دکتر سعید ابراهیمی متخصص کودکان و نوزادان با شماره نظام پزشکی 124306 در شهر مشهد فعالیت میکند. مطب ایشان در مشهد، میدان تقیآباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا طبقه دوم قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر سعید ابراهیمی یکی از متخصصان برجسته کودکان و نوزادان در شهر مشهد است که با شماره نظام پزشکی 124306 فعالیت حرفهای خود را ادامه میدهد. ایشان با تمرکز بر سلامت جامع کودک و نوزاد، خدمات متعددی را در حوزه رشد، تغذیه، تکامل، غربالگری و درمان بیماریهای شایع اطفال ارائه میکنند. دکتر سعید ابراهیمی دارای تخصص بیماریهای کودکان بوده و عضو آکادمی پزشکان اطفال آمریکا نیز هستند که بیانگر بهروزبودن دانش و پیروی از استانداردهای بینالمللی در حوزه اطفال است.
بر اساس بیوگرافی، دکتر سعید ابراهیمی سابقه ده سال طبابت در مناطق محروم ایران را در کارنامه خود دارد و این تجربه باعث شده تا رویکردی جامع و همدلانه نسبت به بیماران خود اتخاذ کند. ایشان علاوه بر درمان بیماریهای شایع نوزادان و کودکان، بر غربالگریهای تکاملی، پرسشنامههای اوتیسم و پایش رشد قد، وزن و تکامل کودکان تاکید ویژهای دارند و توصیههای تخصصی در زمینه تغذیه کودکان و نوجوانان ارائه میدهند. همچنین چکاپ نوزاد، بررسی زردی و اختلالات گوارشی از دیگر زمینههای فعالیت ایشان است.
مطب دکتر سعید ابراهیمی در شهر مشهد و در میدان تقیآباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا طبقه دوم واقع شده و بیماران میتوانند برای دریافت نوبت به این محل مراجعه نمایند. حضور ایشان در این آدرس، اطمینانی برای والدین در مشهد است تا از خدمات تخصصی یک پزشک اطفال بهرهمند شوند. با توجه به فعال بودن نوبتدهی اینترنتی، خانوادهها میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت کودک خود اقدام نمایند.
در مجموع، دکتر سعید ابراهیمی به عنوان متخصص کودکان و نوزادان در مشهد، با رویکرد علمی و جامع به سلامت کودکان میپردازد و مورد اعتماد بسیاری از خانوادههاست. تخصص ایشان و تمرکز بر غربالگریهای تکاملی و تغذیه سبب شده تا بسیاری از مراجعان، رضایت بالایی از فرآیند درمان و پیگیری رشد فرزند خود داشته باشند.
بله، نوبتدهی اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر سعید ابراهیمی فعال است.
ایشان متخصص بیماریهای کودکان و نوزادان با رویکرد جامع به سلامت، رشد و تکامل کودک هستند.
مطب ایشان در مشهد، میدان تقیآباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا طبقه دوم قرار دارد.
بله، ایشان عضو آکادمی پزشکان اطفال آمریکا (American Academy of Pediatrics) هستند.
خدمات شامل ویزیت تخصصی کودکان، چکاپ رشد و تکامل، غربالگری اوتیسم و مشاوره تغذیه است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان تقی آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا، طبقه دوم
۰۵۱۳۸۵۲۷۳۱۰
۰۵۱۳۸۵۱۲۵۴۴
۰۹۳۹۵۸۹۵۲۰۰
در صورت تکمیل ظرفیت با شماره مطب یا همراه تماس بگیرید
نیم ساعت قبل از نوبت در مطب حضور داشته باشید
میدان تقی آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا، طبقه دوم
۰۵۱۳۸۵۲۷۳۱۰
۰۵۱۳۸۵۱۲۵۴۴
۰۹۳۹۵۸۹۵۲۰۰
در صورت تکمیل ظرفیت با شماره مطب یا همراه تماس بگیرید
نیم ساعت قبل از نوبت در مطب حضور داشته باشید
بسیار آرام چک دقیق بچه ما راضی بودیم با یه جلسه بچمون اوکی شد
۱۴۰۴/۰۹/۳۰دخترم آنزیم کبدش بالاوکم خونی شدید
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بسیار حاذق و عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بسیار دکتر عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۲۵واقعا دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۰۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۴/۰۹/۱۲برخورد عالی و تشخیص کاملا درست و با بدون معطلی ویزیت انجام شد .
