برای دریافت نوبت از دکتر سحر رجب زاده کنفی فوق تخصص غدد ومتابولیسم بالغین در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر سحر رجب زاده کنفی فوق تخصص غدد ومتابولیسم بالغین در تهران: بلوار کشاورز. نبش خیابان جمال زاده شمالی. ساختمان ۱۲۳. طبقه پنجم
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر سحر رجب زاده کنفی فوق تخصص غدد ومتابولیسم بالغین در تهران حدود ۳,۸۵۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر سحر رجب زاده کنفی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار کشاورز. نبش خیابان جمال زاده شمالی. ساختمان ۱۲۳. طبقه پنجم
عالی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸از خانم دکتر ممنونم. بسیار با شخصیت و با سواد هستند.برای کنترل قندم از ایشان متشکرم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸پوکی استخوان .سوال درمورد تیرویید
۱۴۰۴/۰۷/۲۸تری گلیسیرید بالا داشتم و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳پزشکی حاذق و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خانم دکتر خیلی مهربان و با حوصله هستش خیلی دقت میکنه به حرف مریض با دقت گوش میده
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عالی. تیروئید
۱۴۰۴/۰۸/۱۵دکتری بسیار کاربلد و مهربان
۱۴۰۴/۰۹/۰۴کاملا با خوشروئی وقت میزارن برای بیمار.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳خانم دکتر از نظر تشخیص و وقت گذاشتن برای بیمار و اخلاق فوق العاده هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۲سلام به نظر اینجانب دکتر خیلی خوبی هستن ایشان
۱۴۰۴/۱۱/۱۸با سلام و تشکر
۱۴۰۴/۰۶/۰۵بسیار دکتر ماهر ، خوش برخورد و صبور
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بهترین متخصص
۱۴۰۴/۰۹/۰۶درودو ارادت فعلا در مرحله آزمایشات هستم و نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷تیروئید
۱۴۰۴/۰۸/۲۲خیلی با حوصله به حرفهای بیمار گوش میدن و درمان رو شروع میکنن تیروئید من کم کار بود با برنامه ریزی دارویی الان کنترل شده است
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بسیار با دقت و حوصله و دقیق و پیگیر و باسواد و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۰۵برای دیابتم رفتم وایشون فوق العاده با صبوری راهنمابی کردن
۱۴۰۴/۰۶/۱۹.......
۱۴۰۴/۰۹/۱۲برای مشکل تیروئید کم کار مراجعه کردم قرص دادن و گفتن دو ماه دیگه آزمایش بدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۰برای کم کاری تیرویید مراجعه داشتم. بسیار با دقت و حوصله من را راهنمایی کردند
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بچه هاتون نبرید الکب
۱۴۰۴/۰۸/۱۲دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۲۸پر کاری تیروئید داشتم وتحت نظر ایشان میباشم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتر بینظیر،باعلم،حاذق و کاریلد
۱۴۰۴/۰۵/۱۴بسیار صبور و خوش برخورد و خوش رو بودند. ارامش میدادن و در کل وایب خوبی داشتن.
۱۴۰۴/۰۹/۰۱با سلام
۱۴۰۴/۰۶/۰۵دکتر حاذق، باعلم، بااخلاق و انسان کامل
۱۴۰۴/۰۵/۱۳با سلام و احترام برای جلسه اول که مراجعه نمودم خیلی متین و با کمال ارامش به سوالاتم جواب دادند و راهنمایی نمودند .با تشکر از خانم دکتر بزرگوارید .
۱۴۰۴/۰۸/۲۴نزد خانم دکتر درحال درمان تیروییدم هستم تا این مرحله ایشان دقت کافی درکارشان دارند و باحوصله بامن همراه هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۷دکتر خوبی هستن خیلی با حوصله وخوش اخلاق برای مریض وقت می ذارن من که راضیم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰قددخترم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵به نظر دکتر با نظم و با حوصله ای بودن و با دقت ویزیت میکردن
۱۴۰۵/۰۲/۲۳از ایشان متشکرم. برای چربی بالا تحت نظر ایشان هستم. خیلی با حوصله و با سوادند
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بد نبود اولین بار بود با حوصله جواب دادن
۱۴۰۴/۰۷/۱۶خیلیعالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۲خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و عالم هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲خیلی با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خوش برخورد هستند و وقت کافی رو برای بیمار میگذارند مراجعه اول برای دیابت مادرم خدمت خانم دکتر رفتیم و روند درمان شروع شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عالی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بسیار صبور و با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۰۹خیلی حس خوبی گرفتم ازشون واقعا با حوصله هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲مشکل تیروئیددارم وتحت نظردکترهستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹خوش برخورد،باحوصله و در مجموع همه چیز خوب منشه ایشان هم با اخلاق و مودب و منظم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲مشکل دیابت دارم بکبار ویزیت شدم خیلی کمکم کرد با تعویض دارو شرایطم بهتره شده بسیار دکتر باهوش است وخیلی به بیمار امیدواری میده وبیمار خیلی راحت میتونه باهاش ارتباط بگذارد وشرایط بیماری خود را تشریح کند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵تیروئید
۱۴۰۴/۰۵/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۹تیرویید پرکار
۱۴۰۴/۰۸/۰۶دیابت مادرم داشت و بهتر شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۱توی یک جلسه ، چه انتظاراتی دارین
۱۴۰۴/۱۰/۱۰بسیار عالیبا حوصله و با سواد هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۴نمیدونم
۱۴۰۴/۰۶/۱۷