابراهیمی یکی از متخصصان برجسته کودکان و نوزادان در شهر مشهد است که با شماره نظام پزشکی 124306 فعالیت حرفه‌ای خود را ادامه می‌دهد. ایشان با تمرکز بر سلامت جامع کودک و نوزاد، خدمات متعددی را در حوزه رشد، تغذیه، تکامل، غربالگری و درمان بیماری‌های شایع اطفال ارائه می‌کنند. دکتر سعید ابراهیمی دارای تخصص بیماری‌های کودکان بوده و عضو آکادمی پزشکان اطفال آمریکا نیز هستند که بیانگر به‌روزبودن دانش و پیروی از استانداردهای بین‌المللی در حوزه اطفال است.

    بر اساس بیوگرافی، دکتر سعید ابراهیمی سابقه ده سال طبابت در مناطق محروم ایران را در کارنامه خود دارد و این تجربه باعث شده تا رویکردی جامع و همدلانه نسبت به بیماران خود اتخاذ کند. ایشان علاوه بر درمان بیماری‌های شایع نوزادان و کودکان، بر غربالگری‌های تکاملی، پرسشنامه‌های اوتیسم و پایش رشد قد، وزن و تکامل کودکان تاکید ویژه‌ای دارند و توصیه‌های تخصصی در زمینه تغذیه کودکان و نوجوانان ارائه می‌دهند. همچنین چکاپ نوزاد، بررسی زردی و اختلالات گوارشی از دیگر زمینه‌های فعالیت ایشان است.

    مطب دکتر سعید ابراهیمی در شهر مشهد و در میدان تقی‌آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا طبقه دوم واقع شده و بیماران می‌توانند برای دریافت نوبت به این محل مراجعه نمایند. حضور ایشان در این آدرس، اطمینانی برای والدین در مشهد است تا از خدمات تخصصی یک پزشک اطفال بهره‌مند شوند. با توجه به فعال بودن نوبت‌دهی اینترنتی، خانواده‌ها می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت کودک خود اقدام نمایند.

    در مجموع، دکتر سعید ابراهیمی به عنوان متخصص کودکان و نوزادان در مشهد، با رویکرد علمی و جامع به سلامت کودکان می‌پردازد و مورد اعتماد بسیاری از خانواده‌هاست. تخصص ایشان و تمرکز بر غربالگری‌های تکاملی و تغذیه سبب شده تا بسیاری از مراجعان، رضایت بالایی از فرآیند درمان و پیگیری رشد فرزند خود داشته باشند.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    آیا امکان دریافت نوبت آنلاین برای دکتر سعید ابراهیمی وجود دارد؟

    بله، نوبت‌دهی اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر سعید ابراهیمی فعال است.

    دکتر سعید ابراهیمی در چه زمینه‌هایی تخصص دارد؟

    ایشان متخصص بیماری‌های کودکان و نوزادان با رویکرد جامع به سلامت، رشد و تکامل کودک هستند.

    آدرس مطب دکتر سعید ابراهیمی کجاست؟

    مطب ایشان در مشهد، میدان تقی‌آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا طبقه دوم قرار دارد.

    آیا دکتر ابراهیمی عضو انجمن علمی خاصی است؟

    بله، ایشان عضو آکادمی پزشکان اطفال آمریکا (American Academy of Pediatrics) هستند.

    چه خدماتی در مطب دکتر سعید ابراهیمی ارائه می‌شود؟

    خدمات شامل ویزیت تخصصی کودکان، چکاپ رشد و تکامل، غربالگری اوتیسم و مشاوره تغذیه است.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    میدان تقی آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا، طبقه دوم
    ۰۵۱۳۸۵۲۷۳۱۰
    ۰۵۱۳۸۵۱۲۵۴۴
    ۰۹۳۹۵۸۹۵۲۰۰
    در صورت تکمیل ظرفیت با شماره مطب یا همراه تماس بگیرید
    نیم ساعت قبل از نوبت در مطب حضور داشته باشید

    مطب

    میدان تقی آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا، طبقه دوم
    ۰۵۱۳۸۵۲۷۳۱۰
    ۰۵۱۳۸۵۱۲۵۴۴
    ۰۹۳۹۵۸۹۵۲۰۰
    در صورت تکمیل ظرفیت با شماره مطب یا همراه تماس بگیرید
    نیم ساعت قبل از نوبت در مطب حضور داشته باشید