۱۴۰۴/۰۵/۰۹برای یبوست و وزن کم دخترم مراجعه کردم عالی بودن آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۷دکتر خیلی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵دکتر خوب و با حوصله ای بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خیلی خیلی دکترباحوصله مهربونی هستش بابزرگها بزرگ رفتارمیکنی با بچه هاه م مثله خودشون رفتارمیکنه
۱۴۰۴/۰۸/۲۲خوب بود#
۱۴۰۴/۰۹/۰۲با سلام بنظر من آقای دکتر ابراهیمی از دل جون وقت می زارن و اینکه من برای رشد دخترم رفتم ،الان که دارو مصرف میکنه اشتهاش بیشتر شده تا باز انشالله یک ماه دیگه برم پیششون ببینیم چقدر فرق کرده وزنش
۱۴۰۴/۰۶/۳۱دکتری عالی و باحوصله
۱۴۰۳/۱۱/۱۹عالی هستند ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خیلی خیلی خوش برخورد مهربونه و وقت میزاشتن
۱۴۰۴/۱۱/۱۶سلام و احترام من برای اولین بار پیششون رفتم و خیلی خوش برخورد و حرفه ای بودن و با حوصله
۱۴۰۴/۱۲/۰۲خیلی دکتر خوب مهربون عالی بودن
۱۴۰۴/۱۲/۱۱پسرم زردی و سرماخوردگی تشخیص آقای دکتر عاااالی درجه یک هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰دخترم سرماخورده بود ک با راهنمایی آقای دکتر بیماریش خوب شد، یک تشکر ویژه دارم از آقای دکتر ک وقت بیمار براشون ارزشمند هست و بیماران به موقع و سروقت ویزیت میشن و داخل مطب معطل نمیشن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷اقای دکتر ابراهیمی بسیار بسیار حرفه ای و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۱۰دکتر عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عااالی بودن.با حوصله و خووب
۱۴۰۰/۱۰/۲۹مشکل وزن کم داشت که فعلا تحت درمانه
۱۴۰۴/۰۵/۱۵بله بسیار دکتر خوب با بهترین تشخیص که باعث شد بچم مشکلی که داشت برطرف شود
۱۴۰۴/۰۴/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بوم خیلی طب داره واژ شهر دور هستیم
۱۴۰۳/۱۰/۰۸واقعا دکتر خوبیه فقط یه خرده داروهایی که تجویز کرد گرون بود ولی به هر حال بیماری بچه ام خیلی زود خوب شد.ممنون از کمک همه
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۵گریه میکنه
۱۴۰۴/۰۹/۱۹دکتر خوبی است همیشه بچه ام رو میبرم پیشش
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بی نقص و بینظیر
۱۴۰۰/۰۸/۱۶دکترخوبیه خداخیرش بده
۱۴۰۳/۰۷/۰۱دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۵دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۱۸دخترم یبوست داشت وداروشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۳کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۶سلام دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عالی یک بار بچمو میبرم تموم خوب میشه
۱۴۰۳/۱۱/۱۹سلام ،من فرزندم اسهال شدید بود چندین دکتررفتم ونتیجه نگرفتم ،آقای دکترابراهیمی تشخیصشون درست بود ،آزمایش فرستادن وخداروشکر خوب شد
۱۴۰۴/۱۱/۱۲عالی هستند و با تجربه
۱۴۰۳/۱۲/۱۸با حوصله هستند و تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۳/۱۱/۰۸تشخیص و درمان عالی . زبان بند و دل درد و بی قراری نوزاد نارس
۱۴۰۳/۱۲/۱۸کبد چرب و قند یه جلسه رفتم ولی بسیار خوش برخوردهستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۹در زمینه رشد بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۳بسیار عالی و تشخیص صحیح و بموقع دادن و جان پسرم رو نجات دادند
۱۴۰۳/۰۸/۰۳خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴تعریف چندانی نداره
۱۴۰۳/۱۲/۱۶بخاطروزن ورشدپسرم هنوزنتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱هم دانا و هم کار درست.
۱۴۰۴/۱۱/۰۷یک دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۱۶کم خونی
۱۴۰۴/۰۳/۱۸آقای دکتر خیلی خوش برخورد و باتجربه بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳نتیجه خوبی
۱۴۰۱/۰۹/۰۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۱عالی است
۱۳۹۸/۱۰/۲۵باسلام دکتر خوب و باتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۱خل بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۰خس خس سینه پسرم،ک بایک نسخه خوب شد
۱۴۰۲/۱۲/۰۵سلام واقعا دکتر خوب تشخیص بیماری فوقالعاده
۱۴۰۳/۱۲/۱۴خیلی کارشون عالیع
۱۴۰۲/۰۷/۱۴دکتر ابراهیمی بسیار با حوصله هستن پسرم ارمیا مریض خودشونه حاضرم از تربتجام برم مشهد پیش ایشون برای درمان چون تشخیص درستی نسبت به بیماری دارن
۱۴۰۳/۰۴/۲۰هنوز تحت نظریم .مشکلکم خونی داشت دخترم
۱۴۰۱/۰۴/۰۳خوب هس
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۳۰مهربان و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۱۸عالی بودن ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۰۵مشگل استفراغ بچه بود،وخدارو شکر بعدازویزیت اقای دکتر ابراهیمی بهتر شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۱خیلی دکتر باتجربه ای هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۲دکترعالی است من راضیم مشکلمون روتشخیص دادن
۱۴۰۳/۰۴/۲۲پسرم ختنه کردند بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۳خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۳پسرم قسمت
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۳عالی من خیلی ازشون راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۲سلام خوب است
۱۴۰۱/۰۵/۱۲دکتر بسیار خوش برخورد با حوصله،دخترم اشتها نداشت واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۴/۱۲/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۳خیلی دکتر خوب و مهربون بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۶سلام دکتر بسیار عالی و مهربان و با دقت کار
۱۴۰۳/۰۷/۲۴عالی خیلی سریع مریضی پسرمو تشخیص دادن
۱۴۰۰/۱۱/۱۲برای چکاب دخترم رو بردم ، بسیار خوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۹دخترم ۲سال نیم به شدت بدغذا وضعیف بود یعنی من ازوقتی غذا خور شد خیلی اذیت شدم بخاطر بدغذاییش به حدی که افسردگی شدید گرفتم شده بعضی وقتا ۲یا۳روزم غذا نمیخورودهرداروی هم بگین گرفتم جواب نداد خداروشکرازوقتی پیش دکتر اوردم باجلسه دوم عالی جواب گرفتم والان برای ویزیت سوم میبرم
۱۴۰۴/۱۰/۰۳برای وزید
۱۴۰۴/۰۹/۰۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱سنگ کلیه
۱۴۰۲/۰۶/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۱دخترم عفونت ریه داشت ک خداروشکر با یک نسخه ایشان خوب شد در صورتی ک هر جا بردم گفتن باید بستری شه و اینکه ۴روزم بستری بود ولی خوب نشد ولی با تجویز ایشان خوب شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۵خیلی خوب بودن و دخترم با داروهای ایشون کامل درمان شدن.بنده از خراسان شمالی شهر بجنورد اومدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲بسیار هال
۱۴۰۳/۰۸/۱۶سلام پسرم نرمی حنجره داره.رفتم پیش اقای دکتر گفتن تا شیش ماهگی خوب میشه.خیلی خوش برخورد بودن و قشنگ توضیح دادن
۱۴۰۳/۰۶/۰۸خیلی خوب بودن.. نوزاد رو کامل چک کردن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶دکتر بسیار خوبی هستند و رضایت زیادی از ایشان داریم. فرزندم مشکل ژنتیکی دارد که با تاخیر تکامل و رشد همراه بود. تجویز دکتر هوشمندانه و در عین حال برای ما که دکترهای زیادی رفته بودیم بسیار کاربردی و آرامش بخش بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۷معمولی
۱۴۰۱/۱۱/۲۴خوبه خداشکر خیلی وقت نبردم
۱۴۰۲/۱۰/۳۰بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶دکتر باصبر و حوصله جوابگو هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰دکتر بسیلر
۱۴۰۴/۰۳/۱۹خیلی دکتر با تجربه و خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۲واقعا دکتر خوب و حاذقی هستن.کارشون عالیه،انشاالله موفق باشن
۱۴۰۳/۱۰/۱۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۳بسیار دکتر خوش برخورد چحاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۱تشخیص فوق العاده
۱۴۰۴/۰۹/۰۵پسرم سیستم ایمنی بدنش ضعیف بود،با تشخیص دکتر وداروها خداروشکر خوب شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۳پیش فعالی پسرم هنور داره دارو میخوره ولی خیلی دکتر با صبر و با تجربه ای هستن خیلی با دقت به درمان پسرم اهمیت دادن
۱۴۰۴/۰۵/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۰۵کارشون حرف نداره دمشون گرم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸خیلی با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۱۱خوبه است عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۷دکتر خوبی بود واقعا تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۴/۰۷سلام. من برای سرفه های طولانی که بعد از سرماخوردگی پسرم ادامه داشت، به ایشون مراجعه کردم. رفتارشون خوب بود، توضیحات مصرف هردارو رو چندبار توضیح می دادن. الان حدود ۱هفته میشه ک پسرم داروهای تجویزیشون رو مصرف میکنه و سرفه هاش خیلی کمتر شده. امیدوارم تا اتمام داروها کاملا خوب شه
۱۴۰۴/۱۱/۰۵پزشکی با حوصله ومهربان
۱۴۰۴/۱۱/۰۷مشکل گریه زیاد
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عالیهستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۴بچه ام سرما خوردگی داشت خوب شد
۱۴۰۲/۰۱/۱۴واقعا دکتر خوبی هست من که راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳من هردوبچه ام را پیش ایشان میبرم دکتر صبور ومهربونی هستند داروهایی که میدهند خیلی موثر هست در روند درمان باعث میشه زودتر خوب بشه حالشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۲دکتر بسیار عالی هست یک جلسه رفتم پیشش بچه م خوب شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۳بهترین نتیجه روگرفتم یه دکترحاذق و همه چیز تمام هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بهترین دکتر کودکان
۱۴۰۳/۰۶/۲۷پسر 6 ماهه ام مشکل عفونت ریه داشت با ویزیت دکتر به 3 روز خوب شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۹خیلی خب بوده عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۸عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲خدارو شکر خیلی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱دکتر خوبی هست پسرم مشکل دل درد داشت خوب شد خدارو شکر
۱۴۰۴/۰۶/۱۹اقای دکتر عالی هستن دستشون خیلی سبکه پسرم هر بار بردم سریع خوب شده خداروشکر
۱۴۰۳/۱۱/۰۲یوبوست
۱۴۰۴/۰۶/۱۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۹دکتر ب
۱۴۰۴/۰۹/۰۷عالی و مهربون
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عفونت عال
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر خوب و مهربانی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۳سرماخوردگی،زود خوب شد حالش
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۷من برای تغذیه پسرام خدمتشون رسیدم واقعا تاثیر گذار بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۸عالی بود واقعا سنگ کلیه بچم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲فعلا در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بچه سرماخورده بود خوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۹پزشک خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۳کولیک و خس خس سینه و واقعا دخترم خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۷خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۳دکتر خوش برخورد و فهمیده ای هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خوب خیلی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خیلی دکترخوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵خیلی دکتر خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۳۰اصلا بهتر نشد
۱۴۰۴/۰۳/۲۱دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۴/۱۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۹تشخیص ایشون عالی هست و بسیار دقیق هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۵برای تب شدیدفرزندم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۰/۱۵در رابطه با تغذیه دخترم رفتم پیششون فوق العاده دکتر خوبی هستن الکی دارو نمیدن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸سلام. واقعا جا دارد از دکتر سعید ابراهیمی تشکر ویژه داشته باشم.
۱۴۰۳/۱۱/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۰آسم کودکانه و خوشبختانه با یکبار ویزیت درمان شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۷اسم کودک
۱۴۰۴/۰۸/۲۷با سلام متشکرم ازای از دکتر
۱۳۹۹/۰۵/۱۷تشخیص درست دادن
۱۴۰۴/۰۹/۰۳دکتر خیلی خوب هستش
۱۴۰۳/۱۰/۲۵خیلی عالی و صبور هستن و تشخیص شون دقیق هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۹بهترین دکتر هم رفتار خوبی داره هم بچه ام خوب شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دکتر عالی هست
۱۴۰۲/۱۱/۱۹دکتر خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۴سلام دخترم دل دردمیشدبایه نسخه پیش آقای دکتر اول خداخوب شدخداخیرشون بده به حرفای آدم گوش میکننداولین دکتری اینجوری باحوصله دیدم عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بسیار دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۲/۱۸سلام کم خونی ورشد کارش عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۹من بچه هام ویروس گرفته بودن خدارو شکر خوب شدن و راضیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳برای رشد پسرم میام بسیارررررعالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۳۰اوکی ه
۱۴۰۳/۰۸/۱۱خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۴تروئیدکودم نتیجه هنوز نگرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳بهترین دکتری هستن که میشناسم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۹دکترخیلی خیلی خوب هستن خداخیرش بده
۱۴۰۴/۰۹/۱۲دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۱۷دکترخوبی هست
۱۴۰۲/۰۸/۲۰اقای دکتر عالی هستند خوش برخورد و مهربون با حوصله به حرفها گوش میدهندو تشخیص درست و با تجربه هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۴دکتر خوب عالی کار درست دست خوبی داره واقعن دمش گرم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۹سلام خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۷/۱۲دراتندلبباتتادروکنن
۱۴۰۱/۰۳/۱۶2ساعت دقیقا معطل شدیم تانوبتمون بشه
۱۴۰۴/۰۶/۱۳فوق العاده دکتر باتجربه و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دکتر خوبیه .در حال حاضر از دکترای دیگه بهتره مخصوصا دکتر حنفی با اون اخلاق بدش
۱۴۰۰/۰۹/۱۲واقعا عالی هستن ایشون من واسه کولیک و یوبوست نوزادم پیش ایشون رفتم البته چند تا مشکل دیگه ام بود خداروشکر خیلی سریع خوب شد و یه خوبیه دیگشوم اینه که خیلی مهربونن و به سوالات با دقت و حوصله جواب میدن من که خیلی خیلی راضی ام ازشون و دخترم و تحت نظر ایشون قرار دادم و دکتر دیگه ای هم نمیرم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹صرفه زیاد پسرم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۰/۱۱سلام ممنون از دکتر ابراهیمی عزیز انشالله هرچی از خداوند میخوان بهشون برسن پسرم سنگ کلیه داشت با تجویز ایشون خداروشکر سنگ کلیش دفع شد
۱۴۰۴/۱۰/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۹خوب هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بی شک بهترین و بینظیر تربن دکتر در کل مشهد
۱۴۰۴/۰۷/۲۲دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بهترین دکترهست به نظرم من که 100میدم بهش
۱۴۰۰/۰۹/۲۷تشنج وتحت درمان دکتربسیار دقیق وخوش برخورد وامیوارکننده نسبت به درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۰بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عالی هستن مثل همیشه با اخلاق ودارو هایی ک میدن همه موٱثر هست من فقط بچهامو میارم پیش ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۰زدی کودک خوب شد
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۳سرماخوردگی با تجویز دارو خوب شدن با داروهای مفید
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عالیه عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹دکتر بسیار خوش اخلاق وکاردرستی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷کارش منش،ه
۱۴۰۰/۱۰/۲۹دخترم تب شدید داشت رفتم پیش ایشون ظرف دو روز حالش خوب شد
۱۴۰۱/۰۹/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۲دکتر خیلی خوبی هستن دختر و پسر من ویروس گرفتن که تب شون قطع نمیشد و سرفه های وحشتناک داشتن که با داروهایی که دادن خوب شدن
۱۴۰۴/۰۱/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۱دخترم یک سالشه ویروس گرفته بود وروب بهبود بود ولی از زمانی ک داروهای اقای دکتر رواستفاده کردم خیلی سریع خوب شدهیچ داروی اضافه ای نداده بودن وخیلی صبورومهربون وبودن داروهای ک داده بودن فوق العاده خوب ومناسب بود درصورتی ک قبلش ۴تادکتربرده بودم هیچ کدومشون داروی خوبی ندادن
۱۴۰۴/۰۴/۱۴آنفولانزا
۱۴۰۱/۰۸/۰۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰دکتراخیلی خوبیه و داروهای خوبیم میدم برابچه ها
۱۴۰۱/۱۲/۰۹بهترین دکتر اطفال مشهد هستن راحت بدون استرس حرفامونو گوش کردن و معاینه میکنن و دارو خوب میدن. داروهاشونم همه خارجی و با کیفیت هست. مثلا بمن گفتن دارو این مدل رو بدم ارزونتره ولی کیفیت نداره من گفتم دارو خوب میخوام و نسخه کردن بچمم زود اشتها اومد. الان همه صبحونشو داره میخوره قبلا اصلا صبونه نمیخورد.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴برای وزن گیری نوزاد نارس رفتمپیششون عالی بودن و نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عالی هستن اقای دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۱۷کلا دکتر حاذقی هستن دارو الکی نمیدنم من در حد چکاپ بچه هامو بردم پیششون
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خیلی دکتر خوبین حرف نداره
۱۴۰۴/۰۸/۱۳پزشک حاذق متخصص و دلسوز
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عالی بودن دکتر اخلاقشان بیست بیست دخترم ۴۰ روزه هست چندین روز اذیت میکرد با دارو دکتر آروم و راحت شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۸هنوز. نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵نظر ندارم تازه رفتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶فوق الاده هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱من بخاطر کم اشتهایی و یبوست پسرم مراجعه کردم خداروشکر در عرض دو روز مشکلش برطرف شد .دکتر بسیار صبور وخوش برخوردی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۹ناف دخترم یکم خون ریزی داشت پماد دادن خوب شد برای دل درد هم قطره پدی لاکت که زیاد تاثیر نداشت
۱۴۰۳/۱۰/۲۷دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۱۱/۱۸بسیار عالی و مفید
۱۴۰۲/۰۲/۲۵مشکل سرماخوردگی شدید حساسیت
۱۴۰۳/۰۶/۲۴سلام،پسرم سنگ کلیه داره و سریع تشخیص درست دادن و درمان رو شروع کردن بسیار با شخصیت و با حوصله و مهربان
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۱/۰۵/۲۸دخترم ریه هاش ۷۰درصددرگیربود که خوشبختانه درمان شدن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱سرماخوردگی بعدمراجعه بهبودبخشیدن
۱۴۰۱/۱۲/۰۹دکتر خوبی هستن تشخیص
۱۴۰۴/۰۳/۰۵دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۱/۲۵دکترباحوصله وباتجربه
۱۴۰۳/۱۱/۲۴چشم پسرم چرک می اومد 4ماه بردم دکتر خوب نشد با یک بار استفاده دارو که ایشون تجویز کردن خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۲ایشون خیلی صبور .کامل به تمام حرفهای بیمار گوش میدهند.راهنمایی میکنن .
۱۴۰۳/۰۸/۰۲عالی بود دکتر چندین ساله بچه های من هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عالی آدم درست
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خوب بودن
۱۳۹۷/۱۰/۲۶خیلی خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۲۸بسیار خوب و
۱۴۰۴/۰۸/۱۴از بدو تولد دکتر دخترم بودن و در بیمارستان امام حسین تحت نظر ایشون بوده و بسیار کاربلدن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶پسرم عفونت شدید گوش داشت،دکتر خیلی با حوصله معاینه کردند و دارو دادند
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خیلی دکتر مهربون و ماهری هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۰سرماخوردگی
۱۴۰۱/۰۶/۰۸خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹چکاب ماهانه نوزاد
۱۴۰۴/۰۵/۲۰طفل تب داشت خوب شد
۱۴۰۱/۰۹/۲۹دستشون طلا هست نسخشونو دادم به بچه فورا خوب شد بازی میکرد.اصلا رفتم مطب تو هوای مطب رسیدم بچم خوب شد. دو روز تب بالا داشت بچم رسیدم مطبشون خوب شد
۱۴۰۵/۰۳/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۰